aktualności 24h

Tunel przy dworcu w Gdańsku bez kramów w dni meczowe (117 opinii)

Podróż kibiców przez Gdańsk w dniu meczu (189 opinii)

Estakady na Węźle Kliniczna gotowe (74 opinie)

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (315 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (268 opinii)

sport

W Gdańsku ma być trener głodny sukcesów (108 opinii)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Ekstraligowy doping dla przyszłych zawodników (7 opinii)

Awans Polonii Gdańsk i rezerw Arki (12 opinii)

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (18 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (158 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (50 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Gra licencjami w II lidze (69 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (3 opinie)

historia

Żeglarscy celebryci najstarszego gdańskiego jachtklubu nowość (3 opinie)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spełniają marzenia dzieci wideo nowość (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, więc rusza sezon w Teatrze Leśnym nowość (8 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (33 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedziałek poznamy nowe władze Energi (14 opinii)

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy (13 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (7 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwycięstwa w Gdyni

rowery

Rower zniknął, bo monitoring to atrapa? atrykuł czytelnika (63 opinie)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? (20 opinii)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (92 opinie)

Oberwał się sufit w szpitalu na Zaspie nowość (71 opinii)

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (39 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (73 opinie)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (42 opinie)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (19 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Uniwersytet buduje na potęgę

Tak w przyszłości ma wyglądać budynek Wydziału Chemii w oliwskim kampusie.

mat. prasowe UG

Tak w przyszłości ma wyglądać budynek Wydziału Chemii w oliwskim kampusie.

"Czterogwiazdkowe" akademiki, nowe gmachy, nowe specjalności, a już w niedalekiej przyszłości przedszkole dla dzieci studenckich par i młodych doktorantów – Uniwersytet Gdański bardzo stara się zabłysnąć na tle pozostałych pomorskich uczelni.



Już za prawie cztery tygodnie oddane zostaną do użytku dwa nowe skrzydła Wydziału Nauk Społecznych, niedługo potem dobiegnie końca budowa Instytutu Geografii. Z kolei za miesiąc, góra dwa, rozpocznie się budowa nowego gmachu Wydziału Biologii, a w połowie przyszłego roku – Wydziału Chemii.

Wyposażenie nowoczesnego studia radiowego kosztowało milion złotych.

mat. prasowe UG

Wyposażenie nowoczesnego studia radiowego kosztowało milion złotych.

W kolejce natomiast czeka budowa gmachu neofilologii, a w dalszych planach: dobudowa budynku informatyki dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki, budowa Krajowego Centrum Informatyki Kwantowej oraz Uniwersyteckiego Centrum Sportu i Rekreacji. A wszystko to na wyciągnięcie ręki, bowiem gmachy te powstaną w obrębie uniwersyteckiego kampusu w Oliwie.

Na tym jednak uczelnia nie poprzestała. - Już drugiego października otworzymy nowoczesne studio radiowe na WNS, w którym, poza nowoczesnym newsroomem, znajduje się kilkanaście stanowisk komputerowych i montażowych, reżyserka dźwięku, studio nagrań oraz studio emisyjne - wylicza prof.Bernard Lammek, rektor UG.

Tak wielkie inwestycje nie byłyby możliwe, gdyby nie potężny zastrzyk pieniędzy. Koszt bowiem samego studia radiowego to raptem milion złotych, co przy łącznych kosztach rozbudowy kampusu - 707 mln zł - nie robi wrażenia.

Nowe kierunki i specjalnosci na UG...

choć ciekawe nie pomogą w znalezieniu dobrze płatnej pracy

26%

sa dobre dla hobbystów, natomiast mało przydatne na rynku pracy

55%

na pewno po ich skończeniu nie będzie problemu ze znalezieniem pracy

19%

łącznie głosów: 1248

- Połowa pieniędzy pochodzi z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego - mówi dr Jerzy Gwizdała, kanclerz UG. - Reszta pieniędzy pochodzi z Unii i ze sprzedaży budynków opuszczanych przez wydziały - dodaje.

Uczelnia inwestuje nie tylko w mury, ale także w urozmaicenie oferty kształcenia. I tak w nowym roku akademickim 2009/2010 rusza absolutnie nowy kierunek przyroda, a także takie specjalności, jak: neurobiopsychologia, pedagogika szkoły czy chemia nowych materiałów. Z kolei w przyszłym roku akademickim uruchomione zostaną takie kierunki, jak etnologia, pedagogika specjalna, krajoznawstwo, turystyka historyczna, religioznawstwo, wiedza o teatrze czy bioinformatyka.

W przyszłości natomiast uniwersytet stawia na... sinologię. - Już teraz mamy 70 studentów z Chin, którzy studiują u nas filologię angielską i international business. Oczywiście są to studia płatne i do tanich nie należą - mówi prof. Józef Arno Włodarski, prorektor ds. Studenckich UG. - W przyszłości planujemy także otwarcie Instytutu Konfucjusza - dodaje.

Idąc z duchem czasu, władze uczelni postanowiły zainwestować także w nowe kierunki studiów podyplomowych. I tak już od października będzie można uczęszczać na: Oligofrenopedagogikę, Biznes elektroniczny w małych i średnich przedsiębiorstwach, Nadzór korporacyjny czy Historię Żydów.

Uczelnia nie zapomniała też o potrzebach studentów. Na tyłach rektoratu przy ul. Bażyńskiego ma powstać nowy akademik na 240 miejsc z przedszkolem dla dzieci studentów i młodych nauczycieli akademickich. - Przedszkole jest w pewnym sensie eksperymentem. Na razie trudno powiedzieć, na ile miejsc powstanie, szacujemy, że będzie mogło uczęszczać do niego od 50 do 80 dzieci. - mówi prof. Józef Arno Włodarski. - Budowa powinna ruszyć już w przyszłym roku- dodaje.

Drugi akademik ma powstać w mini kampusie w Sopocie. Ponadto pięć z dziesięciu gdańskich akademików przeszło gruntowny remont. - Wymieniliśmy wszystko. Zostawiliśmy tylko ściany nośne i klatki. Koszt takiego remontu to wydatek jednorazowo 9 mln zł - mówi Gwizdała. - Teraz odpowiadają trzy i pół-, a nawet czterogwiazdkowemu hotelowi - żartuje.

Poza nowym wnętrzem, w domach studenckich znajdą się jedno i dwuosobowe pokoje, łączone łazienką i aneksem kuchennym. Za wyższy standard trzeba będzie jednak więcej zapłacić – miejsce w DS-ie uszczupli studenckie konto od 260 do 330 zł miesięcznie.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 289)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128393 2009-09-29 06:34 (11)

"Idąc z duchem czasu" ciekawi mnie jaki to duch czasu każe otworzyc im tak bardzo potrzebny kierunek "Historię Zydów"
chyba Światowy Kongres Żydów
czy "przedsiębiorstwo" Holokaust potrzebuje wykfalikowanych pracowników do nowej filii w Polsce

hydroboy

popieram opinię 117 / nie zgadzam się 54
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128489 2009-09-29 10:01 Tak na pewno, na samą naukę (bez administracji i utrzymania) poszło w 2008 roku 4,3 mld PLN, a na zobowiązania konkordatowe (2)

tylko z Watykanem ponad 5 mld PLN Brakuje za to po 1 mld PLN na szybką modernę ważne odcinki kluczowych linii kolejowych dla gospodarki kraju (sypiąca się magistrala węglowa Bydgoszcz-Tczew 60-80 km/h, nadodrzanka w agonii technicznej, czy Kraków-Katowice-Opole). Ale po co? Cykl wyborczy bije.

z szacunkiem i rozsądkiem

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5128619 2009-09-29 20:37 Uważam że to lepsza inwestycja...

...patrz gdzie teraz są Finowie z Nokią która jeszcze 25 lat temu przerabiała papier i robiła kalosze :D zresztą znajomy fin takie ma :D

PoPak

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128688 2009-09-30 22:15 Toż to Gdańsk stanie się żydowską metropolią.

W końcu Polacy staną się mniejszością narodową w Polsce. Już zaczynają budować muzea. Teraz Historię sobie robią na Uniwerku. Kler w Toruniu , Żydzi w Gdańsku. Oj ciasno się zaczyna robić na Naszej ziemi.

malkontent czy jakoś tak

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128522 2009-09-29 10:49 (1)

w hotelu asystenckim UG na Hallera (Brzezno) nie wydano złotówki na remont od 30tu lat.
Koszt mieszkania w tym zagrzybionym budynku ok 350/mc.

Powinni otworzyc kierunek - ściąganie kasy z unii na głupoty / marnotrawstwo.

~polskatobardzodziwnykraj

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5128673 2009-09-30 10:54

Sam mieszkałem HA2 - tragedia. Niemniej należy pamiętać, że tu wchodzi pewien konflikt interesu - w hotelach asystenckich mieszkają młodsi pracownicy naukowi i doktoranci, a uczelniom (w obecnym stanie prawnym) najbardziej zależy na pozyskiwaniu samodzielnych pracowników naukowych. Zatem władze uniweru wykorzystują bez mrugnięcia okiem uzasadnienie, że do hoteli asystenckich się nie dokładają.

pepe

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128534 2009-09-29 11:27 Praca (2)

Dobrze płatną pracę pomaga zdobyć samorealizacja, samokształcenie. Oprócz papierka trzeba coś robić ze sobą. Są kierunki po których łatwiej i trudniej znaleść pracę. Ale i bez studii można pracować na wysokich stanowiskach i być spacjalistą w wielu dziedzinach. Tylko trzeba pracować a nie czekać na gwiazdkę z nieba. A im więcej kierunków na studiach tym lepiej. Zawsze to mogą być kierunki dodatkowe.

Informatyk po ASP

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128540 2009-09-29 11:46 ''studii''? (1)

naprawdę nie wiesz, jak odmienia się wyraz studia?
i tak wygląda świadomość językowa ludzi, którzy uzyskali dyplom...
żal...

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5128566 2009-09-29 13:26 dyplom???

znaleść ? chyba znaleźć

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5128651 2009-09-30 02:02 brak godzin

Jak to po co? Ano po to by Panowie historycy mieli tzw. godziny lub innymi słowy mieli czym swoje pensum wyrabiać. Nikt już nie chce studiować historii w Gdańsku, bo fama się coraz szerzej rozchodzi, że kadra do d.... A więc próbują nowymi kierunkami ściągnąć studentów. Problem tylko w tym że to ciągle Ci sami ludzie. Jak chcecie studiować historię - lepiej wyjechać do W-wy lub Krakowa albo Poznania.

Historyk

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128664 2009-09-30 10:08 podyplomowe studia sa PŁATNE!

niech otworzą i ze 100 kierunków i nawet takie zupełnie niepotrzebne, byle by byli chętni do płacenia za nie.

s

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128687 2009-09-30 18:38 czytanie ze zrozumieniem....

Sformułowanie "Idąc z duchem czasu" odnosi się tu do studiów podyplomowych i do zwiększenia ich oferty w sytuacji gdy jest to obecnie coraz to bardziej popularna forma dokształcania się a nie do konkretnych kierunków...

ols

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128394 2009-09-29 06:35 kurcze może zamiast kredytu na 30l, lepiej być wiecznym studentem, takie pokoje:) (17)

.... a teraz strzał między oczy:
rynek nie potrzebuje humanistów różnej maści!!!!!!!!,, to może było dobre w pierwszej połowie lat 90,, teraz jest duży deficyt na absolwentów szkół technicznych (wiem to z branży, elektronicznej),,

no fajnie, że budują ładne to tylko produkcja bezrobotnych absolwentów!!!!, pytam się po co w Polsce mamy mieć 40% ludzi z wyższym, jak i tak potrzeba tylko (w każdym społeczeństwie) 12-17%,,,

nie ma tyle stanowisk do obsadzenia!!!, no chyba że ktoś to robi w ramach hobby i nie ma co z pieniędzmi robić!!!!!!!

wel-satis

popieram opinię 127 / nie zgadzam się 19
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128405 2009-09-29 07:16 zgadzam się!! (4)

to mydlenie oczu młodym ludziom którzy wybierając studia w tym wieku jeszcze nie do końca orientują się jak wygląda ten świat.

wysyłanie 24 latka który powinien zakładać rodzinę na bezrobocie... chyba kogoś tu powinni....
Ale zapłacimy za to WSZYSCY prędzej czy później

A może tak rektorzy/dziekani tej wspaniałej uczelni będą dopłacać po kilka stówek do zasiłku dla ich absolwentów?

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128512 2009-09-29 10:37 (3)

Jakbyście nie wiedzieli, w Polsce mamy do czynienia z wolnym rynkiem usług edukacyjnych, a zatem, jak ktoś chce studiować filozofię czy filmoznawstwo, czy jakikolwiek "niepotrzebny" kierunek, to jego sprawa. Wszyscy na zapas martwicie się o losy tzw. humanistów, ale kto bogatemu zabroni?

pepe

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128567 2009-09-29 13:27 twoj kierunek jest niepotrzebny pepe

społeczeństwo nie potrzebuje głupich, zakompleksionych chamów. I martw się o swój los "bogaty" głąbie, bo nie wiem kto cię zatrudni z takim podejściem do życia.

polibuda super jest! hej hej siup ho!

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 5128571 2009-09-29 13:58

Człowieku, zastanów się co Ty wpisujesz, wolny rynek to by był jakby wszystkie uczelnie były prywatne:)

c.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128631 2009-09-29 21:12

wolny rynek usług edukacyjnych wyeliminowałbym z czasem "niepotrzebne" kierunki (takie po których nie ma pracy).
nie ma wolnego rynku więc sytuacja jest jaka jest.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128415 2009-09-29 07:44 potrzebni robotnicy niewykwalifikowani - liwidować podstawówki! (2)

Proponuję zatem podzielić społeczeństwo na grupy i w zależności od potrzeb oraz indywidualnych predyspozycji od maleńkości decydować ile osób i kto może się uczyć - i wtedy będziemy mieć tylu absolwentów wyższej uczelni ilu potrzeba w każdym społeczeństwie, czyli 12-17%, w tym 9-13,5 procenta po politechnice oczywiście, 0,4 po szkołach artystycznych, 2,1 po medycynie, 0,003 po astronomii itd.
Poza tym do najprostszych prac też może zabraknąć ludzi... I jak ktoś nie za mądry, to po co marnować mu życie i społeczne pieniądze, niech od razu do roboty idzie. A nie bezrobotnym zostanie po gimnazjum, i z żalem w sercu, że go oszukano, bo stracił tyle lat na szkołę, która mu nic nie dała.

witold

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128517 2009-09-29 10:45 (1)

Proponuje abyś wypróbował przedstawiony system na swoich dzieciach.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 5128576 2009-09-29 14:26

a ja proponuję zaznajomić się z "ironią"

emp

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128483 2009-09-29 09:46 (3)

a co mnie to obchodzi czego potrzebuje rynek, wyobraź sobie, że niektórzy uczęszczają na studia aby zdobyć wiedzę

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128513 2009-09-29 10:38 (2)

... i ze zwykłej, choć to teraz niezwykłe, pasji.

pepe

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128572 2009-09-29 13:59 (1)

To swoją pasję finansuj sobie sam, wtedy krzyżyk na drogę.

c.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 5128645 2009-09-30 00:00

Szczerze mówiąc to możesz mu nagwizdać i ponarzekać, a pasje będzie realizował.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128538 2009-09-29 11:42 ja myślę że to dobrze

Wystarczy spojrzeć na ofertę jakiejkolwiek europejskiej uczelni a pojawi się przed nami około kilkudziesięciu przeróżnych i czasami przedziwnych kierunków studiów. Co prawda niektóre z nich powinny być uzupelnieniem dla czegoś poważniejszego, ale jeśli np. w Szkocji ludzie studiują historię feminizmu i mają pracę to nie wiem czemu u nas trzeba się z tego śmiać.

dirlidirli

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128598 2009-09-29 17:33 misiu, naprawdę nie ma reguł

ja skończyłam polonistykę i jakoś mam dobrą pracę. z dobrą pensją. naprawdę myślisz, że gdybym - bez odpowiednich predyspozycji - poszła na informatykę, to teraz byłoby mi lepiej? zresztą kierunek studiów to przecież nie wszystko.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128599 2009-09-29 17:43

tak, humaniści nie są do niczego potrzebni. Niech wszyscy piszą z takimi błędami jak ty. Gramatyka też jest zapewne tylko zbędnym utrudnieniem.

kej

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128634 2009-09-29 21:49

tylu humanistow

borise

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128646 2009-09-30 00:16

Przecież wykładowcy też muszą mieć pracę, to potrzebują co roku nowych naiwnych.

matrix

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128395 2009-09-29 06:51 40% bezrobotnych absolwentów... budujcie się dalej, brawo (14)

popieram opinię 73 / nie zgadzam się 29
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128431 2009-09-29 08:16 bo Ci absolwenci są beznadziejni... (13)

...myślą, że jak zdobęda "papier" to świat stanie dla nich otworem. Trzeba jeszcze coś umieć i coś sobą reprezentować

ftw

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128479 2009-09-29 09:41 (9)

Nie, nie wystarczy papier, nie wystarczy nawet wiedza, trzeba mieć "wtyki". Bez znajomości będziesz w tych 40%

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128531 2009-09-29 11:19 Taka prawda (8)

Popieram porzednika. Wtyki , znajomości albo naprawdę wielke szczęście, bo jak tego nie masz to najlepiej kupić bilet do uk, francji, hiszpani, włoch i na zmywak!! Taka prawda i nie interesuję mnie kto mi zneguje moją opinie ale TAK JEST PRAWDA!

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128606 2009-09-29 19:22 gów#$% prawda (7)

skonczylem budownictwo na PG, dostałem dobra prace bez żadnych znajomości jeszcze przed skończeniem studiów... po prostu wysłałem kilka CV (może do pięciu, sześciu firm - odezwały się chyba 4 z nich) i już ponad rok pracuję. PODKREŚLAM moi rodzice, czy znajomi nawet nie wiedzieli gdzie szukam pracy, także nie zgodzę się z opinią, że znajomości, wtyki czy szczęście są drogą do znalezienia dobrej pracy... liczy się profesjonalizm, wiedza i doświadczenie, wtedy można robić w życiu co się chce.
Jeżeli ktoś powie jeszcze, że rodzice zapewnili mi dobrą edukację bo mieli kasę, to od razu odpowiem, że pochodzę ze wsi, rodzice kasy za dużo nie mieli, dostawałem stypendium socjalne (nie duże, ale zawsze:) i dzięki temu dziś buduję naprawdę fajne i ciekawe rzeczy w PL.

Pozdrawiam

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128610 2009-09-29 19:50 (4)

Nie wiesz ile wysłałeś, nie wiesz ile dostałeś, a całą resztę zmyślasz dzieciaku.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128612 2009-09-29 20:13 hehe (3)

oj... naprawde widze, że ciężko jest uwierzyć w to, że ktoś nie musi zmyślać, jak to jest...
"Dzieciaku" pod koniec piątego roku dostałem robotę, studia skończyłem w lipcu 2008, teraz mam kontrakt za 31 mln PLN, który jest częścią inwestycji za 3 mld zł... uwierz mi nie zmyślam.

PS. pracuję w polskiej firmie... chociaż nie mam nic przeciwko pracy w koncernach z zagranicznym kapitałem... żeby nie było:?)

Pozdrawiam

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128618 2009-09-29 20:36 Tylko widzisz. budownictwo na PG (1)

a tu mowa o UG ;p

Sam zaczynam piąty rok PG i w zasadzie pracy nie szukałem, w sumie sama się znalazła, bo teraz to tylko chętni to stanowisk kierowniczych i menadżerskich są, a do prawdziwej roboty to ludzi nie ma.

pilny student ;p

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128621 2009-09-29 20:42 OOooo...

Dokładnie... to jest całe sedno sprawy... sam bym lepiej tego nie ujął :)
Pozdrawiam ludzi, którzy wiedzą co to znaczy praca, a nie tylko branie kasy za "znajomości i wtyki" albo tych co potrafią tylko narzakać :)

Pozdrawiam

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128637 2009-09-29 21:59

ach jak miło przeczytac, ze komus sie powodzi po ukonczonych studiach, jest zadowolony zawodowo, takich wpisów mógłbym wiecej czytac, pozdrowienia dla pracowtego optymisty

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128613 2009-09-29 20:23 (1)

Ty skończyłeś Budownictwo a ja jestem w trakcie kończenia :D

3maj kciuki :P

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128616 2009-09-29 20:31 Hej

Podstawa to kończyć studia z jakimś doświadczeniem i papierami... jeżeli pracowałeś w trakcie studiów i robiłeś coś sensownego czym możesz się pochwalić i oczywiście jesteś człowiekiem, który wie co robi i się na tym zna, albo wykazuje przynajmiej chęć poznania swojej profesji to nie powinno być problemu... :)

Pozdrawiam i powodzenia

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128492 2009-09-29 10:09 a co ty soba reprezentujesz? (2)

hehe

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128533 2009-09-29 11:26 (1)

przynajmniej poziom postów się podniesie =]

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128623 2009-09-29 20:50 ROTFL!!!

ufundowałem właśnie nagrodę "post roku" i chciałbym Ci ją wręczyć:)
BTW: mam jak oni, identycznie...

John Doe

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128396 2009-09-29 06:57 więcej wiary! (2)

a ja pójdę tam na drugi kierunek! hobbistycznie!
najlepiej na kotologię;)

Gdynianka

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128401 2009-09-29 07:05 (1)

a wiesz że za drugi kierunek będziesz musiał zapłacić

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128514 2009-09-29 10:39

Nikt nie powiedział, że hobby jest tanie.

pepe

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128397 2009-09-29 06:59 Najbardziej przyszłościowy kirunek to bez wątpienia Historia Żydów (5)

szlomo szlangbaum

popieram opinię 86 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128427 2009-09-29 08:04 (3)

uważaj, bo szechterzeitung weźmie Cię na celownik:)))

swoją drogą czy ktoś mi wyjasni dlaczego Żydzi są tak bardzo nielubiani/nienawidzeni na całym świecie?
i dlaczego ciągle zmieniają nazwiska? i dlaczego każdy kto ich nie lubi, od razu jest antysemitą? paranoja jakaś!

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5128433 2009-09-29 08:24

popytaj się ludzi starszego pokolenia to będziesz wiedział

kara

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128475 2009-09-29 09:32 Bo część z nich ciężko na to pracuje...

...żeby to potem w różny sposób wykorzystać, a antysemityzmem zamykać usta przeciwnikom. Ale pamiętajmy, że tylko część - są Żydzi i Żydzi, jak Polacy i Polacy, jak Australijczycy i Australijczycy, po prostu jak ludzie i ludzie.

PS

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128615 2009-09-29 20:27

Nie lubi się żydów bo żydzi od zawsze mamonke trzepali, a jak myślisz dlaczego USA jest tak bardzo za narodem żydowskim... bo 70% rynku tamtejszego jest zarządzana przez żydów, tak po polsku mówiąc : mają łeb do interesów :D

Ps. mi tam oni nie przeszkadzaja, mi to LOTTO (ale 40 mln mi nie LOTTO)

mam pewniaki w LOTTO

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128629 2009-09-29 21:04

naucz sie czytac ze zrozumieniem, to nie jest kierunek studiow, a jedynie oferta studiow podyplomowych

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128399 2009-09-29 07:04 Historię Żydów połączoną z biznesem i polityką euro-pejską powinien wykładać Aron Langman (9)

uparcie przedstawiający się jako Janusz Lewandowski

Antoni Kosiba

popieram opinię 43 / nie zgadzam się 37
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128423 2009-09-29 08:01 Antosiu - znowu się napiłeś? (1)

chłopie - no ileż można - dzień w dzień?
wątroba ci wysiądzie
szanuj boże przykazanie!

Pankracy

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 5128493 2009-09-29 10:10 raczej dymy kadzidel go otumanily;P

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128451 2009-09-29 09:09 (1)

Ale kretyn... Ale zgodnie z tym mysleniem to pewnie Boleslaw Chrobry to takze byl zyd...

Rdn

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5128530 2009-09-29 11:09 Kretynie, lepeij

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128524 2009-09-29 10:52 Jak to jest że po każdym komentarzu Antoniego Kosiby jak Filip z konopii występuje z krytyką Pan Kracy ? Według mnie to jedna i (3)

ta sama osoba mająca rozdwojenie jaźni

prof. goban-klas

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128536 2009-09-29 11:34 chwila ja jestem Pan Pankracy! (2)

a z Antosiem mam tyle wspólnego co Obama z Putinem!
zrozumiano panie prof. ????

Pankracy

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128548 2009-09-29 12:02 I na każdy post Kosiby automatycznie szczekasz jak pies ? Masz jakiś ustawiony alarm/powiadomienie ? (1)

prof. goban-klas

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128549 2009-09-29 12:03 A Obama z Putinem ma bardzo dużo wspolnego, nawet więcej niż Andżela z Donaldem

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128545 2009-09-29 11:55 mnóstwo żydów

kryją się pod zmienionymi nazwiskami udając Polaków,ponadto ci z USA ,widzą tu ziemię ponownie do zagospodarowania,zakładają za amerykańskie pieniądze instytuty.Jak się przed nimi bronić.Cisną się wszędzie jak pluskwy.

aaaaa

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128400 2009-09-29 07:04 Ciekawe ile będzie z tego powodu egzaminów warunkowych. Wtajemniczeniu wiedzą o co chodzi ;) (6)

popieram opinię 59 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128406 2009-09-29 07:17 (1)

wydział prawa i administracji w tym rządzi

600zł x nieskończoność ;]

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5128408 2009-09-29 07:22 Już Oni wiedzą jak tam zarobić.

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5128592 2009-09-29 16:33 powinni dawać na tych wydziałach tabliczki jak w Licheniu, od 3 warunku po jednej:)

wtajemniczony

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128607 2009-09-29 19:29 (2)

mam nieodparte wrazenie ze jestes jednym z wtajemniczonych :D zacznij sie uczyc i przestan plakac, buzka pa

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128661 2009-09-30 08:39 Na razie mam to z głowy.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128685 2009-09-30 17:44 co do warunkow na WPiA - w 90% przypadkow poziom wiedzy sie nie liczy

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128402 2009-09-29 07:11 proponuję nowe kierunki: (3)

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5128403 2009-09-29 07:13

- Wspomaganie bezrobocia
- Wikipediologia
- Alkohologia

a praktyki w kolejce w urzędzie pracy

sorki ze osobno

popieram opinię 46 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5128577 2009-09-29 14:30

- rozpoznawanie żyda przez internet
- filozofia stosowana czyli zatruwanie życia normalnym ludziom
- techniki oczyszczanie wymion bydła rogatego
- higiena pochwy kobiet krajów trzeciego świata
- systemy jakości produkcji obwarzanków

Te absurdalne kierunki niczym nie wyróżniają się na tle już istniejących, równie potrzebnych.

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5128617 2009-09-29 20:35

Ja proponuje kierunki :

- Oceanografia wodospadów ze specjalizacją piekarz-górnik
- Astronomia stosowana ze specjalizacją wróżenie z gwiazd i fusów
- Zoologia zwierzęca :D brak specjalizacji
- Pedagogika bajek specjalizacja smerfy, rumcajs, krecik ,żwir i muchomor

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128404 2009-09-29 07:16 (1)

dobrze, ze buduje, zeby jeszce chciał odrobine lepiej kształcic i zmienic te skostniałe od lat układy.

j---

popieram opinię 39 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5128640 2009-09-29 22:19

no dobrze, ze buduja dobrze, chociaz w czyms przewyzsza inne trojmiejskie uczelnie :)

umg

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128407 2009-09-29 07:21 a na zasiłki dla bezrobotnych i za to że Ci ludzie zaczą płodzić max jedno dziecko w ok 30 roku życia zapłacimy wszyscy.. (6)

już nie potrzeba nam żeby ruskie czy niemcy jeździły po nas czołgami!! Sami się wykończymy...tylko mi to trochę przypomina mała wojnę domową w której swój wykańcza swego

enjoy

popieram opinię 32 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128444 2009-09-29 08:57 przecież po to ma być przedszkole (3)

żeby mogli płodzić niejedno i wcześniej ;)

me

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128478 2009-09-29 09:38 Płodzenie na potęgę jeszcze nic nam nie daje - co najwyżej zwiększa odsetek patologii (2)

Toto trzeba wychować na ludzi i dopiero jak zacznie pracować, to zaczną być korzyści. Raczej jakość niż ilość moim zdaniem.

PS

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5128482 2009-09-29 09:45 Ale gdyby każde małżeństwo miało przynajmniej dwoje dzieci (1)

a niektórzy troje, to byś nie musiał tyrać do 65 roku życia i miałbyś wyższą emeryturę, a i któreś z dwojga lub trojga dzieci by pomogło.

Pozwoliło by to uniknąć napływu imigrantów z różnych dziwnych krajów i nasz kraj zachował by właściwy krajobraz etniczny.

W zasadzie powinno się dodatkowo opodatkować małżeństwa, które nie mają dwójki dzieci, a mogą.

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 5128608 2009-09-29 19:36

"Pozwoliło by to uniknąć napływu imigrantów z różnych dziwnych krajów i nasz kraj zachował by właściwy krajobraz etniczny.

W zasadzie powinno się dodatkowo opodatkować małżeństwa, które nie mają dwójki dzieci, a mogą."

Jak widzę takie komentarze, to żałuję, że niektórzy się nie powstrzymali od płodzenia dzieci.

Jeszcze Nie Matka, ale Polka z dziwnego kraju - Polski

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5128570 2009-09-29 13:43 No i bardzo dobrze!!!!

Ludzi jest dwa razy więcej niż potrafi znieść ziemia.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5128649 2009-09-30 01:40 Zastanów się

bo z takim myśleniem jak Twoje, to faktycznie sami się wykończymy.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: