• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kolejny karambol na Trasie Kwiatkowskiego

neo
12 maja 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
aktualizacja: godz. 12:19 (12 maja 2010)
Najnowszy artykuł na ten temat Estakada Kwiatkowskiego potrzebuje remontu
W karambolu na Estakadzie Kwiatkowskiego uczestniczyło osiem samochodów. W karambolu na Estakadzie Kwiatkowskiego uczestniczyło osiem samochodów.

Dziewięć samochodów zderzyło się na Estakadzie Kwiatkowskiego w Gdyni. Trzy osoby są lekko ranne.



Więcej zdjęć karambolu na estakadzie w serwisie Kosycarz Foto Press.

Aktualizacja godz. 12:20 Działania straży pożarnej są zakończone, ruch powinien zostać przywrócony ok. 12.45 - informuje Łukasz Płusa z gdyńskiej komendy Państwowej Straży Pożarnej.

Do wypadku doszło po godz. 8 tuż przed zjazdem na ul. Morską zobacz na mapie Gdyni na pasie w kierunku Obłuża. Kierowca ciężarówki uderzył w osiem stojących przed nim w korku samochodów osobowych. Kilka dni temu na estakadzie zmieniono układ ruchu.

Kierowca najprawdopodobniej nie spodziewał się tam korka i nie zdążył zahamować wyjeżdżając zza zakrętu. Na szczęście tylko dwie osoby są lekko ranne.

Wciąż trwa usuwanie aut z jezdni, są ogromne korki, sięgające obwodnicy. Kilkanaście dni temu na Trasie Kwiatkowskiego doszło do podobnego wypadku, wtedy utrudnienia trwały kilka godzin.
neo

Opinie (297) ponad 10 zablokowanych

  • (20)

    i znów TIR :(((
    TIRy na tory, a jak już na drogach to niech wolniej jeżdżą...

    • 229 38

    • właśnie wolno jeżdżące TIRy są największym zagrożeniem w trasie.. (13)

      • 14 32

      • miałaś/eś dzisiaj przykład (12)

        • 17 5

        • na trasie - nie w mieście (11)

          • 12 4

          • (10)

            a co ma piernik do wiatraka???????

            • 7 7

            • (9)

              to, że jadąc w trasie wolno robią zator, bo nie zawsze można je wyprzedzić, a to sprzyja niebezpiecznym sytuacjom i próbom wyprzedzenia za wszelką cenę.. nie wspominając o tym, że jazda za tirem jest bardziej męcząca. Natomiast w mieście powinni poruszać się z taką prędkością aby nie hamować ruchu, a jednocześnie zdążyć wyhamować. Poza tym to że ktoś nie wyhamował wcale nie musi świadczyć o tym, że jechał z niewyobrażalną prędkością bo mógł to zrobić równie dobrze jadąc 30km/h

              • 13 4

              • gdybyś jeździł przepisowo TiR by ci nie przeszkadzał zarówno na trasie jak i w mieście (8)

                ale idąc twoim marnym tokiem rozumowania, trzeba się poprzepychać, powalczyć na drodze. Co drugi chce być jak Kubica, z piskiem opon na polposition. Marne masz argumenty i tyle. Dobrze że nie masz monopolu na drogi i na zabijanie, bo wszystkich byś pozabijał, żeby tylko się tobie dobrze jechało.

                • 10 17

              • (1)

                Kolo ma rację, przykład trasa 7 do Elblaga......jadę i wyprzedzam "Tira".....poza terenem zabudowanym....120km/h......jadę....jadę....teren zabudowany.....70km/h.....a ten sam "Tir" którego wyprzedziłęm.....90km/h i mnie wyprzedza bez względu na pasy, skrzyżowania....podwójne ciągłe.....i na tej trasie (60km) tak 3 razy...normalnie idioci do kwadratu.

                A wtym przypadku jeszcze kolo się tłumaczy, że się nie spodziewał....zal cztery litery sciska.

                • 25 3

              • O tak, to jest nagminne. Jak tylko wiedzą, że nie ma policji, to szaleją.

                • 7 0

              • jeżdżę przepisowo wyobraź sobie i tam gdzie nie wolno nie wyprzedzam (5)

                za to Ty nie rozumiesz zdaje się tego, że tam gdzie można jechać 90 tam trzeba jechać 90, a nie 70, 80 czy o zgrozo 60. A najgorsze jest to, że często takie asy "bezpiecznej" jazdy jadą z taką prędkością przy samej osi jezdni byleby tylko ktoś ich nie wyprzedził...

                • 9 2

              • A stoi znak NAKAZU jazdy nie mniej niż 90? że piszesz "trzeba"? (4)

                porąbańcu a jak jest mgła, deszcz, śnieg lód noc, zamieć ludzi ena ulicy korek to też jedziesz ile na znaku???????? należy dostosować prędkość do warunków a nie do znaków matołku.

                • 8 5

              • matołkiem, to co najwyżej jesteś Ty.

                widzisz gdzieś w mojej wypowiedzi wzmiankę o ignorowaniu niekorzystnych warunków atmosferycznych? Jasne jest, że trzeba dostosować prędkość do warunków, ale ja mówię o sytuacji gdzie warunki są normalne, a przed Tobą jedzie ktoś, kto tamuje ruch na drodze.

                • 8 1

              • (2)

                BURAKU gdyby nie TIR-y to byś z głodu zginął i byś nawet piwa się nie napił myślisz ze to wszystko samo na czas zajeżdża do hurtowni, sklepów ?? to jest ciężka praca!!!!przez takich buców co wyżej jeden się wypowiada ze poza miastem leci 120 a zobaczy znak miasto i hamuje do 70 to są takie wypadki

                • 2 12

              • NO... TYPOWY KIEROWCA BOMBOWCA (1)

                bez TIRa świat by zginął. Jezdzac ostatnio po krajowych drogach odnosze wrazenie ze to juz niestety MUS aby te TIRY jeżdżące po przekątnej Polski wsadzić na tory. Toż to masakra jaki jest w tej chwili ruch TIRÓW!!!!!

                Na oko 40-50% samochodów to TIRY! A jak jechałem 28.04 na południe to wszyscy zjeżdzali do domów chyba bo TIRY stanowiły 75% pojazdów!!! Nie muszę mówić jakie to spece były gdy stały w korkach i czekały az zrobi mi sie 500m przed wolnej drogi aby odpalić tego klamota i podjechać.
                I tak kilku na odcinku 10 km i korek na 30km! w POLSCE!!!

                • 4 2

              • walić tch niedomytych prostaczków - klientów przydrożnych bułgarskich piękności

                • 0 0

    • tam musi byc radar - niestety :/ (3)

      te znaczki przy drodze z 70-ka w koleczku chyba sie w krzaki chowaja przed kierowcami ;) radar wstretna rzecz, ale tam by sie przydal. niestety postawia go pewnie dopiero jak ktos zginie.

      • 11 3

      • rzadko popieram takie pomysły, ale w tym wypadku tak. (1)

        rzadko popieram takie pomysły, ale w tym wypadku tak.

        • 4 1

        • Nikt nie respektuje teraz radarów. Tam powinny być garby co 100m i zwężenie jezdni do maksimum.

          Poza tym. Asfalt jest zbyt wysokiej jakości i nie ma jeszcze dziur.
          Jakiś samorządowiec powinien beknąć za wydawanie nieswoich pieniędzy na najlepsze (najdroższe) drogi i tym samym powodowanie kolejnych kosztów na stawianie garbów.

          • 1 0

      • nikoniecznie radar

        Są dużo lepsze rozwiązania. Skoro jest to odcinek drogi o dużym nachyleniu i małej widoczności z powodu zakrętów i ekranów, to wystarczy w paru miejscach pętla indukcyjna połączona ze znakiem ostrzegawczym o zatorze na drodze np. 500 metrów przed tą pętlą. 3-5 takich zestawów i po kłopocie. Koszt rozwiązania nieduży.

        • 3 1

    • tiry na tory, a tirówki na perony

      tiry na tory, a tirówki na perony

      • 12 1

    • spierdzielili ten zakret jak i cala nasza obwodnice

      czas na przebudowe za wąsko i zle widoczne zakrety

      • 0 0

  • Jak zwykle w Gdyni w tym samym miejscu. Nauczcie sie jezdzić i patrzcie na licznik ! (40)

    Idioci wpychający sie albo wiszący na zderzaku. Na Obwodnicy jest 110km/h mentalne wieśniaki !!!

    • 218 49

    • tu akurat było inaczej (18)

      idiota z przodu stał i blokował lewy pas chociaż przed nim było jeszcze dużo miejsca i spokojnie mógł spory kawałek dalej podjechać. Po wypadku inni wyciągnęli go z auta, zabrali kluczyki i wezwali policję. Niech półgłówek się nauczy

      • 24 9

      • mogl jechac tak wolno jak chce - od tego ze jechal lewym pasem (bo umownie ejst szybkiego ruchu, a w swietle prawa jest (9)

        rownorzedny z prawym, poza tym na ekspresoej oprocz predkosci max jest tez minimalna siegajaca 40km/h, jesli ten wymog spelnial, t takze nic mu nie zrobia, a ci co zabrali kluczyki winni sa doksztalcic sie w zakresie przepisow prawa jazdy i zreflektowac nad swoja jazda skoro "za wolno im jechal"

        • 13 27

        • wisniewskiego nie jest expresowa

          • 14 3

        • (1)

          Od kiedy na ekspresowej minimalna jest 40???????

          • 12 0

          • minimalna nie jest.... ale po drodze ekspresowej nie mogą sie poruszać pojazdy wolnobieżne czyli takie które nie mogą rozwinąć stałej prędkości większej od 40km/h

            • 7 1

        • lewy pas służy do wyprzedzania, póki co w Polsce obowiązuje ruch prawostronyy i o ile masz możłiwość masz obowiązek jechać

          prawym pasem Nie masz prawa utrudniać ruchu blokując lewy pas "bo Ci sie tak podoba"

          • 32 2

        • (3)

          Naucz się buraku przepisów... za jazdę lewym pasem grozi mandat 100zł.

          • 15 3

          • to nie tak, jechać lewym mozna ale oczywiście szybko, jak ktoś za toba jedzie też lewym i jedzie jeszcze szybciej to zjeżdzasz (2)

            na prawy i go puszczasz, ale polacy jeszcze sie tego nie nauczyli, dlatego czesto trzeba wymijac prawym pasem jakąs ciocie

            • 7 2

            • obowiązuje ruch prawostronny (1)

              to nie jest równoznaczne z tym, że "warunkowo lewostronny, jeżeli jedzie się szybko". Polacy nie nauczyli się dotąd przede wszystkim jazdy z dopuszczalną prędkością (przepraszam osoby jeżdżące przepisowo za uogólnienie).

              • 4 0

              • ORMOWIEC na drodze, który wyłapuje przekraczających prędkość

                na podstawie swojego licznika.
                A masz pajacu homologację urzędu miar na swój licznik, że taki kozak na drodze jesteś?

                • 2 2

        • :)

          Oj chyba trochę za duzo emocji podczas pisania tej opinii.......

          • 1 0

      • Fajnie, odpowiedzą za czasowe ograniczenie wolności, przywłaszczenie mienia, naruszenie nietykalności cielesnej :D

        Kilku dresów mniej.

        • 14 9

      • BLOKOWAL BO (6)

        bo jak zawsze w polsce znajdzie sie kulku cwaniakow ! ktorzy mysla ze sa lepsi i pchaja sie lewym pasem a potem wlaczaja prawy kierunek i balagaja aby ktos ich poscil.... lub sie wpychaja... Mowiecie ze jeszcze sie nie nauczylismy jezdzic lewym pasem (sluzy tylko do wyprzedzania itd) powolujecie sie ze na ZACHODZIE nikt go nie blokuje... zgadzam sie z waszym zdaniem ale na zachodzie NIE ma takich cwaniakow kotrzy widzac korek jada na maxa lewym pasem a gdy sie skonczy blagaja aby ktos ich wposcil na prawy... (bo nagle sie okazalo ze jest zwezenie) TAM WSZYSCY STOJA GRZECZNIE NA JEDNYM PASIE !

        • 7 4

        • kolejny "światowiec" (4)

          Tak aie akurat składa że na całym świecie jeździ sie na tzw "zakładkę" czyli dojeżdżając do zwężenia jedzie się właśnie lewym i prawym pasem a na samym zwężeniu wjeżdżają naprzemiennie samochody z prawego i lewego pasa- tam NIKT nie "błaga" o wpuszczenie bo to własnie nie wpuszczenie jednego auta z lewego pasa uważa sie za prostactwo i wyraz kompleksów.

          Ruch wyłącznie prawostronny stosuje sie gdy droga jest drożna. Niedawno przy okazji budowy drugiego wiaduktu na Wiśniewskiego nawet sama Policja z drogowcami prosili by nie blokować lewego pasa i żeby jeździć tam "na zakładkę" bo tak jest szybciej i płynniej "cwaniaku".

          • 5 3

          • zgadzam się

            straszne buractwo z tym blokowaniem, ruszają na prawym jak ślimaki i z lewego spokojnie bez wpychania mogą sobie wjechać na zakładkę .Kiedyś tak zatarasował jeden burak lewy pas, a za zakrętem się okazało, że na prawym stoi rozwalona ciężarówa i z głupoty naroiłb tylko zamieszania.

            • 3 2

          • ZAWSZE ZNAJDZIE SIE OSOBA KTORA ODWARCA KOTA OGONEM ! TAK SIE SKLADA ZE JESTEM ... BUDOWY I PROSILISMY ABY KIEROWCY JEZDZILI NA ZAMEK W MIESCU GDZIE LACZA SIE PASY RUCHU Z WJAZDOW Z ULIC I WIADUKTU... ALE JAK TO BYWA W NASZYM PIEKNYM KRAJU... WSZYSCY SIE NA WSZYSTKIM NAJPELIEJ ZNAJA... I NAWET ZOLTE NA SYGNALIZATORZE NAZYWAJA ZIELONYM...

            • 1 0

          • popieram opinie "swiatowca"

            codziennie stoi ok 40 aut na prawym pasie... bo wszyscy wiedza ze sa prowadzone roboty drogowe ! Ale zawsze jest pare aut ktore za wszelka cene chca szybciej dojechac do "pracy" ? Osoba stojaca grzecznie na prawym pasie ma prawo widzac takie cwaniactwo za ktoryms razem sie wkurzyc i moze zaczac "wychowywac" tych tam... czesto z kogutami na dachach lub naklejkami na aucie...

            • 1 0

          • To jest ewidentna bzdura.

            W Anglii na ludzi jadących lewym i liczących, że ktoś i potem wpuści, wszyscy stojący na prawym trąbią.

            • 0 0

        • zgadzam się z twoją opinią, jak nikt nie przyblokuje lewego pasa, to mozna stac na prawym nie wiadomo jak długo, bo cwaniaków nie brakuje w naszym biednym kraju :(

          • 2 1

    • (1)

      mentalne wiesniaki przyjezdzaja do nas do miasta i sie gubia na nowoczesnej estakadzie, oto prawdziwy powod

      • 14 9

      • niektórzy z tych "mentalnych wieśniaków" pochodzą z tego waszego miasta,

        i strach przyznać, że nawet bardzo wielu

        • 4 2

    • .. (3)

      tylko najczesniej widze wiesniaków z GD którzy twardo w swoich maszynkachs musza wszystkim udowodnic ze są mistrzami prostej..i potem tak jest ten wypadek był inny od poprzedniego i zupelnie innej strony ..to raz w
      a dwa .. tam teraz jest niezle zapchany ruch z powodu remontu estakady... tak remonty bo w przeciwienstwie od was koledzy z gdanska mamy estakade od 30 lat. ;]

      • 9 17

      • (1)

        Chciałeś napisać ,ze 30 lat budujecie estakadę.

        • 11 6

        • :)

          • 2 0

      • i nie zauważyłeś, że remont się już skończył?

        • 2 3

    • To wieśniaki z Gdańska śpieszący się do pracy (2)

      • 7 13

      • Oj, nie byłabym taka pewna (1)

        jak widzę samochód z rejestracją GA (baaardzo często w Gdańsku, wymuszają pierwszeństwo, trąbią, wyprzedzają na ciągłej) to mam ciarki, co taki palant knuje.

        • 18 17

        • Własnie

          • 1 0

    • Na estakadzie w tym miejscu jest 70 km/h, ale dla ciężarówki jadącej z góry to i tak dużo. Tam powinno być aktywne ostrzeżenie o korku i wyświetlacze ograniczające prędkość do 30 w przypadku korka. Ewentualnie trzeba rozebrać ekrany zasłaniające widok.

      • 5 2

    • GD

      Jaka lipa, że ciągnik siodłowy ma rej. GD :)

      Barana z nas zrobiłeś Idio_to!

      • 0 2

    • (3)

      Szkoda, że mało kto zna zasadę zamka błyskawicznego. Dojeżdża się taka samą prędkością jak prawym pasem do końca lewego i co drugi samochód wjeżdża w "wąskie gardło" z lewego pasa, a co drugi z prawego. To bardzo usprawnia ruch. Bohaterzy, którzy blokują lewy pas, uważając, że dobrze robią powinni w inny sposób leczyć swoje kompleksy - ściśle zalecane przed wyjazdem za granicę.

      • 5 3

      • nauczą się.. (2)

        w końcu nie jest istotne co im się wydaje.. Ta chamska ingerencja w ruch uliczny z tytułu rzekomej "przemyślanej słuszności" jest dla mnie zabawą w szeryfa za którą można w mordę dostać. Całe szczęście bohaterstwo szeryfów kończy się poza ich dyliżansami ;) Pozdrawiam zdrowo myślących i sprawnych fizycznie, zamek błyskawiczny jak najbardziej działa.. szeryf jest ponad prawem, myśleć nie musi, wiedzieć tego też nie, ale niech zastanowi się co będzie, jeśli będę się spieszył, a jego kapelusz zablokuje lewy pas, powiększając korek i marnując mój cenny czas.. ;)

        • 1 1

        • (1)

          taki kozak jestes to pewnie dawno w czolo nie dostales. mam nadzieje ze niebawem sie spotkamy na ulicy to sie okaze kto dostanie w morde.tutaj cwaniakujesz bo jestes anonimowy buraku!!!!

          • 0 1

          • więc tak

            podpisałbyś się, wiedziałbym z kim mam do czynienia. Jesteś szeryfem? No to pewnie niedługo w swoim fachu, bo za idiotyzmy na tym świecie trzeba płacić, a większą głupotę od blokowanie ulicy ciężko zobaczyć na naszych drogach. Nie wierzę, że byś mi się postawił, bardzo rzadko mnie coś takiego spotyka, jak już wspominałem szeryf jest odważny do czasu póki znajduje się w zamkniętym samochodzie. Nie znasz zasady zamka błyskawicznego? Wolisz być kolejną przyczyną korków? Spotykać się będziesz częściej z agresją ze strony ludzi, którzy nie lubią, gdy niespełniony ubek odstawia cyrki na drodze, tylko dlatego, że czuje się lepszy, a ledwo zdana matura nie pozwala mu na zrozumienie opisywanej sytuacji drogowej w szerszym ujęciu i działanie w imię ogólnie pojętego dobra społecznego - a nie wypaczonego poczucia sprawiedliwości. Wam nie trzeba nic tłumaczyć, spotkałem już kilku szeryfów, jesteście niereformowalni. Natomiast strach, skutecznie zaaplikowany, działa na was dożywotnio. I całe szczęście - wy macie swoje metody, niektórzy kierowcy wybrali inne. Do zobaczenia na drodze ;]
            ps - obelgi też kończą się po otwarciu wrót waszej blaszanej twierdzy

            • 1 1

    • na obowdnicy jest gosciu 140 (1)

      • 1 11

      • chyba na obwodnicy Twojego móżdżku :D

        Na sreberku tak Wam mówia?

        • 6 0

    • w tym miejscu jest nawet ograniczenie do 70 bodajże...

      ....

      • 5 1

    • a widzieliscie jakie blachy ma TIR burak z gadanska... !

      • 2 3

    • wypowiedzał się mistrz kodeksu drogowego. (1)

      Zawsze patrzysz na licznik jak jeździsz? Bo ja w mieście nie mam na to czasu tyle się dzieje na drodze.
      I może jeszcze masz cyfrowy licznik w citroenie, który ułatwia "przepisową" jazdę z dokładnością do jednej dziesiątej km/h i ułatwia przyhamowywanie tych z lepszymi silnikami?

      • 0 2

      • oj dzidek, kontroluj wszystkie zegary. Jak pilot bombowca

        • 2 0

  • Znowu debil w ciężarówce przykozaczył (13)

    gdzie oni mają mózgi?

    • 146 25

    • (10)

      Pajac z Ciebie. Sprobuj tak jak oni zarabiac na zycie - spedzajac caly czas w ciezarowce. Zobaczymy jaki z Ciebie bylby kozak gdyby nagle przed CIebie wpychala sie osobowka i nagle zahamowala.

      Troche zrozumienia.

      • 8 20

      • to nie wina kierowcy TIRa (9)

        akurat tym razem to nie kierowca TIRa przykozaczył. Jakiś genialny kierowca osobówi próbował przytamować pas coby go nikt nie wyprzedził. Niestety kompletny brak kultury na drodze może skończyć się tragicznie!

        • 9 7

        • stał w korku, to jego wina, tak (8)

          Szanuję tych, co blokują kończący się pas i zawsze ich wpuszczam. Dzięki nim można płynnie przejechać bez bandy cwaniaków wpychających się.

          • 12 17

          • to nei cwaniactwo! (5)

            to nie jest żadne cwaniactwo, to normalna jazda pustym pasem. W każdym normalnym miejscu na ziemi wszyscy jechali by oboma pasami i wpuszczali się na 'zamek błyskawiczny'. Niestety zawsze znajdzie się zgryźliwiec, który będzie chciał przyblokować resztę. Może po dzisiejszym się nauczą!

            • 18 9

            • nie jak masz co 50m znak, że pas się kończy i będzie zwężenie do jednego (3)

              Zamiast stanąć na tym jadącym to pojedzie na lewy i zatrzyma jadący wpychając się.
              Jak ktoś blokuje, to ten jadący cały czas jest w ruchu i przejazd odbywa się sprawnie.

              • 3 9

              • zjeżdżanie wcześniej jest bez sensu (1)

                Niestety u nas jest wielu niedouczonych, niewprawnych kierowców, którzy dla świętego spokoju zjeżdżają z kończącego się pasa jak najwcześniej, żeby tylko nie musieć tego robić w większym ruchu, gdzie wymagane jest zdecydowanie i płynność wykonywania manewrów.
                Co więcej - im wcześniej zjedziesz, tym większa szansa że ktoś postanowi zjechać, chociażby 20m dalej. Nie mówię już o jedynym rozsądnym podejściu, czyli po prostu pojedzie do miejsca zwężenia i tam zmieni pas.
                No a później tacy ułomni "cwaniacy", którzy pas zmieniają 2km przed zwężeniem, pieklą się że ktoś śmiał być sprytniejszy od nich...
                Żal mi was, amatorzy...

                • 21 5

              • dzięki takim spryciarzom inni blokują pas lewy

                • 0 0

              • jak ktoś blokuje..

                jak ktoś blokuje, to po tym jak dojedzie do końca, a za nim cały kończący się pas - tworzy się sytuacja idealna, czyli ludzie jadą do końca dwoma pasami i wjeżdżają na suwak... ;)
                Czyli sytuacja, której blokujący jest tak przeciwny :D
                ech ci wioskowi cwaniacy...

                • 8 1

            • Daniel, widzę, że ty zawsze cwaniakujesz na tym "pustym" lewym pasie do samego końca, a ci co na prawym się ustawiają w kolejce to niby kto?

              • 1 0

          • Gdyby wszyscy dojezdżali do końca pasa

            a potem wjezdżali na zamek to wtedy byłaby płynna jazda. A takie blokowanie pasa kilometr przed zwężeniem wydłuża tylko korek i go spowalnia

            • 14 2

          • jesteś durniem

            bo można jechać obydwoma pasami do końca, przez co korek nie ma 200 czy 400m a dokładnie połowę mniej, a to powoduje, że nie blokuje kolejnych skrzyżowań bo tacy durnie jak ty wjeżdżają też na skrzyżowania nie mając możliwości jego opuszczenia. I robi się korek nie tylko w miejscu zwężenia ale i na wcześniejszych skrzyżowaniach bo tacy nauczyciele jak ty muszą emanować swoją NIESKOŃCZONĄ GŁUPOTĄ. Ale tu nawet bicie nic nie da, głąb zawsze pozostanie głąbem.

            • 14 1

    • a Ty? (1)

      Nie rozumiem dlaczego generalizujesz? W większości kierowcy TIRów to doświadczeni kierowcy mający za sobą setki tysięcy kilometrów przejechanych po całym globie i spory bagaż doświadczeń za kółkiem którego Ty pewnie nigdy nie będziesz miał. :) - stwierdzam to z twojej wypowiedzi.
      Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora!

      • 1 1

      • owszem,

        doświadczeni ale mający poczucie swojej wyższości nad resztą. Kierowca TIRa będzie wiedział jak się zachować w nagłej sytuacji aby przykładowo wyciągnąć zestaw z poślizgu, ale na codzień wykorzystują swoje umiejętności do zyskania na czasie i cwaniakowania, bo jestem większy, i tak mnie wpuścisz bo nie będziesz ryzykował otarć auta...

        • 1 0

  • Dawać zdjęcia (3)

    • 43 9

    • Pojedź na miejsce i sobie popatrz

      Tobie polecam dojechać od strony obwodnicy

      • 16 2

    • zdjęcia (1)

      już są ...

      • 0 0

      • To samo auta

        Ciekawa sprawa ale w obu karambolach brało udział szare audi kombi. Ten kierowca ma pecha. Ciekawe czy w kolejnym karambolu tez będzie uczestniczył.

        • 0 2

  • hm

    dac barana prawojazdy-kamery i mandaty zeby sie z******i :-)

    • 31 7

  • Dobra debile za kierownicą to jedno (1)

    ale po karambolu ZDiZ w Gdyni mógłby chyba pójść po rozum do głowy i wiedząc, że remont jeszcze trochę potrwa, ustawić migające sygnalizatory ostrzegawcze przed zakrętem.

    • 166 1

    • Po co durniu ustawiać

      Wystarczy zachować odstęp i prędkość. Dziś widziałem idiote z dwoma kontenerami jak w Gdańsku przy zjeździe koło Auchana jechał pod prąd i to burak na Gdyńskich tablicach.

      • 1 5

  • kretyny i debile wolniej

    światło czerwone a palant jeszcze przed ciebie

    i po hamulach świry z****ne

    • 38 15

  • !!! (28)

    Stalem dwa samochody wczesniej. Kierowca tira zostal zaskoczony zablokowanym lewym pasem, gdzie Opel zatamowal ruch "aby nikt go nie wyprzedzil". Duze pozdrowienia dla tego Pana. Tak wiec zbastujcie nieco, nie bylo Was tam. Ciezko jest wyhamowac ciezkie cielsko ciezarowki...

    • 106 15

    • i ten opel bardzo dobrze zrobił (20)

      Skoro wiadomo, że jest tylko jeden pas na przejazd a cwaniaki się wpychają.

      • 25 52

      • to jest bezsens (3)

        jeśli są dostępne dwa pasy to na obu powinny jechać auta do samego końca by tam wjeżdżać na 'zamek błyskawiczny'. A takie blokowanie powinno kończyć się mandatami!

        • 71 17

        • I co z tego... (1)

          ...że ty znasz tą zasadę i ja znam tą zasadę. Zawsze znajdzie się jakaś menda w służbowym samochodzie albo mały pindolek w wielkim bmw, który będzie się wpychał z końca lewego pasa. A prawy w tym czasie będzie się ślimaczył.

          • 21 19

          • "pindolki" to ci którzy za wcześnie zjeżdżają na prawy. Tak jak napisał Daniel - jedziemy do końca na obu pasach i wtedy na przemian wjeżdżamy w zwężenie.

            • 44 4

        • zamek

          A pomyślałeś że blokowanie może być najlepszą metodą nauki jazdy na zamek skoro większość kierowców jej nie zna.
          Blokujący wymusza jazdę na dwóch pasach do końca a wtedy pozostaje właśnie zamek (dla myślących). Przy okazji eliminuje się cwaniaczków, wtapiają się w tłum.

          • 0 0

      • (3)

        i wlasnie dzieki takim pacanom jak Ty dalej jestesmy 20 lat za Zachodnia Europa.
        Pokaz mi czy na zachodzie gdzies jezdzie sie w taki sposob. Znasz zasade "zamka blyskawicznego" ?

        • 31 3

        • On nie skumał zasady zamka błyskawicznego

          Mama mu próbowała przez wiele lat wytłumaczyć jak działa zamek błyskawiczny i nic to nie dało koleś nie trybił nic choć tak bardzo się starała i dzisiaj zapina kurtkę na rzepy.

          • 25 3

        • (1)

          widzę, że osoba wyżej nie wie co dokładnie znaczy zasada zamka błyskawicznego. i na zachodzie wlaśnie jeździ się w taki sposób żeby dojechać do końca i wtedy wjechać, powinna być zasada 2 samochody jadą i wpuszczają jeden samochód z pasa który się kończy. Niestety Polacy zamiast dojeźdźać do końca to wjeżdżają w środku i blokują ruch i przez to są większe korki. Następnym problemem jest to, że osoby które dojeżdżają do końca traktowane są jako cwaniaki i nie zostają w puszczeni. Oczywiście są też wyjątki gdzie taka osoba wpycha się, zamiast czekać i niestety często kończy się to stłuczką. Pozdrawiam

          • 10 1

          • na co zasada zamka blyskawicnego

            skoro jak grzecznie przepuszczam to wpie...rza sie i drugi i trzeci samochod z pasa zamknietego? I jak tu pilnowac zasady? kicham na nia i wpuszczam tylko tych co sie nie wpychaja!

            • 9 2

      • burak

        przesiądź się do SKM, tam będziesz zadowolony. przez takich ja ty tworzą się wieksze korki w całym układzie drogowym.

        • 11 3

      • Nie, zrobil bardzo niedobrze, (9)

        Ale większości Polaków ciężko zrozumieć, że korek na 2 pasach, długości 200m i który kierowcy kończą płynnie zamkiem błyskawicznym, rozładuje się szybciej niż korek na jednym pasie, długości 400m i w którym kierowcy zjeżdzają z lewego pasa w różnych miejscach, ale zawsze daleko przed zwężeniem.
        Polscy kierowcy są zbyt nierozgarnięci, żeby dotrzec różnicę pomiędzy kierowcą, który jedzie do końca pasa zamkniętego np. z powodu remontu, a kierowcą, który wpycha się na pas do jazdy prosto z pasa do skrętu. Dla nich to to samo.

        • 41 2

        • taaak (1)

          prawy pas który co chwilę hamuje żeby kogoś wpuścić jest szybszy od prawego jadącego bez przerwy, bez hamowania. Cóż za zdumiewająca logika

          • 6 24

          • doczytaj albo zdaj maturę ...

            doczytaj albo zdaj maturę ...

            • 11 2

        • g wiesz o jeździe na zamek (6)

          W przypadku o którym piszesz jest to bez sensu. W zawężeniu jezdni powinien być zamkniety lewy pas jeszcze zanim stworzy się korek, wtedy byłaby płynna wolna jazda prawym pasem, a nie co chwila hamowanie i ruszanie, bo jakiś as jak ty mysli, ze jedzie na pseudozamek.

          • 7 21

          • dokładnie, ale koleś coś gdzies kiedyś usłyszał i myśli że przy remoncie i zamknięciu pasa na zamek będzie płynniej (1)

            • 1 14

            • pseudo zasada zamka

              juz przestaje obowiazywac na łostowickiej, gdzie pajace wpychali sie z pasa do lewoskretu. Teraz juz wiekszosc nie wpusci cwaniakow.

              • 6 3

          • sam g wiesz (3)

            "W zawężeniu jezdni powinien być zamkniety lewy pas jeszcze zanim stworzy się korek" :D:D
            To korek stworzy się wcześniej, bo jego źródłem jest samo zwężenie i związana z nim przerwana płynność ruchu, a nie sam fakt zamknięcia pasa.

            Zamek umożliwia upłynnienie ruchu, ale tylko wtedy, gdy jest zasadą stosowaną przez cały potok aut. Zdziwiłbyś się, jak sprawnie może się poruszać korek przy powszechnym zrozumieniu zasady zamka.

            • 16 0

            • Nie wysilaj się... (1)

              I tak nie wytłumaczysz. To jest jak to słynne zdjęcie z demotywatorów: "2+2x2=6 Dla niektórych to ciągle jest 8" i milion komentarzy pod nim w stylu "Przecież to jest 8 inteligencie!" :)
              Walka z obyczajami polskich kierowców może być prowadzona tylko w jeden sposób - mandaty, mandaty, mandaty. I to nie 100 czy 200 pln. Jeśli bys wprowadził 2000 pln kary tylko za 2 przewinienia: wjazd na skrzyżowanie bez możliwości jego upuszczenia i umyślne blokowanie pasa (powyższy przykład opla) korki byłyby ze 2 razy krótsze.

              • 11 3

              • No ale to jest 8 :)

                Żartowałem. Całkowicie się z Toba zgadzam. Cała cywilizowana Europa jezdzi na zwężeniach na zamek a u nas musi korek mieć długość x 2. Tak samo wkurza mnie jak w Gdańsku jadąc od Obwodnicy w dół Słowackiego zaraz 10 metrów za rondem (Jana de Sale czy jakoś tam) niektórzy idioci próbują się wbijać na prawy pas zamiast podjechać te 200m. do przodu, do końca lewego pasa. I nie interesuje ich że w idiotyczny sposób blokuja innym zjazd z ronda. Stanie taki na lewym pasie zaraz za przejściem dla pieszych, włączy kierunkowskaz i czeka mając cały świat w 4 literach.

                • 6 0

            • wyobraź sobie, że jest zawężenie i wszyscy jadą drugim pasem powiedzmy na obwodnicy 2 km wcześniej

              Czy stworzy się korek? Nie. Za to w momencie zamknięcia pasa 200 m przed zawężeniem korek stworzy się na bank. TA niby zarąbista zasada zamka w tym wypadku powoduje brak płynnej jazdy, hamowanie co chwila i wpuszczanie cwaniaków z lewej. W POLSCE OCZYWIŚCIE. GDYBY BYŁ PRZEPIS "Wpuszczamy dwa samochody -jedziemy w dwa samochody" To może byłoby inaczej, ale takowego nie ma, a kierowcy nie wiedzą.

              • 1 2

      • jesteś ostanim debilem

        nie mającym pojęcia o jeździe w takich sytuacjach, cały świat wie ze oba pasy jadą wtedy do końca i dopiero na końcu wjeżdża się na przemian, to ogranicza i minimalizuje korki debilu !!!
        ten kretyn z Opla mógł mieć na sumieniu zabitych ludzi dzisiaj

        • 10 1

    • Kierowca tira zostal zaskoczony zablokowanym lewym pasem, gdzie Opel zatamowal ruch "aby nikt go nie wyprzedzil". (4)

      No to kuwa co z tego!!! przeciez tam mógł też być normalny korek... i też by się zaskoczył? porąbana logika.

      • 16 3

      • Zgadzam się.

        • 2 2

      • po to przecież zjechał na lewy pas prawda?Tirowcy wiedzą najlepiej zwłaszcza jak jadą często daną drogą jak się układają korki i którym pasem jechać żeby było sprawniej

        • 0 1

      • A co robił kierowca TIR-a na lewym pasie ? (1)

        • 7 1

        • to samo co opel przed nim. tir tez samochod i moze sobie jechac ktorym pasem mu sie podoba a tobie nic do tego

          • 1 3

    • to nie rozgrzesza kierowcy TIRa

      • 9 0

    • zasada zamka błyskawicznego to jedno, ale...

      co ten debil z TIRa robił na lewym zewnętrznym pasie? ja się pytam??????? Dlaczego bezmuzgowcy, brudasy jeżdżący ciężarowymi samochodami bardzo często jadą lewym pasem, nawet na zakazach wyprzedzania, a policja nic sobie z tego nie robi!!!!

      • 1 1

  • Brak mi słów ! (1)

    Nie wiem co powiedzieć...to jakieś fatum...Dopiero co był tam podobny wypadek a tu znów...Ludzie gdzie wy macie oczy ??? I znów te gigantyczne korki...już mam naprawdę ich dosyć !!!

    • 19 6

    • Oczy to za mało

      Tam są takie zakręty ze nie widać za wiele i jest ostro z góry. Jak nagle zza zakretu 50 m wyrasta korek tir nie ma szans zachamować i to jeszcze jadać z góry. Co innego ze powinnien jechać wolno. Inna sprawa ze ta cała trasa jest spartolona .Po co tam tyle zakretów robili? Miejsca w okół było duzo zeby poprowadzić ją prosto .

      • 2 2

  • :) (4)

    ach ta estakada, trzeba ją zburzyć :D

    • 38 19

    • (2)

      w Gdańsku też są wiadukty i estakady, a takich karamboli nie ma, chyba kierowcy jeżdżą wolniej i ostrożniej a i policje częściej mozna spotkać

      • 3 5

      • Powoli mozna ale nie jest tak fajnie

        nie chodzi o to ze jezdzą wolniej i ostrorzniej tylko estakady są lepiej zaprojektowane bardziej proste i lepsza jest na nich widoczność. Jeszcze 1 moze 2 takie karambole na kwiatkowsiego i bedzie nowa nazwa trasa śmierci.

        • 3 0

      • W Gdańsku nie ostrożniej tylko w permanentnym korku

        j.w

        • 5 0

    • apel do panów Kierowców

      nieeeeee burzmy estakada- PANOWIE KIEROWCY myślenie nie boli

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane