- 1 Obława w Letnicy. Nowe fakty (64 opinie)
- 2 Śmierć na hulajnodze. Sprawa wraca do sądu (138 opinii)
- 3 Promenada po remoncie hitem sezonu (99 opinii)
- 4 Duża podwyżka opłat za wodę w Sopocie (139 opinii)
- 5 Jesienią zamkną węzeł Gdańsk Południe (26 opinii)
- 6 Bałagan po wyborach musi sprzątać miasto (54 opinie)
Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników
W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.
W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:
- 58 321 95 18
- 58 321 95 77
Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.
O co można będzie zapytać pracowników Energi?
- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.
Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?
Zwięzły opis sprawy można:
- przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
- umieścić w komentarzu pod tym artykułem
- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.
- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.
Miejsca
Opinie (178) 7 zablokowanych
-
2018-01-16 13:05
Jeśli Energa nie wywiązuje się w terminie.........
Wszelkie reklamacje w takich instytucjach powinny być rozpatrywane w ustawowym terminie!
Jeśli nie są, przysługuje klientowi wystąpienie o bonifikatę!!!!!
Klient musi sam o nią wystąpić na piśmie!!! z podaniem wszystkich okoliczności,nie dotrzymanych terminów,błędów na fakturach i pomyłek systemowych!- 3 1
-
2018-01-16 12:35
Końca nie widać
22.02.2016 r podpisałam umowę na dostawę energii z firmą Energa, mimo wielu interwencji w BOK , poprzez infolinię do lipca 2017 roku czyli przez 17 miesięcy nie otrzymałam żadnej faktury. Licznik założono w kwietniu 2016 ale nie otrzymałam żadnego zawiadomienia ani protokołu zdawczo- odbiorczego z numerem licznika ani stanem z jakim go przejmuję / a to jest istotne żeby sprawdzić za ile jednostek zostaję rozliczona!/ ostatniego dnia grudnia 2016 otrzymałam telefon od pracownika Energa Operator o tym, że ma zlecenia zdjęcia licznika. szczęśliwy przypadek że trafiłam na człowieka, który zrozumiał że nie płacę faktur bo ich nie otrzymuję, sprawił że licznik pozostał do dnia 02.01.2017 kiedy to w BOK naświetliłam sprawę wstrzymano zdjęcie licznika i sprawa poszła do dalszego rozpatrzenia. I tak to trwa do dziś chociaż światełko nadziei na zakończenie problemu pojawiło się w lipcu 2017 kiedy wreszcie otrzymałam pierwszą fakturę na 1022,12 czym prędzej ją opłaciłam po czym po 4 miesiącach dostaję informację że faktura została anulowana i wystawiona na kwotę 3674,98!!!! na reklamację otrzymałam odpowiedź, że faktura została przeliczona w/g taryfy C11 ,która jest wielokrotnie droższa.Nie pomogło tłumaczenie i posiadana przeze mnie umowa podpisana na taryfę G11 tzw domową. I tak trwa to do dziś kolejna faktura równiez w/g taryfy C11. Przeczytałam informację w internecie ,że w sierpniu Energa powołała rzecznika klienta, tylko jak się do niego dostać? Ręce opadają !!!!
- 3 0
-
2018-01-16 11:33
niebezpieczne skrzynki
W październiku zgłoszono uszkodzenie skrzynki energetycznej przy Trakcie św Wojciecha około numeru 58, panowie z Energi przyjechali i wystające kable owinęli czarną folia... Kolejne zgłoszenia w listopadzie i styczniu pozostały bez odpowiedzi. Połamana skrzynka stojąca na chodniku , nadal trzyma się wyłącznie na folii coraz bardziej się pochylając zagra zając bezpieczeństwu przechodniów. Podkreślę jeszcze raz, że skrzynka stoi na chodniku. A kable zabezpieczone są jedynie folią.
- 2 0
-
2018-01-16 11:00
A odpowiedzą za przekręty, zaniedbania i arogancję?
- 5 0
-
2018-01-15 16:17
(2)
życzę szybkich i trafnych odpowiedzi
- 12 1
-
2018-01-16 10:50
to jak Rydzykowi życzyć bogobojniości - niby takie oczywsite ale ...
- 0 0
-
2018-01-16 10:38
to oksymnoron jeśli chodzi o Energę
- 1 0
-
2018-01-16 10:05
i tak nie odpowiecie...
- 2 1
-
2018-01-16 10:03
Pytanie
Kiedy Obajtek i jego pretorianie wrócą do Pcimia? Chyba niedługo, prawda? http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-bedzie-zmiana-prezesow-w-najwiekszych-spolkach-energetycznyc,nId,2508490
- 3 2
-
2018-01-16 09:45
Czy to prawda że w Enerdze pracują klany rodzinne?
Firma rodzinna a szary człowiek pracuje jako tania siła robocza przez agencje pracy...z Poznania
- 3 0
-
2018-01-16 08:40
Kiedy obniżka opłat dla osób korzystających z rozliczenia rzeczywistego!?
Skoro jestem ich fakturzystą to niech mi Energa za to płaci!
- 5 0
-
2018-01-16 08:36
To nie pytanie, jednak chciałbym zwrócić uwagę na fakt, iż w Gdańsku na ul. Cebertowicza faktury od was zawsze przychodzą "na styk" w ostatnim dniu terminu płatności, albo już nawet po terminie płatności.
Co prawda nie miałem z tego powodu jeszcze większych nieprzyjemności, ale przy okazji chciałbym to zgłosić.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.