• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jeden klip promuje całe Trójmiasto

MKo
25 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 

"Trzy miasta, jedna destynacja" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania promująca Trójmiasto. Akcja przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną ma zachęcić turystów do spędzania nad morzem nie tylko nadchodzących wakacji, ale też pokazać Trójmiasto jako miejsce idealne do całorocznego wypoczynku.



Jak oceniasz nowy klip promujący Trójmiasto?

W klipie promującym Gdańsk, Sopot i Gdynię, który dziś ma swoją premierę, widzimy wszystkie najważniejsze miejsca kojarzące się z Trójmiastem. Zarówno z perspektywy turystów, jak i mieszkańców.

Na dwuipółminutowym filmie widzimy popularne zabytki, plaże, miejsca widokowe i parki. Trójmiasto to jednak nie tylko klimatyczne miejsca, ale też wyjątkowi ludzie i smaczna kuchnia. To też imprezy plenerowe - zarówno kulturalne, jak i sportowe.

Co ciekawe - te same miejsca przewijają się w odsłonie letniej, jesiennej czy zimowej. I dzieje się tak nieprzypadkowo, a autorzy spotu chcą pokazać, że warto do Trójmiasta przyjechać nie tylko latem, ale przez cały rok - tak jak miało to miejsce przed pandemią.

- Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący trzy wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom, oraz pokazanie kilku pomysłów na to, jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia  mają wspólnie do zaoferowania - co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej - tłumaczy Łukasz Magrian, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Odbiorcami kampanii są osoby w wieku 20-44. Klip kierowany jest głównie do mieszkańców z regionu pomorskiego i większych miast z sąsiednich województw (np. Bydgoszcz, Toruń, Elbląg) oraz Warszawy zainteresowanych podróżami, aktywną turystyką - także kulturową, wydarzeniami, koncertami i sportem.

Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.

- Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie - ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje. Chcemy też, abyśmy my sami jako mieszkańcy Trójmiasta spojrzeli na nasze miejsce zamieszkania z innej perspektywy - dodaje Łukasz Magrian.
Wkrótce na stronie trojmiasto.pomorskie.travel pojawią się m.in. oferty turystyczne, formularze konkursowe i mapy wydarzeń. Ich celem będzie zaangażowanie i zainteresowanie potencjalnego turysty przyjazdem do Trójmiasta.
MKo

Opinie (196) ponad 10 zablokowanych

  • Za mało turystów? (1)

    Mieszkańcy są wdzięczi na maxa.
    Już teraz poruszanie się w lipcu i sierpniu po Trómieście to koszmar.

    Czy ktoś sobie zdaje sprawe z konsekwencji takich pomysłów?
    Czy idzie za tym przebudowa infrastruktury miejskiej?
    SKMa ledwo dyszy i jeździ coraz rzadziej a Władza chcie kolejnych setek turystów.

    • 6 0

    • chodzi o kasę z turystyki

      teraz tylko kasa się liczy dla miasta, a nie jego mieszkańcy

      • 1 0

  • video przedstawia smutną prawdę o Gdańsku

    niestety co widać po Klipie - miasto lansującej się młodzieży, imprezowiczów .... ciężko się tu ustatkować z rodziną z uwagi na wielu imprezowiczów w blokach, czy na mieście. Ludzie do Ciebie mierzą z broni w kolano, gdy zwrócisz uwagę o spuszczonym psie ze smyczy (autentyczna sprawa na Orunii Górnej), duża agresywność młodych ludzi, którzy zaniedbują i często niszczą Gdańsk i dobrą opinię o mieście

    • 5 0

  • Straż Miejska zaprasza na Stare Miasto

    Bardzo Serdecznie zapraszamy turystów z Polski i zza granicy na Stare Miasto w Gdańsku.

    Za wjazd pobieramy opłatę w kwocie do 500 zł i 5 punktów karnych.
    (Kwota ta w całości zasili budżet miasta Gdańska), aby otrzymać pokwitowane należy nie posiadać identyfikatora wjazdu i naruszyć zakaz ruchu w obu kierunkach.

    Kłaniamy się nisko i dostojnie.

    Straż Miejska

    • 4 0

  • Jasne. Imprezownia dla gimbazy.

    Z tego klipu wynika ze turysci 40 plus i z rodzinami nie mają co tutaj szukac. Za to jak chcesz sie nachlac i nacpac to zapraszamy

    • 4 0

  • Klip ok ale muzyka szczególnie wokal trahedia. Do tego po angielsku.

    Niestety nie jest tak różowowo. Zatoka brudna, zimna, dziury w drodze, masę szarości.

    No i na filmie brakuje starszych ludzi.

    • 4 0

  • Dla mnie ocena na minus

    Dobre wykonanie muzyczne a szczególnie montarz całości.

    Ale tak:
    Ironman to w każdym mieście są organizowane no i można było go lepiej pokazać.
    Brakuje bezpośredniego przekazu, ja to wychwytuje jako, że "zawsze coś się dzieje, bo to 3 miasta" ale w takim przekazie to powinno być napisane literkami na fimie..
    Ten strzał z łuku..
    Grafiti zdecydowanie za dużo. Jeden przebłysk to już sporo.
    Nie pokazano 100czni, to dla turystów świetne miejsce.
    Nie było uliczek Gdańska, nabrzeża oraz stoczni cesarskiej. Aktualnych perełek. Fajnie że były lasy, ale powinno być pokazane ze trójmiasto lasami stoi.
    Jezeli ten filmik zostal zrobiony przez kogos prywatnie za darmo, to wycofuje uwagi, ale jezeli zaplacilem za to z podatków to pieniadze w bloto.. Pójdą na promowanie bezsensownej nazwy tricity - jest beznadziejna, ale filmik niczego innego nie wypromuje... One holidays - three cities. There is always something going on. Tak bym to bardziej widział.

    PS. nie musisz się ze mną zgadzać.

    • 1 1

  • Spot kierowany do Gimbazy, ale Gimbazy nie stać na Trójmiasto

    • 3 0

  • Jean Michael Jarre

    Koncertował tutaj,tutaj porwał tłumy to jego muza powinna być podkładem poza tym jest ok

    • 0 0

  • Zdjecia i film fajny . Ale tekst piosenki i jej wykonanie słabe.. nie wchodzi w ucho.. no i na prawdę nie dało rady po Polsku ? W końcu trojmiasto jest w Polsce... ehh

    • 0 0

  • A vo do języka qngielskiego... nie każdy odbiorca jest mlody i zna obcy jezyk. Nasz Polski jest piekny.. wykorzystajmy to a nie wiecznie inglisz.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane