- 1 Pełno usterek i pustostanów na dworcu (108 opinii)
- 2 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (219 opinii)
- 3 Andrzej Duda dziękował strażnikom granic (85 opinii)
- 4 Zarzuty znęcania się nad 66 psami (63 opinie)
- 5 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (146 opinii)
- 6 Do czerwca skażona ziemia zniknie z Gdańska (98 opinii)
Pijani Norwegowie uszkodzili taksówki
Dwóch Norwegów w wieku 28 i 46 lat niszczących karoserię dwóch taksówek zatrzymali przechodnie i oddali w ręce policji.
Na miejscu policjanci faktycznie zobaczyli dwóch Norwegów trzymanych przez kilka osób, w tym samych pokrzywdzonych taksówkarzy. Należące do nich auta miały wgniecioną karoserię i wybite szyby, a właściciele wycenili swoje straty na ponad 10 tys. zł.
Obaj obywatele Norwegii byli pijani - mieli ponad dwa promile alkoholu w wydychanym powietrzu. Noc spędzili w policyjnym areszcie, ale wyszli już na wolność, bo taksówkarze wycofali wnioski o ich ściganie po tym, jak mężczyźni zadeklarowali, iż pokryją natychmiast z własnej kieszeni wszystkie straty.
Jak usłyszeliśmy od policjantów, Norwegowie zaczęli kopać taksówki, bo - jak twierdzą - "byli bardzo niezadowoleni z usługi". Jedna z taksówek przywiozła ich wcześniej do centrum Gdańska, a druga pojawiła się na miejscu, gdy mężczyźni kłócili się już z kierowcą pierwszej.
Opinie (230) ponad 20 zablokowanych
-
2018-06-21 04:06
Zlikwidować postoje taksówek
Do roboty złodzieje niech się wezmą. Stoją całe tabuny pod lotniskiem, dworcem, na Targu Drzewny, na Targu Rybnym. Z czego oni żyją jak całe dnie stoją. Żyją z okradania podróżnych.
- 6 3
-
2018-06-21 04:01
To tych złodziei z TAXI ukarać za paerność
Stoją całe dnie nieroby na Targu Węglowym i czyhają na pijanych. Zlikwidować tam postój dla złodziei.
- 2 3
-
2018-06-20 23:52
10tys? Zlotowy zarobią.
- 2 1
-
2018-06-20 15:33
Jestem taksówkarzem w jednej z 3miejskich korporacji. U nas jest tak, że za tak zwaną lewiznę, korporacja (4)
zrywa umowę. Po drugie, samochody poza określonym wiekiem, muszą być czyste, zadbane i nie ma prawa nic skrzypieć czy pukać. Kolejną innowacją jest to, że kierowcy nie mają prawa śmierdzieć papierosami i jak to zrobią, nikogo nie interesuje i już. Klient po zakończeniu kursu otrzymuje paragon zawsze z wydawaną resztą. Może go później wyrzucić ale my mamy obowiązek taki paragon dawać do ręki. Dodatkowo, co polecam innym korporacjom, nasza korporacja korzysta z usług audytowych, krótko pisząc, co jakiś czas pojawia się u nas tajemniczy klient, na co wszyscy kierowcy przystali. O dziwo, nikt z nas nie narzeka na brak klientów a co za tym idzie, pieniędzy. Nie obawiamy się tez konkurencji UBERA czy innych. Nie narzekamy i robimy swoje.
- 35 1
-
2018-06-20 23:22
Bravo, ale dla większości twoich kolegów to niestety zbyt trudne. Gdyby wszyscy tak pochodzili nie byłoby tak złej opinii o taxi i pewnie miejsca dla Ubera. Szacun, szkoda że tacy taksówkarze jak ty są w mniejszości. Wybieram obecnie Ubera bo niestety nieraz już się przejechałem na cwaniaku taksówkarzu i sam miałem ochotę zrobić to co Ci Norwegowie. Oczywiście w każdym zawodzie znajdą się czarne owce, gorzej jak jest ich zdecydowana większość. Gdyby taksówkarze zamiast robić chore jazdy z Uberem wzięli się za swoich nieuczciwych kolesi to by więcej zyskali a tak tylko tracą Ci porządni taksówkarze jak w waszej korporacji.
- 2 0
-
2018-06-20 23:11
rozumiem ze ten tajemniczy klient
wczuwa sie w role i jest w robocie gdzie smierdzi gorzala, chwieje sie na nogach i mowi do kierowcy "jestem ze Skandynawii, nie wiem gdzie teraz jestem ale chcialbym na lotnisko" oczywiscie w sobotnia NOC? bo inaczej to sam wiesz..
- 2 0
-
2018-06-20 16:26
Jaka nazwa ?
Bo ój mDayan nie trzyma ciśnienia...
- 2 2
-
2018-06-20 16:23
Tajemniczy klient.
Dobry pomysł, który chroni wszystkich i korporację i kierowcę i pasażera. Tak się buduje zaufanie do firmy.
- 6 0
-
2018-06-20 22:43
Cierp
Hałmacze najwyrazniej przewiezieni na czwóreczce :D
- 4 3
-
2018-06-20 22:05
ccc
Bydło norweskie i tyle nie ważne czy zlotuwie czy nie zrobili szkode niech placa śmieją sie z nas a jak tu przyjada to gorzej jak bydło dziwki dragi woda abu siebie spokój
- 8 3
-
2018-06-20 14:35
A mnie Uber ostatnio mocno zdenerwował. (2)
Odjazd z dworca 7:30. Czas przejazdu z domu samochodem w sobotę rano to maks. 15 minut, więc zamawiam Ubera o 6:45. Kilka samochodów w okolicy, czas dojazdu kierowcy wg aplikacji to 6-8 minut. Zamawiam i co chwila inny kierowca ma przyjechać. W końcu dotarł jeden po 20 minutach i udało się zdążyć na styk.
- 11 1
-
2018-06-20 16:59
Bo za 10 czy 12 PLN to ty możesz sobie rikszę zamówić a nie Ubera (1)
- 4 4
-
2018-06-20 21:30
Odezwał się kierowca Ubera. Nie pasuje kurs 7 km za 15 zł, to jeździj na TAXI.
- 2 0
-
2018-06-20 21:16
Tylko uber
Od 2 lat nie korzystam z taxi
- 4 8
-
2018-06-20 21:06
cennik
Cena za km powinna być ustalona przez UM, a konkretnie przez radnych. Domagają się tego korporacje taksówkowe, ale jak dotąd bezskutecznie... To właśnie skutkuje takimi sytuacjami.. Rzutuje to na uczciwych taksówkarzy. Kary za taki proceder powinny być bardzo dotkliwie, wysoka grzywna i zakaz prowadzenia jakiejkolwiek działalności na co najmniej 20 lat i grzywną 30.000. Ostudziłoby to zapędy złodziei i oszustów. Ukłon w stronę Gowina za uwolnienie zawodów...
Kurs z lotniska do centrum, to max 80 zł na nocnej i świątecznej taryfie, w zależności od korporacji. Taksówkami z lotniska powinni pojeździć kontrolerzy z UKS, w końcu byłby porządek- 9 0
-
2018-06-20 18:56
(2)
Piekne ulewanie jadu...klasycznie po polsku...kolejny stereotyp tym razem taksówkarz. Miło czytać ze macie nas wszystkich za złodziei i oszustów...bez sensu ze jesteśmy i przepraszamy że przejazdy taxi są płatne...
- 14 2
-
2018-06-20 19:10
(1)
Weź idź sobie popłakać w kąciku. Sporo twoich kumpli sumiennie zapracowało sobie na opinię oszustów, brudasów i złodziei. Jeżeli sami nie potraficie zrobić z nimi porządku to cierpcie.
- 5 8
-
2018-06-20 20:36
Poplakac to se sam mozesz co najwyzej...po prostu nie wrzucaj wszystkich do jednego wora bo to nie jest w pozadku...jest sporo uczciwych
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.