- 1 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (215 opinii)
- 2 Trzy przejścia na odcinku 130 metrów (74 opinie)
- 3 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (153 opinie)
- 4 Sprawa zgubionego karabinu trafiła do Gdyni (136 opinii)
- 5 Podpalacz z Gdyni w rękach policji (86 opinii)
- 6 Mieczysław Struk wybrany marszałkiem (147 opinii)
Nowe biletomaty w Gdańsku
Mennica Polska ustawiła na ulicach Gdańska pięć nowych biletomatów. Automaty stanęły w Jelitkowie, Morenie, Jasieniu, Ujeścisku i Oliwie. W sumie pasażerowie mogą korzystać już ze 105 takich urządzeń.
- Według badań satysfakcji pasażerów z ubiegłego roku aż połowa ankietowanych wskazała, że kupuje bilety głównie w automatach - mówi Sebastian Zomkowski, dyrektor ZTM w Gdańsku. - Dlatego na ulicach naszego miasta przybywa takich urządzeń, bo stale rośnie ich popularność i jest na nie coraz większy popyt.
Nowe urządzenia stanęły w następujących lokalizacjach:
przystanki tramwajowe:
- "Budapesztańska" (przy ul. Bulońskiej)
- "Migowo" (przy Myśliwskiej)
- "Jelitkowo-pętla tramwajowa" (na pętli w Jelitkowie)
przystanki autobusowe:
- "Cmentarz Łostowicki" (przy ul. Łostowickiej)
- przy ZOO w Oliwie
Montaż urządzeń już się zakończył. Jak informuje ZTM, cztery nowe urządzenia Mennicy Polskiej już działają, z piątego można będzie skorzystać w ciągu najbliższych kilku dni.
W biletomatach można płacić zarówno gotówką, jak i kartami płatniczymi. W urządzeniach należących do spółki Mennica Polska można również doładować karty miejskie.
Przypomnijmy, że w razie chęci złożenia reklamacji należy zwracać się do właściciela danego biletomatu lub Punktu Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9a albo w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Na Stoku 49. Reklamacje zostaną wówczas przekazane do właściciela biletomatów.
Opinie (188) 10 zablokowanych
-
2019-10-29 09:47
Tramwaje i autobusy
Wystarczy po montować w autobusach i tramwajach biletomaty każdy posiada kartę bankową a płatność jest bardzo prosta
- 1 0
-
2019-10-29 11:56
Biletomaty
Biletomaty powinny byc w kazdym pojezdzie komunikacji miejskiej . Dlatego ze motorniczy/ kerowca poninien tylko prowadzic pojazd a nie byc sprzedawca,a jak sprzedaje to niech sprzedaja tez te bilety na jeden przejazd nie tylko te godzinne
- 0 0
-
2019-11-25 07:49
Wspaniałe automaty.
Bardzo mi przykro, ale jednak nowa technologia nam nie pomoże. Te nowsze automaty prawie wcale nie działają. Za każdym razem kiedy chce kupić bilet albo doładować swoją kartę automat się zacina i nie reaguje. Starsze wersje były lepsze a nowe to tylko utrudnienia.
- 1 0
-
2020-01-09 14:29
Płaciłem gotówka i ze 100zł biletomat na ul.Warneńskiej, nie wydał reszty- 10zł.
- 0 0
-
2020-01-10 01:30
Do niczego!!!!
ciagle trafiam na zepsute....automaty i ich wlasciciel do bani.....ciekawe kto zacten złom płaci...pewnie znowu z nasxych podatkow komus kasa nabijana jak to w Gdańsku......
- 0 0
-
2021-05-29 14:03
blodek
te niektóre biletomaty to jak wsadzisz kase to ani biletu ani kasy a reklamacjie przy zepsutym tylko niby - g*wno prawda działa biletomat a kasy nie odda ani biletu i tak mi wcieło 5 złotych ostatnio miesiąc temu chodzili kiedys ci od kablówki operatorzy dałes 50 zita miałes programy na kilka miechów wsumie za free i tu ta sama funkcia operatorzy tych biletomatów tak ustawiają te biletomaty by kradły kase i biletów nie dawał 21 wiech i wiocha złodzieji
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.