- 1 Andrzej Duda dziękował strażnikom granic (165 opinii)
- 2 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (219 opinii)
- 3 Pełno usterek i pustostanów na dworcu (133 opinie)
- 4 Pajęczyny pełne larw na Zaspie (28 opinii)
- 5 Zarzuty znęcania się nad 66 psami (79 opinii)
- 6 Do czerwca skażona ziemia zniknie z Gdańska (103 opinie)
Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł
Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.
- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.
Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.
- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.
Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.
Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.
Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (96) 6 zablokowanych
-
2015-06-20 20:47
Czytam:,,Gdansk wydal,Gdansk zaplacil-Jaki Gdansk?To ..jakis konkretny zlodziej urzednik z imienia i nazwiska.
Tak nas okradaja z podatkow..Niezaleznie czy z po czy z pis...Zawsze trzeba wladzy patrzyc na lapki...I bic po lapkach jak niedobra wladza kradnie lub marnotrawi.Urzedniku.Wydaj ze swoich na drugi raz.
- 4 0
-
2015-06-19 17:13
To niewiele (2)
To niewiele w porównaniu do rat, które Gdańsk będzie jeszcze długo spłacał za sam nierentowny stadion.
- 26 7
-
2015-06-19 17:28
PGE Arena Duma Gdanska i Pomorza. (1)
Co ci przeszkadza w stadionie ,co mecz jest pelno ludzi.
- 4 7
-
2015-06-20 17:23
a ile jest tych meczy?
- 3 0
-
2015-06-20 08:46
Lepiej zapłacić za reklamę operatorowi naszego stadionu niż prywatnej telewizji, to chyba oczywiste
- 1 7
-
2015-06-20 08:36
Reklama...
Najlepszą "reklamą" Gdańska na stadionie był brak wody w kranach toalet (np. sektor 23). Pewnie operator stadionu namawiał do umycia rąk w muszlach klozetowych. WSTYD I HAŃBA dla Gdańska. Następnym razem głęboko przemyślę udział w jakiejkolwiek imprezie.
- 11 0
-
2015-06-20 08:19
Budyń promuje islam aktualnie a nie Gdańsk, wyglada strasznie: jak swój rzecznik
Bezkrytycznie podąża za głupią modą. Dotujmy także golarkę. Odstawmy kozy...
- 11 1
-
2015-06-19 16:35
Oj tam, oj tam. (1)
Dali teraz, to w budżecie będzie ładniej wyglądało, że miejska dopłata do utrzymania jest o te 400 tys. niższa ;)
- 84 3
-
2015-06-20 08:08
opinia
Tak!
to jest klasyczna kryptodotacja.- 7 1
-
2015-06-20 08:07
opinia
Kryptodotacja...
- 14 1
-
2015-06-20 07:29
cba
PRALNIA!!!
- 13 1
-
2015-06-19 17:57
Nie róbcie z nas...... (1)
A kto oglądał tą promocję? Wg. mnie to przelanie pieniędzy na spółkę w której pracują ludzie godni premii. Dlaczego władza uważa nas za idiotów.
- 33 4
-
2015-06-20 07:15
Bo nimi jesteście skoro ta władza 20 lat przy korycie.
- 5 0
-
2015-06-20 06:28
Wzorem opowieści początkującej aktorki
" a potem reżyser lansował mnie przez 2 godziny", Gdańsk może to samo powiedzieć. Tyle, że zamiast reżysera będzie to PZPN lub spółka, gdzie trafiły miejskie pieniądze.
- 8 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.