- 1 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (75 opinii)
- 2 3,5 mln zł wygrane w Lotto na Przymorzu (72 opinie)
- 3 Drugi lewoskręt na Trasie W-Z nic nie dał? (147 opinii)
- 4 Altana w parku Oliwskim ofiarą złomiarzy (110 opinii)
- 5 Najstarsza fontanna idzie do remontu (103 opinie)
- 6 Chodnik dodatkowym pasem Grunwaldzkiej (214 opinii)
Parking na lotnisku to nie wizytówka
Na przestrzeni ostatnich czterech miesięcy parkowałem na lotnisku trzykrotnie. Przy każdej z wizyt pojawiał się problem dotyczący opłat za parkowanie: z trzech kas automatycznych, jakie udało mi się znaleźć przed terminalem, żadna nie działała - pisze nasz czytelnik, pan Tomasz.
Najgorsze jest to, że za każdym razem było tak samo. Zdaję sobie sprawę, że tego typu urządzenia mogą ulegać awariom. Zdaję sobie sprawę, że użytkownicy nie zawsze obchodzą się z nimi z należytą uwagą i ostrożnością, ale jeżeli na przestrzeni czterech miesięcy trzykrotnie ulęgają awarii wszystkie dostępne kasy automatyczne, wydaje mi się, że coś jest nie tak. Najgorsze jest to, że na moje pytanie o awarię, pracownik biura z rozbrajającą szczerością i zrezygnowaniem stwierdził: "Tak jest zawsze po weekendzie".
Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, wiem tylko, że tak nie powinno być, szczególnie w mieście z takimi aspiracjami i możliwościami jak Gdańsk. Kiepska to wizytówka i zachęta dla przybywających do nas turystów czy biznesmenów, którzy muszą biegać po parkingu i szukać zaspanego pracownika, żeby dokonać zapłaty, bo automatyczne kasy nie działają.
Jako rodowitemu gdańszczaninowi zależy mi na promowaniu pozytywnego wizerunku miasta, dlatego napisałem ten list nie po to, żeby narzekać, lecz by zmusić kogoś do lepszej pracy.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (159) ponad 10 zablokowanych
-
2010-05-20 12:44
Lotnisko im. Wałęsy -złośliwy parking
do pana Wałęsy kierujcie te informacje, on na pewno powie to Tuskowi, a ten od razu to załatwi i zmienią tam firmę, która ma nad tym pieczę.
a tak naprawdę to wielki wstyd, aby na lotnisku pobierać jakąkolwiek opłatę parkingową.
pozdro
L. A.- 3 0
-
2010-05-20 12:52
lotnisko w gdańsku to PRL.
już dawno powinien być duży parking . ja sie pytam : kto tam jest dla kogo ? dzięki temu że latamy oni mają pracę i niech lepiej pracują bo w Gdyni będzie konkurencyjne lotnisko i wygłupy sie zakończą.
- 3 0
-
2010-05-20 14:42
Parking powinien byc podziemny 3 poziomowy. Wtedy na pewno miejsca by starczyło dla kazdego i za rozsądne pieniądze. Obecnie to parking to partyzantaka a miejsca postojeowe okupowane sa przez mafię taksówkową.
- 0 1
-
2010-05-20 15:20
Czym się przejmować nie działają to parkować za darmo.Komu w końcu powinno na tym zależeć.
- 1 0
-
2010-05-20 16:18
najgorsi to sa ci chorazy przy odprawie
chamstwo jakich malo mysla ze sa krolami lotniska ,nie znaja polskiego jezyka (dzien dobry,dziekuje,prosze)a co dopiero obcy,na pagonach golab im narobil i czuja sie nie wiadomo kim waznym,ledwo podstawowki pokonczyli a teraz wielcy straznicy granic,chamy chamy chamy ,daleko wam jeszcze do zachodu!zalosni sa!
- 2 1
-
2010-05-20 16:20
parking za darmo i powiekszony
powinien byc parking za darmo i znacznie wiekszy :)
- 3 0
-
2010-05-20 17:24
...
jaki patron, taka wizytówka
- 3 0
-
2010-05-20 17:28
Brak parkingu na lotnisku...
już pare razy leciałem na krutko 2-3dni i nie miałem, gdzie zostawić za darmo samochodu przy lotnisku. To jakaś paranoja, że mieszkańcy Gdańska nie mają, gdzie zostawić samochodu. Taksówki i autobusy są za drogie w porównaniu do własnego samochodu.
- 2 0
-
2010-05-20 17:56
Ludzie naprawdę macie problem:)
Lotnisko odwiedzam często ponieważ latam dwa razy w tygodniu do Warszawy z moich obserwacji Pracownicy Recepcji Parkingu zawsze potrafili mi pomóc jeśli "kulturalnie i grzecznie" zwróciłem się o pomoc.Nigdy nie zdarzyło mi się ,że nie działał żaden automat. Klienci Tanich lini lotniczych ,którzy nie pochodzą z trójmiasta często się wyładowują na pracowniku recepcji za to ,że nie potrafią czytać lub jak nie potrafią opłacić biletu w kasie. Taka jest smutna prawda. Najłatwiej jest "zaświrować" przy rodzince , która przyjechała mnie "człowieka biznesu:)" odebrać z lotniska. Ludzie czytajcie ze zrozumieniem i więcej wyrozumiałości a na pewno dacie sobie radę.
- 5 2
-
2010-05-20 18:31
REBIECHOWO PSIA MAĆ
duzo w tym prawdy co pisza poprzednicy, totalna wiocha z parkingiem nawet wtedy zeby spokojnie wysiasc czy wsiasc , trzeba sie zatrzymac na srodku , bo nawet nie ma miejsca z boku , oczywiscie sa na 3-4 auta , smiech , mnie ogarnia , jak za kazdym razem a latal bardzo czesto. podchodzi do mnie jakis cieć i po cichutku taxi moze tanio, jezu gdzie ja znowu wyladowalem , ??????? a to ten dziki kraj, przez lata nikt nie moze zrobic z tym porzadku, a gdzie wladze miasta sa ? wyjsc nie mozna z sali odpraw , zeby cie nie zaczepiali , a najgorsze ze moga okrasc taki tam scisk przy wyjsciu, obojetne kiedy czy to rano czy w nocy , ciagle jakis sztuczny tlok, normalnie strach, a parkingi no- to chyba bardziej zlodziejskiej ceny nie ma w polsce .dlatego z utesknieniem czekam na lotnisko w gdyni , moze tam juz bedzie bardziej normalnie
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.