- 1 Zabójstwo 69-latki we Wrzeszczu (139 opinii)
- 2 Fotowoltaiczny dziwoląg w Sopocie (98 opinii)
- 3 Kasa samoobsługowa to okazja do kradzieży (150 opinii)
- 4 Przystanki tramwaju wodnego w dzierżawie (46 opinii)
- 5 Podrzucanie śmieci to nie wykroczenie? (117 opinii)
- 6 Wypadek galeonu i motorówki. Jest raport (62 opinie)
Zatrzymanie po morderstwie na Przymorzu
Zwłoki mężczyzny w średnim wieku znaleziono w sobotę w mieszkaniu na Przymorzu. Ofiara została zamordowana. W niedzielę zatrzymano podejrzanego o to 21-latka.
Aktualizacja, niedziela, 12 stycznia: Jeszcze w nocy z soboty na niedzielę zatrzymano mężczyznę, który jest podejrzewany o zabójstwo 38-letniego Jakuba P. z Przymorza. Ma on 21 lat, w poniedziałek zostanie przesłuchany w prokuraturze. Tego samego dnia przeprowadzona zostanie sekcja zwłok ofiary.
Policja nie udziela na ten temat praktycznie żadnych informacji. W biurach prasowych Komendy Wojewódzkiej i Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku udało nam się jedynie potwierdzić, że gdańscy policjanci dostali w sobotę sygnał o śmierci mężczyzny.
Na miejscu jest prokurator.
- Mogę potwierdzić, że doszło do zdarzenia, w wyniku którego śmierć poniósł mężczyzna. Prawdopodobnie doszło do zabójstwa - informuje prokurator Cezary Szostak z Prokuratury Rejonowej w Oliwie.
Mimo tak skromnych informacji udzielanych przez organy ścigania, nam udało się poznać nieco więcej szczegółów.
Ustaliliśmy, że ok. południa w jednym z mieszkań na Przymorzu znaleziono zwłoki 38-letniego Jakuba P. Z informacji, do jakich dotarliśmy wynika, że został on ugodzony nożem i prawdopodobnie zmarł od odniesionych ran.
Jak dotąd nie zatrzymano sprawcy.
Opinie (332) ponad 20 zablokowanych
-
2014-01-12 22:25
[*]
Brak mi będzie jego uśmiechu i poczucia humoru, był wspaniałym ojcem i kolegą ;(
Siwy spoczywaj w pokoju- 10 1
-
2014-01-11 16:35
Obstawiam falowiec (8)
- 92 18
-
2014-01-11 19:56
Buraku od ponad 20 lat niebyło ani jednego morderstwa w Falowcu ciebie nawet wtedy na swiecie niebyło (1)
ale ty zapewne mieszkasz w jakimś zadupiu na końcu miasta i zawsze się chwalisz ze mieszkasz w Gdańsku
- 31 9
-
2014-01-12 22:20
albo jeszcze lepiej - gdyniaaa
ahahaaaaa
- 1 0
-
2014-01-11 23:12
falowiec? (1)
ale który?? hahaha
- 3 0
-
2014-01-12 12:08
dosc spekulacji, gdzie...Chłopska 24
- 1 0
-
2014-01-11 21:41
a może,.,
a ja kawalerowiec na chlopskiej:)
- 3 0
-
2014-01-11 17:29
ale profesjonalne... no brawo (2)
niepotwierdzone wiadomości, mówią baby w warzywniaku i plotkary. Jeśli jesteście portalem, a nie słupem z tandetą, to piszcie o czymś co jest potwierdzone. Za dużo już spaliliście tematów i zbyt wiele plotek rozgłosiliście.
Pokazujecie, że moje życzenie noworoczne co do tego "portalu" nie zostanie zrealizowane.- 14 7
-
2014-01-11 17:38
co jest nie potwierdzone .Chłopak dostał nożem i zmarł i to jest wiadome.
- 9 1
-
2014-01-11 17:37
tandeta
"Z informacji, do jakich dotarliśmy wynika, że został on ugodzony nożem i
p r a w d o p o d o b n i e
zmarł od ran odniesionych w ten sposób."
artykuł ocieka konkretami, nie ma co.
Ja za to słyszałem, że to nie morderstwo, tylko www.trójmiasto.pl znalazło manekina, który się przewrócił pod wpływem przeciągu w domu i że to manekin płci żeńskiej. Manekin ma się już dobrze, słyszałem jak ktoś mi powiedział to, gdy szedłem wyrzucić śmieci.- 13 11
-
2014-01-12 21:31
Czemu nie ma kary śmierci ?
- 6 1
-
2014-01-11 17:31
... (42)
Mieszkam piętro niżej od miejsca, gdzie to się wydarzyło.
1. Zjeżdżając windą ok.13.40, "dosiadł się" lekarz pogotowia i osoba znająca ofiarę. Z rozmowy wynikało, że lekarz był tam już 4 raz wzywany, ostatnim razem stwierdził zgon.
2. Miedzy 15 a 16 kryminalni chodzili po mieszkaniach i dopytywali, czy nic, ani nikogo podejrzanego nikt nie widział. Na pytanie do policjanta, czy jest się czego obawiać usłyszałem odpowiedź: "jest, bo to jakiś przypadkowy szaleniec z nożem"; co zresztą można było usłyszeć od lekarza czas wcześniej zjeżdżając z nim windą.
Policja prasie nic nie powie, ale mieszkańcom można??- 163 10
-
2014-01-11 18:43
czytam ze to jakiś Siwy z Chłopskiej a na tej ulicy nie ma bloków z windami (17)
a ty piszesz, że mieszkasz piętro niżej i windą jechałeś.
W falowcach przy windach oraz w windach są kamery więc może policja by sprawdziła monitoring i będzie jasne kto sie przewijał w klatce- 15 4
-
2014-01-11 20:02
na przymorzu jest mnustwo nowych bloków z windami !!!Wiec jak widac na przymorzy to byliscie ale 20 lat temu (3)
- 2 5
-
2014-01-11 20:07
owszem, jest ich mnóstwo ale nie ma ich mnóstwo przy chlopskiej - tam jest (2)
tylko jeden osiemnastopiętrowiec koło urzędu skarbowego
- 8 1
-
2014-01-12 09:47
A wieża Leszka? (1)
Na rogu Chłopskiej i Pomorskiej?
- 2 0
-
2014-01-12 20:37
to juz jest żabianka
- 2 2
-
2014-01-12 14:07
koles z klabow
Ludki. po pierwsze s.p Siwy nie mieszkal w falowcu po drugie krecil, kabinowal i jeszcze z ucha strzelal to sie doigral! Niema tak tez przypadkowo dostajesz kose. Szkoda goscia.
- 3 2
-
2014-01-11 18:54
... (10)
Na pewno nie na Chłopskiej, bo tam falowców nie ma.
Zgadza się, przy każdej windzie jest kamera i to policja powinna sprawdzić od razu. Gorzej jak sprawca ewakuował się schodami, tam już kamery nie sięgają. Jest tylko podgląd na wejścia do wind.- 7 0
-
2014-01-11 19:15
wnioskuje zatem, że to miało miejsce w falowcu (9)
kamery w falowcach sa zamieszczone przy wejściach do piwnic i obejmują drzwi wejściowe do klatki, to że zabójca mógł nie korzystać z windy w której też jest kamera to nie znaczy, że nie uchwyciła go kamera skierowana na wejście do klatki, no chyba, że właził po rynnie i po niej potem schodził
- 6 3
-
2014-01-11 19:25
... (8)
Akurat w tej klatce, gdzie miało miejsce w/w zdarzenie, kamera jest kierowana tylko na wejście do wind i niestety nie obejmuje wejścia głównego do budynku. Może w pozostałych klatkach kamery są zamontowane tak jak to opisałeś, nie wiem, nie sprawdzałem, jednak w tym wypadku nie wiem, czy monitoring budynku coś pomoże.
- 5 0
-
2014-01-11 19:31
skąd twoja pewność, że nie obejmuje wejścia do klatki? (7)
pracujesz w firmie monitorującej ? Czy może sam przekręciłeś kamerę i teraz wiesz na 100% że jest skierowana wyłącznie na windę?
Pomyśl, gdyby obie kamery: ta w windzie i ta przy piwnicy mieły wyłącznie śledzić osoby jeżdżące windą to byłoby trochę idiotyczne z założenia :)
Obie te kamery są zamontowane po to by obserwować kto dewastuje windę i kto włazi do piwnic, bo piwnice są okradane albo też zbiera się w nich motłoch handlujący narkotykami albo popijający tam alkohol- 5 1
-
2014-01-11 19:39
... (6)
Tak się składa, że osoba/firma, która montowała kamery w "mojej" klatce, to mój dobry kumpel, z którym znamy się od ponad 20 lat. Na danej klatce jest jedna kamera monitorująca wejście do wind, nie obejmuje wejścia głównego. W samych windach ( w lewym górnym rogu patrząc od wejścia) znajdują się atrapy, a nie kamery.
Nawet jeśli byłoby tak jak piszesz: "Obie te kamery są zamontowane po to by obserwować kto dewastuje windę i kto włazi do piwnic"- wytłumacz mi jakim cudem kamera umieszczona "nad wejściem do piwnic", która nie obejmuje samych drzwi wejściowych do piwnic, oraz kamera w windzie ( gdzie przez większość czasu drzwi do windy są zamknięte) mają obserwować dewastatorów???- 6 1
-
2014-01-11 20:06
atrapy ?? (2)
Widziałam filmy z windy i powiem szczerze że jakość jest bardzo dobra !!
- 5 0
-
2014-01-11 22:32
(1)
A zgłoś kolego kradzież... nagle się okazuje, że akurat kamera nie działała i zgłoszono ją do serwisu. Niestety 90% kamer NIE DZIAŁA i wszyscy mają to w "zapleczu". U mnie w windzie wisi atrapa odwrócenia soczewką do ściany pół roku!! nawet o pozory nie dbają.. żenada i nic więcej.
- 5 0
-
2014-01-11 23:25
co wy pieprzycie wszystkie kamery działają ten kolega co Ci tak gadał to chyba jedna wielka atrapa :D
- 2 1
-
2014-01-11 20:06
w takim razie jeśli to prawda co powiedział ci kumpel od monitoringu (2)
powinniśmy razem w następnym tygodniu udać się do ADMu z żądaniem wyjaśnień co za dekiel zamontował atrapy w windach oraz dlaczego kamera znad piwnicy nie obejmuje wejścia do klatki a jedynie "gapi się na czekających na windę ! My jako mieszkańcy płacimy za ten monitoring i nie taka była istota jego założenia.
Wyjaśnienie na twoje pytanie może nam udzielić kierownik administracji bo może jest bardzo prozaiczne: ktoś spartolił robotę i coś co ma kontrolować wchodzących do klatki oraz ruch w obrębie windy i schodów. Profesjonalnie to tak powinno wyglądać, no ale jeśli ADM zaoszczędził na kamerach montując w połowie atrapy a gość od ustawienia kamer zawiesił je zwyczajnie na kołku mając w dvpie jaki obraz chwytają to wydaje mi się że ktoś powinien za to beknąć, sorry ale twój kolega chyba częściowo za ten chory bajzel też ponosi odpowiedzialność- 17 1
-
2014-01-11 20:48
... (1)
Zgadzam się z Tobą całkowicie. Nie mam zamiaru wnikać w ustalenia między firmą instalującą monitoring a ADM, ani w to, jak prace zostały wykonane. To nie leży w mojej kompetencji. Jednak jestem pewny tego, jak wygląda monitoring akurat w mojej klatce.
~~do "wiedza"
Ciekaw jestem z jakiej klatki i z jakiej windy widziałaś ten film.- 3 0
-
2014-01-11 20:54
w mojej windzie również są prawdziwe kamery, więc zależy w którym falowcu
mieszkasz, może u ciebie akurat są atrapy, ale nie zgadzam się że to nie twoja brocha co ADM zamontował i jak. Przecież jesteś mieszkańcem który płaci czynsz i masz prawo wymagac by wszystko co robi za nasze pieniądze administracja było zrobione porządnie. Chyba, że sam urzędujesz w piwnicy podkradając sąsiadom słoiki z dżemem albo rzeźbisz w windzie scyzorykiem po ścianach, to by wyjaśniało twój obojetny stosunek i tumiwisizm w sprawie jakości funkcjonowania monitoringu klatkowego
- 5 0
-
2014-01-11 23:23
Dlatego z Chłopskiej bo mieszkal do niedawna w bloku na chlopskiej na przeciwko falowca gdybys go znal nie zadawal bys takich glupich pytan!!!!!!!!!!!
- 4 2
-
2014-01-11 18:11
"lekarz był tam już 4 raz wzywany, ostatnim razem stwierdził zgon." (12)
A co to za bełkot?
- 19 5
-
2014-01-11 18:16
... (11)
Pisałem na szybkiego... "lekarz był tam wzywany czwarty raz, podczas ostatniej wizyty stwierdził zgon." Lepiej???
- 10 5
-
2014-01-11 19:24
Wcale nie lepiej. Nie chodzi o styl wypowiedzi, a o sens informacji. (10)
W jakim celu lekarz był tam czwarty raz? A co stwierdził w czasie trzech pierwszych wizyt? Zapalenie wyrostka robaczkowego? ;-)
W jakim okresie czasu był wzywany, bo przecież chyba nie w dniu morderstwa? Jaki to ma związek ze sprawą i z samym morderstwem?- 36 4
-
2014-01-11 19:29
... (9)
"okres" to już jest pojęcie "czasu", także radzę zainteresować się słownikiem języka polskiego zanim napiszesz "okres czasu":-)
Pytania, które zadajesz raczej powinny być skierowane do oficera prowadzącego, niż do przypadkowego świadka TYLKO NIEKTÓRYCH zdarzeń.
Dla Twojej wiadomości: w dniu "morderstwa" lekarz był wzywany pod dany adres 4 razy- słowa samego doktora.- 13 12
-
2014-01-11 19:38
To chyba powinien być głównym podejrzanym ;-D (8)
Albo coś źle zrozumiałeś albo działasz na zasadzie głuchego telefonu.
Nie rozumiesz, że twoje informacje nie mają sensu i brzmią co najwyżej humorystycznie? Trudno.- 21 2
-
2014-01-11 20:04
... (6)
Doktor - "już czwarty raz byliśmy wzywani tutaj"
Os.znająca ofiarę: - "a co się stało?"
Doktor: - "no co, zgon"
To nie są moje słowa i raczej trudno jest nie zrozumieć kogoś, kto stoi metr od Ciebie...- 11 7
-
2014-01-11 20:49
tylko te słowa albo twój przekaz brzmi nielogicznie (5)
"byliśmy czwart raz wzywani tutaj" - może oznaczać, że w ciągu np miesiąca pod ten adres było wzywane pogotowie
albo
cztery osoby(sąsiedzi lub bliscy) dzwonili jednego dnia w odstępach kilkuminutowych prosząc o przyjazd karetki
nie oznacza to że sam pan doktor był pod tym adresem cztery razy
bo niby jak by to miało wyglądać? że co? przyjechał na wezwanie raz, zbadał i uznał że trup.... odjechał karetką po czym zawrócił i przyjechał po raz drugi upewnić sie czy aby na pewno dobrą diagnozę postawił, aaaa faktycznie nie oddycha, to jadę. Potem wracał jeszcze dwa razy????
coś bredzisz Adamie- 24 3
-
2014-01-11 21:02
..... albo jeszcze inaczej ;-) (3)
1. cztery ekipy z różnych karetek nie były w stanie stwierdzić czy zgon nastąpił czy też nie i dopiero ta czwarta podjęła ryzyko autorytarnego potwierdzenia tegoż faktu
2. trzeba było przyjeżdżać cztery razy, aby stwierdzić zgon, bo w ciągu trzech pierwszych wezwań niesforna ofiara wciąż jeszcze żyła ;-/
Plotka i relacja z ust osób trzecich zawsze jest obarczona błędem i subiektywną interpretacją faktów ;-)- 16 3
-
2014-01-11 21:11
Adam jednak jadąc w windzie z doktorem podsłyszał rozmowę i resztę (1)
podpowiedziała mu wyobraźnia.....sensacyjnie uznał, że doktorek był na miejscu zbrodni cztery razy. Poza tym istotne jest to kto wezwał pogotowie: albo ofiara, resztką sił wykonała telefon albo ktoś z sąsiadów słyszał za ściana jakąś szamotaninę czy może strzały ale prędzej by dzwonili na policję a ci dopiero po karetkę. Poza tym nie wiadomo gdzie była reszta domowników i skąd ta pogłoska, że po falowcu grasował jakis zabójca, że dzielnica jest mroczna bo zabijają ludzi w domach seryjnie. może faceta zabiła żona? takie przypadki też się zdarzaja. Może chlop sam się zabił? A tu w artykule zero faktów a w komentarzach mnóstwo domysłów
bezsensownych- 10 2
-
2014-01-12 18:26
"a może.... " wyprostuję Twoje domysły
nie miał żony i nie podejrzewałabym raczej samobójstwa.
- 1 0
-
2014-01-11 21:08
No i jeszcze jedna możliwa interpretacja słów usłyszanych od lekarza - w realiach NFZ -
karetkę wzywano czterokrotnie, ale dyspozytornia odmówiła wysłania ambulansu i dopiero czwarte wezwanie (już za późno dla delikwenta) odniosło skutek.
Koniecznie trzeba wyjaśnić co też Adam usłyszał.- 12 1
-
2014-01-11 20:54
No masz rację
Bredzę
- 8 0
-
2014-01-11 20:00
...
Konkretnie która sentencja brzmi humorystycznie i nie ma sensu??
- 4 9
-
2014-01-11 23:28
gdzie to bylo?
?
- 1 0
-
2014-01-11 20:56
a to nie posel janusz p, biegajacy po osiedlu z gumowym dildo? (1)
- 11 3
-
2014-01-11 23:22
Żałosny jesteś człowieku ...
- 5 2
-
2014-01-11 19:34
Słusznie...
Możnaaa... bo to w obawie o Twoje ( mieszkańca ) zdrowie... abyś się na tę kosę nie nadział! I z Tobą najprawdopodobniej owy nożownik będzie miał mniejszą szansę się spotkać niż... przeczytać gazetę lub obejrzeć teleexpress czyż nie?
- 4 2
-
2014-01-11 17:39
ale farmazony (3)
opowiadasz:) Byłem tam i nic co piszesz nie zostało powiedziane:)
- 8 4
-
2014-01-11 18:17
... (1)
Skoro byłeś tam, to pod jakim adresem miało miejsce całe to wydarzenie??
- 4 1
-
2014-01-11 18:39
pod jakim dresem? pod Adidasem
- 7 6
-
2014-01-11 17:43
widziałem cię, miałeś gumowe ucho nie?
- 10 3
-
2014-01-11 18:28
to niby co? Nożownik akurat zapukał do ofiary, zadźgał go nożem? Czy tak samo mógł zapukać do Ciebie i Cię dźgnąć?
- 8 0
-
2014-01-11 17:42
ile konkretów...
teraz czuję się wreszcie doinformowany
- 9 5
-
2014-01-11 17:38
Adam B.?
siema
- 11 1
-
2014-01-12 18:45
(1)
sprawca pojmany - 21 letni Mateusz K,
- 11 0
-
2014-01-12 20:37
za gazwybem
W sobotę w jednym z mieszkań na gdańskim Przymorzu znaleziono zwłoki mężczyzny. Jeszcze wieczorem zatrzymano podejrzanego mężczyznę.
Gdańska policja sygnał o śmierci mężczyzny w jednym z mieszkań na Przymorzu otrzymała w sobotę po południu. 38-latek najprawdopodobniej zginął od jednorazowego dźgnięcia nożem. Szczegóły wykaże jednak zaplanowana na jutro sekcja zwłok. Jeszcze w sobotę wieczorem policjanci zatrzymali podejrzanego o zabójstwo 21-latka Mateusza.K. W poniedziałek podejrzany zostanie przesłuchany w gdańskiej prokuraturze.- 2 1
-
2014-01-12 20:31
...
Jakim trzeba być zwyrodnialcem, żeby w biały dzien zrobic cos tak strasznego??!!
Mam nadzieje, że sprawca zgnije w więzieniu !!
Dla rodziny szczere kondolencje !!- 8 1
-
2014-01-12 19:49
Niech gnije w więzieniu, dożywocie dla tego pedała! !!
- 6 0
-
2014-01-11 22:26
(2)
to chyba ten siwy co po atrium sie woził
- 9 1
-
2014-01-12 19:40
Twoj Stary sie wozil
Troche szacunku dla zmarlego idioci!
- 3 3
-
2014-01-12 18:47
to ten sam siwy
- 1 0
-
2014-01-11 21:22
kron (1)
Jak był taki zarąbisty to dlaczego go rozpruli
- 9 4
-
2014-01-12 19:38
kron
kron walnij sie w glowe debilu
- 2 1
-
2014-01-12 19:06
??
Czy ktoś może mi powiedzieć co to za siwy mieszkam w tym falowcu a nie wiem o kogo chodzi . Kondolencje dla Rodziny
- 0 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.