- 1 Dwa osiedla obok siebie bez wspólnej drogi (168 opinii)
- 2 3,5 mln zł wygrane w Lotto na Przymorzu (12 opinii)
- 3 Chodnik dodatkowym pasem Grunwaldzkiej (108 opinii)
- 4 Najstarsza fontanna idzie do remontu (82 opinie)
- 5 Miasto pełne znaków. Wiele niepotrzebnych (141 opinii)
- 6 Zamiast Rębiechowa lotnisko na morzu (222 opinie)
Rodziny zniszczone przez politykę
Odkąd w telewizyjnej publicystyce politycznej dominują emocje, a nie merytoryka, jej wpływ na osobiste życie odbiorców jest jednoznacznie zły. Zmęczony codziennością widz bywa podatnym gruntem, na którym można siać ferment. Żywicielem. Też nim jesteś? Jeśli tak, to świadomie lub nieświadomie oddajesz swoją życiową energię politykom.
- Matka od wyborów się do nas prawie nie odzywa. Świąt w zasadzie nie było, bo ona nie będzie do stołu siadać z takimi, co się przyczynili do zmiany władzy. Widać, że ojciec chciałby już normalnie gadać o codziennych sprawach, psich historiach, sąsiedzkich problemach, zapytać nas, co tam w pracy, ale boi się matki i jakoś chyba podziela to jej... cierpienie. Jest zła na wszystkich, ale wali w nas, bo ma najbliżej - opowiada.
Patrycja ma siostrę. Ma też brata, ale on mieszka za granicą. Dlatego Pati z siostrą najczęściej odwiedzają rodziców. Na zupę po pracy wpadną, czasem na noc zostaną, film razem obejrzą. Zawsze tak było i zawsze myślałam o nich z zazdrością, że są tacy zżyci, tak blisko siebie, taka fajna rodzina.
Polityka ważniejsza niż dzieci?
Dlatego ta historia rozdarła mi serce. Wiem przecież, że rodziny się rozpadają z powodu spadków, pieniędzy - małych albo dużych, kawałka działki, wódki, różnych urazów, za mocnych słów itd. Wszyscy znamy te historie.
Ale żeby po zmianie władzy matka odrzucała swoje dzieci?
- Wpadam kiedyś po pracy, nalałam sobie zupy, lecę po kanałach i patrzę, że jest jakoś inaczej niż zawsze. Że część kanałów zniknęła, bo zostały zakodowane. Najpierw wybuchałam śmiechem, a potem ciarki mnie przeszły. Moja matka to zrobiła, żebyśmy czasem w jej domu wrogiej stacji nie włączyli. Zadałam sobie pytanie: Gdzie jest moja mama? To już było takie wycie porzuconego dziecka. Bardzo już dorosłego, ale... dziecka - dodaje Patrycja.
Potop informacyjny wpływa na odbiór rzeczywistości
Ileż już zostało na temat powiedziane... Przed każdymi świętami z lifestylowych poradników wylewa się stokrotna prośba, żeby przy rodzinnym stole nie ruszać polityki. Ale przecież poza tym jest jeszcze ponad 360 dni w roku, kiedy polityka może wykończyć ludzkie relacje albo rodziny.
Piszą o tym psychologowie, trenerzy, nauczyciele rozwoju osobistego i duchowego. Potop informacyjny, któremu jesteśmy poddawani, wpływa na to, jakie mamy przekonania na temat rzeczywistości.
Jeśli wzmocnimy to dezinformacją, manipulacją i innymi technikami stosowanymi przez media i polityków, to przy odpowiedniej dobowej dawce utrata dystansu jest niemal pewna. I nie chodzi o poglądy - w prawo, lewo czy środkiem. Badania pokazały, że podczas oglądania telewizji wyłączają się ośrodki w mózgu, które są odpowiedzialne za krytyczne myślenie. W wyniku tego m.in. zwiększa się skłonność do bezkrytycznego akceptowania słów innych ludzi. Od tego już niedaleko do niepokoju, informacyjnego stresu, poczucia dyskomfortu aż po możliwy - jak widać w tym przypadku - rozpad rodziny.
Hej ho, kto z dziadkami pójdzie do kina?
Ta choroba jest uleczalna
Testowałam to na własnej mamie. Bo już nie mogłam ani tego słuchać, ani na to patrzeć. Para uszami tej kobiecie szła. A im bardziej wieczorami oglądała informacje ze świata polityki, tym bardziej ta para z niej buchała.
Najpierw mało spokojnie, ale potem coraz bardziej metodycznie tłumaczyłam, jak działa mechanizm przesiąkania emocjami, które podawane są z telewizora. Aż zrozumiała. Teraz obejrzy jedne wiadomości, ale zamiast kolejnych i kolejnych jest jakiś film, przerób książek z biblioteki się zwiększył. Mama więcej się śmieje, poszła nawet na jogę śmiechu. Można? Można! A łatwo nie jest, bo to nie jest taka choroba jak kaszel. Zachorujesz, bierzesz leki i jesteś zdrowa.
Tej choroby nie widać. I nie ma na nią tabletek.
Jak to mówią. Pierwszym krokiem do zmiany jest świadomość popełnianego błędu. Kiedy myślę o mamie Patrycji, to niestety słabo widzę to "oświecenie". Ale to nie znaczy, że wiele innych osób nie może go doświadczyć.
Opinie (473) ponad 20 zablokowanych
-
2024-02-22 07:15
Opinia wyróżniona
Obie strony mają brudne ręce. (54)
Gdy PO przegrało to używali wszelkich sposobów aby wygrać ( schować babci dowód aby nie zagłosowała) ( sztachetami ich lać po łbach) ( mocherowe berety) druga strona też ma swoje ( spiepz$aj dziadu) (banda zlodzieji) , aż nie chce się myśleć. Oni powinni dawać dobry przykład a pokazują zupełny brak klasy . Co tu wymagać od zwykłych ludzi zaganianch codziennym dniem .
Miłego dnia dla wszystkich. Uśmiechnij się do osoby która ciebie mija, dziel się pozytywną energią.- 324 59
-
2024-02-22 14:02
(1)
Symetrysta ?
Zła wiadomość dla symetrysty: prawda nie leży pośrodku.- 7 9
-
2024-02-22 15:05
nie, fizyk
i wie, że jak jest akcja, to jest reakcja.
Chrześcijanin nie nadstawia drugiego policzka, tylko wydziela agresorowi sążnistego kopa.
Przypowieść o drzewie figowym...- 3 1
-
2024-02-22 13:14
Ja po prostu mam pisowcow (2)
Za zaginione ogniwo ewolucji
Więc w rodzinie nie mam takich małpoludow- 4 20
-
2024-02-22 14:04
(1)
No, właśnie ta opcja takimi intelektualistami może się pochwalić. Wyłącznie.
- 6 6
-
2024-02-22 15:33
Siedzicie nadal na drzewach Pablowie Marales czyli australopiteki
- 5 0
-
2024-02-22 12:08
Różnica była taka, że po robi to z premedytacją, a nawet płaci za hejt, a J.K. doprowadzony przez totalnych do ostateczności. (1)
- 17 11
-
2024-02-22 12:41
Jeżeli minusujesz, to nie wiesz, jak było.
- 9 3
-
2024-02-22 10:10
po co ten komentarz w takie formie ? , po co przywoływać tylko te dwie partie ? , oni wszyscy - politycy są jednakowi ,niezależn (2)
nie ulegam takim emocjom bo nie oglądam żadnej tv - dosłownie żadnych kanałów informacyjnych bo informacje tam podawane są "przemielone" przez pseudo i patodziennikarzy. Mam swoje określone poglądy ale nie dzielę nimi na prawo i lewo i w spotkaniach rodzinnych i ze znajomymi unikam tematów politycznych jak ognia . życie jest za krótkie by marnować
nie ulegam takim emocjom bo nie oglądam żadnej tv - dosłownie żadnych kanałów informacyjnych bo informacje tam podawane są "przemielone" przez pseudo i patodziennikarzy. Mam swoje określone poglądy ale nie dzielę nimi na prawo i lewo i w spotkaniach rodzinnych i ze znajomymi unikam tematów politycznych jak ognia . życie jest za krótkie by marnować je na niepotrzebne nerwy , kłótnie ,obrażanie się o coś na co nie mamy wpływu. Politycy i tak zrobią swoje . Po czym poznać ,że polityk kłamie : - Porusza ustami .
- 21 0
-
2024-02-22 17:51
Masz do tego prawo. Pytanie - czy jesteś za demokracja, czy Ci to obojętne? Kiedy mieszkałam w Wielkiej Brytanii i z bliska widziałam, jak ludzie z całego świata, moi owcześni znajomi, interesują się polityką, poświęcają czas na śledzenie, co się dzieje w tej dziedzinie życia, zadalam sobie to pytanie. Uważam, że ewentualna odpowiedź twierdząca niesie ze sobą też konsekwencje - wymagania wobec osób 'rządzących', stają się także wymaganiami wobec samego siebie.
- 0 0
-
2024-02-22 14:07
Najlepsze są uniki?
Moja chata z kraja, ja się tam do polityki nie mieszam, niech obcy za mnie sprawy załatwiają.
To jest dopiero filozofia życiowa. Niezidentyfikowany Obiekt Niemyślący.- 1 4
-
2024-02-22 10:03
Ten art to własnie jest medialna najnowasza POwska POpka medialna!Z jedne strony mówia chcemy pogodzic Polaków a zdrugiej
kłamią i zieja nienawiscią do wszystkich co popierali były rzad!!Kasją wszystko co potwierdzało ich kłamstwa ,obłude I złodziejstwo.Bo teraz gdy zrobili z tvppzpr czyli jeszce gorsze odbicie TVnu licza ze bedzie tak jak wczesniej gdy rzadzili.Brak mediów poza propagandowymi które moga ujawnic to jakimi szkodliwymi marionetkami sa.!!
kłamią i zieja nienawiscią do wszystkich co popierali były rzad!!Kasją wszystko co potwierdzało ich kłamstwa ,obłude I złodziejstwo.Bo teraz gdy zrobili z tvppzpr czyli jeszce gorsze odbicie TVnu licza ze bedzie tak jak wczesniej gdy rzadzili.Brak mediów poza propagandowymi które moga ujawnic to jakimi szkodliwymi marionetkami sa.!!
Najlepszym przykładem jest własnie to ze Polacy normalna stawke za prad maja placic tylko do wyborów samorzadowych !!
Ale przykładów sa tysiące !!!
I teraz znajduje sie taka co mówi ,ze hej nie schowam babci dowodu ,ale bede jej tłumaczyc by przestała myslec bo robi zania to tvppzpr- 32 13
-
2024-02-22 09:36
NoStan realizacji obietnic ze stu konkretów na pierwsze sto dni: 5% (23)
Za to mamy wysyp komisji śledczych i rządowa propagandę w TVP, przy której Holecka to była mały pikuś. Dlaczego? Bo łatwiejsze jest dzielenie Polaków i napuszczanie jednych na drugich niż praca dla Polski. W głowie Tuska nic pod tym względem się nie zmieniło co najmniej od 2005 roku.
- 38 10
-
2024-02-22 10:15
"Bo łatwiejsze jest dzielenie Polaków i napuszczanie jednych na drugich niż praca dla Polski" (1)
100% racji. Dlatego unikam polityki jak ognia. na dzieleniu polaków "ktoś" zawsze korzysta. Dzieląc nas rozgrywają nas jak chcą
- 24 0
-
2024-02-22 12:12
Już go tego doszło. A trzeci korzysta.
- 5 0
-
2024-02-22 09:55
Nie przypominam sobie żeby Tusk, Schetyna czy Kosiniak - Kamysz wyzywał Opozycję od `zdradzieckich mord` w Sejmie? (20)
Ale dokładnie pamiętam takie inwektywy wykrzykiwane z mównicy sejmowej w trybie żadnym przez kulawego który chyba już jest obłąkany :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- 18 40
-
2024-02-22 14:25
ty cieciu masz bardzo wybiórcza sklerozę a i tak wiedxa sie od ciebie odbija jak od sciany tysiace przykładów juz ci
i odpisywano a ty nadal masz skleroze
- 12 3
-
2024-02-22 14:10
A o szarańczy PISowskiej człowieku nie słyszałeś ?
I o całym bogatym repertuarze w tym stylu ?- 9 2
-
2024-02-22 10:20
Pełna wypowiedz Kaczyńskiego. Co nieprawdziwego powiedział? (7)
Wiem, że boicie się prawdy, ale nie wycierajcie swoich mord zdradzieckich nazwiskiem mojego śp. brata, niszczyliście go, zamordowaliście go, jesteście kanaliami mówił kilka lat temu Jarosław Kaczyński.
- 25 8
-
2024-02-22 14:05
to gdzie te dowody, że mordy zdradzieckie zamordowały Kainowi brata?
- 4 10
-
2024-02-22 12:22
cytujesz, wypowiedź człowieka, który stracił w zamachu brata
dodam bliźniaka i to jest niby przykładem że polityka dzieli rodziny? w żałobie, w stresie mówi się różne rzeczy
zacznij trochę myśleć, !- 14 2
-
2024-02-22 12:14
Dokładnie tak było. Do tej wypowiedzi doprowadzili go z premedytacją, żeby potem cytować bez kontekstu.
- 14 1
-
2024-02-22 12:02
Pełna wypowiedź Kaczyńskiego jest jeszcze gorsza od fragmentu. I gdzie w tym jest prawda? Bajanie obłąkanego. (1)
- 3 16
-
2024-02-22 12:44
Człowiek, który mówił z sensem, tylko nie miał najlepszego garnituru i innych bajerów. I to wystarczyło, zeby robić niego pośmi
- 10 1
-
2024-02-22 11:17
to Kaczor zabił brata , gdy lecieli samolotem brat z samolotu zadzwonił do Jarka z pytaniem (1)
co mają robić ,a Jarek powiedział by lądowali ,lecz jednego nie przewidział ,ze samolot runie . Amerykanie mają nagranie rozmowy braci ale jej nie pokażą bo wolą byśmy mysleli ,ze to sprawa ruskich. Włącz logiczne myślenie ,kto by chciał zabić 1 faceta w taki sposób by zginęła ta cała reszta , myśl bo myślenie nie boli
- 8 20
-
2024-02-22 14:29
Ale tvn zrobiło ci bałagan w głowie
- 10 1
-
2024-02-22 09:59
A ja przypominam sobie (9)
Jak zaprzyjaźnione z PO telewizje (wtedy innych nie było) pluły na urzędującego prezydenta przez 24 godziny na dobę i naśmiewały się z jego wyborców.
- 32 4
-
2024-02-22 12:16
Atak na prezydenta trwał od 2005, gdy tylko Tusk przegrał wybory.ry. (2)
- 16 1
-
2024-02-22 14:30
Od 2007 jak rudy przejął tvp (1)
- 4 0
-
2024-02-22 17:55
Wcześniej, bo za swoich pierwszych rządów PiS zostawił był TVP stosunkowo wolną rękę i tam ich ostro atakowali. Więc, rzeczywiście, od 2005r.
- 3 0
-
2024-02-22 10:14
TV Trwam nie było zaprzyjaźnione z PO. (5)
A pluli na prezydenta i jego żonę bez przerwy.
- 10 19
-
2024-02-22 12:23
a skąd ty możesz to wiedzieć?
oglądałeś trwam? to kiedy był czas na TVN?
- 12 2
-
2024-02-22 12:16
Kłamiesz.
- 1 2
-
2024-02-22 12:09
W polityce nie nadstawia się drugiego policzka, tylko oddaje cios (2)
Skoro Tusk zaczął w 2005 roku dzielić Polaków i opluwać tych, co myślą inaczej, to reszcie sceny politycznej nie zostało później już nic innego.
- 10 1
-
2024-02-22 18:11
Wiele lat to trwało, ale potem faktycznie też prawica zaczęła jechać po drugiej stronie, czego nie toleruję. Natomiast wyborcy PO nie mają jakoś wyobrażenia, że to już 19 lat znoszenia hejtu (od moherowych beretow wprowadzonych do obiegu przez D. Tuska poczynając) ze strony tzw. Partii Biało - Czerwonych Serduszek dla części z nas. To juz bardzo
Wiele lat to trwało, ale potem faktycznie też prawica zaczęła jechać po drugiej stronie, czego nie toleruję. Natomiast wyborcy PO nie mają jakoś wyobrażenia, że to już 19 lat znoszenia hejtu (od moherowych beretow wprowadzonych do obiegu przez D. Tuska poczynając) ze strony tzw. Partii Biało - Czerwonych Serduszek dla części z nas. To juz bardzo długo, nawet, gdy ktoś jest 'zaimpregnowany' na medialne insynuacje pod adresem właściwości swojego intelektu, po niemal dwóch dekadach obraźliwej propagandy po prostu jest zmęczony, do tego boli go ból innych ludzi. Agresja męczy. A wyborcy PO, uważający przez te lata, że mają prawo jeździć po osobach myślących inaczej i przecież fajnie jest pośmiać się z ciemnogrodu, problem zauważyli 8 lat temu. Czy dla części z nas (jak kiedyś powiedziała moja koleżanka z pracy, która zrozumiała, że jej zachowanie nie było nie fair dopiero, gdy otrzymała, za którymś razem, zbliżoną odpowiedź) - 'doświadczenie jest podstawą empatii'? Z drugiej strony, rządzącym chyba właśnie o to chodzi, żeby obie strony 'nawalały się'..?
- 2 0
-
2024-02-22 12:49
Tylko że reszta nie potrafiła być taka dobra w tym "opluwaniu". Nie mieli Palikota, Nitrasa, Niesiołowskiego, Lempart itp
- 12 1
-
2024-02-22 08:29
Platforma pieniędzmi podatników opłaca hejterskie profile (4)
Pablomorales czy sok z buraka, to tylko wierzchołek góry
- 45 16
-
2024-02-22 12:18
Nie tylko opłaca, ale sami oficjalnie hejtują i kłamią w każdej wypowiedzi.
- 13 0
-
2024-02-22 08:40
(2)
Akurat internet zalany jest trollami fanatycznymi i platnymi(pytanie ktory gorszy)
- 24 2
-
2024-02-22 09:04
płatni hejterzy produkują pożytecznych idio...ów a oni zalewają wszystkie fora politycznym ściekiem (1)
- 22 0
-
2024-02-22 12:20
Przyjrzyj się tym ministrom i posłuchaj, co wygadują.
- 8 0
-
2024-02-22 08:28
Symetryzm na fali (5)
Nikt jednak nie da sie na to nabrac.
Zgorzknialy karzel powinien karnie odpowiedziec za to, jak sklocil ludzi.- 17 32
-
2024-02-22 12:22
Albo jesteś taki naiwny, bo młody i nie zależy Ci, aby poznać prawdę. Albo taki stary i wszystko Ci się pokrecilo. Hejt zaczął (2)
- 8 1
-
2024-02-22 12:51
Hejt zaczął sìę od 2005 po przegranych wyborach przez Tuska, a nawet od 1992 - "policzmy głosy" Tusk. (1)
- 14 2
-
2024-02-22 13:21
Moim zdaniem w 1957 Jak Tusk się urodził
- 2 7
-
2024-02-22 10:29
Otwórz oczy, nie tylko karzeł ale i rudy lis, teraz koszulki konstrukcja powinna nosić druga strona.
Włącz myślenie i zainteresuj się tym co sprawia że twoja całą rodzina rozmawia a nie dalej polityką sypiesz.
- 11 2
-
2024-02-22 08:43
za skłócanie ludzi to raczej nie odpowie, ale za łamanie prawa powinien- choć tak się świetnie ustawił że przecież de facto za nic nie brał osobiście odpowiedzialności
- 11 17
-
2024-02-22 08:06
(1)
Obu stronom skłócone społeczeństwo jest na rękę. Mogą kraść i robić przewały gdyż ludzie są zbyt zajęci wewnętrzną nieistotną walką o różnice światopoglądowe oraz polityczne zamiast patrzeć rządzącym na ręce i rozliczać ich.
- 26 6
-
2024-02-22 12:25
To "okradanie" to nauki Tuska na kampusie. "Mówcie, że was okradają".
- 11 1
-
2024-02-22 07:43
Niektórzy żyją wystarczajaco długo zeby widzieć wyraźnie, kto zaczał (5)
I tak jak PO-PSL podczas ostatnich lat swoich rządów zrobilo się makabrycznie bezczelne jednak nadal zachowujac pozory, tak nikt po wojnie nie zrobił dla brutalizacji i obniżenia jakości życia politycznego tyle co PiS. Wcześniej politycy od lewa do prawa potrafili ze sobą normalnie rozmawiać.
- 28 39
-
2024-02-22 09:32
Bredzisz...najlepiej rozmawiali przy Nocnej zmianie... (2)
- 20 5
-
2024-02-22 12:26
"Policzmy głosy" Tusk 1992. Wtedy sie zaczęło. (1)
- 9 0
-
2024-02-22 13:22
trochę to smutne że nadal tkwicie w tym swoim micie założycielskim
obalonego, słabego rządu
- 1 7
-
2024-02-22 08:51
widac ze zyjesz
Nie dosc dlugo...
Najwidoczniej "bezczelnosci" nie dotyczyly ciebie...- 17 6
-
2024-02-22 08:49
zachowuja poziom??!
Widac ze ten poziom tobie odpowiada, bo nie w twoim kierunku bylo skierowane ostrze przemyslu "rechotu, szydery i polewu"
Opresja w kolorowym papierku nadal jest opresja. Wykluczenie, wysmianie, wyszydzenie, wypchniecie na margines. Nie dostrzegales tego w "kokonie komfortu"??!
Za to dostrzegl to zainteresowany i teWidac ze ten poziom tobie odpowiada, bo nie w twoim kierunku bylo skierowane ostrze przemyslu "rechotu, szydery i polewu"
Opresja w kolorowym papierku nadal jest opresja. Wykluczenie, wysmianie, wyszydzenie, wypchniecie na margines. Nie dostrzegales tego w "kokonie komfortu"??!
Za to dostrzegl to zainteresowany i te poklady niezadowolenia zagospodarowal. Jest pojetnym uczniem i odrobil lekcje jak byl tepiony na opozycji.
Nie jest to jakies szczegolne osiagniecie intelektualne. Raczej slaba cenzurka dla PO, bo w swej aroganckiej ignorancji "nie mieli z kim przegrac".
Niestety, spirala opresji wykonala kolejne kolo, wrocilismy do punktu wyjscia, tylko na wyzszym poziomie nawalanki. Cala energia systemu legislacyjnego i medialnego skierowana jest na pognebiebie przeciwnika.
A gdzie w tym panstwo i nasze interesy?
Przegralismy sami z soba...
Dzin uwolniony z butelki nie ma zamiaru do niej wracac. Robi to samo ale na inne zlecenia. Jemu to rybka, byle placili. Pare mord sie poswieci, to tluszcza zawyje, zaklaszcze i przestanie sie wtracac...
Naiwniacy...- 21 2
-
2024-02-22 08:29
Opinia wyróżniona
Ciekawy temat (6)
I ciągnie się od przed wojny . Moja mama wspominała o pewnej rodzinie we Lwowie ,gdzie każdy z synów kibicował innej partii . Często więc się zdarzało ,że któryś z nich nocował w kamienicy na klatce schodowej gdy się pokłócili . Ale do rzeczy . Ważny jest właściwie tylko dzień wyborów . I dla wyborców i dla kandydatów . Ponieważ jest wolność można
I ciągnie się od przed wojny . Moja mama wspominała o pewnej rodzinie we Lwowie ,gdzie każdy z synów kibicował innej partii . Często więc się zdarzało ,że któryś z nich nocował w kamienicy na klatce schodowej gdy się pokłócili . Ale do rzeczy . Ważny jest właściwie tylko dzień wyborów . I dla wyborców i dla kandydatów . Ponieważ jest wolność można głosować na kogo się chce . Przykładowo na mnie nie robią wrażenia wielkie plakaty wyborcze . Uważam że zaśmiecają miasto . Biorą mnie tylko dowcipne hasełka w stylu "ryża wrona orła nie pokona" i tym podobne . Więcej luzu na co dzień i mniej polityki wiosną . Można oczywiście słuchać sobie radia , ale PR Dwójki gdzie polityki w ogóle nie ma i jest dużo dobrej muzyki i literatury świetnie czytanej przez wybitnych aktorów , których na Wybrzeżu nie uświadczysz . Życzę mniej polityki a więcej poezji wiosną
- 80 9
-
2024-02-22 12:29
Jacy wybitni aktorzy nam pozostali? (1)
- 8 0
-
2024-02-22 18:07
Grzegorz Damiędzki czyta w Dwójce "Spowiedź dziecięcia wieku " Alfreda de Muset ...aktualnie
- 1 0
-
2024-02-22 09:25
jak łatwo sterować masami. Wystarczy opłacić kilka hejterskich profili, mieć tv jak tvn i produkujesz chorych z nienawiści ludzi (3)
- 25 8
-
2024-02-22 10:11
A ci dalej z przekazem z 1991 :D (1)
Powiedzcie w końcu temu, kto Wam teksty układa, że nikt już dawno nie ogląda telewizji.
- 5 8
-
2024-02-22 14:47
Oj naiwny... Ty to nie wszyscy.
- 3 0
-
2024-02-22 09:32
Na spacer idź
i czytaj do końca: Życzę mniej polityki a więcej poezji wiosną
- 9 7
-
2024-02-22 07:10
Opinia wyróżniona
wyjątkowo dobry artykuł (29)
prawdziwie o nas i dla nas
- 106 56
-
2024-02-22 16:42
Ja uważam, że artykuł jest wyjątkowo żenujący.
Czy to dziewczę, które rości sobie prawo do pouczania innych, co jest mądre, a co nie nie mogłoby się zając czymś prostszym? To są jednak trudne tematy i może potrzebuje jeszcze ze 20 lat, żeby zacząć cokolwiek rozumieć, może nawet tyle czasu jej nie wystarczy, ale prezentowanie swojego ograniczenia publicznie i w taki tonie jest niesmaczne. Niezbyt też dobrze świadczy o trojmiasto.pl że publikuje takie coś.
- 3 0
-
2024-02-22 12:30
Wyjątkowo naiwny i tendencyjny.
- 12 3
-
2024-02-22 11:09
Niekoniecznie (1)
U mnie rodzice ja i moja siostra oraz mój narzeczony mamy podobne poglądy polityczne.
- 10 0
-
2024-02-22 14:12
To macie szczęście
- 3 1
-
2024-02-22 10:39
Były na ten temat badania (5)
Zwolennicy partii opozycyjnych żywią bardziej negatywne uczucia wobec zwolenników PiS niż na odwrót. W większym stopniu ich dehumanizują i mają do nich mniejsze zaufanie, przy czym sami są błędnie przekonani, że są bardziej dehumanizowani przez swoich oponentów politycznych niż zwolennicy partii rządzącej wynika z analizy Centrum Badań nad Uprzedzeniami Uniwersytetu Warszawskiego.
- 21 4
-
2024-02-22 14:34
Noe morzliwe! Niemuwili na tvn! (1)
Ja niewieżę!
- 3 2
-
2024-02-22 15:15
no wy wiecie najlepiej o czy mówią w tvn
reszcie się już znudziło oglądanie tv
- 2 0
-
2024-02-22 12:32
Badania. Teraz sondaże nt. planów Rosji.
- 1 2
-
2024-02-22 10:50
Tak, jasne... (1)
- 0 8
-
2024-02-22 11:56
Doczytaj...
- 2 1
-
2024-02-22 10:24
Wczoraj w TVP itvn był reportarz otym ze zmarł człowiek który niewinnie został skazany na 20 lat ale niepodali ze rzadziła (4)
przeciwnie razem z POKOlitykami twierdzili ze do takich sytuacji dochodzi jak rzadził poprzednio PiS !!Dosłownie propapaganda jak na Białorusi i w Moskwie !!
- 24 4
-
2024-02-22 11:00
mówili jak ćwiakalski puścił go bez kasy? (3)
Tomek umarł biedny
- 7 7
-
2024-02-22 14:14
Dostał odszkodowanie (2)
- 0 2
-
2024-02-22 14:35
Które zawinął Ćwiąkalski (1)
Tomek peacowal na myjni, był goły i schorowany
- 4 1
-
2024-02-22 15:16
naprawde? ćwiąkalski wziął sobie kasę którą zasądził sąd?
weź może odpocznij...
- 1 2
-
2024-02-22 10:09
Art wyjatkowej hipokryzji bo PO wygrało dzieki własnie tej nienawisci i kłamst zmasowanych we wszystkich mediach
do skłócenia Polaków
- 25 5
-
2024-02-22 09:40
po ko zamiast przekazać pieniądze na psychiatrię dziecięcą czy onkologię to opłacała hejterów (11)
atakowali psi i Polskę 2050
- 26 8
-
2024-02-22 10:13
Wy naprawdę macie ludzi za d**ili, co? (10)
Polska 2050 istnieje od 2020 roku. Hejterów zamiast onkologii mógł z podatków opłacić tylko PiS.
- 4 19
-
2024-02-22 10:17
ty jesteś wyżej wymienionym (9)
po ko żyje z subwencji czyli z pieniędzy podatników
- 14 3
-
2024-02-22 10:49
to sobie jeszcze sprawdz na co parte moga wydawać kasę (4)
a na co moze wydawac rzad. Może jakas lampka się zapali
- 2 9
-
2024-02-22 11:13
(1)
lampka niech się zapali w fabryce trolli Brejzy w Inowrocławiu.
- 14 2
-
2024-02-22 11:58
masz literówki w nazwisku Mejzy
- 1 5
-
2024-02-22 11:01
pablomorales wystawiał faktury za doradztwo i kreację wizerunku (1)
usługi dozwolone przez prawo. Piękny wizerunek kreuje sobie po ko
- 15 0
-
2024-02-22 11:58
ne tak piekny jak pis pegasusem za publiczne pieniądze
i 70 mln za wybory kopertowe
- 2 6
-
2024-02-22 10:44
Od początku. Co to w ogóle jest po ko? (3)
Nie ma takiej partii ani ugrupowania w polskiej polityce.
I czy PiS teraz odda swoją subwencję na onkologię, żeby dać przykład?- 1 17
-
2024-02-22 14:21
hahaha Lee ,mning nawet niewie na kogo głosuje bo w przekazie hipnotycznym z TVN niebyło :)
- 5 0
-
2024-02-22 11:02
nie wiesz co to po ko? nie wiesz na kogo głosujesz?? (1)
- 15 1
-
2024-02-22 11:31
A ktoś pisze pis zp? No właśnie...
- 0 6
-
2024-02-22 07:26
Tylko czemu w formie kopii/pasty z Faktu?
- 20 0
Wszystkie opinie
-
2024-02-22 07:01
(9)
Niestety wojenka polsko-polska POdsycane przez wszystkie możliwe telewizje i portale trwa...kiedy bedzie normalnie?I KOmu zależy na wiecznym skłócaniu?Tye waznych spraw jest do zrobienia...
- 74 16
-
2024-02-22 07:03
Jak (1)
zdelegalizują PIS
- 11 26
-
2024-02-22 08:17
I zdelegalizuja PO.
- 15 7
-
2024-02-22 07:04
Wtedy gdy w Polsce polskie służby będą miały cokolwiek do powiedzenia, a nie tylko obce jak jest obecnie.
No i oczywiście nie możemy być wasalami innych jak np. teraz USA, czy UE...
- 11 6
-
2024-02-22 07:16
I tylko przypadkiem ci się shift wcisnął...
- 7 7
-
2024-02-22 10:05
Zwolnili w TVP kilkaset ludzi to samo w radiu mieli tylko tych z TVP info ale ze wszystkich programow zastapili ich tymi z TVN
oraz jak sie chwala obecnie w tvpzpr ludzmi pracujacymi w onecie!
- 12 1
-
2024-02-22 10:12
(1)
Myślę , że wtedy gdy takie "Sveny " choć troszkę poszerzą swoje horyzonty.
- 3 8
-
2024-02-22 10:42
i zaczną pluć na ludzi pod kościołami?
- 5 1
-
2024-02-22 10:29
Sam ja regularnie podsycasz
Niestety niektórzy są już niereformowalni
- 1 2
-
2024-02-22 12:50
Znam
Takich co tylko dzięki PiS stali się właścicielami mieszkania,chodzi o wykup za złotówkę,i to jest wszystko czego się dorobili.Ale na samo słowo PIs dostają pijany na ustach,choroba!
- 1 3
-
2024-02-22 07:03
(8)
Noo spory temat w wielu domach. Szkoda, że napędzany głównie na Wiejskiej... Chciałbym by ktoś napisał książke o polskiej scenie politycznej początku lat 90. Kto, gdzie, jak, co... Z kim... Od kogo...
- 29 3
-
2024-02-22 08:53
Napędzany to on jest głównie w telewizji. W sejmie by woleli żeby większość ludzi się polityką nie interesowała.
- 3 0
-
2024-02-22 10:14
(1)
prof. Antoni Dudek-"Historia polityczna Polski 1989-2023".
- 0 2
-
2024-02-22 12:56
Ten Dudek, co raz tak, a raz tak. Zależnie od tego, w której tv?
- 2 2
-
2024-02-22 12:29
Takie ksiażki już istnieją.... (1)
np. "Od Mazowieckiego do Suchockiej. Pierwsze rządy wolnej Polski" czy "Historia polityczna Polski 1989-2023" obie Antoniego Dudka. Autor jak na profesora, historyka i politologa bardzo konkretny i rzeczowy ;)
- 2 2
-
2024-02-22 12:57
"Konkretny i rzeczowy" aż do bólu. Podobny do chorągiewki na wietrze. Zależnie od tego, w której był tv.
- 2 2
-
2024-02-22 12:34
i oczywiście jeszcze...
wywiad rzeka z prof. Antonim Dudkiem "O dwóch takich, co podzieliły Polskę" autorstwa Natalii Kołodyńskiej-Magdziarz
- 1 1
-
2024-02-22 12:54
Są jeszcze tacy, co pamiętają. Ale ich się nie słucha.
- 0 0
-
2024-02-22 15:09
Antoni Dudek "Historia polityczna Polski 1989-1995". Tam jest bardziej dokładnie.
- 1 1
-
2024-02-22 07:03
Politycy niech sie zajmą sensownymi rzeczami (1)
Prosze np. o audyt Fali i spółki innobaltica. Jął wyglądały w tej spółce zamówienia publiczne itd. Oraz jakie pensje teraz biorą. A nie skłócanie ludzi.
- 53 2
-
2024-02-22 13:00
Nie mogą zajmować się teraz "sensownymi rzeczami", skoro fit for 55 albo rząd światowy każą robić co innego.
- 2 0
-
2024-02-22 07:03
Mam to na codzień (11)
Nikt tak nie podzielił naszego narodu jak zawistny starzec z kotem. Do tego stopnia, że sam sobie nadal prawo do mówienia kto jest a kto nie jest "prawdziwym Polakiem"
- 53 108
-
2024-02-22 07:07
Autor w postaci tego wpisu ma odpowiedż kto dzieli.
- 27 4
-
2024-02-22 07:43
"starzec z kotem" nie moglby dzielic, gdyby nie bylo tego potencjalu w polakach, takze w tobie
- 19 4
-
2024-02-22 08:25
Plujesz jadem ale oczekujesz pojednania (3)
Starzec z kotem? Ile " mlody z psem corki" jest mlodszy od niego?
- 31 7
-
2024-02-22 08:29
Mentalnie? (1)
Dekady całe.
- 6 15
-
2024-02-22 08:40
Masz rację
Rudy dalej ma mentalność niewolnika
- 23 5
-
2024-02-22 13:02
Ma tylko lepszy garnitur. Poza tym hejtuje i kłamie za każdym razem. Na dodatek płaci za to innym.
- 5 3
-
2024-02-22 08:36
Naród podzielony od kiedy sowieci tu wkroczyli i zamontowali żydowskich "urzędników".
- 12 6
-
2024-02-22 09:37
"starzec z kotem" jedynie zagospodarował społeczy potencjał
Który w swojej aroganckiej ignorancji wypracowała PO.
Bo w swym zaślepieniu "nie miała z kim przegrać"...
Jak to ocenić pod kątem kompetencji do zarządzania społeczeństwem?
Ty dyskwalifikacja i to dożywotnia.
Sukcesy PiS nie są zasługą PiS, a wytrwałej, konsekwentnej i ofiarnej (z naszej kieszeni) pracy PO.
Spirala zatoczyła kolejne koło, ale na znacznie wyższym poziomie napięć.
Zobaczymy co pęknie...- 11 4
-
2024-02-22 13:42
(2)
Może jesteś za młody/a żaby pamiętać jak było podzielone społeczeństwo za czasów rządów tuska,aaa zapomniałem wtedy nie było wielu ludzi stać na internet w telefonie. Zarabiało się 1,7tys a abonament na 5gb internetu to ok 100 zł kosztował.
Niestety pamięć ludzka dobra jest ,lecz krótka- 6 2
-
2024-02-22 15:15
Ja dobrze pamiętam. I tak podzielone, skłócone i wrogo do siebie nastawione "plemiona" zaczęły się po katastrofie smoleńskiej dzięki mrówczej pracy Antka. Tutaj go chowali i wysyłali do USA, żeby urabiał tamtejszą polonię, po 2015 było już tylko gorzej.
- 2 3
-
2024-02-22 18:47
12 lat temu kablówkę i Internet miałeś za 70 zł miesięcznie... Było tylko używanego peceta na przeglądarkę dokupić
o ile go nie miałeś. A nie zaraz "telefon".
- 0 3
-
2024-02-22 07:04
(9)
Za skłócenie rodzin i narodu odpowiada Kaczyński i Tusk dwaj wredni faceci którzy już powinni być na emeryturze i niszczyć swoje rodziny!
- 45 32
-
2024-02-22 07:07
(5)
Niszczyć?
Wiesz czym oni się różnią? Tusk ma kochającą rodzinę, dzieci i wnuki.
Kaczyński jest ziejącym nienawiścią dziadem który żyje sam i kisi się w swoim hejcie do wszystkiego i wszystkich.
Znaj proporcje.- 11 36
-
2024-02-22 07:21
Racja, Tusk to aż kipi miłością do innych, co doskonale widać po jego oczach :))) (1)
Używaj mózgu!
- 38 7
-
2024-02-22 07:39
Za dużo czerwonego filtru w starym tvp.info.
zejdź na ziemię.- 4 20
-
2024-02-22 08:26
Ziejesz nienawiscią
- 14 3
-
2024-02-22 11:44
Tuskolandia mierna ale wierna
Oni nawet na rower nie mieli a teraz dzięki podłości mają etaty
- 4 0
-
2024-02-22 13:04
Ma czas na to, by zastanawiać się nad rzeczywistością.
- 0 0
-
2024-02-22 07:07
a może (1)
Za skłócenie rodzin odpowiadają one same, gdy nie potrafią odróżnić partyjnej propagandy od trzeczywistości.
- 12 4
-
2024-02-22 13:06
Dają się manipulować platnym hejterom i udawanym politykom z po.
- 2 0
-
2024-02-22 11:43
Ci ze Słupska co okradli nas
Potem dzięki baranom uciekli do UE to też są winni ,padalce na uwłaszczeniu się majątkiem też
- 1 0
-
2024-02-22 07:04
A zaczęło się wszystko od przegranej Tuska z L.Kaczyńskim w wyborach prezydenckich. (13)
Wtedy zaczął się przemysł pogardy.
- 125 21
-
2024-02-22 08:31
Tak. Wtedy padlo: (3)
My stoimy tu, oni tam gdzie stalo zomo.
- 8 23
-
2024-02-22 08:51
(1)
i niestety, była to prawda
- 25 5
-
2024-02-22 13:25
A, czyli obraza jest tylko jak się do was coś kieruje? w druga stronę to tylko czysta prawda
- 2 2
-
2024-02-22 13:08
To była prawda. Kto wprowadził komunistów do ue?
- 7 1
-
2024-02-22 09:43
co Kwaśniewski móiwł o tusku (6)
Podczas zarejestrowanej, a toczącej się w restauracji Sowa i Przyjaciele, w czasach, gdy lider Platformy Obywatelskiej był też zarazem szefem rządu rozmowy w kilkuosobowym gronie, w której uczestniczył m.in. Aleksander Kwaśniewski, były prezydent mówił o Tusku, że jest to facet, który jest wyjątkowo mściwy.
Jest rudy i mściwy - skonkludował pełniący przez dekadę urząd prezydenta RP postkomunistyczny polityk.- 26 3
-
2024-02-22 10:46
zadziwiające... (5)
rozmowa dwóch polityków o sobie nawzajem jest dla was wazniejsza niż to, ze rząd nielegalnie używał za pieniadze podatników systemu do podsłuchiwania i manipulowania? spoko, logiczne...
- 2 15
-
2024-02-22 11:17
Nielegalnie? (1)
Nawet sędzia sTuleja tuska podpisał zgodę. Po to jest ten system żeby ścigać korupcję, zadziwiające że ci to przeszkadza...
- 14 2
-
2024-02-22 15:18
Korupcji, terrorystów i karteli narkotykowych, nie przeciwników politycznych.
- 1 1
-
2024-02-22 13:10
Używał legalnie, młody człowieku. Tuleja nie wiedział, co podpisywał. Dobrze, że było to zbiorowe dożywocie albo eutanazja. (1)
- 1 1
-
2024-02-22 13:28
"Palił trawkę ale się nie zaciągał "
- 3 0
-
2024-02-22 20:37
legal interception
Jest we wszystkich kanalach komunikacyjnych swiata. Korzystaja z tego sluzby.
To, ze tego nie wiesz, ze to funkcjonuje, nie znaczy ze tego nie ma i ze jest to nielegalne.- 1 0
-
2024-02-22 10:14
A ja uważam, że to się zaczęło gdy jeden jaskiniowiec ukradł innemu upolowane zwierzę.
- 0 4
-
2024-02-22 11:45
Żydokomuna i solidarność
To są korzenie poparte układami masonów z usa
- 4 0
-
2024-02-22 07:05
Nie tylko rodziny (13)
Ale i przyjaźnie Moje drogi z dawna przyjaciółką troszkę się rozeszły ona zakochana w PiSie ja przeciwniczka kiedy jesteśmy w miejscu publicznym i ona głośno ich wychwala to automatycznie ludzie myślą że ja też tak uważam dlatego żeby nie robić sobie obciachu staram spotkać się z nią tylko w mieszkaniu
- 15 69
-
2024-02-22 07:14
do tego doprowadził przemysł pogardy, że uważasz koleżankę za gorszą dlatego, że ma inny punkt widzenia (6)
co z waszą tolerancją?
- 39 13
-
2024-02-22 07:23
Popieranie zdrajców Polski, czy to PiS, czy POKO nazywasz punktem widzenia??? (5)
- 4 14
-
2024-02-22 07:25
tak. Każdy ma prawo popierać kogo chce i nie uważam tej osoby za gorszej czy głupszej. (3)
- 21 4
-
2024-02-22 07:45
to masz szczęście, że żyjesz tu i teraz, bo np. w czasie II W Ś za popieranie Niemców była kulka w łeb (2)
pomijając już fakt, że z powyższego postu nic nie zrozumiałaś...
- 8 7
-
2024-02-22 11:43
Dziadek tuska popierał Niemców i przeżył (1)
- 5 3
-
2024-02-22 15:20
Nie kłam. Za kłamstwo będziesz się smażyć w piekle.
- 0 1
-
2024-02-22 13:14
Wszystko jej się pomieszało od tej indoktrynacji.
- 1 0
-
2024-02-22 09:20
(1)
Sama jesteś obciachem!Właśnie takie jest podejście młodych ludzi,że PiS to obciach!
Popierać tą pro niemiecko rosyjską hołotę w tej chwili rządzącą to obciach!- 15 6
-
2024-02-22 13:15
Ależ "światła" i bezmyślna.
- 0 0
-
2024-02-22 09:38
no niestety, pisowcy nie mowia spokojnie, oni musza zawsze krzyczec, wyglaszac, zakrzyczec (1)
- tez unikam takich spotkan, jedyne miejsce to bibliteka, tam prosza o cisze
- 5 15
-
2024-02-22 13:17
W pociągu jechały 2 fanki po i hejtowały na cały wagon.
- 3 0
-
2024-02-22 13:12
Wszystko sìę rozpadło przez głupotę ludzi, którzy dali sobą manipulować. A Ty niby ta światła? Ale obciach!
- 1 0
-
2024-02-22 16:20
juz niedługo
ten problem zniknie bo pisu za jakis czas już nie bedzie
- 0 3
-
2024-02-22 07:06
PISowcy (6)
Niestety, ale najbardziej ubliżani sa PISowcy, poniżani i wyśmiewani.
- 96 22
-
2024-02-22 07:08
(5)
Ciekawe czym też mogli sobie zasłużyć przez ostatnie osiem lat, no pojęcia nie mam...
- 12 38
-
2024-02-22 07:48
Jesteś dokładnie przykładem opisanym w tym artykule (3)
Po 1. Jak mówiłeś o wcześniejszych 8 latach rządzenia PO?
Po 2. Rządzą posłowie a nie wyborcy- 23 4
-
2024-02-22 08:28
(1)
1. Najlepszy czas w historii Polski po 1989
2. Wyborcy wybierają posłów. Raz można się pomylić. Za drugim razem to już działanie z premedytacją.- 10 6
-
2024-02-22 08:58
Jesteś ślepy czy tylko zaślepiony?
- 4 3
-
2024-02-22 15:22
Posłowie sami się nie wybierają. Ktoś ich skreśla na kartce.
- 0 0
-
2024-02-22 10:08
Jak widac POKemon jest odporny na wiedze
- 11 1
-
2024-02-22 07:07
Powszechne opluwanie wyższych wartości. Prostacki mainstream. Ogłupienie od wygody i social media. Zdolność do refleksji na poziomie .niej niż zero.
Przecież większość właśnie tak chcę. Więc w czym problem?- 48 3
-
2024-02-22 07:07
Zajmijcie się własnym podwórkiem
Czyli swoimi raportami i komentarzami
- 23 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.