• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Koniec linii 888 na lotnisko

Maciej Naskręt
31 lipca 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Linia autobusowa 888 cieszyła się sporą popularnością. Linia autobusowa 888 cieszyła się sporą popularnością.

Od środy nie będą kursowały autobusy linii 888. Powód? Spadek zaufania do OLT Express skutkował zmniejszeniem liczby pasażerów i przychodów ze sprzedaży biletów okresowych.



Czy podróżowałe(a)ś kiedykolwiek linią autobusową 888 na lotnisko?

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, z dniem 1 sierpnia firma Przewozy Autobusowe "Gryf" zawiesza funkcjonowanie linii lotniskowej 888 kursującej w relacji Brama Wyżynna - Port Lotniczy.

- Decyzja podyktowana jest ostatecznym wycofaniem wsparcia dla tego projektu przez naszego partnera firmę Amber Gold. Systematycznie pojawiające się kolejne negatywne doniesienia na temat przewoźnika OLT Express powodują spadek zaufania do wszystkich przedsięwzięć firmowanych tą marką, co z kolei skutkuje zmniejszeniem ilości pasażerów i spadkiem wielkości przychodów, szczególnie ze sprzedaży biletów okresowych na linię 888 - wyjaśnia Paweł Misiak
dyrektor do spraw organizacji przewozów i administracji w firmie

Jak informuje przewoźnik, w tej sytuacji przewoźnik nie jest w stanie samodzielnie sfinansować funkcjonowania tej linii.

Zwrot kosztów nabytych biletów 7-dniowych (w tym proporcjonalną niewykorzystaną część) oraz miesięcznych na miesiąc sierpień można uzyskać w kasie w siedzibie firmy w Żukowie przy ul. Armii Krajowej 1D w godz. 7:30-15:30 lub kontaktując się mailowo przez adres biuro@gryf.kartuzy.com.pl.

Wszystkim dotychczasowym pasażerom linii 888 przewoźnik dziękuje za skorzystanie z usług i przeprasza za spowodowane utrudnienia.

Opinie (146) 1 zablokowana

  • To gzdzie będzie pracował Michał Tusk

    U Olecha w Ulu.

    • 5 3

  • NIEEEE!

    • 2 2

  • Co wy na to?:D

    A może jakimś wyjściem było by uruchomienie połączenia (np. linia 310) na trasie 888? Albo niech sobie rozpoczyna bieg np. z "Łostowice Świętokrzyska" przez Chełm i bez zatrzymania do Bramy Wyżynnej przez AK?? :)

    • 3 1

  • Komunikacja

    A po co dublowac 210 i 110. Zawezwac tych patafianów z ZTMu do rozpoczęcia nadzoru nad autobusami ZKMu Gdańsk, żeby nie wypadały, rozkład trochę poprawic i bedzie grac.

    • 6 2

  • Szkoda.

    Kurde taka dobra linia dobry wozy i mili kierowcy ....

    • 6 3

  • echhh . :( przyzwyczaiłem się do ładnych trzech 8 . :( a terazzz co .. jak ja dojade do pracy .. ? wiecznym spoznionym 110 lub 210 ? nie dosc ,ze spoznione to nabite po brzegi. :(

    • 4 1

  • (2)

    Linia 310 od Łostowic Świetokrzyska do Osowy Pkp przez chełm ,morene ,złota karczme ,lotnisko do osowy /badz do Gdyni dabrowy przydalo by się.. ;)

    • 2 4

    • i przez Kołobrzeg plus zajazdy na Szczecin (1)

      a najlepiej na Londyn, tam jest najwięcej miastowych Polaków

      • 4 1

      • Przesadziłeś,

        ale przez Kartuzy i Żukowo koniecznie ;-P

        • 1 1

  • no to taxi zlodziejskie tylko zostaje!

    • 6 0

  • a teraz padnie amber gold (1)

    i te kolejki po swoje pieniądze :)

    sie bedzie działo :)

    • 13 0

    • "Bezpieczna kasa Branickiego"

      -12 procent komu? TOBIE! :-)

      • 2 1

  • cywilizowane miasto musi mieć bezkolizyjne połaczenia z lotniskami itd (1)

    a co z liniami tzw " pospiesznymi"? niby istnieje taryfa na linie nocne i pospieszne. A lini pospiesznych wogóle w Gdańsku nie ma. To może by warto pomyśleć o liniach typu Dworzec - Lotnisko , Sopot - Lotnisko? moje propozycje: 322: Kamienny Potok - Sopot PKP - Oliwa Petla - Galeria Bałtycka - Potokowa - Lotnisko i 310: Chełm Witosa - Piecewska - Potokowa - Lotnisko. Były by to linie pospieszne a nie zwykłe , zatrzymywały by się tylko na tych przystankach co wymieniłem. Ewentualnie " moje 310" wybrane kursy przedłużyć do Osowej ( bez zatrzymywania się w Klukowie). Co wy na to?

    • 3 4

    • .

      ZKM Gdańsk nie ma kasy na takie coś to raz dwa nie ma wystarczająco dużo wozów do zasilania tylu linii trzy gdyby było tyle linii na Lotnisku by był paraliż w szczycie teraz tam jest problem gdy jest 210,110 i 510 no i jak było 888. Co do 322 to ze względu, że zaczyna w Sopocie miasto Sopot by musiało dać kasę i pozwolenie na takie coś. Ja bym się cieszył jakby utworzyli coś za 888 na tej samej trasie i dać tam z 4 wozy a w szczycie 5/6 to by było jak narazie ok ale i tak nie zrealizują bo nie mają kasy pytałem się czy przedłużą 184 i 384 z Migowa do Jasieńskiej odpowiedzieli mi, że budżet firmy na rok 2012 jest już zatwierdzony i, że zmiana przebiegu linii zwiększą się wozokilometry. Także skoro ich nie stać na przedłużenie o 4 przystanki 184 i 384 to nie liczmy na tyle nowych linii bo to nie do zrealizowania jak narazie sam będę pisać aby zwiększyli 210 w soboty niedziel i święta bo jeden kurs na godzinę to za mało.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane