• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • Polska patologia

    Miałem identyczna sytuacje w dniu wczorajszym o godz 21:30, z tym ze cała drogę pokonałem na wstecznym aż pod sam terminal i biuro obsługi parkingu co mnie otrąbili to moje. Tam lekko uniesionym tonem opisałem co i jak zapłaciłem 20 pln i mogłem wyjechać. Ale co ciśnienie skoczyło i pluzgi poszły to

    • 5 0

  • I bardzo dobrze Polskie przysłowie "chytry 2 razy traci" Tak to jest jak głupia cwaniara byslała ze zrobi awanture i sie jej (2)

    chciwość rozum odbiera niektórym, ale są i tacy co go nigdy nie mieli :)

    • 6 14

    • To chyba nie rozumiesz słowa chytry, radzę poszukać w słowniku co ono oznacza. Ja jakoś nie wywnioskowałem z tego artykułu, żeby ktoś był chytry. Pozdrawiam kumatych

      • 0 1

    • System nawalił, ale to klientka głupia? Aha.

      • 1 1

  • To samo

    Mialem ten sam problem przez co straciłem 20 złotych a biuro reklamacji przy lotnisku, więc już nie masz ochoty wracać i z powrotem płacić za parking!

    • 5 0

  • (2)

    jak zwykle w bolandzie - wał - jak chcesz sprawiedliwości to bez prasy ani rusz
    bo u nas jest wszystko w porządku ale możesz złożyć reklamację...

    • 37 12

    • cymbale czytałes tekst takabieta jest oszustka! I udowodniono jej to (1)

      • 8 12

      • A "tobie " udowodniono głupotę

        • 0 0

  • zawsze sie znajdzie cwaniak czy cwaniara co maja pretensje za swoją głupote do wszystkich wokoło tylko nie do siebie (1)

    Napisała do redakcji by sie opluc wszystkich bo wiedziała ze niema szans na reklamacje bo fakty swiadcza ze kłamała!! Taka oszustka powinna zapłacic dodatkowa kare za próbę oszustwa!

    • 29 46

    • Twoja wypowiedź jest ponizej krytyki, wróć do podstawówki.

      • 6 0

  • Raz zostawilem auto na lotnisku

    Środek zimy, parking długoterminowy, śnieg, po tygodniu przylatuje, przedzieram się zaspy, próbuję zapłacić kartą, oczywiście NIE DZIAŁA, transakcja zablokowana, ten sam smutny gość mówi żeby iść do biura i się rozlacza. Drugiego wezwania nie odbiera. No to zapier* w śniegu, wiatr, zimno, w kolejce byłem trzeci.
    Wyjechałem i nigdy więcej, jak mam latać po Polsce to wolę jechać samochodem, chyba że mnie ktoś podrzuci.
    Ta klika lotniskowa do wymiany, od lat.

    • 7 0

  • (13)

    Jak jechalam odebrac męża z lotniska to wczesniej w internecie poczytalam na który parking wjechac aby nie zabulić nie wiadomo ile.Ale i tak sie czułam jakbym na minę wjeżdżala

    • 252 13

    • Następnym razem zapytaj Kurskiego, on wie gdzie stawiać auto bez płacenia

      G0 BMWX5

      • 11 2

    • zawsze jadę na parking płatny (4)

      4zł za godzinę i nie ma problemu.
      kiss and fak mnie nie interesuje

      • 53 4

      • Praktiker (1)

        Czytałeś? Odwoziła siostrę nie tylko z bagażem, ale i brzuszkiem, więc najbliżej wejścia.

        • 10 1

        • i na takich oni właśnie polują

          na najbardziej odsłoniętych i najmniej zdolnych do obrony,

          witamy w Polsce gdzie atakuje się ciężarne kobiety

          • 8 4

      • kuraś :) i wszystko w temacie

        • 6 2

      • hehe

        SUPER :-)

        • 12 1

    • Polska, tu każdy cię chce zrobić w kija

      i wszystko jest problemem,

      wyjechałem i wszystkie problemy zniknęły
      w momencie postawienia stopy poza granicami
      tego kurkistanu

      • 6 2

    • (4)

      Bywa Halinko, bywa. Dlatego Ty tam na wsi siedź i kury macaj, a nie do miasta się wybieraj!

      • 34 59

      • od kiedy lotnisko jest w mieście , zanim coś napiszesz pomyśl (2)

        • 23 19

        • nie wymgasz za wiele?

          • 6 1

        • Jest w granicach miasta

          To znaczy że jest w mieście.

          • 25 11

      • Se siedze,pośród kaszubskich łąk i lasów,mam widok na jezioro,kur nie mam bo lisów pełno ale mam internet prosto ze światłowoda więc czuję się światowa babka

        • 42 6

    • Wielki świat...

      • 22 10

  • Raz zostałem

    • 0 0

  • Mialam to samo

    W piatek poznym wieczorem mialam identyczna sytuacje na tym parkingu. Oni zadowoleni, bo wiekszosc tak jak ja machnela na to reka i po prostu z trudnosciami (koniecznosc posiadania karty zblizeniowej lub banknotow o nominale mniejszym niz 100zl) zaplacila. I kasa dodatkowa w wielkich ilosciach wpadla.

    • 5 0

  • pani śmigielska idzie w zaparte (3)

    Dokladnie taką sama sytuację mieliśmy w ub.poniedziałek wieczorem,stąd wniosek że to błąd systemu a nie klientów!

    • 27 0

    • Tak samo.... (2)

      Ja również miałam identyczną sytuację na tym parkingu... I również spotkałam sie. Bardzo nie miłą obsługą...

      • 8 1

      • Miałam, spotkałem? (1)

        Kim jesteś?

        • 1 3

        • Analfabetą, po prostu.

          • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane