- 1 Podrzucanie śmieci to nie wykroczenie? (59 opinii)
- 2 Finał sprawy z przypiętym rowerem (42 opinie)
- 3 Wypadki TIR-ów i wojskowej ciężarówki (56 opinii)
- 4 Kasa samoobsługowa to okazja do kradzieży (42 opinie)
- 5 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (359 opinii)
- 6 Pomogli ominąć korek i zdążyć na maturę (93 opinie)
Agresywny bezdomny mieszka w parku. Jest bezkarny, bo nie ma adresu
Do parku przy ul. Spokojnej w Gdyni mało kto już chodzi, bo rządzi w nim agresywny bezdomny. Co najmniej jedną osobę już pobił, inne przegania. Wybudował koczowisko, którego strzeże wraz z psem, i jest całkowicie bezkarny. Sąd nie może dostarczyć mu wezwania, bo... nie ma adresu zamieszkania. Sprawę więc umorzył.
Zbudowano ogrodzony wybieg dla psów z urządzeniami do treningu i slalomu. Jest strefa rekreacyjna ze stołami, ławkami, grillem ogrodowym i miejscem na ognisko, a także plac ćwiczeń z urządzeniami Street Workout.
Od długiego czasu jest też jeszcze jedna "atrakcja". To bezdomny, któremu na tyle spodobał się ten teren, że zbudował tam sobie koczowisko. I nie ma zamiaru dać się wykurzyć.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – mieszkania w Gdyni do wynajęcia
Agresywny i wulgarny broni koczowiska z psem
- Tygodniami składował tam różne elementy. Teraz jest to już niemal forteca, która zajmuje kawał parku. Wygląda makabrycznie, a osoba tam przebywająca jest agresywna i zaczepia wszystkich, którzy się do niej zbliżą - opisuje czytelnik Trojmiasto.pl, pan Piotr, który mieszka w Małym Kacku.
Bezdomny jest agresywny nie tylko werbalnie. Pobił już radnego dzielnicy, który próbował przekonać go do wyprowadzki. Policja została w tej sprawie zawiadomiona. Ale agresywnego mężczyzny nie udało się na razie spacyfikować. Ani jego psa, który skutecznie odstrasza wszystkich podchodzących zbyt blisko.
- Czy naprawdę musi stać się jakaś tragedia, byśmy zaczęli skutecznie działać? - pyta retorycznie pan Piotr.
Straż Miejska przyjeżdża, ZDiZ wzywa, sąd umarza
Sprawę znają już praktycznie wszystkie miejskie służby. Strażnicy miejscy są tam niemal codziennie.
- Za każdym razem, gdy przyjeżdżamy, jest spokojny, więc nie mamy podstaw do interwencji. Oczywiście dokumentacja na temat tego, co znajduje się w parku, została sporządzona i przekazana do Urzędu Miasta, który jest dysponentem tego terenu - mówi Leonard Wawrzyniak, rzecznik gdyńskiej Straży Miejskiej.
Zgromadzone śmieci były też wyrzucane, ale wciąż ich przybywa.
- Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni wielokrotnie porządkował teren wokół tego miejsca. ZDiZ podejmował też próby uporządkowania zbudowanej konstrukcji, jednak były one bezskuteczne. ZDiZ nie nie ma możliwości usunięcia koczowiska, które jest obecnie zajmowane przez osobę tam bytującą - mówi Magdalena Wojtkiewicz, rzecznik ZDiZ Gdynia. - Wspomniana osoba nie posiada tytułu prawnego do nieruchomości, wzywana była do oczyszczenia gruntu i wydania go gminie bez powodzenia.
Po długich miesiącach niemocy zdecydowano się oddać sprawę do sądu. Ale i to nic nie dało. Sąd nie potrafił bowiem skutecznie dostarczyć wezwania bezdomnemu.
- Sąd nie mógł nadać biegu sprawie o wydanie przedmiotowego gruntu, albowiem osoba bytująca na ww. nieruchomości nie posiada adresu, na który mogłaby być dostarczona korespondencja sądowa. Po nieskutecznych próbach doręczenia oraz ustalenia adresu do doręczeń postępowanie decyzją Sądu Rejonowego w Gdyni zostało zawieszone, a następnie umorzone - przekazuje Magdalena Wojtkiewicz.
Bezdomny nie chce żadnej pomocy
Urzędnicy szukają więc innego rozwiązania. Bezdomnego regularnie odwiedzają streetworkerzy z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni, oferując przeróżne formy pomocy. Jednak on nie chce się przenieść do żadnego schroniska.
Kontaktował się z nim również przedstawiciel Centrum Reintegracji i Interwencji Mieszkaniowej oraz pracownik socjalny. W toku jest sprawa przyznania mu mieszkania socjalnego, ale wciąż trwa kompletowanie niezbędnych dokumentów i nie wiadomo, kiedy decyzja zostanie podjęta.
Państwo w państwie: Bezdomny w parku w Gdyni (18 opinii)
Miejsca
Opinie (626) ponad 20 zablokowanych
-
2023-11-20 08:51
Opinia wyróżniona
Nasze państwo jest wymarzone dla takich ludzi.... (30)
Od niepamiętnych czasów ludzie bezdomni, dotknięci zaburzeniami psychicznymi czy wreszcie tylko mający bardzo dużo czasu i cierpliwi potrafili dopiąć swego wszędzie i wobec wszystkich. Urzędów się nie boją, prawo jest wobec nich bezsilne (z różnych powodów) a inni ludzie omijają szerokim łukiem, bo nic im (legalnie) zrobić nie można.
- 685 41
-
2023-11-21 17:35
Nie państwo lecz administracja samorządowa jest nie udolna ( ja wam wójta nie wybierałem) sytuacja świadczy o władzach Gdyni
- 0 0
-
2023-11-21 00:24
Lewactwo się szerzy..
- 1 1
-
2023-11-21 00:29
Odwal sie
Jak banderowcom dali wszystko to na chlopa niestarczylo.
- 3 0
-
2023-11-20 23:00
Żenada! Jeden menel a policja bezradna !!!
- 4 0
-
2023-11-20 21:48
Samozapłon
Wysypiska potrafią się same zapalić klika razy w roku ! Czy to nie może ?
- 1 1
-
2023-11-20 20:20
Chce znac powod.
Twoja wypowiedz smierdzi faszyzmem i eugenika. Wystarczy zastanowic sie dlaczego artykul nie podaje przyczyny, przeciez on sie tam nie urodzil w lesie. Pies jest bardzo grozny. Bez smyczy a nie slychac o pogryzieniach. Jest stary i bardzo przywiazany do tego czlowieka. Tych jak to nazywacie smieci nie zabierajcie mu. Same znikna jako opal zima.
Twoja wypowiedz smierdzi faszyzmem i eugenika. Wystarczy zastanowic sie dlaczego artykul nie podaje przyczyny, przeciez on sie tam nie urodzil w lesie. Pies jest bardzo grozny. Bez smyczy a nie slychac o pogryzieniach. Jest stary i bardzo przywiazany do tego czlowieka. Tych jak to nazywacie smieci nie zabierajcie mu. Same znikna jako opal zima. Skoro do tej pory nie zlikwidowano bo nie ma podstaw to moze ktos z wladzy zamierza postawic tam jakis interes. Gdyby ktos lazil wam pod oknami w celu wyrzucenia ...
- 0 8
-
2023-11-20 18:16
A co uważasz iż należy karać chorych za to że są chorzy? Masz może rodzinę w Austrii a twój wujek to Adi z tym małym wąsikiem?
- 0 12
-
2023-11-20 15:18
Nasze?
Większość światowych Metropolii boryka się z bezdomnymi.
- 0 2
-
2023-11-20 11:44
(2)
Niebywałe! Służby bezradne.
- 23 2
-
2023-11-20 13:11
(1)
a radny poszedł na solo bez policji i dał się pobić? :)
- 9 1
-
2023-11-20 14:23
Jest pobicie, jest sprawca bez adresu, więc jest i podstawa, żeby go posadzić, a nie pdolić, że wezwania nie ma gdzie mu wysłać.
- 21 0
-
2023-11-20 11:29
To pojedź sobie do US, do nawet dużych metropolii to zobaczysz prozę życia... nawet bliżej Niemcy, Francja Hiszpania, Centrum (2)
mądraliński się odezwał
- 10 10
-
2023-11-20 14:20
Francja akurat sobie radzi (1)
Tam na tego typu koczowiska zajeżdża spychacz i robi porządek.
- 14 3
-
2023-11-20 17:40
To prawda, Francuzi sobie poradzili
Zaostrzając dyscyplinę i chwała im za to. Teraz podobnie będą robić z rozrabiaczami ulicznymi - za chuligaństwo będą wysyłać do specjalnego obozu prowadzonego przez wojsko, coś w rodzaju "boot campów" niegdyś istniejących w USA. Tam będzie musztra, dyscyplina itd. Odechce się rozrabiać.
- 12 1
-
2023-11-20 10:32
genialny pomysł gościu ma :-) Po kija starać sie o kredyt jak można pójść do lasu, mieszkać na upartego a miasto da za free mieszkanie spocjalne. Muszę taki numer w Sopocie zrobić.
- 56 3
-
2023-11-20 09:57
(3)
Doświadczenie pokazuje, że problem podobnej bezdomności najlepiej rozwiązuje mróz.
- 31 2
-
2023-11-20 11:20
Czasowo- na 2,3 miesiące, śpią w schronisku albo noclegowni. (2)
- 14 0
-
2023-11-20 14:12
tak bylo kiedys, dzisiaj wala ceglo w samochod i ida do aresztu na 3 miechy.
- 13 0
-
2023-11-20 13:49
W dzień mieszkańcy schroniska
Włóczą się też po dzielnicy Nowy Port bełkocąc i żebrząc.
- 9 1
-
2023-11-20 09:45
Polecam wpisać w youtube: philadelphia kensington avenue (3)
Obejrz sobie kilka filmów i podziel się z nami wrażeniami.
- 15 8
-
2023-11-20 11:45
(2)
Tu jest Polska !!!
- 17 0
-
2023-11-20 13:11
(1)
poczekaj 10 lat - będziesz mieć amerykę ulicy
- 6 5
-
2023-11-20 14:19
Jeśli będziemy bezczynnie czekać i nie reagować, to z pewnością. Na pewno tego chcemy?
- 15 1
-
2023-11-20 09:25
Może sprawę załatwi granatnik ?
- 32 9
-
2023-11-20 09:19
No to teraz za swoją niezłomną postawę dostanie mieszkanie socjalne. Ciekawe, co z pieskiem? Czym on go karmi?
- 51 8
-
2023-11-20 09:15
Jedź, zobacz, wróć (3)
Zwiedź troche świata Panie malkontencie. Zobacz ile potrafi być bezdomnych na ulicach, potem wróć i przeproś.
- 29 42
-
2023-11-21 02:57
W Niemczech w Koloni w centrum się o nich wręcz potykasz
- 2 0
-
2023-11-20 14:17
Acha (1)
Czyli takie zachowanie jest normalne i społecznie pożądane? Gromkie brawa Panie Światowy.
- 22 3
-
2023-11-20 20:44
Wystarczy jechać do Paryża lub Detroit albo Sycylia
- 3 11
-
2023-11-20 09:04
Co ty bełkoczesz?
- 15 98
-
2023-11-20 08:35
Opinia wyróżniona
Takich (17)
mamy od liku na Karwinach też stałych od lat. Siedzą na przystankach pod wiatą normalny nie usiądzie lub kręcą się pod biedronkami i proszą o kasę.
A to co w Sopocie to jest dramat wysiadając na przystanku na Monciaku
tam też stała ekipa wita ludzi i turystów.- 289 11
-
2023-11-20 19:02
Czy on nie jest z Karwin ?
Czy on nie jest z Karwin ?
Czy on ma na imie adam ?- 2 0
-
2023-11-20 10:52
Bezradność służb jest powalająca! Żenada!
- 18 2
-
2023-11-20 10:50
(1)
powinni mu odebrać psa, tacy niestabilni ludzie stanowią zagrożenie dla zwierzęcia, nie wiadomo co im strzeli do łba. Nie umieją zadbać o siebie to nie powinni mieć zwierząt
- 14 6
-
2023-11-20 12:25
Weźmie następnego bezdomniaka
- 9 0
-
2023-11-20 10:22
Mieszkam na Karwinach (1)
Od 1984 roku i jakiś nigdy nie miałam problemu z bezdomnymi
- 10 9
-
2023-11-20 15:01
Ale inni mieli skoro z ich inicjatywy jednego już ubezwlasnowolnili
- 7 0
-
2023-11-20 10:16
Policja w tym kraju jest tylko do pilnowania prezesa ?
- 17 6
-
2023-11-20 09:07
A żaden polityk nie przygarnie do domu ? (9)
Z Afryki by chcieli a Polaka nie ?
- 50 20
-
2023-11-20 10:53
No cóż ten w łapę nie da jak tamci za wizy !
- 6 4
-
2023-11-20 09:18
(4)
Napisałeś tak głupi komentarz, że chyba musiałeś głosować na konfederację...
- 24 38
-
2023-11-24 17:30
abc
Na pis i endriu co z klaunem misiaczka robi.
- 0 0
-
2023-11-20 13:13
myślisz że ty głosowałeś potrzebnie? :) naiwny..
- 0 4
-
2023-11-20 09:23
(1)
Ten poziom wypowiedzi to tylko POKO.
- 30 17
-
2023-11-20 09:37
*POPiS
- 15 14
-
2023-11-20 09:15
Kto przygarnie pijaka ,który po wytrzeżwieniu natychmiast katolikiem się staje ? (1)
- 29 29
-
2023-11-20 09:43
nieprawda! ja przygarnąłem pijaka i po wytrzeźwieniu okazał się bardzo fajnym przedstawicielem lgbt. Po pierwszej nocy staliśmy się parą, a na oknach wywiesiliśmy 8 gwiazdek.
- 34 28
-
2023-11-20 09:13
Zagraniczny to zagraniczny, polskość to nienormalność, będzie światowo i nowocześnie.
- 36 13
-
2023-11-20 08:24
Opinia wyróżniona
Od lat (42)
Ten człowiek mieszka w tym miejscu od lat.. on nie zasiedlił tego parku po jego rewitalizacji, on tam był od dawna a park powstał później.
Mieszkam obok i nie zauważyłam, żeby ludzie przestali korzystać z atrakcji parku z powodu koczownika, raczej z powodu deszczowej pogody, ale to też nie prawda. W weekendy można w tym parku spotkać wiele rodzin z dziećmi.
Fakt, problem bezdomnego istnieje, ale rozkręcanie afery w miejscu gdzie jej nie ma jest pozbawione sensu.- 337 293
-
2023-11-20 23:10
No to możemy się spodziewać orzeczenia sądu, że gość nabył własność parku przez zasiedzenie i to zamknie sprawę. Potem juz znajdą drogę aby do niego dotrzeć, odkupić działkę i zbudować willę dla sędziego.
- 6 1
-
2023-11-20 19:19
R. (6)
Ja też mieszkam przy parku 4lata i ten człowiek był i jest w nim dłużej niż ten park!! Jestem w tym parku regularnie z dzieckiem o każdej porze roku i dnia i nigdy nie było problemu z Panem...jak nikt nie włazi mu na jego obuz to problemu nie ale jeśli się ktoś pcha szukając sensacji to nie dziwię się ze się broni!
- 9 11
-
2023-11-20 20:36
(1)
Ale chodzi ci o obóz czy o arbuz?
- 5 0
-
2023-11-20 21:16
Łobuz.
- 6 0
-
2023-11-20 20:26
obuz
- 9 0
-
2023-11-20 20:06
Tylko, że to nie jest "jego" (2)
- 18 1
-
2023-11-20 21:35
a kogo? (1)
- 1 5
-
2023-11-21 07:08
Czyje
- 1 0
-
2023-11-20 16:46
On tam koczował jak jeszcze parku nie było. Teraz urosły drzewa i jest problem.
- 6 3
-
2023-11-20 13:14
Jak on ma na imię ? (1)
Jak on ma na imię ? wiadomo jak on się nazywa ?
- 2 0
-
2023-11-20 16:48
Pinokio
- 3 1
-
2023-11-20 10:46
A ty
Wiesz o tym od lat i nie pomogłeś człowiekowi .Wstydź się.
- 5 8
-
2023-11-20 10:32
pan Piotr chcial zaistniec? swoja wrazliwosc medialnie zaprezentowac?
- 5 3
-
2023-11-20 10:28
Ludzie to wilki uznają się za Europejczyköw ale nawet z lasu wygonią człowieka bezdomnego życze innym takiego losu (1)
- 9 23
-
2023-11-20 10:56
złe porównanie ale modne.wilki są bardziej bezwzględne
na swoim terytorium zagryzą i zjedzą każdego intruza.ludzie też tak robią ?
- 7 1
-
2023-11-20 10:21
Manipulacja w mediach to obecnie podstawa praktycznie wszystkie klamstwa zostały z weryfikowane z TVNu i ani raze nie
ani razu nie sporostowali
- 15 13
-
2023-11-20 10:13
Przygarnij tego osobnika !
- 12 5
-
2023-11-20 09:17
(3)
Ale uważasz, że to w porządku? Moi dziadkowie lata czekali na mieszkanie z TBS-u, a on ma dostać mieszkanie socjalne w nagrodę za zrobienie syfu w parku i agresywne zachowanie.
- 93 7
-
2023-11-20 09:30
(2)
może po prostu nie ma gdzie mieszkać?
Twoi dziadkowie też mieszkali w parku?- 13 50
-
2023-11-20 23:21
z jakiej racji w ogóle miałby dostać i zakłócać spokój normalnym ludziom? Takie jednostki niedostosowane do społeczeństwa powinny być izolowane.
- 5 0
-
2023-11-20 09:47
Na pewno,
Skoro czekali tyle lat na TBSy.
- 24 0
-
2023-11-20 09:10
Czyli radny pobił się sam? Tak myślałem. (4)
- 56 7
-
2023-11-20 10:38
ty myślałeś??? a kiedyż to miało miejsce?
oj ty kłamczuszku!
- 4 1
-
2023-11-20 09:29
Radny ...a taki bezradny (2)
ciekawe, że akurat nikogo nie pobił? tylko radnego
przypadek?- 25 15
-
2023-11-21 00:17
Bezdomny
Pobił radnego, ponieważ ten radny przyczynił się do stworzenia tego parku, bywa tam codziennie i wraz z zona dba o ten park. Pobił radnego ponieważ radny wielokrotnie próbował go nakłonić do opuszczenia tego miejsca. Mieszkam niedaleko więc znam sprawę. A ten bezdomny 9 lat temu też mnie zaatakował ze zgraja swoich owczesnych psow.
- 10 2
-
2023-11-20 10:03
Klasycznie - brak argumentu, to pobawmy się słowami. Ten radny wyprowadzał tam psa i przechodził przypadkiem, czy poszedł z nim porozmawiać jako urzędnik?
- 20 0
-
2023-11-20 09:08
(15)
Wiele artykułów na trojmiasto.pl to manipulacja w czystej postaci.
To jest przykre jak na niekorzyść zmienił się poziom dziennikarstwa i dziennikarskiej rzetelności tego portalu.
A może by tak ktoś wpadł na pomysł, aby zorganizować zbiórkę albo inną realną pomoc dla tego Pana?
A czy w Gdyni są streetworkerzy, których można do tego Pana wysłać?- 78 74
-
2023-11-23 21:28
Poczekaj
Jeden już w łeb dostał. Czytałaś artykuł?
- 0 0
-
2023-11-20 12:34
pani Justyno przeczytała pani cały tekst uważnie ??
"nurkowi" była oferowana pomoc w różnej postaci i odwiedzają go regularnie streetworkerzy i pracownicy MOPSu , a gość tę pomoc regularnie odrzuca , proszę przeczytać artykuł jeszcze raz . Trzeba by gościa i jego kundla odłowić w siatkę ( tak wiem jak to brzmi. Ale to taki skrót myślowy) i to całe jego obozowisko załadować na śmieciarkę i wysłać na
"nurkowi" była oferowana pomoc w różnej postaci i odwiedzają go regularnie streetworkerzy i pracownicy MOPSu , a gość tę pomoc regularnie odrzuca , proszę przeczytać artykuł jeszcze raz . Trzeba by gościa i jego kundla odłowić w siatkę ( tak wiem jak to brzmi. Ale to taki skrót myślowy) i to całe jego obozowisko załadować na śmieciarkę i wysłać na Łężyce . Ale w dobie węszących sensację i chcących zaistnieć w sieci operatorów wszelkiej maści smartfonów słabo to widzę. Zaraz pojawią się "obrońcy uciśnionych kręcących aferę" .A w konsekwencji urzędnicy odpowiedzialni za ewentualną likwidację znalezliby się na ekranach tv w całej Polsce . A nikt z nich nie chce być oblany medialnym szambem , oni chcą w spokoju i zaciszu gabinetów doczekać emerytury
- 43 1
-
2023-11-20 12:12
" zmienił się poziom dziennikarstwa i dziennikarskiej rzetelności"
zmienił się i to już lata temu , odkąd tzw. dziennikarzami zostali ludzie ledwo kończący "gimbe" , a w tej chwili wiele artykułów pisze AI (sztuczna inteligencja) której wystarczy podać 5 kluczowych słów , a resztę stworzy sama , często bez ładu i składu i z zapętleniami tekstu. Nikt takich artykułów nie sprawdza i nie koryguje ,stąd ww. brak poziomu i merytoryki tekstu , a o przeinaczonych faktach i niesprawdzonych , lub całkowicie błędnych wiadomościach nie wspomnę. Amen
- 19 0
-
2023-11-20 11:45
Nazywasz hyde park dziennikarstwem?
Przecież każdy może tu napisać artykuł i nazwać się dumnie dziennikarzem lub korespondentem.
- 8 0
-
2023-11-20 10:34
to nie jest kotek ani piesek. Dlatego nie ma medialnej wrazliwosci, nie ma slodkich panienek stajacych w kolejce aby pomoc
to jest czlowiek, to wiekszy problem i trzeba cos konkretnego zrobic...przy kotku i piesku latwiej o poklask
- 19 18
-
2023-11-20 10:14
Justynka wez go sobie .Psa masz gratis !
- 31 3
-
2023-11-20 10:08
Czy w Gdyni są streetworkerzy, pytasz. A umiesz czytać tekst ze zrozumieniem?
- 34 2
-
2023-11-20 09:30
Jeśli chodzi o jakość dziennikarstwa tutaj, zgadzam się z Tobą w pełni. To już w zasadzie nie jest dziennikarstwo. Ale organizowanie zbiórki na kogoś, kto ewidentnie pomocy nie potrzebuje? To zły pomysł. Tak powszechne w ostatnich latach zbiórki na wszystko i na każdego to tylko okazja do golenia frajerów. I nie tak powinno się pomagać wyjść z bezdomności.
- 65 5
-
2023-11-20 09:29
popieram
koniecznie wysłać stritłorkerów,może wrócą w jednym kawałku a pies nie poszarpie im spodni.
- 39 6
-
2023-11-20 09:26
To zorganizuj pomoc (1)
- 36 10
-
2023-11-20 14:25
On nie chce pomocy.
- 8 0
-
2023-11-20 09:25
Nie bądź bez serca. Przygarnij go do domu. (3)
- 111 19
-
2023-11-20 17:53
Na wigilię
Tylko żeby skarpety nie buchały amoniakiem
- 5 1
-
2023-11-20 13:48
tacy ludzie nie chca pomocy (1)
im pasuje takie życie
tylko część ludzi chce wyjść z bezdomności
reszta woli taki stan jak ma
wyobraź sobie że nie musisz płacić czynszu, kredytu za mieszkanie, mandatów, za prąd itd
100 do 200 zł wyciągniesz dziennie od ludzi na ulicy = 2500 do 6000 zł na miesiąc
Ci ludzie nie chcą pomocy- 34 11
-
2023-11-20 17:43
Dlatego właśnie NIGDY nie należy dawać im pieniędzy
Kręcą się pod sklepami, jak nikt nie daje im pieniędzy, to idą sobie gdzie indziej.
- 21 3
Wszystkie opinie
-
2023-11-20 07:01
(6)
A niech sobie mieszka,choć powinien za te plac zapłacić,ale pewnie nie ma z czego.W sumie życie na lajcie,nie musi sie o nic martwić bo nikt mu nic nie zrobi.A prawo go chroni bardziey od Kowalskiego,który jak spóźni się z opłatami za jakieś rachunki od razu jest ścigany.
- 90 59
-
2023-11-20 07:07
(3)
jesli to jest ogolno dostepny park a gosc jest agresywny i robi chlew to nie, niech sobie nie mieszka.
- 38 3
-
2023-11-20 07:21
(1)
To go weź do siebie)
- 11 18
-
2023-11-20 09:06
Mieszkanie dla bezdomnego
To nie jest nasz problem. Tak jak moje mieszkanie to moja sprawa.
- 10 0
-
2023-11-22 21:14
jaki on agresywny? Klepnął jakiegoś radnego i nic z tego nie wyszło. Spójrz na niego, nie jest zdolny nikogo pobić poza 80 letnią babcią której jego los nie obchodzi więc nie pójdzie mu zawracać gitary. Inna sprawa że takie ranczo szpeci krajobraz.
- 1 0
-
2023-11-20 07:35
Już ty wiesz najlepiej jak to jest być bezdomnym.
- 6 5
-
2023-11-20 10:03
Brawo
- 1 0
-
2023-11-20 07:03
Nazwenictwo (7)
A może to człowiek wolno bytujący?
- 76 20
-
2023-11-20 07:25
To koty i psy są "wolnobytuące" wedle nowomowy poprawności politycznej. Człowiek jest "neutralny pod względem zameldowania" (1)
- 28 1
-
2023-11-20 07:27
Dbajmy o różnorodność pobytowo-lokalizacyjną ;D
- 29 3
-
2023-11-20 07:40
Gatunek (1)
Na wyginięciu.
- 7 1
-
2023-11-20 07:57
należy zostawić do w naturalnym środowisku,
Jakby ekolodzy zaczęli się przywiązywać do murów jego fortecy, to mogliby go spłoszyć
- 15 1
-
2023-11-20 07:56
Nie, to osobiszcze.
- 10 3
-
2023-11-20 08:42
Albo (1)
nieudomowiony.
- 9 2
-
2023-11-20 09:18
Daj kliteczkę z wyżywieniem , a będzie z reki jadł i psalmy śpiwał + koronki pochwalne
- 4 3
-
2023-11-20 07:04
Taka prawda (5)
Jedni odpowiadają za zrobienie komuś czegoś niechcąco inni niszczą nasze elewację za tysiące a nie płacą żadnych kar jedni jeżdżą na gapę i nie płacą mandatów inni jeszcze coś no jest grupa nietykalnych a nie ma grupy ludzi którzy problemem by się w końcu zajęli jakaś sprawiedliwości też powinna być
- 109 4
-
2023-11-20 07:06
Nasz sąsiad miał adres (3)
Był agresywny zrobił nam dużo krzywd włącznie z przecinaniem opon psikal w sąsiadów gazem a też nie poniósł za to żadnej kary
- 31 2
-
2023-11-20 07:36
Miał legitymację PiS? (2)
- 15 22
-
2023-11-20 07:56
Nie, PO.
- 19 12
-
2023-11-20 09:23
Był w platformie
Wiedział o doktrynie neumana- 9 8
-
2023-11-20 09:47
na gapę teraz głównie jeżdżą ci z krainy na U. Nie panimaju.
- 9 0
-
2023-11-20 07:04
Ludziom sie w głowie przewraca. Trzeba wyznaczyć granice. (7)
Miasto czy policja ma chyba na tyle kompetencji i możliwości aby usunąć delikwenta. Pobił radnego, kpina. Na mnie by łapsko podniósł to by już nie było z nim problemu.
- 153 30
-
2023-11-20 07:18
(5)
Problem byłby, ale to ty byś go miał.
- 41 8
-
2023-11-20 07:25
(3)
Ale jaki byłby problem skoro sad nie mógłby oskarżyć napastnika bo pobity bezdomny nie mógłby być wezwany do sądu bo sad nie ma i nie może ustalić jego adresu A skoro poszkodowanego nie można przesłuchać to i sprawa do umorzenia
- 44 6
-
2023-11-20 09:45
Polska ha ha ha
- 13 2
-
2023-11-20 10:06
Właśnie
- 9 1
-
2023-11-22 22:19
zgłosiłby na obdukcji że słyszy szumy w głowie. Jest uszkodzenie powyżej 7 dni więc i jest oskarżenie z urzędu. Przesłuchaliby go na policji po zajściu. Potem ty byś się tłumaczył, najpierw na posterunku, potem przed prokuratorem.
- 1 0
-
2023-11-20 21:07
E tam
Mało to już było napadów na bezdomnych?
- 0 1
-
2023-11-22 22:20
wow dałbyś radę temu 70 letniemu pijakowi z dystrofią mięśni?
- 1 0
-
2023-11-20 07:05
Gdyby mówił źle rzeczy na Jarka to by odpowiednie służby już reagowały (6)
Polska rzeczywistość jest taka że jak nie "plujesz na władzę" to Ci krzywdy nie zrobią.
- 77 72
-
2023-11-20 07:37
Trzeba puścić plotkę, że ma tabletki antykoncepcyjne.. (2)
..albo że obraził czyjeś uczucia religijne.
- 30 18
-
2023-11-20 07:57
Nie, lepiej jak podepcze tęczową flagę, wtedy się zacznie.
- 24 12
-
2023-11-20 10:07
I będzie miał ciepło w celi
- 5 0
-
2023-11-20 09:01
Jak na razie to tusk zastrasza sądami. (2)
- 12 13
-
2023-11-20 09:05
Jurny jarek robił to przez 8 lat
- 14 10
-
2023-11-20 09:21
Adolfa Kamińskiego z Wąsikiem ?
- 5 5
-
2023-11-20 07:05
Agresywny, agresywny może być z powodu, że mu przeszkadzacie i nachodzicie. (7)
Widać komuś bardzo zależy, aby człowieka się pozbyć, zamiast pomóc.
- 52 173
-
2023-11-20 07:14
(3)
To weź go do siebie.
- 58 9
-
2023-11-20 07:26
Mnie on nie przeszkadza. (2)
- 12 24
-
2023-11-20 07:32
(1)
Adres podaj. Zaraz ci go odstawimy.
- 43 6
-
2023-11-20 08:58
Zaraz Ja Ciebię odstawię
mały knutku.
- 10 10
-
2023-11-20 07:23
(1)
Janina niech się nim zajmie.
- 15 9
-
2023-11-20 08:36
janina to tylko beżowych przy granicy.
- 13 5
-
2023-11-20 07:40
To weź go do domu
- 8 3
-
2023-11-20 07:05
Coz, roznie to zinterpretujecie (3)
I wcale sie nie dziwie. Chce tylko powiedziec, ze istnieja bardziej zdecydowane srodki radzenia sobie z osobami nieprzystosowanymi do normalnego, spolecznego zycia. W imie dobra ogolu byc moze warto by bylo zaproponowac takim osobom podjecie decyzji czy zmieniaja swoj styl zycia, czy ida przymusowo do zamknietego osrodka (kilkuhektarowego, z wybiegiem, kuchnia, lazienka, sypialnia). I jak tam dalej sobie chce zyc przy drzewie pod namiotem to prosze bardzo, ale nie w centrum miasta.
- 108 13
-
2023-11-20 08:00
Bzdura, ten gościu jest artystą, pokazuje jak durne jest psioczenie, że w centrum miasta, to takich rzeczy się nie robi
- 2 13
-
2023-11-20 10:08
Tak
- 2 1
-
2023-11-22 22:26
Ale po co cię interpretować skoro trzeba interpretować wyłącznie prawo
A prawo w naszym kraju nie przewiduje przymusowego osadzania w ośrodku zamkniętym jeśli nie popełniło się przestępstwa. On nie popełnił. Może tam klepnął jakiegoś radnego ale nic mu nie zrobił - małe wykroczenie. Z resztą tobie nie o niego chodzi tylko ogólnie o meneli. Otóż w każdym cywilizowanym i demokratycznym kraju menel ma prawo żyć jak mu się podoba. Nie można go zmuszać do takiego życia jakie nam się wydaje że jest odpowiednie. Nie jesteś realistyczny tylko wymyślasz rzeczywistość. Chciałbyś stanowić prawo ale do tego potrzebny jest sejm.
- 1 0
-
2023-11-20 07:06
(12)
To naprawdę takie trudne?
Pies atakuje strażnika, bezdomny jest zwinięty na 24h, w tym czasie jest akcja sprzątania lasu.
Ale to trzeba chcieć coś zrobić, a wiadomo, strażnik miejski nie lubi jesiennej deszczowej pogody, woli sobie za biureczkiem posiedzieć, przecież i tak płacą.- 184 31
-
2023-11-20 09:14
ale Ty jesteś ograniczony (7)
To jest wolny człowiek w wolnym kraju. Chce tak żyć to mu nie przeszkadzaj. W wielu miastach na świeci ludzie koczują na ulicach w kartonach i nikt z tego nie robi problemu. Tylko u nas jest to coś nie do pomyślenia, I to w takim, katolickim kraju. Chcesz mu pomóc, to weź go do swojego domu. Tak jest przecież napisane w biblii. Głodnego nakarmić, spragnionego napoić. Nie ma tu co utyskiwać na SM, bardziej chyba na policję, która wiedząc o przestępstwie nie zatrzymała gościa i nie zrobiła sprawy w trybie przyspieszonym. Dlaczego? Bo im się nie chciało!
- 7 25
-
2023-11-20 09:23
,,wolne meNdia czyta i słucha ?
- 6 3
-
2023-11-20 10:27
Wolny kraj (5)
Dokładnie, wiec paszoł won z działki miasta! Chce tak żyć niech zorganizuje sobie teren prywatny, np nieużytek
- 14 3
-
2023-11-20 10:43
Odpowiedz: w czym ten człowiek Tobie przeszkadza? (3)
Mieszka tam od lat i nikomu do tej pory to nie przeszkadzało. Przyszedł jakiś radny i od razu afera. Może warto napisać jak ten radny się zachowywał i czy przez przypadek nie prowokował zajścia
- 5 13
-
2023-11-20 11:05
Przeszkadza w tym (2)
Że to miał być teren dla dzieci i ludzi, którzy zapłacili za jego budowę w podatkach. Zrzucimy ci typa na działkę albo do mieszkania i będziemy pytali w czym ci przeszkadza, przecież możesz mieszkać z nim, bo to wolny człowiek
- 12 4
-
2023-11-20 11:23
Park jest obok
I do tego parku przychodzą rodzice z dziećmi i im jakoś ten człowiek nie przeszkadza. Tylko Tobie i radnemu coś nie styka.
- 5 8
-
2023-11-22 22:29
on tam kiedyś płacił jakieś podatki
więc jest takim samym obywatelem jak reszta
- 2 0
-
2023-11-22 22:28
każdy ma prawo przebywać na działce miasta
on tam nie mieszka bo nie ma adresu zamieszkania
- 0 0
-
2023-11-20 09:20
Co
Ty bredzisz, zaraz pierwszy byś larum podniósł, że nawet bezdomni w tym kraju są dyskryminowani, najlepsi są krytykanci-teoretycy, "bohaterowie" klawiaturowi.
- 8 3
-
2023-11-20 09:44
Pies szczepiony? (1)
Jakie ma warunki w tym koczowisku - może złe?
Gdzie są te wszystkie fundacje, kotella, psella i 112 dla zwierząt? Niech się raz przydadzą i zajmą psem - połowa problemu będzie rozwiązana, a pan troglodyta nie będzie już taki kozak.- 18 1
-
2023-11-22 23:02
nieszczepiony więc można co najwyżej nałożyć mandat którego on nie zapłaci
atak psa nie jest przestępstwem dopóki pies nie spowoduje obrażeń powyżej 7 dni. Wg prawa. A to co my uważamy za etyczne nie ma znaczenia. Sąd nie pyta co kto uważa.
- 0 0
-
2023-11-21 03:55
No trudne. Straż Miejska nie zamyka na 24h tylko policja, a atak psa to przestępstwo i znowu policja. Czy to takie trudne poczytać o kompetencjach straży?
- 0 0
-
2023-11-20 07:07
Gdyby dostał mieszkanie socjalne (14)
To bardzo współczuję jego sąsiadom. Terroryzował by mieszkańców, bo tacy ludzie się nie zmieniają.
- 458 12
-
2023-11-20 07:39
(8)
W takim razie powinien mieć dom wolnostojący
- 48 5
-
2023-11-20 07:56
z ogrodem (2)
- 50 2
-
2023-11-20 09:46
Z parkiem (1)
- 16 0
-
2023-11-20 14:33
I z basenem
Oraz miejscem na grilla.
- 5 0
-
2023-11-20 08:02
(1)
z programu willa+
- 49 5
-
2023-11-20 08:31
Może temu z Pcimia dokwaterować?
Kasę już dostał. Może Ojciec Tranzystorysta nim się zaopiekuje? Też dostał kasiorę.
- 19 6
-
2023-11-20 08:20
I auto, bo w komunikacji też byłby agresywny (2)
- 37 2
-
2023-11-20 08:34
Ładnie macie zryty beret...
- 6 13
-
2023-11-20 14:34
Ale elektryczne
On jak widać jest eko i żyje w symbiozie z naturą.
- 3 0
-
2023-11-20 08:38
Dokładnie
jak by mu zaproponowali socjalne mieszkanie to od razu. Tylko to są tacy ludzie ze potem dramat w tych mieszkaniach i wszyscy kumple sprowadzeni. Dlatego mieszkania socjalne wyglądają jak wyglądają nie do zaakceptowania.
- 16 1
-
2023-11-20 08:40
Wprzódy, powinien z nim porozmawiać " aktyw sąsiedzki", podkreślając jego niestosowne zachowanie w przestrzeni publicznej.
Jakiś termin na uporządkowanie, a reszta sama się ułoży.
- 8 1
-
2023-11-20 13:23
ten cały syf z parku by przeniósł do tego mieszkania
- 2 0
-
2023-11-22 12:00
Bzdura, ten pan jest spokojny i nikomu nie robi krzywdy. Mieszkam 200 m dalej, widzę go bardzo często, w parku też bywam. Przestańcie szczuć na człowieka. Ja rozumiem, że ktoś bardzo chce zrealizować kontrakt na tężnie(bo to przecież priorytet w budżecie), ale naprawdę, zło powraca.
- 2 0
-
2023-11-22 23:10
Spójrz na niego, kogo on może sterroryzować?
To że pobił radnego wynika tylko ze zgłoszenia i pismackiej fantazji bo on nikogo nie pobił bo definicja pobicia to minimum dwie osoby atakujące. Zatem co najwyżej naruszył nietykalność cielesną. A to już tylko wykroczenie jeśli nie spowodował rozstroju zdrowia powyżej 7 dni. Wystarczy na niego spojrzeć, nawet kijem by nikomu krzywdy nie zrobił. Wąskie barki, cienkie nogi, zgarbiony. Widoczne oznaki artretyzmu już z daleka i zwyrodnień wielostawowych włącznie z kręgosłupem. Temu radnemu to on co najwyżej nawtykał i poszarpał. Nic mu nie mógł zrobić. Nie żebym go bronił, ale rzadko kiedy artykuły dziennikarskie są obiektywne.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.