• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jeden klip promuje całe Trójmiasto

MKo
25 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 

"Trzy miasta, jedna destynacja" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania promująca Trójmiasto. Akcja przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną ma zachęcić turystów do spędzania nad morzem nie tylko nadchodzących wakacji, ale też pokazać Trójmiasto jako miejsce idealne do całorocznego wypoczynku.



Jak oceniasz nowy klip promujący Trójmiasto?

W klipie promującym Gdańsk, Sopot i Gdynię, który dziś ma swoją premierę, widzimy wszystkie najważniejsze miejsca kojarzące się z Trójmiastem. Zarówno z perspektywy turystów, jak i mieszkańców.

Na dwuipółminutowym filmie widzimy popularne zabytki, plaże, miejsca widokowe i parki. Trójmiasto to jednak nie tylko klimatyczne miejsca, ale też wyjątkowi ludzie i smaczna kuchnia. To też imprezy plenerowe - zarówno kulturalne, jak i sportowe.

Co ciekawe - te same miejsca przewijają się w odsłonie letniej, jesiennej czy zimowej. I dzieje się tak nieprzypadkowo, a autorzy spotu chcą pokazać, że warto do Trójmiasta przyjechać nie tylko latem, ale przez cały rok - tak jak miało to miejsce przed pandemią.

- Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący trzy wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom, oraz pokazanie kilku pomysłów na to, jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia  mają wspólnie do zaoferowania - co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej - tłumaczy Łukasz Magrian, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Odbiorcami kampanii są osoby w wieku 20-44. Klip kierowany jest głównie do mieszkańców z regionu pomorskiego i większych miast z sąsiednich województw (np. Bydgoszcz, Toruń, Elbląg) oraz Warszawy zainteresowanych podróżami, aktywną turystyką - także kulturową, wydarzeniami, koncertami i sportem.

Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.

- Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie - ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje. Chcemy też, abyśmy my sami jako mieszkańcy Trójmiasta spojrzeli na nasze miejsce zamieszkania z innej perspektywy - dodaje Łukasz Magrian.
Wkrótce na stronie trojmiasto.pomorskie.travel pojawią się m.in. oferty turystyczne, formularze konkursowe i mapy wydarzeń. Ich celem będzie zaangażowanie i zainteresowanie potencjalnego turysty przyjazdem do Trójmiasta.
MKo

Opinie (196) ponad 10 zablokowanych

  • A może jakiś klip zachęcający władze trójmiasta by zadbali w końcu o swoich mieszkańców??

    • 12 3

  • (2)

    Jako osoba młoda, studentka, stwierdzam że ten klip jest słaby... Prawie nic nie pokazane, mnóstwo nic nie wnoszących ujęć.

    • 18 1

    • Dokładnie, jakieś randomowe ujęcia i szybki montaż. Żadnej koncepcji. Po 30 sek zaczyna sie dłużyć.

      • 7 0

    • bo tak jest i masz rację

      ten klip mógł by reklamować większość polskich miast nad morzem, wystarczy kilka wstawek zmienić. Większość czasu pokazywane są punkt, które można znaleźć w każdym mieście od knajp po imprezy. Ta reklama powinna być zrobiona tak jak spot promujący Opolszczyznę z Farną, Mozilem i Piekarczykiem sprzed kilku lat, który dosłownie przyciągał turystów a trwał może ze 45 sekund.

      • 5 0

  • Słaba ta reklama

    Gdyby nie kilka wstawek mogła by przedstawiać w zasadzie większość miast które są nad morzem.

    • 14 0

  • Destynacja... Dziękuję, nie oglądam.

    • 9 1

  • Droga Pomorska Regionalno Informacjo Turystyczna, nie inwestujcie już więcej w "klipy". Pozdrawiam serdecznie.

    • 9 0

  • Niech niczego juz nie promuja

    To miejsce jest przeludnione a zwłaszcza Gdansk. Parkingi i drogi wypełnione po brzegi przez słoiki.

    • 12 2

  • Sopot to melina. (1)

    Wystarczy wybrać się na spacer wczesnym rankiem w łikęd, jeszcze przed sprzątaniem PDiZetu. Puszki, butelki, wymiociny, resztki jedzenia na wynos, krew, pobite szkło, poprzewracane śmietniki. Wszystko to w centrum "uzdrowiska". Covid w odwrocie, więc to wróci już niebawem

    • 11 1

    • widać to szczególnie latem

      na peronach lub w pobliżu mola. Tam wielu hamulce puszczają po imprezach (i nie tylko hamulce bo pobliskie ogródki i zaułki służą za latryny.

      • 7 0

  • Klip jak klip, ale promowanie Trójmiasta ma znacznie mocniejsze przesłanie niż poszczególnych miast.

    Trójmiasto to jeden organizm i pisze to ja, tu urodzony mieszkaniec Trójmiasta od pokoleń,

    • 1 5

  • Bardzo dobra inicjatywa (1)

    W końcu inicjatywa pokazania Trójmiasta jako całości. Turyście jadą do Gdańska, ale mogą się cieszyć też Gdynią i Sopotem - jest co robić przez kilka dni. Jeśli do tego dodać ogrom imprez to jest po prostu bajer kierunek i nie ma lepszego. Czy deszcz czy słońce coś turysta dla siebie znajdzie. Klip udany, dynamiczny, piosenka wpada w ucho. Marudy niech jadą w Bieszczady

    • 6 9

    • mit Gdyni bez turystówv już dawno przestarzały

      • 3 0

  • Jak dla mnie słabo przekonywujące do odwiedzenia Trójmiasta. (1)

    Bardziej mnie przekonało Lubuskie.

    YouTube: "Lubuskie. Zatrzymaj słońce. Spot promujący turystyczne atrakcje województwa lubuskiego"

    Tak wygląda dobry klip.

    • 6 4

    • Lubuskie

      Aż zobaczyłem? Dobry klip? jak każdy jeden z miliona... Niczym nie ujmuje.

      • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane