- 1 Pajęczyny pełne larw na Zaspie (57 opinii)
- 2 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (226 opinii)
- 3 Andrzej Duda dziękował strażnikom granic (238 opinii)
- 4 Pełno usterek i pustostanów na dworcu (149 opinii)
- 5 Nowy, 20. punkt widokowy w Gdańsku (17 opinii)
- 6 Do czerwca skażona ziemia zniknie z Gdańska (107 opinii)
Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł
Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.
- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.
Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.
- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.
Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.
Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.
Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (96) 6 zablokowanych
-
2015-06-19 17:16
I tak o to zorganizowana grupa przelewa sobie kasę publiczną między sobą (1)
Nagle się okazuje, że miasto ma koszty, więc musi dostać więcej kasy za rok. Z kolei operator stadionu zarobił kasę, więc jest potrzebny. A my? my to tylko pionki w tej grze, pionki - frajerzy, którzy płacą na to kasę. Kasę, która potem idzie do kieszeni pracujących w tych spółkach. Pomyślcie nad tym, jaki to jest bezsens... to właśnie PO w czystej naturze... ale o co chodzi? Przecież miasto musi się promować wśród Polaków, którzy nie wiedzą gdzie jest Gdańsk i wśród Greków, którzy mają dużo pieniędzy i zimne lata... śmieszne.
- 48 4
-
2015-06-19 19:40
dokładnie tak to wygląda jak opisałeś.
- 8 1
-
2015-06-19 19:21
Ciekawe jedzenie
Czy ktoś przeanalizował ze to jedyny mecz reprezentacji Polski w tym roku w naszym kraju, takie drobiazgi jak 37 tys kibiców to juz nie maja znaczenia.
Chcesz mieć dobre wydarzenia jak finał ligi mistrzów to płacisz i tyle w tym temacie.- 4 12
-
2015-06-19 19:09
kto smaruje ten jedzie
Gdzie Rzym a gdzie Krym? Co ma piernik do wiatraka?Parę groszy dla osiedla Osowa w Gdańsku nie można wyrwać z miasta. Rada osiedla dwoi się i troi o jakieś pieniądze dla mieszkańców a tu wyrzuca się bezsensownie w błoto lub z konta na konto. Jestem bardzo niezadowolony z takich bezsensownych niby reklam."Psu to na budę" lepiej by dali.Mamy na klatkach reklamówki z urzędu, ulotki na sztywnym papierze, niby "Budżet Obywatelski na 2016 rok"parę groszy na posianie trawy na osiedlu. Można sobie sprawdzić ile kto dostanie na osiedle http://www.gdansk.pl Generalnie na wszystko brakuje pieniędzy gdzie się ruszysz w urzędzie, a tu taka rozrzutność z dnia na dzień.
- 18 5
-
2015-06-19 18:56
Jak wydali miejskiej spółce to znaczy kolesiom!!!!! Jak budyń i cala reszta z peło lekką ręką wydaje publiczne pieniądze.... aż miłe. To promocja miasta dla kiboli i prymitywnej dyscypliny sportowej ale cóż..... Po co remontować ulice czy chodniki lepsza reklama na stadionie Brawo!!!!
- 15 3
-
2015-06-19 17:30
??? (1)
Co jest zlego w tym ,ze miasto sie promuje?
- 7 40
-
2015-06-19 18:49
Dobrze jest być niekumatym
świat jest wówczas taki piękny...
- 12 2
-
2015-06-19 18:48
ale zaplacili z moich podatkow i wyrazam zgode.
Lechia na mistrza moja druzyna, a komu sie nie podoba ze zaplacili a co laske robia to z Naszych tez moich podatkow. Stadion na medal.
- 3 12
-
2015-06-19 18:43
to był mecz reprezentacji, prawa do reklamy sprzedaje PZPN
stadion to sobie może przemycić reklamę w korytarzach, albo na biletach (choć to już po uzgodnieniu z PZPN).
Całość praw do reklamy na meczach reprezentacji ma PZPN, jeśli coś sobie na boku ugrał stadion to raczej była to reklama w słabych miejscach...- 13 1
-
2015-06-19 18:34
czyste i bezpieczne plaże oraz bezpieczeństwo turystów powinno reklamować Gdańsk, a nie stadion
- 11 4
-
2015-06-19 18:20
żal, że nie dano zarobić trojmiasto.pl ???
- 8 10
-
2015-06-19 18:16
A co by bylo, jakby Gdyniazaproponowala 450 tys.?
- 9 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.