• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe filmy promocyjne Trójmiasta

Michał Sielski
2 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 

Gdańsk zaprezentował właśnie swój najnowszy film promocyjny. Czy powtórzy sukces Gdyni, która na przełomie roku stworzyła klip podsumowujący ostatnie 12 miesięcy, który szybko spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w Internecie?



Podobają ci się filmy promocyjne naszych miast?

Nowy gdański film promocyjny osadzony jest w zimowych klimatach. To rzadkość, bo miasta najczęściej pokazują, jak dobrze jest spędzić w nich czas latem. To bowiem zdecydowanie łatwiejsze - można zagrać plażą i atrakcyjnymi, młodymi ludźmi. W nowym klipie atrakcyjnych ludzi też nie brakuje, ale mamy również zaśnieżony stadion piłkarski, plażę widzimy w mroźnych klimatach, a w jednej ze scen występuje nawet - co rzadkie i najbardziej zaskakujące - para emerytów.

W klipie "Gdańsk. Opowieść o wolności" nie brakuje akcentów historycznych, kulturalnych, rozrywkowych i oczywiście pięknych widoków. Dominują jednak uśmiechnięci ludzie.

Film kosztował 13,5 tys. zł brutto.

Kierunek Gdynia.



Gdynia swój film podsumowujący 2015 rok promowała na początku stycznia. Potem wykonany został jeszcze jeden. Zatytułowany "Kierunek Gdynia" spot to w istocie dynamiczny montaż ujęć z największych gdyńskich imprez, wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych oraz zakończonych inwestycji.

- Mieliśmy do dyspozycji ponad 2 tysiące ujęć, zarówno pięknych widoków Gdyni z lotu ptaka autorstwa Filipa Wielechowskiego i Marka Sałatowskiego, jak i z różnego rodzaju imprez realizowanych w Gdyni. Połączenie tego wszystkiego w całość i stworzenie spójnej koncepcji, tematycznych sekwencji, odpowiednio żonglując dynamiką filmu, stanowiło spore wyzwanie. Montażysta Michał Giorew stanął na wysokości zadania, film zbiera bardzo pochlebne recenzje, wiralowo rozprzestrzenia się w mediach społecznościowych. Osiągnęliśmy zatem oczekiwany przez nas i przez zleceniodawcę efekt. Osobiście chętnie jeszcze bym ten film dopracował i wzbogacił np. o nowoczesną infografikę. Ale to może już przy kolejnej produkcji - mówi Jakub Jakubowski, producent filmu z Prestiż Trójmiasto.
Film wykonany na zlecenie Urzędu Miasta Gdyni kosztował 11,5 tys. zł netto.

W lutym nowy promocyjny film zaprezentował także portal Trojmiasto.pl. Nasza produkcja została ograniczona czasowo do 30 sekund i skierowana jest do młodszej grupy mieszkańców Trójmiasta.

Opinie (150) 1 zablokowana

  • (15)

    moj znajomy pracuje w muzeum emigracji i mowi ze sa dni ze nawet mniej niz 10 osob odwiedza to muzeum
    nadrabiaja sobie statystyki zmuszajac dzieci ze szkol do odwiedzania tego tworu

    • 88 10

    • Muzeum Emigracji to szczyt...

      ...muzealnego słabiactwa. Wystawa bez pomysłu, jak sprzed 30 lat. Tyle w tym temacie.

      • 0 0

    • o Gdańsku to materiał chyba jakiegoś chłopca z po.

      • 1 0

    • darku ,paracuje tam długo,masz kiepskiego informatora lub kolege fantaste megalomana.

      zapisy są sporo do przodu.

      • 0 1

    • Ciekawy jestem statystyk ECS (6)

      pi odjeciu wycieczek szkolnych.

      • 29 10

      • Są wielokrotnie lepsze

        • 0 2

      • mnie ciekawi ile będzie kosztowała modernizacja elewacji (4)

        bo kiedyś w końcu władza się zmieni, albo ktoś w magistracie się kapnie, że jest obrzydliwa, szpeci miasto i robi Gdańskowi złą reklamę.

        • 19 13

        • robi miastu swietna reklame (3)

          Pracuje w firmie, ktora ma kilka biur w calej Europie. Kolega przyjechal kiedys do Gdanska na weekend. Ogolnie w celach rozrywkowych.

          Po dwoch dniach imprezowania uznal, ze nalezy cos zwiedzic i wybral ECS. Byl zachwycony. Tak budynkiem, jak wystawa.

          Ja wiem, Janusz i Grazynka wiedza lepiej, co jest ladne i dobre. Wszak byli na wakacjach olinkluzif w Egipcie.

          • 29 16

          • chyba sufit ci spadł na głowę - albo pracujesz dla magistratu (2)

            razy nie zliczę ile znajomi z Warszawy i innych miast Polski dopytywali się, co to jest za szkaradztwo w środku miasta i kiedy zostanie rozebrane. Wstyd straszne tłumaczyć, że to miejska inwestycja za setki milionów.

            • 23 16

            • hahaha

              budynek jest oryginalny, przynajmniej nikt nie pomyli z galeria handlowa albo biurowcem. Jest charakterystyczny i za jakis czas będzie jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli Gdańska.

              • 8 0

            • "Warszawi i innych miast Polski"

              Ot i masz wytłumaczenie ich gustu.

              • 8 2

    • (2)

      film reklamowy gdyni
      szczur sklada kwiaty na grobie franciszki cegielskiej
      to trzeba mniec tupet zeby ten nieudacznik reklamowal sie w ten sposob

      • 26 16

      • Człowieku lecz się...

        Ty naprawdę lepiej się czujesz jak kogoś bezkarnie błotem obrzucisz?Jak Ci prezydent nie pasuje to na niego nie głosuj i tyle a nie wstawiaj tych wypocin tutaj bo nie dobrze już od tego się robi.

        • 7 9

      • Tupet?

        To zwyczajna kreacja mająca na celu przedstawienie ciemnym wyborcom swej postaci na tle pozytywnie się kojarzącym. Ot, polityka. Problemem są wyborcy, nie Szczurek.

        • 9 10

    • (1)

      a mój znajmy (członek PiS) dostaje kasę za hejtowanie trójmiejskich włodarzy

      • 14 13

      • a mój znajomy (członek Samorządności) hejtuje PiS za darmo, w wolnych chwilach w pracy (miejska spółka komunikacyjna)

        • 15 6

  • Słabiutko

    Słabo - słabiutko, miasto bez dynamiki jakby wymarłe i do tego zimą - masakra. Na koniec śmieszni przebierańcy z garnizonku gdańsk - lipa jak nic. Dobrze że nie wystąpił ten gburowaty kaper z klukiem jak po wódzie.

    • 1 0

  • Promocja trochę słaba

    Dwa filmy podobne ale inne.Łączy je brak soczystych letnich kolorów .Gdańsk oparty na kilku twarzach udziwniony i mało przekonujący,bez wspaniałych zabytków,ciemny,ponury.Gdynia bardziej przekonująca co do ludzi,ale także ciemna ,ponura.Ta promocja słaba mało przekonująca

    • 1 0

  • ładne ale bez pomysłu. Trudno wymagać coś dobrego za taką mała kasę.

    • 0 0

  • Nie widać samochodów i psich kup na chodnikach. (7)

    • 43 9

    • bo to film promujący Gasńsk a nie trójmiasto (6)

      jak chcesz kupy jedz do Gdyni

      • 8 14

      • zastanawiam się dlaczego macie tyle jadu w sobie (3)

        więcej niż żmije.Nic tylko opluć sąsiada i mieć radochę...najgorsze że sama dawałam się w to wciągać...na szczęście mam w Gdańsku trochę przyjaciół i mimo wszystko nie są to trolle ziejące nienawiścią....w drugą stronę też się to tyczy...gdynianie też potrafią popisać się swoją głupotą na tym portalu.

        • 9 1

        • (2)

          Nie każdy wytykający wady Gdyni (głównie nieudolność obecnej władzy) jest z Gdańska. Wytykać to, co złe może (i powinien) każdy szanujący się gdynianin. Ty za to, jak widzę, jesteś ślepą wyznawczynią Wielkiego Prezydenta, Najjaśniejszego Wojciecha.

          • 4 5

          • No i co z tego (1)

            nie jedna syla jest pana Szczurka zwolenniczką ja też jestem jednym z wielu Jego zwolenników.

            • 3 1

            • fuj i się przyznajesz do tego

              • 0 0

      • śledź - kupa - śledź i do tego dwie wykałaczki i lotnisko w planach :) wielka gdyńska metropolia słowem :)

        • 6 6

      • O tak, szczególnie na Dąbrowie wokół bloczków MSM.

        • 7 4

  • Peryferia świata.

    • 0 0

  • Amator (1)

    Promocja niskobudżetowa i efekt mizerny, amatorski.

    • 0 0

    • ?

      o którym filmie mówisz?

      • 0 0

  • Moim zdaniem wygrywa klip o Gdyni...

    • 1 0

  • Filmik o Gdyni wyrażnie lepszy,

    tam Bałtyk jest motywem przewodnim. W przypadku Polski,gdzie tylko ok.4% ludzi żyje w pasie nadmorskim jest to z pewnością interesujące dla ludzi z głębi lądu. Filmik o Gdańsku to JEDEN WIELKI CHAOS !!! Oko widza na niczym nie może się skupić. Drodzy autorzy - uzyskaliście efekt jak człowiek , który remontując mieszkanie nakleił każdy pasek tapety z innego wzoru.

    • 1 0

  • Niemozliwe!

    Pan Sielski popelnil obiektywny artykul,koniec swiata!

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane