• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • Jeśli Energa nie wywiązuje się w terminie.........

    Wszelkie reklamacje w takich instytucjach powinny być rozpatrywane w ustawowym terminie!
    Jeśli nie są, przysługuje klientowi wystąpienie o bonifikatę!!!!!
    Klient musi sam o nią wystąpić na piśmie!!! z podaniem wszystkich okoliczności,nie dotrzymanych terminów,błędów na fakturach i pomyłek systemowych!

    • 3 1

  • Końca nie widać

    22.02.2016 r podpisałam umowę na dostawę energii z firmą Energa, mimo wielu interwencji w BOK , poprzez infolinię do lipca 2017 roku czyli przez 17 miesięcy nie otrzymałam żadnej faktury. Licznik założono w kwietniu 2016 ale nie otrzymałam żadnego zawiadomienia ani protokołu zdawczo- odbiorczego z numerem licznika ani stanem z jakim go przejmuję / a to jest istotne żeby sprawdzić za ile jednostek zostaję rozliczona!/ ostatniego dnia grudnia 2016 otrzymałam telefon od pracownika Energa Operator o tym, że ma zlecenia zdjęcia licznika. szczęśliwy przypadek że trafiłam na człowieka, który zrozumiał że nie płacę faktur bo ich nie otrzymuję, sprawił że licznik pozostał do dnia 02.01.2017 kiedy to w BOK naświetliłam sprawę wstrzymano zdjęcie licznika i sprawa poszła do dalszego rozpatrzenia. I tak to trwa do dziś chociaż światełko nadziei na zakończenie problemu pojawiło się w lipcu 2017 kiedy wreszcie otrzymałam pierwszą fakturę na 1022,12 czym prędzej ją opłaciłam po czym po 4 miesiącach dostaję informację że faktura została anulowana i wystawiona na kwotę 3674,98!!!! na reklamację otrzymałam odpowiedź, że faktura została przeliczona w/g taryfy C11 ,która jest wielokrotnie droższa.Nie pomogło tłumaczenie i posiadana przeze mnie umowa podpisana na taryfę G11 tzw domową. I tak trwa to do dziś kolejna faktura równiez w/g taryfy C11. Przeczytałam informację w internecie ,że w sierpniu Energa powołała rzecznika klienta, tylko jak się do niego dostać? Ręce opadają !!!!

    • 3 0

  • niebezpieczne skrzynki

    W październiku zgłoszono uszkodzenie skrzynki energetycznej przy Trakcie św Wojciecha około numeru 58, panowie z Energi przyjechali i wystające kable owinęli czarną folia... Kolejne zgłoszenia w listopadzie i styczniu pozostały bez odpowiedzi. Połamana skrzynka stojąca na chodniku , nadal trzyma się wyłącznie na folii coraz bardziej się pochylając zagra zając bezpieczeństwu przechodniów. Podkreślę jeszcze raz, że skrzynka stoi na chodniku. A kable zabezpieczone są jedynie folią.

    • 2 0

  • A odpowiedzą za przekręty, zaniedbania i arogancję?

    • 5 0

  • (2)

    życzę szybkich i trafnych odpowiedzi

    • 12 1

    • to jak Rydzykowi życzyć bogobojniości - niby takie oczywsite ale ...

      • 0 0

    • to oksymnoron jeśli chodzi o Energę

      • 1 0

  • i tak nie odpowiecie...

    • 2 1

  • Pytanie

    Kiedy Obajtek i jego pretorianie wrócą do Pcimia? Chyba niedługo, prawda? http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-bedzie-zmiana-prezesow-w-najwiekszych-spolkach-energetycznyc,nId,2508490

    • 3 2

  • Czy to prawda że w Enerdze pracują klany rodzinne?

    Firma rodzinna a szary człowiek pracuje jako tania siła robocza przez agencje pracy...z Poznania

    • 3 0

  • Kiedy obniżka opłat dla osób korzystających z rozliczenia rzeczywistego!?

    Skoro jestem ich fakturzystą to niech mi Energa za to płaci!

    • 5 0

  • To nie pytanie, jednak chciałbym zwrócić uwagę na fakt, iż w Gdańsku na ul. Cebertowicza faktury od was zawsze przychodzą "na styk" w ostatnim dniu terminu płatności, albo już nawet po terminie płatności.
    Co prawda nie miałem z tego powodu jeszcze większych nieprzyjemności, ale przy okazji chciałbym to zgłosić.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane