- 1 Andrzej Duda dziękował strażnikom granic (109 opinii)
- 2 Pełno usterek i pustostanów na dworcu (121 opinii)
- 3 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (217 opinii)
- 4 Zarzuty znęcania się nad 66 psami (66 opinii)
- 5 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (152 opinie)
- 6 Do czerwca skażona ziemia zniknie z Gdańska (102 opinie)
Powstaje nowe osiedle, będą dwa nowe przejścia przez Morską
Nowe przejścia mają poprawić bezpieczeństwo i komfort pieszych na ul. Morskiej w Gdyni po zakończeniu budowy osiedla przy estakadzie Kwiatkowskiego. Pojawi się też oczekiwany prawoskręt ze Swarzewskiej w Morską, dzięki czemu łatwiej będzie wyjechać z Pustek Cisowskich.
Wiadomo, że gdy zakończą się prace, zwiększy się tam ruch nie tylko samochodowy, ale też pieszy. Na konieczność poprawy bezpieczeństwa i komfortu przechodniów zwrócił uwagę Paweł Stolarczyk, radny Gdyni.
Nowe przejście: poprawa komfortu mieszkańców
- Zasadne jest rozważenie wybudowania w nieodległej przyszłości przejścia dla pieszych, najlepiej z sygnalizacją świetlną, przez ul. Morską przy skrzyżowaniu z ul. Komierowskiego. Inwestycja umożliwi połączenie piesze dla mieszkańców osiedla z lokalami usługowymi przy ul. Morskiej - po przeciwnej stronie, z przychodnią, a także przystankiem autobusowym - zwraca uwagę radny PiS.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Kup mieszkanie na Leszczynkach lub Grabówku
Władze miasta odpowiadają, że przygotowywana jest koncepcja przebudowy ul. Morskiej od węzła Żołnierzy Wyklętych do skrzyżowania z ul. Kalksztajnów.
- Koncepcja zakłada wykonanie dwóch przejść dla pieszych: jednego przy skrzyżowaniu ulic Morskiej z Działdowską i drugiego przy skrzyżowaniu ulic Morskiej i Komierowskiego. Na podstawie koncepcji opracowana zostanie dokumentacja projektowo-kosztorysowa - odpowiada na interpelację Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.
Będzie łatwiej wyjechać z Pustek Cisowskich
Prawdopodobnie wcześniej pojawi się nieopodal prawoskręt z ul. Swarzewskiej w ul. Morską, o który pytał inny radny PiS - Michał Bełbot.
- Wydział Inwestycji otrzymał do realizacji zadanie pn.: "Budowa prawoskrętu z ul. Swarzewskiej w ul. Morską". Aktualnie opracowywane są warunki techniczne dla inwestycji. Kolejnym etapem będzie przygotowanie zapytania ofertowego na wybór wykonawcy dokumentacji projektowej - wyjaśnia w odpowiedzi radnemu wiceprezydent Gdyni.
Topografia Trójmiasta. Czy znasz te miejsca?
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie (467) ponad 20 zablokowanych
-
2023-05-18 08:17
Opinia wyróżniona
Bardzo dobrze. Wlasnie w tym miejscu brakuje przejscia, (11)
Np. zeby dojsc na przystanek w kierunku centrum trzeba nadkladac teraz bardzo dużo drogi.
- 56 59
-
2023-05-18 23:01
(2)
Bardzo dobrze???? Przejście dla pieszych przez Morską przy Działdowskiej istniało od końca lat 60-tych do końca lat 70-tych minionego wieku. Nie było dnia bez wypadku z udziałem pieszych, głównie dzieci idących do i z SP 29. Wypadki śmiertelne nie były rzadkością a natężenie ruchu drogowego było wówczas mniejsze niż dzisiaj o północny na tej ulicy.
Bardzo dobrze???? Przejście dla pieszych przez Morską przy Działdowskiej istniało od końca lat 60-tych do końca lat 70-tych minionego wieku. Nie było dnia bez wypadku z udziałem pieszych, głównie dzieci idących do i z SP 29. Wypadki śmiertelne nie były rzadkością a natężenie ruchu drogowego było wówczas mniejsze niż dzisiaj o północny na tej ulicy. Ponowne otwarcie przejęcia w tym miejscu przyczyni się do śmierci kilku osób rocznie i trwałego kalectwa kilkudziesięciu. Gratuluję pomysłu!!! Mnie to jednak nie dziwi. Gdynia to miasto absurdów, których liczba wzrasta z roku na rok.
- 0 5
-
2023-05-19 08:09
(1)
To sie wam, cwiercmozgi, prog zwalniajacy zrobi. Ta dyskusja pokazuje jak bardziewnym jestesmy spoleczenstwem. W zadnym zachodnim kraju w sondzie nt czy przejscia dla pieszych to dobry pomysl, wiekszosc nie zaglosowalaby ze zly.
- 1 1
-
2023-05-19 16:18
jak to ktoś już tu fajnie określił...
Jeśli chodzi o zachód, to widziałeś jedynie słońca...
- 0 0
-
2023-05-18 14:37
Kiedys chodzilem tam do szkoly (4)
Wygodniej byłoby przejściem podziemnym żeby nie czekać na zielone. Miejsce jest.
- 8 7
-
2023-05-19 07:49
W szczegolnosci niepelnosprawnym, ludziom z wozkami itd.
- 1 1
-
2023-05-18 22:25
Tylko XX wiek się jakiś czas temu skończył (2)
I teraz nieefektywnych, drogich i kłopotliwych w utrzymaniu wynalazków się unika
- 3 2
-
2023-05-19 16:16
unika?
To dlaczego w Dusseldorfie schowano autostradę pod ziemią? A na wierzchu zrobiono park... Pod którą to ziemią również znika komunikacja miejska w Kopenhadze... Nie wspominając o tunelu Fehrman, który ma zaoszczędzić w drodze z Niemiec do Kopenhagi... 1,5h... No kto to widział??!
"Kłopotliwych" i wymagających wynalazków" unikają gołodu***cy, których na to nie stać i pozostaje im tylko spacer osiedlową, gruntową ścieżką. Co ma swój urok, ale nie przystaje do wymagań obecnych czasów.- 0 0
-
2023-05-19 02:23
Klopotliwych chyba się nie unika
Jeżeli planuja jeszcze bardziej korkować miasto. Szybszy ruch pojazdów jest bardziej EKO niż stanie, ruszanie, hamowanie co 100m i wpisuje się w tak bardzo promowaną ideę zielonych miast.
- 2 3
-
2023-05-18 13:59
Semeko (2)
podobno ogłosiło upadłość . Po co więc te przejścia.
- 6 5
-
2023-05-18 16:13
Skąd info? (1)
- 1 2
-
2023-05-18 17:01
Z nikąd.
- 1 2
-
2023-05-18 08:44
Opinia wyróżniona
światła co kilka metrów (64)
poszaleli z tą ilością świateł. To hamuje jednostajny przepływ pojazdów i generuje właśnie korki.
Planiści odeszli od przejść podziemnych bo ludziom nie chce się zrobić kilku kroków po schodach, bo to ich męczy, bo to nie wygodne. OK, niepełnosprawni ale planiści, architekci inżynierowie nie dadzą rady?
Przykład z Morskiej, obokposzaleli z tą ilością świateł. To hamuje jednostajny przepływ pojazdów i generuje właśnie korki.
Planiści odeszli od przejść podziemnych bo ludziom nie chce się zrobić kilku kroków po schodach, bo to ich męczy, bo to nie wygodne. OK, niepełnosprawni ale planiści, architekci inżynierowie nie dadzą rady?
Przykład z Morskiej, obok podziemnego przejścia, położono pasy - ok, było miejsce u światła.
Z moich obserwacji widać, że ludzie w dalszym ciągu korzystają z przejścia podziemnego, bo zwyczajnie nie chce im się czekać na światło zielone. Oczywiście jak komuś nie chce się zejść kilku schodów czeka.- 180 77
-
2023-05-18 19:10
Jasne wszyscy mają chodzić naokolo
bo tobie nie chce się poczekać w aucie 30 sekund.
- 5 0
-
2023-05-18 16:32
Amo
Najłatwiej namalować pasy i postawić sygnalizację. Kładka z windą dla niepełnosprawnych byłaby najlepszym rozwiązaniem. Ale szczurkowo-łucykowe imperium cierpi na chroniczny brak gotówki.
- 3 5
-
2023-05-18 11:50
Patrzyłeś Ty kiedyś dalej niż czubek własnego nosa?
Ile czasu tygodniowo spędzasz _chodząc_ po mieście, a ile w samochodzie?
- 5 1
-
2023-05-18 11:52
Gdzie na Morskiej położono pasy przy tunelu? (6)
Jeśli masz na myśli skrzyżowanie Śląska/Nowogrodzka, to przyjrzyj się uważniej, sporo ludzi chodzi przejściem.
Jeśli masz na myśli Morska/Warszawska, to dla pieszych to przejście wiele nie zmienia - zmienia natomiast sporo dla wózkowiczów oraz przede wszystkim dla rowerzystów.- 6 1
-
2023-05-18 18:19
wozkowicze??! (5)
Przy Morskiej...
Namawianie do samobojstwa jest karalne...
Rowerzysci nigdy nie mieli tam problemow... Zostaly one wymyslone.- 0 4
-
2023-05-18 21:54
Skarbie, były problemy (4)
Legalnie jadąc rowerem musiałam pchać się z Podjazdu w lewoskręt na Morskiej, żeby móc dobić się na drugą stronę w kierunku Warszawskiej. Co mnie przy tej okazji poobtrąbiali kierowcy nieznający przepisów, to niestety moje.
Potem powstała DDR, dzięki której można było odetchnął i nie jechać jezdnią, ale problem dostania się na drugąLegalnie jadąc rowerem musiałam pchać się z Podjazdu w lewoskręt na Morskiej, żeby móc dobić się na drugą stronę w kierunku Warszawskiej. Co mnie przy tej okazji poobtrąbiali kierowcy nieznający przepisów, to niestety moje.
Potem powstała DDR, dzięki której można było odetchnął i nie jechać jezdnią, ale problem dostania się na drugą stronę pozostał. Czyli DDR, a za przystankiem autobusowym znowu zjazd na Morską i na lewoskręt. Ewentualnie jeszcze targanie roweru pod tunelem, gdzie po drugiej stronie też nie ma DDR, czyli trzeba prowadzić rower, czyli bez sensu.
Tak, jak teraz jest, też nie jest idealnie, ale w stosunku do tego, co było, ten konkretnie przejazd bardzo dużo zmienił.- 3 1
-
2023-05-18 22:14
problemy pierwszego (3)
Swiata...
- 0 2
-
2023-05-19 09:04
Wiesz, mieszkam w mieście (2)
Nie przenosę się nagle do Afryki, żeby nie mieć problemów pierwszego świata.
Opisuję jeden z kamyczków, który zniechęcił mnie kiedyś do jeżdżenia rowerem, bo upierałam się, żeby jeździć legalnie, a kończyło się to nerwicą. Klakson tuż za uchem na powietrzu to coś innego niż klakson słyszany, kiedy siedzisz w zamkniętym aucie.
A dojechanie do domu to problem uniwersalny, nie tylko pierwszego świata. :-*- 0 0
-
2023-05-19 16:32
"problem pierwszego świata"
-> problem trzeciorzędny lub wręcz wydumany.
Nigdy nie miałem problemu, aby zsiąść z roweru i przejąć tunelem. To szybsze i efektywniejsze niż stanie w spalinach na światłach. Napinanie gumy na takie pierdy świadczy o bolszewickiej żarliwości w kształtowaniu rzeczywistości. Nawet jeśli ona tego nie potrzebuje...- 0 0
-
2023-05-19 16:25
i rower tego problemu
rozwiązaniem nie jest.
- 0 0
-
2023-05-18 10:17
Tak ale (5)
ja jednak inaczej bym zrobił. Bezkolizyjność na zasadzie samochody dołem, ludzie górą - po płaskim. Kilka krotkich tuneli można by wybudować, to by usprawniło przejazd a piesi i rowerzyści mogli by swobodnie przechodzić. Tak jak w Sopocie na dole monciaka.
- 4 4
-
2023-05-18 11:41
Może warto przypomniec?
Sopocki kilkanascie lat temu kosztowal prawie 6 mln ojro.
- 6 0
-
2023-05-18 10:40
(3)
Wiesz ile kosztuje tunel? :)
- 9 3
-
2023-05-18 18:12
90Mpln, tyle kosztowal ten w Rumi, ktorego Gdynia mie potrafi zbudowac na Puckiej (2)
Nie licz koszztow, licz przychody.
Te sama kwote magistrat wydal na park(ing) centralny, ktory cieszy oczy z zacisza prezydenckiego gabinetu.- 1 3
-
2023-05-18 22:33
Przychody: zero (1)
- 1 0
-
2023-05-19 16:24
jeśli nie umie się
ich policzyć...
- 0 0
-
2023-05-18 09:27
,,Ludziom się nie chce zrobić kilka kroków" (2)
Piesi mają chodzić po tunelach żebyś ty mógł to swoje grube dupsko wozić autem. Kolejny despota!!
- 17 12
-
2023-05-18 12:48
(1)
przecież są id..to przejścia co kawałek 400-500 m czerwone dywany przed leniwą bandą śmieci rozwijać co kawałek?
- 5 8
-
2023-05-18 19:19
Leniwą banda śmieci w samochodach?
Nie wszyscy są tacy jak ty. Zakładam, że jednak większość kierowców jest normalna.
- 4 3
-
2023-05-18 09:24
Gdynią rządzi dosłownie lewacki szaleniec! Więc czego się spodziewasz?
- 6 12
-
2023-05-18 09:22
(2)
Boze, co za durny komentarz. Przejsc podziemnych nie ma ze wzgledu na niepelnosprawnych, egocentryku zainteresowany wylacznie swoja wygoda.
- 13 10
-
2023-05-18 18:08
niepelnosprawni nikogo nie obchodza... (1)
To taka wygodna bajeczka stosowana dla ukrycia faktu, ze kasy nie ma i nie bedzie. A nawet jak bedzie, to magistrat ma 108 pomyslow, aby ja przejesc na boku...
Infrastruktury nie buduje sie z powodow kosztow. Budowy i pozniejszego utrzymania.
Gdynia chojraczyla i podskakiwala, to w efekcie dostala do utrzymania estakade. ITo taka wygodna bajeczka stosowana dla ukrycia faktu, ze kasy nie ma i nie bedzie. A nawet jak bedzie, to magistrat ma 108 pomyslow, aby ja przejesc na boku...
Infrastruktury nie buduje sie z powodow kosztow. Budowy i pozniejszego utrzymania.
Gdynia chojraczyla i podskakiwala, to w efekcie dostala do utrzymania estakade. I skonczylo sie babci sr....nie, bo to pochlania odczuwalna czesc budzetu miasta.
Inaczej niz PIT i dotacje miasto nie potrafi kasy zarabiac.
Bo miasto potrzebuje zarzadcow a nie cieci, co beda sie "anielic" i na boku ustawiac z "tlusta kaczka"...- 2 5
-
2023-05-19 16:49
No właśnie nikogo nie obchodzą... Dlatego chyba muszą przefruwać w tych podziemnych przejściach. Niepełnosprawni mają przes*ane w Polsce.
- 0 0
-
2023-05-18 09:13
(1)
Architekci już dawno problem rozwiązali. Wystarczy przejścia zostawić na tym poziomie co są, a auta puścić w tunelu pod przejściem. Jednak to są ogromne koszty, dlatego miasta tego nie robią. Biała farba, dwa/cztery znaki wychodzi dużo taniej, ewentualnie nadszarpnie miasto budżetu i postawi jeszcze sygnalizację świetlną.
- 15 2
-
2023-05-18 18:02
budzet jest dla magistratu
Bo kasa urzednikom sie nalezy.
Miasto to szosta kolejnosc odsniezania, jak nic innego nie da sie wymyslic...- 1 2
-
2023-05-18 09:08
(26)
Samochody generują korki. Im łatwiej będzie się innym ludziom poruszać inaczej niż samochodem (pieszo, rowerem, komunikacją), tym mniej będzie samochodów na drodze i będziesz miał mniejszy korek przed tobą. A jeśli mówisz że tak ciężko ludziom przejść "kilka" kroków po schodach to zapytam, czy tak ciężko poczekać ci kilkanaście sekund na światłach? Nogi bolą od naciskania na hamulec?
- 30 17
-
2023-05-18 09:25
Ale przecież bydlak właśnie podniósł ceny komunikacji miejskiej do najwyższych w Polsce! (7)
- 9 7
-
2023-05-18 09:34
(6)
Do najwyzszych to nie. Miesieczny w KRK 150 pln, ja place 126 pln od Sopotu po Rumie. Ale fakt, ze w Wawie i chyba nawet w Poznaniu taniej.
- 11 0
-
2023-05-18 09:45
Warszawa dopłaca do KM więcej niż wynosi cały budżet Gdyni (5)
- 6 0
-
2023-05-18 22:10
i sie jej to
Oplaca...
- 2 0
-
2023-05-18 10:04
(3)
Mozliwe, ale czy w proporcji do dochodow miasta i liczby mieszkancow takze Gdynia wypada tak rozowo?
- 5 4
-
2023-05-18 11:00
Wymień 3 lepiej obsłużone KM miasta w Polsce (2)
1. Warszawa
2. ???
3. ???- 4 2
-
2023-05-18 11:40
(1)
Kraków ma fantastyczną i hiperpunktualna. Pełnej wiedzy nie mam, mieszkałam tylko w Warszawie i Krakowie z innych polskich miast.
- 3 4
-
2023-05-18 22:32
Droższa i przewozi mniej pasażerów niż sama SKM
- 2 1
-
2023-05-18 09:11
Przesiądę się na komunikację miejską mimo, że ta ograniczyła kursy (17)
Pacnij sie łeb
- 16 16
-
2023-05-18 09:26
Z komunikacji miejskiej Szczurka korzystają tylko desperaci, którzy po prostu nie mają samochodu
- 11 13
-
2023-05-18 09:23
(15)
Nie przesadzaj. Komunikacja publiczna w Trojmiescie jest bardzo przyzwoita.
- 14 17
-
2023-05-18 17:58
powiedzial urzednik ZKM
Albo magistratu...
Wozony sluzbowa bryka przez kierowce...- 4 4
-
2023-05-18 12:22
Komunikacja może i jest przyzwoita
Ale tylko pod warunkiem, że mieszkasz pięć minut od przystanku SKM, a Twój cel podróży znajduje się nie dalej niż pięć minut od innego przystanku SKM. W pozostałych konfiguracjach podróż samochodem jest zazwyczaj co najmniej dwukrotnie szybsza.
- 5 6
-
2023-05-18 09:31
(12)
Widać, że nie ruszasz się ze swojej lepianki. Komunikacja u nas przyzwoita? Bierz połowę tego co bierzesz.
- 15 15
-
2023-05-18 09:37
(11)
Dojezdzam codziennie ZKM do pracy. Na czym polega twoj problem, dziecko? Z Bojana za malo autobusow?
- 18 10
-
2023-05-18 17:59
a co?! (2)
W Bojanie gorsi ludzie mieszkaja??!
- 2 5
-
2023-05-18 18:21
(1)
Lepsi! Tylko byle nie pieprzyli, ze w Gdyni zle dziala zbiorkom, bo dziala calkiem przyzwoicie.
- 4 3
-
2023-05-18 22:09
bo dziala slabo
Szczegolnie wieczorem...
Gdynia to noe tylko 10 Lutego, Swietojanska i Warszawska z Morska...
W tym obszarze w ogole nie jest potrzebna komunikacja zarzadzana przez miasto, bo jest SKM.
Natomiast dostac sie do SKM problemem jest.
O kosztach nie wspominajac.- 1 3
-
2023-05-18 16:42
(2)
A może ktoś wstaje o 3:00 nad ranem i musi dostać się z jednego końca Gdyni, na drugi? Ma liczyć na komunikację miejską? Zanim coś spłodzisz, pomyśl. Niektórzy po prostu nie mają innego wyjścia, jak własny transport.
- 2 5
-
2023-05-18 19:14
O tej godzinie nie ma korków.
Przestań zmyślać i tworzyć sztuczne problemy.
- 4 3
-
2023-05-18 18:20
O trzeciej nad ranem na ulicach jest glucha pustka, w jakim celu podnosisz taki problem w kontekscie korkow?
- 5 3
-
2023-05-18 11:06
Dojeżdżałem komunikacją miejską z Rumii do Gdańska i mam dość. (4)
- 6 8
-
2023-05-18 19:12
Zmień pracę lub mieszkanie. (1)
Szkoda tracić tyle czasu na dojazdy.
- 3 2
-
2023-05-19 16:20
już był jeden z podobnymi radami...
Stał się memem...
- 0 0
-
2023-05-18 11:46
Akurat na tej trasie SKM sie super sprawdza. A jak miedzy duzymi przystankami, to wrecz Regio.
- 7 0
-
2023-05-18 11:42
Czym dojeżdżać szybciej niż skm?
Jak jadę na 8 do pracy i wracam o 16?
- 4 1
-
2023-05-18 08:59
taa, czerwone dla przejściu generuje korki chociaż trwać będzie pewnie 30 sekund (6)
za to czerwone na skrzyżowaniu 200 metrów dalej trwające ponad minutę już żadnych korków nie spowoduje, jak się wasze bzdury czyta to się można tylko przekonać że jazda samochodem uszkadza mózg
- 29 25
-
2023-05-18 16:35
Napisał miłośnik spacerów i rowerów.
- 1 5
-
2023-05-18 12:44
(3)
kr..tynie korki są tworzone przez sztuczne sterowanie cyklami świateł w ostatni poniedziałek morska się zakorkowała po 15 od Chylońskiej do estakady kierunek centrum powodem nietypowego o tej porze korka była popaprana sygnalizacja przy estakadzie zmieniająca cykl z zielonego na czerwone po 20 sekundach dla ulicy Morskiej jednej soboty w zimie
kr..tynie korki są tworzone przez sztuczne sterowanie cyklami świateł w ostatni poniedziałek morska się zakorkowała po 15 od Chylońskiej do estakady kierunek centrum powodem nietypowego o tej porze korka była popaprana sygnalizacja przy estakadzie zmieniająca cykl z zielonego na czerwone po 20 sekundach dla ulicy Morskiej jednej soboty w zimie zdarzyło mi się na dwie zmiany pokonywać skrzyżowanie Morska Chylońska Władysławskiego dojechałem do mini kolejki może 15 samochodów i co za jednym zielonym nie dało się skrzyżowania pokonać sygnał zielony dla morskiej wyświetlał się przez 10 sekund ręce opadają a te czuby się biorą za mnożenie kolejnych g..weno wartych świateł bo paru pacanów ma problem dwa kroki zrobić do istniejących skrzyżowań
- 4 9
-
2023-05-18 13:05
(2)
Ktos tak agresywny jak ty nie powinien prowadzic auta.
- 11 3
-
2023-05-18 13:43
(1)
nieudacznicy nie powinni się brać za zarządzanie ruchem bo zwyczajnie nie ogarniają tematu jednego razu korek na z\jeździe z obwodnicy w morską od wiaduktu na pustki bo na skrzyżowaniu z morską dyskoteka 20 s zielonego dla obwodnicy i korek coraz większy albo jak obwodnicą nic nie wyjeżdża to zielone napierd..ją przez minutę a na morskiej korek z każdej strony
- 6 10
-
2023-05-18 22:28
Ty sobie nie radzisz ze złożeniem poprawnie kilku zdań
A wydaje Ci się, że pozjadałeś wszystkie rozumy
- 4 1
-
2023-05-18 09:10
Naucz się pisać po polsku
- 7 13
-
2023-05-18 08:59
czyli bez skrzyżowań panie inżynierze ruchu? (4)
- 17 7
-
2023-05-18 12:40
(3)
sa juz przejscia dla pieszych nie chce sie paru krokow zrobic sorry
- 5 12
-
2023-05-19 08:58
Twoje "parę kroków"
To dla Ciebie pół minuty czekania na światłach, a dla ludzi kilkanaście minut, żeby dojść na drugą stronę.
- 1 1
-
2023-05-18 22:26
Powiedział ktoś, kto nawet tych kilku nie robi
- 5 0
-
2023-05-18 13:19
Na opisywanym odcinku wlasnie nie ma.
- 11 3
-
2023-05-18 07:55
Opinia wyróżniona
Po co tyle (57)
Po co tyle świateł!!! Stoimy co parę metrów.
- 193 67
-
2023-05-18 12:09
A ile to jest "parę metrów"? (1)
2? 3? 10?
- 3 0
-
2023-05-18 17:27
Dla autora opinii to 700m jak w tym przypadku.
- 4 0
-
2023-05-18 11:34
Jesteś w mieście a nie na wsi, o czym i redakcja
portalu zapomina, która nie wiadomo po co wyróżnia takie wypowiedzi jak twoja.
- 4 0
-
2023-05-18 09:00
No jak to? Żeby smrodzić mieszkańcom spalinami. (28)
Najwyraźniej to lubią, skoro popierają wstrzymywanie ruchu na tranzytowej drodze co kilkaset metrów.
Ekologia pełną gębą.- 5 14
-
2023-05-18 09:12
(27)
ehehe, tranzytowa droga w środku miasta. Uzależnienie od samochodu pełną gębą, niestety. Co gorsza najwyraźniej rządu nie stać na 0% VAT na bilety kolejowe, na bezpłatne bilety na komunikację zbiorową, ale za to stać na bezpłatne autostrady, żebyśmy wszyscy się dokładali do finansowania korków w miastach i pod miastami.
- 12 7
-
2023-05-18 12:39
Rządu nie stać na bezpłatne bilety na komunikację zbiorową?
Od kiedy to rząd zarządza cenami biletów w samorządach? I czy czasem za chwilę nie mamy mieć fantastycznego samorządowego systemu FALA za ponad 100 baniek, który podobno rozwiąże wszystkie nasze bolączki komunikacyjne?
- 1 1
-
2023-05-18 09:44
pis przez 8 lat przeżarł tyle kasy na swoje potrzeby, że starczyłoby na darmową komunikację miejską dla wszystkich
- 5 1
-
2023-05-18 09:41
(19)
Do grudnia ubiegłego roku, była to część krajowej drogi numer 6, a od otwarcia trasy kaszubskiej jest drogą wojewódzką 468. Ten odcinek biegnie od Bożegopola do śródmieścia Gdańska
To jest droga tranzytowa czy Ci się to podoba czy nie. Nadal to podstawowy łącznik w sumie 6 miast. Nie tylko dla transportu indywidualnego.
Masz jakiś subsytut?- 6 6
-
2023-05-18 11:41
Droga nr 6 od dawna biegła jedynie od (2)
skrzyżowania z obwodnicą do granicy z Rumią.
A tak w ogóle z jakiej racji drogi krajowe i tranzytowy ruch na nich mają dyktować życie lokalnej społeczności ?
P.S. Na mapie Google'a droga przez Rumię, Redę i Wejherowo w ogóle teraz nie ma żadnego numeru, nawet numeru Drogi Wojewódzkiej (DW).- 6 2
-
2023-05-18 11:56
(1)
Bo lokalna społeczność czerpie z tego tranzytu korzyści. Taki deal po prostu.
Taki urok prlowskiej polityki urbanistycznej, która miała swoje blaski, ale również długie cienie.
Instalowanie zakładów wytwórczych wewnątrz tkanki miejskiej i przecinanie tejże ciągami komunikacyjnymi to chyba największy błąd tamtych czasów.
Nie daBo lokalna społeczność czerpie z tego tranzytu korzyści. Taki deal po prostu.
Taki urok prlowskiej polityki urbanistycznej, która miała swoje blaski, ale również długie cienie.
Instalowanie zakładów wytwórczych wewnątrz tkanki miejskiej i przecinanie tejże ciągami komunikacyjnymi to chyba największy błąd tamtych czasów.
Nie da się zawrócić wisły kijem, a konieczne zmiany wymagają wielu lat pracy i gigantycznych środków.
Malowanie kolejnych pasów niczego nie rozwiąże a spowoduje kolejne utrudnienia. Najmniejsze dla kierowców, największe dla mieszkańców. Hałas, więcej spalin - z tym zostanie lokalna społeczność.
A miejscy włodarze szykują kolejne wiadra farby na udawanie że coś robią.- 0 6
-
2023-05-18 12:10
Lokalna społeczność dostaje w prezencie spaliny i dyganie po pół kilometra do przejścia dla pieszych.
Na szczęście ze spalinami problem zaraz się sam rozwiąże :)
- 5 0
-
2023-05-18 10:33
(1)
Na tym odcinku to nigdy nie była krajowa "6". Przypomnę że mówimy o rejonie skrzyżowania z Estakadą Kwiatkowskiego. Szóstka szła z morskiej w prawo w obwodnicę, teraz cała dawna szóstkaod obwodnicy jest już oficjalnie wojewódzką nr 468 do węzła Bożepole Wielkie.
- 3 0
-
2023-05-18 11:54
Tak ? To na razie Google na swojej mapie nie
podaje żadnego numeru.
- 0 0
-
2023-05-18 10:10
(13)
Tak, doskonalym substytutem dla gdynskiej ul. Morskiej jest obwodnica.
- 5 4
-
2023-05-18 12:52
(2)
trolejbusy czubie z Cisowej do Centrum mają obwodnicą jeździć?
- 2 5
-
2023-05-18 13:08
(1)
Incelku, rozmowa dotyczy jazdy samochodem osobowym.
- 4 2
-
2023-05-18 13:48
haha czubie przecież czas dojazdu komunikacją miejską przez mnogość durnych świateł które nijak nie są skoordynowane wydłuża czas przejazdu komunikacją miejską która nie dość że jest mega droga to jest wolniejsza niż w latach 90
- 1 6
-
2023-05-18 10:29
(9)
Jak Twoim zdaniem mam dojechać z Redy do Sopotu przez obwodnicę?
Zresztą obwodnica jest kolejnym przykładem katastrofy urbanistycznej, bo z trasy szybkiego ruchu przekrształconą ją łącznik między osiedlami wykluczonymi komunikacyjnie a centrami handlowymi.- 3 7
-
2023-05-18 22:40
Z Redy do Sopotu?
SKM, a najlepiej przewozy regionalne na tym samym bilecie. Nawet poza godzinami szczytu szybsze i tańsze niż samochód. A w godzinach szczytu to nawet nie ma co porównywać
- 2 0
-
2023-05-18 11:44
Bo powstały nowe dzielnice i osiedla po jej (3)
drugiej stronie.
Życie jest dynamiczne i nie będzie zastoju, tylko rozwój i związane z tym ciągłe zmiany.
To w związku z tym powstaje nowa obwodnica.- 1 1
-
2023-05-19 17:02
Kopenhaga ma pięć
takich ringów...
- 0 0
-
2023-05-18 11:51
(1)
Warto tez przy okazji wiedziec, ze na Zachodzie zrobiono sporo badan nt rozwoju miast i uwarunkowan komunikacji. Wynika z nich bezdyskusyjnie, ze poszerzanie drog dla aut powoduje nieublaganie zwiekszenie zabudowy deweloperskiej na danym kierunku. Zbiorkom w rozwijajacych sie aglomeracjach nie ma alternatywy, im szybciej to zrozumiemy, tym lepiej dla nas.
- 5 2
-
2023-05-19 17:03
gdzie jajko a gdzie kura?
gdzie przyczyna a gdzie skutek...
To że arbitralnie wybierasz wygodną sobie tezę nie oznacza, że masz rację.- 0 0
-
2023-05-18 10:44
(3)
Z Redy jedziesz do Chylonii i kolo dawnego Tesco wjezdzasz na obwodnice do Sopotu. Jezeli chcesz powiedziec, ze przez Gdynie docierasz szybciej, to jest to dowod, ze spokojnie mozna dolozyc przejsc dla pieszych na Morskiej. Obwodnica byla projektowana ponad 50 lat temu, wiec zluzuj gacie, zanim nazwiesz ja katastrofa.
- 6 5
-
2023-05-18 11:00
(2)
Polecam zweryfikować swoje teorie. Wycieczka z Aquapark na Monciak obwodnicą - 26,7km i 43min
Przez tzw "miasto" - 24,9km i 43 minuty.
Krajowa 6 przebiegała przez miasto, aż do gdańska, S6 czyli obwodnica to inna droga.- 2 3
-
2023-05-18 11:53
DK nr 6 nigdy nie biegła przez trójmiejskie centra,
a obwodnicą. Przez Trójmiasto biegnie DW nr 468, która przejmie schedę po DK nr 6 ?
Bowiem na swojej mapie Google podaje aktualnie, że po oddaniu Drogi Kaszubskiej stara droga przez Wejherowo w ogóle nie ma żadnego numeru. Jakiś chyba będzie mieć nr DW, skoro np. Chwaszczyńska i Wielkopolska to DW nr 474.
Na co czekają władze - stara droga, aż do styku w Bozepolu z TK powinna być jako DW 468.- 2 0
-
2023-05-18 11:44
No prosze!
A rzekomo za duzo swiatel na Morskiej i co chwile trzeba sie zatrzymywac? :)))
- 3 2
-
2023-05-18 09:24
(4)
Tym bardziej ze odcinek bez swiatel, o ktorym mowa na Morskiej, jest akurat bardzo dlugi.
- 10 3
-
2023-05-18 12:52
(3)
bardzo długi czubie raptem 500-600 m rzeczywiście w pip odległość
- 2 7
-
2023-05-18 17:22
Jest nawet 700 m, czyli bardzo dużo. Wyobraź sobie że na Świętojańskiej były by tylko 3 przejścia dla pieszych. Jak wygodne by to było. Jak parkujesz samochód to zapewne w mniejszej odległości od miejsca docelowego.
- 4 1
-
2023-05-18 17:04
Przejścia dla pieszych powinny być co 100 metrów.
- 1 1
-
2023-05-18 14:01
Czubie, dla osoby starszej/niepelnosprawnej dlugi. Nie potrafisz korzystac ze zbiorkomu? To sobie stoj co 200 m.
- 6 1
-
2023-05-18 08:58
nie chcesz skrzyżowań z innymi ulicami?
bo światła są tam głównie pod samochody
- 11 1
-
2023-05-18 08:30
Skoro i tak stoicie w długim korku, to co za różnica czy zrobicie kilka metrów odstępu żeby piesi mogli przejść
Znowu ten sam krzyk co przy przejściu koło Lotu i koło Gumedu i znowu okaże się że to praktycznie bez różnicy dla przepustowości
- 19 14
-
2023-05-18 08:09
Ja nie mam korków. Jeżdżę SKM. (22)
- 29 20
-
2023-05-19 16:35
ostatnio SKM miała korek
Skład odmówił posłuszeństwa między Leszczynkami a Chylonią i godzina pękła, zanim podesłano techniczny skład z Cisowej, który ściągnął "zdechlaka" z rozjazdów do peronu.
Reszta cierpliwie czekała...
"Na szczęście" w okolicach 23 takt jest 30minut i więcej, więc korek liczył "tylko" jeden skład...- 0 0
-
2023-05-18 09:26
Współczuję ci. Nie poszło ci w życiu, co? (1)
- 2 8
-
2023-05-18 22:50
Mogę kupić ciebie wraz z cała rodziną, a nie mam samochodu. Mam dom w centrum i wole chodzić pieszo. Tylko bieda się wozi nawet 500 metrów, jakby obwisły od braku ruchu brzuch był powodem do dumy.
- 2 0
-
2023-05-18 08:13
nie każdy jest kontrolerem biletów (18)
- 24 25
-
2023-05-18 08:16
nie kazdy tez mieszka w r(u)muni czy innej gminie (17)
w Gdyni ma byc wygodniej mieszkancom, nie ludziom przez nia przejezdzajacym i tylko pracujacym
- 29 16
-
2023-05-18 09:09
(6)
Jak już ktoś mieszka w Gdyni to powinien mieć taką dostępność transportu zbiorowego/infrastrukturę pieszą i rowerową żeby wszędzie mógł dojść albo dojechać bez samochodu.
- 7 6
-
2023-05-18 11:37
I właśnie tak mam. Wszędzie dojdę lub dojadę na rowerze. Mieszkam w Gdyni nie na peryferiach.
- 7 1
-
2023-05-18 09:28
Nie każdy jest biedakiem. Nie przejmuj się, może i ty kiedyś będziesz miał prawo jazdy i samochód (3)
- 6 12
-
2023-05-18 10:50
Więc jak ktoś ma samochód warty 2000 zł to jest bogaczem? Zejdź na ziemię, samochód mógł być wyznacznikiem bogactwa w latach 70 zeszłego wieku
- 9 0
-
2023-05-18 10:08
Nie kazdy, kto ma oba, porusza sie na codzien po scislym miescie autem. Ja autem jade po ciezkie zakupy, w lokalizacje, ktora jest slabo skomunikowana, wyjezdzam nim do innych miast czy na weekend. Czego nie kumasz? Jak mieszkasz w srodku miasta i pracujesz tez w miescie zaoszczedzenie 5-10 min. w jedna strone wzamian za stres, korki, zanieczyszczanie srodowiska i spalanie kasy jest bez sensu.
- 12 0
-
2023-05-18 09:47
Każdego stać na samochód
mało kogo za to stać na mieszkanie w dobrej lokalizacji
- 19 4
-
2023-05-18 09:26
Akurat transport zbiorowy w Gdyni jest calkiem dobry. Liczba samochodow za to na niepokojacym poziomie.
- 10 8
-
2023-05-18 09:03
Przecież w Gdyni nie ma pracy. (5)
- 11 11
-
2023-05-18 09:57
(3)
skoro nie ma tu pracy to skąd tyle sztrucli GWE na naszych ulicach i co robią te sznury aut co rano np na Hutniczej ?
- 12 3
-
2023-05-18 18:22
aby wydac zarobiona kase (1)
W Riverze lub na hali.
Aby gdynianom gul chodzil.- 1 5
-
2023-05-18 22:48
Chyba zasilki
- 0 0
-
2023-05-18 11:13
Bo cala masa gdyńskiej patoli zamieszkała w rumi i redzie i teraz te obszczymyry dojeżdżają swoimi sztruclami...
- 4 6
-
2023-05-18 09:54
Jest w urzędzie miasta
- 5 6
-
2023-05-18 08:57
ale SKM w Gdyni też się zatrzymuje (1)
możesz razem z mieszkańcami Rumi nią jechać, no chyba że ty gdynianin jesteś taki szlachetny że z plebsem nie jeździsz
- 12 6
-
2023-05-18 09:27
Masz rację. Z komunikacji miejskiej korzysta plebs.
- 5 13
-
2023-05-18 08:50
Zapytaj o wygodę mieszkańców Karwin czy Wiczlina (1)
- 6 11
-
2023-05-18 09:28
To sa tak licznie zamieszkale dzielnice, ze spokojnie powinniscie droge na pracy/szkoly ogarniac komunikacja miejska. Za malo autobusow? A zrobiles cokolwiek, zeby bylo wiecej?
- 16 5
Wszystkie opinie
-
2023-05-18 07:02
Betonowanie które spowoduje korki i zaburzenie retencji. (15)
Po każdej ulewie Morska płynie.
- 56 11
-
2023-05-18 07:06
(7)
akurat w tym przypadku ten twój ból gluteusa maximusa jest nieuzasadniony bo zagęszczanie tkanki miejskiej w przeciwieństwie do suburbanizacji to korków nie generuje ;)
- 9 12
-
2023-05-18 07:38
Tak, jasne (6)
Oczywiście nowobogaccy z wieżowców będą wszędzie chodzić pieszo.
- 15 7
-
2023-05-18 08:12
Tak. Po to dopłacasz 50-100% do ceny mieszkania żeby móc chodzić pieszo. (2)
Jak chcesz wszędzie się telepać samochodem, lepiej kupić sobie domek na wsi.
- 7 12
-
2023-05-18 08:20
To czemu tyle rejestracji GA na ulicach? (1)
Jakaś teoria?
- 8 4
-
2023-05-18 13:14
W Polsce z jakiegoś powodu samochód jest dla niektórych synonimem dorosłości.
Mało to ludzi jedzie autem 1km po bułki?
- 4 2
-
2023-05-18 09:02
a jak nie będzie wieżowców to nie będzie nowobogackich? (2)
raczej będą i też będą jeździć samochodem ale jeszcze większe odległości z jakiejś wiochy więc jeszcze dłuższy korek zrobią
- 3 2
-
2023-05-18 11:13
Dopóki nie ma wieżowców, to pobliski węzeł drogowy zatyka się od około 14:00 (1)
Jak będą wieżowce i dwa dodatkowe sygnalizatory, to będzie zapewne zatykał się od rana do wieczora, a część ruchu tranzytowego przeniesie się pod okna mieszkańców ulicy Opata Hackiego. Taka różnica.
- 6 1
-
2023-05-18 13:09
Na osiedlu przewidziano malo miejsc parkingowych, raczej nie bedzie kongo.
- 0 4
-
2023-05-18 07:20
Tunele (4)
Lub wiadukty. Tak powinno być jak na zachodzie.
- 12 8
-
2023-05-18 07:54
Białoruś nie jest na zachodzie.
- 9 8
-
2023-05-18 08:15
Zabawne to co piszesz. Chyba jedyny zachód jaki widziałeś to zachód słońca.
- 8 7
-
2023-05-18 10:37
Zachód kłamco dawno już temu odszedł od tych (1)
architektonicznych koszmarków jak kładki dla pieszych i tunele.
- 2 3
-
2023-05-19 08:27
odszedl??!
To czym sie chwali jako rewitalizacje w wyniku ktorej powstal park na Renem w Dusseldorfie??!
A pod nim jest schowany pod ziemie odcinek miejskiej drogi. Cztery pasy w kazda strone...- 0 0
-
2023-05-18 17:37
Płynie bo to jest miasto morskie.
- 0 1
-
2023-05-19 08:23
w tym miejscu
Dzieje sie to w sposob szczegolnie spektakularny...
- 0 0
-
2023-05-18 07:03
(11)
Krótko mówiąc większe korki gwarantowane,choć semeko przez brak zdolności kredytowej Polaków sprzedał 1 mieszkanie przez pół roku....
- 33 17
-
2023-05-18 07:26
(4)
nie wiem jak w Gdyni idzie sprzedaż mieszkań, ale zapraszam do Redy-tutaj budowa na każdej inwestycji Semeko idzie pełna parą. Nie sądzę, żeby w czasach kryzysu stawiali kolejne osiedla, nie mając sprzedanych mieszkań. A cena za m2 jest już praktycznie taka jak w Gdyni, więc nie sprzedaje się mieszkań w Gdyni, bo z Gdyni każdy ucieka
- 6 19
-
2023-05-18 07:52
dziękujemy za zaproszenie ale nie skorzystamy bo nie ma po co do Redy jeździć a mieszkać to za karę chyba
- 14 7
-
2023-05-18 08:17
"każdy ucieka"mówisz? :) Chyba nie każdy. Część najbiedniejszych na pewno ale nie każdy, zapewniam
- 8 7
-
2023-05-18 08:43
Mówisz ucieka z Gdyni do Redy?! Haha
- 10 5
-
2023-05-18 10:38
Nie pisz za mnie i wielu moich sąsiadów - nie
uciekamy z Gdyni
- 6 3
-
2023-05-18 08:10
W SKM nie ma korków. (4)
- 7 7
-
2023-05-18 08:42
(3)
Jest za to "pachnący" pan kloszard, wrzeszczący wschodni "bracia" i Dżesika z bombelkiem nadająca na cały przedział bo musi opowiedzieć swojej psiapsi przez telefon jakie to sobie pazurki zrobiła. Albo pociąg nie przyjedzie bo sieć trakcyjna zamarzła.
Widać też, że nie wiesz o czym mówisz. Nie pamięta już wół jakie były "korki" podczas wymiany trakcji we Wrzeszczu hmm? Niedługo będą też ładne koreczki podczas przebudowy przystanku SKM Stocznia.- 8 8
-
2023-05-18 10:39
Co ty za bzdury piszesz o korkach na torach ? (2)
Naucz się tego, czym jest ruch na torach.
- 3 5
-
2023-05-18 12:36
(1)
Ktoś tu na języku polskim w szkole nie uważał.
Istnieje coś takiego jak parafrazowanie.- 2 1
-
2023-05-19 04:00
Tylko to trzeba robić umiejętnie
- 0 1
-
2023-05-18 10:37
może i sprzedała jedno, ale wcześniej wyprzedał prawie wszystko, tak więc i tak wychodzi na swoje
- 1 2
-
2023-05-18 07:03
zamiast w warunkach zabudowy nakazać wybudowanie (4)
deweloperowi bezpiecznego układu drogowego , to bedzie malowanie farbami jak zwykle
- 51 10
-
2023-05-18 08:23
tak właśnie było
- 2 2
-
2023-05-18 08:35
On woli wziąć kasę dewelopera dla siebie, a zrobić na koszt miasta, że wszystkiimi dewelopami tak robi
- 5 2
-
2023-05-18 10:41
Kwestionujesz znaki drogowe poziome, które co ?
Nie maluje się farbami ?
Nie ośmieszają się z podobnie myślącymi jak ty.- 1 2
-
2023-05-18 11:57
W Gdyni drogi buduje się
pędzlem i puszką farby.
- 2 1
-
2023-05-18 07:05
super (5)
dopiero będą koreczki..
wincej mieszkań wincej molochów !- 28 12
-
2023-05-18 08:11
Więcej dizli na ulicach, wincej.
Komuchy w blaszakach. Roszczeniowe buce.
- 6 10
-
2023-05-18 08:18
dlaczego uwazasz, ze akurat ty masz wieksze prawo do ulicy niz oni?
moze placa wiecej podatkow, bo mieszkaja w miescie? Moze maja lepsze samochody. Uwazam ze ci co zarabiaja wiecej i placa wiecej powinni miec pierwszenstwo nad ludzmi mieszkajacymi, np w wielkiej plycie
- 6 2
-
2023-05-18 09:04
lepiej żeby w Kosakowie albo Rumi zbudowali
i wtedy korki będą mniejsze?
- 3 1
-
2023-05-18 09:28
A tu już od samego rana dyżurne melepedy z deficytem inteligencji
Ujadają swoją zdartą płytę od czerwonych latarni po następny korek
- 1 0
-
2023-05-18 10:42
Jesteś w mieście ! A miasta to co ? Mają być
wsiami bez nowych budynków ?
- 2 0
-
2023-05-18 07:08
Bezcenny jest płacz kierowczyków w rupciach za dwa tysiące (44)
"Przybędzie aut!, korki bedo, brak parkingów!". Dam wam dobrą radę, kupcie sobie rower ale korzystajcie z komunikacji. Ja jeżdżę rowerem cały rok. Rowery to nasza przyszłość!
- 39 101
-
2023-05-18 07:21
Biedaku umysłowy
Milcz i wracaj do swoich świń
- 21 9
-
2023-05-18 07:48
a co na to lekarz od głowy ?
- 12 5
-
2023-05-18 07:49
Aut już nie przybędzie. (19)
W miarę bogacenia się społeczeństwa niknie potrzeba posiadania dwóch czy trzech gruzów na rodzinę.
- 3 21
-
2023-05-18 07:57
Jedź do Dubaju , i zobacz jak naprawdę żyją bogaci ludzie , i ile posiadają samochodów .W tyłu byłeś i to co tam siedzi (6)
widziałeś .
- 9 9
-
2023-05-18 08:02
Jedź na przykład do Singapuru i zobacz jak żyją naprawdę bogaci ludzie, a nie banda nowobogackich pasterzy :) (4)
- 11 8
-
2023-05-18 09:22
Tak tak Singapur totalitarny obszar ekonomiczny pod butem Chińczyków, życie marzenie
- 7 3
-
2023-05-18 09:33
Byłem - samochód na samochodzie. Dosłownie.
- 6 2
-
2023-05-18 09:34
Przecież Singapur to nazistowski reżim, gdzie za kradzież jest kara śmierci (1)
- 6 6
-
2023-05-18 13:00
chyba że kradną kacykowie to wtedyu spoko
- 2 0
-
2023-05-18 10:36
Bylem w UAE ponad pol roku, sa auta, ale sa i klimatyzowane przystanki. Za to nie ma chodnikow. Nie da sie przejsc z jednej dzielnicy do drugiej po za centrum, wszystko jest polaczone autostradami i nic wiecej.
- 5 1
-
2023-05-18 08:14
Już to widzę oczyma wyobraźni (10)
Jak lokatorzy mieszkań za dwie bańki zostawiają swoje leasingowane SUVy w garażu i przesiadają się na naszą cudowną i niezawodną komunikację miejską.
- 17 2
-
2023-05-18 08:20
bo dla ciebie to jest wirtualny problem, ja mam mieszkanie za 1,5 banki, zarabiam 30k . I nie mam samochodu (4)
bo mieszkam w centralnej dzielnicy Gdanska i pracuje z domu i mam komunikacje. To tylko dorobkiewicz bez kasy moze sobie wyobrazac, jak to wszyscy pragna miec jak najwiekszy samochód. Ja chce szybko i sprawnie dotrzec, w rozne miejsca
- 7 16
-
2023-05-18 09:35
Ty kolego, jesteś gimnazjalistą i czeka ciebie bujna przyszłość - pracy na budowie (1)
Ale nie przejmuj się, w przyszłości w końcu sobie kupisz VW Passata.
- 7 4
-
2023-05-18 10:47
Co sobie kupi samochód? Nakaz ma jakiś być
towarzyski ?
Aby może z braku umiejętności nieliczni (na szczęście, bo do plagi jeszcze brakuje) jeździli samochodami obwodnicą pod prąd ?
Nie dociera do twego "bystrego" umysłu to, że nie wszyscy dorośli mogą mieć prawo jazdy i to tacy którym daleko jeszcze do 60 roku życia ?
Nie ośmieszaj się swoją dziecinną presją na zakup samochodu przez innych.- 3 6
-
2023-05-18 09:39
A ja jestem pilotem samolotów i też pracuje w domu (1)
I zarabiam 80k miesięcznie, a mieszkanie mam za 2,5 mio.
- 4 0
-
2023-05-18 23:15
wiem, że to dla was trudne do uwierzenia, bo przecież jak to, ktoś zarabia pieniądze i jedzie kolejką?
zdziwlibyście się, ile naprawde bogatych ludzi to robi. Ale jak macie ich poznac? nie zawsze jezdza w najdrozszych garniturach. Czasem w jeansach i bluzie
- 1 1
-
2023-05-18 10:04
Moje mieszkanie może nie jest warte 2 baniek, a jedną, zarabiam kilknaście tysięcy i też nie mam samochodu. (4)
Mieszkam w Oliwie, dojeżdzam do pracy kolejką lub rowerem, a dopiero gdy pogoda nie dopisuje to biorę taksówkę. Ogólnie jeśli muszę gdzies podjechać coś załatwic to komunikacja/taksa.
Korona mi z głowy nie spadnie. Urodziłem się w Gdańsku jestem do komunikacji przyzwyczajony, jest dla wszystkich.
Wielu moich znajomych i przyjaciół również nie ma samochodu lub korzysta z niego od świeta. W mieście, zwłaszcza na Dolnym Tarasie nie jest zupełnie potrzebny.- 5 7
-
2023-05-18 10:54
(3)
Dokladnie. Tak sie zreszta mysli w bogatych spoleczenstwach. Nasze jest biedne, wiec ludzie czuja presje posiadania auta, zeby nie bylo, ze status spoleczny maly. W Berlinie jest 0,3 samochodu na mieszkanca. W Gdyni 0,8 bylo juz jakis czas temu.
- 2 6
-
2023-05-18 11:07
Ludzie czują presję posiadania auta, bo komunikacja miejska jest na niskim poziomie (1)
System jako tako działa w obrębie SKM. Trasy zaczynające się i kończące z dala od przystanków SKM znacznie wygodniej pokonuje się samochodem (nawet uwzględniając korki).
- 9 3
-
2023-05-18 13:13
Przejazd zbiorkomem na danym odcinku zawsze i wszedzie jest krotszy, poniewaz zbiorkom co kawalek sie zatrzymuje, a ludzie wysiadaja i wsiadaja! Jezeli kazdy bedzie wsiadal w auto, bo "5 min szybciej" albo bo mozna to zrobic bez dopasowywania sie do godziny odjazdu komunikacji, to miasto calkowicie sie zakorkuje. Moze sie najpierw przyjrzyj jak to dziala w zachodnich aglomeracjach?
- 0 5
-
2023-05-18 13:50
to ty raczej czujesz presję
zaistnienia...
- 1 0
-
2023-05-18 09:32
*rośnie potrzeba posiadania dwóch/trzech aut, rośnie
poprawiłem twój błąd logiczny, nie ma za co
- 2 3
-
2023-05-18 07:51
Pasażerowie komunikacji w godzinach szczytu też stoją w korku od Kauflanda do Estakady (4)
Po zmianach będą stali w takim korku o każdej porze.
- 16 3
-
2023-05-18 08:03
To się zrobi buspas. (2)
Przy okazji to rozwiąże problem karetek itp.
- 8 15
-
2023-05-18 08:15
Wspaniały pomysł
Szczególnie na odcinku od Mireckiego do Kalksztajnów.
- 12 2
-
2023-05-18 13:01
zrób czubie zrób będziesz musial zburzyć trochę bloków kup czubie mieszkania lokatorom których masz zamiar wysiedlić
- 5 2
-
2023-05-19 04:03
Zwłaszcza SKM-ki ;)
- 0 0
-
2023-05-18 08:01
Rower to dla zdecydowanej większości ludzi sposób na rekreację , a nie środek transportu . (4)
Głównie ze względów praktycznych ,a nie lenistwa czy przyzwyczajeń
- 19 7
-
2023-05-18 08:13
To się nazywa lenistwo. Z definicji. (1)
- 6 19
-
2023-05-18 09:36
Ty się nazywasz: i**ota
- 8 5
-
2023-05-18 10:49
Mówisz to np. szefom rowerowych firm (1)
kurierskich ?
- 3 6
-
2023-05-18 13:54
i ci "szefowie"
to rowerami?
Bujać to my a nie nas...- 2 1
-
2023-05-18 08:13
(7)
Czas dorosnąć. Kup samochód. Jak Cię nie stać to może być taki za dwa tysiące - może wtedy przestaniesz się śmiac z takich jak ty. A na rowerku to z dziećmi pojeździj, jeśli je masz ale może nie masz odwagi być za kogoś odpowiedzialnym.
- 12 7
-
2023-05-18 08:22
hmm, samochó nie jest wyznacznikiem bogactwa, twoja pensja jest (5)
jak dla mnie, jesli ktos ma wiecej niz 30 lat i nie zarabia nawet tych 10 tys brutto, to jest nieudacznikiem. I nie powinien miec pozwolenia na rejestracje samochodu w miescie, bo go nie stac na utrzymanie go
- 7 17
-
2023-05-18 09:37
Nie. Samochód jest wyznacznikiem inteligencji. (2)
Czym głupszy człowiek, tym bardziej myśli że na prawdę można zamienić samochód na rower
- 9 6
-
2023-05-18 12:28
Masz rację. (1)
Im głupszy człowiek, tym bardziej myśli że ktokolwiek chce zamienić samochód na rower, zamiast używać rowera gdzie ten ma przewagę, i samochodu kiedy jest niezbędny.
Myślisz że w rowerowym trzeba zostawić prawo jazdy przy zakupie, czy jak?- 2 4
-
2023-05-18 15:52
rower ma przewagę jako narzędzie rekreacji w niczym innym a to że Ty to widzisz inaczej będąc jednocześnie w mniejszości
to jest marginalny problem
- 2 2
-
2023-05-18 15:50
Pozwolenia ???? oj komuno wróć niektórym się marzy słusznie miniony system (1)
Zaraz tobie policzmy ile tam rocznie podatków wypocisz i jak za mało to będziemy ograniczać może zaczniemy od dostępu do internetu
- 0 0
-
2023-05-18 23:18
samych podatków płące znacznie więcej, niż większośc Polaków zarabia. Miesięcznie
tak, miasto może ograniczyć ci twoje "prawa". Zaraz będzie zakaz wjazdu starych trupów do centrum. Zabolało biedaczka, który pewnie nie ma nawet 10k oszczędności :)))
- 1 1
-
2023-05-18 11:02
Dalej się osmieszasz takimi wpisami ?
A może jesteś krewnym tej starszej pani, co zimą policja złapała na jeździe samochodem z IKEA do Auchan przy Szczęśliwej pod prąd obwodnicą ?
Czy do twego rozumu nie dociera to, że sporo dorosłych nawet przed 60 rokiem życia nie nadaje się na kierowców ?
Przestaniesz pisać swoje durne teksty o dorobieniu się samochodu, jak czołowo zderzysz się na dwujezdniowej drodze szybkiego ruchu z kimś kto uległ presji zrobienia prawa jazdy za wszelką cenę i zakupu auta ?
P.S. Kursanci w trakcie nauki jazdy w PL rzadko uczą się jazdy po drogach szybkiego ruchu i przejeżdżania przez związane z nimi węzły drogowe tak, aby nie wjechać pod prąd na autostradę czy drogę ekspresową. A jeśli nawet to wielu po 70 roku życia zaczyna popełniać tragiczne w skutkach błędy.
Zatem dalej chcesz wszystkich wpychać za kierownicę samochodów, w tym np. alkoholików z orzeczonym zakazem jazdy ?- 2 8
-
2023-05-18 09:30
Przepraszam, ale nie jestem menelem. Nie każdy chce prowadzić życie lumpa, jak ty.
- 3 4
-
2023-05-18 09:31
Skąd się biorą tacy idioci??? Jesteś dzieckiem Szczurka? Może jakiegoś aktywisty klimatycznego??? (2)
Czy innego lewackiego czubka?
- 9 3
-
2023-05-18 11:07
A ty zwykłym prostakiem, co nie umie (1)
innych krytykować bez ucieczki w chamskie i prymitywne słownictwo.
Na tym ma polegać bycie prawakiem ?- 3 7
-
2023-05-18 23:19
tak, już oczami wyobrazni widać czerwoną mordke kucfederaty
lewaki, chcą mi zabrać darmowe parkingi, mnie sie nalezy, place 500zł podatku dochodowe i urzednik ma mi słuzyć. ahahha
- 1 1
-
2023-05-18 07:12
To jak to mowicie?
Pierwsza byla Morska bez zwiekszonej ilosci przejsc, wiec widzialy galy co braly. Odnosze sie do tych co mowia innym, ze mieszkaja przy lotniskach, przy szadulkach, nowym porcie itp.
- 22 6
-
2023-05-18 07:17
To nie jest dobry pomysl (4)
Ale kogo to w tym kraju obchodzi. Liczy sie zdanie tych, ktorzy mają czas i będą odpowiednio głosować.
- 38 16
-
2023-05-18 07:19
Autostrada miejska jak Morska na tym odcinku to nie był nigdy dobry pomysł
Ale nie wszystko da się naprawić na już. Nowe przejście dla pieszych to krok w dobrą stronę.
- 14 10
-
2023-05-18 07:47
(2)
Tak, w mieście liczy się zdanie mieszkańców tego miasta, a nie mieszkańców miast na obrzeżach. W Gdyni liczy się zdanie mieszkańców Gdyni, a nie Redy, Wejherowa czy Chwaszczyna :P
- 9 1
-
2023-05-18 07:55
Reda i Wejcherowo mogą sobie SKM dojechać, więc spokojnie możnaby nałożyć na nich opłaty za wjazd autem do Gdyni. Gożej Chwaszczyno, nawet rowerem cieżko z tej wioski się wydostać.
- 2 4
-
2023-05-18 07:57
O czym oni zdają się zapominać
I wciąż się dziwią, że Gdynia zlosiliwie nie chce im ułatwiać dojazdu do ich gmin
- 2 1
-
2023-05-18 07:19
A kilka tysięcy nowych mieszkańców osiedla to czym będzie podróżować po Gdyni? (7)
Hulajnogą, rowerem, rydwanem, pieszo czy może latającym dywanem?
- 38 5
-
2023-05-18 08:18
Myślę że każdy będzie podróżował tym czym mu wygodniej.
- 5 1
-
2023-05-18 08:22
jak zrobi im sie wygodne dojscie do komunikacji miejskiej, to pewnie wiekszosc z nich wybierze ją (3)
- 4 7
-
2023-05-18 10:43
Cała Gdynia ma w miarę wygodne dojście do komunikacji miejskiej (2)
Więc skąd tyle samochodów z GA na ulicach?
- 2 0
-
2023-05-18 11:49
Bo ta komunikacja nie jezdzi!!!! (1)
Stan na morskiej estakada, a zobaczysz trzy autobusy jadace jednym rzadkiem na cisowa, a potem pol godziny nic! To samo w kierunku Pustek, 28 i S o tej samej godzinie! W nocy nic!!! Nic!!K Sprobuj dojechac o 3 na molo w Orlowie.
- 2 1
-
2023-05-18 13:04
obecnie nawet z taklich dzielnic jak Chylonia nie dojedziesz nocnym na dworzec główny pkp ponieważ jedyny kurs który robi tę trasę na linii N20 jedzie ok północy to pierwszy kurs tej linii potem masz ścinki do Grabówka SKM które robi trolejbus wracający skądś tam do bazy a ostatnie kursy są tylko do Chyloni PKP tak wygląda komunikacja miejska w Gdyni
- 2 0
-
2023-05-18 10:39
(1)
Tyle, że w przypadku tego osiedla jak chcesz wysiąść z trolejbusu jadącego z Gdyni to żeby przejść przez Morską musisz nadrobić spokojnie kilkaset metrów idąc albo koło estakady albo dalej, na skrzyżowanie z Chylonską przy węźle żołnierzy wyklętych. Mając to przejscie mają od razu z przystanku przez światła tuż pod blok. No i trajtek robi się atrakcyjniejszy przez to. Jak nie będzie tego przejścia to na bank będą jeździć tylko autami.
- 1 0
-
2023-05-18 13:06
haha jacy wygodni każdemu baranowi teraz trzeba przejście wymalować co za roszczeniowe tłuki przejść 200-300m nie mogą
- 1 3
-
2023-05-18 07:24
Przejścia co 30 metrów, światła, zabranie pasa dla autobusów, likwidacja miejsc parkingowych, wywawanie zgody na budowę (9)
kolejnych blokowisk. Władze Gdyni są konsekwentne od lat.
- 44 13
-
2023-05-18 07:35
A ty pewnie mieszkasz w szałasie w lesie? (1)
- 6 9
-
2023-05-18 09:41
Tak
A las jest na terenie Gdyni
- 4 0
-
2023-05-18 07:53
No cóż. To miasto.
Jest SKM, można dojeżdzać kolejką. Są autobusy i trolejbusy. Wystarczy chcieć.
- 8 5
-
2023-05-18 08:14
Gdynia to samochodoza.
Jakby wywalić te blaszaki z powrotem na wieś to byłby wreszcie spokój.
- 7 9
-
2023-05-18 08:19
(1)
A jak sobie to wyobrażasz - że miasto powinno odmawiać wydania pozwolenia na budowę? Pomyślałeś może na przykład o tym jaka podstawa prawna takiej odmowy? :)
- 4 5
-
2023-05-18 10:40
Tak!! Brak darmowych parkinguf dla mnie i brak szerokich arterii z 7 pasami tez tylko dla mnie!!
- 0 2
-
2023-05-18 11:09
To miasto ma nie budować nowych domów? (2)
Ma stać się na powrót wsią ?
- 1 1
-
2023-05-18 11:46
Już się stało
Komunikacja jak na wsi. Spróbuj dojechać w nocy z dworca na pustki albo z dworca w Chylonii gdziekolwiek, bo tam już nocny nie dociera. Knajp otwartych w nocy na lekarstwo, kina dwa, centrum Szperk w którym nic nie ma
- 3 1
-
2023-05-18 13:07
czubie budowanie deweloperskich klocków za łapówki w formie mieszkań dla gminu z urzędu miasta nie jest oznaką miejskości
- 1 0
-
2023-05-18 07:24
Opinia wyróżniona
Wszystko zależy od koncepcji osiedla (11)
Jeśli to osiedle będzie pełniło rolę centrum dzielnicy, będą tam ogólnodostępne tereny zielone i atrakcyjne lokale usługowe, restauracje, sklepiki itp., to super pomysł. Jeśli będzie to zwykłe blokowisko, to będzie to kolejna masakra jakich wiele w trójmieście.
- 42 10
-
2023-05-18 07:41
(4)
Jakiej koncepcji? Jakiego osiedla? Tam stoi już jeden wieżowiec i mają być jeszcze dwa to tyle "koncepcji" na tym kawałku ziemi.Upchnąć jak najwiecej klitek na sprzedaż to jest priorytet!
- 18 5
-
2023-05-18 07:52
Tylko 3 wieżowce? (3)
Przecież ten teren jest ogromny, nie wydaje mi się aby ktoś chciał postawić tam tylko trzy budynki a jeśli nawet, to zostanie tam dużo miejsca do urządzenia.
- 6 3
-
2023-05-18 07:59
Heh, chyba nie każdy wie jak się zabudowuję działkę (1)
Budujesz jeden blok sprzedając "super widok" a potem go przysłaniasz kolejnym i tak jak domino. Garnizon w Gdańsku tak zabudowują chyba już z 15 lat. Dlatego każdemu kto kupuje radzę się rozejrzeć, do kogo należy grunt przed balkonem, bo potem płacz i zgrzytanie zębów.
- 8 0
-
2023-05-18 13:07
Fikakowo
"Mieszkanie z widokiem"
Zaczynali od wierzchołka wzgórza a potem budowali kolejne kręgi przesłaniające już stojące budynki...- 1 0
-
2023-05-18 08:07
Marzenia
A mi się marzy, aby jakiś deweloper wybudował w końcu kawałek miasta a nie kolejną zamkniętą enklawę dla swoich klientów.
- 6 2
-
2023-05-18 08:00
heheh naiwny ...osiedle będzie za płotem :D przez płot będziesz mógł sobie poglądać osiedle :D
:D
- 7 0
-
2023-05-18 09:53
2 najniższe piętra to są lokale usługowe. Jeżeli to będzie dobrze skomercjalizowane to będzie aboslutny top w okolicy. (3)
- 1 2
-
2023-05-18 13:08
i "Pekin" (2)
będzie tam się przechadzał...
Oraz Zamena...- 0 1
-
2023-05-18 16:08
"Pekinu" już nie ma (1)
- 1 0
-
2023-05-18 23:35
trochę
zostało, co o kwity zadbali.
- 0 0
-
2023-05-18 23:36
koncepcja?!
Koncepcją jest zabudować, ściągnąć kasę i uciekać.
Z kłopotem miasto zostanie.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.