- 1 Węzeł Południe nie będzie zamknięty latem (97 opinii)
- 2 Zaparkował BMW na plaży. Sezon ruszył (152 opinie)
- 3 W kajdankach na masce, w aucie "feta" (50 opinii)
- 4 Z parku Centralnego na 25 dni do celi (38 opinii)
- 5 Stanowcze "nie", dla psów na plaży? (705 opinii)
- 6 Dużo atrakcji w Sopocie na Dniach Kurortu (62 opinie)
Możliwe duże zmiany w Orłowie. Tereny czekają na kupca i zabudowę
5,7 mln zł to cena wywoławcza za przeznaczony przez Gdynię na sprzedaż teren o powierzchni blisko 2,5 tys. m kw. znajdujący się przy al. Zwycięstwa w Orłowie. Będą tam mogły stanąć budynki mieszkalne o wysokości do 11 metrów. Kolejne tereny w okolicy skrzyżowania z Wielkopolską czekają na zabudowę.
Cena wywoławcza to 5,7 mln zł. Przetarg odbędzie się 27 października.
Remont przed sprzedażą
- Jako gmina zdecydowaliśmy, że to najlepszy moment na sprzedaż. Przeznaczenie terenu jest określone. Liczymy, że znajdą się chętni - opowiada Andrzej Ryński, naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w gdyńskim magistracie.
Przypomnijmy: w ostatnim czasie w pobliżu sprzedawanych terenów został wykonany remont nawierzchni al. Zwycięstwa. Robotnicy z firmy Eurovia przez miesiąc pracowali na odcinku arterii w kierunku centrum Gdyni pomiędzy ulicami Nawigatorów i Cyprysową . Kilkutygodniowy paraliż doskwierał kierowcom, pytającym, dlaczego remontowany jest tak krótki odcinek.
- Ten fragment został zakwalifikowany do przebudowy ze względu na zły stan techniczny zatoki autobusowej oraz konieczność przebudowy drogi w celu wygospodarowania miejsca na utworzenie drogi rowerowej, która docelowo ma być połączona z zaprojektowaną Międzynarodową Trasą Rowerową R-10 - odpowiadał w maju rzecznik Urzędu Miasta w Gdyni.
Także pod koniec października miasto wystawi po raz pierwszy na sprzedaż pobliską nieruchomość przy ul. ks. Zawackiego . Teren o powierzchni 600 m kw. został wyceniony na 661 tys. zł. Zgodnie z planem miejscowym możliwa będzie tam zabudowa jednorodzinna wolno stojąca.
Tereny prywatne, ale niezabudowane
Niewykluczone, że w najbliższych miesiącach ruszą inwestycje na działce znajdującej się naprzeciwko, obok skrzyżowania Wielkopolskiej i al. Zwycięstwa . Za teren o powierzchni ponad 5 tys. m kw. firma Batory Investments zapłaciła dwa lata temu miastu ponad 12 mln zł brutto. Wcześniej urzędnicy - przy protestach mieszkańców - zmienili plan miejscowy, przewidując możliwość dobudowania pasów skrętu z ul. Wielkopolskiej w al. Zwycięstwa w stronę centrum Orłowa i Sopotu i zezwalając na lokalizację tu budynku usługowego. Na razie przedstawiciele firmy nie chcą zdradzać swoich planów względem tego terenu.
W okolicy na zabudowę wciąż też czeka m.in. teren zakupiony w tym roku przez Semeko od SKOK. Na terenie o powierzchni 13,5 tys. m kw. mogą powstać budynki mieszkalno-usługowe oraz biurowiec. Od zabudowy terenu uzależniony jest remont fragmentu al. Zwycięstwa w okolicy, gdzie kilka tygodni temu urzędnicy z Gdyni ustawili znak ograniczenia prędkości do 30 km/h. Znaku - po naszej interwencji - już nie ma, ale nierówności na drodze pozostały.
Na razie pusty pozostaje odnowiony biurowiec przy al. Zwycięstwa , który przez lata straszył wyglądem. Obiekt zyskał na początku roku nową elewację, ale do środka, gdzie trwają nadal prace wykończeniowe, nikt się jeszcze nie wprowadził.
Opinie (126) 3 zablokowane
-
2017-10-13 06:02
Obecna ekipa która odchodzi w niesławie sprzeda deweloperowi wszystko. (14)
Szkoda miasta:(
- 192 31
-
2017-10-13 06:40
w ostatnim roku ktoś tak skompromitowany nie powiem mieć możliwości (1)
sprzedaży majątku miasta!
- 46 15
-
2017-10-13 11:15
ech te trolle kondomickie...
jak nie buduje się, to psioczą, że sie nie buduje
jak miasto chce sprzedac teren pod zabudowę - tez psioczą- 12 14
-
2017-10-13 06:40
(3)
Musza sprzedawać żeby mieć kase na odszkodowania za zle wywłaszczone działki po wojnie.Wszystkie sprawy ciagnace sie latami przegrywają.
- 35 7
-
2017-10-13 06:44
Gdynia na spory prawne wydaje rocznie 2-3 miliony zlotych (1)
Wszystkie sprawy prowadzą koledzy doktora prawa chyba wiecie kogo...
- 27 8
-
2017-10-13 08:16
Jak wygra PiS, to nie będzie problemów z sądami, co nie?
- 12 10
-
2017-10-13 06:55
te akurat będą ciągnąć się jak najdłużej
takie śmierdzące jajo z dobrodziejstwem inwentarza przejmie kolejna ekipa
- 15 2
-
2017-10-13 06:54
muszą jakoś zarobić na odprawy
dobrze, że przynajmniej mają tę świadomość, że czas zbierać zabawki.
- 21 7
-
2017-10-13 08:31
(1)
jak mają sprzedawac takie łąki i klepiska to jestem za sprzedażą wszystkich. W końcu mieszkania muszą byc gdzies budowane.
- 8 8
-
2017-10-13 11:03
parki i tereny zielone w pobliżu pasa drogowego to akurat nie są klepiska
i dziwnym przypadkiem akurat te klepiska w Orłowie sprzedają... Niechby powystawiali na sprzedaż coś na obrzeżach miasta, ale nie, tam to tylko chcą dzierżawić.
- 13 1
-
2017-10-13 08:31
Ty sam odchodzisz. (2)
do psychiatryka. Najgorsze jest to, ze ludzie mogą uwierzyć w te farmazony co wypisujesz.
- 7 19
-
2017-10-13 08:58
witamy trolla z urzedu miasta Gdynia:)). tylko obrażać zwykłych ludzi potrafisz? (1)
- 13 10
-
2017-10-13 10:03
Jak twoja opcja polityczna wygra to zostaniesz takim samym trollem
- 3 11
-
2017-10-13 12:25
Szkoda że ten Horała ma tylko 2 % poparcia
- 9 12
-
2017-10-14 09:22
mieszkania od dewelopera też ktoś kupuje...
... konsumenci, przeciwnicy betonowania miasta ale żądający wszędzie bezpłatnych parkingów wożący się po centrum miasta kopcącymi czołgami...
- 2 2
-
2017-10-13 06:04
(3)
Niech budują. Przy okazji kiedy rusza rozbiórka d.sanatorium?
- 29 43
-
2017-10-13 06:41
szczur to ty?
Mało złego zrobiłeś miastu i mieszkańcom?
- 23 5
-
2017-10-13 14:28
Rudera dawnego sanatorium w tak ładnym i reprezentacyjnym miejscu wyjątkowo źle świadczy o włodarzach miasta.
- 8 0
-
2017-10-13 14:35
Niestety. Wszystko inne, tylko nie prace budowlane. I tak w nieskończoność.
- 2 2
-
2017-10-13 06:06
(9)
Przede wszystkim zlikwidować " działki " na Al. Zwycięstwa i tam zbudować nowoczesną architekturą z usługami!!!
- 133 20
-
2017-10-13 06:23
Ten teren szczur chyba widzi z okna swojego wielkiego gabinetu.
Do tego tam pala śmieciami. Wstyd szczur!!
- 30 3
-
2017-10-13 08:13
Niestety zamiast zlikwidowac zalegalizowali te samowole (4)
I teraz k*upa
- 28 3
-
2017-10-13 08:37
(3)
Samowoli praktycznie już tu nie ma. Nowe domy i rozbudowane stare. Wszystko legalnie. Jak powstaną drogi to będzie jedna z ładniejszych małych dzielnic Gdyni.
- 5 28
-
2017-10-13 08:54
budki i budeczki
oraz szałerki a nie domy. I nawet drogi nie spowodują, że miejsce to zyska na urodzie.
- 24 0
-
2017-10-13 09:46
Samowoli nie ma, bo sa zalegalizowane ;)
- 10 5
-
2017-10-13 13:02
Fawele mają może swój urok
Ale nie nazywajmy ich od razu "ładniejszymi dzielnicami", OK?
- 13 3
-
2017-10-13 09:25
Póki co to tylko się likwidują slumsy na Grabówku :p
- 10 1
-
2017-10-13 12:01
Działki ? To się nie uda
To taka mafia ze nikt sobie nie poradzi. Teraz to się nawet mocno rozbudowują bo 35 m + piętro drugie 35 , razem 70 m to już super juzmieszkanko, bez żadnych pozwoleń bo to niby altanka i mieszkają całe rodziny. Dzialeczka za darmo a koszt tylko170 zł rocznie. To jest dopiero interes !
- 15 3
-
2017-10-13 16:17
Sam sie sprzedaj
- 2 2
-
2017-10-13 06:08
sprzedać zabetonowac, będzie kasa na kosmodrom,cudawianki opener albo dla arki na wzmocnienia. (4)
Dlaczego urząd miasta nie zrobi porządku z "działkami " przy zwycięstwa? Na dziko powstają tam coraz większe domy;
- 123 18
-
2017-10-13 06:13
Dokładnie, jak będzie chętny do budowy, to kto ich później wy*******? (1)
Każdy się będzie bać, a tak wydaje mi się, że w ten łatwy sposób ekipa doktora prezydenta Wojciecha Szczurka pozbywa się problemu braku mieszkań komunalnych. Bo przeważnie ludzie zmuszeni są tam mieszkać
- 12 1
-
2017-10-13 11:18
widzę, że na Gdynię codziennie psioczą
ci sami - kilku pseudokibiców bałtyku z kompleksami chyba
- 9 8
-
2017-10-13 17:38
Działki
Bo miasto dało ziemię za darmo żeby się wybudowali ha ha ha .Ja mam tam działkę i się Buduje.
- 2 0
-
2017-10-13 18:54
Działkowiec
Tam budują legalnie domy bo dostali działki ,i se budują ja też Buduje he he he
- 2 0
-
2017-10-13 06:11
Szczurek dalej wyprzedaje miasto! (6)
Jak się tam czuje sprawa sądowa o kosmodrom, może byście sprawdzili?
- 89 20
-
2017-10-13 06:24
Co szczur robi z pieniędzmi?? Sprzedaje wszystko jak leci a inwestycji nie ma!!
- 16 9
-
2017-10-13 07:05
nie rozpędzałbym się tak mocno (3)
p. Szczurek to dobry człowiek, zawsze wydawał się uczciwy. Nie rozumiem tylko dlaczego otacza się takimi pazernymi i śliskimi moralnie współpracownikami...
- 8 16
-
2017-10-13 07:10
Z twarzy to bym nie powiedział
Taki typ pooszukiwałby każdego na pieniądze. Zaznaczam, że to tylko pierwsze wrażenie "z twarzy".
- 11 4
-
2017-10-13 09:00
dobry człowiek?? pamiętasz historię dziewczynki która mieszkała w krzakach?? (1)
- 7 3
-
2017-10-13 11:08
tej z Pekinu?
coś tam pamiętam ale nie bardzo rozumiem, do czego pijesz. Czy Szczurek osobiście wydał jakąś decyzję w jej sprawie?
- 1 2
-
2017-10-13 16:37
Spocisz się od komentowania, dużo wolnego czasu?
- 0 3
-
2017-10-13 06:48
przyjdzie PIS, uspoleczni (4)
zyski i stanowiska, dla swoich chloptasiow. trolle tego miernoty horaly sa takie latwe do zauważenia, nie potrafi nic, tylko pluc jadem.
- 54 39
-
2017-10-13 06:59
czym ty trollu szczura różnisz sie od nich??
Jestes jeszcze gorszy,bo szczur opłaca cię z podatków mieszkańców!
- 11 6
-
2017-10-13 07:03
Może trochę argumentów co robili poprzednicy ? (1)
może coś o deficycie ,o długu publicznym, o zyskowności przedsiębiorstw państwowych ,o wsparciu rodzin, o Amber Gold , o sądach , o wywłaszczeniu kamienic ...i jeszcze co CBA i ABW robiły przez osiem lat ?
- 10 6
-
2017-10-14 23:05
przypominam że SKOKi to przewał kilka razy większy niż AMBER. Ale o tym ci....
- 0 2
-
2017-10-13 07:28
każdy kto krytykuje sitwe szczura, to trolle opłacane przez PiS i PO:)?
Mieszkańcy nie mogą mieć innego zdania:))??
- 9 5
-
2017-10-13 07:17
Mam pomysł (6)
1. Postawić dookoła tego terenu wysoki betonowy mur z jednym wjazdem,
2. Ogłosić, że będzie stamtąd startować trójmiejska masa kretyniczna albo coś w tym stylu i że każdy rowerzysta dostanie świeżarka,
3. Spocone szczury wjeżdżają tam masowo,
4. Szybko! zamykamy ich tam i kończymy budowę muru,
5. Na ulicach jest cisza i spokój. Kierowcy mogą spokojnie jeździć bez roszczeniowych idiotów.
Pozdrawiam z mojej Scanii- 57 49
-
2017-10-13 09:13
Co wy tam palicie, Nigeryjski Książę?
- 8 7
-
2017-10-13 09:53
Dureń jestes ,powinieneś miec bana na Neta.
- 5 10
-
2017-10-13 19:18
idiot
- 3 2
-
2017-10-15 09:40
Popieram, Popieram!!! (2)
Kalesoniarze bezczelnie blokują wąskie drogi i tworzą kilkukilometrowe korki na wąskich drogach! (Mają "trening")
Kalesony do lasu!!!
PS. Ustawcie sobie spryski szyby przedniej tak lekko "na bok"
Ja tal zwalczam kalesoniarstwo- 2 2
-
2017-10-15 10:46
(1)
Dawno to robię,walę im tym najtańszym z biedry,zostawia osad.
- 1 0
-
2017-10-15 14:02
Ja dolewam gencjany do płynu spryskiwaczy - jest tania i nie spiorą jej niczym!
A przekonają się o tym po czasie, czyli po praniu, a nie od razu, więc nie będą wiedzieć, kto im zniszczył nie tani strój. Może się wówczas czegoś nauczą!
- 0 2
-
2017-10-13 07:23
tow. Ryński ! (9)
nie wyprzedajcie terenów które są potrzebne i niezbędne do rozbudowy infrastruktury komunikacyjnej !, gołym okiem widać ,że tam trzeba zbudować nowy bezkolizyjny Węzeł i rozbudować istniejące skrzyżowanie ! . Czy w Gdyni naprawdę nie ma urbanistów i planistów ?, co wy Mośki a tego Miasta robicie ?
- 81 13
-
2017-10-13 07:28
deweloper rządzi szczurem.
- 13 2
-
2017-10-13 08:05
Rozbudowa skrzyżowania w węzeł bezkolizyjny? Bzdura! (3)
To byłby najgorszy pomysł z możliwych. Co z tego, że przez to skrzyżowanie przejedzie więcej pojazdów, skoro za parę minut dojadą do centrum, gdzie większej przepustowości nie ma i nie będzie! No chyba, że samochodziarze będą postulowali wyburzanie kamienic pod nowe miejskie drogi.
- 12 9
-
2017-10-13 11:30
w takim razie w tym miejscu mogłaby powstać kolejna estakada dla rowerów
buspas, wiata przystankowa i stacja ładowania hulajnóg elektrycznych. Zadowolona/y?
- 8 0
-
2017-10-13 11:34
jak będziesz miał kiedyś więcej pieniążków (1)
...i stać Cię już będzie na samochód, to pojedź sobie na wycieczkę do Berlina albo Monachium i tam sobie policz ile pasów wjeżdża do centrum. Przy okazji obejrzyj sobie jak fajnie można rozwiązać ścieżki rowerowe. A potem wróć do takiej Gdyni i zastanów się gdzie Ty właściwie żyjesz i czy w ogóle takie coś można nazywać miastem.
- 7 3
-
2017-10-13 13:58
Byłem w Berlinie...
I oczywiście w Berlinie, 3,5 milionowym mieście, są drogi z większą liczbą pasów. Ale to nie ma żadnego przełożenia na Gdynię i nie jest powodem, żeby w ćwierćmilionowej Gdyni rozbudowywać drogi do szerokości autostrad.
- 5 2
-
2017-10-13 08:55
racja (2)
w tym miejscu są ciągle korki, jeszcze kolejnych domów do szczęścia tam brakuje....
- 9 3
-
2017-10-13 10:11
(1)
Racja, potrzeba żeby zlikwidować wszystkie budynki oprócz galerii handlowych i parkingów tak by poszerzyć istniejące ulice do 4 pasów w jedną stronę.
- 3 4
-
2017-10-13 11:41
Błąd
potrzeba tam kolejnych betonowych kloców, żeby mieszkańcy - oprócz aut smrodzących pod światłami ustawionymi na czerwoną falę co 50 metrów - mogli oglądać za oknami już tylko beton i szkło, a nie jakieś drzewa, trawniki, czy zieleń miejską. Po co komu tereny zielone jeśli można tam wybudować apartamenty po 10k/m2...
- 5 1
-
2017-10-14 06:47
Są urbaniści,ale co mogą zrobić?wykonują tylko polecenia dyr.Karz.....a ten wykonuje polecenia prezydenta i tak koło się zamyka.
- 1 0
-
2017-10-13 07:31
Pewnie jakiś układowski z pisiorami wygra przetarg oczywiście pod warunkiem powstania ulicy lub ronda Kaczyniaka... (2)
Towazrzysze z Pisu wiedzą dokładnie jak podzielić między siebie tort!
- 34 40
-
2017-10-13 10:12
Córka leśniczego, albo totumfaccy Szydło z kampanią za 17 mln zł
- 7 4
-
2017-10-13 12:02
TAK
juz lizanko odbylo sie w teatrze na jakims festiwalu "pieknych filmów " fujjjj
- 3 1
-
2017-10-13 08:18
Skandal, w mieście nie powinno się budować (tylko przelotówki)!!!!
- 17 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.