- 1 Masz interes? Zostaw kartkę (45 opinii)
- 2 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (258 opinii)
- 3 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (134 opinie)
- 4 Od soboty spore utrudnienia na A1 (57 opinii)
- 5 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (82 opinie)
- 6 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (333 opinie)
Gdynianin podbija internet... reklamówką Biedronki
Wymyślił, że kolejne zdjęcia z podróży będą nudne, więc zabrał ze sobą reklamówkę znanego sklepu i na całym świecie zaczął robić sobie z nią zdjęcia, by rozbawić znajomych. Dziś jego stronę na Facebooku śledzi więcej osób niż oficjalny profil sklepu. - Publikuję już nie tylko swoje zdjęcia, ale coraz więcej nadesłanych przez internautów - mówi Aleksander Dądela, 36-latek z Gdyni.
- Uznałem, że to nudne i zabrałem ze sobą reklamówkę. Pierwsze reakcje moich znajomych były pozytywne, a wręcz entuzjastyczne, dlatego poszedłem za ciosem - mówi uśmiechnięty absolwent Politechniki Gdańskiej.
Podbudowany reakcją znajomych, zaczął więc publikować kolejne zdjęcia na profilu Biedronka on tour. Ustawiał się na tle kanionu Kolorado, pod wieżą Eiffel'a, był na meczu koszykarzy NBA, robił zdjęcia w lożach biznesowych na lotniskach. Na każdym z nich był jeden element obowiązkowy - reklamówka Biedronki.
Hejt? Mam stabilną psychikę
Jak podkreśla pomysłodawca strony - nie ma zamiaru nikogo wyśmiewać, bo to tylko zabawa. A to, że ludzie mogą też śmiać się z niego, wcale go nie martwi.
- Hejtu się nie obawiam. Jestem dorosłym człowiekiem o stabilnej psychice i w miarę pozbawionym kompleksów, więc hejt wywołuje u mnie tylko uśmiech, ewentualnie politowanie. Posługuję się sprawnie nie tylko językiem polskim, jestem fachowcem w swoim zawodzie, więc nie mam się czego wstydzić i chyba wstydu swojej ojczyźnie też nie przynoszę - wyjaśnia Aleksander Dądela.
Pomocników nie brakuje
Nie spodziewał się jednak, że po zachęceniu internautów, by przysyłali mu swoje zdjęcia, szybko zacznie się tak duży odzew. Teraz profil "Biedronka on tour" obserwuje ponad 17,7 tys. osób, więcej niż oficjalne strony sklepów Biedronki.
Internauci nie poprzestali na wysyłaniu zdjęć z samą siatką. Pozują też w sandałach i gustownych białych skarpetach, podciągniętych do połowy łydki, a jeden zawodnik uwiecznił się nawet nad brzegiem Morza Egejskiego nie tylko z siatką i dresową bluzą, ale nawet ze sklepowym wózkiem.
Z siatką skoczyli też skoczkowie spadochronowi z Trójmiasta, którzy postanowili podnieść poprzeczkę w tej coraz bardziej szalonej zabawie.
Biedronka, jak wiadomo, też umie latać.
Propozycji matrymonialnych nie ma, ale prośby o Świeżaki są
Nie wszyscy zdają się jednak zauważać, że to tylko zabawa. Gdynianin dostawał w ostatnich dniach mnóstwo próśb na temat popularnych maskotek Świeżaków, które skończyły się w sklepach, co doprowadziło do niemałych rozruchów w niektórych placówkach. Zdarza się też, że proszony jest o interwencję w sprawie zbyt małej liczby koszy na śmieci w poszczególnych sklepach czy liczby kasjerek.
- Za to propozycji matrymonialnych brak, a jako singiel być może bym je nawet rozpatrzył - śmieje się gdynianin.
Dziwne dla obcokrajowców zdjęcia często są za to okazją, by poznać nowe osoby. A to okazja do promocji miasta, które chętnie pokazuje nowym znajomym.
- W telefonie i na tablecie mam klip promocyjny Kierunek Gdynia i każdego dnia podróży, rozmawiając z dziesiątkami ludzi z całego świata, pokazuję im go, zachęcając do odwiedzenia Trójmiasta, jak i Polski - mówi 36-latek z Gdyni.
Opinie (123) ponad 20 zablokowanych
-
2016-12-03 12:05
dorosły człowiek o stabilnej psychice
robiący sobie focie z reklamówką sklepu który nie jest polski, który jest antyprzykładem pracodawcy? nie wydaje mi się.
- 7 3
-
2016-12-03 11:47
robi reklamę biedronce i ma beke przy okazji
- 6 0
-
2016-12-03 11:44
super
fajny gość i pomysł OK
- 2 1
-
2016-12-03 11:43
Biedronko daj mu miliony za reklamę
albo chociaż sprzedaj mu harnasia za 1,60zł
- 7 0
-
2016-12-03 09:10
Lol (1)
No i zajefiście, super koleś.
- 53 27
-
2016-12-03 11:35
Mógł mieć flagę Gdyni ale liczny na bonus.
- 3 1
-
2016-12-03 10:13
(2)
Poproście Klaudię Jachirę aby po podróżowała ze swoją kukiełką i zrobiła z nią zdjęcia na tle różnych atrakcji turystycznych.
I Biedronka jest nasza i idea kukiełki jest nasza.- 3 4
-
2016-12-03 10:15
(1)
Biedronka jest portugalska a nie nasza
- 4 0
-
2016-12-03 11:07
Tak jak ruskie pierogi
Czy rzymski Kościół Katolicki
Czy też włoskie kalafiory od Bony.- 3 0
-
2016-12-03 11:01
Oto czasy
im coś głupszego tym więcej "mądrych" wielbicieli.
No chyba że za tym stoi sieć "B" to brawo! a wszyscy się dają nabierać.- 7 1
-
2016-12-03 10:55
powinin dostac sowity rabat w biedrze
- 8 1
-
2016-12-03 09:43
Najlepsi są ci ktorzy na szlaku w gorach zamiast plecaka mają foliową reklamówkę (2)
Do tego klapki, dżinsy a panie w szpileczkach.
- 19 1
-
2016-12-03 10:05
Noszenie reklamówek sieci discountowych to obciach (1)
Kazdy specjalista od PR Wam to powie. Dopuszczalne siatki które można nosić to sieci odzieżowych, technicznych czy reklamujace sprzet rtv, etc.
- 3 3
-
2016-12-03 10:51
Jeden pies. Na parkingach tanich dyskontów
jest pełno drogich samochodów. Niektórych stać, ale mental nie pozwala robić zakupów w delikatesach. Dlatego padło BOMi i Alma.
To skurcze i dorobkiewicze. Dlatego jadą na Żydów, a sami są g....zjadami. W Poznaniu u skruczy jest już discount z duchami znanych marek na wagę.- 4 1
-
2016-12-03 10:44
No fantastycznie reklamować że się lubi truć chemią !
- 1 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.