- 1 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (33 opinie)
- 2 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (100 opinii)
- 3 Pozostałości baterii mającej bronić portu (60 opinii)
- 4 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (17 opinii)
- 5 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (132 opinie)
- 6 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (355 opinii)
Spółka Energa właśnie otworzyła kolejny punkt sprzedaży. Jest to popularna w wielu branżach tzw. "wyspa sprzedażowa" zlokalizowana w centrum handlowym. Gdański Punkt Sprzedaży został otwarty w Galerii Osowa przy ul. Spacerowej 48 - przeniesiony z Parku Handlowego Matarnia.
Punkt Sprzedaży Energa jest otwarty w dni robocze i soboty w godzinach 10-21 oraz w niedziele w godzinach 10-20. Klienci prywatni oraz instytucjonalni mogą zawrzeć nową umowę na dostarczenie energii elektrycznej lub przedłużyć obowiązującą umowę, korzystając z najnowszej oferty Energi - Gwarancji Stałej Ceny sprzedaży prądu. Żadne podwyżki nie wpłyną na cenę energii elektrycznej nawet przez 5 lat, zależnie od długości trwania umowy.
W Punkcie Sprzedaży Energa możliwe jest też skorzystanie z innych usług, promocji, załatwienie pierwszego lub ponownego założenia licznika, a także przepisanie licznika na nowego odbiorcę. Z punktu widzenia klienta, najważniejsza jest możliwość zawierania umów i aktywowania najpopularniejszych produktów i usług oferowanych przez Energa, takich jak rozliczenia rzeczywiste czy rozliczenia pre-paid.
Punkty sprzedaży Energa nie realizują spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej. W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje infolinia, dostępna w dni robocze w godzinach 7-22 pod numerem 555 555 555 oraz obsługa internetowa dostępna przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia pod adresem ebok.energa.pl. Sprawy związane z zaległymi płatnościami, bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej, klienci wyjaśnią, dzwoniąc pod numer 555 555 599.
Usługi, które klient aktywuje w punkcie sprzedaży Energa.
Rozliczenia rzeczywiste oraz rozliczenia pre-paid to jedne z najpopularniejszych usług wśród klientów Energa. Pierwsze umożliwiają samodzielne rozliczanie przez klienta zużywanej energii w oparciu o podawany co miesiąc stan licznika. Rozliczenia pre-paid są wygodnym sposobem zakupu porcji energii z dowolną częstotliwością - na kilka dni, tydzień, bądź miesiąc, co uniemożliwia powstanie zadłużenia.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (26) 1 zablokowana
-
2015-02-26 05:49
Energa to patologia (1)
Nie wiem co za gamonie zarządzają ta firma, ale w punkcie we Wrzeszczu średnio trzeba czekać 2-4 godzin, żeby coś załatwić. Przez telefon nic nie załatwisz bo o wszystko trzeba złożyć wniosek w ich punkcie. Komuna się skończyła 25 lat temu droga Energo, ale u was cały czas zakorzeniona.
- 38 5
-
2015-03-01 23:18
Wszystko można załatwić online lub telefonicznie.
- 0 0
-
2015-02-27 07:25
Remont w Rumi (1)
wczoraj, w czwartek wymieniali słupy. Akcja miała się zakończyć o 17, trwało to do 21. Lodówka ? Mam do wyrzucenia zawartość zamrażalnika. I kilka spraw zaległych. Oczywiście żadna .... z energi nie powiadomiła mieszkańców okolicy o planowym remoncie.
Oni są na poziomie wczesnego Gomułki.- 1 1
-
2015-02-28 06:43
Hmm.. Kurna.. W obrebie prac w Rumi staly 2 generatory, ja zalapalem sie tylko na 10 sek. przelaczenia miedzy generatorem a siecia, a tak to prad byl non-stop.. Przy jakiej ulicy mieszkasz?
- 0 0
-
2015-02-26 08:32
Tak, punkt sprzedaży... (6)
Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż... Nowi klienci, nowe podłączenia. Więcej i więcej. A co z poziomem obsługi dotychczasowych? Porażka. Miałem bardzo prostą sprawę - pan z Energi źle odczytał licznik, przyszedł rachunek 4 x większy niż zwykle. Zgłosiłem i zaczęły się schody. Nie będę opisywał ale sprawa trwała 3 miesiące. Obłęd i paranoja.
- 43 0
-
2015-02-26 11:34
Proponuje przejść na ebok (3)
Czyli odczytywać samemu i wpisywać do systemu i wystawiać FV.
Sam tak przeszedłem i nie mam teraz problemów z tym.- 7 5
-
2015-02-26 18:59
O! czyżby szybka reakcja przedstawiciela Energi (2)
Czy jesli np. decyduję się na powierzenie umycia samochodu obsłudze myjni samochodowej i ci spartolą robotę i porysują auto i nie umyją dokładnie a ja poinformuję o tym ich szefa a ten przez 3 miesiące będzie uciekał przed odpowiedzialnością to czy też mi powiesz, że przecież mogłem skorzystać z myjni samoobsługowej? A jak w restauracji kucharz coś niedogotuje to też moja wina - mogłem zrobić sobie sam jajecznicę w domu? A jak biuro rachunkowe źle rozliczy finanse mojej firmy to moja wina - mogłem zrobić to sam? TAK WIEC jeśli ktoś się czegoś podejmuje (za niemałe pieniądze) to niech wykona to dobrze , a jeśli się pomyli (ludzka rzecz) to niech błąd naprawi i przeprosi a nie pomiata klientem jeszcze przez 90 dni.
- 2 3
-
2015-02-26 22:38
Człowieku lecz się (1)
Nigdy nie pracowałem w Energa, ani żadnej spółce energetycznej. Sam mam mieszkanie to Tobie poradziłem jak sobie radzić i nie tracić czasu i kasy.
No ale jak widać takich debile jak Ty wszędzie muszą spisek węszyć.
Co do podejmowania się wykonania usługi przez kogoś, to ja wychodzę z założenia, że oszczędność stresu, kasy i czasu na pierwszym miejscu. Czyli jeżeli widzę możliwość dostępu do usług on-line i możliwość z korzystania z rozliczeń w dogodnej dla mnie chwili to wolę to, niż oczekiwania, aż ktoś mi zczyta licznik i wystawi FV w dogodnej dla niego chwili.- 1 2
-
2015-02-27 12:45
Wydawało mi się
że swoim wpisem nikogo nie obrażam. A tu spotykam się z "lecz się" ... "debil" ... To z mojej strony zamyka dyskusję z uwagi na Twój niski poziom kultury.
- 1 0
-
2015-02-26 18:31
ja
Klientem jesteś przed podpisaniem umowy , po, natrętem !Stara maksyma każdego monopolisty. Jedna wielka granda ...
- 2 0
-
2015-02-26 10:25
Oni takich spraw mają tysiące i nadal robią wszystko, aby zatruć życie klientom zamiast zmienić standard obsługi w prostej
sprawie
- 9 1
-
2015-02-26 22:35
byłam tam - przepisanie licznika
udałam się tam bo widziałam co się dzieje w centrali i komunikat był na monitorze, że jest punkt na tej Osowej, trochę zadupie galeria, ale sprawę załatwiła - o dziwo bez kolejki! NIebywałe.
- 2 0
-
2015-02-26 21:14
555 555 555
Zobaczcie Państwo ile kosztuje połączenie z tym numerem !
Składałem reklamację na ten numer, zawiniła ENERGA myląc numer licznika na mojej fakturze, no i zapłaciłem prawie 40 złotych za połączenia właśnie z tym numerem. Te łajzy pomyliły numer licznika a ja za to zapłaciłem ! Nawet przepraszam nie powiedzieli.- 3 1
-
2015-02-26 20:28
Przepraszam ale która spółka Energii
otworzyła te punkt? Bo spółeczek energa ma całe mnóstwo, więc proszę o szczegóły.
- 2 0
-
2015-02-26 18:41
Podwyżki nie wpłyną na wzrost a obniżki na obniżkę :)
Obsługa klienta to porażka. Zmiana umowy trwała miesiącami...
- 4 1
-
2015-02-26 16:56
a w Gdyni kiedy punkt
- 0 0
-
2015-02-26 15:37
Szybko się wyniosą z tego CH
długo tam nie pobędą przecież te CH to dno i ludzi mało żę pustki totalne sa na galerii i najemcy pouciekali jakiś czas temu.
- 4 0
-
2015-02-26 14:18
A nie ma w Kartuzach, Starogardzie, Bytowie, Kościerzynie, wszyscy muszą przyjeżdżać do Gdańska, żeby zmienić umowę. To jakiś absurd. Polikwidowali lokalne oddziały. Najlepiej zlikwidować Energę, niech będzie PGE, wówczas unormuje się sytuacja i wielu z politycznego rozdania pracowników wreszcie straci pracę. Sprawdźcie na rachunkach jak mało kosztuje sam prąd, a jak dużo zarabiają inne firmy powiązane z Energa. Ile jest dodatkowych opłat. koszt energii 50 zł a na fakturze otrzymujesz do zapłacenia 250 zł. To pasibrzuchy, zarabiają na nas krocie.
- 9 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.