• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Cztery tygodnie utrudnień na Podwalu Przedmiejskim

Arnold Szymczewski
14 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Zawężenie jezdni do dwóch pasów będzie obowiązywać przez najbliższe cztery tygodnie. Zawężenie jezdni do dwóch pasów będzie obowiązywać przez najbliższe cztery tygodnie.

W poniedziałek, 17.02.2020 r., do dwóch pasów zostanie zawężone Podwale Przedmiejskie w kierunku Stogów, na odcinku od ul. Kamienna Grobla do przystanków tramwajowych "Akademia Muzyczna". Utrudnienia w ruchu potrwają trzy-cztery tygodnie.



Przebudowa Podwala Przedmiejskiego została podzielona na kilka etapów. Jesienią 2018 r. zakończyła się realizacja pierwszego z nich, czyli przebudowy krzyżówki z ul. Chmielną. Teraz drogowcy przystąpili do drugiego etapu, jakim jest przebudowa skrzyżowania z ul. Łąkową.

Cztery tygodnie utrudnień na Podwalu Przedmiejskim



Jak oceniasz stan infrastruktury drogowej na Podwalu Przedmiejskim?

W związku z pracami, które od 10 lutego trwają na Podwalu Przedmiejskim, drogowcy postanowili w poniedziałek, 17 lutego, zwęzić jezdnię do dwóch pasów. Utrudnienia obejmą też pieszych - przez najbliższe cztery tygodnie na odcinku od ul. Angielskiej Grobla do Łąkowej nie będzie można poruszać się chodnikiem. Z kolei zawężenie jezdni do dwóch pasów obowiązywać będzie od ul. Kamienna Grobla do przystanków "Akademia Muzyczna".

Zmiany obowiązywać będą od 17 lutego przez najbliższe cztery tygodnie. Zmiany obowiązywać będą od 17 lutego przez najbliższe cztery tygodnie.

Naziemne przejście przy Akademii Muzycznej



Zgodnie z harmonogramem zakończenie prac ma nastąpić w czerwcu br. Do tego czasu powstanie m.in. naziemne przejście dla pieszych na skrzyżowaniu przy gmachu Akademii Muzycznej. Będzie ono wyglądać podobnie do tego, które przed rokiem zostało utworzone na skrzyżowaniu Podwala Przedmiejskiego i ul. Chmielnej.

Tak będzie wyglądać plan skrzyżowania Podwala Przedmiejskiego i Łąkowej po zakończeniu remontu. Tak będzie wyglądać plan skrzyżowania Podwala Przedmiejskiego i Łąkowej po zakończeniu remontu.
Przetarg na realizację inwestycji wygrała spółka MTM z Gdyni, a wartość podpisanego z nią kontraktu opiewa na kwotę 10,5 mln zł.

Zawężenie pasa na Podwalu Przedmiejskim w kierunku centrum (8 opinii)

We wtorek, 10 marca, o godz. 10, nastąpi zmiana w organizacji ruchu na Podwalu Przedmiejskim. Jezdnia w kierunku centrum zostanie zawężona na wysokości skrzyżowania z ul. Łąkową i ruch odbywać się będzie jednym pasem (podobnie jak w odwrotnym kierunku). Nie będzie możliwości wjazdu i wyjazdu z ul. Łąkowej.

Taka organizacja ruchu utrzyma się przez co najmniej tydzień. O kolejnych zmianach będziemy informować z wyprzedzeniem. Planowane terminy wprowadzenia zmian mogą ulec przesunięciu z uwagi na proces inwestycyjny. W rejonie prowadzonych robót prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności.

Utrudnienia na ul. Podwale Przedmiejskie związane są z przebudową skrzyżowania z ul. Łąkową. Przetarg na realizację robót wygrała firma MTM S.A. Umowa opiewa na kwotę 10,5 mln złotych, a prace potrwają do końca czerwca 2020 r.
Zobacz więcej
We wtorek, 10 marca, o godz. 10, nastąpi zmiana w organizacji ruchu na Podwalu Przedmiejskim. Jezdnia w kierunku centrum zostanie zawężona na wysokości skrzyżowania z ul. Łąkową i ruch odbywać się będzie jednym pasem (podobnie jak w odwrotnym kierunku). Nie będzie możliwości wjazdu i wyjazdu z ul. Łąkowej.

Taka organizacja ruchu utrzyma się przez co najmniej tydzień. O kolejnych zmianach będziemy informować z wyprzedzeniem. Planowane terminy wprowadzenia zmian mogą ulec przesunięciu z uwagi na proces inwestycyjny. W rejonie prowadzonych robót prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności.

Utrudnienia na ul. Podwale Przedmiejskie związane są z przebudową skrzyżowania z ul. Łąkową. Przetarg na realizację robót wygrała firma MTM S.A. Umowa opiewa na kwotę 10,5 mln złotych, a prace potrwają do końca czerwca 2020 r.
Zobacz więcej

Miejsca

Opinie (272) 7 zablokowanych

  • Łąkowa i Długie Ogrody kiedy ?

    • 14 2

  • ta przebudowa nigdy nie powinna mieć miejsca (3)

    tylko przejścia podziemne, na naziemnych będą ginąć ludzie

    • 58 25

    • Nikt nie zginie, jeżeli będziesz jeździł tak jak przepisy każą. Nie zrzucaj winy za swoją nieudolność na przejścia.

      • 19 11

    • Dwa pytania do Ciebie - ilu pieszych

      zginęło na przejściu przy Chmielnej? Jak często zabijasz pieszych na przejściach?

      • 17 7

    • Gina przez i**otow w autach jadacych 100 na 50 i patrzacych w telefon zamiast na droge

      • 10 4

  • Piesi powinni poruszac sie bezkolizyjnie w tunelach. (2)

    Na przejsciach koliduja z samochodami i czesto gina w wypadkach.

    Kacper z Olszynki

    • 38 17

    • Trudno na Olszynce dostrzec auto, które by zwracało uwagę na ograniczenie prędkości.

      Może stąd takie mniemanie o przejściach Kacprze? Z drugiej strony na wsiach przejść jest niewiele.

      • 8 2

    • Kacprze z Olszynki, podpisujemy się niżej, ale tam pewnie juz jakiś inny nick blokuje

      a pracowac trzeba

      • 2 2

  • znowu dzięki fragowcom powstaje bubel

    Zamknąć to towarzystwo

    • 34 10

  • Jeszcze brakuje przejścia pomiedzy wysepkami na środku tam gdzie napis Łąkowa na planie.

    • 19 2

  • kolejne (4)

    potwierdzenie współczesnej paranoi - większość głosów jest przeciwko, ale wiekszość nie ma racji

    • 38 4

    • jak większość ecyduje (1)

      to są brexity, pis'y i inne problemy;) każdy naród ma swoje

      • 6 3

      • Mądrze prawisz...

        • 0 1

    • (1)

      elbląg i warmia głosu nie ma.

      • 6 4

      • Jednak ma. Na tym portalu przecież jest pełno jaśnie oświeconych "europejczyków" z Koziej Wólki.

        • 1 1

  • (5)

    Co za geniusze wymyślili te przejścia naziemne są tunele A tak będa jeszcze większe korki radni i Urząd Miasta mają chyba problemy z mysleniem

    • 43 11

    • inwalida (4)

      Odpowiedz, jak taki tunel ma pokonać inwalida na wózku?

      • 4 5

      • (1)

        tam tłumy inwalidów na wózkach, raczej więcej inwalidów rowerowych i wrotkowych

        • 3 3

        • Jest mnóstwo starszych ludzi. To jest normalna dzielnica a nie jakaś sypialnia-wydmuszka jak na południu Gdańska.

          • 2 1

      • Wsiąść w swojego Szarana/innego szrota. Jak przedmówca.

        • 0 1

      • Tak samo jak udaje się na pociąg-wtedy jakos tunel nie przeszkadza?

        • 3 1

  • Utrudnienia i kasa wyrzucona w błoto, są ważniejsze sprawy

    Remont to trzeba zrobić na drugiej części Łąkowej oraz na Chmielnej.
    W samochodzie co najwyżej padnie zawieszenie, ale jazda na skuterze, motorze czy rowerze jest tam naprawdę niebezpieczna

    • 28 6

  • rozdwojenie jaźni kierowców (1)

    klepią, że ta przebudowa jest wbrew woli mieszkańców, a jednocześnie zwiastują, że ceny nieruchomości wzrosną, a dlaczego wzrosną? Bo będzie się tam wygodniej żyło, bo będzie spokojniejsza droga, bo nie trzeba będzie chodzić zaszczanymi tunelami, bo będzie wygoda dla... zaraz... jak to? Dla mieszkańców? Ale paradoks! A kto na tym "ucierpi"? Kierowcy? Ludzie, którzy tam nie mieszkają, chcą mieć najwięcej do powiedzenia? Śmieszni.

    • 15 29

    • A kto sika w te tunele? Ta twoja elita z dolnego miasta. Rozumiem że problemem jest obsikany tunel dlatego zaweżenie drogi nam serwujecie.

      • 4 3

  • i tramwajem znowu dłużej... autobusy w korkach

    kolejne światła,
    by żyło się lepiej

    • 44 11

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane