• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jeden klip promuje całe Trójmiasto

MKo
25 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 

"Trzy miasta, jedna destynacja" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania promująca Trójmiasto. Akcja przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną ma zachęcić turystów do spędzania nad morzem nie tylko nadchodzących wakacji, ale też pokazać Trójmiasto jako miejsce idealne do całorocznego wypoczynku.



Jak oceniasz nowy klip promujący Trójmiasto?

W klipie promującym Gdańsk, Sopot i Gdynię, który dziś ma swoją premierę, widzimy wszystkie najważniejsze miejsca kojarzące się z Trójmiastem. Zarówno z perspektywy turystów, jak i mieszkańców.

Na dwuipółminutowym filmie widzimy popularne zabytki, plaże, miejsca widokowe i parki. Trójmiasto to jednak nie tylko klimatyczne miejsca, ale też wyjątkowi ludzie i smaczna kuchnia. To też imprezy plenerowe - zarówno kulturalne, jak i sportowe.

Co ciekawe - te same miejsca przewijają się w odsłonie letniej, jesiennej czy zimowej. I dzieje się tak nieprzypadkowo, a autorzy spotu chcą pokazać, że warto do Trójmiasta przyjechać nie tylko latem, ale przez cały rok - tak jak miało to miejsce przed pandemią.

- Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący trzy wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom, oraz pokazanie kilku pomysłów na to, jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia  mają wspólnie do zaoferowania - co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej - tłumaczy Łukasz Magrian, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Odbiorcami kampanii są osoby w wieku 20-44. Klip kierowany jest głównie do mieszkańców z regionu pomorskiego i większych miast z sąsiednich województw (np. Bydgoszcz, Toruń, Elbląg) oraz Warszawy zainteresowanych podróżami, aktywną turystyką - także kulturową, wydarzeniami, koncertami i sportem.

Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.

- Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie - ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje. Chcemy też, abyśmy my sami jako mieszkańcy Trójmiasta spojrzeli na nasze miejsce zamieszkania z innej perspektywy - dodaje Łukasz Magrian.
Wkrótce na stronie trojmiasto.pomorskie.travel pojawią się m.in. oferty turystyczne, formularze konkursowe i mapy wydarzeń. Ich celem będzie zaangażowanie i zainteresowanie potencjalnego turysty przyjazdem do Trójmiasta.
MKo

Opinie (196) ponad 10 zablokowanych

  • Tak słabego spotu już dawno nie widziałem

    • 7 3

  • Po co promować skoro Gdańsk się zwija

    Dulkiewicz sprowadziło to miasto do trzeciej ligi miast w Polsce

    • 2 5

  • Dramat, Ciekawe ile miasto wyrzuciło pieniędzy w błoto.

    • 6 3

  • Dlaczego to nie jest po polski? (1)

    • 6 3

    • Bo to nie dla Polaków

      • 0 0

  • O, w klipie przewinęła się impreza w Wisłoujściu dla narkomanów.

    Dukiewicz chyba nigdy nie była na tej imprezie co tam się dzieje. karetki rok temu nie nadążały małolatów odbierać.

    • 4 4

  • Jak w mieście syf to żaden spot nie pomoże

    • 4 4

  • Totalne dno

    • 5 3

  • I zaś ktoś wyrzucił grube pieniądze w błota, Gdańsk jest słabym produktem turystycznym, więc taki spot mu nie pomoże.

    • 3 5

  • Bardzo kiepski ten klip

    Robiony przez dzieciaki którym się wydaje że coś wiedzą o reklamie i promocji.

    • 7 3

  • (1)

    Bardzo fajny klip. Wiadomo moherom nie pasuje. Oni co najwyżej trochę ruskiego łapią.

    • 0 12

    • Cześć, a czemu fajny?

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane