- 1 Mapa pożarów aut w Trójmieście (49 opinii)
- 2 Z dworca na Jasień 80 zł (560 opinii)
- 3 Zapomniany minister i jego gdyńska historia (36 opinii)
- 4 Jeden z pierwszych w Polsce "bliźniaków" (61 opinii)
- 5 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (564 opinie)
- 6 Upiorne syreny i największe pożary w Sopocie (24 opinie)
Henryk kiedyś potrzebował pomocy. Dziś sam ratuje ludzi
Henryk Staszewski z Sopotu kiedyś był podopiecznym fundacji Serce Dzieciom z Gdyni. Tydzień temu pojechał z pomocą humanitarną do Ukrainy, a teraz pomaga wywozić kobiety i dzieci z bombardowanych miast. On i fundacja, w której działa, codziennie relacjonują jego działania w mediach społecznościowych.
Czytaj także: Pani Sylwia przez 28 lat pomogła tysiącom dzieci
Ponad 5,7 tys. dzieci odwiedziło Polskę
W ciągu niemal 20 lat prowadzenia fundacji i blisko 30 lat doraźnej pomocy, ponad 5,7 tys. dzieci przyjechało na wakacje lub na święta do Polski. Wiele z nich osiedliło się na Pomorzu i założyło tu rodziny. Tak właśnie do Polski trafił Henryk Staszewski.
Przez te wszystkie lata polskie rodziny adoptowały 31 takich dzieci. Ośmioro dzieci z Litwy uczy się w naszym kraju na koszt polskich opiekunów.
Dziś fundacja pomaga wywozić ukraińskie rodziny do Polski
Dotychczas fundacja działała głównie między Litwą a Polską, a teraz robi wszystko, by pomóc uciekającym rodzinom z Ukrainy.
- Pomoc dzieciom z Litwy to wciąż nasza główna działalność, ale nie możemy patrzeć bezczynnie na tragedię, która rozgrywa się u naszych sąsiadów z Ukrainy. Najpilniejszej pomocy potrzebują dzieci i ich mamy. Henryk Staszewski pojechał samochodem do Kijowa. Tam zabrał najbardziej potrzebujących, m.in. ze zbombardowanej miejscowości Browary. Henryk jedzie do Polski a my odbieramy rodziny w Chełmie i przywozimy do Trójmiasta, gdzie polskie rodziny zapewnią im opiekę - opowiada Anna Warno z fundacji Serce Dzieciom.
Fundacja pomogła Henrykowi, teraz Henryk pomaga innym
Od kilku dni Henryk Staszewski kursuje między Polską i Ukrainą, a Anna Warno organizuje pomoc dla osób przywiezionych przez niego do Polski. Zdobywa paliwo, wyszukuje schronienie, busy, żywność i leki dla przywożonych do Polski kobiet i dzieci.
- Nasz Heniu i pan Andrzej, który mu towarzyszy, wywieźli w czwartek, 10 marca, 32 osoby, matki i dzieci, z miejscowości Kułykiwka, która znajduje się niedaleko bombardowanego Czernihowa - mówi Anna Warno.
Do Kułykiwki zbliżał się ostrzał, pojawiły się już drony, ludzie uciekali w panice. Do dwóch aut, które mogą pomieścić jedynie kilkanaście osób, wsiadły 32 osoby.
- Dzieci siedziały w bagażniku, na półkach, gdziekolwiek, byle uciec przed bombami - relacjonuje Henryk Staniszewski.
Wszyscy dojechali do miejscowości Kozielec. Noc spędzili w schronie, lecz wybuchy bomby nie dały im spać. Następnego dnia, bocznymi drogami, aby uniknąć wojska rosyjskiego, dotarli szczęśliwie do Kijowa.
- Teraz przed nimi kolejne niebezpieczeństwo - dotarcie do polskiej granicy. Wierzymy, że i tym razem się uda. Henryk jest silny i doświadczony. Modlimy się, aby bezpiecznie dotarli do Polski - dodaje Anna Warno.
Najpilniejsze rzeczy: bus, schronienie dla 32 osób w Polsce oraz środki na paliwo, leki i żywność
Czego aktualnie potrzebuje potrzebuje fundacja?
- schronienia dla 32 osób w Polsce, najlepiej niedaleko od siebie, bo grupa składa się z kobiet i dzieci w wieku od 1 do 15 lat. Jeśli ktoś może zaoferować pokój, mieszkanie, może jakiś większy budynek pod zakwaterowanie zbiorowe - prosimy o kontakt z panią Anną - 782 213 929
- busa dla Henryka Staszewskiego na kolejną wyprawę. Dziś do jego vana może zabrać tylko 5-6 osób. A osób potzrebującyh pomocy jest znacznie więcej
- środków na paliwo, żywność, leki, artykuły sanitarne dla dzieci i kobiet
- Czy znajdzie się darczyńca z ogromnym sercem który wypożyczy dla Henia busa na teren Ukrainy do ratowania dzieci i kobiet? Proszę o kontakt - mówi Anna Warno.
Numer konta
mBank: 23 1140 2004 0000 3302 8222 3727
Dopisek: POMAGAM
Przelewy z zagranicy:
PL23114020040000330282223727
SWIFT: BREXPLPWMBK
with the note: HELP
Miejsca
Opinie (118) ponad 50 zablokowanych
-
2022-03-12 21:40
Opinia wyróżniona
Jestem dumny z moich Rodaków - chyba potrzebowaliśmy jakiegoś kryzysu... (1)
...żeby się wreszcie zjednoczyć się ponad podziałami, bo byliśmy między sobą wewnętrznie zbyt skłóceni. Wrócił też prawdziwy patriotyzm - nie taki na pokaz, pusty, hałaśliwy i agresywny, tylko taki prawdziwy - wyrażony w poświęceniu, ciężkiej pracy / współpracy, mobilizacji, wzajemnym wsparciu a także pomocy innym. Znowu czuję się dumny z bycia
...żeby się wreszcie zjednoczyć się ponad podziałami, bo byliśmy między sobą wewnętrznie zbyt skłóceni. Wrócił też prawdziwy patriotyzm - nie taki na pokaz, pusty, hałaśliwy i agresywny, tylko taki prawdziwy - wyrażony w poświęceniu, ciężkiej pracy / współpracy, mobilizacji, wzajemnym wsparciu a także pomocy innym. Znowu czuję się dumny z bycia Polakiem !
Nie jest z nami więc chyba aż tak źle i okazuje się, że ten kraj nie jest najgorszy... Co jak co, ale naszą cechą narodową jest, że w obliczu zagrożenia potrafimy działać razem ! Pokazaliśmy to już w historii wiele razy - obalenie Komuny
Chciałbym poprosić, żebyście zapamiętali ten stan i to uczucie, jak już się wszystko skończy oraz wyjdzie słońce. Będzie dobrze.- 12 14
-
2022-03-13 07:38
Tak, Polacy są dobrzy w zjednoczonych porywach
np. raz w roku w czasie grania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
jest zjednoczenie na maksa. A potem szybko się kończy, tak, jak szybko
się zaczęło.- 7 2
-
2022-03-12 13:07
Opinia wyróżniona
Pan Henryk jest super. (12)
Ja pomagam Rosyjskim i Białoruskim cywilom, bo oni też są pokrzywdzeni przez Putina i Łukaszenkę. Niestety narracja całego świata jest taka, że oni są winni temu co robią ich prezydenci. A to są przecież tacy sami ludzie jak my czy Ukraińcy i nie ich wina, że urodzili się w złym miejscu.
- 68 31
-
2022-03-14 14:00
Mylisz się, Putin nie biega z karabinem.
- 0 0
-
2022-03-12 19:21
(2)
sa winni swojej blokadzie umysłowej
Mentalni niewolnicy- 3 6
-
2022-03-13 11:58
Powiedz to swoim rodzicom o ich postawie "za komuny".
- 3 0
-
2022-03-13 11:21
Zupełnie jak elektorat Prawa i ZPRawiedliwości.
- 2 2
-
2022-03-12 15:35
(4)
a powiedz jak pomagasz tym Rosjanom?wysyłasz im do cieplutkich domów Mcdonalda czy iphone'a?bo z tego co wiem to jeszcze nie siedzą w schronach?na moje oko to Rosjanie nie potrzebują pomocy, nadal się nie buntują w takiej ilości jak się spodziewaliśmy, nadal bardziej przejmują się tym, że nie ma coca-coli czy innych dóbr konsumpcyjnych niż tym, że ich sąsiedzi tracą przez Rosję ŻYCIE.
trzeba wiedzieć komu się pomaga- 18 9
-
2022-03-13 18:54
Tankując na Orlenie.
Bo przecież Daniel z Pcimia dalej kupuje ropę od ruskich mimo międzynarodowych sankcji, z czego się nawet opluwany przez wszystkich sHell wycofał.
- 0 1
-
2022-03-12 17:20
jak USA napadlo na Irak lub Afganistan ta wojna zostala uznana za dobra, bo USA jest dobre
polska uczestniczyla w tych wojnach i jakos tez przeciwko nim nie protestowala.
Nawet Szymany udostepnila, aby USA moglo tam torturowac uprowadzonych ludzi- 11 5
-
2022-03-12 17:02
Rosjanie się nie buntują? Kto tak mówi, Hanka Koreanka w TVP dezInfo?
Zmień media, bo Rosjanie masowo wychodzą na ulice w proteście przeciwko wojnie Putina i może byś to wiedział gdybyś swojej wiedzy nie czerpał tylko z mendiów publicznych. Na dodatek grozi im za to coś więcej niż gazem po oczach i 100zł grzywny, więc tym bardziej mam dla nich szacunek większy niż do ciebie.
- 10 8
-
2022-03-12 16:07
do "viapolak"
opisujesz tu życie rosjan w dużych miastach , czy byłeś kiedykolwiek w Rosji ? , gro ludzi mieszka we wsiach w biedzie gorszej niż w peerelowskich pegeerach (ty nazwałbyś ich życiowymi nieudacznikami) ale w rosji wyrwać się z takiego "gumna" to nie jest takie "hop -siup" - to ludzie zniewoleni ichniejszym systemem i ogłupiani przez całe życie komunistyczna propagandą , którzy świata nie widzieli poza swoim "powiatem" . Więc nie patrz na cały ich naród przez pryzmat Moskwy
- 14 4
-
2022-03-12 15:24
A to są przecież tacy sami ludzie jak my czy Ukraińcy i nie ich wina, że (1)
wykonują tylko rozkazy.
- 3 18
-
2022-03-12 16:59
Cywile ośle?
- 11 4
-
2022-03-12 13:17
ja nie
- 13 14
-
2022-03-12 12:27
Opinia wyróżniona
Brawo dla Pana Henryka (10)
Uratowal Pan juz kilka zyc, oby i Pan byl bezpieczny!!! Dziekuje za takie osoby!!!
Czasem sie wydaje ze Ci co mieli najtrudniejsze doswiadczenia zyciowe potrafia miec najwieksze serce i odwage!!!- 166 19
-
2022-03-12 13:14
niech ratuje swoich braci i siostry (9)
bardzo dobrze robi, i nas oszczedzajcie bo my polacy nie jestesmy sponsorami waszych wygód
- 16 35
-
2022-03-13 11:05
Ruska wywłoka (4)
Trolują ruskie nawet tu ,zobaczcie jak onuce się rozrozły za kase z Moskwy
- 4 5
-
2022-03-13 11:16
Coś wam się narracja nie chce sklejać. (3)
Raz piszecie, że ruska kasa tańsza niż papier toaletowy, a za chwilę, że ruski trolli opłacają.
- 3 3
-
2022-03-13 11:51
No ale chyba nie są opłacani za ruble ? (1)
Kacapku zejdź na ziemie
- 1 3
-
2022-03-13 11:54
A was czym opłacają? Kartoflami? Przecież hrywna jak rubel stoi.
A czymś wam muszą płacić za obrażanie Polaków w ich własnym kraju.
- 8 2
-
2022-03-13 11:42
Bo putin musiał zacząć płacić dolarami
Kupiłem ostatnio w kantorze kilka zwitkow rubli i się nimi podcieram, ale nawet do tego się nie nadają, ale może będzie dobra podpałka na grilla
- 1 3
-
2022-03-12 15:49
pseudo patriota się odezwał ,a jakiemu rodakowi ty pomogłeś , pewnie żadnemu (3)
- 20 9
-
2022-03-12 16:56
W języku polskim zdanie zaczynamy wielką literą Szaszka.
Każdy Polak który płaci podatki pomaga swoim rodakom w biedzie, a teraz będzie musiał jeszcze na twoich łożyć.
- 7 8
-
2022-03-12 16:26
bezdomnym na ławce we wrzeszczu rozdała kilka tysięcy pare lat wstecz (1)
miałem przypływ gotówki i dałem tym co potrzebowali aby przetrwac
- 8 8
-
2022-03-13 11:41
Rozdales kilka tysięcy
Ale przed denominacją, tchórzu
- 1 2
Wszystkie opinie
-
2022-03-12 12:02
Popieram (1)
trzymam kciuki!!!
- 35 11
-
2022-03-12 12:48
tylu was jest w pl
pomagajcie sobie nawzajem, jestem za.
oszczędzcie polaków i naszego budżetu, ponieważ nie jesteśmy zamożnym Państwem tylko raczej biednym w całej unii europejskiej(mamy sporo bezrobocia i biedy-poza ogromem kredytów do spłaty).- 8 4
-
2022-03-12 12:27
Opinia wyróżniona
Brawo dla Pana Henryka (10)
Uratowal Pan juz kilka zyc, oby i Pan byl bezpieczny!!! Dziekuje za takie osoby!!!
Czasem sie wydaje ze Ci co mieli najtrudniejsze doswiadczenia zyciowe potrafia miec najwieksze serce i odwage!!!- 166 19
-
2022-03-12 13:14
niech ratuje swoich braci i siostry (9)
bardzo dobrze robi, i nas oszczedzajcie bo my polacy nie jestesmy sponsorami waszych wygód
- 16 35
-
2022-03-12 15:49
pseudo patriota się odezwał ,a jakiemu rodakowi ty pomogłeś , pewnie żadnemu (3)
- 20 9
-
2022-03-12 16:26
bezdomnym na ławce we wrzeszczu rozdała kilka tysięcy pare lat wstecz (1)
miałem przypływ gotówki i dałem tym co potrzebowali aby przetrwac
- 8 8
-
2022-03-13 11:41
Rozdales kilka tysięcy
Ale przed denominacją, tchórzu
- 1 2
-
2022-03-12 16:56
W języku polskim zdanie zaczynamy wielką literą Szaszka.
Każdy Polak który płaci podatki pomaga swoim rodakom w biedzie, a teraz będzie musiał jeszcze na twoich łożyć.
- 7 8
-
2022-03-13 11:05
Ruska wywłoka (4)
Trolują ruskie nawet tu ,zobaczcie jak onuce się rozrozły za kase z Moskwy
- 4 5
-
2022-03-13 11:16
Coś wam się narracja nie chce sklejać. (3)
Raz piszecie, że ruska kasa tańsza niż papier toaletowy, a za chwilę, że ruski trolli opłacają.
- 3 3
-
2022-03-13 11:42
Bo putin musiał zacząć płacić dolarami
Kupiłem ostatnio w kantorze kilka zwitkow rubli i się nimi podcieram, ale nawet do tego się nie nadają, ale może będzie dobra podpałka na grilla
- 1 3
-
2022-03-13 11:51
No ale chyba nie są opłacani za ruble ? (1)
Kacapku zejdź na ziemie
- 1 3
-
2022-03-13 11:54
A was czym opłacają? Kartoflami? Przecież hrywna jak rubel stoi.
A czymś wam muszą płacić za obrażanie Polaków w ich własnym kraju.
- 8 2
-
2022-03-12 12:56
(1)
Dobrze wiedzieć, gorąco pozdrawiam. Trzeba pomagać, ale też chronić takich dzielnych dobrych ludzi przed Braunami, czy inna konfederacja.
- 12 25
-
2022-03-12 13:08
I czego już szczujesz trollu Putina?
- 7 6
-
2022-03-12 13:07
Opinia wyróżniona
Pan Henryk jest super. (12)
Ja pomagam Rosyjskim i Białoruskim cywilom, bo oni też są pokrzywdzeni przez Putina i Łukaszenkę. Niestety narracja całego świata jest taka, że oni są winni temu co robią ich prezydenci. A to są przecież tacy sami ludzie jak my czy Ukraińcy i nie ich wina, że urodzili się w złym miejscu.
- 68 31
-
2022-03-12 13:17
ja nie
- 13 14
-
2022-03-12 15:24
A to są przecież tacy sami ludzie jak my czy Ukraińcy i nie ich wina, że (1)
wykonują tylko rozkazy.
- 3 18
-
2022-03-12 16:59
Cywile ośle?
- 11 4
-
2022-03-12 15:35
(4)
a powiedz jak pomagasz tym Rosjanom?wysyłasz im do cieplutkich domów Mcdonalda czy iphone'a?bo z tego co wiem to jeszcze nie siedzą w schronach?na moje oko to Rosjanie nie potrzebują pomocy, nadal się nie buntują w takiej ilości jak się spodziewaliśmy, nadal bardziej przejmują się tym, że nie ma coca-coli czy innych dóbr konsumpcyjnych niż tym, że ich sąsiedzi tracą przez Rosję ŻYCIE.
trzeba wiedzieć komu się pomaga- 18 9
-
2022-03-12 16:07
do "viapolak"
opisujesz tu życie rosjan w dużych miastach , czy byłeś kiedykolwiek w Rosji ? , gro ludzi mieszka we wsiach w biedzie gorszej niż w peerelowskich pegeerach (ty nazwałbyś ich życiowymi nieudacznikami) ale w rosji wyrwać się z takiego "gumna" to nie jest takie "hop -siup" - to ludzie zniewoleni ichniejszym systemem i ogłupiani przez całe życie komunistyczna propagandą , którzy świata nie widzieli poza swoim "powiatem" . Więc nie patrz na cały ich naród przez pryzmat Moskwy
- 14 4
-
2022-03-12 17:02
Rosjanie się nie buntują? Kto tak mówi, Hanka Koreanka w TVP dezInfo?
Zmień media, bo Rosjanie masowo wychodzą na ulice w proteście przeciwko wojnie Putina i może byś to wiedział gdybyś swojej wiedzy nie czerpał tylko z mendiów publicznych. Na dodatek grozi im za to coś więcej niż gazem po oczach i 100zł grzywny, więc tym bardziej mam dla nich szacunek większy niż do ciebie.
- 10 8
-
2022-03-12 17:20
jak USA napadlo na Irak lub Afganistan ta wojna zostala uznana za dobra, bo USA jest dobre
polska uczestniczyla w tych wojnach i jakos tez przeciwko nim nie protestowala.
Nawet Szymany udostepnila, aby USA moglo tam torturowac uprowadzonych ludzi- 11 5
-
2022-03-13 18:54
Tankując na Orlenie.
Bo przecież Daniel z Pcimia dalej kupuje ropę od ruskich mimo międzynarodowych sankcji, z czego się nawet opluwany przez wszystkich sHell wycofał.
- 0 1
-
2022-03-12 19:21
(2)
sa winni swojej blokadzie umysłowej
Mentalni niewolnicy- 3 6
-
2022-03-13 11:21
Zupełnie jak elektorat Prawa i ZPRawiedliwości.
- 2 2
-
2022-03-13 11:58
Powiedz to swoim rodzicom o ich postawie "za komuny".
- 3 0
-
2022-03-14 14:00
Mylisz się, Putin nie biega z karabinem.
- 0 0
-
2022-03-12 13:14
Nie wierzę w żadne fundacje bo to nie o pomoc tu chodzi a o sposób na życie. (3)
Ułamek środków idzie faktycznie na realizację pomocy, a reszta środków jest przejadana.
Nie przypadkowo obok dużych firm tworzy się fundacje. Tam też dochodzi do machlojek.
Wolę komuś pomóc tu i teraz a nie bezmyślnie komuś sponsorować wygodne życie.- 29 15
-
2022-03-12 14:14
PiS wie to najlepiej
- 5 2
-
2022-03-12 14:55
(1)
czerwony pajac w portkach dorobil się fortuny, zgadza się
- 5 8
-
2022-03-12 15:00
Rydzyk nie nosi czerwonych portek.
A chociaż kto go tam wie, pod sutanną nie widać.
- 4 5
-
2022-03-12 13:18
ja nie pomagam (28)
nie mam jak, jestem bezdomnym i bez stalej pracy, to chocbym chcial nie moge.
Gdybym mial mieszkanie to bym mogl przygarnac jakas osobe ktora potrzebuje pomocy, chytry nie jestem i serce mam dla każdego człowieka bez względu na narodowość czy kolor skóry. Życie jednak zabarwia sens w różnych kolorach każdej.każdemu z nas żyjących na tym Świecie.- 32 47
-
2022-03-12 13:26
Ważne, że na internet cię stać. (14)
- 39 7
-
2022-03-12 13:31
nie kupje internetu (12)
dostaje z pracy telefon z internetem i korzystam prywatnie aż limit zgaśnie, dlatego tu jestem i sie wyżywam na ekranie
- 7 20
-
2022-03-12 13:35
Coś ci się narracja nie skleja, wyżej napisałeś o braku stałej pracy. (11)
- 24 4
-
2022-03-12 13:58
Przecież był zwykły troll
- 17 4
-
2022-03-12 14:00
stałej pracy drogi kontrolerze (9)
stałej czyli takiej która jest i będzie gwarantowana nie zleconej i nie takiej której niechce robić ale muszę
- 8 12
-
2022-03-12 14:03
Tak misiu kolorowy i w każdej zleconej pracy dostajesz telefon z internetem.. (8)
- 16 1
-
2022-03-12 14:15
w każdej nie ale teraz robie jako kierowca i mam (7)
Teraz mam tylko nadzieje ze przynajmniej jesteś kobietą skoro piszesz do mnie Misiu, dziekuję, zaproponuj mi jeszcze stałą pracę z zakwaterowaniem w trójmieście na przyzwoitych warunkach a będzie ci dane, chyba że twoja pomoc kończy się raczej słowami: mam wyje .
- 10 10
-
2022-03-12 16:10
(1)
w bartoszycach nie ma pracy z mieszkaniem ??
- 11 0
-
2022-03-12 16:28
a ty z bartoszyc piszesz?
bo ja to w trójmieście żyję
- 3 6
-
2022-03-12 16:26
(3)
1/3 kierowców, Ukraińców z polskich firm, wyjechała na wojnę a ty nie masz stałej pracy? To ty chyba jesteś jak ja, niedzielny kierowca.
- 11 3
-
2022-03-12 23:19
(2)
1/3 kierowcow wyjechala, rzekomo budowy puste, to jak to jest, ze wg rzadu ukrainskiego jedynie 60 tys. Ukraincow z calego swiata wrocilo? ;)
- 6 5
-
2022-03-13 00:57
(1)
Nie kłam. Informacja władz Ukrainy z 11 marca - powróciło 110.000 osób, w zdecydowanej większości mężczyzn.
- 6 4
-
2022-03-13 02:10
Zakladajac, ze to prawda (podaje to stronna wojny prowadzaca wlasna propagande na uzytek tejze), nadal jest to jakies 3% Ukraincow mieszkajacych w samej tylko Polsce.
- 6 1
-
2022-03-12 16:30
To nawet w trojmiasto.pl pracujecie na umowe zlecenie?!
Ale żal...
- 10 0
-
2022-03-12 13:32
polska wrażliwość na innych polaków/polki
- 5 11
-
2022-03-12 13:46
(2)
Zostań wolontariuszem - możesz ładować transporty, sortować ubrania, robić kanapki, rozdawać herbatę, opisywać paczki...
- 10 6
-
2022-03-12 14:04
A co? Uchodźcy z Ukrainy nie mogą? (1)
- 13 8
-
2022-03-12 17:06
Mogą i to robią, np. dwie moje sąsiadki Ukrainki. Natomiast Autor komentarza lamentuje, że by chciał pomóc, ale go nie stać. Faktycznie go nie stać, ale nie finansowo tylko mentalnie.
- 6 8
-
2022-03-12 16:19
Troll
- 1 4
-
2022-03-12 17:13
(4)
Iwan przestań oszukiwać.
- 2 5
-
2022-03-12 17:45
Już zeżarłes wszystkie kartofle, że się znowu udzielasz bękarcie Putina? (3)
- 4 6
-
2022-03-12 22:09
(2)
Wania Waciak znowu się wychylił.Ile tym razem dostałeś papieru toaletowego zwanego rublami/
- 1 4
-
2022-03-13 11:18
Jest i SLAW, główny beneficjent ukraińskich ziemniaków. (1)
- 3 1
-
2022-03-13 12:28
O i Wania Waciak się pojawił .Beneficjent papieru toaletowego zwanego rublami.Idź się lepiej napij samogonu.
- 0 2
-
2022-03-13 10:35
(1)
Bezdomny i bez pracy ?a internet masz ! Ciekawe !
- 3 2
-
2022-03-13 22:31
By nie być bezdomnym trzeba wyłożyć więcej niż 15 PLN miesiąc, no ale co tam, lepiej napisać że internet jest a domu nie ma.
Masz dom za 15 czy 150 zł? Chyba nie- 0 2
-
2022-03-13 11:45
Widocznie podjąłeś w życiu kilka kiepskich wyborów (1)
I ponosisz tego konsekwencje
- 1 3
-
2022-03-13 22:32
Tak samo jak Ukraińcy.
A nie czekaj. Tam nie można tak powiedzieć.- 2 0
-
2022-03-12 13:22
masz dużo kasy stać cię to jak najbardziej pomagaj......
ale jak jesteś gołodupcem i próbujesz z tego zrobić sposób na życie to lepiej daj sobie spokuj.....
- 9 12
-
2022-03-12 13:42
Robi coś dobrego, a wy się czepiacie. Poza tym chyba już powoli koniec. Krytyka działań w Ukrainie rosyjskich wojsk (3)
W Rossija 1w propagandowym programie tv. Porównali wojnę do Afganistanu. Wycofują się z tematu?
- 9 12
-
2022-03-13 08:25
Dla mnie robi tylko problem Polsce i Polakom !!!
- 3 2
-
2022-03-13 10:50
(1)
Cała ta wojna to ściema. Widziałam nagrania,że cywile ukr mówią, że żołnierze ukr.do nich strzelają. O co tu chodzi?
- 2 5
-
2022-03-13 12:32
O i następny ruski troll z konfederacji.Ile ci płacą papieru toaletowego zwanego rublami?
- 4 2
-
2022-03-12 14:46
Noto kuz bardzo tradycyjnie: (2)
HWD roSSiji!!!!
- 7 10
-
2022-03-12 17:21
jak zwykle zero faktow ale za to inwektywy (1)
- 5 2
-
2022-03-13 12:35
Wania my Polacy bardzo dobrze wiemy jakie wy przedstawiacie fakty.
- 1 2
-
2022-03-12 14:52
123 (10)
Pan Henryk sprawdza czy te dzieci nie brały wcześniej udziału w hicie o S.Banderze czy przywizi je bezopamietania ze szkodą dla Polaków?
- 24 17
-
2022-03-12 14:54
ty żyjesz ze szkodą, nawet sobie tego nie uswiadamiając
- 4 8
-
2022-03-12 15:44
(3)
niestety nie jestesmy w stanie filtrować uchodzcow pod kątem ich "wierzeń".Natomiast będą nieporozumienia mdzy naszymi nacjami w temacie Bandery. Dla nas to zbrodniarz, dla nich bohater. I choćby historia nie była taka czarnobiała, ten temat zawsze bedzie sporny.Moi dziadkowie uciekli przed UPA, wiem co opowiadali, wiem co widzieli. Wiem skad sie bierze ta walecznosc Ukrainców. Lata minęły i jak pomyślę, że potmkowie tamtych Banderowców mogą spać pod ciepłą pierzyną Polaka to az mnie ściska...dobrze, że dziadkowie juz tego nie widzą.
- 13 5
-
2022-03-12 15:58
Szukaj pozytywów (2)
Ciągle tylko Bandera i Bandera. A może coś dobrego?
- 8 10
-
2022-03-12 17:05
Coś dobrego? Martwy Bandera.
- 12 3
-
2022-03-13 02:13
Prosze bardzo, cos innego - pulk Azow. A nie, czekaj...
- 5 1
-
2022-03-13 03:54
(4)
Przykro to się czyta. Wolni ludzie powinni razem budować wspólną przyszłość. " odrzucmy to co nas dzieli, przyjmijmy to co nas łączy " to słowa Andersa ty zapatrzony w przeszłość pseudo patrioto
- 3 8
-
2022-03-13 07:40
Od kiedy w Polsce jestes wolnym czlowiekiem?
Jak wyjedziesz na Zachod.
- 5 1
-
2022-03-13 12:01
(2)
Twój paszport chyba z tryzubem? Najpierw trzeba sie rozliczyć z własną faszystowską przeszlością, żeby oczekiwac wyciągnietej ręki.
- 6 1
-
2022-03-13 12:58
Polacy jada (1)
Pracowac na Zachod za ichna najnizsza krajowa, bo u nas to ledwo do pierwszego starcza. O jakiej wyciagnietej rece jest mowa? Jedziemy tam na wyzysk, ale I tak to lepsze, niz niepewnosc jutra u nas. Teraz hop, dorzucmy sobie 6 mln Ukraincow do wspólnego, polskiego korytka, sponsorowanego przez obywateli I bedzie w Polsce prawdziwy raj dla wszystkich. Juz sie podnosza glosy ekonomistow I prezydentow miast, ale artykuly zaraz giną, bo teraz nie wypada o tym mówić, a naród przeżywa zbiorowy orgazm pomocowy, a kto zaczyna mówić o rzeczach oczywistych, ten ruska onuca lub troll. Nawet komentarze powyłączały portale, rzekomo ze względu na rosyjską propagandę I fake newsy, żeby się obywatele nie mogli wypowiedzieć. Teraz tylko poprawność polityczna, a Polska, robiąca ostro już bokami, ma wyjŝć na mesjasza narodów I wybawcę świata. Coś sama siebie nie potrafi zbawić, jak dotąd...
- 4 4
-
2022-03-13 13:16
Wania my mamy przynajmniej gdzie wyjechać.Wy to co najwyżej możecie zrobić "wycieczkę" na leczenie klimatyczne do Gułagu.
- 1 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.