- 1 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (59 opinii)
- 2 Pozostałości baterii mającej bronić portu (45 opinii)
- 3 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (126 opinii)
- 4 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (347 opinii)
- 5 Neptun jak nowy. Zobacz, jak go myto (83 opinie)
- 6 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (24 opinie)
Policja złapała sprawcę wypadku z Traktu św. Wojciecha
Policjanci zatrzymali 22-latka, który w weekend śmiertelnie potrącił samochodem przechodzącą przez przejście dla pieszych kobietę i uciekł.
Do wypadku doszło w ostatnią niedzielę na Trakcie św. Wojciecha na jezdni w kierunku Gdańska.
Mężczyzna potrącił przechodzącą przez przejście dla pieszych 65-latkę. - Kobieta zmarła na miejscu, a sprawca zdarzenia uciekł nie udzielając jej pomocy - relacjonował z miejsca zdarzenia nasz czytelnik, pan Bartłomiej.
22-latek prowadzący forda escorta zatrzymał się kilka metrów dalej, zostawił samochód i uciekł na piechotę. Policjanci szybko ujęli kobietę, która była właścicielką samochodu oraz mężczyzn, którzy jej towarzyszyli.
Okazało się, że auto prowadził 22-latek, a jechał z nim jeszcze 19-letni kolega. Kierowcy postawiono już zarzut spowodowania wypadku ze skutkiem śmiertelnym za co grozi do 12 lat więzienia. 19-letni pasażer będzie odpowiadał za nieudzielenie pomocy. Może z tego powodu spędzić za kratami trzy lata. Prokuratura przesłała też do sądu wniosek o zastosowanie trzymiesięcznego aresztu wobec sprawcy wypadku.
Opinie (178) 7 zablokowanych
-
2011-12-14 13:46
BRAWO POLICJA!!! (22)
Zawsze na czas, Zawsze na pewno!!!
- 206 28
-
2011-12-14 13:51
8 lat????? (13)
to jakaś kpina jest...
- 26 4
-
2011-12-14 15:08
Dożywocie (5)
Sebastian B co zabił w Gdyni 3 braci po pijaku i uciekł dostał tylko 12
- 17 4
-
2011-12-14 16:51
mOTYLIA zabiła brata bo zapierd..ła na zakręcie i nic nie dostała (4)
pff
- 28 2
-
2011-12-14 16:59
(1)
A no tak a przecież uciekła i się ukrywała.
Nie porównuj tych 2 przypadków jak nie widzisz podstawowej różnicy.- 11 4
-
2011-12-15 03:35
Wytrzezwial to dal sie zlapac.
- 3 0
-
2011-12-14 18:08
powinna siedzieć
jak każdy inny
- 12 3
-
2011-12-14 21:55
pozycja społeczna ,nazwisko,osiągnięcia ,medialność,gwiazdorstwo,i jestes nietykalny .niestety żal Pl.
- 13 0
-
2011-12-14 16:10
to jest maksymalny wyrok kary. To wlasnie oznacz termin "grozi mu do"
- 9 0
-
2011-12-14 16:32
bez przesady, (5)
postaw sie w jego miejscu, czy bys tak samo mowil, jezeli nie zrobil tego z premedytacja i byl to nieszczesliwy wypadek ktorego zaluje, uwazam ze 8 lat jest racjonalne.
Wszystkim jest tak latwo oceniac z gory nie przemesliwszy sytuacji, tak jak z kara smierci, wiekszosc ludzi twierdzi ze powinna zostac przywrocona, a jestem ciekawy ile z tych osob by potrafilo wykonac te kare smierci.- 11 5
-
2011-12-14 16:41
(4)
W zasadzie to masz rację. Poszedłbym jeszcze dalej twoim tokiem rozumowania i wypuścił go na wolność bo przecież ta babcia już i tak nie żyje a w dodatku już była stara.
A przecież on co prawda ją tylko zabił ale na jego usprawiedliwienie jest niewątpliwie to że uciekł i się ukrywał. No i najważniejsze on przecież jest niewinny bo dał się uczciwie zbadać na zawartość alkoholu- 10 5
-
2011-12-14 16:59
masaz rację, kobieta rzuciła się pod samochód wyłącznie pod wpływem własnej inteligencji
nikt jej nie mógł tego zabronić, tak chciała i już
- 5 6
-
2011-12-14 17:12
I do tego nie istnieje obawa matactwa.
- 5 0
-
2011-12-15 09:18
Ja bym poszedl jeszcze dalej twoim tokiem rozumowania, (1)
Wsadzmy wszystkich do wiezienia, albo odrazu na krzeslo, beda to dzialania prewencyjne i nikt wiecej nie zginie w nieszczesliwym wypadku!
Jak juz mowilem nie znasz okolicznosci, a sadzisz, nie ty od tego naszczescie jestes.
P.S. Nie zauwazylem w swojej wypowiedzi zebym mowil o tym ze winny nie ma poniesc kary, tylko o tym ze wymiar kary jaki mu grozi jest jak najbardziej sluszny.- 2 0
-
2011-12-16 21:28
A może byś tak zamiast próbować zabłysnąć intelektualnie ...........co? No to hop
- 0 1
-
2011-12-14 14:11
no chłop chciał zaszpanować
- 3 6
-
2011-12-14 14:44
zabił człowieka i taki słaby wyrok?
- 11 3
-
2011-12-14 15:40
(3)
je policję tyle w temacie
- 3 19
-
2011-12-14 16:12
kto je policje ?
Kanibale ? Moze policje zżera zazdrosc? Albo gryzie sumienie ? albo pochlania praca ...
- 6 3
-
2011-12-14 16:24
ciebie wszyscy je (1)
może lubisz hehe pipencja
- 10 3
-
2011-12-15 07:38
Co policja je?
Policja je umundurowaną i uzbrojoną formacją przeznaczoną do ochrony bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego
- 1 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2011-12-15 00:23
Oj te sądy
Może 3 lata za zabicie niewinnego człowieka ? To chyba tylko w Polsce
- 0 1
-
2011-12-14 13:51
BRAWO BRAWO BRAWO (3)
W KONCU DOBRA WIADOMOSC, TERAZ BRAC SIE DO ROBOTY W KAZDYM PRZYPADKU A NIE TYLKO GDY JEST TO ROZGLOSIONE!!!
- 144 12
-
2011-12-14 19:22
rozgłosnione (2)
ciekawe ... język polska to trudna język
- 1 2
-
2011-12-14 19:55
NAGLOSNIONE (1)
WYBACZ, NA PEWNO TEN BLAD SPOWODOWAL TO , ZE NIE ZROZUMIALES SENSU WYPOWIEDZI :(
- 1 2
-
2011-12-14 21:33
Co buraku, CapsLock ci sie zacina?
- 1 0
-
2011-12-14 13:51
(3)
Uciekł bo może liczył na pomoc tatusia lub osoby wysoko postawionej
- 96 22
-
2011-12-14 14:08
Bo byl pewnie pijany
Osoba wysoko postawiona i ford escort. To bydlo jakies bylo.
- 31 1
-
2011-12-14 14:38
U
nas taka pomoc to normalna rzecz , jesteśmy "życzliwym" narodem !!
- 4 3
-
2011-12-14 23:52
Już nie demonizujmy, uciekł bo był w szoku i spanikował. Nikt, kto posiada forda escorta, nie ma wysoko postawionego tatusia.
- 2 0
-
2011-12-14 13:52
super (1)
super, że ich mają, ale czy czegoś takie bydło się nauczy? wątpię
- 95 4
-
2011-12-15 02:05
Potrącisz pieszego 3 lata , okradniesz US 10 lat , podrobisz $$$ jeszcze więcej
:] komedia : ) a może tak trzeba było zaostrzyć przepisy a nie teraz wypisywać przez dziennikarzy głupie artykuły.
- 2 0
-
2011-12-14 13:54
Koleś teraz powinien za darmo pracować dla rodziny ofiary (7)
przez 8 lat- 14 godzin dziennie do dyspozycji bo to, że będzie siedział pierdział w wyro nikomu nic nie da
- 206 5
-
2011-12-14 15:56
(2)
pomyślałeś czy rodzina chce go widzieć ? Czy ta osoba miała rodzinę w ogóle ? Bezmyślny komentarz. Kara grozi mu taka jak przepisana w kodeksie ale mogą dojść jeszcze inne zarzuty, spokojnie poczekajmy na proces.
- 5 7
-
2011-12-14 17:29
kasa z skóre (1)
rodzina sie pewnie pasożyta pozbyła....
- 1 6
-
2011-12-14 19:24
Znasz to pewnie z autopsji?
- 2 1
-
2011-12-14 19:18
Nie pracuje nie je (1)
Dokladnie... koles robi a co zarobi przekazywane jest rodzinie ofiary. Jesli nie wyrobi normy - nie je. Proste skuteczne.
- 12 0
-
2011-12-14 20:51
pasożyt społeczny
studiuję resocjalizację, ale szczerze przyznam, że płacenie grubej kasy na więźniów i luksusy dla nich za kratkami nie mają sensu(bo patrząc na to jakich czynów się dopuszczają - to odpowiednio przypisane dietki, ziomki z celi, wszystkie programy resocjalizacyjne to jest luksus). Warunki izolacji dla morderców powinny być bardzo surowe. Pracujesz - zarabiasz grosze dla siebie na miskę ryżu lub kartofli - reszta dla rodziny i to do końca ich dni. Zero jakichkolwiek przyjemności - wyrok to kara a nie nagroda - czas na przemyślenia. Społeczny pasożyt nie powinien dostępować tego typu atrakcji.
- 10 0
-
2011-12-14 20:27
prawda
powinien zostać ich niewolnikiem na 8 lat, tak byłoby spraiwiedliwiej niż hotel dla mordercy
- 9 0
-
2011-12-16 14:32
i co...
zlapali,pojdzie siedziec a ja mam za to placic?
- 0 0
-
2011-12-14 13:54
Sprawca uciekł z miejsca zdarzenia... (8)
...za taką postawę powinni dodawać 50% większy wymiar kary. Jak czytam coś takiego to marzy mi się powrót obozów pracy w Polsce.
- 143 7
-
2011-12-14 14:10
Nie zgadzam się (4)
Ucieczka z miejsca wypadku to straszna rzecz, można jednak takie zachowanie zrozumieć. Człowiekiem przy takim zdarzeniu targają różne emocje i nie każdy, a w szczególności tak młoda osoba potrafi te emocje opanować i myśleć trzeźwo. Mam nadzieję, że kara ich czegoś nauczy, a nie zbuntuje. Współczucia dla ofiar. Niestety stawiam, że brawura była przyczyną wypadku - i to świadczy o głupocie sprawców. Dalsze wydarzenia to lęk.
- 22 9
-
2011-12-14 15:22
(3)
Ucieczka to sprawa dyskusyjna ok. Zgadzam się ale koleś się ukrywał
- 11 2
-
2011-12-14 16:36
no ukrywal, uciekal z buta nie samochodem, (2)
a to raczej siwadczy o szoku, a potem strach przed konsekwencjami.
- 5 5
-
2011-12-14 16:50
A no tak przecież mógł uciekać samochodem a tego nie zrobił. I śmieci wyrzucał i ładnie mówił dzień dobry. W zasadzie to on się tak biedny bał że się musiał chłopina ukrywać bo to taki był straszny strach przed konsekwencjami ale to przeciez świadczy o tym że był absolutnie trzeźwy.
- 2 1
-
2011-12-14 16:52
W zasadzie to twój wpis nie promuje uciekania z miejsca wypadku. Jak by ci ktoś tak napisał to pamiętaj że absolutnie nie ma racji. Rację masz ty
- 0 0
-
2011-12-14 14:59
większa kara
I tak właśnie jest. W przypadku ucieczki z miejsca wypadku śmiertelnego zagrożenie karą jest wyższe o 50 % - do 12 lat pozbawienia wolności. Podobnie w przypadku gdy sprawca był pijany - art. 178 k.k.
- 3 0
-
2011-12-15 00:04
..
bo je miał...
- 0 0
-
2011-12-15 07:58
dodaj stawkę VAT jeszcze...
Demagogia, na wiec z tym Pięknych i Słodkich. Może IRCh-ę, Trójki i inne wynalazki przywrócimy, bo one były dobra... dla kogoś. Prokurator od siedmiu boleści.
- 0 0
-
2011-12-14 13:58
ciekawe wyjscie :) (5)
Zostawil auto i uciekl na nogach :) bardzo madre rozwiazanie
- 46 5
-
2011-12-14 14:30
Pewnie i tak nie nadawało się do jazdy.
- 2 1
-
2011-12-14 15:23
(3)
Uciekł na rękach
- 2 1
-
2011-12-14 15:32
(2)
na uszach.
- 2 1
-
2011-12-14 16:26
(1)
Na frendzlu
- 2 1
-
2011-12-14 19:34
222
na skrzydłach orfeusza co go rusza
- 3 1
-
2011-12-14 14:02
To było do przewidzenia (5)
to było do przewidzenia, niestety po 3 dniach nie wykryje się śladów alkocholu we krwi - bo zapewne był pod wpływem, odespał się, Policja sprawdzila odciski palców na kierownicy i sprawca jest.
- 50 6
-
2011-12-14 15:15
(3)
w przypadku ucieczki z miejsca zdarzenia sprawca jest tak samo karany jak pod wpływem albo i jeszcze bardziej
- 3 2
-
2011-12-14 15:28
(2)
Bzdura. Winę trzeba udowodnić, a nie udowadniać niewinność. - Prowadził Pan samochód pod wpływem alkoholu w chwili zdarzenia? - Oczywiście że nie. - Dlaczego się Pan oddalił z miejsca zdarzenia, nie udzielając pomocy potraconej? - Byłem w szoku. - Dlaczego potrącił Pan kobietę na przejściu dla pieszych? - Weszła mi centralnie przed maskę samochodu. - Aha. Ok. Dziękuję. Tak to mniej więcej będzie wyglądać. Nie ma promili, nie ma sprawy. A samo potrącenie, to sprawa dla drogówki.
- 20 1
-
2011-12-14 16:53
(1)
Niestety ale masz rację
- 7 0
-
2011-12-14 19:15
Guzik wiecie. Nowelizacja była - właśnie po to, żeby pijacy nie mogli się wykaraskać. Sprawdźcie.
- 1 1
-
2011-12-14 17:32
pies
życze powodzenia w sciąganiu odcisków z kierownicy....w takich przypadkach zdejmuje sie slady zapachowe z fotela kierowcy do słoja i Szarik siada koło sprawcy
- 2 1
-
2011-12-14 14:03
Noooo
No nareszcie !!!! Juz myślałam że nic nie napiszą o tej tragedii i tym małolacie . Faaajnie ze go złapali ...
- 57 2
-
2011-12-14 14:05
(9)
Jeszcze głupszy ten pasażer bo w sumie nic mu nie groziło a uciekł.
- 106 5
-
2011-12-14 15:05
Proste dlaczego to zrobil (8)
Bo wina by spadla na niego, ze to on prowadzil. A jak to odkrecic pozniej, ze to jednak nie on a ktos kogo nie ma na miejscu? Tez byk uciekl w takiej sytuacji.
- 3 10
-
2011-12-14 15:20
Proste tylko dla ciebie młoteczku (3)
A o odciskach palców pomyslałeś?
- 1 4
-
2011-12-14 15:38
Myślisz że Policja
Mając osobę podejrzanego patrzyła by na odciski ?? Ja myślę że nie chciało by się pracować jak większości wypadków to bywa i by wsadzili nie winnego. A wiem to stąd że miałem wypadek policja na miejscu że to moja wina, szczęście w nieszczęściu że to był poważny wypadek sprawa trafiła na prokuraturę i ta miała już nie co inne zdanie niż Pani policjantka. Ale co się w mediach naczytałem jaki to ja jestem to inna sprawa. Po wyroku sądu i prokuratury który był pół roku po wypadku nikt nie wspominał na portalach które mnie "obsmarowały", a szkoda bo wypadki powinny być opisywane do końca wraz z wyrokami - teraz też napisane ile mu grozi a nie napiszą po wyroku ile dostał.
- 14 1
-
2011-12-14 20:16
(1)
Za dużo filmów w stylu CSi Miami się naoglądałeś:)
- 1 2
-
2011-12-15 07:59
taaa i DNA w 3 minuty
- 1 1
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2011-12-14 16:13
cwaniak (1)
I taki kozak klawiatury jak Ty, myśli że jest "w internecie" i jest anonimowy? Kolego, Twój adres IP dokładnie pokazuje gdzie mieszkasz.
- 3 4
-
2011-12-14 16:28
Zgadza się wystarczy kliknąć obok danego posta pokaż mapkę, nazwisko....nr buta
- 4 0
-
2011-12-14 16:42
Debil z ciebie!!!
Sam fakt ze zadzwonisz po karetka czy policje to juz zalicza sie do udzielenia pomocy, nie musisz dotykac jakto powiedziales potraconej babci, w twoim wypatku nawet lepiej bo bys mogl tylko zaszkodzic
- 7 0
-
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.