- 1 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (76 opinii)
- 2 Napad na bank czy głupi żart? (81 opinii)
- 3 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (124 opinie)
- 4 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (650 opinii)
- 5 Znamy kandydatów PiS do Europarlamentu (322 opinie)
- 6 Napadał ludzi przy bankomatach. Złapali go (99 opinii)
Furgonetka "anty-LGBT" na ulicach Trójmiasta. Doszło do szarpaniny
Ciężarówka 'anty-LGBT' pojawiła się w Gdańsku, co wzbudziło kontrowersje.
Użyciem gazu pieprzowego zakończyć miała się awantura związana z pojawieniem się ciężarówki "anty-LGBT" w Gdańsku. Sprawa ma zostać zgłoszona na policję, z kolei właściciele furgonetki twierdzą, że owszem, użyto gazu, ale samochód został "napadnięty".
- Na ulicach naszego miasta ponownie pojawiła się furgonetka, która propaguje treści obrażające mieszkanki i mieszkańców Gdańska, godzące w godność człowieka. Przejazd tej furgonetki został zgłoszony w trybie uproszczonym do urzędu miasta jako organizacja zgromadzenia. Chcę, żebyście wiedzieli, że zgłoszenie takiego przejazdu nie jest zgromadzeniem publicznym i mieliśmy w tym przypadku podstawę do odmówienia jego rejestracji, a o całej sytuacji powiadomiliśmy policję - napisała Aleksandra Dulkiewicz.
Podkreśliła, że ani ona, ani administracja miasta nie dysponuje żadnymi narzędziami do tego, żeby zabronić komukolwiek poruszania się po mieście prywatnym samochodem.
Ciężarówka anty LGBT we Wrzeszczu (78 opinii)
- Jedyne, co możemy zrobić, to tak jak każdy z nas - obywateli, ten, kogo obrażają hasła propagowane przez właścicieli tego pojazdu, może i powinien dzwonić na policję i zgłosić formalnie ten fakt - stwierdziła prezydent.
Co ciekawe, w innym tonie wypowiedziały się władze Sopotu, które stwierdziły, że straż miejska zatrzymała furgonetkę, gdy przejeżdżała przez miasto i sporządzi wniosek o ukaranie jej kierowcy za używanie w przestrzeni publicznej urządzeń nagłośniających.
Feministki: dziewczynę zaatakowano gazem
Jak się okazało, banery na ciężarówce to niejedyna kontrowersja, do której doszło w związku z pojawieniem się auta na gdańskich ulicach. Jak wynika z relacji administratorów facebookowego profilu Trójmiejskie Dziewuchy Dziewuchom, jedna z kobiet została zaatakowana gazem pieprzowym przez kierowcę furgonetki.
Wedle informacji z mediów społecznościowych miała ona zwrócić uwagę kierowcy, po czym zostać zaatakowana gazem pieprzowym. Próbowaliśmy z nią porozmawiać, ale była niedostępna - przechodziła badania lekarskie i obdukcję. Poinformowano nas, że zamierza sprawę zgłosić na policję.
Organizacja prolife: furgonetka została zaatakowana
Oświadczenie w tej sprawie wydali także przedstawiciele Fundacji Pro - Prawo do Życia. Z ich relacji, którą przedstawili na Facebooku, wynika, że furgonetka została "zaatakowana".
- Wandale zatrzymali i zablokowali samochód, a jedna z kobiet zaczęła niszczyć go sprayem. Kierowca w obronie własnej użył gazu łzawiącego. Wezwaliśmy policję. Sprawcy napadu zbiegli z miejsca zdarzenia. Mamy nadzieję, że nagranie z zajścia umożliwi ujęcie agresorów - napisali administratorzy profilu.
Zamieścili też zdjęcie, na którym widać naderwaną plandekę ciężarówki i napis wykonany sprayem.
Policja: na razie nikt nie zgłosił formalnie zawiadomienia
O sprawę zapytaliśmy też policjantów.
- Tuż po godz. 12 policjanci odebrali zgłoszenie, że z jadącej w kierunku al. Zwycięstwa ciężarówki jest emitowany głos o obraźliwych treściach. Funkcjonariusze pojechali na miejsce i zastali tam kierowcę ciężarówki, który powiadomił ich o tym, że grupa osób pomalowała sprayem jego samochód, a on został zaatakowany i w obronie własnej użył gazu pieprzowego. Zniszczenie mienia jest przestępstwem wnioskowym. W tej sprawie dotychczas nikt nie złożył wniosku o ściganie sprawców - mówi Mariusz Chrzanowski z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Opinie (1283) ponad 500 zablokowanych
-
2020-09-28 05:01
38% osób, których dostę do mediów nie jest ograniczony do TVP, (2)
uważa, że te pogardliwe kłamstwa nie są obraźliwe (nawet, jak widzę, dla ich inteligencji). Dodajmy do tego ponad 1/3 społeczeństwa, którego dostęp do informacji tożsamy jest z oglądaniem TVP i słuchaniem PR i RM i już mamy oczywistą odpowiedź, dlaczego polska współczesna scena polityczna wygląda tak, a nie inaczej.
- 0 5
-
2020-09-28 15:36
wyglądała by lepiej, gdyby zabrano koncesję TVN, a Adam wyjechał do Izraela
- 1 0
-
2020-09-28 14:34
Co jest kłamstwem? Przecież to co jest na furgonetce to prawda.
Zobacz WHO, zobacz zdrove love... No i kogo to ma niby obrażać? I co? Hasło stop pedofilli obraża pedofili, o to Ci chodzi?
- 1 0
-
2020-09-28 07:43
(1)
Rozumiem, że dzisiaj możemy się spodziewać oświadczenia UG potępiającego niszczenie cudzej własności i stwierdzającego, że takie metody nie są godne pracownika tej uczelni.
- 6 0
-
2020-09-28 15:18
Ktoś? Coś?
- 0 0
-
2020-09-25 18:31
Młot na lewactwo (6)
Ta ciężarówka jest swoistym młotem na lewactwo. Popieram.
- 290 64
-
2020-09-28 15:11
Młoty
To wyłącznie Prawactwo!!!!!!!!!!!
- 0 1
-
2020-09-27 18:36
Wlasnie takiej opcji brakuje w ankiecie
Nie przeszkadza mi i popieram.
- 2 2
-
2020-09-26 22:13
Sprawdź najpierw co znaczą słowa których używasz.
- 1 4
-
2020-09-25 20:07
Musi minąć chyba pokolenie żeby takie buractwo jak ty stało się nieznaczącą mniejszością (2)
- 4 22
-
2020-09-25 20:24
Ty po sobie nie zostawisz (1)
Następnego pokolenia
- 22 1
-
2020-09-25 22:13
100/100
- 13 1
-
2020-09-27 19:36
51% odpowiadających w ankiecie to fasz...yści przeciwni wolności słowa (4)
- 3 5
-
2020-09-27 21:17
(2)
OK to zrobimy takie furgonetki, tyle że przeciw księżom i religii. Hasło: "Stop ideologii katolickiej" i przekreślony wizerunek jasnogórski w czerwonym kółku.
Przez megafony będzie leciało non-stop, że "Księża chcą mieć kontakt z dziećmi, aby je gwałcić" i statystyki, ilu księży gwałci dzieci. Ciekawe co wtedy powiecie, drodzy "obrońcy wolności słowa"- 2 4
-
2020-09-28 14:34
Ja się zapytam, którzy księża? Bo jeżeli to prawda, to należy to zgłosić na prokurature
Bo podpada to pod groźby karalne, jeżeli jacyś księża powiedziali Ci, że chcą gwałcić dzieci. A ilu ich było?
- 1 0
-
2020-09-27 21:44
I w czym problem?
- 4 0
-
2020-09-28 07:38
No w końcu tradycja 'Wolnego' Miasta Gdańska do czegoś zobowiązuje.
- 3 1
-
2020-09-25 18:16
(33)
Kurcze, nie powiem, ale jestem zdziwiony, że mamy 2020r. pomimo tego nadal przechodzi zbijanie politycznego kapitału na straszeniu ludzi "wrogiem wewnętrznym". W 2015 roku byli to mityczni "uchodźcy z maczetami", teraz zaś "zagraża" mi złowieszcza, straszna "ideologia" lgbt. Wszystko przemawia za tym, że prawdopodobnie za 5 lat będą zagrażali mi kosmici albo wegetarianie. Potem dziwota, że jakiś prawicowy Janusz jeździ po miescie taką obraźliwą furgonetką i idzie w płacz jak komuś się nie spodoba obrażanie ludzi.
- 582 586
-
2020-09-28 14:30
Nie zdziwie się, że za 5 lat zagrażają kosmici.
skoro w 2020 zagraża koronowirus o śmiertelności na poziomie grypy-jelitówki
- 0 0
-
2020-09-28 13:47
ale to nie on "poszedł w płacz" tylko jakas niedopchnieta laska która najpierw pomalowała komus auto a potem jak dostała za to gazem po oczach to poleciała szmata na skarge...powinna dostac jeszcze piącha w swój paskudny feministyczny ryj
- 1 0
-
2020-09-28 06:22
,,Jeden taki ,,mityczny" uchodźca jak mówisz ,,urządził" Niemcom świetny jarmark bożonarodzeniowy porywając polską ciężarówkę. Nie pamiętasz? Zatem przestań bredzić i weź tabletki
- 3 1
-
2020-09-27 15:12
Ta ideologia LGBT powoduje że już teraz na kobiecych zawodach sportowych występują mężczyzni którzy mówią że są kobietami. Oczywiście wygrywają bo wiadomo że mają więcej naturalnego testosteronu. A więc ta ideologia zagraża setkom tysięcy ciężko trenujących kobiet które nie będą miały szans na zwycięstwo. Brawo. A najlepsze że te ideologię przemycają w konwencji o nazwie przeciwko przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet. Jeszcze raz brawo. Kobiety przestaną uprawiać zawodowo sporty oparte na siile i wytrzymałośći i będą słabsze.
- 6 2
-
2020-09-27 01:55
I jak w przypadku uchodźców zamachowców prawica znów ma rację na temat terrorystów LGBT
- 5 2
-
2020-09-25 18:40
Chyba brak symetrii (15)
Dlaczego parady LGBT, często na granicy albo przekraczające dobry smak i naszą tradycję traktowania seksualności jako sprawę prywatną, są pokazywane jako coś wspaniałego a taka furgonetka już jest wielce obraźliwa?
- 61 42
-
2020-09-25 18:48
Bo hasła są nieprawdziwe (11)
- 41 36
-
2020-09-25 19:02
Które??? (4)
- 23 9
-
2020-09-25 19:21
Wszystkie (3)
- 8 23
-
2020-09-25 21:26
(2)
odpowiedz daje pewnosc ze nie znasz zadnego hasla obrazliwego
- 12 6
-
2020-09-26 11:51
A np. w Gdańsku jak zrobili marsz (1)
I obrażali katolików? Albo w wawie parodiowali mszę świętą.... To co wtedy było ok?
- 9 13
-
2020-09-27 01:48
jak katolicy lubia sie obrazac bez powodu to co zrobisz?
- 1 6
-
2020-09-25 19:17
są prawdziwe! (4)
Dlaczego w Holandii PNVD swego czasu była na wszystkich tęczowych spędach?!
- 12 4
-
2020-09-25 21:28
(3)
nie takiego kraju jak holandia, wiec nie zmyslaj
- 2 13
-
2020-09-26 09:39
(1)
Jak zwykle parówy omijają sedno sprawy. Mowa jest o PNVD a te łajzy o nazwie kraju. Mistrzowie zmieniania tematu.
- 8 2
-
2020-09-26 11:51
ale kogo obchodza wasze urojenia o jakichs parowach, lajzach, nawet trudno z tego belkotu wywnioskowac czy piszecie w ten sposob o sobie czy waszych towarzyszach
- 3 5
-
2020-09-25 23:27
Tak zabłyśnij geniuszu
Chciał byc mądry, bo przecież są Niderlandy, nieprawdaż?
- 11 0
-
2020-09-25 18:58
Na paradach LGBT też są nieprawdziwe i często obraźliwe hasła
Skoro oni mają prawo demonstrować dlaczego cenzurować ich przeciwników?
- 47 26
-
2020-09-25 22:16
No tak (2)
Bo nie przekracza granic i dobrego smaku oklejenie plandeki samochodu zdjęciami płodów.
- 7 8
-
2020-09-25 22:33
Zamordowanych dzieci (1)
- 11 12
-
2020-09-26 00:53
fotoszop synku, ale jak dajesz sie nabierac...
- 7 5
-
2020-09-25 22:32
Gdyby nie PiS kopaczowa syf by nam zrobiła (4)
i ściągnęła zagrożenie,
- 12 14
-
2020-09-26 00:56
(3)
katolicyzm to slaba ideologia, nie jest w stanie opszec sie islamowi
- 1 9
-
2020-09-26 01:27
Jesteś upośledzony czy udajesz i prowokujesz ? (2)
- 5 1
-
2020-09-26 11:57
(1)
to ty nie udawaj, bo skad to trzesienieportkami z powodu przyjecia przez prawie czterdziesto milionowy kraj kilkudziesieciu ludzi potrzebujacych pomocy
- 5 7
-
2020-09-26 21:20
Szwecja niedaleko
pojedź na przykład do Geteborga
- 3 2
-
2020-09-25 22:04
Od zawsze są my i oni (1)
I moja jest bardziej mojsza. Do prostego człowieka, który nie myśli i nie zadaje sobie trudu aby wyjść dalej niż nagłówki w internecie, to przemawia.
- 8 1
-
2020-09-26 11:53
i dlatego paski w tvpis
- 5 3
-
2020-09-26 08:18
wczoraj jedynie mała wzmianka o ataku nożownika w paryżu -pajace z gaz wyb przeczuwały kim jest sprawca więc zablokowały prewencyjnie komentarze..
a ty dalej dowiaduj sie o sytuacji na świecie z gw trojmiasto pl i tvn . będziesz "dobrze" poinformowany;)- 7 6
-
2020-09-25 18:29
(2)
Ten naród musi mieć wroga, złego ,a najłatwiej walczyć z iedologiami nawet nie istniejoncymi
- 42 25
-
2020-09-26 01:25
Kto takich lewaków ulepił i wychował bez żadnych wartości i rozumienia rzeczywistości ? (1)
- 11 24
-
2020-09-26 04:03
Pfff hahaha... Ten co coś rozumie a dzieli na lewo i prawo... Zwykły patol religijny, czyli prostak...
- 11 8
-
2020-09-25 22:02
Brawo za komentarz.
Pozdro dla autora.
- 2 0
-
2020-09-25 18:17
Czyli co, jak popieramy LGBT to jesteśmy fajni, a jak nie popieramy to demolka? To dla kogo jest ta wolność słowa? Dla wszystkic (113)
Na samochodzie widać napis "LGBT chce uczyć nasze dzieci" - ok, mogę być za albo przeciw, ale żeby od razu demolować???
Widać piewcy tolerancji, dla niepopierających ich, tolerancji nie mają ani za grosz!- 1495 348
-
2020-09-25 18:19
Jak bys zareagował (32)
Gdyby furgonetka z twoim nazwiskiem i insynuacja że jesteś pedofilem jeździła po Gdańsku? Z tolerancja?
- 46 210
-
2020-09-25 21:19
Nie widziałem tam żadnych nazwisk (2)
- 38 3
-
2020-09-28 05:08
Więc wstaw tam zamiast "LGBT" nazwę swojego zawodu lub własny rysopis. (1)
Też nie będzie nazwiska.
- 0 8
-
2020-09-28 14:08
zawód? ale od kiedy bycie pedałem to zawód? no chyba ze dla rodziców :D
- 3 0
-
2020-09-25 18:34
A gdzie Ty widzisz czyjeś imię i nazwisko na tej furgonetce? (12)
ale rozumiem - uderz w stół a nożyce się odezwą!
- 191 22
-
2020-09-28 05:07
Czyli jednak przestępstwem jest bycie osobą LGBT+, a nie pedofilem?
Właśnie wyszło na jaw ograniczenie intelektualne.
- 1 5
-
2020-09-25 18:40
(10)
a mogę jeździć ciężarówką z napisami, że księża są pedofilami?
- 49 39
-
2020-09-25 19:06
pewnie, jeździć możesz, ale... (5)
trzeba być skończonym i**otą żeby się pokazać z takim napisem bo to manipulacja - grupa zawodowa a "tęczowatość" to nie jest to samo.
- 85 34
-
2020-09-25 19:18
to dokładnie to samo (3)
jedni i drudzy tacy sami ludzie
- 18 64
-
2020-09-25 19:51
(2)
Tyle, że księża księża uczą, że Bóg stworzył kobietę i mężczyznę. Nie spotkałem się z tym by ksiądz domagał się oficjalnie prawa do nauki treści seksualnych takich jak współżycie przed ślubem czy z dzieci z dziećmi
- 69 10
-
2020-09-27 17:51
Księża to osoby, które mają największy rozdźwięk pomiędzy tym, co głoszą,
a wykonaniem.
- 2 3
-
2020-09-25 22:21
ta firma ma takie hasla marketingowe to takie sprzedaje, co oczywiscie nie znaczy ze gloszacy tez je podzielaja, jak wiemy raczej rzadko kogos takiego mozna spotkac, twoj argument to puch i mgla
- 4 10
-
2020-09-25 23:27
Niezły fikołek
- 2 2
-
2020-09-27 17:50
możesz, ale zaraz ktoś obleje farbą
waleczne autko
- 0 2
-
2020-09-26 20:31
oczywiscie że możesz
widziałeś film ?
- 4 0
-
2020-09-26 20:06
(1)
Ale wszyscy? To było by kłamstwo i to nawet karalne...
- 6 0
-
2020-09-26 20:25
A jeśli dam napis, że niektórzy księża...
to już będę mógł? W końcu ten napis byłby zgodny z prawdą.
Ew. "Stop pedofilom w koloratkach" - ciekawe jak długo miałbym całe szyby gdyby jakieś mohery to zobaczyły.- 5 5
-
2020-09-25 23:55
(7)
lepiej z wagina paradowac po miescie bo to takie tolerancyjne
- 60 1
-
2020-09-26 07:39
mi wagina nie przeszkadza - nie mam problemu z jej widokiem i innymi sprawami (4)
idź do specjalisty jeśli masz z tym problem - takie rzeczy można leczyć, twoje życie może być lepsze gdy skorzystasz z pomocy
- 8 49
-
2020-09-26 08:12
Furgonetka ci przeszkadza? (3)
To się nie patrz! Proste.
- 43 8
-
2020-09-27 13:28
Zapomiales o tym że nadają też z glosnikow
- 3 0
-
2020-09-26 08:30
Parada Ci przeszkadza? To się nie patrz... (1)
- 8 32
-
2020-09-26 12:23
dodam, proste!
- 1 5
-
2020-09-26 09:55
hehehe (1)
wagina mi nie przeszkadza, innym facetom pewnie też, ale ty raczej wolisz fallusy oglądać, wtedy jest tolerancja.
- 16 3
-
2020-09-26 22:44
prawaki jak zwykle wpieraja komus cos czego nie powiedzial
- 2 10
-
2020-09-26 02:04
beka.... (3)
z tego że natura na którą tak chętnie się powołujecie (różne ekooszołomstwo) ostatecznie i tak was wyeliminuje ;P
- 15 2
-
2020-09-26 12:42
(2)
jak ekolodzy przestana dbac o srodowisko to cala ludzkosc zostanie wyeliminowana, prawaki nie ogarniaja niestety spraw nawet ciut bardziej zlozonych
- 2 20
-
2020-09-26 14:03
Gdzie są ekolodzy (1)
w Chinach, USA...
- 14 0
-
2020-09-26 22:46
przestan wyrzucac smieci w lesie
- 4 2
-
2020-09-26 15:38
nie jeżdzi z nazwiskiem to po pierwsze, pederastia często prowadzi do pedofili (1)
amoralność i degeneracja ma skłonność do gorszych wypaczeń
- 21 3
-
2020-09-26 18:53
klerykalizm chyba częściej prowadzi do pedofilii...
... no i ma dużo wspólnego z amoralnością i degeneracją...
- 5 8
-
2020-09-26 11:02
Tam jest napisane w skrócie to co w matrycach wychowania seksualnego WHO - nie ma sie o co obrażać tylko sie trzeba do nich zgłosić żeby zmienili tresc tego dokumentu.
- 17 2
-
2020-09-25 20:01
Gdyby. Ale tak nie jesr
- 6 0
-
2020-09-28 09:36
nie do wiary (1)
ludzie jakie jest Wasze IQ?
nie widzicie jaki jest CEL tej jeżdżącej szczujni -Np. , odwrócienie uwagi pedofilii w kościele...w roli kozła ofiarnego środowiska LGBT.
Osoby LGBT nie stanowią prawa, jak również nie tworzą podstawy programowej, która to realizowana jest p[rzez system szkolnictwa w Polsce.
Jakim wiec prawem i na jakiej to podstawie mieli by uczyć dzieci? Drodzy czytelnicy, skąd to wzieliście? Naprawdę Wasza inteligencja pozwala Wam wierzyć w każdy fake news, nie zastanawiacie się przypadkiem jak można skrzywdzić drugą osobę...Czy może od razu pogrom, jak onegdaj pogrom kielecki.
W prawach LGBT chodzi o równość, o to, ze twój partner/ partnerka, kiedy zabierze cię karetka mógł się czegokolwiek dowiedzieć o Twoim stanie zdrowia. Chodzi im kur... także o to, by nie bać się chodzić wieczorami po ulicach, nie wstydzić się swoich uczuć -
w xxi wieku w środku europy... trochę empatii i zdrowego rozsądku. zawsze warto być człowiek, jaki śpiewał poeta z Tychów.- 1 2
-
2020-09-28 10:22
138
jaki fake news? zapoznaj się z programami edukacji seksulanej, są na stronach internetowych
- 1 1
-
2020-09-28 05:06
Czyli jeśli publicznie na furgonetce napiszę, że np. Twoja grupa zawodowa to pedofile,
to będziesz z tego powodu szczęśliwy, a w najgorszym razie pozgrzytasz zębami, skulisz uszy i publicznie powiesz, że każdemu wolno tak mówić w imię wolności słowa?
To może niech to samo o sędziach na tych szmatach napiszą i poczekają na efekty, bo wtedy sędziowie przejrzą w końcu na oczy i poszukają dokładnie tego samego paragrafu, który zabraniałby pisać i szczekać przez megafon takich rzeczy o osobach LGBT+.- 0 1
-
2020-09-25 19:36
to nie jest żadna wolność słowa (19)
tylko zwykłe kłamstwa, bo nie ma żadnej "ideologii" LGBT i nikt nie "chce dzieci seksualizować". To są zwykłe wymysły. Z tego co się orientuję to PIS jest u władzy i jego ludzie ustalają programy nauczania w szkole.
- 13 61
-
2020-09-25 19:50
to sa klamstwa (2)
cosinus
- 2 1
-
2020-09-26 10:28
Kopernik była kobietą (1)
- 4 0
-
2020-09-27 17:53
i została księdzem oraz pierwszą kobietą na studiach
?
- 0 2
-
2020-09-27 09:35
To przeczytaj sobie szczegółowo program Zdrove Love....
- 3 0
-
2020-09-25 20:17
Nie ma żadnej ideologii lgbt, powiadasz...? (13)
To po co "ponton" i tego pokroju "edukatorzy" pchają się namolnie do szkół? Korepetycje z matematyki udzielać?
- 43 4
-
2020-09-25 20:19
(6)
A wiesz, że większość edukatorów pochodzi z organizacji kościelnych ?? Sprawdź zanim bzdury napiszesz
- 4 26
-
2020-09-25 20:28
Masz rację, nie zaprzeczam. (5)
Dlatego wszelkim "pontonom" stanowczo dziękujemy.
- 19 2
-
2020-09-25 22:57
(4)
tylko tylko c z pontonu sa kompetentni
- 0 14
-
2020-09-26 08:21
Kompetentni, a pewnie. (3)
Do psucia i deprawacji!
- 14 1
-
2020-09-26 13:03
(2)
jest oczywiste dlaczego kosciol nie chce by uczono dzieci m.in o zlym dotyku
- 3 10
-
2020-09-26 13:52
Kościół nie chce, powiadasz...? (1)
Ktoś cie strasznie zmanipulował człowieku, ale rozumiem że możesz tak myśleć, bo do kościoła to ty pewnie raczej nie chodzisz.
- 10 1
-
2020-09-27 00:14
oczywiscie nie przychodzi ci do glowy ze to ty zostales zmanipulowany
- 0 6
-
2020-09-26 10:29
(2)
Podaj założenia tej ideologii
- 0 7
-
2020-09-26 16:42
Przeczytaj manifest ideologiczny LGBT Kirka i Madsena.
Punkt po punkcie to co robią aktywiści tej ideologii nienawiści. Moi uczniowie w Gdańsku o tym wiedzą. Przykro mi.
- 12 0
-
2020-09-26 16:26
sprawdź pojęcie neomarksizm
- 7 0
-
2020-09-25 22:14
(1)
Może po to, że dzieci mają prawo znać granice, żeby chronić się np. przed molestowaniem? Mają prawo wiedzieć na czym polega seksualność, i że ich ciało należy do nich.
- 4 14
-
2020-09-25 23:03
Nie tędy droga.
Do takich rzeczy żaden "ponton" nie jest potrzebny, a wręcz mocno szkodliwy, bo pod płaszczykiem ładnych haseł zasiewa sporo chwastów w umysłach młodych ludzi.
- 17 1
-
2020-09-25 22:53
namolnie to pchaja sie katecheci
- 2 14
-
2020-09-26 07:56
Odsylam do WHO
- 2 2
-
2020-09-26 20:21
Jak ktoś będzie mówił, że jesteś pedofilem to też będziesz go bronił bo wolność słowa? (1)
Jeśli tak to spoko.
- 1 1
-
2020-09-27 09:38
No przecież na podstawie słowa, bez procesu skazaliście ks. Jankowskiego.
- 2 0
-
2020-09-25 18:41
Prawda kłuje (10)
Odsetek pedofili wśród homo jest większy niż u normalnych. Nawet wśród księży
- 73 17
-
2020-09-25 22:09
(5)
Chyba coś Ci się myli.
Homoseksualizm jest orientacją, pedofilia jest zaburzeniem.
Nie zestawia się w nauce tych 2 rzeczy.- 9 23
-
2020-09-26 16:46
U gejów pedofilia jest częstsza niż u osób heteroseksualnych. Was jest mniej. (1)
- 10 3
-
2020-09-27 01:58
Stąd tak wielu ich w kk
- 2 4
-
2020-09-26 08:18
Z nauką to ty chyba nie masz za wiele wspólnego (1)
Homoseksualizm jest zaburzeniem. Ale polityczna poprawność kazała to WHO uznaniowo zrobili z tego orientację.
- 22 9
-
2020-09-26 12:59
dowiodles ze z nauka nie masz wiele wspolnego, zawsze mozesz to jednak zmienic, zachecam bo korzysci sa ogromne
- 3 12
-
2020-09-26 01:13
nauka dla takich nic znaczy
plaska ziemia- 14 7
-
2020-09-25 21:17
(2)
Warto dodać, że jeśli chodzi o przypadki pedofili wśród kleru, to ma znamiona homoseksualizmu. Bo dużo więcej jest przypadków Mężczyzna- Chłopak niż Mężczyzna-Dziewczynka.
- 24 2
-
2020-09-25 21:20
(1)
To prawda.... ale jeden znany pan powiedział, że te dzieci prowokują księży, że brakuje im miłości w domu...
- 10 12
-
2020-09-25 22:45
no ale to nie mezczyzna, mezczyzna by sie oparl gdyby nawet tak bylo
- 1 0
-
2020-09-25 19:12
Dokladnie tylko ze o tym sie nie mowi, ale jak powiesz ze jakis gej moze byc tez pedofilem to wielka obraza, ze juz jestes anty pedalom. Dobrze ze w Gda nie ma miejsca na wypaczenie, probuja kolorowe marsze ale w zyciu codziennym chowaja sie po katach.
- 55 10
-
2020-09-25 18:51
Zwyczajnie nie popieramy chuligaństwa ! A to co robi organizacja pro life jest czystym (8)
i zwyczajnym chuligaństwem. A miejsce chuliganów jest za kratkami. Ale, niestety, realia są takie, że ci chuligani są chronieni przez władzę. To jest tak samo w latach 30 w III Rzeszy....
- 25 87
-
2020-09-25 19:15
A "Margot" i podobni do niego, to kto to są niby? (4)
Gołąbki pokoju?
- 69 5
-
2020-09-25 22:49
(2)
dzialania margot to papierek lakmusowy zbrunatnienia
- 11 8
-
2020-09-26 16:49
Zbrunatnienia lewicy, aktów bandytyzmu. (1)
- 10 2
-
2020-09-26 22:55
juz wymachujesz znowu bejsbolem
- 0 6
-
2020-09-25 22:24
Ten cały Margot jest chory psychicznie....
- 32 3
-
2020-09-26 09:37
Póki co, to ci LGB robią to, co n/ziole w Rzeszy (1)
Gdy w 1930-32r. parli do władzy, do zdobycia znaczenia i wpływów, też środkiem było organizowanie parad, coraz liczniejszych, coraz tłumniejszych. No tylko w Polsce są one od kilkunastu lat finansowane z zagranicy, z Zachodu, a te robione przez brun. atne SA nie były.
- 21 5
-
2020-09-26 17:58
Co ty możesz wiedzieć o nazistach skoro podstawówki nie skończyłeś. Piszesz takie brednie że aż mi cię żal. Szkoda że twarzy jak na fb nie pokazuje, bo pokazałbym znajomym twoje wypociny i urojenia kmiotku.
- 2 9
-
2020-09-25 19:11
A kto robi marsze lgbt i bezcześci symbole religijne to kim jest
Może aktywiści tego nie chcą wiedzieć, ale są osoby homo które uczestniczą w życiu kościoła..
- 75 7
-
2020-09-26 22:31
Wolność słowa, wolność czynu..demokracja...Nie możesz zabić człowieka w imie twojego wolnego wyboru, odbierasz ten wybór komuś
- 0 0
-
2020-09-25 18:20
(11)
jestes niefajny jak kogos obrazasz...koniec i kropka
- 15 36
-
2020-09-25 18:26
(10)
Krytykowanie czyjegoś niefajnego postępowania to nie jest obrażanie człowieka, to tak jakby złodziej mówił że go obrażasz, bo krytykujesz jego "działalność", ale rozumiem że myślenie to czasem trudna sztuka.
- 53 12
-
2020-09-25 18:41
(9)
a co jest nie fajne w byciu gejem? a, czekaj, już wiem, dla ciebie samo bycie gejem.
- 11 37
-
2020-09-25 19:09
Czyli bycie homo jest fajne.... tylko na jedno pokolenie (4)
Gdyby wszyscy ludzie byli homo, ludzkość kończy się po 1 pokoleniu...
- 63 6
-
2020-09-25 19:37
i co martwi cię to ? (3)
że na jedno pokolenie ?
- 4 28
-
2020-09-25 20:30
I tym zdaniem pokazałeś swoje prawdziwe oblicze (2)
Społeczeństwo, jego rozwój, ludzkość i jej trwanie dla was homo nic nie znaczy...
- 24 3
-
2020-09-26 20:48
...zdają sobie z tego sprawę.
....dlatego biorą się za nieswoje dzieci i im próbują zatruwać umysły swoimi dewiacjami i chorymi urojeniami pod płaszczykiem tzw.tolerancji
- 9 0
-
2020-09-26 01:09
nie, to tylko ty pokazales ze manipulujesz
- 1 11
-
2020-09-25 19:12
Przecież on nie pisał o byciu gejem tylko o ich "działalności społecznej"! (3)
Zwłaszcza tej skierowanej do dzieci. Rozróżniaj to i nie manipuluj.
- 40 7
-
2020-09-25 22:42
(2)
oczywiscie kssieza nie powini prowadzic dzialalnosci skierowanej do dzieci, tu sie zgadzamy
- 9 14
-
2020-09-26 01:05
(1)
nie rozmawiamy o ksiezach tylko pedofilach pod sztandarem lgbt i ich checi do dzieci
- 20 2
-
2020-09-26 12:53
sami nie wiecie o co wam chodzi, jak mowimy o pedofilach to ksieza i ich chec do dzieci jak najbardziej, a jesli o lgtb to zupelnie nie ta bajka
- 3 2
-
2020-09-25 18:19
(10)
Ja nie popieram hetero a obnoszą się z tym po całym mieście.
- 30 78
-
2020-09-26 20:09
To już Ci niezle pranie zrobili... Heteroseksulsnosc to norma dzięki której istnieją pokolenia... To natura... Chcesz zaprzeczyć naturze..?
- 11 0
-
2020-09-25 19:05
Hetero jest większością, a demokracja to rządy wiekszosci (8)
Dla homo jest tolerancja, ale oni chcą więcej.. I tolerancja się kończy...
- 98 15
-
2020-09-25 19:19
rządy większości powiadasz? (5)
gdzie ty człowieku byłeś jak do szkoły trzeba było chodzić?!
- 10 65
-
2020-09-25 22:22
Było do normalnej szkoły chodzić, a na uniwersytet marksizmu (1)
- 31 1
-
2020-09-26 12:43
... jak balbina?
- 1 6
-
2020-09-25 22:23
(2)
heilowal w lesie i raczyl sie torcikami
- 8 15
-
2020-09-25 22:37
Ta ekipa z TVN (1)
- 25 3
-
2020-09-26 10:25
Nie kolesie z pisu
- 2 12
-
2020-09-25 19:20
pomyliło ci się z demokracją ludową...ale zaraz to już przecież było! (1)
- 10 28
-
2020-09-26 01:07
no i teraz wraca
- 1 4
-
2020-09-26 19:04
To nie znaczy że jakiś i**ota z pisu może jeździć po mieście i nawoływać do nienawiści. Jego zdanie jego sprawa. Co by to było gdyby każdy w ten sposób wyrażał swoją opinię. Kierowcę tego samochodu powinni ukarać za zakłócanie spokoju, za propagowanie nienawiść i pozbawić prawa jazdy dożywotnie.
- 3 5
-
2020-09-26 01:36
(2)
Masz racje, też uważam, że powinna jeździć furgonetka z twoim nazwiskiem i napisem, że jesteś złodziejem. Mogę być za albo przeciw, ale przecież niech sobie jeździ.
- 3 10
-
2020-09-26 16:50
Furgonetka działaczy Pro Life nie zawiera żadnego nazwiska. Użyj kiedyś mózgu, choć jesteś lewakiem. (1)
- 7 2
-
2020-09-26 17:32
Pomysł
Nazwiska nie ma, ale jest nazwa groupy. Może zrobimy taka akcje gdzie pomawia się pedagogów, katolików
- 1 6
-
2020-09-26 14:05
Bo osoby homo są przestawiane w taki sposób jakby miały wdzierać się ludziom do domu, kraść dzieci i wpychać im do gardeł tabletki hormonalne.
- 2 6
-
2020-09-26 09:04
Niestety onie nie tyle jezdza z napisani, ale rowniez z glosnymi hasłami, ktore obrazają. To juz moim zdaniem przesada
- 3 7
-
2020-09-25 22:07
To nie było demolowanie, tylko obywatelska próba zakrycia nieobyczajnego wybryku, daj pan spokój. To było dobre, obywatelskie zachowanie - wokół były dzieci.
W odpowiedzi na szybką reakcję obywatelską agresywny katolik zaatakował gazem, i tyle.- 4 17
-
2020-09-25 20:22
(1)
a słyszałeś jakie pierdoły przez tą swoją szczekaczkę ogłaszali?
- 4 12
-
2020-09-25 20:25
Ja słyszałam - pod moim miejscem pracy. Obrażało to nie tylko LGBT ale i heteroseksualne osoby.
- 6 9
-
2020-09-25 20:00
Dokładnie, prawda boli
- 3 3
-
2020-09-25 19:47
i to jest pelna racja
czyli kto ma racje silniejszy
- 1 1
-
2020-09-25 18:15
(145)
Czy ten cyrk z obrońcami życia się kiedyś skończy? Dlaczego nie bronią życia, które jest wokół nas? Dlaczego nie bronią ofiar przemocy domowej czy pobić?
- 1203 1004
-
2020-09-28 07:39
nie "zażenowana" tylko po prostu "głupia" (1)
- 4 2
-
2020-09-28 14:05
Nie mierz innych swoją miarą.
- 1 0
-
2020-09-26 15:48
(4)
Masz męża co ciebie bije ? Takiego wybrałaś sama
- 7 7
-
2020-09-26 16:01
(2)
Nie mam męża, bo wolę być sama niż wychodzić za mąż za kogoś takiego jak ty.
- 7 8
-
2020-09-26 19:59
(1)
Poprostu nikt Cię nie chce i tyle...więc teraz stałaś się feministką i wygrażasz mężczyznom. Wrzucasz wszystkich facetów do jednego worka i nie jesteś lepsza bo też masz uprzedzenia i stereotypy...
- 10 6
-
2020-09-28 14:04
Typowa odpowiedź nierozgarniętego z kompleksami. Jak zarzucasz tej Pani, że wrzuca wszystkich do tego samego worka, to dla czego sam posługujesz się prymitywnymi i obraźliwymi uogólnieniami i stereotypami? Wbij sobie do głowy, że jest duża grupa kobiet, które nie chcą się zadawać z chamami i głupkami. Nie są desperatkami, które łapią pierwszego lepszego w obawie, że nikt inny nie będzie ich chciał. Nie dorabiaj sobie do tego ideologii.
- 0 1
-
2020-09-26 21:13
prawaki nigdy przed slubem nie mowia ze po slubie zrzuca maske i beda tluc zone, wiec tluczona zona wybrala goscia ktory do niej przychodzil z kwiatam i nie wiedziala ze w jej zycie wslizguje sie zdradliwa prawacka bestia
- 5 9
-
2020-09-26 15:06
Ofiara przemocy domowej (1)
Może się zgłosić na Policję. Dziękuję za uwagę.
- 7 2
-
2020-09-28 13:58
I co dalej, geniuszu?
- 1 0
-
2020-09-25 18:28
(28)
Straszy się ludzi, szczuje na siebie a potem dziwota, że jakiś prawicowy Janusz jeździ po miescie taką obraźliwą furgonetką i idzie w płacz jak komuś się nie spodoba obrażanie ludzi.
- 79 63
-
2020-09-28 10:43
Gdzie tu jakieś obrażanie?
Które hasło Cie obraża? Stop pedofilli?
- 4 0
-
2020-09-25 19:50
Metody znane od lat. Znalezc wroga ludu (15)
zmanipulowac prostych ludzi i zbijac kapital polityczny. Spolecznosc LGBT istnieje tak dlugo jak ludzkosc i dziwnym trafem teraz stanowi zagrozenie :) Realne problemy i zagrozenia natomiast pod dywan sa zamiatane. Np. Skala pedofilii w kosciele.
- 82 45
-
2020-09-28 05:17
A gdzie nie ma pedofili? Kościół i wiara to jedno ale jak mają zweryfikować kogoś kto chce zostać księdzem? Weźcie się zastanówcie zanim zaczniecie obrażać katolików bo to tylko może się źle skonczyc
- 3 2
-
2020-09-27 11:46
(4)
Masz rację że skala pedofilii jest spora w KK. A teraz odpowiedz mi na jedno pytanie i liczy że redakcja nie usunie jak już to kiedyś miało miejsce jak takie pytanie zadałem (wiem dla lewicowej redakcji to pytanie jest bardzo nie wygodne) a więc powiedz dlaczego 90% aktów pedofilii w kościele jest aktami homoseksualnymi? Głównie ofiarami padają chlopcy. Nawet pedofil (będąc hetero) nie wybrał był do tej zbrodni chlopca. Czyżby pedofilami w kościele były głównie osoby homoseksualne?
- 3 3
-
2020-09-27 12:04
Dziewczynki są tak samo gwałcone przez pedofili w sułtannie. Wybiórczo traktujesz temat. (3)
- 2 8
-
2020-09-27 13:13
(2)
Dane mówią co innego. 90% aktów pedofilii w KK jest na chlopcach. Czyli wychodzi że 9 na 10 pedofilów we kościele ma skłonności homoseksualne. Więc nie mów że wybiórczo traktuje temat. Już poza KK te dane wyglądają zupełnie inaczej.
- 4 3
-
2020-09-27 20:46
To może być kwestia statystyki. Jednak ksiądz ma więcej kontaktów sam na sam z chłopcami
więc statystycznie łatwiej znaleźć ofiarę wśród służych do mszy chłopców.
Tak sobie myślę, ale argument ciekawy - daje do myślenia- 2 3
-
2020-09-27 18:27
nic swoimi sztuczkami nie wykrecisz, daremny trud
- 0 3
-
2020-09-26 20:55
Homoseksualiści istnieją od dawna (2)
ale od niedawna propagują swoją odmienność i żądają dla siebie przywilejów, a mówią o równości. Co za hipokryzja.
- 13 7
-
2020-09-26 23:04
(1)
Oni nie żądają. Oni są jedynie narzędziem, by nas skłócić. To stalinowskie metody szczucia jednych na drugich. Ktoś ma w tym jakiś cel, by nas, Polaków wewnętrznie osłabić i odwrócić uwagę od istotnych kwestii narodowych i międzynarodowych. A że młode umysły są podatne na manipulacje, to się chętnie nimi posługują. Ich buntowniczość i rewolucyjna natura jest sprytnie wykorzystywana. Więc bądźmy czujni i nie dajmy się poróżnić. Wróg nie śpi.
- 13 2
-
2020-09-27 18:20
ten ktos jest przecier znany, wszyscy wiedza od kiedy zaczelo sie sklucanie
kot- 0 2
-
2020-09-26 19:33
Ale w kościele najsilniejsze jest lobby homoseksualne. (1)
To lobby homoseksualne zmusiło do abdykacji Benedykta XVI, który odważył się tylko wspomnieć o pedofilii w kościele.Dopiero papież Franciszek zaczął z nimi skutecznie walczyć. Pamiętacie jaką szopkę zrobił młody włoski ksiądz, homoseksualista którego odwołano z Watykanu za utrzymywanie stosunków seksualnych? "Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie". Warto przeczytać tę książkę na YT jest fragment audiobooka.
- 9 5
-
2020-09-26 21:49
Książka jest naprawdę znakomita
Obraz KK, który się z niej wyłania jest naprawdę trudny do pojęcia. Słowo hipokryzja w tytule należałoby wręcz zmienić na schizofrenia. Z książki wynika również, że i sam B-16 jest odmiennej orientacji, chociaż najprawdopodobniej nigdy nie praktykował.
- 4 7
-
2020-09-26 16:55
Istnieje społeczność osób homoseksualnych. Nie wszyscy geje popierają ideologię nienawiści LGBT
- 15 4
-
2020-09-26 07:18
Zgadzam sie w 100% (2)
Narzędzie do skłócania narodu
Dawniej aby oglupic chłopa, pan dawał wódkę.- 36 11
-
2020-09-26 08:22
Teraz daje mleko (1)
- 2 5
-
2020-09-26 08:56
Albo maślankę z serwatka
- 1 5
-
2020-09-25 20:21
(6)
Ale lewicowy Janusz z wąsem mógłby ciebie zaprosić na kolację ze śniadaniem?
- 16 8
-
2020-09-25 20:48
(3)
czesto zapraszasz?
- 4 4
-
2020-09-26 07:49
Ale wy wyznawcy mleka wku...ludzi , prosicie się i się doczekacie (1)
- 4 4
-
2020-09-26 11:09
o! juz janusz wyklety szykuje sie na pogromy
- 2 5
-
2020-09-25 22:36
Janusz jak Janusz. Jeśli nie przeszkadza ci mój wąs i "nieco" wystający bebzon to zapraszam "dziewczynko"
- 3 3
-
2020-09-26 03:24
Lewicowy? Czyli wyborca Prawa i ZPRawiedliwości. (1)
- 10 12
-
2020-09-26 10:03
Lepsze Gacie Bo Twoje Q?
- 1 4
-
2020-09-25 19:28
Janusz (3)
Januszowi za to płacą.
- 34 15
-
2020-09-26 07:48
Gdzie można kupić naklejki? (1)
- 5 3
-
2020-09-26 08:48
Na allegro są żółte tablice do kupienia
- 1 2
-
2020-09-25 19:50
jandusz za złotówki dawno duszę sprzedal. jakby mu zaplacili ci drudzy to tez by jeździł z dildo na czole
- 29 19
-
2020-09-25 18:21
Pytanie z cyklu (6)
Czemu policjanci nie prowadzą operacji w szpitalach? Czemu lekarze nie sprzątają miasta? Czemu kierowcy z rej GWE nie potrafią parkować?
Zajmują się obrona życia nienarodzonego bo nikt inny tego nie robi. A ofiarami przemocy zajmują się inne fundacje.- 68 97
-
2020-09-26 09:15
(1)
A co ma ochrona życia nienarodzonego do LGBT czy ewentualnej edukacji seksualnej dzieci, które już się urodziły? W tym miejscu Twój wywód traci sens.
- 19 8
-
2020-09-28 05:15
Bo tolerancja dla LGBT to początek. Potem będą inni którzy będą twierdzić że to ich preferencje. Całe Hollywood robi wszystko w kierunku zaakceptowania pedofilii. Weźcie zobaczcie co się dzieje na świecie bo widać macie klapki na oczach. Oczywiście pedofilia nie ma nic wspólnego z homoseksualizmem i cała ideologia LGBT ale każdy chciałby akceptacji a po co nam to
- 5 3
-
2020-09-26 03:23
Ciekawe ilu z tych "obrońców życia" zaadoptowało dziecko z bidula, albo chociaż pomaga samotnej matce.. (3)
- 52 31
-
2020-09-26 07:47
To nie na temat (1)
Jak są dwa samce to jest dramat
- 21 22
-
2020-09-26 14:05
chyba w ringu
- 8 4
-
2020-09-26 08:55
Ilu tych wyznawców mleka zabiło nienarodzone ?
- 4 2
-
2020-09-25 18:19
(39)
Bo sami są sprawcami tej przemocy
- 191 79
-
2020-09-25 20:50
Czy ten cyrk z LPG się kidyś skończy? (28)
- 92 31
-
2020-09-26 07:39
Od dziś zgłaszam na Policję każda wypowiedź Dulkiewicz bo obraża ona moją wiarę (7)
- 46 40
-
2020-09-26 08:53
Każde wystąpienie Dulkiewicz do Prokuratury (5)
- 38 24
-
2020-09-28 05:11
Owczarek dulkiewicz szczeka jak jej góra (PO-KO) każe. Ale ludzie najwidoczniej tego nie zauważają
- 9 0
-
2020-09-26 10:35
(3)
zacznij od jedraszewskiego
- 20 22
-
2020-09-26 10:43
Prawdziwy gej nie potrzebuje rozgłosu (1)
Ta ideologia nie jest dla prawdziwych gejów i lesbijek
- 35 11
-
2020-09-26 14:02
kacper przestan
- 3 11
-
2020-09-26 11:49
Zawsze się mówiło że on jakiś taki lewy jest
- 4 7
-
2020-09-26 10:43
Ty zdrowy jesteś?Wierzysz w coś czego nie ma.Do lekarza idź.
- 3 4
-
2020-09-25 21:40
(11)
nie, bog ich stworzyl na swoje podobienstwo
- 26 45
-
2020-09-26 08:20
Natura zawsze robiła psikusy (7)
- 13 5
-
2020-09-26 08:52
Tak dżdżownica pramatka (6)
- 6 1
-
2020-09-26 09:59
Żeby nasienie łączyć z masą czekoladopodbną (5)
- 14 13
-
2020-09-26 23:10
(4)
Ktoś wyżej słusznie zauważył: Bóg stworzył człowieka na swój obraz i podobieństwo. W Piśmie napisane jest: wszystko co Bóg stworzył jest dobre. Czy ci obrońcy chcą dyskutować z Bogiem? Cóż za zuchwałość!
- 13 11
-
2020-09-27 18:10
(3)
oni nawet nie dyskutuja ale sami stawiaja sie roli boga
- 4 7
-
2020-09-27 20:40
Nie znam sie ale bog i sodomici sie nie lubili ? (2)
- 4 4
-
2020-09-27 21:42
(1)
skoro bog cie nie lubi to moze powinienes dokonac poprawy?
- 1 1
-
2020-09-28 05:09
Wszyscy z towarzystwa LGBT wypowiadają się negatywnie na temat kościoła i wiary. Chodzą ze święta waginą i robią gejowskie procesje a teraz mówią że Bóg powiedział że wszystko jest dobre? Ostatnio też krzyczeli je.ac policję a gdy ich napadli w białym stoku to mówili że im nie pomogli. Homoseksualizm i reszta do niedawna było choroba według who którego się tak teraz słuchacie względem covidu ale jak tylko dostało kasy od lewaków to już nawet wynaleziono 50 płci. Zrobią z naszego świata jedna wielka ch.jnie a wy mówicie że to nowoczesność. Katastrofa
- 13 5
-
2020-09-26 12:02
(1)
Nie będziesz mial Bogow przed Tobą. Ty lgbtowcu nie jest pepkiem świata i Bogiem
- 12 25
-
2020-09-26 14:01
na co cierpisz?
- 18 6
-
2020-09-26 07:43
Ideologia jest groźna
Ale nie dacie rady , wypad mleczarze
- 19 10
-
2020-09-26 07:40
Bierzmy sprawy w swoje ręce (3)
Komunizm też daliśmy radę
- 13 4
-
2020-09-26 23:55
Komunizm też daliśmy radę (1)
- 3 1
-
2020-09-27 21:47
nie kombinuj zeby dopisac sie do tych korzy dali rade, ty przecierz spales do poludnia
- 1 0
-
2020-09-26 08:21
Ja jeżdżę na mleku
Kefiry i maślanki do zlewu
- 0 6
-
2020-09-26 07:11
Ja jezdze na oleju napędowym (3)
- 7 2
-
2020-09-26 09:01
Ja jak jeżdżę to nie boje się o przód
Obawiam się o tył
- 5 3
-
2020-09-26 08:52
Ja na mleku i maślance
Lubię kefir z rana a wieczorem serwatkę
- 2 4
-
2020-09-26 08:24
Ale żeby zatykać koniec przełyku?
- 8 6
-
2020-09-25 21:10
dlaczego pozwala się na sianie nienawiści przez tą ciężarówkę? A jak Żydów zaczną obrażać, (9)
że uczą czegoś tam złego w Polsce to też bedziecie pozwalać? Przecież to jest nazizm w czystej postaci. Jak takie rzeczy się kończą wszyscy wiemy. A na dodatek organizacja, która za tym stoi chodzi na pasku Moskwy. Dlaczego pozwala się Putinowi siać nienawiść w Polsce i dzielić Polaków?
- 59 74
-
2020-09-25 22:05
Wzorm p Środy musicie nadać obywatelstwo tej ciężarówce... (8)
- 25 10
-
2020-09-25 22:12
Ty nadales obywatelstwo nasieniu (7)
marnotrawionym przy masturbacji, wzorem organizacji chroniacych nienarodzone zycie?
- 11 38
-
2020-09-26 10:18
lgbt stale to robi (1)
- 14 5
-
2020-09-26 11:50
Byłem gdzie i byle z kim
- 5 0
-
2020-09-25 22:33
Aleś ty mi teraz zaimponował geju (4)
- 31 15
-
2020-09-26 01:13
Odezwał się krypto.. (2)
- 7 22
-
2020-09-26 09:03
Nienormatywne ciała ?
- 2 1
-
2020-09-26 07:46
No proszą się , oj się proszą ...
- 2 2
-
2020-09-26 08:25
Życie to nie tylko kopulacja
- 9 1
-
2020-09-26 15:09
bo bronią życia, jak chcesz możesz bronić marsa, na tym właśnie polega demokracja. (4)
Dlaczego jak bronią LGBT to jest ok, a jak bronię życia to już są kontrowersje? To na czym ma polegać ta wolność słowa i tolerancja?? jak jestem czarnym czy gejem to mogę bić i wyzywać (mnie nie można ruszyć bo mniejszość) i jest OK, jak jestem katolikiem to pisowiec, patologia??
- 16 5
-
2020-09-26 16:03
(3)
"Dlaczego jak bronią LGBT to jest ok, a jak bronię życia to już są kontrowersje?" Bronisz życia, które zamiast żyć umrze po porodzie przez poważną chorobę. Nie bronisz kobiety, która żyje i ciąża, a raczej poród może się dla niej skończyć śmiercią. Jeśli nie śmiercią to traumą do końca życia, bo jej nowonarodzone dziecko nie przeżyło nawet 40 minut. Gdzie tu jest sens?
- 8 8
-
2020-09-27 13:32
(1)
Tylko że w takich przypadkach jest dozwolona aborcja w naszym kraju ale lewaki walczą o aborcję na zyczenie. Czyli zapomniałam się zabezpieczyć ale fajnie było nogi rozłożyć więc spoko w ramach antykoncepcji i słonej własnej nieodpowiedzialności się wyskrobie. Jakby ludzi myśleli to nie było by niechcianych ciąży ale myślą dopiero po zalaniu
- 4 3
-
2020-09-27 19:03
nie sciemniaj, prawaki walcza o dalsze ograniczenia albo calkowity zakaz, to ze rownaloby sie to ze smiercia wielu kobiet nie jest dla nich zadnym argumentem, bo prawak to prawak, ideologia jest na pierwszym miejcu u niego, czyz nie?
- 2 5
-
2020-09-26 21:00
prawak bez pierwiastka sadystycznego nie wystepuje
- 6 7
-
2020-09-26 11:38
Częścią karty LGBT jest dokument "Standardy edukacji seksualnej w Europie" wydany przez WHO (4)
A w nim (dokładnie na stronie 38. ) możemy przeczytać:
tematy dla 4latków : #Radość i przyjemność z dotykania własnego ciała, masturubacja w okresie wczesnego dzieciństwa
Jak nie wierzycie to wygoglujcie sobie "Standardy edukacji seksualnej w Europie"
stop pedofilii!- 23 13
-
2020-09-26 14:17
(3)
to dziecko jak dotyka swojego ciala to jest pedofilem?
prawaki odjechaly- 9 15
-
2020-09-26 20:21
dziecko nie jest pedofilem (2)
za to jest nim stary dziad który chce uczyć 4latka mastrubacji
- 16 6
-
2020-09-27 13:29
(1)
Jakby jakiś osobnik czy to faceci czy kobieta chciałbym z moim dzieckiem w wieku 4 lat rozmawiać jak ma czerpać radość z masturbacji to gwarantuje że w ciągu 24h wylądował by w mrowisku w środku lasu dodatkowo polany miodem. Gwarantuję że już nigdy o czerpaniu przyjemności z masturbacji z żadnym dzieckiem taka osoba już by nie rozmawiala.
- 4 0
-
2020-09-27 18:52
sutanna jest jak pancerz, mrowki nie maja szans
- 1 3
-
2020-09-26 08:18
Moja odpowiedź (3)
Tak , skończy się . Kiedy ? Jak prawica , populiści ,narodowcy oraz kler przestaną istnieć i rządzić w lokalnej i ogólnej przestrzeni naszego życia .
- 12 15
-
2020-09-26 21:02
Czyli nie doczekasz się (1)
- 5 0
-
2020-09-27 18:48
czyli prowincja, zascianek, czarna dziura, 27:1
- 0 3
-
2020-09-26 16:41
Kilka słów...
Spacje stawiamy po znaku intepukcyjnym, nigdy przed. Pozdrawiam
- 5 0
-
2020-09-25 19:53
(4)
Czy ten cyrk z aborcjonistkami i LGBT się kiedyś skończy? Dlaczego taka mniejszość chce narzucać swoją wolę większości? Dlaczego nie zajmą się sobą?
- 58 39
-
2020-09-25 20:05
MNie się wydaje, że to właściciel ciężarówki narzuca swoją wolę innym... (2)
- 52 47
-
2020-09-26 20:59
Kluczowe słowo wydaje ci się. (1)
- 10 3
-
2020-09-27 18:44
ciemna propaganda narzuca sie i nie ma co dyskutowac, ordynarnie jezdza po drogach gdzie najwieksze skupiska ludzi by prezentowac chore tresci w dodatku jeszcze uzywaja naglosnienia
- 3 4
-
2020-09-25 20:52
co ci narzucaja?
- 26 16
-
2020-09-25 19:35
(13)
A skąd wiesz że nie bronią?
- 6 16
-
2020-09-25 19:52
Bo wolą szczuć ludzi niż pomagać np. dzieciom z domów dziecka. Bo to życie ich nie interesuje. (12)
Za to bardzo lubią innym do łózka zaglądać - tacy to oni normalni że aż ich nosi by innym do łóżka wejść i dyktować
- 52 29
-
2020-09-25 20:51
(2)
to cechuje rezimowcow
- 4 6
-
2020-09-27 07:06
(1)
Reżim to tylko w TVN widziałeś,i to taki jaki chcieli ci pokazać.
- 8 2
-
2020-09-27 18:33
mafia lepsze okreslenie by bylo?
- 0 0
-
2020-09-25 20:32
(8)
Akurat nacjonaliści pomagają domom dziecka i zwierzętom bardzo często. A u was tęczowe wydygańce słychać tylko o wspieraniu "artystów,działaczy i słusznych inicjatyw"
- 36 37
-
2020-09-25 22:13
Kibice pilkarscy, dresiarze i elementy bez karku (7)
wspieraja domy dziecka? Pierwsze slysze.
- 30 38
-
2020-09-27 13:22
Bo jesteś lewak i mało się interesujesz a wystarczyło wpisać kilka wyrazów w google i by wyszło. Ale pomogę ci bo może tylko komentarz z tylka potrafisz napisać. Akcje kibiców: akcja kolorujeMY remont 6 domów dziecka (jeden z nich nawet znajduje się w Gdańsku) akcja 1916 uśmiechów, akcja niebieski Mikołaj. Akcji pomocy Doma dziecka organizowanych jak to powiedziałeś dresiarzy i element bez karku są tysiące w całym kraju. A teraz wymień mi akcje środowisk tęczowych i lewicowych które pomogą dziecia z domów dziecka
- 8 3
-
2020-09-26 20:58
Massz kłopoty ze słuchem, idź do laryngologa
- 2 0
-
2020-09-26 06:58
(1)
Tak się składa że kibice piłkarscy wspierają domy dziecka i dzieci z kresów...
- 26 7
-
2020-09-26 11:14
jak kepa i jaj tornistry
- 7 6
-
2020-09-26 10:47
Wspierają swoje Karyny.Żeby na kwas w usta miały.
- 7 8
-
2020-09-25 22:55
(1)
Mało słyszałaś. Albo nie chcesz usłyszeć pasywko.
- 21 15
-
2020-09-26 00:25
nikt na te bajki nie da sie nabrac korkociagu
- 7 13
-
2020-09-27 10:58
bo sami to robią...
- 0 0
-
2020-09-26 02:29
Nie dają na tacę (1)
Uposledzeni, chorzy, z zaburzeniami jak i porzucone dzieci z domów dziecka... Czarna mafia chce baranków tzn parafian w dosłownym znaczeniu... Odczucia przeciwnych mają gdzieś i najchętniej na stos by wysłali... Tylko nie myślą, że wszystkich nas wg ich opowieści stworzył Bóg...
- 14 11
-
2020-09-27 07:08
Dobra,co czarna chce to juz sie dowiedzielismy,teraz czego chce czerwona mafia,oświeć lud ciemny.
- 5 1
-
2020-09-26 16:51
Cyrk jest z wami pseudotolerastami. Następnym razem powinni bronić się przed bandytami mienia bejsbolem (1)
- 5 2
-
2020-09-26 21:19
zyga nie podszywaj sie pod pedagoga, jestes z tych dla ktorych jedynym argumentem jest bejsbol
- 1 2
-
2020-09-26 08:53
Bedzie weselej :) niebawem zobaczymy (3)
na ulicach auta oklejone haslami, wifi szkodzi twoim dzieciom.
- 13 4
-
2020-09-26 10:49
(2)
I z singlami będą walczyć.
- 9 3
-
2020-09-26 21:03
Bo to ma być mixt, a nie debel.
- 1 1
-
2020-09-26 14:14
ale z tymi co ponad prawem juz nie
moj singel jest lepszy niz twoj- 6 2
-
2020-09-26 15:39
(1)
Dlaczego obrońcy wolności słowa i tolerancji są agresorami? Hipokryci.
- 6 2
-
2020-09-26 21:02
agresorem stal sie pewien biskup
- 4 5
-
2020-09-25 20:12
Dlaczego lewacy nie otwierają domów dziecka? (5)
Dla szwagra pytam.
- 30 18
-
2020-09-25 20:36
Bo wolą by dzieci miały rodziny i nigdy do takich osrodkow nie trafialy (4)
Za to prawacy maja to gdzieś, ważne by sie płodzić ile się da a potem coż za duzo wyszło i wóda ważniejsza to nic, się odda do bidula sióstr zakonnym to się proboszcz ucieszy.
- 36 37
-
2020-09-25 22:15
U prawakow jest tak, ze w gebie chronia dzieci. (2)
Ale zeby zainteresowac sie i pomoc juz tym narodzonym to nie.
- 23 22
-
2020-09-25 22:57
(1)
Przecież w waszym programie jest żeby nie było tych nowonarodzonych.
- 11 10
-
2020-09-26 11:27
klamiesz nawykowo czy za kase?
- 5 4
-
2020-09-25 22:17
Aleś ty głupi...
- 3 5
-
2020-09-25 19:07
W Gdańsku często płoną samochody - ryzykanci (1)
- 14 13
-
2020-09-26 11:12
parkingowy czuwa
- 1 1
-
2020-09-25 18:40
A od pomocy ofiarom pobić i przemocy domowej przypadkiem nie jest policja? (3)
- 37 6
-
2020-09-25 19:33
Też są, ale muszą pilnować maseczek na Nowogrodzkiej (2)
- 23 21
-
2020-09-26 10:04
Szkoda że tęczy już nie ma w Warszawie
- 3 6
-
2020-09-25 20:49
konfetti
- 10 2
-
2020-09-26 04:24
Obrona życia ludzi, obrona dzieci to cyrk a obrona zwierząt jest ok. (1)
Odwrócona hierarchia ważności. Typowe dla??
- 15 7
-
2020-09-26 07:24
dla pis-u bo to on teraz przegłosował likwidacje ferm zwierząt futerkowych
dla pis-u bo to on chroni gwałcicieli w sutannach pozwalając na rożne cyrki i tuszowanie spraw
dla pis-u bo wysyła dzieci do szkoły gdy ilość zarażonych covid rośnie- 13 10
-
2020-09-25 22:50
Cyrk z obrońcami życia, powiadasz...
No cyrk, i to mega, to tu raczej lgbt robią.
- 14 11
-
2020-09-25 20:26
jak patrze to jakby pół na pół coś chyba z tymi obrońcami nie tak jakieś ziółka używają ci osobnicy?
- 5 7
-
2020-09-25 18:16
(10)
Chyba ta organizacja powinna zmienić nazwę z prolife na prohate.
- 616 607
-
2020-09-28 13:45
czemu nie ma napisu ... "oddaj dziecko księdzu - on może i nic mu nie zrobią"
- 1 1
-
2020-09-27 12:06
(3)
Dlaczego prohate? Jeśli ktoś nie zgadza się na aborcję od razu zionie nienawiścią? Jeżeli ktoś nie zgadza się na nazywanie mężczyzny kobietą tylko dlatego z on tak chce to jest hejterem? A jest jeszcze gorzej bo ideologia gender zakłada istnienie wielu płci i żąda wprowadzenie ustawowych kar dla ludzi którzy kierują się rozumem? Być może jakiś facet czuje się kobietą ale w najlepszym przypadku mógłby być kobietą w ciele mężczyzny a gender zakłada że np ktoś jest jednocześnie mężczyzna i kobieta. Mam prawo uważać że człowiek ( niedługo okaże się że jeśli ktoś poczuje się koniem a ja nazwę go człowiekiem to go obraze ) który posiada penisa jest mężczyzną. LGBT chce żebym wbrew nauce uznał że np osoba która ma macicę i piersi jest mężczyzną tylko dlatego że tak powie. To jest chore. I szkodliwe. Podam przykład. Na Zachodzie takie rzeczy już istnieją więc są też sytuację w których sportowcy którzy do tej pory uważali się za mężczyzn, startowali w zawodach i przegrywali nagle uznali że są kobietami. No i zaczęli wygrywać zawody no bo przecież każdy wie że facet posiada więcej testosteronu więc jest silniejszy i szybszy fizycznie. Jako że lewica ma głęboko gdzieś ludzi, dla nich liczy się tylko ideologia to oczywiście uznali że ci sportowcy słusznie wygrali rywalizacje kobiet no i toczą się procesy sądowe. Jak widać lewica ma gdzieś ciężko trenujące kobiety, wystarczy że jakiś gościu powie jestem kobietą i automatycznie powinno się go za nią uznać, także prawnie że wszystkimi tego konsekwencjami. Przecież one nie mają żadnych szans z mężczyznami w sporcie a ideologia gender chce aby karać ludzi za nazywanie tych ludzi inaczej niż chcą więc zrozumcie czego chce lgbt. lgbt chce aby w trakcie sportowych zawodów kobiecych mogli występować mężczyzni którzy uznają siebie za kobiety i co więcej, gdy na podium stanie np brodata wielką "kobieta" reszta zawodniczek nie będzie miala prawa zaprotestować przeciez to jest facet. poczytajcie sobie bajkę o dziecku które powiedziało Cesarz jest nagi....w dzisiejszych czasach chce tego zabronić prawnie a dzieci uczyć od przedszkola że jednak cesarz nie jest nagi skoro tak twierdzi.
- 9 1
-
2020-09-27 13:06
Poczytaj jakie są procedury gdy ktoś urodzi się z męskimi i żeńskimi narządami. Tzw. Obojnak... (2)
To też ideologia? Jaka płeć wpisać? Jak wygląda operacja? Które narządu usuwają i dlaczego? Ludzie opamiętajcie się! To nie są pojedyncze przypadki. Tacy ludzie się rodzą. Rodzą się ludzie że świadomością odmiennej płci również. Należy to zaakceptować a nie pitnewac i linczować bo zapewne nie jest im łatwo w życiu.
- 4 7
-
2020-09-27 17:58
nie chcemy linczu, ale chcemy więcej ciszy
na tą traumą/trumną
- 2 1
-
2020-09-27 17:33
Ale to jest choroba
I tak należy ją traktować.
- 6 2
-
2020-09-26 02:33
Jedno dziwne słowo i trole opisiale już się zagubiły z minusami
- 7 6
-
2020-09-25 23:51
Prawda to nie hate
- 13 13
-
2020-09-25 21:30
Niech jeździ!
- 5 12
-
2020-09-25 20:58
A co z t adurna wiewiorka co gnębiła inne dzieci?
- 3 0
-
2020-09-25 19:26
Och jej...
No to teraz zaprotestuj na pejsbuku i wstaw tęczę,żeby podkreślić swoją tolerancję i pogardę dla mitycznego "hejtu".
- 26 34
-
2020-09-28 13:05
I o co Halo?
Na plakacie przecież znajdują się właśnie zalecenia WHO ws. seksualizacji dzieci zgodne też z programem przyjętym przez Prezydentów Gdańsk "Zdrove Love".
Czy Ci którzy są za LGBT , tego nie wiedzą?Tylko bezwiednie wspierają tzw. mniejszość?- 3 2
-
2020-09-28 12:59
Bohater
Jak można pomóc temu kierowcy? Chciałbym mu podarować tysiąc zł. ,w nagrodę za obronę normalności.
- 2 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.