- 1 Jest data otwarcia Kauflandu na Karwinach (113 opinii)
- 2 Pościg za nastolatkami. Znaleziono pistolet (453 opinie)
- 3 Boże Ciało. Procesje w Trójmieście (894 opinie)
- 4 Tyle będzie zarabiać Aleksandra Kosiorek (313 opinii)
- 5 Mevo. Jest dobrze, ale nie idealnie (96 opinii)
- 6 Fontanny, które kiedyś zdobiły krajobraz (29 opinii)
Poczta wyjaśnia, dlaczego działała krócej
Skracanie godzin pracy Poczty Polskiej w placówce na Morenie, które opisał ostatnio nasz czytelnik, wywołało dużą dyskusję w komentarzach. Okazało się, że nie jest to pojedynczy przypadek, a większy problem. Teraz przedstawiciele instytucji przepraszają za problemy i tłumaczą, z czego one wynikają.
- Ta poczta działa, jak chce, a jak nie chce, to po prostu się zamyka, informując o tym na kartce wywieszonej na drzwiach - stwierdził nasz czytelnik.
Zauważył, że oficjalne godziny otwarcia poczty (9-20) znacznie odbiegają od tych rzeczywistych (9-15), o których dowiedzieć się można dopiero na miejscu, całując klamkę.
Sprawa wzbudziła duże emocje wśród naszych czytelników. W komentarzach pod tekstem ludzie podawali podobne przykłady skracania godzin pracy na pocztach. Wśród nich wymieniono np. pocztę na Ujeścisku i w Nowym Porcie.
Poczta Polska tłumaczy, z czego wynikają problemy
Poczta Polska przyznaje, że godziny pracy placówki pocztowej w CH Morena w Gdańsku były w ubiegłym tygodniu zmienione.
- Ze względu na trudną sytuację kadrową spowodowaną wzrostem absencji chorobowej oraz nieobecnościami wynikającymi z kwarantanny - wskazuje Justyna Siwek, rzeczniczka Poczty Polskiej SA. - Przepraszam klientów za niedogodności, jednocześnie pragnę podkreślić, że skrócenie godzin pracy placówki było podyktowane przyczynami niezależnymi od operatora pocztowego.
Justyna Siwek zapewnia, że Poczta Polska funkcjonuje nieprzerwanie pomimo epidemii i "zdecydowana większość placówek jest czynna w standardowych godzinach". Ale rzeczywiście nie wszystkie.
- Zmiany związane z funkcjonowaniem placówki mogą nastąpić wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, takich jak np. konieczność przeprowadzenia dezynfekcji lub gwałtowny wzrost absencji wśród pracowników, i niestety właśnie taka sytuacja miała miejsce w tej gdańskiej placówce pocztowej. Placówka w Centrum Handlowym Morena w Gdańsku po przeprowadzonej dezynfekcji i po przerwie świątecznej funkcjonuje obecnie w stałych godzinach pracy - przekonuje rzeczniczka.
"Reagujemy na bieżąco na pojawiające się zagrożenia"
Przedstawiciele PP informują, że od początku trwania epidemii na bieżąco reagują na pojawiające się zagrożenia i potrzeby, mając na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo klientów i pracowników - co również może wpływać na funkcjonowanie poszczególnych placówek w zakresie obsługi klientów.
- W spółce działa zespół ds. monitorowania i zapobiegania zagrożeniom koronawirusem. Zarówno absencja pracowników, jak i związane z nią funkcjonowanie placówek pocztowych są na bieżąco monitorowane - zaznacza Siwek.
Urzędy pocztowe w Trójmieście
Od początku pandemii Poczta Polska przeznaczyła kilkadziesiąt milionów złotych na środki ochrony osobistej swoich pracowników i dodatkowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się wirusa.
W placówkach pocztowych zainstalowano 5,6 tys. przesłon oddzielających klientów od obsługujących. Natomiast w sortowniach przesyłek przeprowadzono już blisko 850 prewencyjnych dezynfekcji.
Miejsca
Opinie (302) ponad 10 zablokowanych
-
2021-04-09 08:10
Poczta polska
...a Poczta planuje wciąż zwalniać ludzi. Listonoszom rejony powiększają, a potem każdy się dziwi ze brakuje kadry... :(
- 8 1
-
2021-04-09 09:49
Absurd (1)
Pracowałam na poczcie i jest to jedna wielka porażka, jeszcze przed pandemia braki kadrowe to normalka.Na jednym urzędzie tylko 4 lub czasem 3 osoby gdzie minimum to bodajże 6. Bardzo dużo obowiązków , gdzie przy takich brakach kadrowych nie do zrobienia. Zostawanie po godzinach pracy za co do dziś nie zostało mi wypłacone.Jeszcze płaca niewdzięczna!!! Tak samo jak praca!!!
- 7 2
-
2021-04-09 09:55
wyrzucili cie bo kradlas
byl o tym art.
- 0 4
-
2021-04-09 09:58
Poczta i PKP to ostoje komunizmu
i NBP oraz publiczne szkolnictwo, wyzsze i srednie
takze armia polska, i spolki takie jak Lotos oraz Orlen. oraz samorządy.- 4 0
-
2021-04-09 10:22
A kto normalny chce tam pracowac za takie pieniądze? (1)
- 3 2
-
2021-04-09 15:22
Społecznicy
- 1 1
-
2021-04-09 11:22
Od 10:00 od 11:00
Avizo w skrzynce, dobra zmiana nie przez covid!!!! Wkrótce nawet znaczki nie potrzebne-- kod kreskowy
- 2 2
-
2021-04-09 11:23
Gdynia Dabrowa
ul. Nagietkowa to samo. Godzine przed otwarciem juz stoi kolejka!!
- 1 1
-
2021-04-09 12:43
po prostu idą na łatwiznę, a teraz rzecznik(to takie coś co siedzi w rzece i czyta gazety) wymyśla jak obszukac społeczeństwo, nie tylko na morenie są z tą instytucją problemy,ja mam przypadłość z odbiorem poleconych,jestem w domu a po popołudniu awizo w skrzynce ,gdy zwróciłem uwagę w punkcie pocztowym to każą gdzieś do Pruszcza zgłaszać ,jakby takich spraw nie można od ręki załatwić na miejscu ,list polecony z Gdańska do Gdańska 15 dni trwa(z datownika ) przekazanie
- 0 1
-
2021-04-09 12:48
Przesyłki dostarczane tygodniami
Pięć przesyłek mam w drodze, od 16 marca 2021. Chyba już przepadły.
- 1 1
-
2021-04-09 12:57
List
Na poczcie w Chojnicach urzędniczka nie chciała przyjąć listu mimo ,że poczta była czynna .Pani tłumaczyła ,że listy przyjmuje się tylko do godziny 15 .Dziwne prawda ?W UP urzędnicy chyba sobie uprawiają samowolkę .Czy ktoś kontroluje ich pracę ?Bo to ci się dzieje teraz to odstrasza ludzi do korzystania z usług PP.
- 1 1
-
2021-04-09 17:10
Brzeźno Mazurska
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.