• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Niepoważne zachowanie linii Centralwings

Michał (nazwsko do wiadomości redakcji)
17 marca 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 07:54 (17 marca 2008)
Wielu pasażerów ma wrażenie, że linie Centralwings odwróciły się do nich plecami. Wielu pasażerów ma wrażenie, że linie Centralwings odwróciły się do nich plecami.

- Przypadkowo dowiedziałem się, że mój bilet lotniczy do Gdańska jest nieważny, bo firma Centralwings przestała latać z Shannon do Trójmiasta. Nikt mnie o tym nie poinformował - skarży się nasz czytelnik, pan Michał.



Przebywam obecnie w Irlandii. Dwa miesiące temu kupiłem bilet lotniczy z Shannon do Gdańska i z powrotem, w liniach Centralwings. Tymczasem w minioną sobotę sprawdzając na stronie przewoźnika ceny biletów w czasie mojego urlopu w lipcu, przypadkiem zorientowałem się, że od 1 kwietnia 2008 wszystkie loty z Gdańska do Shannon zostały anulowane.

Chciałbym zaznaczyć, iż do mojego lotu na początku kwietnia pozostały dwa tygodnie. Nie zostałem w żaden sposób poinformowany o zaistniałej sytuacji. Po telefonie do przewoźnika dowiedziałem się że w ciągu dwóch tygodni mogę otrzymać zwrot pieniędzy w kwocie którą zapłaciłem za bilet czyli około 35 euro, lub wybrać sobie w to miejsce lot na innej trasie.

Jak wiadomo, cena biletu kupionego z dwumiesięcznym wyprzedzeniem nie jest adekwatna do kwoty, którą musiałbym zapłacić w tym momencie innemu przewoźnikowi za bilet.

W związku z tym uważam działania firmy Centralwings za niepoważne i nieuczciwe w stosunku do klienta. Kilka tygodni temu czytałem w portalu trojmiasto.pl informacje na temat otwarcia bazy Centralwings w Gdańsku. Z kolei parę dni temu pojawiła sie informacja o wstrzymaniu tej inwestycji. Po raz drugi w krótkim okresie czasu ludzie zostają potraktowani nieuczciwie przez tę firmę.
Michał (nazwsko do wiadomości redakcji)

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (67) 1 zablokowana

  • Niesolidna firma

    Mam podobny problem. W styczniu wykupiłam lot powrotny z Gdańska do Amsterdamu na maj. Powszechnie wiadomo już że tego połączenia nie będzie, ale na mojego maila Centralwings odpowiedziało jedynie, że mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy dopiero po upłynięciu terminu lotu. Czyli pieniądze utopione, nigdzie nie polecę, a teraz wiadomo że na weekend majowy jakakolwiek destynacja będzie wiele droższa. Centralwings natomiast dalej sprzedaje bilety do Amsterdamu, co już jest nieuczciwością do kwadratu.

    • 0 0

  • A jak zmienili godzinę lotu do Rzymu (1)

    to centralWings wysłał do mnie maila, a za pare dni zadzwonił konsultant na komórkę żeby się upewnić że na pewno wiem o zmianie
    Więc mam z tą linią doświadczenia biegunowo odległe od opisywanych w artykule
    Może przy zakupie nie podał Pan prawidłowego numeru telefonu kontaktowego?

    • 0 0

    • Ja miałem to samo

      Zmienili godziny odlotów z gdańska do rzymu z 8 rano na 20 wieczorem. dowiedziałem się o tym przypadkiem bo nikt do mnie nie zadzwonił ani nie napisał.

      • 0 0

  • pomóż (1)

    na jaki numer dzwonic do centralwings, wszystko połączenia są odkladane. Ja takze mam wykupiony bilet na kwiecien. nie ma znaczenia czy linie nazwą sie tanimy czy beznadziejnymi, obowiazki wobec klienta maja identyczne jak kazda firma przewozowa!

    • 0 0

    • 0 801 080 112* - dla telefonów stacjonarnych
      48 22 420 57 75 - dla telefonów komórkowych i zagranicy

      to numery do CW, pod 9 jest konsultant, a co do podawania danych to podałem im prawidłowy email i telefon jak zwykle zreszta bo dosc czesto latam na tej trasie

      • 0 0

  • zwykle dziadostwo (2)

    tak to mozna nazwac, bilety wcale nie sa tanie, samoloty opoznione.
    Mam bilet z dzieckiem na kwiecien do Shannon, do Polski dolecimy, ale z powrotem nie wiem jak bedzie.
    W Polsce zawsze tylko straty, bankructwa itd.
    Jakos inni przewoznicy potrafia.
    Oczywiscie zadnej informacji dla klienta i gluchy telefon na informacji centralwings.
    Nie wazne, czy sa tanie linie czy nie.
    Zwykla przyzwoitosc w stosunku do ludzi.
    Najlepiej nic nie powiedziec i pieniedzy tez nie zwrocic. Poza tym co ich to obchodzi, czy masz jak wrocic do Irlandii, to jest nasz problem.
    Zwykle chamstwo!

    • 0 0

    • hehe

      poczytaj warunki

      ..... chciało się zasiłkow w Irlandi to teraz cierp i marudz dalej

      • 0 0

    • centralwings =bałagan naciaganie

      Smierć frajerom , nie przeczytawszy najpierw opinii w internecie o Centralwings, wykupiłem w lutym 2 bilety powrotne w relacji Gdańsk Rzym, sprawdzając rozkład lotów stwierdziłem, ze wdniu wylotu figuruje zamiast godziny rannej godzina wieczorna. Zamiepokojony tym od kilku dni usiłuję dodzwonić lub skontaktowć sie e- milem bez skutku , numery podane albo nie odpowiadają lub automat przeprasza ,że czas oczekiwania jest długi dłuższy itp. ne-maile nie mam odpowiedzi i tak w kółko. mam w w związku z tym zasadnicze pytanie
      Centralwings to spółka córka państwowej firmy PLL Lot, kto personalnie nią zarządza a raczej nie rządzi a tylko bierze kasę? i czy tak nieprofesjonalne zrzadzanie znajdzie finał w prokuraturze?
      2)

      • 0 0

  • A ich samoloty to żenada

    dwa dni temu wróciłem z Aten do Krakowa. Pierwszy raz w życiu leciałem tak tandetnym samolotem. Siedziałem przy oknie, a w ścianie pod nim była szpara ok 2,5 cm, że było widać ocieplenie z włókna szklanego. W toalecie zaś mydło wlane było do jakiegoś wygniecionego pojemnika. Lot był koszmarny - zero połączenia z kabiną pilota, silniki jak by co chwilwę traciły moc. Odradzam wszystkim tego przewoźnika - to był mój pierwszy i ostatni raz w linii Central... Rozumiem, że to tanie linie, ale Wizz... też jest tani, natomiast standard zachowuje na wysokim poziomie.

    • 0 0

  • Cała prawda o CentralWings

    http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=51265

    • 0 0

  • inne linie też więcej nie oddają !!!

    i taka jest prawda

    • 0 0

  • Podobno można zamienić rezerwację na inną w przeciągu miesiąca. C0 informuje pasażerów na kilka dni przed odlotem o anulowaniu. Świetnie co?!? aa na co mam zamienić Manchester na Edynburg?!? aaa kasę mogą oddać po dacie odlotu. Porażka totalna.

    • 0 0

  • Pan prezyd.Adamowicz wypowiada sie w spr. lotniska BD,

    może i wypowie sie w spr.Centralwings i przeprosi(naprawi szkodę) za zachowanie, toż na gdanskim lotnisku lądowały.

    Nie wiedziałem, ze Adamowicz został Nadprezydentem Metropolii

    • 0 0

  • ROWNIEZ LOT Z RZYMU DO GDANSKA ODWOŁANY

    Moj zabukowany i zaplacony potwierdzony lot Centralwings z Rzymu do Gdanska 30.03. odwołany niepodano z jakich przyczyn!?
    Do infolinni czeka sie w nieskonczonosc - jak sie porozumiec z Centralwings ?
    Pozdrawiam

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane