• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Ciemno na peronie? Dzwoń do dyspozytora

Michał Sielski
21 października 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
To zdjęcie zostało rozjaśnione na potrzeby publikacji. Na przystanku bez oświetlenia nic nie było widać. To zdjęcie zostało rozjaśnione na potrzeby publikacji. Na przystanku bez oświetlenia nic nie było widać.

W poniedziałkowy wieczór korzystający z peronu SKM w Grabówku zobacz na mapie Gdyni musieli radzić sobie zupełnie po ciemku. Firma wymieniająca oprawy lamp na kilka godzin wyłączyła oświetlenie. Władze SKM proszą o jak najszybsze informowanie o takich przypadkach.



Czujesz się bezpiecznie w okolicach przystanków SKM?

- Światła nie paliły się zarówno w podziemnym przejściu, jak i na peronie. Gdyby nie latarnie przy pobliskiej drodze, nic nie byłoby widać. Niestety od razu sprowokowało to różne zachowania: ktoś w kącie załatwiał potrzebę, w tunelu posłanie mościł sobie bezdomny - wylicza nasz czytelnik, pan Andrzej, który codziennie wraca tamtędy z pracy.

Sytuacja miała miejsce od zmierzchu, a lampy zapalone zostały przed godz. 21. Okazuje się bowiem, że winni są pracownicy firmy, którzy mieli wymienić kilka opraw w lampach na peronie.

- Szkoda, że nasi pasażerowie nie powiadomili nas o tym fakcie od razu. Wtedy moglibyśmy zareagować na bieżąco - mówi Marcin Głuszek, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w SKM.

Lampy miały być bowiem naprawione w ciągu dnia, o wyłączeniu oświetlania i utrudnieniach dla pasażerów nie było mowy.

- W takich sytuacjach warto powiadomić naszego dyspozytora, dzwoniąc pod numer 58 721 21 70. Pasażerowie mają możliwość poinformować nas o niedogodnościach, które dzięki takiej pozytywnej współpracy szybciej usuniemy - zachęca Marcin Głuszek.

Miejsca

Opinie (48) 1 zablokowana

  • Kamionka liderem !

    No to zgłaszam - peron SKM Sopot Kamienny - Potok. Ciemno jak .... Jutro sprawdzę !

    • 2 0

  • "Szkoda, że nasi pasażerowie nie powiadomili nas o tym fakcie od razu" (7)

    No pewnie, bo Wasi pracownicy przeciez o tym nie wiedzieli....motorniczy na pewno nie zauważyl. I to mówi "Dyrektor do spraw marketingu" !!

    • 150 5

    • (4)

      "Szkoda, że nasi pasażerowie nie powiadomili nas o tym fakcie od razu". szkoda ze o tej godzinie, to juz nikt telefonu nie odbiera.

      • 31 3

      • ... (3)

        Tak, zwłaszcza, że dyspozytor pracuje 24h/dobę

        • 3 4

        • (2)

          "pracuje"

          • 8 5

          • No i jesteś trollem (1)

            • 1 2

            • W innych krainach o nieprawidłowościach powiadamiają wszyscy obywatele

              • 1 1

    • ... (1)

      Motorniczy to chyba w tramwaju siedzi. Pociąg prowadzi maszynista.
      Widzę, że edukację zakończyłeś na gimbazjum.

      • 9 16

      • Nie wiem co teraz powiedzieć, taka wtopa i hańba; chyba popełnię seppuku.

        • 20 0

  • Trójmiejska SKM to taki miś na miarę naszych możliwości... (1)

    • 50 2

    • A zarząd jak z "Poszukiwany, poszukiwana"

      na czele z Marcinem Głuszkiem, który "jest z zawodu dyrektorem", a ma niewielkie pojęcie o tym. co do jego obowiązków powinno należeć...

      • 6 0

  • powiadomienia dostawać to każdy by chciał

    a robić nie ma komu

    • 3 0

  • Jak zepsuje się jakiś skład SKM-ki to też pasażerowie mają dzwonić? (1)

    Wydawało mi się, że SKM zatrudnia pracowników. Jak w takich ciemnościach wyglądało sprawdzenie czy wszyscy wsiedli i można zamknąć drzwi? Pracownik SKM nie zauważył, że nic nie widzi?!!! Czy czekał aż to pasażerowie za niego odwalą robotę? A może biedaczyna przebiegał wzdłuż całego składu, ale poinformowanie o ciemnościach nie przyszło mu do głowy.

    • 11 0

    • jak ktoś biega w masce spawalniczej to zawsze ma ciemno

      chyba że będzie trzeźwy i coś mu w głowie zaświta

      • 1 0

  • kto to wymyśla?

    Do kogo zadzwonić w sprawie puszczania w czasie szczytu komunikacyjnego o 6.48 pociągu skm jednoskładowego na trasie Rumia-Gdańsk. Chciałbym podziękować za miłą i atrakcyjną jazdę niczym śledzie w puszce. Brakuje mi jeszcze dopychaczy japońskich i włoskich kieszonkowców :)

    • 10 0

  • Marcinie Głuszek, dyrektorze powiadamiam Cię...

    Pomiędzy składem a peronem istnieje ogromna dziura która utrudnia korzystanie z oferty SKM przede wszystkim:
    - osobom starszym
    - osobom niepełnosprawnym
    - osobom z wózkami dziecięcymi.

    Wierze iż do tej pory problem nie został załatwiony wyłącznie z powodu braku powiadomienia od pasażerów o takim stanie rzeczy. Czuwaj!

    • 13 0

  • "Szkoda, że nasi pasażerowie nie powiadomili nas o tym fakcie od razu"

    jaja sobie robią z nas? Ich zakichanym obowiązkiem jest sprawdzanie czy wszystko jest w porządku!!!!!!

    • 10 0

  • O bezdomnym regularnie nocującym na tym dworcu też pewnie nic wiedzą. (1)

    Zazwyczaj drzemie sobie słodko w poczekalni na ławeczce pod kamerą monitoringu.

    • 13 0

    • Nie jeden ...

      Wczoraj było ich czterech ! Smród nie do opisania .

      • 5 0

  • (2)

    Nie mówiąc o tym, ze kierownik sprawdza, czy wszyscy wsiedli i wtedy zamyka drzwi - to jak było tak ciemno, skąd wiedział, że wsiedli? narażał ludzi na niebezpieczeństwo!

    • 59 1

    • miał noktowizor

      • 10 0

    • Słusznie, to w zasadzie podchodzi pod prokuratora.

      • 19 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane