- 1 3,5 mln zł wygrane w Lotto na Przymorzu (41 opinii)
- 2 Chodnik dodatkowym pasem Grunwaldzkiej (173 opinie)
- 3 Dwa osiedla obok siebie bez wspólnej drogi (200 opinii)
- 4 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (266 opinii)
- 5 Najstarsza fontanna idzie do remontu (89 opinii)
- 6 Altana w parku Oliwskim ofiarą złomiarzy (23 opinie)
Urząd Transportu Kolejowego unieruchomił pociąg SKM
Urząd Transportu Kolejowego nakazał wycofanie z ruchu jednego z pociągów SKM. Kontrola wykazała w nim jazdę z otwartymi drzwiami. SKM twierdzi, że to pierwszy przypadek tego typu.
- Faktycznie doszło do usterki tego typu w jednym z naszych pociągów. Z oględzin wynika, że w tzw. kieszeń drzwi [przestrzeń, w którą chowają się drzwi przy zamykaniu - przyp. red.], dostał się kawałek blachy, który blokował możliwość zamknięcia drzwi - wyjaśnia Marcin Głuszek, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w PKP SKM Trójmiasto.
Szybka Kolej Miejska, dostosowując się do nakazu UTK, natychmiast wyłączyła pociąg z eksploatacji. Obecnie przebywa on w bazie w Gdyni Cisowej, gdzie został naprawiony, a wszystkie drzwi dokładnie sprawdzone pod kątem mechanizmu otwierania i zamykania.
- Pociąg został odstawiony w piątek, a w poniedziałek dokonaliśmy prac serwisowych. Teraz czekamy na zgodę z UTK na ponowną możliwość włączenia pociągu do eksploatacji - dodaje Głuszek.
Pociąg typu EN57, w którym stwierdzono usterkę, nie przeszedł wprawdzie jeszcze modernizacji, ale około rok temu przeszedł tzw. rewizję, czyli całościowy przegląd techniczny.
Kolejarze twierdzą, że to pierwszy przypadek tego typu w trójmiejskiej SKM-ce. O bezpieczeństwo pasażerów dbają zwykle pracownicy zatrudnieni do obsługi danego pociągu, którzy za każdym razem, gdy zmieniają czoło składu, mają obowiązek sprawdzić czy wszystkie drzwi działają bez zarzutów.
Miejsca
Opinie (113) 1 zablokowana
-
2013-05-16 10:08
Jasne....na zlom z tymi pociagami
Przyklad z dzisiaj, kolejka 8.30 z cisowej w strone wejherowa - jedzie z otwarymi drzwiami (oba skrzydla). Przykladow mozna mnozyc , juz dawno te kolejki powinny znalezc sie na zlomie!
- 0 1
-
2013-05-16 11:43
a może kontrola SANEPIDu (Sanepajd z angielska) (1)
* szczególnie w tych zmodernizowanych puszkach stężenie dwutlenku węgla i siarkowodoru przekracza jakiekolwiek normy,
* w starych debile zamykają wywietrzniki, stężenie syfu wybitne,
* no i czystość...- 1 0
-
2013-05-16 21:03
tez uważam ze PIS to najważniejszą instytucja w tym kraju
np. bez Państwowej Inspekcji Sanitarnej każda garkuchnia karmiła by ludzi byle czym ;-)- 0 0
-
2013-05-16 12:47
"dostał się kawałek blachy"
jak dostał się? z nieba spadł?
no chyba że te trupy się rozsypują- 2 0
-
2013-05-16 12:47
Kiedy zlikwidują SKM ?
- 0 1
-
2013-05-16 13:13
powinni urzedowo zmusic ich do zamontowania mechanizmu uniemozliwiajacego jazde przy otwartych drzwiach (jak w metrze).
- 0 0
-
2013-05-16 13:38
ceny taboru wpływaja na ceny usług
Pewnie sie narażę wielu oburzonym pasażerom, ale rzeczywistość jest taka, że komfort i poczucie bezpieczeństwa (co niekoniecznie oznacza, że bezpieczeństwo)kosztują. Jeśli sie chce podnieść jakość usług, trzeba je wyżej wycenić, za czym idzie wzrost cen biletów. Oczywiście nie podoba mi się stan SKM-ki, ale przez lata przywykłem i wystarczy mi, jeśli sie nie spóźnia, nie ma tłoku i brudnych siedzeń.
- 1 1
-
2013-05-16 13:57
Zabawne
Pierwszy przypadek takiego typu? Jezdze skmkami na co dzien i przynajmniej raz w tyg trafia mi sie trafic na drzwi gdzie otwiera sie tylko 1 skrzydlo. Z otwartymi drzwiami skm jezdzi dosc czesto.
ciekawe czy wykryli usterke w tych drzwiach, ktore sie otworzyly same podczas jazdy kiedy jedna osoba sie o nie opierala i malo nie wypadla!!- 0 0
-
2013-05-17 02:15
Śmieszni jesteście państwo z UTK. Wielu z was to byli pracownicy PKP
ponoć, więc dobrze wiecie że problemy z drzwiami EN57/EN71 mają od zarania czyli od lat 60-tych. Ot, taka mała ich wada. I na dobrą sprawę trzeba byłoby odstawić cały ten tabor, nie tylko SKM, ale Przewozom Regionalnym, Kolejom Mazowieckim i innym przewoźnikom, czyli innym jego posiadaczom. Innymi słowy jako iż EN57 to jeszcze podstawa polskich kolei podmiejskich zlikwidować te koleje i sparaliżować codzienne dojazdy ludziom nie korzystającym z samochodów do i z pracy, uczelni.
- 0 0
-
2013-05-17 04:17
""
drzwi się chowają jak się otwierają :P- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.