• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł

Maciej Naskręt
19 czerwca 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków. Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków.

Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.



Czy Gdańsk dobrze zrobił promując się podczas meczu?

Gdańsk zapłacił 390 tys. zł za reklamę podczas meczu, który odbył się w miniony wtorek na stadionie w Letnicy.

- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.

Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.

- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.

Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.

Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.

Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (96) 6 zablokowanych

  • Czytam:,,Gdansk wydal,Gdansk zaplacil-Jaki Gdansk?To ..jakis konkretny zlodziej urzednik z imienia i nazwiska.

    Tak nas okradaja z podatkow..Niezaleznie czy z po czy z pis...Zawsze trzeba wladzy patrzyc na lapki...I bic po lapkach jak niedobra wladza kradnie lub marnotrawi.Urzedniku.Wydaj ze swoich na drugi raz.

    • 4 0

  • To niewiele (2)

    To niewiele w porównaniu do rat, które Gdańsk będzie jeszcze długo spłacał za sam nierentowny stadion.

    • 26 7

    • PGE Arena Duma Gdanska i Pomorza. (1)

      Co ci przeszkadza w stadionie ,co mecz jest pelno ludzi.

      • 4 7

      • a ile jest tych meczy?

        • 3 0

  • Lepiej zapłacić za reklamę operatorowi naszego stadionu niż prywatnej telewizji, to chyba oczywiste

    • 1 7

  • Reklama...

    Najlepszą "reklamą" Gdańska na stadionie był brak wody w kranach toalet (np. sektor 23). Pewnie operator stadionu namawiał do umycia rąk w muszlach klozetowych. WSTYD I HAŃBA dla Gdańska. Następnym razem głęboko przemyślę udział w jakiejkolwiek imprezie.

    • 11 0

  • Budyń promuje islam aktualnie a nie Gdańsk, wyglada strasznie: jak swój rzecznik

    Bezkrytycznie podąża za głupią modą. Dotujmy także golarkę. Odstawmy kozy...

    • 11 1

  • Oj tam, oj tam. (1)

    Dali teraz, to w budżecie będzie ładniej wyglądało, że miejska dopłata do utrzymania jest o te 400 tys. niższa ;)

    • 84 3

    • opinia

      Tak!
      to jest klasyczna kryptodotacja.

      • 7 1

  • opinia

    Kryptodotacja...

    • 14 1

  • cba

    PRALNIA!!!

    • 13 1

  • Nie róbcie z nas...... (1)

    A kto oglądał tą promocję? Wg. mnie to przelanie pieniędzy na spółkę w której pracują ludzie godni premii. Dlaczego władza uważa nas za idiotów.

    • 33 4

    • Bo nimi jesteście skoro ta władza 20 lat przy korycie.

      • 5 0

  • Wzorem opowieści początkującej aktorki

    " a potem reżyser lansował mnie przez 2 godziny", Gdańsk może to samo powiedzieć. Tyle, że zamiast reżysera będzie to PZPN lub spółka, gdzie trafiły miejskie pieniądze.

    • 8 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane