• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kierowcy i motorniczowie poddają się ocenie trójmiejskich pasażerów

ms
15 października 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
O ocenę swojej pracy proszą zarówno zarządzający komunikacją miejską w Gdańsku... O ocenę swojej pracy proszą zarówno zarządzający komunikacją miejską w Gdańsku...

Co sądzisz o pracownikach gdańskiej komunikacji miejskiej? Zakład Komunikacji Miejskiej zaprasza do udziału w ankiecie na temat kultury osobistej oraz profesjonalizmu kierowców i motorniczych w Gdańsku.



...jak i w Gdyni. ...jak i w Gdyni.
Na stronie gdańskiego ZKM zamieszczono ankietę z trzema pytaniami. W skali od 1 do 5 pasażerowie mogą wypowiedzieć się na temat kultury osobistej kierowców i motorniczych, oraz kultury obsługi pasażerów oraz profesjonalizmu obsługi pasażerów w autobusach i tramwajach.

Wyniki badań zostaną porównane z ankietą przeprowadzoną na początku tego roku. Zobacz także: tak pasażerowie ocenili pracowników komunikacji miejskiej w Gdańsku kilka miesięcy temu

Czy pracownicy komunikacji miejskiej w Trójmieście dobrze wykonują swoją pracę?

- Mamy nadzieję, że analiza ocen pasażerów pomoże nam w podnoszeniu jakości usług, a kierowców i motorniczych zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy.  Ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi i kultury prowadzących pojazdy. Wyniki pierwszej ankiety pokazują, że pasażerowie dostrzegają nasze starania, a to nas cieszy i motywuje - przekonuje Jerzy Zgliczyński, prezes Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku.

Także w Gdyni sprawdzany jest poziom zadowolenie pasażerów komunikacji miejskiej. Takie badania prowadzi jednak nie przewoźnik - jak w Gdańsku - lecz organizator transportu miejskiego, czyli Zarząd Komunikacji Miejskiej (jego gdańskim odpowiednikiem jest Zarząd Transportu Miejskiego).

Gdyńscy kierowcy szkoleni są przez ZKM m.in. ze znajomości sieci komunikacyjnej, taryf, zasad i przepisów ZKM oraz kultury obsługi pasażerów i jakości usług.

Także pracownicy Szybkiej Kolei Miejskiej szkoleni są w zakresie komunikacji z pasażerami, a przede wszystkim zachowania w sytuacjach konfliktowych. - Zależy nam na tym, by nasi pracownicy zawsze byli tą stroną, która wygasi spór i bez emocji wyjaśni każdą sytuację - tłumaczy przedstawiciel Szybkiej Kolei Miejskiej.

Czy standard obsługi pasażerów komunikacji miejskiej poprawia się? Z naszej perspektywy raczej tak: możemy to ocenić na podstawie listów naszych czytelników, w których rzadziej niż kiedyś skarżą się na niemiłe sytuacje w tramwajach i autobusach, do których ma dochodzić z winy kierowców. A jak wy to oceniacie?
ms

Miejsca

Opinie (425) ponad 20 zablokowanych

  • TO chyba jakas kpina! (25)

    Ocenie? Przeciez kierowcy i motorniczowie maja to gleboko w DE! Tak samo jak i ich pracodawcy! Linia 213 - kierowcy chamscy jak nigdzie indziej. Tramwaje - jakas masakra z zachowaniem i odpowiadaniem na zwykle pytania. Opinie? Wielokrotnie zamieszczane na portalu ZTM-u i co? Nic, caly czas to samo. Po kij takie bzdury ludziom wciskac?

    • 179 58

    • zeby ludziom sie zdawalo ze moga cos zmienic (3)

      inaczej piszac ze panuje wolnosc i dziala demokracja.

      • 22 5

      • w gdansku wolnosc to smolik i kapuczina (2)

        • 2 4

        • co to jest smolik i kapuczina? (1)

          • 4 2

          • a może kapucyn

            • 3 0

    • najlepsza ocena bedzie gdy (1)

      przestaniemy kupowac bilety. Tylko tak mozna skutecznie zaglosowac.

      • 16 5

      • jestem ZA !

        nie chce juZ mi się ich wam sprzedawac !

        • 5 3

    • Ulubione pytanie motorniczych: (3)

      Czy to jest linia numer...
      Święty by nie wytrzymał.

      • 16 6

      • (2)

        Moje ulubione pytanie to:
        A ma Pan wydać ze 100zł?

        • 33 4

        • Opinia została zablokowana przez moderatora

        • bohater

          • 2 2

    • oj ludzie... (1)

      przewrocilo sie Wam w glowach, komunikacja jest OK. korzystam z ZKM po dlugim czasie, /powod niewazny/, nie widze nic co powodowaloby niezadowolenie. W miare punktualnie, czysto, dobre polaczenia. W godzinach szczytu tlok musi byc, nie trzeba dopychaczy jak w metro w Tokio. Ludzie niewieścieją...

      • 26 11

      • wyszedles z wiezienia to ci sie wszystko podoba.

        • 35 17

    • kultura osobista pasażerów i ich dbanie o higienie-pozostaje wiele do życzenia (5)

      darcie się przez tel komórkowy ,bo wszyscy muszą słyszeć

      • 44 3

      • i sluchanie muzyczki na telefonie przez gimbusy. przeciez to takie trendiiiiii (4)

        • 31 2

        • albo te panie gadające o kupkach niemowląt, szkoda,że jeszcze o własnej nie gadają (3)

          albo matka, która wsiadła z niemowlakiem, który przez cała trasę 12-stki się darł, a matka nie raczyła go uspokoić, fuu

          • 21 10

          • Jak dobrze,że Ty się nigdy nie darłeś! Nie pamięta wół, jak cielęciem był. Dosyć to można mieć ludzi, którzy zmuszają wszystkich do słuchania muzyki, a przecież można użyć słuchawek, cały autobus nie musi się bawić w rytm jakiś tam łomotów.

            • 11 11

          • dokładnie, najlepiej kiedy święta matka polka jeszcze w komunikacji wywali cycka xD

            • 12 7

          • Jak ci źle, to przesiądź się do auta!!!

            • 4 8

    • NAJLEPSZE JEST JAK TRAMWAJ LUB AUTOBUS ODJEŻDZA JAK TEN DRUGI AKURAT PODJEŻDZA! (2)

      Fatalna synchronizacja na pętli Łostowice-Świętokrzyska czy złośliwość kierowców/motorniczych nie wiem ale, wielokrotnie zdarzyło mi się podjeżdżając jednym środkiem komunikacji zobaczyć jak odjeżdża ten drugi.
      Najlepsze jest to jak jest wieczór i następne połączenie jest za 20-30min.

      • 19 2

      • (1)

        To jest wina rozkładu . No i światła na tej pętli są do d... . Zeby zjechanie z pętli i ronda zabierało 4 min. !

        • 18 0

        • więc należy blokować przejazd, wjeżdżając na czerwonym, bo inni wtedy muszą czekać więcej niż 4 minuty, skręcanie z pasa do prawoskrętu w lewo też pewnie można tak wytłumaczyć :)

          • 1 0

    • Linia 213 : cały Gdańsk Południe to wiejskie tłuki od pługa oderwani .Wzięli kredyty na całe życie żeby mieszkać na zadupiu . Kierowcy są tacy jakimi są pasażerowie . A linia 213 nie powina wogóle jeździć : u. Przebiśniegowa to porażka - ścieżka dla rowerów a nie ulica .

      • 10 10

    • Jeździć na 213 to kara ! Syf , dziadostwo , wąskie ulice i wiecznie roszczeniowi pasażerowie . Wolę na każdej innej linii byle nie na Gdańsku Południu .

      • 14 5

    • Lepiej Pasażerów ocenic (1)

      A nie się czepić kierowców.

      Proste,z kim się przystaje takim się staje!!!

      • 15 6

      • Swięta prawda chlopie,swieta prawda !

        pozdrawiam mądrych ludzi

        • 3 1

  • Jeżdżą ok (8)

    Ale wkurza mnie jak np. Na pętli przy tesco w gdyni albo na pętli w oliwie kierowca 171 pali papierosy tuż przed podjechaniem na przystanek.
    potem wszyscy wdychają ten syf ...

    • 141 33

    • napisz kiedy (3)

      • 9 11

      • niestety, nie ma po co pisać "kiedy palą" (2)

        łatwiej napisać "kiedy nie palą"

        • 17 4

        • to napisz (1)

          • 3 10

          • toć piszę, gołowąsie!

            • 19 3

    • Ko-lo

      Ale to pali kierowca gdański, Gdynia wykonuje jeden kurs i zawsze widzę jak palący wychodzi z autobusu na powietrze.

      • 9 7

    • jeszcze

      tak jest jeszcze na trasie 210. ulica barniewicka tuż przed zjazdem na pkp osowa. zamiast poczekać 2 minuty to palą w autobusie.

      • 6 2

    • Opinia została zablokowana przez moderatora

    • Opinia została zablokowana przez moderatora

  • A czemu nikt nie podda ocenie pasażerów? (15)

    Czemu to nie jest obustronne? Ile jest takich przypadków kiedy to pasażerowie są chamscy i opryskliwi w stosunku do ludzi wykonujących swoją pracę? Nie wspomnę o śmierdzących, niemyjących się pasażerach którzy brakiem higieny wyrażają brak kultury wobec innych pasażerów.

    • 218 23

    • Ależ podda (2)

      Przecież właśnie twoja opinia jest taką oceną.

      W moim przekonaniu wszyscy jesteśmy tacy sami: zarówno jako motorniczowie, jako pasażerowie i jako kierowcy. Większość to gbury, bez życzliwości i poczucia humoru.

      Przykra prawda

      • 25 5

      • Bonk - to Ty?

        • 1 9

      • nie jestesmy rowni

        sa rowniejsi

        • 3 3

    • (3)

      bo my mamy zawsze racje

      • 0 11

      • Opinia została zablokowana przez moderatora

      • bredzisz fagasie niemyty

        i amen w tym temacie

        • 0 1

      • do 2

        oj ty biedny baranie jak dostaniesz po rogach to zmienisz o sobie zdanie

        • 0 1

    • Jak to mówią - naród dobry, tylko ludzie ku@@y...
      A tak serio to zdecydowana większość zarówno kierówców, motorniczych i pasażerów jest ok. Wystarczy dwóch żeby zepsuć opinię ogółu. W autobusie 50 osób, znajdzie się jeden "DJ Bez Słuchawek" albo ktoś mocno przepocony i już w świat poleci opinia że w Gdańsku, Gdyni, Kołobrzegu czy Wrocławiu to same głąby i śmierdziele jeżdżą. Tak samo jak trafisz na odstającego od normy kierowcę. Będzie chamski, Ty opowiesz to znajomemu i za parę minut w całym środowisku huczy jacy to kierowcy są beznadziejni. Takie pojedyńcze przypadki trzeba ignorować i szanować się nawzajem i będzie spoko.
      Nie bierzemy pod uwagę autobusów nocnych w weekendy bo tam to najlepiej wysłać socjologa na praktyki :)

      • 29 0

    • (4)

      Bo pasażerowie nie dostają za to pieniędzy tylko muszą płacić za usługę która powinna być w jak najlepszym stopniu wykonana. To jest ten fakt dla którego nie będziemy oceniać klienta ponieważ klient płaci i wymaga. To tyle.

      • 4 10

      • (1)

        pomyśl d*pKU płacisz, wymagasz? a kierowca , motorniczy nie ma co robić tylko d*pĘ takiemu KSIĘCIU jak TY wozić i najlepiej jeszcze za darmo. On jest w pracy a jak na razie transport miejski jest płatny ...

        • 8 5

        • Placi i wymaga. Tobie nie pasuje to szoruj gary.

          • 5 6

      • "klient płaci i wymaga" albo "klient nasz pan"

        najgłupsze powiedzonko zakompleksionych gburów; zamień je na: "jaki jesteś dla innych, tacy są inni dla ciebie"

        • 5 1

      • do 3

        takiego klienta to wozem drabniastym trzeba wozić

        • 1 0

    • ponieważ pasażerowie to klienci

      a klient ma zawsze racje :)

      • 5 11

    • Ostatnio był tutaj artykuł o sprzedawcach i wszyscy rzucili się na sprzedawców, że są niedouczeni (choć większość sprzedawców ma wyższe wykształcenie)chamscy bo nie kajają się w pas. Teraz to samo dzieje się w stosunku do kierowców rzekomo chamskich i gburowatych. W tym kraju wszyscy mają pretensje do wszystkich tylko nie do siebie!

      • 12 1

  • PROPAGANDY CIĄG DALSZY. (6)

    Ja wybieram jednak swojego blachosmroda na lpg i nie muszę się już męczyć z transportem publicznym.Wolę wydać te kilkadziesiąt złotych więcej na miesiąc,ale jeżdżę komfortowo i kiedy mi się podoba-nawet jeśli czasem muszę postać trochę w korku.

    Nikt już nigdy mnie nie namówi na komunikację zbiorową.

    • 55 51

    • Taaaaak...... minusujcie :) (2)

      Miłego wąchania współpasażerów życzę.

      • 13 22

      • Minusują, bo zazdroszczą. (1)

        Tyle w temacie.

        • 8 12

        • Czego ? Czternastoletniego blachosmroda ? Żenada

          • 9 8

    • (2)

      Jak gaz to tylko kuchenka gazowa a nie w samochodzie . Stać cie na auto to i powinno na benzynę . Najgorzej jak bieda kupi złoma , które udaje auto .

      • 11 16

      • A skąd wiesz, ze on nie jeździ kuchenką, tylko se wyklepał, wetknął spoiler i szpanuje 30 km/h, żeby "się mjej spalo"

        • 1 1

      • każdy orze jak może kolego

        • 0 0

  • ochrzan (11)

    Mnie raz kierowca opierniczyl za to ze chce kupic bilet w autobusie, a nie z automatu ktory znajduje sie na przystanku. Nie pomagaly moje tlumaczenia ze automat z biletami 2 razy nie wydal mi reszty i ze mam juz uraz to takiej formu zakupu.
    Uspokoil sie, gdy mu powiedzialem ze dam mu po mordzie jesli nie przestanie na mnie krzyczec

    • 140 28

    • po mordzie lej i nie pytaj (1)

      • 27 9

      • zleje jak nie bedzie przyznawal racji klientowi

        • 6 5

    • (3)

      i dobrze zrobił. mi jakoś zawsze resztę wydaje. po to są automaty żeby z nich korzystac bo maszyna stoi obok a kolejka się do kierowcy ustawia opóźniając odjazd. Obsługa jest za trudna dla ludzi czy co ?

      • 24 18

      • no ciekawe (1)

        tez mi sie tak zdawalo. do czasu kiedy liczac na automat chcialem kupic bilet na peronie. byly zepsute wszystkie na trasie. wsiadlem do skm a tam baran chcial zebym mu doplacil 2,80 za wypisanie biletu.

        • 15 4

        • Raz w automacie SKM, w miejscu gdzie oddaje reszte znalazłem zużytą prezerwatywe, chyba ktoś stwierdził że ten automat jest do czegoś innego niż bilety

          • 4 0

      • leniwe bydło

        • 0 3

    • (2)

      kierowca to nie kasjer w kiosku jego obowiaskiem jest prowadzic bespiecznie pojazd i ma prawo odmowic sprzedarzy biletu tak jest w regulaminie i jak morzna miec uraz do biletomatu

      • 16 12

      • Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak Słownik Ortograficzny?
        Dodam, że nie jest to fejsbukowa aplikacja...

        • 9 6

      • dlatego większość sprzedaje bilety stojąc na przystankach ?!

        • 3 0

    • haha

      dobrze, że go uprzedziłeś przynajmniej grzeczny jesteś :D szczere komentarze - bezcenne !

      • 0 2

    • Wniosek nasuwa się sam:

      autobusami powinny jeździć TYLKO osoby w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.

      • 4 0

  • (6)

    Renoma złodzieje, koleżanka nie mogła znaleźć legitymacji w torebce to zaczęli ją szarpać za kurtkę i torebkę. Gdy już ją znalazła po wyjściu z tramwaju z kanarami było za późno gdyż otrzymała mandat.

    • 49 60

    • bezedura

      otrzymała mandat? znaczy podpisała szukając legitymacji, czy jak już ją znalazła?

      • 27 5

    • (2)

      za szarpanie itp ludzi sie leci z pracy wiec nie pier.... bo sam za to zostalem wyrzucony. Ale kolezanka tobie bajeczki ukolorowala a ty lapiesz wszystko jak mlody rekin i rozsiewasz plotki

      • 32 12

      • Co to znaczy ukolorowac?

        Bo sie zastanawiam czy tu ktos kogos aby nie probowal obrazic?

        • 2 4

      • Sam nie pier.....

        Rozumie że jesteś byłym kanarem i wyleciałeś z pracy za szarpanie i bicie pasażerów, to się ciesz że tylko z pracy wyleciałeś a nie siedzisz w pudle, bo tam jest twoje miejsce, a ja bym cie jeszcze przekopał to byś sie buraku kultury nauczył. Jeśli pojazd nie jest monitorowany pasażer nic nie udowodni, a wy robicie wszystko żeby wmówić komuś że na gape jedzie i wysmarować kwitek i zgarnąć swoją prowizje. Byłem świadkiem jak jeden frajer z renomy kontrolował bilety w SKM, jechał podpity podróżny, który dał mu bilet, na co kanar wyrzucił bilet przez okno i wmawiał gościowi że nie ma tego biletu.

        • 2 3

    • (1)

      próbowała wyłudzić ulgowy przejazd, a Ciebie ściemniła !!

      • 11 7

      • Tak jak tamta inwalidka. Sami klamcy i oszysci tylko Renoma pany.

        • 3 5

  • Re: Kieorwcy i motorniczowie poddają się ocenie trójmiejskich pasażerów (25)

    Piątek- 12 pażdziernika, ok.godz. 11, tramwaj nr 2, pani motornicza w zielonych trampkach Lacoste. Rozmawia przez telefon.Czekam na kupno biletu. Jeden przystanek.Nic.Skrzyżowanie, dłuuuuga zmiana świateł. Nic. Drugi przystanek.Nic. A przecież wiem, że mnie widzi, tylko jakim prawem śmiem jaśniepani przeszkadzać w rozmowie? W końcu- głośno pytam, czy mogę kupić bilet. Odwraca się obrażona. Bez słowa proszę/dziękuję podaje mi bilety-nadal rozmawiając. I tak zachowuje się większość Pań kierujących.Są niemiłe, opryskliwe, wszystko z łaski. Kiedyś -na moją uwagę, że jest tak gorąco, że zaraz ktoś zemdleje odpowiedziała, że ona sobie wyłączy na Chełmie.A byliśmy przy zajezdni we Wrzeszczu... Przykłady można mnożyć.Panowie są dużo bardziej uprzejmi.

    • 99 22

    • (1)

      było jechać na gapę :)

      • 8 4

      • bylo z podatkow zakladac ztm?

        jak miasto zarobi samo to moze chciec bilety. poki co to zyje z cucdzej kasy wiec niech nie udaje ze prowadzi biznes komercyjny.

        • 4 3

    • wreszcie piszesz o Kieorwcach

      czyli o tym o czym jest ten temat.

      • 1 2

    • a po co zapytac od razu przy okienku nie?? po co ?? lepiej stac jak kolek (1)

      dno ale no tak wina motorniczej. przeciez pani nie rozmawia przez telefon nigdy. a moze jej dziecko wlasnie zabralo pogotowie ze szkoly albo umieral jej ojciec w szpitalu. a wystarczylo zapukac i zapytac sie o bilet.

      • 5 24

      • Re: a po co zapytac od razu przy okienku nie?? po co ?? lepiej stac jak kolek

        Tak i ubawiona była po pachy w związku z tym... Nie, w pracy nie rozmawiam przez telefon.

        • 0 0

    • motornicza (6)

      witaj kolezanko z tej strony motornicza z tej wlasnie 2..po pierwsze nie sa to lacosty zielone lecz niebieskie.a po drugie rozmawialam w sprawach sluzbowych oczywiscie majac zestaw sluchawkowy wiec kazdemu kierujacemy obojetnie jakim pojazdem jest prawo uzytkowania telefonu..po drugie ciezko jest tak odwracac sie co chwile i patrzec czy sa chetne osoby by kupic bilet..sami widzicie ze okienka w tych tramwajach sa tak male a pasazerow jst tak wiele ze ciezko cos wogole uslyszec..Blondyneczko jesli chodzi o obraze to nigdy nie zdarzylo mi sie zebym nie podziekowala.Bilety nie sa dla Mnie zadnym problemem dlatego zawsze podaje je z ujprzejmoscia..Najlepiej jest kgos opisac niz spojrzec na siebie..Idz na kurs motorniczej pojezdzisz tydzien i zobaczysz jaki to ciezki chleb jest...i wtedy sama ocenisz siebie czy latwo jest uslyszec kogos wsrod tak duzego tlumu w tramwaju..pozdrawaim wrazie wiecej pytan zapraszam osobicie chetnie spotkam sie i powiesz mi Asiu co myslisz o Mnie w cztery oczy..pozdrawiam Normalnych

      • 25 23

      • spotkaj sie z moim męzem i jemu to powiesz (3)

        • 1 18

        • Asia! A moj tata jet duzy i skopie twojego meza

          • 6 4

        • Asiu , jak Motornicza spotka się z Twoim mężęm , to on wróci następnego dnia rano:)

          i jeszcze Tobie zwróci uwagę że jesteś nieuprzejma:),
          a Pani Motornicza jest sama?:)

          • 10 2

        • a co boisz sie konfrontacji..kazdy jest madry przez internet..

          • 6 2

      • rozmowa

        poza tym rozmowa z motorniczym jest zabroniona w trakcie jazdy

        • 10 3

      • Re: motornicza

        Nie jestem blondynką.To po pierwsze.Po drugie- tramwaj był pustawy.Po trzecie- ktoś poniżej /powyżej użył mojego imienia do prowadzenia dalszej dyskusji, która zeszła na niefajne tory... Mimo wszystko pozdrawiam.

        • 0 1

    • trampki Lacoste do tanich nie należą, ich cena jest wyższa niż Nike czy Adidas (3)

      • 6 8

      • zarabiamy to mamy;];]

        a ja pozdrawiam kolezanke z pracy;]

        • 7 6

      • 250 zl;) duzo??

        • 0 1

      • i co w związku z tym?

        • 0 0

    • (5)

      Następnym razem droga Asiu może po prostu poprosisz o to co chcesz kupić i oczywiście przygotuj odliczoną kwotę a na 100% po zatrzymaniu pojazdu dostaniesz bilet. Tramwaj i autobus to nie kiosk albo automat. Jak idziesz do sklepu to też nie mówisz co chcesz. My nie mamy czarodziejskiej kuli, powiedz głośno i wyraźnie co chcesz kupić. Bo niektórzy chyba się wstydzą kupować bilety, przez komórkę drą ryja na cały wóz a jak podejdzie po bilet to cisza. Pozdrawiam koleżankę z pracy.

      • 13 8

      • Pasażerowie nie mają ryja . (1)

        Powyżej mamy przykład poziomu kultury motorniczego ZKM .

        • 10 5

        • Nazewnictwo poszczególnych części ciała

          pasażera zależy od ich poziomu kultury i zachowania. Jeżeli, jak w podanym przykładzie, pasażer głośno i uciążliwie dla innych prowadzi rozmowę telefoniczną, to niestety używa do tego "ryja". W innych przypadkach możemy założyć że pasażer ma twarz/usta.

          • 0 0

      • (2)

        Tak trudno się domyśleć, ze chcę kupić bilet? Czy oferujesz szerszy asortyment towarów?

        • 2 4

        • bilet.... ale k...wa JAKI? Pewnie JEDNORAZOWY. HAHA

          • 2 0

        • duzo ludzi stoi "w pierwszym rzedzie" zeby sobie popatrzec bo widok lepszy

          • 5 0

    • Tramwaj linii nr 2 a nie tramwaj nr 2.

      Tramwaje w Gdańsku mają czerto cyfrowe liczby.

      • 2 0

    • Znam to babsko.

      Zero kultury.

      • 0 2

    • i tak oto Asia okazała się młotkiem co stał bez słowa, zamiast powiedzieć, że chce kupić bilet

      i jeszcze własnym mężem motorniczą straszy... wstyd Asiu!

      • 1 0

  • Kierowcy czesciej powinni poddawac sie ocenom i karom (7)

    np chlosty!

    • 35 19

    • publicznej chłosty

      • 1 6

    • (1)

      i kto Cię będzie woził pajacu ... bydło, które wozimy powinno się wychłostać a nie kierowców !!

      • 8 5

      • "pajacu"

        wlasnie dlatego winniscie byc karani.

        • 2 7

    • (1)

      Sam sie wychlostaj po prostu brak slow. Nie masz zadnego pojecia o pracy kierowcy i nawet jednego dnia bys nie wytrzymal. Najlepiej tylko narzekac i krytykowac. Jestescie rozpieszczeni i macie za duze luksusy i wygody. Kiedys jak wogole przyjechal autobus to ludzie dziekowali a teraz jak sie poczeka na posazera to nawet dziekuje nie ma bo przez gardlo nie przejdzie, a bilety tyle sie mowi jest regulamin nie od dzis, ale ciezko miec odliczone tylko rzucic 20 zl i wymagac aby wydac reszte bo inaczej kierowca to wielki "cham" to nie kiosk, naswietszy jest rozklad jazdy aby nie miec opoznien.

      • 3 0

      • Zgadzam się z Tobą

        Tylko tych kiosków lub automatów powinno być więcej! Na moim osiedlu nie ma ani jednego, przez co jestem zmuszony do kupowania biletów u kierowcy.

        • 0 1

    • ciebie bydlaku trzeba wychłostaź

      • 0 0

    • Motorniczy - potencjalny morderca

      Nagminnie ruszaja tramwajem ze skrzyzowania jeszcze zanim zgasnie ich tzw. 'czerwone' i bezczelnie (albo bezmyslnie) dzwonia na samochody ktore jada im w poprzek jeszcze na zielonym. Potencjalni MORDERCY!

      • 0 0

  • A dlaczemu nie poddać ocenie gdańskiego ZTMu, (3)

    panów prezesów i kierowników?

    • 89 8

    • poddac i zwolnic!

      a renome ukarac chlostą jak i wydzial transportu w UM

      • 14 6

    • w ZTM nie ma żadnego prezesa

      • 3 0

    • miliony na ZTM

      ZTM pralnia pieniędzy gdańszczan po co TO istnieje siedzi trzech darmozjadów w nowym samochodzie KIA jeden spisuje czas tramwaju drugi patrzy czy motorniczy ma krawat a co robi trzeci? rozkłady jazdy bez normalnej komunikacji np. łostowice świętokrzyska większości czasu autobusy 175 113 275 jadą minuta po minucie i dojazd z dworca do oś moje marzenie z 25 min przedłużyło się do 40 a na nich wszystkich trzeba płacić zaczynając od kierowników po trzech głupków w samochodzie nie wspominając o wydatkach na biura.

      • 1 0

  • do oceny cały ZTM GDAŃSK (4)

    ROZKŁADY JAZDY to fikcja, jakoś w GDYNI tak nie ma!
    Ktoś NIE UMIE tam tego robić!

    • 57 18

    • ekspert się znalazł ... (1)

      To zrób sam.

      • 1 3

      • Powiedział co wiedział

        Koleś ma racje !
        Rozkłady jazdy w Gdańsku należy pozdejmować z przystanków, bo i tak autobusy przyjeżdżają o całkiem innych godzinach, więc po co ten rozkład, wystarczy napisać "ZARAZ BEDZIE- INNYM PRZECIEŻ NIEEEE POJEDZIESZ"

        • 1 0

    • pyskaty śledź i kija wiesz

      • 0 0

    • ocena

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane