• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jeden klip promuje całe Trójmiasto

MKo
25 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 

"Trzy miasta, jedna destynacja" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania promująca Trójmiasto. Akcja przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną ma zachęcić turystów do spędzania nad morzem nie tylko nadchodzących wakacji, ale też pokazać Trójmiasto jako miejsce idealne do całorocznego wypoczynku.



Jak oceniasz nowy klip promujący Trójmiasto?

W klipie promującym Gdańsk, Sopot i Gdynię, który dziś ma swoją premierę, widzimy wszystkie najważniejsze miejsca kojarzące się z Trójmiastem. Zarówno z perspektywy turystów, jak i mieszkańców.

Na dwuipółminutowym filmie widzimy popularne zabytki, plaże, miejsca widokowe i parki. Trójmiasto to jednak nie tylko klimatyczne miejsca, ale też wyjątkowi ludzie i smaczna kuchnia. To też imprezy plenerowe - zarówno kulturalne, jak i sportowe.

Co ciekawe - te same miejsca przewijają się w odsłonie letniej, jesiennej czy zimowej. I dzieje się tak nieprzypadkowo, a autorzy spotu chcą pokazać, że warto do Trójmiasta przyjechać nie tylko latem, ale przez cały rok - tak jak miało to miejsce przed pandemią.

- Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący trzy wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom, oraz pokazanie kilku pomysłów na to, jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia  mają wspólnie do zaoferowania - co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej - tłumaczy Łukasz Magrian, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Odbiorcami kampanii są osoby w wieku 20-44. Klip kierowany jest głównie do mieszkańców z regionu pomorskiego i większych miast z sąsiednich województw (np. Bydgoszcz, Toruń, Elbląg) oraz Warszawy zainteresowanych podróżami, aktywną turystyką - także kulturową, wydarzeniami, koncertami i sportem.

Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.

- Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie - ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje. Chcemy też, abyśmy my sami jako mieszkańcy Trójmiasta spojrzeli na nasze miejsce zamieszkania z innej perspektywy - dodaje Łukasz Magrian.
Wkrótce na stronie trojmiasto.pomorskie.travel pojawią się m.in. oferty turystyczne, formularze konkursowe i mapy wydarzeń. Ich celem będzie zaangażowanie i zainteresowanie potencjalnego turysty przyjazdem do Trójmiasta.
MKo

Opinie (196) ponad 10 zablokowanych

  • Może najpierw wspólny bilet?

    • 6 3

  • A gdzie Osowa? (1)

    Mieszkańcy i rezydenci dzielnicy Gdańsk Osowa są zawiedzeni.

    • 4 1

    • Osowa to nie Gdańsk

      To stan umysłu

      • 3 2

  • Klip może i nie taki zły...

    ... tylko po co jeszcze więcej turystów/mieszkańców w 3Mieście? Już nie ma gdzie parkować w wielu miejscach, przez wszechobecną betonozę zalewane są dolne tarasy podczas byle mżawki, a główne arterie komunikacyjne na siłę mają zapewniać przepustowość z początku ubiegłego wieku.
    Chyba jakiś nienapasiony developer sponsorował ten film...?

    • 7 3

  • pyt (1)

    Czy magistrat jest za zabijaniem dzieci nienarodzonych???

    • 2 4

    • Rozumiem że w klipie brakuje ci dzieci nienarodzonych?

      • 1 1

  • Po co ta promocja? Mało w Gdańsku turystów? Szpilki nie ma gdzie wcisnąć w sierpniu (2)

    Raczej powinny być limity przyjazdów. Gdańsk to nie Disneyland, tylko miast do życia dla mieszkańców. Turysta jako gość jest mile widziany jak nie przeszkadza mieszkańcom.

    • 48 48

    • bez przesady, jak siedzisz w domu na tylku to Ci turysci nie powinni przeszkadzac, wszystko inne jest tak samo busy jak niema turystow

      • 5 5

    • kup sobie coś na podlasiu i proszę opuścić trójmiasto

      • 0 0

  • kto to jest Pomorska Regionalna Org Turystyczna

    jak podpisana jest cytowana strona
    ?
    Kto jest twórcą klipu , zdjęć , montażu ?
    Dyrektor ?

    Co mówi prawo nt ochrony praw autorskich , nawet jeśli ktoś kupił ( publiczne pieniądze ?) to czy nie należałoby napisać kto jest twórcą ?

    • 7 1

  • Dobry wabik na turystów

    Ludzie, którzy tu żyją i tak wiedzą jak jest. Delikatnie mówiąc kupa: beznadziejni urzędnicy miejscy mający gdzieś opinie mieszkańców, patodeveloperka, wysoki wskaźnik zachorowań na nowotwory, zanieczyszczone środowisko. Wymieniać dalej?

    • 7 2

  • Trójmiasto nie istnieje. Jest Gdańsk, Sopot i Gdynia.

    Ludzie nawzajem są uprzedzeni do siebie (Gdańsk-Gdynia), żadnych wspólnych projektów biznesowych, kulturalnych czy infrasktrukturalnych (może poza ERGO Areną i liniś SKM). Zupełnie różne charaktery, zupełnie rózna historia, zupełnie różny styl życia. Władze wcale nie są zainteresowane zmianą takiego stanu rzeczy. Szczurek siedzi u siebie, a Karnol z Oleczką jeżdżą po kraju popierając Trzeska.
    Rzeczywiście, jest co promować.
    Żenada.

    • 9 5

  • Ochrona prywatnosci

    Robienie lokali w mieszkaniach na parterach jest przestępstwem i zła wizytówka miast

    • 6 1

  • Kooperacja przy promocji jest ważna. Ceossmarketing.

    Bardzo fajny artystyczny klip

    • 1 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane