- 1 Szukał na targu sadzonek, znalazł amunicję (97 opinii)
- 2 Oślepiał śmigłowiec podczas derbów (215 opinii)
- 3 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (49 opinii)
- 4 Kradli klocki LEGO. Hurtowo (31 opinii)
- 5 Coraz więcej domów pływających na wodzie (61 opinii)
- 6 Prawie 50 miejsc parkingowych przy Parku Oruńskim (69 opinii)
Pracownicy Energi dyżurowali w Trojmiasto.pl
W piątkowe popołudnie w naszej redakcji pojawiło się dwóch pracowników Grupy Energa, którzy odpowiadali na pytania naszych czytelników, dotyczące różnych kwestii związanych z dostawą prądu. Drogą mailową i telefoniczną przyjęli łącznie kilkadziesiąt zgłoszeń. Część z nich udało się rozwiązać od ręki.
- To był naprawdę pracowity dyżur. Nie było dwóch takich samych telefonów. Każde zgłoszenie czytelnika dotyczyło innej kwestii. Najbardziej skomplikowany problem dotyczył dziedziczenia długu z tytułu faktury po zmarłym kliencie. Oczywiście nie zabrakło reklamacji związanych np. z odczytem licznika, zapisami zawartej umowy czy awarią zasilania - mówi Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Sporo spraw załatwionych od ręki
Część zgłoszeń udało się rozwiązać natychmiast. Pozostałe, które wymagają wnikliwego zbadania sprawy, zostały przekierowane do odpowiednich działów koncernu. Pracownicy Energi zapewniają, że w zależności od stopnia skomplikowania, zgłoszenia zostaną załatwione w ciągu od kilku dni do maksymalnie kilku tygodni.
- Niektórzy klienci interesowali się nowościami dotyczącymi taryf energetycznych. Co ciekawe, jeden z czytelników pytał o ofertę, którą zamieściliśmy na naszej stronie zaledwie wczoraj wieczorem. W związku z tym pragnę przypomnieć, że wszystkich informacji na ten temat udzielają również konsultanci naszej infolinii - uzupełnia Stanisław Konował, rzecznik klienta spółki Energa Obrót.
Gdzie dzwonić w sprawie rachunków za prąd
Przypominamy, że numer infolinii dla klientów Grupy Energa to 555 555 555. Za jej pośrednictwem można zgłaszać wszelkie reklamacje i wątpliwości dotyczące świadczenia usług przez gdański koncern. Kontaktować można się również za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie www.energa.pl.
Na koniec komunikat do naszych czytelników, którzy zgłosili swój problem w komentarzach pod wtorkowym artykułem. Jak już informowaliśmy, oprócz zwięzłego opisu zgłoszenia, niezbędne jest również podanie danych, na podstawie których można zidentyfikować klienta.
- Zapoznaliśmy się już z wszystkimi komentarzami czytelników. Niestety, nie wszyscy podali numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE, a tylko na tej podstawie możemy zająć się rozwiązaniem problemu. Wszystkich, którzy tego nie zrobili, prosimy o nieupublicznianie tych danych w komentarzach, ale przesłanie ich na adres mailowy: dyzur.energa@trojmiasto.pl - uzupełnia Lis-Radomski.
Miejsca
Opinie (48) 10 zablokowanych
-
2018-01-20 11:06
pierdu pierdu
Polukrowali
i wracamy do siermiężnej rzeczywistości.
Nic się nie zmieniło.- 4 0
-
2018-01-20 11:19
a po co energa zbiera dane klientów - telefon, email! zupę będą gotować?
Niech zwolnią takich obiboków jak szydłowska, płażyński, to będziemy mniej płacić za energię!
- 1 1
-
2018-01-20 12:33
Doliczają do rachunku jakąś OPŁATĘ HANDLOWĄ...
mimo że ja przecieź energią nie handluję, a na drugim liczniku takiej opłaty nie mam i cenę za kWh mam mniejszą chociaż płacę wg.tej samej taryfy
- 1 0
-
2018-01-20 14:22
Ale w Wigilię jak zabrakło prądu w całej dzielnicy ...
...to sąsiedzi i ja przez godzinę nie mogliśmy się dodzwonić do nich. Nikt nie podnosił słuchawki.Nikt!
- 1 0
-
2018-01-20 20:28
brawo redakcja
Rzadko jako złośliwy krytyk Was pochwalam ale z tą imprezą Wam się udało.Poleciłem to mojej znajomej i skorzystała.Bo na te ich 5...... to można wiadro pomyj wylać.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.