- 1 32-latek zatrzymany. To on jechał 299 km/h? (354 opinie)
- 2 Pierwsza dyscyplinarka za węzeł Karwiny (274 opinie)
- 3 Odwołali kursy, bo brakuje kierowców (302 opinie)
- 4 Serduszko pełne narkotyków (75 opinii)
- 5 Były trener Lechii zmarł w Kanadzie (14 opinii)
- 6 Zdecyduj, na co wydać miejskie pieniądze (59 opinii)
Budują wiadukt, zamykają ul. Pucką
Od soboty, 9 września, przez tydzień na ul. Puckiej będzie obowiązywał ruch wahadłowy. Zmiana spowodowana jest budową wiaduktu nad torami. Inwestycja, która ma się zakończyć pod koniec przyszłego roku, wchodzi w główną fazę robót.
Od soboty, 9 września, do 15 września na odcinku pomiędzy przejazdem kolejowym a przystankiem komunikacji miejskiej Elektrociepłownia Pucka 02 wprowadzony zostanie ruch wahadłowy.
Wciąż tymczasowo zamknięty jest też wlot z ul. Puckiej w ul. Przemysłową. Prace są aktualnie prowadzone również przy zajęciu chodnika i jezdni ul. Puckiej w rejonie skrzyżowania z ul. Przemysłową. Ten etap zmian w organizacji ruchu potrwa do 22 października.
Objazd do ul. Przemysłowej odbywa się ul. Hutniczą, ul. Przemysłową i ul. Palmową (ograniczenie tonażu do 10 ton).
Jak będzie wyglądał wiadukt na Puckiej
Wiadukt będzie konstrukcją o długości 185 m i szerokości 18,15 m. Będzie po jednym pasie ruchu w każdym kierunku, a także droga dla rowerów o szerokości co najmniej 2 m. Obok niej znajdzie się 1,5-metrowej szerokości chodnik.
Całość zostanie zabezpieczona barierami ochronnymi. Oświetlenie wykonane zostanie w technologii LED.
W całości zmieniona zostanie też kanalizacja sanitarna i deszczowa, a także sieci energetyczne, ciepłownicze oraz wodociągowe. Część z tych prac została już wykonana.
Za wiadukt na ul. Puckiej płaci PKP
Wiadukt budowany jest na mocy umowy pomiędzy PKP PLK a Gdynią. Podpisany jesienią 2019 r. dokument zobowiązał PKP do sfinansowania budowy.
PKP nie pokrywa jednak wszystkich kosztów. Odpowiada za część w granicach obszaru kolejowego. Z kolei miasto płaci za budowę pozostałej części infrastruktury, w tym elementów drogowych, jak jezdnie, chodniki, drogi rowerowe, mury oporowe i połowę kosztów nadzoru inwestorskiego.
Z budżetu miasta będą wypłacone również odszkodowania dla właścicieli budynków przeznaczonych do wyburzenia.
- Koszt całej inwestycji: 78,970 mln zł brutto.
- Wykonawca: Strabag.
- Termin zakończenia: listopad 2024 r.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-09-08 20:30
Spoko szkoda że to nie ten wiadukt na ktory wszyscy czekaja (9)
Tj. Nie tam przy netto. Tylko dalej za ul. Przemysłową.
- 208 10
-
2023-09-09 15:14
Dziwne, żebym czekał na wiadukt w Gdyni, bywając tam raz na ruski rok.
- 0 3
-
2023-09-09 08:33
Brak słów (1)
Nie wierzę w to co czytam. Przecież ten przejazd koło Netto jest bardziej użytkowany, tam powinnien być wiadukt. Tylko skąd Szczurek może o tym wiedzieć. przecież ta część Gdyni dla niego nie istnieje. Jak by mógł to sprzedałby.
- 22 3
-
2023-09-09 15:49
Brak suf
- 0 3
-
2023-09-09 08:28
SKM jeździ co 5 min i nie ma wiaduktu (5)
Tam gdzie budują jeżdżą towarowe, przy rozbudowie portu możliwe, że jednak również jest to dobra decyzja, jednakże co z wiaduktem przy Netto?
- 20 0
-
2023-09-09 23:39
Pytaj rząd, który zgubił kasę na modernizację lk 202 (4)
- 2 7
-
2023-09-10 09:33
za to zrobił Kaszubską i OMT, o których poprzednicy zapomnieli... (3)
No i nie mamy takich talentów, jak górale, którzy rozpoczynają modernizację linii kolejowych między Krakowem a Zakopanem z budżetem 12 miliardów złotych...
Rząd spojrzał ojcowskim okiem i "dał"... Liczysz na takie rozdawnictwo?
Ktoś ten rząd przekonał i doprowadził do takich decyzji.
To trzeba umieć.
Pomorze woli tkwić w micie "przedmurza demokracji", który tak dobrze kryje lenistwo i brak kompetencji...- 5 2
-
2023-09-10 16:17
Ale farmazony (2)
Szkoda że masz taką krótką pamięć. Gdyby nie ten rząd to OMT jeździlibyśmy już 3 lata. Cała s6 do Szczecina byłaby gotowa. Ale właśnie ten rząd zabrał kasę z gotowych do startu inwestycji budowy obwodnicy milionowej aglomeracji po to by budować tam gdzie na nich głosują czyli u górali - a dokładnie obwodnicę 10tysięcznej Węgierskiej Górki.
- 2 4
-
2023-09-10 22:33
Kaczor Donald zabrał, Kaczor Jaro zabrał
No, uwzięły się te Kaczory...
- 3 0
-
2023-09-10 22:29
s6 miała być gotowa na Euro, potem do 2015...
Klepacki w 2014...
"cel ma zrealizować planowana Trasa Kaszubska, która jest już ujęta w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2011-2015. Jednak ewentualna decyzja o realizacji tej trasy jest wciąż uzależniona od poziomu unijnego dofinansowania na rzecz infrastruktury drogowej."
I okazało się, że:
"Pinięndzy nie maKlepacki w 2014...
"cel ma zrealizować planowana Trasa Kaszubska, która jest już ujęta w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2011-2015. Jednak ewentualna decyzja o realizacji tej trasy jest wciąż uzależniona od poziomu unijnego dofinansowania na rzecz infrastruktury drogowej."
I okazało się, że:
"Pinięndzy nie ma i nie bendzie"
A że górale lepiej chodzą przy swoim interesie, to nie od dzisiaj wiadomo...
To pokazuje miejsce i kwalifikacje naszego samorządu...- 3 0
-
2023-09-09 13:51
Tunel Chylońska/Północna (7)
To w tym miejscu powinien być tunel a nie przy Puckiej. Północna to przedłużenie obwodnicy, więc logiczne jest, by ruch poszedł tędy a nie Chylońską do Puckiej.
- 47 1
-
2023-10-28 07:30
Właśnie dlatego
Właśnie dlatego że ul. Północą będzie przebiegała droga S7, S6 nie będzie tam budowany tunel
- 0 0
-
2023-09-09 16:06
slusznie tyle, ze pretensje nie do miasta ale rzadu (4)
obwodnica to droga krajowa, tunel moze wybudowac tylko PKP a dalej znow powinna byc droga panstwowa , Horala obiecal ale zakopal sie na CPK za olbrzymier pieniadzel
- 2 9
-
2023-09-09 16:32
do rządu i owszem... tylko do którego? (3)
Poszukaj sobie, jaki jest przebieg planowanego przez (m. in.) Gdynię (!!!) OPAT.
/przygotowanie-inwestycji,2227/obwodnica-polnocna-aglomeracji-trojmiejskiej-studium-techniczno-ekonomiczno-srodowiskowe,410288
Tę linkę znajdziesz w BIP Gdyni.
A OPAT zakończył żywot dzięki decyzji premiera Tuska, który wyjeżdżając doPoszukaj sobie, jaki jest przebieg planowanego przez (m. in.) Gdynię (!!!) OPAT.
/przygotowanie-inwestycji,2227/obwodnica-polnocna-aglomeracji-trojmiejskiej-studium-techniczno-ekonomiczno-srodowiskowe,410288
Tę linkę znajdziesz w BIP Gdyni.
A OPAT zakończył żywot dzięki decyzji premiera Tuska, który wyjeżdżając do Brukseli, na odchodnym skreślił to zadanie z Planu Budowy Dróg Krajowych. Uwalił jedną z unikalnych inicjatyw, która wspierana była przez obie strony sceny politycznej:
"Odpowiedź na skierowany w lutym do premiera Donalda Tuska dezyderat parlamentarzystów stanowi m.in., że OPAT ma charakter lokalny i jako taki powinien być realizowany."
"Planowana Obwodnica Północna Aglomeracji Trójmiejskiej nie spełnia żadnego z wymogów drogi krajowej, określonych w ustawie o drogach publicznych. Znaczenie tego przedsięwzięcia ma charakter lokalny i jako takie winno być planowane i realizowane"
I pojedź do Rumi, to sie przekonasz, że nie tylko PKP buduje tunele pod torami.
PKP to nie św. Mikołaj, aby miastom fundowało infrastrukturę.- 11 3
-
2023-09-10 19:23
Skoro mamy wypominki, to uczciwie wspomnij o Adamczyku, który osiem lat temu (1)
przyjeżdżał do Gdyni i zarzekał się że Via Maris to najwyższy priorytet.
- 0 3
-
2023-09-10 22:22
a ktoś o tym mu przypomniał?
i papiery podsuwał?
Facet "sprawował" trochę ponad rok...
Stale czekamy na "mesjasza", co doniesie...
"tylko nie pis" - "wsi spokojna, wsi wesoła..."- 3 0
-
2023-09-09 18:36
@olszak...
z faktami dyskutujesz?
- 5 1
-
2023-09-09 15:13
i po to jest tam od 40 lat albo i więcej, rezerwa terenowa na ten cel
Realizacja tego połączenia to konieczność dla portu.
Jednak węzeł Hutnicza nie jest przewidywany...
Przedłużenie obwodnicy planowane na drugą stronę torowisk, do ulic "metalowych"...
Wiadukt będący przedmiotem artykułu "nieco" z tym pomysłem koliduje...
To wyzwanie konstrukcyjno - urbanistyczne jest głównymRealizacja tego połączenia to konieczność dla portu.
Jednak węzeł Hutnicza nie jest przewidywany...
Przedłużenie obwodnicy planowane na drugą stronę torowisk, do ulic "metalowych"...
Wiadukt będący przedmiotem artykułu "nieco" z tym pomysłem koliduje...
To wyzwanie konstrukcyjno - urbanistyczne jest głównym komponentem haseł jak OPAT, viaMaris czy "czerwona".
Przede wszystkim, jest wyzwaniem finansowym, a bieda - oszczędności, jakie widać na każdym kroku w Gdyni tylko mogą pogorszyć sprawę...
Jednak to jest rozwiązanie dla ciężkiego ruchu towarowego, mieszkańcy na pewno zyskają na budowie tunelu w Chyloni. To idealne rozwiązanie dla ruchu typowo miejskiego i komunikacji publicznej...- 8 1
-
2023-09-09 07:44
Mieszkańcy Cisowej i Chyloni (6)
w najbliższych wyborach powinni pokazać co myślą o tylu latach rządzenia pana Szczurka. Nie myślałem nigdy, że będę się cieszył z mieszkania w Rumi która potrafi budować tunele pod torami. Dla tej zadufanej w sobie ekipy jest to niemożliwe
- 142 14
-
2023-09-09 11:35
taaa napewno
będziecie leżeć na kacu do godz 15, a później nie ruszycie d.. z chałupy. Dziadki pójdą na wybory i wybiorą szczura i łuca oraz innych pajacyków. Młodzi z Gdyni mają breję zamiast mózgu, a dziadki głosują na to co zawsze czyli szkodnika.
- 10 3
-
2023-09-09 08:53
Cieszysz się z mieszkania w Rumii bo nie było ciebie stać na mieszkanie w Gdyni. (4)
Proste.
- 7 32
-
2023-09-09 16:31
Kiedyś może tak
Sam śmiałem się że to kraina trzech wieżowców ale teraz ceny zbliżone do cen w Cisowej lub Chyloni
- 4 2
-
2023-09-09 09:20
Rumi a nie Rumii (2)
To tak na początek.
- 22 5
-
2023-09-10 15:23
Rumunii a nie Rumi.
- 0 1
-
2023-09-09 15:50
Rumunii
- 0 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.