• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Cztery pory roku dla turystyki w Pomorskiem

km
22 marca 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Już 15 kwietnia będzie wiadomo co nasze województwo chce zaoferować turystom np. jesienią. Już 15 kwietnia będzie wiadomo co nasze województwo chce zaoferować turystom np. jesienią.

"Pomorze. Nabierz kolorów" - pod takim hasłem od 15 kwietnia rusza gigantyczna kampania promocyjna naszego regionu. 1,2 tys. spotów w telewizji i kinach, specjalna gazeta, setki bilbordów oraz suma 5,5 mln zł na promocję ma sprawić, że Pomorskie stanie się liderem turystyki nie tylko latem, ale przez cały rok.



Czy Pomorskie potrzebuje tak dużej kampanii?

Wiosną turystyka aktywna, latem - wodna. Turystyka kulturalna na jesień, a zimą relaks czyli wypoczynek SPA - takie jest ogólne przesłanie nowej kampanii naszego województwa "Pomorskie - Nabierz kolorów".

- Pomorskie jest jednoznacznie kojarzone z wypoczynkiem, przede wszystkim na świeżym powietrzu. Ale chcemy pokazać że może być atrakcyjne nie tylko latem. Same kolory odwołują się także do czterech pór roku oraz czterech rodzajów aktywności, które chcemy komunikować opinii publicznej przełamując problem sezonowości regionu, małą świadomość różnorodności atrakcji turystycznych oraz niską częstotliwość odwiedzin - wyjaśnia Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching, agencji która przygotowania kampanię.

Kampania skierowana będzie przede wszystkim do mieszkańców miast w wieku 25-49 lat, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet, bo jak pokazują badanie to głównie panie decydują o miejscu wyjazdu. Pomorskie które jest liderem wizyt długoterminowych w kraju, chce zostać także liderem w krótkoterminowych.

W celu zachęcenia turystów przygotowano 1120 emisji spotów w telewizji i dla 350 tys. widzów w kinach oraz 450 bilbordów w całym kraju. Spot reklamowy będzie w dwóch wersjach 30 sekundowej dla telewizji i 45 sekundowej dla kin. Jego premiera ma nastąpić 15 kwietnia na Gdańskich Targach Turystycznych gdzie oficjalnie wystartuje promocja kampanii.

- To największa dotychczasowa kampania promocyjna Województwa Pomorskiego, o budżecie prawie 5,5 mln zł, po drugie jakość przygotowanych materiałów - dzięki współpracy i zaangażowaniu wielu profesjonalnych firm i osób, udało się wypracować rozwiązania niestosowane dotąd przez inne regiony, po trzecie - będziemy docierali do naszych potencjalnych gości poprzez szeroki wachlarz mediów, uwzględniający ich styl życia i preferencje - mówił Mieczysław Struk, marszałek województwa Pomorskiego.

Akcja będzie trwała półtora roku, samorząd 75 proc. kwoty pozyskał z  dotacji UE. Partnerem projektu jest Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, która koordynowała prace związane z przygotowaniem kampanii przygotowała również szereg działań niestandardowych.

Już w ten weekend 26-27 marca w gdyńskim Adventure Park Kolibki, będzie można za jedynie 5 zł spędzić na ekstremalnej zabawie i skorzystać m.in. z  parków linowych, zjazdów czy rozgrywek paintball.

Ponadto każdy kto wymyśli ciekawy scenariusz wymarzonego wypoczynku można wziąć dział w konkursie gdzie do wygrania jest 8 tys. zł na realizację swojego wymarzonego wypoczynku w naszym województwie. Szczegóły na Pomorze. Nabierz kolorów
km

Wydarzenia

Pomorskie aktywnie wita wiosnę (2 opinie)

(2 opinie)
5 zł
zajęcia rekreacyjne, sporty ekstremalne

Wydarzenia

Zobacz także

Opinie (41) 4 zablokowane

  • Pomorze to nie Gdańsk (1)

    W naszym województwie jest wiele ciekawych rzeczy po za morzem i 3miastem. Osobiście polecam Kaszuby. Spokój, czyste powietrze, można rybki połowić, kajakiem popływać wykąpać się w jeziorze(na pewno czystszym i cieplejszym od Bałtyku), pojeździć rowerem, a zimą można skorzystać ze stoków narciarskich na Wieżycy. Pozostają jeszcze muzea i Centrum Promocji Regionu w Szymbarku(m. in. Dom Do Góry Nogami). I oczywiście sama kultura kaszubska może być ciekawa.
    Pomorze jest bardzo ciekawe, ale ta kampania jakoś by mnie nie przekonała.

    • 2 4

    • przekonanie

      Poczekaj do maja i czerwca, zobacz co bedzie pokazane jakie zdjecia dodatkowe, jakie wydarzenia, iventy i filmy.
      Należe pamietać o jednym JEZELI MOWIA TO ZNACZY ZE JESTESMY :)
      Pozdrawiam

      • 0 0

  • Siedząc na sraczu z laptopem na kolanie zrobił bym taką wizualizację w kilka minut (2)

    Widać ze zdjęcia są kupione z kilka dolców z fortobanku, a grafika tak finezyjna, że nadaje się do nagrody DIZAJN ROKU. Ciekawe jaka agencja wyszarpała to zlecenie, bo przetarg na to nie był jakoś specjalnie nagłośniony.

    • 6 3

    • najlepiej krytykować (1)

      Jeżeli na "s****zu" robisz podobne grafiki to co robisz w pracy? I dlaczego my o Tobie nie wiemy.

      Grunt to skrytykować a nie dopytywać się kiedy zostały zrobione zdjęcia i w jakich miejscach naszego regionu.

      • 0 0

      • Siedzę w tej branży ponad 15 lat więc mogę spojrzeć krytycznym okiem.

        Dlaczego o mnie nie słychać ? Ponieważ już dawno nie pracuje za g*wniane pieniądze w Polsce. Zresztą nasza praca polega głownie na robieniu chłamu pod gust klienta a większość niestety lubi tandetę ...

        • 0 0

  • Promowanie Pomorza - Gdańska a może HOTELARZY

    wcale nie chodzi o promocje dla kawiarenek i malych inwestorow - chodzi o wielkie 3-5gwiazdkowe hotele, zeby im sie ZWRACALO 15%rocznie. PO to PO-trzeba promocji.

    • 1 1

  • GDANSK TO WŁASCIWIE ANTYREKLAMA CAŁEGO TROJMIASTA !!!!!!!!!

    Gdanska sie nie powinno wliczac juz do trojmiasta bo to szkodzi wizerunkowi Pomorza. Lepiej Gdynie promujmy i o Gdansku lepiej nie wspominajmy . Lepiej.

    • 0 2

  • POPIERAM działanie

    Drodzy internauci, ja popieram te działanie. Może duża kasa, może jakaś firma to zrobiła - ale jakaś musiała.
    Ja ocenie efekty promocji w sezonie, czy jest wzrost turystów, czy jest wzrost dochodów branży turystycznej i sezonowej (nocleg+gastronomia+atrakcje+ivent).
    Nie wiem jak wam, ale ja ma cierliwość i dokładnie się tej kampanii przyjże. Jeden artykuł nie oddaje całego produktu. Może byc wielka FTOPA albo wielki SUKCES. Dajmy fachowcom czas na wykazanie się tak samo jak Malyszowi. Który pokazał, że mimo wiele wzlotów i upadków potrafi zakończyć swoje "zawody" jak PRAWDZIWY FACET z twarzą.
    pozdrawiam :)

    • 1 0

  • komus sie cos pomylilo (1)

    Pomorze jest atrakcyjne LATEM , nie mamy skoczni ani tras zjazdowych dla narciarzy , ani torow saneczkowych na zime . nie mamy tak zasobnych cieplych zrodel zeby organizowac goreace kapiele , a akwapark jest tylko jeden pewnie dlatego ze w Sopocie maja najkrortsza plaze a przyjezdzaja nakjwieksze losie .
    to marnowanie kasy takie promocje , bo jak by nie patrzec daje nadzieje hotelarzom i gastronomi na zarobek wiec poco obnizac ceny dla mieszkancow poza sezonem .

    • 0 0

    • jedyni zarobieni to firmy i osoby zaangazowane do realizacji durnegp projektu

      • 0 0

  • wystarczyłolby wydać te 5,5 mln zł na dofinansowanie wypoczynku

    np. dofinansować z tej kwoty noclegi
    1,5 mln zł na reklamę takiej akcji
    pozostałe 4 mln zł = 100zł na dzień przez 4 dni dla 10tys. osób
    to zachęciłoby 10 tys. przyjezdnych do pobytu w pomorskim
    i zostawienia tu swoich pieniędzy przez co najmniej cztery dni

    • 1 0

  • dobrze, abysmy umieli byc atrakcyjni turystycznie dla turystow z zagranicy

    a z tym slabo, bo mimo licznych atrakcji w naszym regionie skutecznie odstrasza ich nasza kiepska znajomosc angielskiego

    • 0 0

  • Promocja ważna rzecz ale jeśli za tym nie idzie rozwój infrastruktury to kiepsko to widzę.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane