• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy punkt sprzedaży Energi

26 lutego 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
W centrum handlowym w Osowej ruszył nowy punkt m.in. obsługi klienta. W centrum handlowym w Osowej ruszył nowy punkt m.in. obsługi klienta.

Spółka Energa właśnie otworzyła kolejny punkt sprzedaży. Jest to popularna w wielu branżach tzw. "wyspa sprzedażowa" zlokalizowana w centrum handlowym. Gdański Punkt Sprzedaży został otwarty w Galerii Osowa przy ul. Spacerowej 48 zobacz na mapie Gdańska - przeniesiony z Parku Handlowego Matarnia.



Punkt Sprzedaży Energa jest otwarty w dni robocze i soboty w godzinach 10-21 oraz w niedziele w godzinach 10-20. Klienci prywatni oraz instytucjonalni mogą zawrzeć nową umowę na dostarczenie energii elektrycznej lub przedłużyć obowiązującą umowę, korzystając z najnowszej oferty Energi - Gwarancji Stałej Ceny sprzedaży prądu. Żadne podwyżki nie wpłyną na cenę energii elektrycznej nawet przez 5 lat, zależnie od długości trwania umowy.

W Punkcie Sprzedaży Energa możliwe jest też skorzystanie z innych usług, promocji, załatwienie pierwszego lub ponownego założenia licznika, a także przepisanie licznika na nowego odbiorcę. Z punktu widzenia klienta, najważniejsza jest możliwość zawierania umów i aktywowania najpopularniejszych produktów i usług oferowanych przez Energa, takich jak rozliczenia rzeczywiste czy rozliczenia pre-paid.

Punkty sprzedaży Energa nie realizują spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej. W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje infolinia, dostępna w dni robocze w godzinach 7-22 pod numerem 555 555 555 oraz obsługa internetowa dostępna przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia pod adresem ebok.energa.pl. Sprawy związane z zaległymi płatnościami, bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej, klienci wyjaśnią, dzwoniąc pod numer 555 555 599.

Usługi, które klient aktywuje w punkcie sprzedaży Energa.

Rozliczenia rzeczywiste oraz rozliczenia pre-paid to jedne z najpopularniejszych usług wśród klientów Energa. Pierwsze umożliwiają samodzielne rozliczanie przez klienta zużywanej energii w oparciu o podawany co miesiąc stan licznika. Rozliczenia pre-paid są wygodnym sposobem zakupu porcji energii z dowolną częstotliwością - na kilka dni, tydzień, bądź miesiąc, co uniemożliwia powstanie zadłużenia.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (26) 1 zablokowana

  • Energa to patologia (1)

    Nie wiem co za gamonie zarządzają ta firma, ale w punkcie we Wrzeszczu średnio trzeba czekać 2-4 godzin, żeby coś załatwić. Przez telefon nic nie załatwisz bo o wszystko trzeba złożyć wniosek w ich punkcie. Komuna się skończyła 25 lat temu droga Energo, ale u was cały czas zakorzeniona.

    • 38 5

    • Wszystko można załatwić online lub telefonicznie.

      • 0 0

  • Remont w Rumi (1)

    wczoraj, w czwartek wymieniali słupy. Akcja miała się zakończyć o 17, trwało to do 21. Lodówka ? Mam do wyrzucenia zawartość zamrażalnika. I kilka spraw zaległych. Oczywiście żadna .... z energi nie powiadomiła mieszkańców okolicy o planowym remoncie.
    Oni są na poziomie wczesnego Gomułki.

    • 1 1

    • Hmm.. Kurna.. W obrebie prac w Rumi staly 2 generatory, ja zalapalem sie tylko na 10 sek. przelaczenia miedzy generatorem a siecia, a tak to prad byl non-stop.. Przy jakiej ulicy mieszkasz?

      • 0 0

  • Tak, punkt sprzedaży... (6)

    Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż... Nowi klienci, nowe podłączenia. Więcej i więcej. A co z poziomem obsługi dotychczasowych? Porażka. Miałem bardzo prostą sprawę - pan z Energi źle odczytał licznik, przyszedł rachunek 4 x większy niż zwykle. Zgłosiłem i zaczęły się schody. Nie będę opisywał ale sprawa trwała 3 miesiące. Obłęd i paranoja.

    • 43 0

    • Proponuje przejść na ebok (3)

      Czyli odczytywać samemu i wpisywać do systemu i wystawiać FV.

      Sam tak przeszedłem i nie mam teraz problemów z tym.

      • 7 5

      • O! czyżby szybka reakcja przedstawiciela Energi (2)

        Czy jesli np. decyduję się na powierzenie umycia samochodu obsłudze myjni samochodowej i ci spartolą robotę i porysują auto i nie umyją dokładnie a ja poinformuję o tym ich szefa a ten przez 3 miesiące będzie uciekał przed odpowiedzialnością to czy też mi powiesz, że przecież mogłem skorzystać z myjni samoobsługowej? A jak w restauracji kucharz coś niedogotuje to też moja wina - mogłem zrobić sobie sam jajecznicę w domu? A jak biuro rachunkowe źle rozliczy finanse mojej firmy to moja wina - mogłem zrobić to sam? TAK WIEC jeśli ktoś się czegoś podejmuje (za niemałe pieniądze) to niech wykona to dobrze , a jeśli się pomyli (ludzka rzecz) to niech błąd naprawi i przeprosi a nie pomiata klientem jeszcze przez 90 dni.

        • 2 3

        • Człowieku lecz się (1)

          Nigdy nie pracowałem w Energa, ani żadnej spółce energetycznej. Sam mam mieszkanie to Tobie poradziłem jak sobie radzić i nie tracić czasu i kasy.

          No ale jak widać takich debile jak Ty wszędzie muszą spisek węszyć.
          Co do podejmowania się wykonania usługi przez kogoś, to ja wychodzę z założenia, że oszczędność stresu, kasy i czasu na pierwszym miejscu. Czyli jeżeli widzę możliwość dostępu do usług on-line i możliwość z korzystania z rozliczeń w dogodnej dla mnie chwili to wolę to, niż oczekiwania, aż ktoś mi zczyta licznik i wystawi FV w dogodnej dla niego chwili.

          • 1 2

          • Wydawało mi się

            że swoim wpisem nikogo nie obrażam. A tu spotykam się z "lecz się" ... "debil" ... To z mojej strony zamyka dyskusję z uwagi na Twój niski poziom kultury.

            • 1 0

    • ja

      Klientem jesteś przed podpisaniem umowy , po, natrętem !Stara maksyma każdego monopolisty. Jedna wielka granda ...

      • 2 0

    • Oni takich spraw mają tysiące i nadal robią wszystko, aby zatruć życie klientom zamiast zmienić standard obsługi w prostej

      sprawie

      • 9 1

  • byłam tam - przepisanie licznika

    udałam się tam bo widziałam co się dzieje w centrali i komunikat był na monitorze, że jest punkt na tej Osowej, trochę zadupie galeria, ale sprawę załatwiła - o dziwo bez kolejki! NIebywałe.

    • 2 0

  • 555 555 555

    Zobaczcie Państwo ile kosztuje połączenie z tym numerem !
    Składałem reklamację na ten numer, zawiniła ENERGA myląc numer licznika na mojej fakturze, no i zapłaciłem prawie 40 złotych za połączenia właśnie z tym numerem. Te łajzy pomyliły numer licznika a ja za to zapłaciłem ! Nawet przepraszam nie powiedzieli.

    • 3 1

  • Przepraszam ale która spółka Energii

    otworzyła te punkt? Bo spółeczek energa ma całe mnóstwo, więc proszę o szczegóły.

    • 2 0

  • Podwyżki nie wpłyną na wzrost a obniżki na obniżkę :)

    Obsługa klienta to porażka. Zmiana umowy trwała miesiącami...

    • 4 1

  • a w Gdyni kiedy punkt

    • 0 0

  • Szybko się wyniosą z tego CH

    długo tam nie pobędą przecież te CH to dno i ludzi mało żę pustki totalne sa na galerii i najemcy pouciekali jakiś czas temu.

    • 4 0

  • A nie ma w Kartuzach, Starogardzie, Bytowie, Kościerzynie, wszyscy muszą przyjeżdżać do Gdańska, żeby zmienić umowę. To jakiś absurd. Polikwidowali lokalne oddziały. Najlepiej zlikwidować Energę, niech będzie PGE, wówczas unormuje się sytuacja i wielu z politycznego rozdania pracowników wreszcie straci pracę. Sprawdźcie na rachunkach jak mało kosztuje sam prąd, a jak dużo zarabiają inne firmy powiązane z Energa. Ile jest dodatkowych opłat. koszt energii 50 zł a na fakturze otrzymujesz do zapłacenia 250 zł. To pasibrzuchy, zarabiają na nas krocie.

    • 9 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane