- 1 Dwa osiedla obok siebie bez wspólnej drogi (157 opinii)
- 2 Najstarsza fontanna idzie do remontu (70 opinii)
- 3 Miasto pełne znaków. Wiele niepotrzebnych (133 opinie)
- 4 Zamiast Rębiechowa lotnisko na morzu (221 opinii)
- 5 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (239 opinii)
- 6 Nowe ściany starej kawiarni na Aniołkach (66 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2020-11-23 23:06
Logowanie
Dział na firefoxie, na chromie ani, ani.
- 0 0
-
2020-11-23 23:02
Ta firma nie jest poważna
"Od 1 do 27 listopada planujemy ważną aktualizację..."
Dwadzieścia siedem dni co pół roku jest Wam potrzebne na ważną aktualizację!?- 0 0
-
2020-11-21 22:12
Energa to jakieś nieporozumienie. Przez ponad 6 lat nie potrafią stworzyć działającego systemu energa24.
- 1 0
-
2020-11-17 14:15
Trwa nadal...
No ile można!!! 2 lata problemów z systemem bo przechodzą na nowy.... Porażka stulecia.
- 1 0
-
2020-11-13 14:10
problemy na kazdej lini
To zakrawa o pomste do nieba , jestem z Torunia skladam tysiace reklamacji także za cenę 1 kvh ciągle problemy z zalogowaniem się . Hasla sa prawidlowe, loginy też i nic nie można zrobic a chcecie zeby odczytywać liczniki i poprawnie pzrekazywać za pomoca e boku . masakra
- 0 0
-
2020-11-10 23:32
24.energa
Jakaś masakra!
błąd 500 ... taki komunikat pojawia się gdy chcę się zalogować na Waszą NOWĄ platformę..nie mogę na e-bok tego nie było!!!
Od sierpnia ciągle coś się dzieje zróbcie Energa coś z tym.- 1 0
-
2020-11-05 14:05
Energa-skandal
EBook.energa wysyla email z cena zawyrzona rozmawiasz zkonsultantem podaje inna cena i kto ma racje? Gubia sie i wcale Tego nie kryja.
- 0 0
-
2020-11-03 17:06
problem z logowaniem,
Co sie dzieje ,ze nie mozna sie zalogowac ipodać licznik
- 0 0
-
2020-02-07 13:18
(10)
Bez problemu odczytałem rachunek na stronie Energa dwa dni temu.
- 45 77
-
2020-10-06 18:23
teresa
Ciekawe jak to zrobiłeś
- 0 0
-
2020-02-07 13:50
.. (2)
Rozliczyłem wczoraj za pierwszym podejściem... podobnie bez problemu w styczniu ;-)
- 12 7
-
2020-02-08 16:46
Jest ogromna różnica w korzystaniu ze starego ebok i z energa24. Pierwsze działa bez problemów, drugie beznadziejnie
- 1 0
-
2020-02-07 18:07
To jesteś farciarzem:)
- 2 1
-
2020-02-07 13:25
no to po chusteczkę tu wszedłeś kłamco (3)
- 12 10
-
2020-02-07 16:58
No tak - bo Polak to tylko może narzekać (1)
Jeśli nie masz powodów do narzekania, to znaczy że nie masz nic do powiedzenia.
Czy tak?- 3 8
-
2020-02-08 09:27
Tak
Artykuł dotyczy problemów z systemem rozliczeń i o tym jest dyskusja - o tych problemach.
Wejdź na forum osób chorych na raka i napisz im, że jesteś zdrów jak ryba - tyle samo wniesiesz do rozmowy co tutaj.- 6 0
-
2020-02-07 13:39
?
muszę przyznać że ja również problemu nie miałem z odczytem i FV
chociaż cały ich serwis,zmiany i ceny są do bani- 14 3
-
2020-02-07 19:47
W niedzielę miałem problem, ale już w poniedziałek udało się podać stan licznika dla rozliczenia rzeczywistego.
- 1 0
-
2020-02-07 15:25
a ja po kilku dniach od daty wystawienia dowiaduję się, że jest nowa faktura
Dzień po wystawieniu nie ma jej na stronie. Jeżeli nie sprawdzasz codziennie to nie masz szans zapłacić w terminie. Ale nota za nieterminowe płatności jest bezbłędna?!
Tak jest już kilka lat z rzędu na przełomie roku.- 9 1
-
2020-10-04 17:34
Brak już sił!
Ręce opadają! Zalogować się w żaden sposób na Energa24, nie można. Po kontakcie z BOK od razu wiadomo, że ma się do czynienia z państwową firmą. Obsługa nonszalancka i o kulturze można zapomnieć, dotyczy to zwłaszcza pań z infolinii. Powinno się przed kontaktem z tą instytucją wypić kubeł melisy.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.