- 1 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (240 opinii)
- 2 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (122 opinie)
- 3 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (34 opinie)
- 4 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (137 opinii)
- 5 Kredkami w kierowców przy przejściu (30 opinii)
- 6 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (60 opinii)
Wyproszeni z samolotu przez brak maseczek
Nie założyli maseczki, mimo próśb załogi i kapitana samolotu. Ostatecznie dwaj pasażerowie dwóch różnych lotów podróż zakończyli na lotnisku w Gdańsku.
Policja regularnie kontroluje nie tylko centra handlowe, ale i pojazdy komunikacji miejskiej, sprawdzając, czy pasażerowie zakrywają usta i nos.
Podobne przepisy obowiązują na pokładach samolotów. Do regulaminu nie chcieli się jednak zastosować dwaj pasażerowie. Musieli więc zakończyć podróż.
W samolocie trzeba mieć maseczkę na twarzy
Najpierw funkcjonariusze z Zespołu Interwencji Specjalnych Placówki Straży Granicznej interweniowali w sprawie 37-letniego pasażera, mieszkańca województwa warmińsko-mazurskiego.
- Zgodnie z raportem kapitana mężczyzna odmówił założenia maseczki ochronnej. 37-latek dobrowolnie opuścił samolot i został doprowadzony do pomieszczeń służbowych Straży Granicznej, gdzie został pouczony - mówi kmdr ppor. SG Andrzej Juźwiak z MOSG.
W podróż nie poleciał także 50-latek, który zmierzał do Norwegii. Mężczyzna nie założył maseczki ochronnej, pomimo takiego polecenia załogi. Decyzją kapitana samolotu niefrasobliwy pasażer nie został dopuszczony do lotu.
Opinie (691) ponad 50 zablokowanych
-
2021-10-29 10:40
Opinia wyróżniona
(81)
maseczke trzeba miec w samolocie do póki nie zamowi sie czegos z samolotowego kateringu. jak juz zamowisz kanapke to maske mozna zdjac bo wirus cudownie znika.
- 891 174
-
2021-10-31 20:04
dobre....jak filmy Bareji....
można się ubawić....
- 0 0
-
2021-10-30 07:29
Dokładnie
To pokazuje w pełni d....lizm maskarady
- 0 0
-
2021-10-30 02:58
Tę kanapkę lub suchą bułkę powinni ci dać przez lewatywę .W maseczce chronisz siebie i innych . (1)
- 1 5
-
2021-10-30 22:03
zaaplikuj sobie, może tą drogą coś dotrze do mózgu
- 0 0
-
2021-10-29 17:52
Źresz i zakładasz na japę
- 1 4
-
2021-10-29 17:23
Maski
Bo tu nie chodzi o wirusa który zawsze był. Tu chodzi o tresurę ludzi. Masz iść z falą strasznia innych i się poddać. Odebrać sobie wolność. Ludzie powinni się bardziej buntować bo będzie znacznie gorzej zaraz. Gdyby wszyscy zdjeli w samolocie maski to nie byłoby problemu. Nikt by nie latał a firmy lotnicze by zbankrutowały i musiałyby wozić ludzi bez masek. Maski nie chronią. To tylko element propagandy.
- 14 4
-
2021-10-29 16:47
ludzie (1)
wy naprawdę nie macie co robić, tylko się obrzucać błotem w komentarzach? Skąd tyle złości?
- 7 0
-
2021-10-29 23:02
Bo wszyscy Polacy...
to jedna rodzina !!!
- 6 0
-
2021-10-29 15:59
Tak samo w pociągu.
Zabójczy wirus jest wszędzie, chyba że jesteś w Warsie albo zamówiłeś coś z Warsu do wagonu
- 10 1
-
2021-10-29 15:19
A propos maseczek. (1)
Czy założenie majtek chroni przed rozwolnieniem ?
- 6 6
-
2021-10-29 19:06
Też nie doktor
Ale przez "gacie" nie "obsr*ż " innych pasażerów - taka jest zasada masek na twarzy
- 5 2
-
2021-10-29 14:11
Widzę kolega preferuje tylko tanie linie...
- 1 0
-
2021-10-29 12:07
(9)
Dasz radę jeść mając maskę na twarzy?. Chyba logiczne jest ze na czas jedzenia i picia zdejmuje sie a jak skoczysz to zakładasz. Nie zapominaj ze Przymusu jedzenia i picia w samolocie nie ma !
- 10 23
-
2021-10-29 13:07
No właśnie czyli logicznie patrzeć to jedzenie i picie powinno być zabronione skoro trzeba do tego zdjąć maseczkę którą nakazują podczas lotu mieć na twarzy
- 11 2
-
2021-10-29 12:39
(1)
Skoro nie umiesz jeść w masce - to zgodnie z logiką maseczkowych przepisów, nie powinieneś jeść. Przez dwie godziny przecież nie umrzesz z głodu. Wirus nie ma wolnego, bo tobie akurat się zachciało coś wszamać. Albo brak maseczki jest strasznym niebezpieczeństwem - i wtedy nie powinno być wyjątków od jej noszenia, albo nie jest - i wtedy obowiązek jej noszenia jest bez sensu. Na którąś wersję wypadałoby w końcu się zdecydować.
- 11 3
-
2021-10-29 13:42
Tak powinno być. Stąd zamknięcie restauracji.
Niestety 90% nic nie zamknęła, więc lockdown nic nie dał...
- 1 6
-
2021-10-29 12:28
"jak skoczysz"-niby literówka a daje do myślenia (5)
Jak nie nosisz maseczki to skacz też bez spadochronu. Nie daj na sobie wymusić przestrzegania jakichś chorych przepisów i poczujesz się wolny. Nie będą ci mówić co masz robić.
- 9 3
-
2021-10-29 15:47
Co za i**ota.
- 2 0
-
2021-10-29 12:49
Nie ma takiego przepisu, a tym bardziej uzasadnienia takiego dzialania. (3)
Jak ocenisz kogos, kto ochoczo stosuje sie do szkodliwych dla niego samego sugestii?
- 5 5
-
2021-10-29 14:57
Od 28 października 2020 roku już jest (2)
Czyli jesteś akurat o rok do tyłu z obowiązującym stanem prawnym.
- 6 3
-
2021-10-30 22:01
a twoi plandemicy co ci wmawiali przed tą datą? że wszystko jest zgodne z prawem czy jakoś tak
- 0 0
-
2021-10-29 19:01
aktualny stan prawny nadal niezgodny z konstytucją?Są na to specjalistyczne analizy dzielni posłowie deb..le znowu zrobili sobie kuku ale co tam
- 2 4
-
2021-10-29 12:03
bo wirus jedzenia się nie tyka (1)
- 25 2
-
2021-10-29 12:35
bo nie od wczoraj wiadomo...
- jak kanapka spadnie na ziemię choćby i masłem w dół - to masz całe PiĘĆ sekund zanim obskoczą ją wirusy!
-LOL-- 13 1
-
2021-10-29 11:20
Ciekawe, że czy w Norwegii na lotnisku też odmówiłby założenia maseczki ? (14)
Na Zachodzie Europy Polacy dostosowują się do każdej regulacji prawnej, tylko zawsze w Polsce mają z tym problem.
- 90 22
-
2021-10-30 14:22
Nie odmówił by bo nikt by mu nie kazał jej założyć. Szkoda że fotki nie mogę tu wstawić z lotniska w Oslo :) ale pewnie byś powiedział że wszyscy bez masek to buntujący się Polacy xD
- 0 2
-
2021-10-30 11:59
(1)
bo dzbanie - jak jesteś w Rzymie zachowuj się jak rzymianin - kultura głąbie.
- 2 0
-
2021-10-30 22:00
pierwszeństwo ma logika
a skoro wirusek uczulony jest na słone orzeszki w jednych liniach albo ogólnie jest niegroźny w kilu innych liniach lotniczych na świecie to możesz spróbować wysnuć logiczny wnio$$ek
- 0 0
-
2021-10-29 15:57
Bo w Norwegii trzeba umieć mówić po norwesku.... (1)
Zagadka rozwiązała się sama.
- 6 2
-
2021-10-30 14:23
Nie trzeba :)
- 0 0
-
2021-10-29 11:42
Skoro w Polsce mają z tym problem osoby z najwyższych kręgów społecznych, to ja również nie zamierzam się do tego stosować. (8)
Patrz impreza u Mazurka.
- 46 16
-
2021-10-29 11:55
(7)
najwyższe kręgi społeczne? a cóż to takiego
- 22 6
-
2021-10-29 12:47
(4)
na urodzinach u Mazurka bawil sie PiS z PO i nikt maseczki nie mial
- 18 1
-
2021-10-29 22:34
(3)
Pić w maseczkach? Jak, przez słomkę?
- 2 0
-
2021-10-31 08:50
Od rzazu z gwinta bo pozbywasz się fioletu i łykasz czystą.
- 0 0
-
2021-10-30 14:23
(1)
Bierzesz lyka i zakładasz maskę :)
- 0 0
-
2021-10-30 21:58
w Australii to nawet piwo przez maseczkę mają pić - jeszcze więksi idioci niż PiS
- 2 0
-
2021-10-29 12:09
a poseł Braun wpadł na ivent PiS i zrobił IM zdjęcie!
gdzie pan minister PiS zdrowia z wojewodą PiS i bandą PiSaków siedzieli sobie w środku covida bez maseczek...
maseczki są dla plepsu... jak widać - JAśnie Pana jego własne poPiSowe rozporządzenia nie obowiązują!- 24 5
-
2021-10-29 11:58
Nie ma wyższych od pisu
- 13 8
-
2021-10-29 11:17
oj chyba głupi jesteś .... (1)
- 8 4
-
2021-10-29 12:08
Sprawdzałem w wizzair - orzeszki ze sklepu działają tak samo dobrze jak te kupione w samolocie
- 26 4
-
2021-10-29 10:50
Polecam orzeszki, kosz ok 2 EUR i można jeść przez cały lot (39)
- 155 36
-
2021-10-29 11:38
Orzeszki kupione za kilka złotych w sklepie też można jeść, nie trzeba za nie przepłacać na pokładzie.
- 38 2
-
2021-10-29 11:03
byle zrobic na złość co za mentalność... (37)
- 160 125
-
2021-10-29 18:56
id....to nie widzisz absurdu?Możesz nie mieć tej szmatki jak dasz linii lotniczej dodatkową kasę dzbanie wiesz jak się to nazywa wymuszenie
- 6 3
-
2021-10-29 13:18
(2)
Na jaką złość ty gamoniu? Nie potrafisz dostrzec absurdu ? No ale czego można się spodziewać po ludziach, którzy całą wiedzę czerpią ze środków masowego przekazu. Najlepiej zamknijcie się wszyscy w domach i nie wychodźcie z nich. Będzie święty spokój
- 26 14
-
2021-10-29 14:49
(1)
Pochwal się skąd masz tak szeroką wiedzę empiryczną.
- 9 8
-
2021-10-29 18:59
a teraz dzbanie mi powiedz czy pasażer który kupił coś w samolocie za ekstra kasę byle pierd 1000% drożej niż na ziemi już nie zagraża i nie zaraża?
- 7 1
-
2021-10-29 11:21
tak sobie to tłumacz niewolniku (32)
- 110 120
-
2021-10-29 16:11
Skończ już z tymi sloganami. Tylko powtarzasz frazesy.
- 4 4
-
2021-10-29 13:28
Odp. tak sobie to tłumacz niewolniku (7)
To o czym piszesz to nie wolność, ale swawola. Na końcu tej swawoli zawsze stoi czyjś dramat.
- 20 25
-
2021-10-29 18:58
(3)
nie widzę związku ,logicznego szmacianej maseczki z czyimś dramatem widzę natomiast zwiazek między plajtami depresją i samobójstwami a decyzjami deb..la adama n
- 6 4
-
2021-10-29 22:54
jeśli czegoś nie widzisz (2)
nie oznacza, że tego nie ma.
To są twoje ograniczenia...- 5 1
-
2021-10-30 21:55
niestety mentalnie nie dostajesz do interlokutora - zbierasz merytoryczne baty w każdym kolejnym komentarzu
- 0 0
-
2021-10-30 00:51
logiczny wniosek jest taki adam n przez swoje bezprawne dyrdymały zniszczył masę firm masie ludzi zepsuł zdrowie bo pyschiczna kondycja jest podstawą zdrowia fizycznego i jego ważną cześcią wniosek czub adam n powinien zawisnąć
- 3 3
-
2021-10-29 14:54
(2)
Oceń swoje swawole. Wolne oddychanie to moja wolność. Prawo do swobodnego oddychania dostałem z chwilą narodzin i nie ty mi to prawo dałeś i nie Ty ani żaden czub mi tego prawa nie odbierze. Dotarło? Jak nie to Twój problem :)
- 25 12
-
2021-10-29 22:54
jak ci wali z japy (1)
to wypraszam sobie, abyś oddychał w mojej bliskości.
Dotarło?- 4 3
-
2021-10-30 14:19
Lubisz wąchać czyjeś wyziewy? Ciekawy fetysz o takim jeszcze nie słyszałem
- 0 1
-
2021-10-29 13:14
Zakładając maseczkę nie czuję sie niewonikiem, dzba.nie. (12)
Niewolnikiem może się czuć w takim przypadku tylko ktoś, kto ma problem z poczuciem własnej wartości i na każdym kroku MUSI to udowadniać. Innym, ale zwłaszcza sobie.
Ograniczenia prędkości, czerwone światła, płacenie podatków, itd... to też niewolnictwo dla ciebie? Nie potrafisz żyć w społeczeństwie, wynieś się stąd. Byle szybko.- 76 51
-
2021-10-30 11:49
może się nie czujesz ale jesteś.............ja jak pierdnę na powietrzu tez nie czuje smrodu.
- 0 0
-
2021-10-29 17:42
Tresura (6)
Ale zrozum, dlaczego mam nosić coś co kompletnie nie działa. Jak społeczeństwo wymyśli że na głowie trzeba będzie nosić kalosze to też mam się dostosować do społeczeństwa bo większość będzie wierzyć że te kalosze na głowie zapobiegają np. udarowi. Nie poddaje się bo mam wiedzę że to nie działa. Nie dam się tresować. Ty też się nie daj.
- 27 22
-
2021-10-30 14:31
(2)
Bzdura. Nie masz pojęcia o tym jak działają maski względem rozprzestrzeniania covid19. Nie przeczytałeś, ani nie uczestniczyłeś w żadnym badaniu naukowym, a swoje bajania wyciągasz z porównania do kalosza.
- 3 1
-
2021-10-30 21:54
przypomnij sobie szamana Szumowskiego, jak mu się na początku tej paranoi prawdy trochę z paszczy wylało - maseczki ne idziałają (1)
Do tego paranoik Niedzielski - maski służą tylko temu by przypominać, że jest pandemia. Szkoda, że tym baranom nie po drodze było z czytaniem prawa i za ich dyrdymały teraz będziemy jako społeczeństwo płacić właścicielom zamykanych restauracji, gdyż wygrywają masowo w sądach. Co więcej, dobrze, że wygrywają , tylko płacić za to powinni właśnie ci "mędrcy" z Rady szamanów
- 7 0
-
2021-10-31 00:27
Ludzie nauczcie się słuchać i czytać ze zrozumieniem
Szumowski powiedział, że maski nie działają jeśli jedna osoba ma założoną maskę a druga nie. To ta która nie ma założonej maski będzie zarażać i może zarazić tę która ma założoną maskę. Poza tym nigdy nie mówiono że maski są receptą na covid a jedynie że ograniczają jego emisje. Umiejętność czytania i rozumienia prostych zdań to są umiejętności które powinniście wynieść że szkoły podstawowej. Chyba do szkoły było pod górkę.
- 0 3
-
2021-10-30 10:34
Drogi Adasiu (1)
Dajesz się tresować i pewnie o tym wiesz, tylko kleisz głópa. Jeżeli decydujesz się na lot samolotem, to godzisz się również na wszystko co jest z tym lotem związane. Dajesz się rewidować, ściągasz buty, zdejmujesz pasek od spodni, dajesz się rewidować, chociaż jest to upodlające i poniżające. I pewnie nie będziesz miał problemu z założeniem kalosza na głowę, gdy zdecydujesz się na lot.
- 8 1
-
2021-10-30 11:55
a owszem - ściąga buty ? nie zawsze i nie na cały lot, to samo ma się z paskiem, to samo z rewidowaniem - czy jest to upodlające i poniżające? nie robią mi tego w ciągu całego lotu -tylko na odprawie. Co do założenia kalosza na głowę , sadząc po tym co napisałeś - ty natychmiast byś założył na głowę bezmyślnie tak jak to robisz z maską. I na koniec......głupa - piszę się przez "u" otwarte - inteligencie szpagatowy.
- 3 4
-
2021-10-29 19:25
Tym wpisem udowodniłeś brak wiedzy
- 14 2
-
2021-10-29 15:25
Boisz się żyć pośród normalnych ludzi to siedź do końca życia w piwnicy. (3)
Nie będziesz dyktował innym warunków z powodu twoich stanów paranoidalnych.
- 37 22
-
2021-10-29 15:51
To nie on dyktuje (2)
Tylko władza, którą wybraliście sami
- 17 6
-
2021-10-30 14:17
Której przyklaskuje w tej sprawie 90% opozycji. Zobacz specustawę covidowa i kto ją poparł :)
- 1 1
-
2021-10-29 18:57
władza nie stoi ponad prawem dzbanie prawa ustanawiane poza prawem nie obowiązują proste
- 7 9
-
2021-10-29 11:29
Niewolnikiem jestes
Ty swojej wszechobecnej głupoty.
- 35 21
-
2021-10-29 11:28
(8)
a ty taki wolny?
tlen sobie odetnij i zobaczysz jak bardzo jesteś niezależny :)- 94 62
-
2021-10-30 21:48
a to twój tlen?
- 1 2
-
2021-10-29 13:43
wolny to on jest , ale w głowie...
- 13 12
-
2021-10-29 13:19
Głupich takich jak ty niestety nie sieją.
- 15 9
-
2021-10-29 11:41
Tlen odcięło ci chyba do mózgu, bo bredzisz od rzeczy. (4)
- 60 68
-
2021-10-29 20:00
(1)
Właśnie przez taką wiochę trzeba się wstydzić za rodaków na całym świecie bo tak ciężko się dostosować bo te 2 godziny wywalą Tobie życie do góry nogami. Żałosne tak jak Ty.
- 23 15
-
2021-10-30 21:48
to się dostosowuj - kaganiec już czeka
- 6 3
-
2021-10-29 19:57
(1)
Tobie odcięło całą głowę bo bredzisz jak średniowieczny pachołek bez szkoły
- 12 2
-
2021-10-30 03:00
O,"szlachcica"miło poczytac.
- 1 4
-
2021-10-29 10:38
Opinia wyróżniona
Rozumiem, że można mieć odmienne zdanie o pandemii. Ale nałożenie maseczki nic Ciebie (103)
nie kosztuje. Nawet, jeśli - jak sądzisz - nie chroni przed niczym, maseczka na Twojej twarzy zwiększy poczucie bezpieczeństwa u innych, zwłaszcza starszych osób. A co jeśli jednak nie masz racji? Jeśli mimowolnie przyczyniłeś się do śmierci kilku osób i nawet o tym nie wiesz? Poczytaj sobie o Grze Pascala..
- 794 431
-
2022-05-05 09:22
Zabobony
Jakby, gdyby - to słowa używane nagminnie przez wyznawców religii covid
- 0 0
-
2022-02-17 19:54
Wiadro soobie na łeb załóż.
Jesteś d**ilem ? Noszenie mai sek uniemożliwiających oddychanie to kretyństwo element zniewolenia.
- 0 0
-
2021-11-01 14:47
A czy moje majtki zapewnią im komfort gdy mam gazy po wczorajszej grochówce?
- 0 0
-
2021-10-31 02:53
Hh
Hh
- 0 0
-
2021-10-30 18:02
Nigdy
Spier.. covidioto bo cię psami poszczuje. Reklamówkę na łeb załóż
- 0 4
-
2021-10-30 15:24
Zupa
Żresz w samolocie też z ubraną maseczką?
- 1 0
-
2021-10-30 10:59
A co jeśli nie masz racji (1)
I noszenie maseczki powoduje niedotlenienie i roznosi choroby? Co mnie obchodzi to że niektórzy dali się nabrać na bajkę o strasznym wirusie, który zabija 0,002% osób?
- 0 4
-
2021-10-30 14:34
zabija srednio 2,5%
Zidentyfikowanych przypadkow.
Sa kraje (Meksyk), gdzie ten wskaznik jest wielokrotnie wiekszy.- 2 0
-
2021-10-30 09:57
Czytaj ze zrozumieniem
Poczytaj post powyżej....
- 0 0
-
2021-10-30 02:56
Noszenie maski nic nie kosztuje ??!! (1)
To ty kochana poczytaj sobie jaki wpływ na twój organizm ma całodniowe noszenie maseczki ! Nikomu tym życia nie uratuje , a tylko sobie zaszkodzisz ! Kolejna owieczka z naiwnego stada !
- 3 2
-
2021-11-01 09:15
Po co po co
To może jak nic nie daje to niech chirurdzy na salach operacyjnych tez nie noszą? Po co to robią?
- 0 0
-
2021-10-29 23:12
Kosztuje mnie moje zdrowie
Egoisto
- 0 0
-
2021-10-29 21:20
to może ty sobie poczytaj typie. co ty bredzisz.
to wcześniej też trzeba było nosić maseczki, żeby żaden dziad się nie zaraził grypą i nie zdechł? puknij się w ten pusty łeb. poczytaj sobie ile mln euro te firmy płaciły i płacą rok w rok odszkodować za skutki swoich leków/wynalazków. a tu nagle znaleźli "szczepionkę" w kilka miesięcy na coś o czym praktycznie nic nie wiedzą. hahahhaa. a żeby tego
to wcześniej też trzeba było nosić maseczki, żeby żaden dziad się nie zaraził grypą i nie zdechł? puknij się w ten pusty łeb. poczytaj sobie ile mln euro te firmy płaciły i płacą rok w rok odszkodować za skutki swoich leków/wynalazków. a tu nagle znaleźli "szczepionkę" w kilka miesięcy na coś o czym praktycznie nic nie wiedzą. hahahhaa. a żeby tego było mało, firmy wymusiły na wszystkich krajach podpisanie zrzeknięcia się wszelkich odszkodowan za skutki tych cudownych szczepionek na tego śmiesznego covida...
- 1 6
-
2021-10-29 19:02
owszem kosztuje mnie to że muszę udawać id..to że w tym cyrku uczestniczę nie id..to nie uczestniczę w tym i nie będę nosić tego co nie działa bo ktoś tam, tak sobie chce
- 2 3
-
2021-10-29 17:51
Udawanie (1)
Nie. To tak nie działa. Bo zaraz dla poczucia bezpieczeństwa innych, ktoś wymyśli że na głowie trzeba nosić kalosze żeby ktoś inny nie dostał udaru. Ja wiem że to nie działa. Mam wiedzę że maseczki nie działają. Dlaczego mam udawać że mamy pandemię...
- 4 3
-
2021-10-29 23:03
nie masz wiedzy
masz przekonania.
I brak logicznego myślenia oraz umiejętności łączenia kropek.- 3 3
-
2021-10-29 16:55
(3)
Ja bardziej nie rozumiem jak można być tak upartym aby nie założyć maseczki nawet za cenę tego, że np. nie poleci się do roboty w Norwegii
- 9 1
-
2021-11-01 09:12
Honor i godność Polaka obroniona :)
- 1 0
-
2021-10-30 12:59
ludzie bez honoru tego nie zrozumieją
tańczycie jak wam zagrają
- 1 5
-
2021-10-29 23:12
Wolność nie ma ceny
- 2 4
-
2021-10-29 15:48
Roznosząc grypę czy inne paskudztwa przez poprzednie lata też zabiłeś parę osób - pogódź się z tym
- 5 3
-
2021-10-29 15:07
A dlaczego to ja mam się dostosować? (2)
Może to ty zdejmij maseczkę przecież to nic nie kosztuje.
Nadal wierzycie i ulegacie panice.
Niech każdy z was tak logicznie pomyśli.
Maseczka w żaden sposób nie gwarantuje ochrony. Wręcz przeciwnie ogranicza twojemu organizmowi pobieranie tlenu.
Ale zaraz Hejt się wyleje ...czekam- 12 8
-
2021-10-30 11:54
Masz rację
Jak chorowałam mogłam wyjść (pod koniec byłam w stanie się ruszyć), pójść do tramwaju w godzinach szczytu i kaszleć centralnie na tych bez masek. A co. Wolność!
- 1 1
-
2021-10-29 16:00
Bo to nie jest dyskusja między wami
Tylko tobą i obowiązującym stanem prawnym
- 1 3
-
2021-10-29 13:07
(1)
Oddanie się atrakcyjnej kobiety każdemu chętnemu nic jej nie kosztuje. Może w ten sposób podreperować psychicznie wielu ludzi. Czemu nie każemy im tego robić?
- 5 1
-
2021-10-29 13:57
A może tobie damy wybór, albo nosisz maseczkę, albo oddaje sie każdemu chętnemu facetowi?
- 1 3
-
2021-10-29 12:16
Gra Pascala ma w sobie element wyrachowania, bo zakłada że warto wierzyć w Boga "na wszelki wypadek". Stwórca jest tu sprowadzony do roli małostkowego władcy, któremu wystarczy pozorne uwielbienie, za które oferuje zbawienie.
Maseczki służą do ograniczenia wydychania własnych wirusów. Osoby które je zakładaja bez przymusu sa raczej empatyczne niż cwane.- 9 4
-
2021-10-29 12:08
U mnie poczucie bezpieczeństwa zwiększają ubrania w jasnych kolorach (1)
Nałożenie ładnej, jasnej koszulki nic nie kosztuje. Nawet, jeśli - jak sądzisz - nie chroni przed niczym, jasna koszulka na Twoim korpusie zwiększy poczucie bezpieczeństwa u innych, zwłaszcza starszych osób.
- 19 2
-
2021-10-29 13:56
Ale to ma akurat sens, zwłaszcza u pieszych po zmroku, a jak sam wiesz teraz coraz szybciej sie ciemno robi.
- 2 2
-
2021-10-29 11:46
Nie noszę maski (5)
Ze względu na chorobę układu oddechowego, od początku nie noszę maseczki, nigdzie komunikacja, praca , przychodnia , szpital
- 10 6
-
2021-10-29 12:05
Skoro masz chorobę układu oddechowego, powinieneś nie wychodzić z domu. (4)
- 5 19
-
2021-10-29 12:19
te wujek dobra rada (3)
to może RAZ sam się zastosuj do swoich rad i już nigdy z DOMU nie wychodź ... i ubierz maseczkę ... bo to wiesz morowe powietrze i wirus krąży
ROFL- 10 7
-
2021-10-29 12:56
Zaszczepiłem się i noszę maskę. (2)
Nie mam żadnych chorób płuc, więc wystarczy :)
- 6 9
-
2021-10-29 14:44
Dla mnie mozesz nawet wstrzyknac sobie cyjanek a twarz wymazac wlasnym stolcem.
- 4 2
-
2021-10-29 14:19
dwa razy zaszczepić się nie wystarczy ... trzeba szczepić się regularnie - jak mówił ostatnio minister.
a po za tym nawet zaszczepiony dalej możesz innych zarażać i choróbsko przenosić ...
a maseczki .... ???
jak mówił sam minister PiS
- Jako lekarz z całą odpowiedzialnością mówię, że maseczki przed niczym nie chronią... one nie pomagają, one nie zabezpieczają przed wirusem, nie zabezpieczają przed zachorowaniem
- to czemu ludzie je noszą?
- Nie wiem!- 12 2
-
2021-10-29 11:40
Ty być może też przyczyniłeś się do śmierci innych osób. (3)
Wszak codziennie zatruwasz nasze powietrze rakotwórczymi spalinami. Zezłomuj swojego grata i wtedy będziesz miał prawo pouczać innych.
- 7 14
-
2021-10-29 12:03
(2)
Argument z d*** i zupełnie nie na temat
- 12 4
-
2021-10-29 15:30
Co nie na temat umysłowy impotencie? (1)
Jak zatruwasz innych spalinami i przyczyniasz się do nowotworów to już jest okej? Jak chcesz pouczać innych to świeć przykładem obłudniku. Umierajacy na raka są mniej istotni niż ofiary wirusa?
- 2 4
-
2021-10-29 15:57
A skąd wiesz, ze on nie mieszka w centrum i nie chodzi do pracy piechota?
Ja mam do swojej 10 minut spaceru. Więc nie mierz wszystkich swoją miarą
- 2 1
-
2021-10-29 11:39
kosztuje, bo nie mogę być ubogacony róznymi szczepami wirusów i bakterii z otoczenia.
- 2 5
-
2021-10-29 11:14
Sam jestem osobą starszą ( 65 lat ). (10)
Nie noszę maseczki i nie czuję żadnego zagrożenia wśród ludzi mi podobnych . To zamaskowani budzą mój lęk i niesmak !
- 36 42
-
2021-10-29 14:19
(3)
Moja Mama umarła przez takich jak ty.
- 9 10
-
2021-10-30 00:49
tak sierotko a nie przez lekarzy?
- 2 6
-
2021-10-29 15:28
Wzruszająca bajeczka.
Smoki też tam były?
- 5 6
-
2021-10-29 14:42
Rozumiem, ze zaloba jeszcze trwa, dlatego puszcze Ci plazem te ohydne i i**otyczne sugestie.
- 6 6
-
2021-10-29 11:48
Jeśli zamaskowani budzą twój lęk to pora na wizytę w Poradni Zdrowia Psychicznego. (5)
- 35 23
-
2021-10-30 11:51
Powiedz to
Lekarzom jak będą cię przyjmować na OIOM. Zaoszczędzą trochę tlenu dla innych bo przecież maski są złe. Np tlenowe
- 2 2
-
2021-10-29 12:17
ciekawe co powiesz jak w mordę dostaniesz i na okazaniu do rozpoznania sprawcy postawia ci 5ciu w maseczkach (3)
LOL
- 9 4
-
2021-10-29 13:44
Nie ma problemu, bo zazyczaj wolnościowcy chodzą bez masek. (2)
A to oni są sprawcami 99% przestępstw..
- 7 11
-
2021-10-29 15:28
Nieźle masz wyprany dekiel...
Znów nie wziąłeś leków?
- 1 2
-
2021-10-29 14:16
ale tych 5ciu w jednym pomieszczniu MUSI już tą maseczkę /na okazaniu/
- jak zaPiSano w rozporządzonku.
chcesz ŁAMAĆ zaPiSy prawa?- 2 2
-
2021-10-29 11:14
nic nie kosztuje a to ciekawe
"Uwaga, uwaga, zaczynamy się oswajać z myślą, że można kogoś wykluczyć, że można kogoś stygmatyzować, że można kogoś wyalienować. I tak powolutku, stopniowo, dzień za dniem ludzie zaczynają się z tym oswajać i ofiary, i oprawcy, i świadkowie, ci, których nazywamy bystanders, zaczynają przywykać do myśli i do idei, że ta mniejszość, która wydała
"Uwaga, uwaga, zaczynamy się oswajać z myślą, że można kogoś wykluczyć, że można kogoś stygmatyzować, że można kogoś wyalienować. I tak powolutku, stopniowo, dzień za dniem ludzie zaczynają się z tym oswajać i ofiary, i oprawcy, i świadkowie, ci, których nazywamy bystanders, zaczynają przywykać do myśli i do idei, że ta mniejszość, która wydała Einsteina, Nelly Sachs, Heinricha Heinego,Mendelssohnów, jest inna, że może być wypchnięta ze społeczeństwa, że to są ludzie obcy, że to są ludzie, którzy roznoszą zarazki, epidemie. To już jest straszne, niebezpieczne. To jest początek tego, co za chwilę może nastąpić."
- 32 18
-
2021-10-29 11:03
100%
- 2 2
-
2021-10-29 11:02
Nie znam gry Pascala, lepsze, i jedyne stosowane, jest Prawo Pascala - kto wypier****, ten zapier****
- 6 12
-
2021-10-29 10:45
(4)
ale przecież ci nie noszacy to id...i którzy wierzą ze od noszenia dostana grzybicy.
- 38 45
-
2021-10-29 11:11
ci noszący to id...i którzy myślą, że kawałek szmaty na twarzy uchroni kogoś przed wirusem...
- 25 24
-
2021-10-29 11:09
(2)
i**otami są Ci, którzy myślą że jak ją na chwilę do sklepu założą a potem zdejmą i tak co chwilę ubrudzonymi rękoma i jeszcze do tego noszoną przez parę dni tą samą. I nie nabijaj się z ludzi, którzy boją się dostać grzybicy, moja koleżanka dostała od tego gronkowca, lekarze i pielęgniarki też na początku pokazywali jakie robią im się rany. Tak
i**otami są Ci, którzy myślą że jak ją na chwilę do sklepu założą a potem zdejmą i tak co chwilę ubrudzonymi rękoma i jeszcze do tego noszoną przez parę dni tą samą. I nie nabijaj się z ludzi, którzy boją się dostać grzybicy, moja koleżanka dostała od tego gronkowca, lekarze i pielęgniarki też na początku pokazywali jakie robią im się rany. Tak naprawdę tą maskę powinno się co chwilę wymieniać jeżeli trzeba ją mieć na dłuższy czas, przynajmniej nie będzie się spowrotem wdychało aż tak dużo syfu który wydychamy. Ale nie zmienia to faktu, że jest wiele lekarzy którzy mówią wprost że to jest bardziej szkodliwe dla nas niż nienoszenie. Zresztą czy jest maska czy nie ma i tak podobno wirus szaleje więc dla mnie jest oczywiste że to nic nie daje....
- 35 26
-
2021-10-29 12:15
maska szpitalna ma napisane wyrażnie - tylko 2 godziny ... (1)
i do kosza
- 8 0
-
2021-10-31 10:49
w stoczni miałem kilkanaście lat kask z dwuletnią gwarancją...
- 0 0
-
2021-10-29 10:41
Oczywiście (43)
Podobna retoryka co do zakładania naramiennika z gwiazdą dawida
- 99 135
-
2021-10-29 16:55
Zajrzyj do encyklopedii pod hasło "Prawo Godwina"
- 0 2
-
2021-10-29 12:13
ja tu nie widzę związku - zwłaszcza, że w w przypadku o którym poszesz... (1)
nie chodziło o ochronę zdrowia, ale eksterminacje narodu...
Gamon jesteś i tyle, bo albo siejesz ferment, albo po prostu nie potrafisz myśleć logicznie i powtarzasz bezrefleksyjnie "wiadomości z FB"...- 6 5
-
2021-10-29 12:57
W przypadku, o ktorym napisal, ludzie segregowani opaskami nie mieli bladego pojecia, o co w tym chodzi.
Zupelnie jak dzisiaj, bo trzeba przeciez byc i**ota, zeby dzisiejsza segregacje wiazac z ochrona zdrowia.
- 5 3
-
2021-10-29 11:41
Nie. Jednak nieco zupełnie kompletnie inna.
Przykro, że to przekracza możliwości Twojego umysłu.
- 4 2
-
2021-10-29 11:17
Nikt nic nie wie o jakości tych masek (22)
Co z nim wdychamy do płuc, mogą być to gorsze świństwa niż te z samochodu. Także używanie maseczki może kosztować dużo moje zdrowie w niedalekiej przyszłości.
- 30 56
-
2021-10-29 13:57
podaj jakiś przykład.. (1)
Jakiś dowód na twoje przekanania. Choć jeden, że przez maseczki wdychamy coś złego. Proszę.
- 3 5
-
2021-10-29 22:03
z jakiej odleglosci czujesz smrod palacza?
To wlasnie jest smrod wypuszczony z jego pluc.
Tak samo rozprzestrzeniane sa patogeny. Tylko one, niestety, nie smierdza.- 8 1
-
2021-10-29 12:41
to umyj czasem zeby.
- 6 6
-
2021-10-29 11:49
(18)
To samo można powiedzieć o każdym innym produkcie. Skąd wiesz co jesz i co pijesz? A że niektórzy używają tych samych masek (jednorazowych lub przeznaczonych do używania przez maksymalnie kilka godzin) przez wiele dni, to już tylko świadczy o nich.
- 27 15
-
2021-10-29 17:53
Wiem co jem i pije. Dokładnie to sprawdzam i wybieram mądrze.
- 3 2
-
2021-10-29 14:36
dlatego przed zakupem myślę
tak samo maseczka - nie dziękuję
- 4 5
-
2021-10-29 12:53
Dlatego sam decyduje, co jem i sam decyduje, czy szmaty na twarzy nosic. (2)
- 9 6
-
2021-10-29 22:00
nie decydujesz, co jesz
Jesz to co ci podsuna i przekonaja do spozycia.
- 3 2
-
2021-10-29 15:32
Decydujesz co jesz, ale nie czy jesz
Tak samo ze szmatą na twarzy
- 5 4
-
2021-10-29 12:14
co jem co pije to mój wybór (3)
ale nakaz noszenia BEZprawnych maseczek moim wyborem nie jest.
/a te bezprawne rozporządzonka ministra nie są nawet w tej ich poPiSowej ustawie umocowane/- 11 20
-
2021-10-29 21:58
palenie papierosow tez jest wyborem jednostki
Ale znoszenie smrodu takiego skunksa nie jest juz wyborem jego otoczenia. To palacz narzuca swoje wybory innym.
Podobnie kontestacja maski narzuca innym kontakt z twoimi wydzielinami. Czy sie to tobie podoba, czy nie, maska ogranicza ich rozprzestrzenianie. I taki jest cel jej stosowania.- 8 5
-
2021-10-29 14:06
(1)
Nakaz noszenia ubrań w miejscach publicznych też jest bezprawny? Czy każdy może sobie latać nago po mieście? Czy to już budzi Twoje zgorszenie?
- 10 7
-
2021-10-29 14:26
mam gdzieś czy ktoś łazi goło czy z kołpakiem na głowie - mi to nie przeszkadza
nie mój interes - jestem tolerancyjny i szanuję prawa i wolności innych
A TY masz neokomusze poglady - przymus, zamordyzm i poPiSowy totalitaryzm to twoje ideały- 8 6
-
2021-10-29 12:10
(8)
Ale masz 100% racji - dlatego nie ma przepisów który nakazywałyby mi coś jeść albo coś pić. Przy maskach jest inaczej - co jest dość śmiesznawe. Z jednej strony mówi nam się jakie to wspaniałe są szczepionki na covid (ale tylko te z wybranych firm, bo taki Sputnik jest już be, chociaż skuteczność i jakość w sumie taka sama), z drugiej nie są na
Ale masz 100% racji - dlatego nie ma przepisów który nakazywałyby mi coś jeść albo coś pić. Przy maskach jest inaczej - co jest dość śmiesznawe. Z jednej strony mówi nam się jakie to wspaniałe są szczepionki na covid (ale tylko te z wybranych firm, bo taki Sputnik jest już be, chociaż skuteczność i jakość w sumie taka sama), z drugiej nie są na tyle wspaniałe by zwolnić kogokolwiek z obowiązku noszenia maski. Dodajmy do tego że na początku tego cyrku skuteczność noszenia masek zakwestionował.....Minister Zdrowia.
- 17 7
-
2021-10-29 12:19
(7)
Nie ma przepisow jaka maske masz nosic. Kup z certfikatem w sklepie medycznym to bedziesz miec pewnosc ze jest bezpieczna.
Szczepienia powoduja lagodniejszy i krotszy przebieg.
Nasi politycy to dno - tu sie zgodze.- 17 9
-
2021-10-29 22:55
2x nie x tak. Ciekawa manipulacja
- 0 0
-
2021-10-29 12:54
Powtarzasz jakis hasla, ktore nie maja zadnego oparcia w rzeczywistosci.
Pozyteczny i**ota to sie nazywa, a jeszcze sam ponosisz wszystkie koszty tej operacji.
- 7 8
-
2021-10-29 12:31
(4)
No to mi powiedz - dlaczego media grzecznie chórkiem podają że wzrost zachorowań to wynik braku szczepień, skoro przed samym zachorowaniem szczepionka nie chroni? I jak to jest. że notuje się wzrost zachorowań, chociaż ludzi zaszczepionych jest więcej niż na początku tej całej afery? Przecież to wszystko się kupy nie trzyma.
- 15 9
-
2021-10-29 21:53
choni przed zachorowaniem i rozwinieciem sie powaznych objawow (2)
Jak kazda inna szczepionka.
Pokazuje to chociazby korelacja ilosci zachorowan z iloscia zaszczepionych.- 1 4
-
2021-10-30 11:36
Osoby zaszczepione z covidem
U lekarza nie mają robionych testów na covid
- 2 0
-
2021-10-30 00:28
skoro jak każda, to wstrzyknij sobie różne wycofane, też cię ochronią.
- 2 2
-
2021-10-29 12:55
Już mówię:
a) zaszczepiliśmy połowę populacji raptem
b) wszyscy mają gdzieś obostrzenia. W maskach w sklepach może ze 30%. Wróciły imprezy masowe.- 12 15
-
2021-10-29 11:06
daj sobie już spokój z używaniem mózgu (11)
skoro takie 'logiczne wywody' przeprowadzasz...
- 37 16
-
2021-10-29 11:15
Jak dla ciebie wolność nic nie znaczy to twoja sprawa (10)
- 26 45
-
2021-10-29 12:41
szkoda, że nie myślałeś o wolności, jak głosowałeś na PIS. (1)
- 17 6
-
2021-10-29 21:22
PiS tak wygra wybory, i bardzo dobrze. ty lewacki pomiocie
- 6 6
-
2021-10-29 12:16
mylisz wolność z bezholowiem (5)
Wolność kończy się tam, gdy naruszasz prawa i swobody innych - dlatego np. są ograniczenia prędkości..
- 37 6
-
2021-10-29 12:52
Szmaty na twarzach maja tyle do czyjejs wolnosci i swobody, ze je bezsprzecznie naruszaja. (2)
Ale dotyczy to tylko tych, ktorzy je potulnie nosza, choc moze im to tylko zaszkodzic.
- 13 20
-
2021-10-29 13:43
Tak samo szmaty na tyłkach. (1)
Nie bądź niewolnikiem! Chodź nago!
- 31 5
-
2021-10-29 14:35
chcę, ale za to też mandaty dają
za brak maski mniejsze
- 4 5
-
2021-10-29 12:45
(1)
przecież wasz PiS-premier sam mówił!
"Ja cieszę się że coraz mniej obawiamy się tego wirusa, tej epidemii. I to jest dobre podejście szanowni państwo. Bo on jest w odwrocie. Już teraz nie trzeba się jego bać." "Wszyscy, zwłaszcza seniorzy, nie obawiajmy się, idźmy ..."- 16 9
-
2021-10-29 12:53
Mówił też że nie podniesie podatków...
Jak czasem powie coś pożytecznego to od razu mam robić odwrotnie, bo to Mateusz powiedział?
- 8 2
-
2021-10-29 11:25
prosiłem... (1)
daj sobie spokój z używaniem mózgu... wyjaśnię - nie mówiłem nic o wolności tylko o wywodach logicznych... z czytaniem widzę też na bakier
- 31 13
-
2021-10-29 12:16
nie tylko z czytaniem ma na bakier - to grubsza sprawa :)
- 12 4
-
2021-10-29 10:50
Nie do końca trafne (3)
Gwiazdę dawida nosili wybrani, a maski wszyscy.
- 62 31
-
2021-10-29 13:55
Naprawdę wydaje Ci się, że Twoje ukochane globalistyczne elity noszą namordniki? (2)
- 34 16
-
2021-10-29 15:30
Skąd pomysł że ktoś Ciebie traktuję jako elitę? (1)
- 10 8
-
2021-10-29 19:03
g..wno pokroju polityków czy bankierów nie jest elitą tylko się za nią uważa ale nie przeszkadza im to się stawiac ponad prawem które sami wymyślają
- 12 1
-
2021-10-29 10:43
Opinia wyróżniona
(86)
Jeśli nawet ktoś nie wierzy w maseczki, a widzi innych ludzi w maseczkach powinien swoją założyć dla ich komfortu psychicznego. Dlaczego straszyć innych brakiem maski nawet jeśli sam w to nie wierzy?
To podstawowe zasady współżycia społecznego. A jak ktoś tego nie rozumie jest zwykłym chamem.- 688 357
-
2021-12-06 21:51
Luki
Skoro ktos ma maskę to czego sie boi? Skoro ktos jest zaszczepiony dlaczego boi sie niezaszczepionych? Kazdy jest panem swego losu i niech robi co chce. Nie zabiera wolności innym. Jak ktos wierzy w ta pseudopandemie jest zwykłym niewolnikiem bez wiedzy o co tu chodzi. Polityka i religia zawsze służyła do manipulowania ludzmi
- 0 0
-
2021-11-01 12:41
Dwa internetowe pajace się kłócą Polacy z kompleksami
- 0 0
-
2021-10-31 21:13
Sugerujesz aby widząc stu głupków zacząć być glupkiem bo to zasady życia społecznego?
- 0 0
-
2021-10-31 07:41
Gląb
Podstawowa wartoscia jest wolnosc.Nie dam ograniczac swojej.
- 1 0
-
2021-10-30 14:13
:)
Jeśli ktoś widzi kogoś w bez maseczki, a sam jest w maseczce, niech ja ściągnie i nie naraża się na śmieszność.
- 1 0
-
2021-10-30 11:01
A co jeśli mnie straszy widok ludzi w maskach?
Dlaczego wszyscy nie zdejmą swoich, żebym czuł się komfortowo? W ramach społecznego współżycia? Czy oni są jacyś lepsi?
- 1 0
-
2021-10-30 09:01
Ładnie masz mózg wyprany
- 2 0
-
2021-10-29 23:59
Dlaczego Ci co noszą maseczki nie mogą ich zdjąć na widok ludzi bez maseczek ,jeśli tego nie zrobią są chamami ,pomyśl zanim
Maska
- 1 1
-
2021-10-29 23:25
To moje zycie
Jak ktos sie boi niech siedzi w domu , nie interesuje mnie czy ktos sie mnie boi czy nie , ja nie zwracam uwagi na nikogo obcego i nie uwazam zeby moja osoba powinna kogokolwiek obcego obchodzić
- 2 0
-
2021-10-29 23:18
Zgadzam się, Towarzyszu
A teraz wypad do komunistycznych Chin albo innego totalitaryzmu! W naszej kulturze prawa jednostki stoją ponad dobrem ogółu.
- 2 1
-
2021-10-29 21:22
Idąc
Twoim tokiem myślenia to ktoś widzącego kogoś bez maski powinien ściągnąc maskę dla jego komfortu psychicznego
- 3 1
-
2021-10-29 20:43
Jesteś niewolnikiem i jeszcze bijesz brawo...
- 4 1
-
2021-10-29 18:47
A co z moim komfortem gdy się duszę ?
O tym już nie myślisz bojazliwy egoisto???
- 5 5
-
2021-10-29 18:37
Maski... (2)
To nie jest kwestia wiary w maseczki ale wiedzy. A wiedza mówi wyraźnie maseczka na te wirusy jest jak ażurowy płot na komary. Nie zatrzymują wirusa. Dodatkowo powodują problemy z układem oddechowym i brakiem dotlenienia mózgu. Każda osoba z wiedzą powinna ją propagować. A nie poddawać sie narracji śmierci i propagandzie TV. Osoby bez maseczek są
To nie jest kwestia wiary w maseczki ale wiedzy. A wiedza mówi wyraźnie maseczka na te wirusy jest jak ażurowy płot na komary. Nie zatrzymują wirusa. Dodatkowo powodują problemy z układem oddechowym i brakiem dotlenienia mózgu. Każda osoba z wiedzą powinna ją propagować. A nie poddawać sie narracji śmierci i propagandzie TV. Osoby bez maseczek są zbyt uczciwe aby brać udział w tym masowym kłamstwie. Osoby bez maseczek myślą zdrowo rozsądkowo. Są nadzieją na ratunek dla zmanipulowanej społeczności która jeszcze przed chwilą wierzyła w plastikowe ekrany na głowie i je nosiła. Masakra. Tu chodzi o strach. Tu trzeba wyrwać się z okowów narracji medialnej.
- 6 2
-
2021-10-29 23:20
jesteś tak głupi czy tylko udajesz. (1)
Wirusy mają skrzydełka? Fruwają w powietrzu?
Maska chroni przed rozsiewaniem twoich smarków.- 0 4
-
2021-10-30 13:09
idz się doucz
tylko nie u ekonomisty zwany ministrem zdrowia, poczytaj badania naukowe, wypowiedzi ekspertów, maska przynosi korzyści rzędu 0,1%.
- 1 1
-
2021-10-29 16:40
Jestem zdrowa i nikomu nie zagrażam. Maska nie daje w tej sytuacji absolutnie NIC. Jest tak samo sensowna jak noszenie wiadra na głowie. Jeśli ktoś odczuwa dyskomfort psychiczny z powodu braku maski u innego człowieka to niech siedzi w domu i czeka aż ogłoszą koniec pandemii. Nie zamierzam poświęcać swojego komfortu w imię czyichś urojeń, bo się naoglądał za dużo tv. Może jeszcze przytyję żeby grubasom nie było przykro na mój widok?
- 4 3
-
2021-10-29 15:48
Ty jesteś zwykłym chamem i dyktatorem. Większość nosi to ja też powinienem, co za bzdury. Większość Polaków to katolicy czyli ja też mam nim być ? Pomyśl tą pustą banią zanim następny raz coś napiszesz
- 7 3
-
2021-10-29 14:45
Czyjs komfort jest wazniejszy od mojego? Aspekt szkodliwosci dlugotrwalego noszenia maski laskawie pomijam.
- 7 5
-
2021-10-29 14:22
Mam w poważaniu cudzy komfort wolę własny
- 9 3
-
2021-10-29 13:05
Jestem zaszczepiony mam certyfikat (1)
Szczepię się regularnie. Nie mam zamiaru biegać w masce. Ile jeszcze lat ten cyrk będzie się toczył? W imię czego? Jak faszysci zabijali Żydów to też większość się bała pomagać by nie denerwować okupanta i się nie narażać... Szczepionki są od roku niemal w obiegu i działają więc po co ten cyrk z maskami?
- 10 2
-
2021-10-30 01:35
Szczepionki nie działają...
- 2 1
-
2021-10-29 12:11
Ja mam komfort psychiczny gdy widzę ludzi bez maseczek
Maseczki na twarzy kojarzą mi się ze straszną pandemią (której na szczęście nie mamy) i wywołują uczucie niepokoju. Sądzę że nie jestem jedyny. Więc jeśli ktoś wierzy w maseczki, a widzi innych ludzi bez nich, powinien swoją zdjąć dla ich komfortu psychicznego. Dlaczego straszyć innych maseczką nawet jeśli inni nie wierzą w to że cokolwiek one dają?
To podstawowe zasady współżycia społecznego. A jak ktoś tego nie rozumie jest zwykłym chamem.- 20 7
-
2021-10-29 12:04
dlaczego terroryzować innych
swoim nieracjonalnym strachem?
- 16 4
-
2021-10-29 11:44
Dlaczego inni nie zdejmą masek skoro nic nie dają
To zwykłe chamy skoro zmuszają innych do noszenia paszczochronów
- 14 8
-
2021-10-29 11:38
Załóż sobie wiadro na głowę.
Inni mogą odczuwać przy tobie dyskomfort psychiczny. Jak tego nie rozumiesz to jesteś zwykłym chamem.
- 17 2
-
2021-10-29 11:35
(7)
Komfort psychiczny innych? I ile bedziemy nosic te maseczki jak tak kazdy mimo ze nie wierzy bedzie nosil maseczke dla komfortu innych? 5, 5, 10 lat??? Dobrze Wam tak w tych maseczkach? One i tak nie pomagają.
- 21 6
-
2021-10-29 12:06
Nie pomagają jak się ich nie nosi. (6)
Nowa Zelandia miała ostry lockdown przez miesiąc i po sprawie.
U nas Janusze będą przeciągać problem latami...- 9 18
-
2021-10-29 18:24
przestań kłamać s....nie!!!! (5)
Właśnie sprawdziłem na worldometer.com siedmiodniowa średnia (taką zawsze sprawdzam żeby odsiać szumy) wynosi dla Nowej Zelandii 97 na dzień 28/10. Fakt, że mają małą średnią na 1M populacji ale mają. Także przestań rozsiewać kłamstwa, musimy zrobić to co Skandynawia, traktować to cholerstwo jak inne choroby. Maseczki nie pomagają (bo najmniejsza
Właśnie sprawdziłem na worldometer.com siedmiodniowa średnia (taką zawsze sprawdzam żeby odsiać szumy) wynosi dla Nowej Zelandii 97 na dzień 28/10. Fakt, że mają małą średnią na 1M populacji ale mają. Także przestań rozsiewać kłamstwa, musimy zrobić to co Skandynawia, traktować to cholerstwo jak inne choroby. Maseczki nie pomagają (bo najmniejsza dziura w maseczce jest od 500 do 50000 razy mniejsza od wirusa), lockdowny nie pomagają, szczepionki pomagają w ograniczonym zakresie. Musimy się nauczyć z tym żyć i tyle !!!
- 4 2
-
2021-10-30 20:33
Twój mózg spokojnie przeszedłby przez najmniejszą dziurę w maseczce.
- 0 1
-
2021-10-30 13:07
Widze niektórym marzy się III Rzesza
Tak jest właśnie obecnie w Australii, wyjście na zakupy tylko dla jednej osoby z domostwa maksymalnie godzina i to w maseczce.
- 2 2
-
2021-10-29 23:18
maseczki nie mają chronić przed wirusem (2)
one skrzydełek nie mają, samodzielnie nie fruwają.
Maseczka ma chronić przed rozsiewaniem twoich smarków.
Dla nich maseczka jest wystarczająca.
Proste? Dotarło?
Wiesz co to "droga kropelkowa"?- 1 4
-
2021-10-30 00:57
(1)
Zdrowy człowiek nie smarka id..to
- 6 2
-
2021-10-31 00:55
smarka
a że tego nie widzisz, to nie znaczy, że tego nie ma.
W chłodny dzień nawet to możesz zobaczyć.
Ale do tego jest potrzebna umiejętność łączenia kropek...- 1 1
-
2021-10-29 11:18
W/g Ciebie jak widzę grupę pijanych ludzi
to żeby ich nie urazić też powinienem się napić alkoholu ?
- 28 7
-
2021-10-29 11:03
jeżeli do twojego komfortu psychicznego potrzeba mieć dookoła ludzi ze szmatami na twarzach
to lepiej idź do lekarza psychiatry zamiast oczekiwać od innych że spełnią te perwersje
- 50 29
-
2021-10-29 11:03
Naprawdę, widzisz ja chodzę w zimę w krótkich spodenkach, wiec musisz tez takie zakładać, bo to podstawowe zasady współżycia. Mało tego jestem wysportowany, wiec każda osoba z nadwagą musi schudnac, bo to są podstawowe zasady, itd
- 28 18
-
2021-10-29 11:00
(7)
ale co mnie obchodzi czyjś komfort psychiczny? Mi przykładowo przeszkadza jak ktoś mimo zakazu pali papierosa na terenie przystanku albo przy wejściu do sklepu. Narażają mnie wtedy na ryzyko raka płuc od biernego palenia. Czy mam od nich wymagać zaprzestania palenia ze względu na mój "komfort psychiczny"? Bo już z góry wiem jaka będzie odpowiedź palaczy - wyśmieją mnie.
- 38 17
-
2021-10-29 23:12
i na zasadzie żołdackiej "fali"
postępujesz tak samo.
Tak, masz prawo wymagać, aby sąsiad nie palił na balkonie. A jak odpali grilla, masz prawo wezwać straż i policję. Na jego koszt.- 0 0
-
2021-10-29 11:15
Mi przeszkadza widok gubej laski w obcisłych szortach (4)
Widok starej baby z petem w gębie, ale to nie moja sprawa. W Norwegii nawet u lekarza nie trzeba mieć maseczki, ale ludzie trzymają dystans, stara baba nie dyszy nad nikim w sklepie macając ogórki. Taka mała subtelna różnica.
- 26 6
-
2021-10-29 23:14
ile ich jest? 5-8 mln? (1)
na jakiej powierzchni żyją?
Jakimi powierzchniami mieszkalnymi dysponują?
Jak mają zorganizowaną komunikację zbiorową?
Dystans społeczny mają "by default".- 0 0
-
2021-10-30 13:05
Pytasz ile mają powierzchni u lekarza?
Tyle co u nas, podobne korytarze i gabinety, nie trzeba mieć tam maseczki. Nie ma znaczenia ile mają ludności, bo rzecz dzieje się w pomieszczeniu zamkniętym.
- 2 1
-
2021-10-29 12:15
(1)
fakt, że w Polsce często jak w jakimś kraju 4 świata ludzie napierają i dyszą jak stare badziewie. Nie wiem czy to problem ze wzrokiem czy IQ na poziomie ameby, że nie potrafi zachować dystansu tylko napiera jakby był kieszonkowcem.
- 8 0
-
2021-10-30 20:34
IQ ameby i froteryzm.
- 0 0
-
2021-10-29 11:05
W sklepie użyj gasnicy
- 8 1
-
2021-10-29 10:52
To jestem dumnym chamem (1)
- 16 27
-
2021-10-29 10:59
w słowie dumnym zamień lepiej literkę M na R i będzie zdecydowanie bliżej prawdy wolnościowcu śmieszny
- 24 18
-
2021-10-29 10:50
Może dlatego że nie mam ochoty uczestniczyć w paranojach i hipochondriach innych osób? Boją się? To niech siedzą w domu i nie wychodzą. Normalnym i wolnym ludziom będzie przez to lżej.
- 36 54
-
2021-10-29 10:47
(6)
Dokładnie, każdy patrzy tylko na swoje cztery litery i nik go nie obchodzi. Co to za społeczeństwo, w którym nie ma żadnej empatii, wszystko musi być wymuszane nakazami, zakazami, karami i ustawami. A jak dla kogoś założenie maseczki to odbieranie wolności to naprawdę ma coś z głową.
- 56 35
-
2021-10-31 07:59
Ta
Ty masz cos z glowa jezeli nie odrozniasz falszywego dbania o ciebie od tresowania.Durniu maseczka nie chroni przed wirusem,a bilans zyskow i strat liczyles...
- 2 0
-
2021-10-29 19:18
(3)
co mnie obchodzi społeczeństwo kupa g..wna jak kogoś napadną gwałcą biją jak cię potrąci samochód i leżysz w rowie to gdzie jest empatia tej kupy łajna gadającego te bzdurne brednie o empatii?
- 2 6
-
2021-10-29 23:10
jak cie potrąci samochód, to się dowiesz... (2)
wyciągnie cię z rowu ratownik a z połamania lekarz...
I to też jest społeczna empatia, że takie mechanizmy konstruuje i utrzymuje...- 1 1
-
2021-10-31 08:01
Skladam sie na te empatie.Place ratownikom i lekarzom.Nie robia tego za darmo.Empatycznie za moje smaruja chlebek maselkiem
- 0 0
-
2021-10-30 00:56
widzisz id..to a ja czytałem o takim wypadku z zeszłego roku chłopak jadący rowerem padł z odwodnienia i leżał w rowie przy jezdni dość długo bo żadna empatyczna społeczniacka p..zda nie raczyła wezwać pomocy jeszcze trochę by poleżał a zapadłaby noc i rano by trupa odnaleźli taka jest wasza empatia.Pamiętasz typie gościa którego jakiś psychol
widzisz id..to a ja czytałem o takim wypadku z zeszłego roku chłopak jadący rowerem padł z odwodnienia i leżał w rowie przy jezdni dość długo bo żadna empatyczna społeczniacka p..zda nie raczyła wezwać pomocy jeszcze trochę by poleżał a zapadłaby noc i rano by trupa odnaleźli taka jest wasza empatia.Pamiętasz typie gościa którego jakiś psychol zatłukł w SKMce w biały dzień?Pełen przedział ludzi i co żadna p..da empatyczna nie umiała pomóc czego się bali 20 ludzi by nie poradziło sobie z jednym leszczem?Empatia chłopie daj spokój z tym słowem bo nawet nie wiecie co ono znaczy
- 1 2
-
2021-10-29 13:13
Nikt nie będzie mi zakazywał normalnie oddychać.
- 11 13
-
2021-10-29 10:46
(30)
Nie. Ma prawo do wolności jako jednostka
- 67 102
-
2021-11-01 09:22
Myślenie
Twoje pojmowanie wolności jednostki jest błędne. Pare przykładów: zakaz jazdy po pijaku, zakaz wchodzenia z nożem na pokład samolotu, przejścia przez same bramki do samolotu, nie narusza Twojej wolności? Wolność jednostki kończy się tam gdzie zaczyna się dobro wspólne. I walić już tego covida, po prostu to pokazuje nasza mentalność jako narodu.
Twoje pojmowanie wolności jednostki jest błędne. Pare przykładów: zakaz jazdy po pijaku, zakaz wchodzenia z nożem na pokład samolotu, przejścia przez same bramki do samolotu, nie narusza Twojej wolności? Wolność jednostki kończy się tam gdzie zaczyna się dobro wspólne. I walić już tego covida, po prostu to pokazuje nasza mentalność jako narodu. Wirusy typu grypa roznoszą się droga kropelkowa, popluj sobie w maskę i bez i zobacz ile wyleci, taki eksperyment:) mi się podoba ze w Japonii w szczycie chorób sezonowych noszą w publicznych miejscach zamkniętych maski. A teraz czekam na hejt mojego zdania. Pozdro 600
- 2 0
-
2021-10-30 09:41
(1)
wolnym to możesz być we własnym kurniku, na zewnątrz musisz współżyć z innymi i zakładać prawidłowo maseczkę na calutką facjatę :)
- 4 2
-
2021-10-31 07:57
Taaa
Zewnetrzny swiat tez nalezy do mnie.Urodzilem sie tutaj place podatki dokladam sie do wspolnoty ,wiec mam prawo
- 0 0
-
2021-10-29 23:05
standardowa odpowiedź
Twoje prawa się kończą tam,
gdzie zaczynają się prawa innej jednostki.- 3 1
-
2021-10-29 21:30
Słyszałeś o wolności ale nie wiesz o co chodzi. (1)
Na golasa też nie możesz chodzić po mieście i nie drzesz ryja,że ci zabrali wolność.
To się nazywa zasady współżycia społecznego o czym ci nie powiedziano w domu.Dobrze ,że tu trafiłeś to usłyszysz.- 5 4
-
2021-10-31 07:55
sr*tatata
Zasada wspolzycia działa i jest wlasciwa jezeli nie szkodze sobie.Latac na golasa nie musze ale swobodnie oddychac tak.
- 2 1
-
2021-10-29 11:41
Twoja wolność kończy się gdy ogranicza wolność innych (4)
A tak jest w przypadku oddychania tym samym powietrzem.
- 23 11
-
2021-10-29 14:39
Ty zatruwasz codziennie powietrze rakotwórczymi spalinami z twojego samochodu. Żądam byś go zezłomowal, nie mam zamiaru (1)
chorować przez ciebie na raka.
- 3 5
-
2021-10-29 19:14
jak wejdzie do samolotu z odpalonym samochodem to uwierz mi ten samolot też nie odleci
- 2 0
-
2021-10-29 12:21
to nie oddychaj - kto ci każe tym samym co ja? (1)
- 8 13
-
2021-10-29 13:12
to nie przebywaj w moim towarzystwie, kto cie tu prosił?
- 13 4
-
2021-10-29 11:18
Jak wolna jednostka ma też prawo kupić własny samolot i samemu ze swojego domu na środku pustyni polecieć na prywatne lotnisko na drugiej pustyni.
- 22 8
-
2021-10-29 11:00
a jaką to wolność posiadasz na pokładzie samolotu? (1)
bo w rzeczywistości to żadnej
- 42 7
-
2021-10-29 12:38
nie słyszałeś o porwaniach samolotów?
i wtedy już lecisz gdzie chcesz i na pokładzie robisz co chcesz /nawet z odstrzeleniem zakładników/ - wolny wybór!
- 0 5
-
2021-10-29 10:56
A później wolnościowiec (15)
Odpala Facebooka na swoim wszystkomonitorujacym smartfonie, wraca do domu, na który ma kredyt i oddycha z ulgą :)
- 65 20
-
2021-12-06 21:55
Luki
Nie mam kredytu, nie mam maski nie mam smiercionki, mam dom i jestem wolny finansowo. Pewnie ty sie uczyłeś grzecznie wziąłeś kredyt na 30 lat i zasuwasz w korpo albo na kasie biedrze a po powrocie z pracy wciągasz medialny syf do swojej glowy i na niedziele klękasz przed facetem w sukience ktory rozdaje andruty jedna ręka a druga wyciąga od ciebie kase. Powodzenia mistrzu. Facebooka tez nie mam.
- 0 0
-
2021-10-29 12:13
to chodzi o to, że ci ludzie nie szanują innych i dlatego nie noszą maseczek, po prostu olewają innych (13)
i ich zdrowie. Zero szacunku, zero solidarności, przez nich ciągle mamy do czynienia z tym badziewiem.
- 34 39
-
2021-12-06 21:58
Luki
Maseczki nic nie daja tylko wymuszają poczucie poddaństwa i ograniczenia. Jak sie boisz siedź w domu albo ubierz kaftan i daj spokoj innym. Jak chcesz oddychać tym co wydychasz twoja sprawa
- 0 0
-
2021-10-30 09:04
Co ty bredzisz od 100 lat nikt nie nosił żadnych szmat i wszyscy żyją nagle maska chroni życie stuknij się w ten pusty sagan
- 5 2
-
2021-10-29 12:27
Oni po prostu nie rozumieją, że przedłużają tylko cały ten cyrk (7)
Pod hasłami wolności dają pretekst, by wdrażać coraz dalej idące rozwiązania - bo u nas jest mentalność przyzwolenia na ignorowanie przepisów i tendencja do słabego egzekwowania, bo przecież wprowadzenie ostrzejszych będzie lepsze. I odbija się to nie tylko na nich, ale po prostu na wszystkich. W końcu doskonale pamiętamy absurdalny zakaz
Pod hasłami wolności dają pretekst, by wdrażać coraz dalej idące rozwiązania - bo u nas jest mentalność przyzwolenia na ignorowanie przepisów i tendencja do słabego egzekwowania, bo przecież wprowadzenie ostrzejszych będzie lepsze. I odbija się to nie tylko na nich, ale po prostu na wszystkich. W końcu doskonale pamiętamy absurdalny zakaz wchodzenia do lasów czy nakaz noszenia maseczek na zewnątrz, gdzie ona faktycznie statystycznie istotnie nic nie zmienia. Bo wielki wolnościowiec dziewictwo straci, jak na czas przejazdu autobusem maseczkę nałoży. Ciekawe czy tak będzie za nieograniczoną wolnością, gdy mu jakiś kibol łomot spuści (w końcu reguły współżycie społecznego są dla plebsu), czy pierwszy poleci na komisariat.
- 10 18
-
2021-10-31 07:49
polakówu.
Jedz do Danii.Nikt zadnej maski nie nosi przejrzeli ten cyrk.Maja mądry rzad.Wyrzucili maski dystans i wszystkie swietne pomysły Twoich badziewiakow sr*rych mentorów.Nasz rzad to sa kasztany,głupi ludzie co jeszcze troche i poumierają.Bedzie bal jak odejdą bo juz na te wstretne ryje patrzec nie mozemy.Plebs kupili ,niedoukow ,wykluczonych biedakow
Jedz do Danii.Nikt zadnej maski nie nosi przejrzeli ten cyrk.Maja mądry rzad.Wyrzucili maski dystans i wszystkie swietne pomysły Twoich badziewiakow sr*rych mentorów.Nasz rzad to sa kasztany,głupi ludzie co jeszcze troche i poumierają.Bedzie bal jak odejdą bo juz na te wstretne ryje patrzec nie mozemy.Plebs kupili ,niedoukow ,wykluczonych biedakow co w zyciu niczego nie osiagneli bo zbyt leniwi byli.Rządza teraz majac mandat zaufania tluszczy.Niech w kraju zostana tylko wyborcy pisu.Sie ku
...pozagryzaja i odchody beda zrec.- 2 2
-
2021-10-29 23:27
Po co na komisariat?
Jak nie spędzisz 7 dni w szpitalu wszystko umożą...
- 0 0
-
2021-10-29 12:32
tjaaa miały szczepienia chronić i co? (4)
2 szczepienia już nie wystarczą ... będzie potrzebne trzecie i czwarte
a minister już wspomina, że może będziemy musieli się szczepić ROK w ROK!!!
więc nie opowiadaj swoich DYRdymałów i GŁUPot na swoje "widzi mi się"- 26 11
-
2021-10-29 20:52
No myśle,że 2
razy w roku .A potem przyzwyczajony organizm będzie potrzebował tego, bo sam nie bedzie walczył z wirusami
- 1 0
-
2021-10-29 19:29
Okowy
Dokładnie. Wszystko już jest zaplanowane. Nigdzie nie wejdziesz bez szczepionki co pół roku. Biznes plan doskonały. Światowy przewrót zniewolenia i założenia ludziom kajdanów w imię fałszywej pandemii
- 5 3
-
2021-10-29 16:01
Widzimisię pisze się łącznie (1)
Analfabeto
- 1 5
-
2021-10-31 07:50
Jakie to ma znaczenie.
- 0 0
-
2021-10-29 12:22
bo sam osobiście minister zdrowia PiS powiedział (2)
- Jako lekarz z całą odpowiedzialnością mówię, że maseczki przed niczym nie chronią... one nie pomagają, one nie zabezpieczają przed wirusem, nie zabezpieczają przed zachorowaniem
- to czemu ludzie je noszą?
- Nie wiem!- 33 11
-
2021-10-29 20:47
Wtedy naseczki były po 16 zet sztuka.
- 2 0
-
2021-10-29 13:58
Sam fakt że został ministrem wszystko mówi.
Zapomniałeś już o "nie zatrudniamy ekspertów, bo jak zatrudnialiśmy w 2006, to nie chcieli realizować naszego programu"?
- 7 1
Wszystkie opinie
-
2021-10-29 10:33
Śmieszne typki :) (24)
Nie kumam typów co wiedzą o obowiązku zakładania tych maseczek a pchaj się do samolotów, czy innej komunikacji...
czemu skoro się im to nie podoba nie wybiorą innego środka transportu ?- 177 92
-
2021-10-29 10:35
Nie zakładają bo są wolnymi ludźmi (16)
A sam nakaz noszenia maseczki nie dość, ze jest bezsensowny to w dodatku nielegalny w świetle prawa.
- 41 60
-
2021-10-29 10:37
W tej sytuacji wolny człowiek będzie poruszał się... wolno
- 33 9
-
2021-10-29 10:39
O, ekspert ;) Jakich linii były te samoloty, skoro wiesz, że wymóg był nielegalny? Na pokładzie samolotu obowiązuje prawo kraju rejestracji.
- 24 8
-
2021-10-29 10:39
(3)
Kupując bilet podpisujesz warunki przewoźnika, coś jeszcze nie zrozumiałe?
- 38 8
-
2021-10-29 11:44
Jutro zarząda byś nosił OP-1. (2)
Ciekawe czy wtedy też będziesz taki wyszczekany?
- 6 13
-
2021-10-29 15:57
Ciekawe czy będziesz taki wyszczekany jak znajdziesz się w takiej sytuacji i załoga grzecznie Cię wprosi z pokładu samolotu? Jak tego nie zrobisz gwarantuję Tobie że pomoże Tobie SG, chciałbym zobaczyć Twój pisk małego szczeniaczka..... A był bym wtedy blisko ;)
- 6 3
-
2021-10-29 16:03
hahahah
też chcę to zobaczyć.
- 3 0
-
2021-10-29 10:44
Bredzisz (2)
Linia lotnicza ma u siebie prawo rzadać aby nosić maski. I kropka.
- 28 4
-
2021-10-29 13:07
Nieprawda (1)
Nikt nie może Cię dyskryminować i wykluczać. Na tym się opiera społeczeństwo (tzn opierało)
- 4 15
-
2021-10-30 13:37
Prywatny przewoźnik ma regulamin przewozu którego nie musisz akceptować co jest równoznaczne z brakiem podpisania umowy transportu między Tobą, a przewoźnikom. To nie jest dyskryminacja gdyż nikt nie zmusza Cię do korzystania z usług tego przewoźnika.
- 3 1
-
2021-10-29 11:12
Wolacy
To nie wolni Polacy. To po prostu wolacy.
- 12 4
-
2021-10-29 14:29
a na pokładzie samolotu rządzi kapitan. (2)
- 7 1
-
2021-10-29 15:03
powiedz to terrorystom porywaczom
LOL
- 1 5
-
2021-10-30 00:35
tak mu się tylko zdaje.
- 0 2
-
2021-10-29 15:59
Są wolni i wolno mogą zmierzać w stronę Norwegii
- 3 0
-
2021-10-29 19:46
Jak przyjdę do ciebie w gościnę
to choćbym miała buty w goownie , nie wytrę , bo nie mam takiego obowiązku :)
- 2 2
-
2021-10-30 09:30
Ta, w Noreegi miałby
maseczkę na twarzy od pierwszego kroku, tylko u siebie najmadrzejszy
- 2 1
-
2021-10-29 10:36
jaki ty jesteś malutki w tym wszystkim (1)
taki śmieszny, nie za mądry i rozgrywany do tego
- 9 7
-
2021-10-29 11:55
A Ty taki
oświecony... przez fb i yt. Bo wierzysz że tam taka wolność słowa. Możesz się kiedyś zdziwić.
- 5 2
-
2021-10-29 10:38
to nie jest żaden obowiązek tylko bezprawie a ci którzy to próbują wymusić to kapo naszych czasów (2)
- 15 23
-
2021-10-29 10:40
(1)
nie podoba się to wy... proste
- 21 12
-
2021-10-29 14:44
Jasiu, znów oplułeś monitor...
- 2 4
-
2021-10-29 11:11
warminsko-mazurski foliarz lecący do roboty w Norwegii - niezłe combo !
- 21 6
-
2021-10-29 12:04
Z województwa warmińsko-mazurskiego.
To chyba nie wymaga tłumaczenia- 6 3
-
2021-10-29 10:34
(20)
Od razu do sądu z grubej rury. Nie ma żadnego legalnego prawa a tym bardziej wewnętrznych regulaminów, które mogą w taki sposób ograniczać prawa. W
- 111 151
-
2021-10-29 10:39
Czekam, aż kupisz bilet, a następnie dokumentując krok po kroku, jesteś wypraszany z samolotu, idziesz do sądu, a podczas ogłaszania wyroku robisz zdjęcie swojej miny.
Prywatny przewoźnik wyznacza reguły, które akceptujesz kupując bilet. Jesteś wolnym człowiekiem, możesz nie akceptować regulaminu i nie kupić biletu.- 43 11
-
2021-10-29 10:40
(3)
Jesteś w prywatnym samolocie, a nie w publicznym parku. Właściciel ma prawo żądać od ciebie założenia majtek na twarz - skoro kupiłeś bilet, to się na to zgadzasz. Kłania się czytanie regulaminów przed zakupem biletu.
- 33 7
-
2021-10-30 00:41
(2)
Nie jesteś w prywatnym samolocie biedny człowieczku. Usługa przewozowa jest usługą świadczoną wobec osób, a nie wobec zwierząt.
- 0 5
-
2021-10-30 04:12
Kuzwa, prosty jestes kmiot. Zgadzasz sie na warunki,kupując bilet? Zgadzasz.To maska na ryj albo z buta popylaj (1)
- 5 1
-
2021-10-30 20:14
chrzanisz nie wiesz o czym. Naprawdę nie rozumiesz jak marne podstawy mają te twoje brednie. To, że banda psychopatów i szuj próbuje zaprowadzić na świecie swój psychoporządek, to jeszcze nie znaczy, że im się to uda.
- 0 2
-
2021-10-29 10:42
(1)
Jest legalne prawo o ile prawo może być nielegalne . to prawo walki z chorobami zakaźnymi, jakbyś łaził np z czarną ospą to można Ciebie legalnie zamknąć w szpitalu na przymusowym leczenie bo swoim czynem zabijasz innych ludzi
- 23 5
-
2021-10-30 20:16
jaką walkę chcesz wykonać z koronawirusem? Chcesz wyrzucić koronawirusy z biosfery? Przecież to obłęd propagowany tylko dla i**otów.
- 0 1
-
2021-10-29 10:44
Przechorujesz to zmądrzejesz (2)
- 18 7
-
2021-10-29 10:51
Zapalenie gardła, czy spojówek?
- 9 14
-
2021-10-29 14:45
Już przeszedłem - lżej od przeziębienia.
Zaraza jakich mało!
- 3 7
-
2021-10-29 10:47
Przy starcie i lądowaniu musisz zapiąć pasy- też ograniczanie Twoich praw? Taki jest regulamin wewnętrzny.
- 26 5
-
2021-10-29 10:47
(1)
Per "wolny człowieku", czy wiesz może co to regulamin przewoźnika, czy na swojej wschodniej wsi tego nie słyszałeś? Najlepiej jeszcze do tego jakby można było pić i słuchać disco polo w smolocie? Zgadłem?
- 24 6
-
2021-10-29 11:37
No i jeszcze
powinna byc na pokladzie tzw msza snieta, to by chlopkom roztropkom najlepiej pasowalo
- 5 7
-
2021-10-29 10:48
bez gaci też rozumiem wolno wchodzi? (3)
przecież jestesmy wolnymi ludzmi
gacie uwieraja w jadra- 13 3
-
2021-10-29 11:04
Popieram (1)
Czasem jak mnie ściskają cały dzień to mam odparzenia
- 2 3
-
2021-10-29 15:03
Trzeba zrzucić kilkadziesiąt kilo
- 5 0
-
2021-10-30 12:39
Bez gaci wolno chodzić, nikt nie będzie sprawdzać co masz pod spodniami.
- 1 0
-
2021-10-29 11:03
Jest regulamin przewozów danej linii lotniczej i zapewniam, że jest w nim punkt o stosowaniu się
do poleceń personelu pokładowego. Nie pojmuję, skąd w ludziach ta kre tyń ska potrzeba spierania się o drobiazgi, których czasem ktoś od nich wymaga. Zupełnie jakby zatrzymali się w rozwoju na poziomie trzylatka, który na wszystkie pytania odpowiada "nie!".
- 18 1
-
2021-10-29 11:50
Do sądu w kraju rejestracji samolotu...
...powodzenia.
- 4 2
-
2021-10-30 04:10
Ha ha ha, tak do sądu ale kto kogo?
I do tego sądy ziobry... powodzenia
- 0 0
-
2021-10-29 10:35
(7)
no i elegancko! Jeśli ktoś nie potrafi dostosować się do wymagań i zrobić coś dla dobra ogółu to powinien zmienić sobie miejsce zamieszkania na takie, w którym będzie sobie mógł robić po swojemu. Na Ziemi jest dużo miejsca.
- 152 111
-
2021-10-29 10:48
(2)
Ale weź to wytłumacz "wolnym" ekspertom od teorii spiskowych z internetu xD. Najlepiej dla nich jakby do tego mogli pić, drzeć japy i słuchać disco polo na całą pare. Taka kategoria ludzi.
- 12 11
-
2021-10-29 11:17
Jest xd w wypowiedzi to jest z nami dziecko, haha
- 4 1
-
2021-10-29 15:05
To czemu już nie nosicie tych szmat na zewnątrz? Hipokryci za.rani.
- 2 5
-
2021-10-29 13:19
(2)
Typowy covidiota. Przeszkadza mu, że ktoś zdrowy może normalnie oddychać. Mózg wyprany.
- 6 6
-
2021-10-29 17:34
(1)
ciekawe czy przeciwnik noszenia masek powie lekarzowi by ich nie zakładał w czasie operacji lub zabiegu? bo podobno nic nie dają...
- 3 1
-
2021-10-29 18:54
Pandemia
To są zupełnie dwie inne sytuacje i srodowiska. Ale to trzeba ogarniać. Maski na zewnątrz nie zmieniane co 15 min są tylko siedliskiem bakterii i patogenów. Doskonale przyczyniają się do rozwoju pandemii
- 2 0
-
2021-10-29 18:42
Błoto...
Czy dla dobra ogółu wysmarujesz twarz błotem i będziesz chodził tak po ulicy po większość ogółu stwierdzi że to pomaga motylom zachować płodność i przez rok będzie uprawiał taką propagandę kłamstwa że reszta zmusi Cię do ubłocenia się, bo incaczej świat się skończy i będzie koniec...
- 1 1
-
2021-10-29 10:35
Brak pokory- wszyscy wiedzą o obowiązku założenia masek w samolotach, (15)
a mimo to narażają się na koszty, choć i tak wiedzą, że nie polecą.
Na piechotę do Norwegii niech idzie bez maseczki.- 155 85
-
2021-10-29 10:39
(8)
pokory? albo mamy prawo w posce albo jakies 'pokory' jak w szariacie. noszenie maseczek jest niezgodne z polskim prawem. covid nie jest na liscie chorob zakaznych Glownego Inspektoratu Sanitarnego.
- 23 22
-
2021-10-29 10:42
(3)
ale jest coś takiego jak troska o innych, której ty de... nie posiadasz.
- 14 15
-
2021-10-29 10:48
"maseczkowe nakazy" powodują raczej strach przed innymi, a nie troskę
ktoś myślący racjonalnie (maseczka to nic innego jak biznes), jest wrogiem wkręconych
- 10 10
-
2021-10-29 12:50
czemu ty sie nie zatroszczysz o mnie i moje prawo do wolnego oddechu bez szmaty na twarzy. boisz sie to sie zaszczep
- 5 5
-
2021-10-29 19:33
troska id..to nie jest ujęta w prawie
- 0 1
-
2021-10-29 10:43
Racja tak jak głupota i brak myślenia
- 2 0
-
2021-10-29 10:44
(1)
ok, też uważam, że ponieśli zbyt niską karę
za narażenie innych pasażerów na transmisję epidemii
powinni zostać poddani przymusowej kwarantannie
pod nadzorem służb penitencjarnych
na koszt własny- 11 11
-
2021-10-29 15:12
Czyli uważasz że ci w maskach nie narażają innych
Hahahahaha
- 3 2
-
2021-10-29 12:00
Pokład samolotu to terytorium innego państwa...
- 4 0
-
2021-10-29 10:44
Bo ci co się nie szczepią oraz chodzący bez masek to IQ = 0, więc czego oczekiwać od takich, inteligencji? wolne żarty.
- 12 9
-
2021-10-29 13:08
jaki obowiazek? (4)
wmówili Tobie ze obowiazek. Pokaz mi ustawe gdzie to jest obowiazkiem, ja pokaze Tobie móje uzasadnienie z sądu
- 8 7
-
2021-10-29 14:17
Hahahahahahaha, właśnie takie mądrale jak ty, zrobiły wypad z samolotu. Dalej się zasłaniaj brakiem (1)
ustawy.....kołku.... :-))))))
- 5 4
-
2021-10-29 15:05
bo w Polsce panuje neokomunizmn i totalne bezprawie
najgorsze, że polskie służby obecnie poPiSują się swoimi bezprawnymi UBeckimi metodami - czując się absolutnie bezkarne przy tym.
- 2 2
-
2021-10-29 15:04
(1)
Art. 46 b pkt 13 dodany przez art. 15 pkt 2 lit. c ustawy z dnia 28 października 2020 r. (Dz.U.2020.2112) zmieniającej Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r., o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
- 1 3
-
2021-10-29 15:22
Tyle że to nadal dotyczy rozporządzenia
A rozporządzenia nie zmienia ustawy a ustawa konstytucji.
Nadal mit maseczek jest do obalenia.
Włączyć myślenie..maseczka nie chroni przed chorobą, czy wy mieliście kiedyś na biologii temat o wirusach nich wielkości/rozmiarach.
Czy do was w końcu dojdzie że wirus i tak przez te maski przenika.
Karmią was informacja o ich skuteczności a czy podali również info nt. Szkodliwości dla was samych.
Pieprzenie o odpowiedzialności zbiorowej itd. myjacie ręce, zdrowo się odżywiać, ciepło ubierać i będzie dobrze
Przestańcie się szczuć nawzajem.
Covid zawsze był. Już w książkach z lat 60 XXw. O tym pisali. Śmiercionośny jest każdy wirus..więc nie demonizujcie. Jest tak samo groźny jak wirus grypy...haha lepiej wirus grypy jest groźniejszy.
Czy nie widzicie jak wami manipulują ..zacznijcie myśleć, połączyć kropki, przypomnijcie sobie co kto mówił nt.covida- 4 1
-
2021-10-29 10:35
Pasendzer Stanisław Paluch .........
- 41 7
-
2021-10-29 10:35
Tresura trwa ... (4)
- 135 87
-
2021-10-29 10:40
dla polakówów (1)
wszystko co nazywamy "prawem" albo "przepisami" czy też "zakazami" nazywają tresurą, zniżając siebie do poziomu zwierząt, które okazują się o wiele bardziej rozumne niż człowiek :) bo np. dbają o dobro stada :) to jest jakiś dramat. Zyje w kraju, w ktorym zaczyna rzadzic holota i tluszcza, wypuszczone na wolnosc przez pis, butne to i pluje na wszystko.
- 25 21
-
2021-10-29 11:31
Typowy bolszewizm - chamstwo nad kulturą, pogarda nad empatią, argument siły nad siłą argumentów.
- 11 3
-
2021-10-30 09:32
Mam nadzieję, że jeśli się nie szczepisz, (1)
To nie polecisz potem po pomoc do tych lekarzy co zachęcają do maseczek i szczepień tylko honorowo umrzesz w domu ze swoimi racjami do samego końca.
- 1 2
-
2021-10-30 10:43
O niego się nie martw bo pewnie ma zapas Iwermektyny i Amantadyny. Nie jest czopem, który pójdzie i da się zabić do umieralni zwanej szpitalem.
- 2 0
-
2021-10-29 10:36
maseczki nie wyhamowały pandemii, (18)
nigdzie.
- 144 85
-
2021-10-29 10:46
Skąd taki wniosek? (7)
Skąd wiesz jaki byłby poziom zachorowań jakby maseczek nie wprowadzali?
Bo z tego co wiem to wszędzie wprowadzili maseczki i nie ma grupy kontrolnej.
Całe szczęście - bo byyłby pogrom- 15 19
-
2021-10-29 10:51
(3)
W Danii prowadzili badania i obie grupy (bez i z maskami) miały bardzo podobne wyniki zakażeń. Korzyść z noszenia masek jest statystycznie pomijalna.
- 12 15
-
2021-10-29 11:32
(1)
Podaj link do publikacji naukowej dowodzącej brak wpływu maseczek w rozprzestrzenianie się COVID-19 w Danii - no chyba, że bajki opowiadasz po to by uzasadniać swoją "mądrość".
- 10 9
-
2021-10-29 15:05
Nie poda, bo robili dotyczące skuteczności na świeżym powietrzu
- 3 2
-
2021-10-30 00:47
idź popracować na oddział covidowy bez maski i kompletnego skafandra tylko już stamtąd nie wychodź
i nie proś o leczenie, zostań w piwnicy
- 4 3
-
2021-10-29 11:05
A skad wiesz jaki byłby poziom gdyby nie nosili żadnych maseczek? (1)
Na głupie argumenty można tylko głupio odpowiedzieć
- 12 4
-
2021-10-29 15:14
No przecież już od czerwca prawie nikt nie nosi masek i co?
- 1 3
-
2021-10-29 12:10
Dobre
Daleko nie trzeba szukać, znasz taki kraj jak Szwecja?
- 3 0
-
2021-10-29 10:54
bo zawsze zdarza się stado baranów co nosi na brodzie, nie zasłania nosa
- 9 8
-
2021-10-29 11:05
jakos od czasu gdy ludzie nosza maski i poprawił się choć trochę poziom higieny to nie byłem nawet przeziebiony (5)
bo nikt na mnie nnie nakaszlał w sklepie itp. więc maseczki chronią
- 14 6
-
2021-10-29 11:46
A ja byłem przeziębiony kilka razy. (3)
I co teraz?
- 6 7
-
2021-10-29 12:38
(2)
a nosisz maseczkę?
- 4 4
-
2021-10-29 15:06
Weź nie używaj jego własnej argumentacji przeciw niemu
bo chłop wpadnie w infinite loop
- 1 0
-
2021-10-29 15:14
A Ty nosisz wiadro?
- 2 3
-
2021-10-29 15:11
Ja nie nosze
I tez nie byłem przeziębiony ano nie miałem covida . To tak zwana odporność . Jak od małego Cię wychowywali przesadnie sterylnie to teraz chorujesz na wszystko z covidem włącznie .
- 2 3
-
2021-10-29 11:05
Rozumiem, że zabierasz głos, bo masz habilitacje z wirusologii i zwalczania chorób zakaźnych? (1)
- 10 4
-
2021-10-29 11:33
On wysłuchał jutjubowego profesora, ma przecież tysiące subskrypcji...
- 6 3
-
2021-10-29 15:38
Bo ich nie noszą lub robią to nie tak jak powinni.. Nie powiem kto bo się obraza
- 1 1
-
2021-10-29 10:36
A gdzie odpowiedź
"Nigdy nie uczestniczyłem w tej głupocie"?
- 91 50
-
2021-10-29 10:37
Został pouczony to jakś kpina...... 500 zł minimum (3)
- 69 81
-
2021-10-29 10:48
(1)
ja bym dał głą... 1000zł
- 7 5
-
2021-10-29 15:15
Ty to sobie możesz pokiwać palcem w bucie.
- 1 1
-
2021-10-29 12:33
To trochę jak z mandatami za parkowanie
100 zł nie wzruszy nikogo, konieczność wyprawy za miasto celem odbioru odholowanego auta - każdego.
Jak pijaczki-recydywiści dostały swego czasu zakaz wstępu na pokład samolotów Ryanaira, a Wizz nie lata tam, gdzie pracują - to teraz się uczą w busikach zasad współżycia społecznego.- 4 1
-
2021-10-29 10:37
Poproszę jeszcze o nazwę tych linii lotniczych (21)
to będę z nich korzystać. Ostatnio LOT w ogóle nie zwracał na to uwagi, połowa samolotu bez maseczek, nawet ani razu nie zostali poproszeni o założenie, smutne.
- 104 112
-
2021-10-29 10:39
Ale żyjesz? (3)
- 18 22
-
2021-10-29 11:13
a mój komfort życia jest pogorszony przez takich jak ty (2)
co by nie posłużyć się epitetami
- 9 12
-
2021-10-29 15:16
(1)
A mój komfort życia jest pogorszony przez takich jak Ty. I co teraz?
- 3 2
-
2021-10-29 21:07
jajco
- 1 2
-
2021-10-29 10:41
LOT i wszystko jasne, tam się przestrzega zasad podobnie jak w pociągach regio. (2)
- 11 9
-
2021-10-29 10:49
(1)
Dokładnie. A hołota niech dyga na piechte jak się nie podoba.
- 6 4
-
2021-10-29 15:08
jedz do KOREi narodowosocjalistycznej i tam zamieszkaj
tam to dopiero dostaniesz orgazmu od zakazów nakazów bezprawia zasad i obostrzeń
- 4 3
-
2021-10-29 10:45
maseczki..
tak bardzo przereklamowane w swej skutecznosci
- 6 8
-
2021-10-29 11:47
Dzięki za info, już wiem że będę wybierał usługi Lotu. (4)
Bardzo dobrze że mają wyleją w te guślarskie artefakty dla średniowiecznego motłochu.
- 10 7
-
2021-10-29 12:43
i to mi się podoba, bo nie mam wpływu
część populacji wybiera jeden sposób postępowania a część inny - a potem czas weryfikuje te zachowania ( jedni mówią w takim przypadku o teorii Darwina, a inni że teoria jest fałszywa - na to też nie mam wpływu)
- 1 2
-
2021-10-29 16:03
Latam lotem i maseczki są obowiązkowe
- 2 1
-
2021-10-30 09:34
Caly zachód Europy to średniowieczny motłoch? (1)
Ciekawie.
- 4 0
-
2021-10-30 12:46
Bo my ani zachód, ani wschód i wszystko co tego nie rozumie należy opluc i zbutować. Takie teraz mamy wartości...
I pomyśleć, że dwa lata temu była dopiero osiemdziesiąta rocznica tragedii wywołanej nacjonalistycznymi zapędami żadnych władzy świń.- 2 0
-
2021-10-29 11:48
ja żyję (3)
a skąd wiesz czy moja babcia też?
- 4 2
-
2021-10-29 13:20
(2)
Moja jedna babcia nie żyje, od 2004 roku. Pewnie zabił ją ktoś bez maseczki na twarzy.
- 4 10
-
2021-10-29 13:55
(1)
Jaką miernotą społeczną trzeba być by trywializować śmierć kogoś bliskiego!
- 8 1
-
2021-10-29 15:59
A skąd wiesz, że jego babcia była mu bliska?
- 2 2
-
2021-10-29 14:26
Jestem pewna ze Ryanair, uwielbiam z nimi latać
- 0 1
-
2021-10-29 14:49
Nie ma sprawy, ludzie LOTem, pozyteczni idioci czyms tam innym, najlepiej wszyscy w OP1.
- 1 1
-
2021-10-29 16:16
podobnie jest w SKM, autobusach, tramwaju, sklepach
- 0 1
-
2021-10-30 11:59
pewno się popłaczą
...w tych liniach.
Wstajemy z kolan !!- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.