• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Dwukierunkowa ulica przy UCK, ale nie na całej długości

bra
24 października 2023, godz. 20:00 
Opinie (85)
Od czwartku na kolejnej części ulicy Skłodowskiej-Curie ruch będzie odbywał się w dwóch kierunkach. Od czwartku na kolejnej części ulicy Skłodowskiej-Curie ruch będzie odbywał się w dwóch kierunkach.

W związku z budową Centrum Stomatologicznego GUMed ruch na fragmencie ulicy Skłodowskiej-CurieMapka będzie odbywał się w obu kierunkach. Zmiana wejdzie w życie 26 października. Taka organizacja ruchu utrzyma się przynajmniej do połowy 2025 r.



Masz problem z dojazdem lub zaparkowaniem pod UCK?

Obecnie ulicą Skłodowskiej-Curie w dwóch kierunkach można poruszać się tylko na odcinku od ul. DębinkiMapka do ul. Hoene-WrońskiegoMapka.

Brak możliwości wyjazdu z terenu UCK w kierunku Traktu Konnego powodował, że wielu kierowców ignorowało zakaz i jeździło pod prąd.

18:52 25 KWIETNIA 23

Jeżdżą pod prąd na ul. Marii Skłodowskiej-Curie w (9 opinii)

Przy Akademi Medycznej w Gdańsku, ul. Marii Skłodowskiej-Curie, droga do "połowy" jej długości jest jedno kierunkowa.
Samochody jeżdą pod prąd i kierowcy mają to w głebokim poważaniu.
Wydział Ruchu Drogowego - Komenda Miejska Policji w Gdańsku, nie interweniuje w tej sprawie.
Czy ktoś ma pomysł co z tym zrobić? Co w przypadku gdy będę jechał zgodnie z przepisami, a kolejny bezmyślny kierowca uderzy we mnie.
Przy Akademi Medycznej w Gdańsku, ul. Marii Skłodowskiej-Curie, droga do "połowy" jej długości jest jedno kierunkowa.
Samochody jeżdą pod prąd i kierowcy mają to w głebokim poważaniu.
Wydział Ruchu Drogowego - Komenda Miejska Policji w Gdańsku, nie interweniuje w tej sprawie.
Czy ktoś ma pomysł co z tym zrobić? Co w przypadku gdy będę jechał zgodnie z przepisami, a kolejny bezmyślny kierowca uderzy we mnie.
Zobacz więcej


Zabraknie niewiele, by cała ulica stała się dwukierunkowa



Teraz GZDiZ poinformował o tym, że kolejny odcinek tej ulicy będzie dwukierunkowy. Wszystko po to, by ułatwić dojazd pojazdom obsługującym budowę Centrum Stomatologicznego GUMed. Po wprowadzeniu zmian drugim odcinkiem dwukierunkowym będzie fragment od Traktu KonnegoMapka do terenu budowyMapka.

To jednak oznacza, że kilkadziesiąt metrów nadal pozostanie jednokierunkowe. Była zatem szansa, by ułatwić kierowcom wyjazd z terenu UCK, ale nie zyskają oni możliwości dojazdu ul. Skłodowskiej-Curie do Traktu Konnego.

W celu umożliwienia skrętu pojazdom o większych gabarytach wyłączona z korzystania zostanie jedna z zatok postojowych.

Zmieniona organizacja ruchu utrzyma się co najmniej do czerwca 2025 r.
bra

Miejsca

Opinie (85) 5 zablokowanych

  • Kiedyś Skłodowska była przejezdna w dwie strony normalnie. Stare dobre czasy :)))))))))))))))))))))) (5)

    • 18 9

    • Skłodowska??

      A gdzie to?

      • 3 7

    • Analfabeta

      • 2 3

    • Ty uważaj co piszesz.

      W sieci nie jesteś anonimowy.
      Natomiast temu o którym piszesz, nie dorównujesz ani zasobem wiedzy, ani poziomem inteligencji, ani też buławą doświadczeń.
      Poziom Twoich prowokacyjnych wypowiedzi jest wręcz żenujący a w szczególności Twój podpis.
      Sugeruję abyś Ty wraz z własnym zaściankowym zacietrzewieniem, przeniósł się z portalu trojmiasto.pl do gabinetu psychoterapii i podjął się leczenia kompleksów.

      • 5 9

    • normalnie

      wówczas było w Gdańsku 10 razy mniej aut

      • 0 1

    • Ale za POlszewików POprawili.

      • 1 0

  • Wyjazd to luz, dojechać i zaparkować jest sztuką. (1)

    • 29 2

    • Dlatego jeżdżę na 7.

      • 0 2

  • Najpierw zakorkowano Smoluchowskiego (4)

    Potem jeszcze zrobili dwukierunkową od Jarowej z likwidacją miejsc, następnie buspas który zakorkował wyjazd, a teraz jeszcze Dębinki zakorkują bo wszyscy będą chcieli objeżdżać... Halo! Mózgiem ruszyć i przywrócić starą organizację i zacząć budowę dużego parkingu, płatnego oczywiście.

    • 41 1

    • rozbudowa Smoluchowskiego... (2)

      przede wszystkim.

      • 7 1

      • Wykosić te ogródki koło Uck i zrobić parking wielopoziomowy

        • 1 1

      • Do tego autobus 131, 283 co 20 min max z dostosowaniem grafiku pod korki ingodziny szczytu.

        • 1 0

    • Ulice jednokierunkowe

      Teoretycznie mają usprawniać ruch, a w rzeczywistości chodzi tylko o więcej płatnych miejsc parkingowych. Wystarczy spojrzeć jak sytuacja wygląda w Gdańsku (tzn. na starówce, w której istnienie niektórzy nie wierzą) - jeżeli czas dojazdu i wyjazdu wielokrotnie się wydłużył, to znaczy, że w danym momencie samochodów w ruchu jest więcej i one powodują dodatkowe zatory. Jeżeli ktoś pojedzie za daleko, zamiast zawrócić musi objechać co najmniej cały kwartał żeby wrócić do tego miejsca. Piesi oczywiście też czekają w nieskończoność, bo po likwidacji przejść, żaden kierujący ich nie wpuści, a jak wpuści, to ten z przeciwka już niekoniecznie i jest to po prostu niebezpieczne. Okres Jarmarku pomijam, bo to już w całym zakresie, parafrazując, nadaje się do prasy. W okolicy UCK ruch jednokierunkowy działa podobnie i zamiast cofnąć się o sto metrów, ludzie kwitną kolejne kilkanaście minut żeby objechać cały obiekt. Zarówno turyści, jak i pacjenci to często ludzie nie znający topografii i nie można dziwić się im, że czegoś nie zauważą i pojadą za daleko, zwłaszcza, że znalezienie czegokolwiek w UCK graniczy z cudem.

      • 8 2

  • Dulkiewicz zaraz w ogóle zamknie trakt konny , przecież to miasto ma TYLKO 750 tysięcy mieszkańców warto zamykać drogi (21)

    a najważniejsze aby przypadkiem nowych nie planować, a co dopiero budować. Średniowiecze drogowe

    • 151 69

    • 750 tys. ma z Gdynia, Sopotem, Wejherowem i z Pruszczem (1)

      • 19 17

      • 580 tyś ale prawdomówność to nie jest kluczowa cecha u zwolenników dojnej zmiany

        • 1 3

    • zniszczyć wszystkie drogi (3)

      zniszczyć tunele, wiadukty! zmniejszyć ilość ulic, stworzyć płatne parkowanie od brzeźna aż po plażę w otominie! Ot co dla dobra ludzi :) ? Takie zapędy ma Ola wraz z globalnymi szefami.

      • 43 16

      • Wszystie te autka ustawimy u ciebie pod oknem. Chcesz? (1)

        Gdzieś musza się pomieścić.

        • 14 15

        • Dom mu zburzyć pod parking, jeszcze więcej aut się zmieści.

          • 6 9

      • Oby tak się stało.

        • 0 0

    • Tylko auta z GD mają darmowe parkingi, inni płacić 10 zł/h i nie będzie korków w Gdańsku !!! (2)

      • 23 15

      • no nie, wszystkie samochody powinny płacić za postój w miescie. (1)

        To nie miejsce dla nich. Miasta dla ludzi. Jest wąska grupa ktora potrzebuje samochodu ale 90% nie potrzebuje. Używa bo ma. Niektórzy po parę. Dla tych co mają parę powinna być dodatkowa opłata - wielokrotność opłaty za 1 samochód. No i oczywiście wszystkie parkingi płatne lub na abonament. Nie ma opbowiazku posiadania pojazdu.

        • 2 3

        • dokładnie!

          • 0 2

    • i tak zagłosujecie na peło (3)

      to jest stan umysłu, niewytłumaczalny ...

      • 15 23

      • Tak to już jest z ljemingami.

        • 7 5

      • (1)

        Kacper, co po studiach prawniczych wziął kasę dla bezrobotnych pokazuje stan umysłu drugiej strony... Zmień dziadkowi jarkowi pieluchę i wróć dalej komentować

        • 3 5

        • Kacper to km iot, jadzie na nazwisku a jest pisowskim oblizywaczem kaczego anu sa.

          • 2 0

    • (1)

      Teraz PO wyborach POwrót do średniowiecza, POwozów, rowerów i ryksz jest gwarantowany!

      • 8 9

      • no, na Podlasiu i Podkarpaciu średniowiecze już wróciło, my sie jeszcze bronimy przed takim i jak ty

        • 4 5

    • średniowiecze drogowe i parkingowe jest wtedy, gdy się myśli, że samochód jest jedynym sposobem poruszania się po mieście (3)

      Gdy każdy chce jechać samochodem, wszyscy stoją (w korkach). Niestety, w naszym kraju nadal wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że cierpi na uzależnienie od samochodu: to się nazywa autoholizmem. Jest to objaw często towarzyszący cyklofobii i można (a nawet warto) go leczyć. Warto opracować i wdrażać program stopniowego uwalniania chodników, ulic i placów miasta od jeżdżących i parkujących samochodów, wzorem np. Paryża czy Londynu.

      • 3 7

      • Akurat w przypadku szpitala podwózka autem to jednak często jest konieczność (1)

        a nie fanaberia leniwego pacjenta. I mówię to jako die-hard fan i wieloletni użytkownik zbiorkomu z SKM na czele :)

        • 6 2

        • trzeba miec orzeszek zamiast mózgu aby coś takiego napisać. To truizm. Tylko zamiast samochodu bierzesz taxi bo nie jeżdzisz przecież dziń w dzień do szpitala, chyba ze jesteś lekarzem tym szpitalu, a wtedy to jest zbiorkom i rower.

          • 0 2

      • 100% racji. Wygaszanie ruchu w miastach i sensowny rozwój zbiorkomu i rowerów bo opcja być musi.

        • 0 0

    • Kacper to by nam tu świetne drogi pobudował. On jest taki przystojny i tak ładnie opowiadał w tv jak ścieki płynęły w gdańsku żeby turyści nie przyjeżdzali że go pokochałam. Jest śliczny i od jarka. Na pewno jak by tu żądził to by kwiatki wszędzie rosły. Kocham pis i jarka. prawdziwi polacy co dajom nam pieniądze na co chcemy.

      • 1 2

    • Dulkiewicz dobrze robi ,że wygasza ruch w miastach i go spowalnia.

      Ma ona inne wady ,ale tu robi sensownie. 30 km/h w całym miescie i wąskie drogi dojazdowe do centrum max 1 pas. Reszta powinna być zamieniona na buspasy. Wtedy nie będzie problemu z korkami bo nikt nie będzie kupował samochodu. Teraz ludzie jeżdzą bo mogą i maja samochody. Jak nie będą mogli przestaną je kupować i wszystkim będzie lepiej.

      • 0 2

  • Oplaty (4)

    Dramat to są tam opłaty - tam przyjeżdżają ludzie chorzy albo odwiedzający chorych a nie na zakupy do galerii
    Dramat

    • 45 5

    • Przecież wg kacpelka z PiS mają jechać lowelkiem albo tramwajem (3)

      • 4 12

      • Miejscy utrudniają kierowcom życie (jazdę) jak tylko mogą.

        • 7 1

      • To Dulkiewicz (PO) każe jechać lowelkiem albo tramwajem

        Nie wprowadzaj ludzi w błąd

        • 11 1

      • Kacperek idealny nie jest

        Ale raktywistą nie jest na pewno

        • 4 3

  • Ciezki sprzęt

    To się dopiero kociokwik zacznie. Ciężki sprzęt i dostawy na budowę dla SCSu. Ciężarówki będą wąskie uliczki blokowaly

    • 12 1

  • Tam nic nie wymyślą. Będzie tylko gorzej.

    • 11 2

  • korki (1)

    Polityka miasta w sprawie poruszania się i parkowania doprowadzi do paraliżu miasta i nawet komunikacja miejska nie przejedzie ponoć jest priorytetowa ale na papierze

    • 33 5

    • komunikacja zbiorowa ma szanse się rozwinąć jedynie wtedy, gdy za priorytet uznaje się komfort i bezpieczeństwo ruchu pieszych

      i innych niezmotoryzowanych. Komunikacja miejska nigdy nie zapewni serwisu drzwi-drzwi: trzeba zadbać o komfort i bezpieczeństwo dostępu pieszych i rowerzystów do przystanków i stacji transportu miejskiego, SKM i PKM. Dopiero wtedy miasto i jego mieszkańcy odetchną i wyleczą się z autoholizmu, mocno obecnego na tym portalu.

      • 1 1

  • to jeszcze warto byłoby się najpierw pozbyć się tych gór i dolin na Skłodowskiej-Curie

    a później puszczać ruch dwukierunkowy.
    Dodatowo już teraz kierowcy nie umieją czytać znaków drogowych i wpychają się z prawnego na lewy pas na Trakcie Konnym przy wjeździe właśnie na Skłodowskiej-Curie.
    Będą jeszcze większe korki niż do tej pory.

    • 42 10

  • A kiedy darmowe leki dla seniorów obiecane przez Pis (3)

    • 8 12

    • Kiedy coś darmo dla bezdzietnych singli po 30? (1)

      • 12 0

      • Do Bedronia pisz i to szybko.

        • 2 0

    • Nieaktualne

      Przychodzą nowi z hasłem " Piniędzy ni ma i nie będzie"

      • 10 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane