• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zmiany w ruchu przy Witawie. Nie ostatnie

Michał Sielski
30 sierpnia 2023, godz. 07:00 
Opinie (116)
Najnowszy artykuł na ten temat Chwarznieńska do obwodnicy już gotowa

Przebudowa ul. Chwarznieńskiej wchodzi w decydującą fazę.

Od czwartku, 31 sierpnia 2023 r., zmienia się organizacja ruchu na skrzyżowaniu ul. Rolniczej z ChwarznieńskąMapka przy Witawie. Urzędnicy podkreślają, że robią to przed rozpoczęciem roku szkolnego, by kierowcy nie byli zaskoczeni pierwszego dnia większego ruchu.



Czekasz na koniec remontu ul. Chwarznieńskiej?

Zmiany w ruchu wprowadzone zostaną w czwartek, 31 sierpnia 2023 r., ok. godz. 5:00. Ul. Rolnicza od skrzyżowania z ul. Chwarznieńską nie będzie przejezdna w kierunku centrum Gdyni. Kierowcy pojadą w tamtym kierunku po sąsiednim pasie.

Z kolei na ul. Chwarznieńskiej, od ul. Niskiej do skrzyżowania przy centrum Witawa, nastąpi wyłączenie dwóch pasów ruchu i przełożenie ruchu pojazdów na nową nitkę, na której jest już nowy asfalt. Wiąże się to z wyłączeniem wjazdu i wyjazdu z ul. Niskiej.

Autobusy na odcinku od Widnej do Hodowlanej jeżdżą nową nitką ul. Chwarznieńskiej.

- Zmiana jest wprowadzana przed rozpoczęciem roku szkolnego, tak aby nie nałożyła się ze zwiększeniem ruchu - zaznacza Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.


Co da remont Chwarznieńskiej?



Po zakończeniu prac ul. Chwarznieńska nadal będzie drogą jednojezdniową, o dwóch pasach ruchu, po jednym w każdym kierunku od ul. Małokackiej do ul. Słonecznej. Nie będzie buspasa.

Pojawią się nowe zatoki autobusowe, ponieważ przystanki będą w nowych miejscach. Będzie też nowe oświetlenie, odwodnienie i droga rowerowa oraz chodniki.

Prace prowadzi firma MTM. Mają potrwać jeszcze 13 miesięcy. Kosztują 54 mln zł. Rozbudowę dofinansowano z Rządowego Funduszu Polski Ład. Kwota dofinansowania to 30 mln zł.

Przebudowa ul. Chwarznieńskiej, zakres prac:



Miejsca

Opinie (116) ponad 10 zablokowanych

  • (2)

    Kolejna niegospodarnosc,opóźnienia i szastanie publiczną kasą bez odpowiedzialności...a korki coraz większe, ale władcy miasta się tym nie przejmują.

    • 53 7

    • Niedawno marudziłes dzbanie, że remonty na obwodnicy tak dlugo trwaja!!!! Zdecyduj się pis...iorowy dzbanie, czy chcesz szybko c (1)

      Gdyby wybrali najtańszą opcję, ale najdłuższą, krzyczałbyś tu tak samo jak ten radny Bełkot teraz, że nikt nie szanuje czasu mieszkańców. Cokolwiek by nie zrobili, i tak byś jęczał, razem z Bełkotem. Zamiast tego pomyśl, jak by wyglądał ten remont i wszystkie inne, gdyby była kasa z UE. Postęp prac przebiegałby pod kontrolą UE, a nie trolli z fabryki Pinokia. Niestety Pisi...orland nie potrafi, lub nie chce sięgnąć po te miliardy. Pustaki "rządzą" tym krajem, a kolejne, takie jak ty, ich popierają.

      • 9 11

      • Gdyńskie pajacowo

        to nie kwestia kasy, tylko wyobraźni i organizacji. KPO w ogóle w niczym nie zmienia tej witomińskiej czy karwińskiej farsy pod batutą ignorantów z gdyńskiego UM

        • 5 1

  • Prawdopodobnie najdroższa scieżka rowerowa na świecie

    Ty wiesz co my robimy? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie, mówimy, to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo!

    • 51 2

  • Ja się pytam kiedy MTM-owi ktoś się do tyłka w końcu dobierze?! (2)

    Przede wszystkim za ten sajgon w kamiennym Potoku, ale i za te dwa pozostałe (czyli Witomino i Karwiny)?! Miasto chyba tylko dlatego ich nie rusza że nie zażądali znacznej rewaloryzacji kosztorysu zadania pod groźbą zerwania umowy! A pracują w tempie żółwim!

    • 52 2

    • Daj spokój, nie ma chyba bardziej żenującej firmy... W Wejherowie budowali ul. Gryfa Pomorskiego często tam przejeżdżałem do firm współpracujących. Czasami na budowie prze kilka tygodni nie było nikogo albo 2/3 pracowników. Żenująca firma ale chyba mająca duże plecy...

      • 20 1

    • U nas w Warszawie

      U nas w Warszawie robi sie drogi i wszyscy sie cieszą. Tu jeszcze mentalność kaszubiaka ze wsi, wszystko co nowe to złe i w dodatku wszyscy to złodzieje. Przyjedź Pan do swej stolicy i zobaczysz jak wielkie inwestycje powstały i sie cieszymy. Ja do swojego korpo jade teraz piękną dwupasmówką.

      • 1 7

  • Byle do wiosny:)

    Byle by kasa leciała...:)
    A kierowca??? zawsze i wszystko wytrzyma.... oczywiście w mniemaniu urzędników:)

    • 33 0

  • Pomieszaliscie dwie inwestycje, Strabag robi odcinek Chwarznienskiej w okol. wjazdu na obwodnice, a MTM(Mamy Trzy Maszyny) wlasnie w okolicach m.in. Witawy. Czy sprawdzacie informacje zanim napiszecie artykul? Merytorycznosc slaba...

    • 29 1

  • Nic nie rozumiem (3)

    Nic nie rozumiem z tego opisu nowej org ruchu
    A wydawało mi się , że umiem czytać ze zrozumieniem

    • 53 3

    • dla Ciebie jest rysunek (1)

      • 0 14

      • Rysunek

        Na rysunku nawet nie jest zaznaczony zablokowany przejazd Niską. Także nie wiele jest wart.

        • 22 0

    • humaniści to pisali

      stąd te wątpliwości

      • 8 0

  • kolejny gdński remont (2)

    który nic nie poprawi a po zakończeniu można latami snuć opowieści na temat planowanych zmian

    • 33 1

    • Ulica ta była w tragicznym stanie, same dziury i koleiny a więc będzie poprawa!!! (1)

      • 0 0

      • zmiana nawierzchni to 7% kosztów opisywanej inwestycji

        • 2 0

  • Witawa (1)

    Tak są wyraźne zmiany ludzie się zmienili są lepsi mili
    W Witawie często gęsto się ładnie witają

    • 5 2

    • w związku z położeniem asfaltu, na klatce nawet mówią: dzien dobry

      • 2 0

  • (1)

    Ul. Rolnicza od skrzyżowania z ul. Chwarznieńską nie będzie przejezdna w kierunku centrum Gdyni. Kierowcy pojadą w tamtym kierunku po sąsiednim pasie.

    Co to znaczy?

    • 50 1

    • też się zastanawiałem co autor ma na myśli

      I jeszcze jedna odpowiedź w ankiecie: "nie, bo to nic nie zmieni, nadal będzie jednopasmowa"
      przeczy informacji w artykule, że: "Po zakończeniu prac ul. Chwarznieńska nadal będzie drogą jednojezdniową, o dwóch pasach ruchu, po jednym w każdym kierunku od ul. Małokackiej do ul. Słonecznej."

      • 6 0

  • Tyle milionów na marne (1)

    I to wszystko, żeby nic się nie poprawiło, dlaczego CBA nie sprawdza tej inwestycji, to rażąca niegospodarność. Przeniesienie zatok, które były dobrze zlokalizowane brak bus pasa i ścieżka rowerowa za taką kasę to skandal.

    • 101 6

    • Tak samo jak większość

      tzw. "inwestycji drogowych" w tym nieszczęsnym mieście

      • 21 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane