• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • Mina (2)

    Ten parking to mina, kto nie wie ten buli jak za zboże.

    • 29 5

    • (1)

      System jak na całym świecie. A przed wjazdem wielkie tablice.

      • 6 5

      • System tak, ale wykonanie i obsługa made in Gdańsk

        • 7 2

  • Pomijając całą sytuację związaną z opłatą... (1)

    To śmieszne jest to: ... specjalista ds. marketingu... że kto?

    • 137 15

    • Serio nie słyszałeś o takim stanowisku?

      • 9 11

  • (1)

    Tez kiedyś miałem tam problem bo jeden z kierowców zapomnial zapłacić i zablokował na dobre 10 minut wyjazd, bo druga bramka była uszkodzona.
    Złożyłem reklamacje i oddali wszystko.

    Polecam jak jest problem nacisnac guzik przy tym automacie i zadzwonić do operatora i po peoblemue

    • 4 12

    • powodzenia życzę z dodzwonieniem się...

      • 3 1

  • (4)

    Czyje te parkingi? Osoby prywatnej?

    • 80 18

    • obojętnie czyje, bo wiadomo, że (1)

      złodzieje !

      • 13 0

      • maja wlasciwego patrona

        • 7 6

    • znam takich co płacili ponad 100zł
      tak cwany system tylko w pl, w normalnych krajach np DE jest 15 minut free

      • 8 9

    • Moje, a co?

      • 11 5

  • fajnie to wygląda z góry

    gdy przyjechałem tam, dwa pierwsze razy, to również miałem duży problem w zlokalizowaniu ,gdzie i jak opłacić,
    teraz na lotnisko podjeżdżam sporadycznie, i dalej uważam, że oznakowanie jest dziadowskie, nieintuicyjne, ponadto jest problem gdy bramka zostaje zablokowana przez inny pojazd , który nie opłacił przekroczonego czasu,
    żeby tam się sprawnie poruszać, to trzeba bywać często,
    na mapie lub z lotu ptaka (samolotu) może i jest dobrze, ale z punktu siedzenia kierowcy, to jest labirynt z artefaktami w postaci punktów opłat

    • 25 1

  • (2)

    Lotnisko współpracuje tylko z amber gold

    • 35 15

    • To pociągiem (1)

      • 3 0

      • Bój się, bój , ABW juz idzie tam

        • 0 1

  • (2)

    Podobna sytuacja spotkała mnie w czwartek około godziny 15-stej.

    • 37 9

    • Zgadza się,byla bardzo dluga kolejka do wyjazdu.Problem z kartami parkingowymi

      • 10 2

    • A mnie w piatek 13-tego o godz 13.13.

      • 6 14

  • Parking

    Obsluga parkingu i firma w Warszawie to mega złodzieje. Widziałem jak obsługa w błąd wprowadzała klientów, a potem płacz i plać.Miałem podobną sytuację, zagroziłem włamaniem szlabanu, wówczas szlaban podniesiono.

    • 17 1

  • Często się zdarza

    Osobiście wyjeżdzałam z kiss &fly, autem po kilku minutach ok 5min Dojeżdżam do bramek a tam kolejka, ludzie nie mogli zapłacić stałam chyba 15 min w tej kolejce, po czym wyjeżdzano pasem równoległym, szlaban został uniesiony lekko do góry Większe auto miałoby problem aby nie zahaczyć. Zresztą mąż jeżdzi taxi i taż po przekroczeniu czasu nie chciał automat przyjąć pieniędzy a telefonu nikt nie odbierał.Bałagan

    • 19 3

  • Łosie (1)

    Ja jestem na lotnisku min raz w tygodnie i nigdy nie mialem problemu z wyjazdem. Oczywiscie raz na jakis czas mega kolejka po fakture gdy parkuje na dzien lub dwa. Co Kiss&Fly dziala bez zastrzen nigdy nie bylo problemu. Opisano tupowego łosia !!!!!!

    • 8 29

    • To pewnie jestes cieć z obslugi...

      • 8 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane