• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nextbike chce być operatorem nowego Mevo

as
14 maja 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Rowery Mevo blokują miejsca parkingowe
Trzy firmy złożyły wnioski do udziału w dialogu konkurencyjnym, co ciekawe - jest w nich także Nextbike Polska. Trzy firmy złożyły wnioski do udziału w dialogu konkurencyjnym, co ciekawe - jest w nich także Nextbike Polska.

Trzy firmy złożyły wnioski do udziału w dialogu konkurencyjnym dotyczącym ponownego uruchomienia Mevo. Są to: konsorcjum BikeU i Freebike, firma Marfina oraz, co ciekawe, Nextbike Polska - która nie sprostała temu zadaniu za pierwszym razem. Rozmowy z wybranymi wykonawcami rozpoczną się za kilkanaście dni i potrwają przynajmniej do początku lipca.



Nextbike Polska powinien mieć szansę zostać operatorem Mevo 2.0?

Rozpoczynający się dialog konkurencyjny jest już częścią postępowania przetargowego. Oceny wniosków dokona komisja przetargowa złożona z przedstawicieli Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot, oficerów rowerowych Gdyni, Gdańska, Sopotu i Tczewa, specjalistów ds. zamówień publicznych i prawników.

Oceniane będzie m.in. doświadczenie w zarządzaniu systemami współdzielonymi oraz średni przychód netto z ostatnich trzech lat (nie mniejszy niż 3 mln zł). Do dalszych rozmów zostaną zakwalifikowane firmy, które spełniają formalne warunki udziału w postępowaniu.

Zagraniczne firmy zainteresowane Mevo



Wnioski do udziału w postępowaniu złożyli Konsorcjum BikeU (Polska) i Freebike (Czechy), Marfina (Hiszpania) wraz z firmą Geovelo (Polska) jako podwykonawcą oraz Nextbike Polska.

Przypomnijmy, że ta ostatnia firma, a właściwie jej spółka córka NB Tricity, była już operatorem Mevo, ale nie wywiązała się z umowy i cały projekt roweru miejskiego upadł.

Po ocenie wniosków wybrane firmy zostaną zaproszone do rozmów, które potrwają przynajmniej do połowy lipca. W trakcie rozmów komisja przetargowa razem z wykonawcami opracuje rozwiązania najlepiej odpowiadające potrzebom oraz wymaganiom użytkowników i samorządów. Dokładne opisanie przedmiotu zamówienia nastąpi dopiero po ukończeniu dialogu z wykonawcami. Ostatnim etapem dialogu konkurencyjnego jest składanie ofert i wybór najkorzystniejszej z nich.

Co najmniej 4 tys. rowerów, z czego min. 25 proc. elektrycznych



- Eksperci z kraju i zagranicy pracujący przy opracowaniach będą współpracować z OMGGS do momentu wyłonienia nowego operatora MEVO. Przeprowadzona zostanie analiza modeli funkcjonowania nowego Mevo, która będzie zawierała m.in. zalecany rodzaj rowerów, sposób i technologię ładowania wraz z rozmieszczeniem stacji, kryteria oceny jakości funkcjonowania systemu, koszty wdrożenia różnych modeli Mevo oraz szacowane przychody. Wśród mieszkańców OMGGS prowadzone są badania ankietowe dot. m.in. preferowanej ceny abonamentu i popytu - wylicza Alicja Mongird, rzecznik Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot.
Nowy system ma składać się z min. 4 tys. rowerów, z czego min. 25 proc. mają stanowić rowery elektryczne, które są już w posiadaniu OMGGS. Większy nacisk ma być położony na relokację rowerów i rozproszenie punktów serwisowych oraz punktów ładowania baterii.

NextBike Polska ogłasza upadłość (13 opinii)

Nextbike startuje w przetargu do mevo 2.0? A to ciekawe, bo w Warszawie ogłasza upadłość
Nextbike startuje w przetargu do mevo 2.0? A to ciekawe, bo w Warszawie ogłasza upadłość
as

Miejsca

Opinie (302) ponad 50 zablokowanych

  • Spółki spółeczki do okradania miasta na miliony

    Gdzie jest prokurator za tą machloje ? Gdzie są nasze pieniądze za abonamenty firma zarobiła dziesiątki milionów zł okradając mieszkańców i znowu dostaną kasę z miasta ? Jakie są ppwiązania miasta z prezesem spółki ? Oszustwo do 5 lat działanie na szkode miasta - sąd powinien wyrok nakazujący oddanie 100% kasy + odsetki

    • 13 0

  • Gdzie my żyjemy? (1)

    Złożyć nieodpowiedzialną ofertę, położyć projekt bez większych konsekwencji i pozbawić na kilka lat mieszkańców roweru miejskiego. I zgłosić się ponownie.

    • 14 0

    • I wygrają :))))

      • 3 0

  • Co z pieniędzmi? Nie zwrócili do tej pory na konto! !!!!!!!

    • 11 0

  • Dla trolli pis to wina władz gdańska za nieudany projekt (1)

    Dla i**otów nie ma znaczania fakt że to był projekt metropolitalny a nie gdański,w pakiecie szamba pis plują jeszcze na mieszkańcow nazywając ich małą sycylią,volksdojczami ,łapowkarzami itp,itdOczywiście bez żadnych dowodow to norma

    • 4 15

    • Czyli metropolitalne gamonie bez wyobraźni

      Jak można dziennie wymienić 4000 baterii w rowerach w całej metropolii. Czym kim i jak? Bez ładowania w stacjach nie da rady albo takie ceny za jazdę że wystarczy ładowanie raz w tygodniu.

      • 1 1

  • Złozone kilka mc temu podanie o oddanie środków i nadal nic kasy nie ma ,a już po następną chcą sięgać badziew nad badziewie wszyscy tylko nie oni

    • 7 0

  • Dosyć tej kompromitacji z next bike. Do dzisiaj kasy ludziom nie oddali z kont i abonamentów. To jest jawna kpina i plucie podatnikom w twarz, ze zostali dopuszczeni do przetargu mevo 2.
    Ps. Ten post też skasujecie????
    PS2. Nie dla polskiej Sycylii!!

    • 9 2

  • Ale Nextbike schrzaniło już dwa razy (1)

    Pierwszy był w Sopocie ładnych parę lat temu. Dziwiłem się czemu weszli drugi raz do tej samej wody, ale trzeci.....?

    • 14 1

    • na stratach się zarabia - tylko ci co je finansują stratę to frajerzy - np. podatnicy

      niektórzy z nich głosują w wyborach :)

      • 5 1

  • Najbardziej szmieszne jest to ze obecnie najbardziej popularne są hulajnogi.

    • 7 0

  • przeciez te rowery juz sie sie nie nadaja do jazdy a co z akumulatorami?

    • 6 1

  • Może warto dać im drugą szansę (1)

    już drugi raz kraść nie będą.

    • 0 15

    • haha

      • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane