• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wypadek samochodowy z udziałem nastolatków. Jedna osoba nie żyje

Michał Brancewicz
16 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
  • W wypadku zginęła 18-letnia dziewczyna.
  • Do śmiertelnego wypadku doszło w sobotę wieczorem na ul. Hutniczej.

19-latek stracił panowanie nad autem, zjechał na przeciwległy pas ul. HutniczejMapka i uderzył w barierę energochłonną. Kierowca i 17-letni pasażer zostali zabrani do szpitala. Jadąca z nimi 18-latka, mimo reanimacji, zmarła.



O sobotnim wypadku informowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta.

W sobotę, o godz. 21:45 policja otrzymała zgłoszenie o wypadku na wysokości skrzyżowania ul. Hutniczej z HandlowąMapka. Na miejsce wysłani zostali funkcjonariusze z drogówki.

- Policjanci ustalili, że 19-letni mieszkaniec Gdyni, kierując osobowym volkswagenem,
stracił panowanie nad pojazdem, zjechał na przeciwległy pas i uderzył w barierę energochłonną - relacjonuje Jolanta Grunert z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni. - Autem podróżowały jeszcze dwie osoby. Kierującego oraz 17-letniego pasażera przewieziono do szpitala, mimo reanimacji nie udało się uratować 18-letniej pasażerki.

Policjanci przeprowadzili oględziny miejsca i zrobili dokumentację zdjęciową. Pobrano też krew od kierowcy auta. Obecnie trwa ustalanie okoliczności wypadku.

Opinie (444) ponad 50 zablokowanych

  • Brak umiejętności i brawura to raz. Dwa to stan nawierzchni ul Hutniczej. Dziury są takie, jak po szkodach górniczych.

    • 2 0

  • Jakby było ograniczenie do pięćdziesięciu to by nie doszło do wypadku. (3)

    W Gdańsku na grunwaldzkiej i zwycięstwa tak zrobili w trosce o bezpieczeństwo.

    • 8 9

    • A do ilu tam jest ograniczenie jak nie do 50?

      • 3 0

    • 50

      tam jest ograniczenie do 50

      • 6 0

    • I nie było żadnego wypadku śmiertelnego

      od tej pory.

      • 5 0

  • volkswagien to nie ma żartów (1)

    przykre zdarzenie wybryku młodego niedoświadczonego kierowcy. Ale cóż zrobić jak prawo jazdy kosztuje mniej niż rower to nawet jako kursant nie zdążył pojąć zasad bezpiecznego poruszania się po drogach publicznych.

    • 29 5

    • A dodatkowo na egzaminie ważniejsze jest czy zaparkowałeś równo 30 cm od krawężnika albo czy auto zgasło więcej niż 2 razy niż umiejętności ratujące życie w warunkach poślizgów np.
      Jaka tragedia się stanie jak auto mi zgaśnie na drodze przy ruszaniu? A jaka gdy wpadnę w poślizg i nie umiem wyprowadzić auta?

      • 0 0

  • Codzienność (6)

    Pracując tutaj i akurat robiłem projekt, kiedy usłyszałem te wszystkie syreny i zobaczyłem potem te świetlne sygnały. Wyszedłem zobaczyć i zrobiłem te zdjęcie tytułowe. Natomiast ta prędkość to codzienność. Codziennie mierze się tu z brakiem rozsądku. Okej fajna prosta można śmigać tylko trzeba znać swoje auto i wiedzieć ze nikomu krzywdy się nie zrobi. Jest tu dużo piachu, który tez jest zdradliwy. Generalnie gdyby dali światła od Hutniczej i Handlowej to może by ludzie zwolnili. Generalnie cała Hutnicza wymaga zmian, może łączenie 4 pasów i więcej świateł, na pewno przy każdym przejeździe kolejowym.

    • 75 19

    • Hutnicza zazwyczaj stoi. Dostać się ta drogą rano do Gdyni a po południu do Rumi to prawdziwy koszmar. Chcesz jeszcze dodać światła? Znając życie, będą ustawione nie tak, żeby usprawnić jazdę tą ulicą tylko żeby ją jeszcze bardziej uprzykrzyć.
      Już w tej chwili jedzie się nią w żółwim tempie. Owszem, w nocy jak nie ma ruchu, jak widać można jechać szybciej. Myśle, że najlepszym rozwiązaniem jest rozsądek. Gdy go nie ma, żadne światła, progi zwalniające czy inne spowalniacze nie sprawią, że będzie lepiej. Może inne wymogi egzaminacyjne i same treści kursów na prawo jazdy sprawiłyby, żeby przyszli kierowcy mieli więcej wyobraźni.

      • 0 0

    • ehhh

      od śmigania to jest tor albo autostrada panie projektowy

      • 2 0

    • juz rano i po południu są korki od rumi po estakade także światła dodatkowe to głupi pomysł .

      • 2 3

    • znaj możliwości swoje i auta prowadzonego (1)

      Dokładnie tak, jak napisał poprzednik. Potrzeba pokory i świadomości możliwości własnych i prowadzonego pojazdu. Umiejętność dodania gazu i pokręcenia kierownicą nie czyni z nikogo kierowcy. Nie wszyscy kierujący są kierowcami, a wielu z nich nigdy nie będzie. To, że dziś każdy może, nie oznacza, że każdy powinien. A najbardziej mnie irytuje, że po podobnych zdarzeniach opinia publiczna domaga się większych ograniczeń prędkości i większych kar. Skutki wydarzeń nie są wynikiem przepisowej jazdy. Zacznijmy egzekwować przepisy, które są, a nie dla czyjegoś komfortu psychicznego zaostrzajmy te nieegzekwowane. Jak ktoś przyciśnie, to przy ograniczeniu do 30km/h też kogoś/siebie zabije. Wtedy 20? 10? A może poruszajmy się tylko pieszo lub pozamykajmy się w domach? Pociągi, samoloty, statki też mają wypadki. Życzę wszystkim, kierującym i obserwatorom rozsądku i zdrowej oceny sytuacji.

      Kondolencje dla rodziny ofiary tego zdarzenia .

      Pozdrawiam

      • 24 1

      • kwoty mandatów są śmieszne po prostu.

        • 10 3

    • od razu 10 pasów

      • 5 17

  • Bariera?

    Gdzie na hutniczej są bariery energochłonne?
    Ktoś pisze artykuł a chyba nie wie o czym... na całej długości hutniczej nie ma nawet 1m takiej bariery... ️

    • 3 0

  • (1)

    Nasmarowac gilotyne

    • 4 2

    • Narodowy socjalizm kosmosu

      Zdezynfekujcie gilotynę
      Ubicie publiczne
      Nigdy septyczne

      • 0 0

  • Fotoradary to zło... (2)

    Napewno?

    • 2 1

    • Na pewno nie.

      • 0 0

    • Na pewno?

      • 2 0

  • sprawdzic krew co wziol ten wariat (1)

    nacpany czy pijany to z takim do wiezienia do wronek i do bardzo ciezkiej pracy

    • 5 1

    • Wziąć, wziął... weź słownik, proszę, poczytaj.

      • 0 0

  • W tym przypadku bariera energochlonna wchlonela za malo energii - dziewczyna nie zyje. (6)

    W innym przypadku bariera energochlonna nie zatrzymala pojazdu, ktory w efekcie dachowal - zgineli ludzie. Po co wiec te bariery w ogole sa? Ewentualnie co za paprok je produkuje i montuje?

    • 3 19

    • Tam nie ma żadnych barier energochłonnych. To zwykła barierka nad przepustem, nad Strugą Cisowską.

      • 0 0

    • Po to żebyś np. miał szanse przeżyć po uderzeniu w barierę a nie wpaść do rowu czy zjechać ze skarpy albo władować się pod samochód z naprzeciwka?

      • 2 0

    • co za bzdura

      Co ma do tego bariera, na przednich i tylnych siedzeniach działają te same siły, raczej bym sie zastanawiał czemu fura wygląda jak po dachu a parwan bardzo daleko

      • 1 0

    • Stare auto ma grube blachy

      ale slabe strefy zgniotu. W nowszym aucie - bezwypadkowym mamy wieksze szanse na przezycie....

      • 0 0

    • To nie bariera pochłonęła za mało energii

      To energia która była do pochłonięcia była za duża.

      • 10 0

    • One nie są przystosowane na uderzenie z dowolną siłą

      Jak projektant może zakładać, że wjedzie w nią ktoś, kto dwukrotnie albo i jeszcze bardziej przekracza prędkość?
      Jakby jechał 50km/h zapewne bariera byłaby wystarczająca.

      • 12 0

  • Zamiast mózgu niektórzy mają Głowno

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane