- 1 Fotowoltaiczny dziwoląg w Sopocie (60 opinii)
- 2 Wypadek galeonu i motorówki. Jest raport (49 opinii)
- 3 Port Service: trwa szukanie nowego miejsca (100 opinii)
- 4 Zabójstwo 69-latki we Wrzeszczu (38 opinii)
- 5 Podrzucanie śmieci to nie wykroczenie? (103 opinie)
- 6 Kasa samoobsługowa to okazja do kradzieży (138 opinii)
Protest rolników w Gdańsku. Nagranie z traktora.
W środę, 20 marca, odbędzie się kolejna manifestacja rolników. Utrudnienia w ruchu, w tym również komunikacji miejskiej, mogą potrwać aż do godziny 16. O sytuacji na drogach bieżące informacje będzie można znaleźć w Raporcie z Trójmiasta.
- Protest rolników w Gdańsku. Które drogi będą zablokowane?
- Protest rolników w Raporcie z Trójmiasta
- Protest rolników. Czego domagają się rolnicy?
Protest rolników w Gdańsku. Które drogi będą zablokowane?
Protest zaplanowany na środę rozpocznie się na Placu Solidarności, a następnie od godz. 11 do około godz. 11:30 uczestnicy będą przemieszczać się następującą trasą:
- ul. Nowomiejska,
- Wały Piastowskie,
- Podwale Grodzkie,
- Wały Jagiellońskie,
- Hucisko,
- Toruńska,
- Okopowa
- pod Urząd Wojewódzki.
- Informacje o bieżących zmianach będą dostępne na stronie internetowej Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku w zakładce "Bieżąca Sytuacja Komunikacyjna" oraz na przystankach, na tablicach elektronicznych - informuje Paulina Chełmińska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Protest rolników w Raporcie z Trójmiasta
O sytuacji na bieżąco będziemy informować także w Raporcie z Trójmiasta.
Nad bezpieczeństwem w ruchu drogowym, przestrzeni publicznej oraz odbywającym się zgromadzeniu publicznym czuwać będą funkcjonariusze policji. W najbardziej newralgicznych punktach ruchem będzie kierowała policja. Prosimy o bezwzględne stosowanie się do poleceń funkcjonariuszy.
Pierwsze protesty i związane z nimi utrudnieniami odbyły się w piątek, 9 lutego. Tak wyglądały informacje w Raporcie:
Strajk rolników (146 opinii)
Protest rolników trwa (170 opinii)
Protest rolników. Czego domagają się rolnicy?
Protestujący domagają się wstrzymania przez Komisję Europejską procedowania pomysłów klimatycznych i ekologicznych ograniczających produkcję rolną określoną w Europejskim Zielonym Ładzie w szczególności:
- zmiany Wspólnej Polityki Rolnej,
- zmiany wymogów warunkowości i ekoschematów,
- ograniczenia rozbudowanej biurokracji,
- odstąpienia od programu FIT FOR 55,
- odstąpienie od zamiaru ograniczenia ilości stosowania substancji czynnych w ŚOR na 1 ha, substancji biobójczych i nawozów mineralnych.
Ponadto rolnicy oczekują od Komisji Europejskiej skutecznej ochrony unijnego wspólnego rynku artykułów rolno-spożywczych przed napływem tych artykułów spoza Unii Europejskiej, w tym z Ukrainy i krajów MERCOSUR, wyprodukowanych niezgodnie z wymogami unijnymi przy użyciu niedozwolonych środków produkcji: zbóż i przetworów zbożowych, rzepaku, olejów roślinnych, cukru, drobiu, mięsa drobiowego, jaj, miodu pszczelego, owoców miękkich, wołowiny i materiału siewnego.
Żądania dotyczą też wstrzymania procedur doprowadzających do likwidacji hodowli zwierząt futerkowych.
Podczas protestu na S7 palono opony.
Wydarzenia
Opinie (996) ponad 50 zablokowanych
-
2024-03-18 20:55
Opinia wyróżniona
Co my mamy z tym wspólnego?? (264)
W jaki sposób moje spóźnienie się do pracy ma Wam pomóc??
- 757 450
-
2024-03-23 17:14
Masz dużo
wspólnego, ponieważ lubisz się najeść !! Żarcie nie rośnie na zapleczu sklepu, tylko jest produkowane przez rolników.Co za rąb..pisy niemyślące tu wypisuja.
- 0 0
-
2024-03-20 08:07
Podpowiedź (1)
Jedźcie do Brukseli i tam protestujecie, co wam pomoże protest u nas, najwyżej zniechecicie do siebie społeczeństwo. A poza tym skoro unia jest taka be to w ramach protestu nie bierzcie dopłat, wtedy pokażecie jacy jesteście twardzi
- 9 3
-
2024-03-23 17:17
Ale twardziel,
jaki mądry !! To może przestaniesz jeść tak na początek.W Brukseli protestują ich rolnicy, nic nie wiecie co się dzieje, jak można tak żyć
- 0 0
-
2024-03-19 22:12
Mundi (2)
, poszperaj w historii co dały strajki z Lechem Wałęsą w latach 80 i nie pisz bzdur o spóźnieniach do pracy i utrudnieniach.
- 14 22
-
2024-03-20 07:43
(1)
Nawet nie porównuj.
- 9 3
-
2024-03-20 13:11
Dlaczego?
- 0 1
-
2024-03-19 20:52
To wyjedź szybciej do pracy (2)
Lub weź wolne albo pracę zdalna. Jest mnóstwo opcji. A jak spadnie śnieg i sparaliżuje miasto. Też będziesz marudzić
- 17 29
-
2024-03-20 08:15
To niech
sobie rolnik pracuje na polu zdalnie, przecież według ciebie jest to bardzo proste.
- 7 5
-
2024-03-20 06:49
Prace zdalna?
Większość prac nadal nie jest zdalnymi więc proszę nie pisać takich kocopołów. Może zdalnie będzie kierować autobusem? Albo zdalnie ugasni pozar? Zdalnie zbuduje statek albo zreperuje samochód? Paczki też się zdalnie porozwożą a operacje się zdalnie zrobią.
- 17 2
-
2024-03-19 11:48
Ano w taki że twój pracodawca będzie zgłaszał problemy w urzędzie I będzie chciał obniżenia podatków !!!!!!!!! (1)
- 8 27
-
2024-03-19 22:27
No i dostanie :)
- 2 0
-
2024-03-19 11:27
Co za głupie pytanie. Twoja tablica rejestracyjna GWE? tak myslałem (1)
- 12 26
-
2024-03-19 12:25
GWE to akurat przyjeżdżają przeszkadzać ludziom w pracy.
- 21 8
-
2024-03-19 11:11
To wstawaj wcześniej
- 7 30
-
2024-03-19 10:31
Napiszesz do swojego posła. (1)
- 9 9
-
2024-03-19 10:43
Wychodzi na to że Kaczorek ma takie wpływy w Europie, większe niż Tusk, bo w 20 krajach są protesty rolników
Brawo Kaczorek nasz najlepszy polityk
- 14 17
-
2024-03-19 10:16
To jest walka o naszą wolność, wszystkich (4)
To jest walka o naszą wolność, wszystkich. Przeżyjemy spóźnienie się do pracy, ale zielonego ładu możemy nie przetrwać.
- 38 35
-
2024-03-20 10:15
Nie Mamoń
tylko gamoń
- 0 1
-
2024-03-20 07:44
Co ty pierdzielisz.
- 6 0
-
2024-03-19 12:26
Braku zielonego ładu możemy nie przetrwać.
Przypominam, że rolnikom przeszkadza zakaz trucia ludzi pestycydami w zielonym ładzie.
- 35 17
-
2024-03-19 10:26
Nie kłam
To jest protest w sprawie wytrucia miastowych i przejmowania ich pieniędzy.
- 12 10
-
2024-03-19 10:02
(9)
Żąd 13. grudnia uśmiechem ci odpowie. :)))
- 17 24
-
2024-03-19 10:09
POlicja znów z uśmiechem na twarzy będzie gazować i pałować Polaków (8)
- 27 24
-
2024-03-19 10:27
Polak nie niszczy bruku i nie rzuca w policję (7)
- 34 6
-
2024-03-20 08:37
prawdziwa policja nie stosuje prowokacji i nie rzuca brukiem w obywateli piesku tuska
- 2 1
-
2024-03-20 06:31
Prawdziwy Polak nie rzuca brukowcami w polskich rolników
- 3 3
-
2024-03-19 10:44
Bruk przygotowywali dziwni ludzie młodzi i w kaptura h (2)
Którzy później uciekali za kordony milicji...
- 21 10
-
2024-03-19 20:31
Duda, Solidarność, mówi ci to coś?
- 7 3
-
2024-03-19 11:37
a rolnik, niczym pies Pawłowa. Widzi bruk, bo bierze w łapę i rzuca
- 15 15
-
2024-03-19 10:38
xxx (1)
Przecież to policjant w policjanta rzucał......tzw prowokacja;)POwcy wiedzą jak to działa.
- 21 9
-
2024-03-19 11:38
ta... i przy pomocy flagi ją wydłubał
- 7 4
-
2024-03-19 09:51
Niedługo będziesz na piechotę chodził do pracy, jeżeli jeszcze będziesz ją miał! (6)
Brawo rolnicy, jestem z wami!
- 34 30
-
2024-03-19 16:31
A ja uważam, że (1)
wszyscy ci rolnicy powinni zbankrutować a banki powinny zabrać im cały majątek. Głosowali całymi rodzinami na pis, to teraz niech zdychają z głodu. Pokazywali się w telewizji, jak to głosują na jedyną polską partię, która walczy o polaka.... no to niech teraz zbierają plony swojej głupoty.
- 33 13
-
2024-03-23 17:25
Co za
głupota, właśnie głosowali na 3 drogę, bo dali się nabrać, gdyby głosowali na pis to by wygrał ciemnoto.
- 0 0
-
2024-03-19 10:27
Znowu będą mieli sowieckie flagi? (3)
- 23 16
-
2024-03-19 10:45
(2)
Jedna była i to był prowokator
- 14 10
-
2024-03-19 12:26
Jak to był prowokator, to czemu reszta nic nie zrobiła? (1)
- 15 3
-
2024-03-19 12:57
bo reszta razem z nim
- 14 4
-
2024-03-19 09:19
(7)
A chodzisz z buta? Widzisz, bo jak przejdą te ekoświryzmy to będziesz chodzić z buta chyba, że masz pi razy oko 200K na "elektryczny samochód".
- 28 13
-
2024-03-19 12:27
A masz pi razy oko 200k na spalinowy samochód?
Nie? A jednak czymś jeździsz.
- 8 3
-
2024-03-19 09:32
Teraz taki przekaz z Kremla płynie? (5)
Warto dla tych paru kopiejek robić z gęby kibel?
- 15 15
-
2024-03-19 10:12
Kremlowskie metody i zamordyzm w wykonaniu policji politycznej szwaba kurdupla (4)
- 8 12
-
2024-03-19 20:34
kremlowskie metody, policja polityczna, widzę że kolega ma doświadczenia co do metod działania kurdupla, tego z Żoliborza
- 4 2
-
2024-03-19 10:29
Ty jesteś problemem współczesnej psychiatrii (2)
Po prostu trudnym przypadkiem ofiary pisowskiej propagandy.
- 12 8
-
2024-03-19 10:46
Najgorsze że tobie wciąż się wydaje (1)
- 4 3
-
2024-03-19 12:57
idź bąki wdychać
- 2 1
-
2024-03-19 08:52
Twoje spóźnienie to dno (14)
Jesteś na dnie jeśli zadajesz takie pytania. Propaganda TVNu wyprała ci mózg i nawet nie wiesz co się właśnie dzieje w Polsce w związku z zielonym ładem, którą funduje nam Tusk z Von den Layen. Chcą zniszczyć polskie rolnictwo bez względu na koszty. A tacy jak ty boja się, że prezes w korpo źle spojrzy bo się zalań spóźnił. Ludzie. Dlaczego jeszcze nie wyjecie i nie wywieźliście tego rządu na taczkach? Przecież to niszczyciele naszego dobra narodowego!!,!!!
- 46 64
-
2024-03-19 20:41
Dno to ty i twoje poglądy. Dlaczego mamy wywozić ten rząd skoro podpisał to wszystko poprzedni. Co, nie pasuje do przekazów dnia i zresetowanej umysłowo główki? To po co głosować na PiS skoro wszystko według jego wyznawców jest winą Tuska? Po co komisarz Wojciechowski, po co te równie śliczne jak mądre europosłanki pisowskie? Jak prawda się nie zgadza z waszą ideologią to tym gorzej dla prawdy, co? To już było, lata trzydzieste XX wieku, na zachód od Polski
- 11 5
-
2024-03-19 10:48
(2)
Spytaj się rolników dlaczego gdy pis był przy władzy nie robili czegoś takiego podczas gdy na zachodzie owszem. Zapytaj się też czy chcą wyjść z UE wtedy nie będzie im straszny żaden zielony ład. Tak na marginesie kto z Polski negocjował owy zielony ład?
- 29 5
-
2024-03-19 14:26
Ja (1)
Nudne powtarzanie a gdzie byliście gdy pis ,a gdzie byliście gdy po. A ja się pytam gdzie będziesz, gdy unia zakaże
Tobie wszystkiego. Sami się trujecie ludziska jedząc to śmieciowe jedzenie w Macach czy pijąc gazowane słodkie napoje. Rolnik Was nie otruje, ale żarcie z poza uni, kto wie...- 5 17
-
2024-03-19 20:36
rolnik nie otruje siebie, bo ma swoje poletko dla swojej rodziny, ale ciebie ma głęboko w ..., bylebyś płacił podatki żeby na dopłaty dla niego wystarczało i na emeryturę
- 10 3
-
2024-03-19 10:39
xxx
Dzis rolnicy, jutro Ty
- 14 14
-
2024-03-19 10:18
Dokładnie, wystraszeni z wielkich miast (2)
Dokładnie. Von der Lenin chce nas pogrążyć, a ten się martwi o spóźnienie w pracy.
- 19 19
-
2024-03-19 20:44
nie, zwyczajnie mafia Balbiny za pomocą Jaśnie Panów Rolników biesiadujących z tą mafią przed wyborami. Nie wygrali to teraz za karę muszą rozwalić Polskę bo kryto odpłynęło. A chłop jak zwykle daje się wy... kiwać. A wam, towarzyszu, widzę wszystko kojarzy się z matuszką Rasiją (albo to jest też ten jeden z niezwykle śmiesznych - dla niego i takich jak ty - dowcipów Prezesa)
- 11 3
-
2024-03-19 10:30
Rolasy chcą spekulować żarciem
jak im nie wyjdzie, to miastowy ma im dopłacić
- 13 8
-
2024-03-19 09:33
Z braku rzeczowych argumentów napisać coś o TVN. (5)
Typowy kacap jest typowy. Stare, nie znałem.
- 10 20
-
2024-03-19 10:47
Media TVPolen, TVNazi i PolenSat... Jeden przekaz jak z Moskwy
- 9 6
-
2024-03-19 09:49
rolasy przez osiem lat popierały pisowską bandę (3)
teraz sapią o skutki swoich wyborów
- 27 14
-
2024-03-19 10:48
Wy szwaby macie masochistyczne podejście do egzystencji (2)
Musi być pan, z Berlina, z Moskwy..
- 9 11
-
2024-03-19 20:45
no cóż, parobasy muszą mieć pana, wie o tym i Władimir i Łukaszenka, no to ich agenci w Polsce działają
- 3 0
-
2024-03-19 11:44
To wy!
Ruska hołota potrzebująca bata na d..pą, widzicie w ten sposób świat i dlatego putin trzyma was za mordy niczym psy na smyczy. W swoich projekcjach przypisujecie innym swoje cechy.
- 6 1
-
2024-03-19 07:27
To Twój głos decydowało tym jak teraz rolnicy są niszczeni przez obecny rząd (29)
Zatem tak - może jesteś tego nieświadomy ale Ty miałeś wpływ na rolników.
Dlaczego im zabraniasz tego samego?- 41 60
-
2024-03-20 07:47
a Wrocław?
- 1 0
-
2024-03-19 08:39
(6)
Zanim tu do nas przyjedziesz idź do psychiatry, nie obecny rząd a poprzedni rząd a nawet więcej poprzedni i ten 14 dniowy. Pisowsko putinowska propaganda w pełnym wydaniu- destabilizacja UE to cel przewodni.
- 41 24
-
2024-03-19 10:13
Q pogonić ten rusko niemiecki rząd (1)
- 8 12
-
2024-03-19 10:31
Ruskie to są onuce konfederastów i interesy pisowców
- 11 6
-
2024-03-19 09:44
(1)
Dziwne bo za zielonył ładem PO KO i lewica z przystawkami glosowali w europarlamencie "za" nogami i rękoma.. Rudy zdrajca teraz dba o gospodarkę niemiec dlatego ma na rolników wylane.
- 16 11
-
2024-03-19 12:28
No to niech jadą blokować europarlament.
Tylko tam się z takimi onucami nie patyczkują, więc jaj nie starcza.
- 10 6
-
2024-03-19 09:26
(1)
to czemu ten nic nie robi?
- 4 5
-
2024-03-19 09:45
Robi, nawija makarn na uszy.
- 3 3
-
2024-03-19 08:34
No tak, przecież obecny rząd to Morawiecki z Wojciechowskim co to podpisali..
Spod którego kamienia wy wypełzacie patafiany PiSowskie?
- 40 12
-
2024-03-19 08:08
"Rolnicy są niszczeni przez obecny rząd" - właśnie przez takie teksty macie coraz mniejsze poparcie społeczne (10)
Zrobiliście ze swojego protestu manifest polityczny. To nie KO narzuciło wam zielony ład (który ma również niewątpliwe plusy). Poczytajcie skąd pomysł. Poczytajcie... Czy za PiS nie było zboża z Ukrainy? Czy PiSowski rząd chociaż raz z Wami rozmawiał? Nie, udawał, że problemu nie ma - podobnie jak wy. Nagle po wyborach wielki protest... Przypadek?
- 62 22
-
2024-03-20 21:29
KO nie narzuciło...
...ale głosowało za i popierało pełną gębą.
Teraz zarówno PIS jak i KO próbują wykręcać kota ogonem i zaklinać rzeczywistość, ale wystarczy sprawdzić jak kto głosował i widać kto czyje interesy tak naprawdę reprezentuje.- 0 0
-
2024-03-19 08:54
przez osiem ostatnich lat, 60% wieśniaków popierało pis i komisarza wojciechowskiego (4)
teraz obudzili się, bo pisowcy i konfiarze, na polecenie kremla podburzyli ich. Gdy półtora roku temu, Donald Tusk ostrzegał, że będzie problem z ukraińskim zbożem, to wieśniaki klaskały w dłonie pisowskiemu ministrowi rolnictwa i kisiły zboża, bo chcieli zacwaniakować i opchnąć miastowym na podwójnym biciu. Sowieckie flagi, na ich protestach, wcale mnie nie zaskakują. Polski wieśniak zawsze był chytry, ale jak historia pokazuje, niezbyt lotny intelektualnie.
- 49 16
-
2024-03-20 07:49
Pewnie wszyscy.
- 0 0
-
2024-03-19 09:36
W punkt.... (2)
- 17 6
-
2024-03-19 10:17
Teraz Tusk, wasz mesjasz na polecenie Berlina zaora wieś (1)
- 9 13
-
2024-03-19 10:33
Sami się oracie. Macie po dwie lewe ręce do roboty.
Za to wielkie pyskate mordy do gardłowania o zasiłki.
- 17 4
-
2024-03-19 08:43
Czyli PiS rządził też w Niemczech, Francji, Holandii, Czechach itd.? (3)
Ale jest inna rzecz łącząca te państwa - wszystkie są w Unii Europejskiej rządzonej przez EPP, w której jest PO, czyli obecny rząd.
- 19 20
-
2024-03-19 09:35
Wania, wasz car zaraz zdechnie i zostaniesz z ręką w nocniku bo NATO was zgnoi. Pomyśl czy warto. (2)
- 8 6
-
2024-03-19 10:18
Ale to twój ojciec był komunista i podlega Moskwie (1)
- 2 5
-
2024-03-19 10:34
Sądzisz po sobie i jesteś w błędzie
- 3 1
-
2024-03-19 08:06
(7)
Haha, a to teraz to zboże z Ukrainy przyjechało tak? PiS nie ma z tym nic wspólnego? Obudź się
- 37 16
-
2024-03-19 08:56
Jak Donald Tusk ostrzegał, że pisowcy robią przekręt na ukraińskim zbożu, to kmioty chciały się podłączyć pod spekułę! (6)
Wtedy polski konsument ich nie interesował.
- 36 9
-
2024-03-20 06:38
A gdzie te listy firm które kupowały ukraińskie zboże. Dlaczego rząd ich jeszcze nie opublikował.
- 1 0
-
2024-03-19 20:47
i się podłączyły. A teraz płaczą
- 3 1
-
2024-03-19 10:19
(3)
Ojej naprawdę agent służb niemieckich ostrzegał Polaków... Jakie to miłe
- 4 11
-
2024-03-19 20:49
(1)
agent Balbina ci to przekazał, dobry sprawdzony towarzysz, potrafi zorganizować siatkę w Polsce, już sie wykazuje razem z towarzyszem Antonem.
- 2 1
-
2024-03-20 06:38
Pacanie nie było tw balbiny. Klamiesz
- 0 1
-
2024-03-19 10:34
Tak pisowcu
- 7 2
-
2024-03-19 07:46
Obecny??? zauważam brak myślenia typowy dla elektoratu i rządu który to podpisał i jest odpowiedzialny czyli pis
- 36 14
-
2024-03-19 06:49
(1)
Mamy bo to wzeramy, była rozmowa w tv z doktorem z gis , 500 pestycydów badają a ok 300 znajdują w naszych produktach obecnych na rybku i wtedy staraja sue usunąć taki produkt, ale ty zdążysz go już zjeść nie wspominał nawet o chemii która nas i nasze dzieci trują!!!
- 10 4
-
2024-03-19 09:02
Myślisz, że to obchodzi polskich rolasów?
Udają głupich a trują z premedytacją. Chcą nas zmusić do kupowania "polskiego" syfiastego żarcia a sami doprowadzili do upadku polską firmę Ursus, bo woleli dźon diry, klasy i inne niuholandy! Zobacz, co mają w garażach i na polach. Oni nawet nie kupują polskich nawozów, tylko biorą od kacapów i kartoflanego cara, bo tańsze. Oni mają polskiego
Udają głupich a trują z premedytacją. Chcą nas zmusić do kupowania "polskiego" syfiastego żarcia a sami doprowadzili do upadku polską firmę Ursus, bo woleli dźon diry, klasy i inne niuholandy! Zobacz, co mają w garażach i na polach. Oni nawet nie kupują polskich nawozów, tylko biorą od kacapów i kartoflanego cara, bo tańsze. Oni mają polskiego konsumenta i robotnika głęboko z tyłu. Oni mają gdzieś Polskę i patriotyzm. Zobacz jakie flagi są na ich protestach! Komu normalnemu przyszło by do łba wieszać transparenty nawołujące putina do interwencji??? Jaki polski patriota przyjedzid o warszawy i będzie wyrywał bruk, żeby rzucać w polską policję???
- 23 7
-
2024-03-19 06:24
Współczuję (6)
To ty jak ci w strajkach spali do 12 to rzeczywiście bo utrudnienia będą od południa
- 1 7
-
2024-03-19 08:08
Nie każdy napi.. dala młotkiem przez 8 godzin od 6 (5)
Są takie zawody, które wymagaĵą mobilności, ale wieśniaki mają to gdzieś. Pisowską banda z wiochy niszczyła kraj przez ostatnie 8 lat a ludzie z miasta nie blokowali wsiurom pól ani obór, czy chlewów.
- 27 18
-
2024-03-19 08:29
Ty miastowy (4)
jak będziesz niedługo żarł kamienie z torowiska to na kolanach do tych wsiórów jak to napisałeś polecisz na czworaka z prośbą o kawałek ziemniaka.
- 14 19
-
2024-03-19 08:41
(2)
Nie będę żarł kamieni z torowiska bo przyjdziesz do mnie z prośbą aby cokolwiek od ciebie kupić. Zapomniałeś że mamy wolny rynek i nic nie musisz mi sprzedawać, kupię od konkurencji, będzie taniej.
- 18 9
-
2024-03-19 09:27
(1)
od jakiej konkrencji?o ukraińcow co sprzedadzą ci zgniłe?
- 6 10
-
2024-03-19 12:30
Z zachodniej Europy.
Wolę zapłacić i 3x więcej, byle mieć pewność że jedzenie mnie nie otruje.
- 9 3
-
2024-03-19 08:37
A co mam żreć? Ten rzepak który uprawiają, bo za niego są najwyższe dopłaty?
Waszej narracji już nikt (poza ciemnym ludem od Kurskiego) nie kupuje. Nie opłaca ci się bambrze? To sprzedaj pole komuś, komu się będzie opłacało i (parafrazując słowa Andrzeja Dudy do strajkujących nauczycieli) idź na kasę do biedry.
- 19 9
-
2024-03-19 06:21
Dołącz do nich. Walczą o przyszłość twoich dzieci (3)
Chyba że jesteś lewactwem....to nie zrozumiesz normalności.
- 19 34
-
2024-03-19 08:07
(1)
Oj tak rydzykowy futerkowiec walczy o przyszłość moich dzieci. Idź komuchu na Moskwę do mamy
- 17 8
-
2024-03-19 09:04
Polski robotnik ma żreć polską truciznę, za to polski rolas ma jeździć niemieckim traktorem tak?
To skąd polski robotnik ma wziąć na dotacje dla tej całej bandy ??
- 15 3
-
2024-03-19 06:52
A niby jak???
Że dotacje z Unii biorąi chcą truć środowisko?
- 20 6
-
2024-03-19 01:50
rąbać twoje spóźnienie i twoje myślenie. Precz z lewactwem KOmuną! (9)
- 20 42
-
2024-03-19 20:51
neokomuna i lewactwo to właśnie rządziło ostatnie 8 lat. A jak ci twój Wuc narobi na głowę to mu jeszcze podziękujesz, że ci łeb użyźnił. Wyznawcy tak mają
- 1 2
-
2024-03-19 06:09
(7)
Ale wiesz ze rolnicy postulują możliwość stosowania większej ilości chemii ? Słowem głosujesz za tym żeby mogli Ciebie truć.
- 45 13
-
2024-03-19 06:50
Na większa chemię konsument czyli my die nie zgadzajmy!!!
- 12 2
-
2024-03-19 06:22
Jedz ta z Ukrainy i Ameryki południowej (5)
Haha
- 17 14
-
2024-03-19 06:26
Już jem, tak jak ty (4)
- 15 2
-
2024-03-19 06:37
Smacznego i nie wprowadzaj ludzi w błąd bo PL już teraz ma 50% niższą (3)
normę glifosatu niż DE - Zielony Wał miał to uciąć jeszcze o 50% dla wszystkich niż zależnie od bazy. Ukraina nie ma Żadnej normy glifosatu, Żadnej...
- 17 7
-
2024-03-19 12:33
Powinno być zero już od dawna.
Ale niemiecki koncern chemiczny zarabia, więc napuszcza rolników na resztę społeczeństwa strasząc jego brakiem.
- 5 1
-
2024-03-19 09:05
rolnicze kłamstwa!
czemu nie jeździcie polskimi maszynami, tylko niemieckimi?
- 11 3
-
2024-03-19 08:39
Aha, dlatego polskie produkty są najczęściej cofane na granicy ze względu na przekroczone normy?
Brzmi legitnie.
- 11 3
-
2024-03-19 01:21
To ma wspólnego że nie będziesz skazany (7)
Na jedzenie produktów z poza unii.
Będziesz miał wybór co chcesz jeść.
Będzie też konkurencja, więc ceny może nas nie powalą z nóg. A jak rolnictwo padnie do czego dąży ursula von der to będzie tylko jeden monopolista na rynku. Zastanów się czy warto ?
Ja i moja rodzina wolimy jeść nasze- 17 14
-
2024-03-19 20:55
wy pisowcy macie chyba coś z głową nie tak. Największy problem Niemców to zrobić krzywdę Polsce, nie mają nic do robienia, do myślenia, tylko to jedno. Chyba zatrzymaliście się w rozwoju na Czterech pancernych jak wasz Umiłowany Przywódca. No i jeszcze uważacie że Polska to naród wybrany i Chrystus narodów i Bóg wie co jeszcze. A To tylko normalni ludzie, tyle że dużo durnych jak na XXI wiek
- 3 4
-
2024-03-19 06:31
I tak i nie (1)
Trójmiasto transportem morskim stoi, na ten moment nasze porty obsługują gospodarkę Ukrainy. Rolnicy blokując granicę nie dają zarobić Polakom pracującym w szeroko pojętej logistyce ( suwnicowy, transport kontenerów, obsługa celna, obsługa magazynowa,) a tu pracują Polacy. Jeśli ja nie zarobię, to nie kupię mięsa, warzyw i owoców. Rolnicy niech nie podcinają gałęzi na której Wszyscy siedzimy.
- 17 14
-
2024-03-19 06:52
Musi być pokój i porozumienie, ceny rosną a bogaci się bogacą!!! Produkty musza być wolne od tej całej chemii bo już ludzie nienormalnie myślą!!!
- 10 3
-
2024-03-19 06:26
Już teraz rolnicy mogą olać unijne wytyczne i robić po swojemu (2)
Po prostu nie dostaną dopłaty.
- 18 3
-
2024-03-19 11:18
To pokaż jeszcze rynek, na którym rolnik sprzeda z zyskiem. (1)
- 1 4
-
2024-03-19 11:54
to jego problem
czy rolasy, patriotycznie kupowały ursusy, żeby robotnikom fabryka nie padła? czy martwili się, na jakich rynkach sprzedadzą swoje maszyny? Nie opłaca się wieśniakowanie, to do fabryki na taśmę albo do biedry na kasę.
- 8 2
-
2024-03-19 06:01
Nie bój żaby, rzepakiem się i tak nie najem.
A to jedyne co potrafi produkować polski bamber, bo ma za to największe dopłaty z (werble) tej złej Unii Europejskiej.
- 14 14
-
2024-03-19 05:16
Jechać z nimi (2)
Dlatego zaczyna się o 11
- 6 3
-
2024-03-19 09:21
bo bamber musi sie wyspac :)
- 5 3
-
2024-03-19 09:07
ciekawe, ile będzie polskich ciągników i maszyn na proteście polskich rolników?
myślicie, że ci wszyscy patrioci jeżdżą polskimi ursusami, bizonami itp.?
- 8 2
-
2024-03-18 23:50
Zapytaj Marty lempart (1)
- 16 12
-
2024-03-19 09:38
Trzeba mieć kisiel zamiast mózgu, żeby w to lempart wmieszać.. ale cóż..
Typowy kacap jest typowy.
- 7 4
-
2024-03-18 23:21
Jak to co? (8)
Zakładników biorą. Jak głównie miasto protestowało przeciwko zawłaszczaniu praworządności, niszczeniu sądownictwa przez pis, to jakoś wieś nie protestowała, bo kase unijną dostawała, a teraz sami nie wiedzą dlaczego prostują. Ruski rozebały rynek rolny zalały UE swoimi zborzami a te głupki krzyczą won z ukrainkskim zborzem. Protestować to trzeba
Zakładników biorą. Jak głównie miasto protestowało przeciwko zawłaszczaniu praworządności, niszczeniu sądownictwa przez pis, to jakoś wieś nie protestowała, bo kase unijną dostawała, a teraz sami nie wiedzą dlaczego prostują. Ruski rozebały rynek rolny zalały UE swoimi zborzami a te głupki krzyczą won z ukrainkskim zborzem. Protestować to trzeba jechać do ruskich a nie tu w polsce. Zielony ład daje im furę kasy za darmo, a oni protestują przeciwko temu. Coś się wam w pupie poprzewracało od tych wszystkich dotacji. Jak pis was okradał i okłamywał jak to zrobili Tchurzewski i Telus to siedzieliście cicho, a teraz to co uzbierało wam się? To wszystko dzieło putina a wy protestujecie przeciwko Polsce, UE i Ukrainie. Stuknijcie sie w czerep cepem.
- 45 31
-
2024-03-19 07:10
oj misiu, misiu (6)
ciekawe co powiesz za kilka lat jak unia powie sprawdzam i sprawdzi czy twoja nora w ktorej spisz jest zero emisyjna? nie jest? to wyskakuj z 200-300k na remont, pompy ciepla i inne cuda elektrowianki.....nie masz kasy? to wynocha z nory, na twoje miejsce bedzie 10 ortopedow z afryki
- 16 10
-
2024-03-19 12:34
Już dawno jest, bo szanuję swoje pieniądze.
- 3 1
-
2024-03-19 09:08
jezus maria! (4)
Tak będzie?
- 3 0
-
2024-03-19 09:39
Tak twierdzi Rachoń z TV Russpublika, więc to musi być prawda. (1)
- 5 2
-
2024-03-19 09:55
no tak...
to może by poszli chrustu nazbierać?
- 2 0
-
2024-03-19 09:33
(1)
Nie będzie ortopedów tylko nieroby, ale reszta się zgadza. Od 2028 wszystkie budynki w UE muszą być zeroemisyjne. Jak nie to remont i nawet kwoty podał dobre.
- 4 1
-
2024-03-19 09:55
to też Ruchoń mówił?
- 3 1
-
2024-03-19 06:36
Zacznij od ortografii, a potem może zaczniesz trochę myśleć
- 2 5
-
2024-03-18 23:20
Zapytaj osobopostacie z błyskawicami. (1)
- 21 28
-
2024-03-19 01:51
To nie osobopostacie, to stwory?
- 11 7
-
2024-03-18 23:52
Rusz głową (9)
To wyjedź o tyle wcześniej,żeby się nie spóźnić, a będziesz miał zagwarantowane bezpieczeństwo żywnościowe
- 16 39
-
2024-03-19 06:10
(1)
Tzn dzięki stosowaniu większej ilości chemii, środków owadobójczych, nawozome etc o którą postulujecie a którą UE chce ograniczyć?
- 21 6
-
2024-03-19 09:28
Nie wiesz o czym piszesz. Ale ogądaj swoj telewizor i spij dalej.
- 4 5
-
2024-03-19 00:01
Spier (6)
Rolniku na swoje pole
- 32 25
-
2024-03-19 04:45
Nie zryj chleba (2)
- 11 8
-
2024-03-19 09:24
(1)
z ukrainskiego zboza tak samo smakuje wiec swoim produktrm sam sie nazryj
- 6 5
-
2024-03-19 09:56
chleb jest dla plebsu
- 2 1
-
2024-03-19 04:13
Jakbys nie głosował na PO (2)
To by nie było waszego bzdurnego fit for 55
- 17 28
-
2024-03-19 04:18
(1)
Ale to Morawiecki podpisał
- 29 9
-
2024-03-19 09:10
pisory chciały od uni tylko jednego
żeby im nie przeszkadzać, żeby mogli domknąć system jak orban. Aby zamknąć gębę uni, morawiecki jeździł i podpisywał wszystko a rolasy popierały pisowców.
- 8 3
-
2024-03-18 23:06
wybraliscie tych co za to odpowiadaja (3)
- 20 32
-
2024-03-18 23:40
8 lat temu, pis narobił bałaganu, jak we wszystkim (2)
- 34 14
-
2024-03-19 01:53
rąbnij się w ten twoj pusty leb to moze zrozumiesz ze komuna wrociła i demoluje Polske. (1)
- 15 20
-
2024-03-19 04:54
Jesteś zwykłym zje B M
- 8 8
-
2024-03-18 22:41
(7)
Wieśniaki wypad z miasta !
- 39 30
-
2024-03-19 01:54
To spitalaj i to w podskokach prymitywie.
- 5 7
-
2024-03-19 01:24
Ale masz pod czapą problem...... (3)
A jedzenie skąd się bierze w sklepach ????
Rośnie w magazynie Lidla ???- 18 9
-
2024-03-19 09:13
nie obchodzi mnie skąd bierze jedzenie lidl, czy inna biedra
dużo podróżuję i w paru miejscach na świecie poznałem ludzi, którzy uczciwie gospodarzą i większość jedzenia kupuję od nich, ale mnie stać. współczuje biednym ludziom, którzy muszą jeść marketowy syf pompowany pestycydami
- 7 3
-
2024-03-19 02:54
(1)
Jedzenie spod Czarnobyla na Ukrainie.
- 7 7
-
2024-03-19 09:13
na jedno wychodzi, porównując do chemii na polskim polu
ani jedno, ani drugie nie skończy się dobrze dla zdrowia polskiego konsumenta
- 6 2
-
2024-03-18 23:21
To co tu jeszcze robisz? (1)
- 15 12
-
2024-03-19 09:14
żyję
- 2 0
-
2024-03-18 22:33
Już tłumaczę, nie głosuj na tluków popierających "zielony ład". (13)
- 24 15
-
2024-03-18 22:56
Kto ich w ogóle z wiochy wypuszcza? (12)
Powinni im pańszczyzna wprowadzić na nowo i ich pilnować. Czy ja jeżdżę i pola, albo chlewy, czy stodoły blokować? Już na kilku ich "akcjach" , nie kryli się i występowali z kacapskimi flagami i transparentami!
- 30 31
-
2024-03-18 23:22
Pańszczyznę to ty odrabiasz. (6)
W swojej korpo masz mniej niż każdy posiadacz intensywniejszej pigmentacji skóry.
- 23 11
-
2024-03-18 23:43
mam mało, bo jestem łupiony na rzecz wiochmenów (5)
- 12 19
-
2024-03-19 01:55
Bo jesteś prymitywem. (1)
- 6 5
-
2024-03-19 09:14
chyba ty
- 3 1
-
2024-03-18 23:52
Masz mało, bo mało wiesz (2)
I dlatego, że twoje korpo nie płaci podatków. Podobnie jak zapewne twoje źródło wiedzy na szklanym ekranie.
- 20 11
-
2024-03-19 07:52
Ale on ma kartę Multisport i jemu to nie przeszkadza
- 5 3
-
2024-03-19 05:06
Za to wiesniacy placa podatki szczegolnie zus
Hołota, na nowogradzka gdzie powstał nowy ład ponad 2 lata temu . Jakoś im wtedy nie przeszkadzało, dopłaty, z UE też brali ( nie ma nic za darmo ) btales kasę zgodziłeś się na nowy ład proste jak budowa cepa ale wieśniak nie kuma on chce wszystko za darmo .
Ps. A kto wam tak piekniendoradzal nie sprzedawajcie za pół roku , rok będzie drożej hmmmmm.... pewnie Tusk
Zakłamani hipokryci- 18 5
-
2024-03-18 23:18
Wlasnie (4)
Pokazales tym wpisem ze sam jestes burakiem że wsi.
- 8 11
-
2024-03-18 23:42
ruska onuca z wiochy? (3)
- 6 6
-
2024-03-19 01:55
To ty.
- 3 5
-
2024-03-18 23:52
Co ty z tymi ruskimi onucami. (1)
Robisz przykrość temu, co spacerował z putinem po molo.
- 12 10
-
2024-03-19 09:18
Robię przykrość tobie, bo nie podzielam twojego i twojej rodziny zamiłowania do onuc
Pan, który spacerował z putinem po molo, robił politykę adekwatną do uwczesnej sytuacji geopolitycznej. Lumpy, które teraz krzyczą, robią kacapom berło. I to w pozycji obukolannej.
- 4 3
-
2024-03-18 22:17
(16)
Ja mam tylko 2 postulaty . Zlikwidować KRUS, odebrać dopłaty !
- 58 16
-
2024-03-19 06:23
Mój postulat zlikwidowac ideologię lewacka. (1)
- 14 6
-
2024-03-19 09:19
Rozliczyć i osadzić konfederastów i pisowców
Cela plus!
- 5 3
-
2024-03-18 23:06
a wiochy elektrycznymi pastuchami ogrodzić, (13)
żeby stamtąd nie wyłazili
- 18 16
-
2024-03-19 01:56
To byś nigdzie nie wyjechał ciemnoto komusza lewacka.
- 8 8
-
2024-03-19 01:26
Nie ma problemu, żadnego (1)
Zobaczymy jak miesiąc później chleba, mięsa sera nabiału w sklepie nie dostaniesz i to żadnym
- 11 12
-
2024-03-19 09:20
myślicie, że jesteście jedyni na świecie?
odciąć was od dotacji na pół roku, to sobie przypomnicie wasze miejsce na ziemi
- 8 4
-
2024-03-18 23:25
Niebawem ci miasto ogrodzą i rozgrodzą... (6)
Na "kwadransowe zony".
Też to będziesz popierał?- 17 9
-
2024-03-18 23:41
Bogdan! zmiłuj się. Mariola już od tygodnia chodzi po sąsiadach i biadoli, że wytrzymać się nie da. (5)
Zmień onuce, bo smród taki, że farba ze ścian złazi a karaluchy mimo chłodu, na podwórko pouciekały
- 6 11
-
2024-03-18 23:55
Słabe. (4)
I robisz przykrość temu, co nazywali kacapów "naszymi partnerami w Moskwie". A to przecież europejczyk pełną ryżą facyjatą.
- 9 12
-
2024-03-19 09:25
Nie trzeba kacapów nazywać partnerami
wystarczy, że kopia tęczowej teczki balbiny jest na kremlu i balbina tańczy, jak mu putin zagra. Radośnie pląsa z orbanem, lepen i salwinim. Gadać, dla gawiedzi, może wszystko. Ważne, że przez osiem ostatnich lat, robił co mu putin kazał. O konfederastach nie wspomnę. Oni nawet się nie ukrywają, że dla nich, najpiękniejszy zapach świata, to zapach ruskiej onucy. Prym w tym wiedzie strażak brałn.
- 5 3
-
2024-03-19 05:52
Nasi przyjaciele Rosjanie - Jarosław Kaczyński i to po katastrofie smoleńskiej.
Bliżej nam do konserwatywnej Rosji, niż do lewackiej Unii Europejskiej - Krystyna Pawłowicz, sędzia TK.
- 9 3
-
2024-03-19 01:57
Oni w komunie lewackiej w to wierzą z bródkami i w obcisłych rurkach. (1)
- 3 5
-
2024-03-19 09:27
lepsze to, niż heterosceptyczne zbiorówki narodowców po marszach niepodległości
nie jedna okrężnica była do zszywania po takim spędzie prawaków
- 4 2
-
2024-03-18 23:43
(2)
Gdyby nie praca rolników, to telefon na którym piszesz te bzdety byś musiał zeżreć z głodu
- 13 17
-
2024-03-19 13:53
Futerkowiec rydzykowy albo myśliwi przyczynili się do tego, że nie chodzę głodny? Kurczeee a ja myślałem, że kupuje jedzenie za zarobione pieniądze.
- 5 2
-
2024-03-19 10:01
banany z Ekwadoru i ananasy z Afryki będę wpitalał, są tańsze od polskich kartofli!
wołowina z Argentyny, najlepsza na świecie!
- 4 1
-
2024-03-18 22:12
to że przez ostatnie 20 lat wybieraliśmy PO, Pis, psl, sld i inne socjalistyczne przystawki (3)
które grzecznie przez swoich europosłów zarabiających po kikadziesiąt tys. PLN miesięcznie zgodziły się na wszystkie destrukcyjne plany unijne. W tym na całą tą pseudoekologię, fit for 55 i tym podobne chore pomysły.
Nie wspomnę o tzw. pandemii, którą nasze rząy z udziałem opozycji potulnie zafundowały Polsce wg przykazu unijnego a teraz grzecznie bierzemy udział w planie wielkiej odbudowy po pandemii.- 18 19
-
2024-03-18 22:26
podpisali (2)
konpedreści z Moskwy
- 12 11
-
2024-03-18 22:39
ruskie onuce (1)
- 8 7
-
2024-03-19 09:27
śmierdzące do tego
- 2 1
-
2024-03-18 22:02
(27)
A to masz z tym wspólnego że żywią ciebie i dzięki nim masz co jeść i pić jeszcze jako tako wolność nierozgarniety człowieku
- 17 39
-
2024-03-18 22:30
od dawna unikam tego trującego syfu pędzonego na toksycznej chemii! (6)
Wolę zapłacić 10 -20% więcej niż w obskurnym markecie i kupić eko z Włoch, Hiszpanii, Francji. Wystarczy zjeść polski chleb i normalny człowiek jest chory przez trzy dni. Duńskie mięso to mięso a nie padlina napompowana antybiotykami.
- 22 19
-
2024-03-18 23:30
Ale jaja...
...ty wierzysz w to, co piszesz? Nasi rolnicy sypią na normalnych uprawach mniej nawozu niż w reszcie Europy na uprawach "bio".
I gdzie ty widziałeś polskie mięso? W sklepie? Myślisz, że ktoś ci w markecie sprzeda mięso bez nastrzykiwania - nawet jak jest z Polski? Widziałeś, jak magicznie kurczy się pieczeń z marketowego mięsa?- 12 11
-
2024-03-18 22:34
No to dostałeś eko truskawki z Maroka w tym tygodniu. (4)
Z wzwb.
- 12 8
-
2024-03-18 22:40
to z Maroka to dla zwierząt, albo plebsu. Równie beznadziejne, jak polskie. (3)
- 10 7
-
2024-03-19 06:24
To wracaj na Ukrainę . Będziesz jadł swoje.
- 4 4
-
2024-03-18 23:56
Najlepsze masz na wukrainie, co nie? (1)
- 10 5
-
2024-03-19 09:29
w lodówce też masz ukrów konfederasto od putina?
zajmij się swoimi onucami, bo na innych rzeczach się nie znasz
- 2 3
-
2024-03-18 22:18
(13)
Żywność można importować z komca Świata w ciągu kilkunastu godzin ! Won mi z .iasta nierobów
- 19 23
-
2024-03-19 07:14
byl, przepraszam nadal jeszcze jest... (1)
taki kraj co rozdawal socjal, bo mial duze zloza ropy i stwierdzil ze nic sie nie oplaca produkowac w kraju wiec importowal - a kraj ten nazywa sie Wenezuela, polecam stare odcinki bez planu na yt
- 5 3
-
2024-03-19 09:30
dlatego 0 socjalu dla rolasów
jak nie potrafią gospodarzyć bez dopłat, to znaczy, że nie potrafią gospodarzyć.
- 3 3
-
2024-03-18 23:01
Póki nie zerwa się... (7)
"łańcuchy dostaw".
Masz krótką pamięć.- 18 7
-
2024-03-18 23:15
Wyjaśnij mi, jak to możliwe? (6)
Trzeba przewieść tysiące kilometrów, trzeba wyprodukować / wychodowac. Jest lepsze i bardzo często tańsze a nawet dużo tańsze niż lokalne. Żywność importowana z miejsc w których nikt nie słyszał o dotacjach, dopłatach do hektara, darmowych kredytach dla młodych, starych i w sam raz rolników, o bonusach dla garbatych i wsparciach dla prostych... Czemu ich żywność jest lepsza i tańsza niż nasza?
- 11 13
-
2024-03-19 02:02
Taki plebs w klatkach jak ty w te kłamstwa wierzy.
- 3 7
-
2024-03-18 23:58
A wiesz, że w marketach masz chleb z Chiny? (1)
Możliwe, że z białkiem z ludzkich włosów?
Skąd ci nasi rolnicy biorą chińskie ziarno i włosy?- 9 11
-
2024-03-19 09:31
kto kupuje chleb z marketu?
- 2 2
-
2024-03-18 23:32
Odpowiedz masz na przykładzie ... (2)
... żywności z Ukrainy.
Ale tu było pytanie o łańcuchy dostaw. Zapomniałeś, co się działo w pandemii. A to nawet nie była wojna...- 9 6
-
2024-03-19 09:31
co się działo? rolasy podniosły ceny na wszystko i tyle się działo
- 4 3
-
2024-03-18 23:45
jak nie z prawej, to z lewej
rynek nie toleruje próżni
- 5 2
-
2024-03-18 22:42
Często, żarcie z drugiego końca świata jest lepsze i tańsze od tego ... od naszych "żywicieli" (2)
Czemu? Bo tam się gospodarzy a nie szarpie dotacje i robi w wała "miastowych głupków"
- 17 11
-
2024-03-18 23:33
Pytanie. (1)
Żywność kupujesz od rolnika, czy z marketu?
- 9 6
-
2024-03-19 09:36
skąd market to bierze?
- 2 2
-
2024-03-18 22:15
(5)
No tak, bo to tacy dobroduszni ludzie którzy mają misję żywienia innych, może jeszcze za darmo to robią?
- 25 7
-
2024-03-18 22:31
Truja wszystkich rakotwórczymi pestycydami i warczą, że będą wprowadzone ograniczenia. (4)
Sami nie żrą tego co produkują na handel.
- 21 8
-
2024-03-19 02:03
Tak działa kołchoz uni europejskiej.rąbać ue! (1)
- 5 7
-
2024-03-19 09:36
tobie towarzyszu, już dziękujemy.
możesz wracać do mińska
- 3 2
-
2024-03-18 23:34
Korekta. (1)
Nie "żrą" tego co przejdzie przez markety - nieważne czy to ich, czy z "taniego importu".
- 5 6
-
2024-03-19 09:37
Ani tego co przez markety ani tego co sami sprzedają. Wiedzą jaka to trucizna, bo wiedzą, czego dodawali
- 4 2
-
2024-03-18 21:48
(14)
Ceny zboża w skupie spadły o 50%, czy masz tańszy o połowę chleb w sklepach? Ten protest bardziej Cie dotyczy niż myślisz.
Go Rolnicy!!!- 27 25
-
2024-03-18 22:34
Ceny w skupie spadły o 50%, chleb w sklepie wzrósł o 50% a dopłaty dla wiejskich darmozjadów wzrosły o 150% (4)
Na wszystko robią polski robotnik i inteigent okradani na prawo i lewo oraz truci toksycznym żarciem
- 27 11
-
2024-03-18 23:37
"Darmozjady" dostają dopłaty z naszych podatków... (3)
...a sprzedają produkty za grosze firmom -często zagranicznym - które nas kroją w marketach jak za zboże, po drodze np. nastrzykujac mięso by było cięższe i "dłużej trzymało".
- 15 6
-
2024-03-18 23:48
z tymi zagranicznymi firmami to ćwierć prawda (2)
porobiło się już miejscowych bązów i robią miastowych w wała. Ostrzykiwanie mięsa, to najmniejszy problem. Trudno nazwać mięsem, to co jest ostrzykiwane.
- 8 3
-
2024-03-19 00:01
Możliwe nawet że któryś z "bązów"... (1)
... się tu produkuje -osobiscie albo przez swoich ludzi...
- 6 2
-
2024-03-19 09:39
na pewno "protesty" są inspirowane przez tych bonzów, pisowskich baronów co na ukraińskim zbożu się dorobiły,
no i konferderackie pieski putina
- 1 2
-
2024-03-18 22:19
(8)
Won rolnicy. Wiecznie niezadowoleni .Oni zawsze myślą tylko o sobie i o kasie! Mają gdzieś mieszkańców Polski .
- 23 14
-
2024-03-18 22:49
Dlaczego (4)
Myślisz że myślą o Sobie ? A czego ty się boisz ,przecież Polska taki cudowny kraj te Średnie krajowe to niewiadomo kto wymyśla .Zadzwoń do szefa weź wolne na czas protestu czego się boisz?ze szef ci nie zapłaci na śmieciowej zleceniówce czy jak?dlaczego popierasz chowających się polityków ,którzy nawet nie potrafią wyjąć porozmawiać .Ty myślisz ,że prezydent teraz będzie siedział załamany ,bo ty boisz się ,że nie zdarzysz do pracy
- 7 11
-
2024-03-18 22:58
Taki mądry bądź u siebie. W kacaplandzie (3)
- 9 8
-
2024-03-18 23:39
"nasz człowiek w Warszawie" (2)
Tak o takich jak ty i twoim guru pisały moskiewskie gazety. Tyle że wtedy byliście z tego dumni.
- 6 8
-
2024-03-19 09:41
bo to była polityka tamtego okresu
teraz są prawackie pląsy u ojca inkasenta, co dzięki uprzejmości gru, ma swoje nadajniki na urlau. Są też uściski i całusy z Orbanem
- 2 2
-
2024-03-19 05:57
A ty wierzysz kacapskim gazetom?
Już mnie nie dziwi ten transparent do Putina na jednym z ciągników i zawieszona na nim flaga ZSRR..
- 3 3
-
2024-03-18 22:43
Oni miastowych mają za durni i dawców kasy. (2)
Jak górale.
- 10 8
-
2024-03-18 23:41
Miastowi są durni. (1)
Skichali by się, gdyby musieli poprowadzić gospodarstwo.
- 6 11
-
2024-03-19 09:43
wieśniaki zniszczyły polskie firmy produkujące sprzęt rolniczy
bo polski wieśniak, nie będzie jeździł polskim traktorem, musi mieć niemiecki!
- 4 2
-
2024-03-18 21:30
W wyborach do Europarlamentu głosuj na eurosceptyków (3)
bo obecni euroentuzjaści z Europaeische Volkspartei ciągle tworzą tylko nowe regulacje zatruwające nam życie. Jeśli tego nie powstrzymamy to do kolejnych eurowyborów stracimy prawo do wyboru czegokolwiek.
- 29 25
-
2024-03-19 10:21
Popieram, dosyć euroentuzjazmu
Dosyć niszczycielskiego euroentuzjazmu. To chore. Syndrom sztokholmski.
- 2 3
-
2024-03-18 21:51
Racja (1)
Rozbiór Polski trwa.
- 17 14
-
2024-03-18 22:36
Łep ci rozebrali przez ostatnich osiem lat
- 12 12
-
2024-03-18 21:24
(7)
Masz jak wół napisane gdzie będą blokować. Możesz wyjechać wcześniej albo wybrać inną trasę. Myślenie nie boli
- 22 35
-
2024-03-18 21:34
A niby dlaczego (6)
Czy ktoś im blokuje drogę jak jadą na pole (o ile w ogóle na nie jeżdżą) lub do kościoła w niedzielę? Niech uszanują innych a nie tylko o sobie myślą
- 32 19
-
2024-03-18 23:44
Powiedz to organizatorom maratonów.
- 9 7
-
2024-03-19 00:14
To jedź inną ulicą. W mieście jest ich sporo
Możesz też wziąć urlop i włączyć myślenie
- 9 12
-
2024-03-18 22:23
Właśnie o to chodzi że w ogóle nie jeżdża na pole, bo stało się to kompletnie nieopłacalne. (2)
Myślisz, że oni to robią dla przyjemności, że zamiast pracować i zarabiać marnują czas i pieniądze w tak bezproduktywny sposób? Oni myślą właśnie o Tobie i nas wszystkich, bo to dotyczy absolutnie każdego z nas.
- 18 18
-
2024-03-18 22:45
Nie jeżdżą na pole ba mają na to wy..bane. Wolą leżeć dogury pędzlem i szarpać dotacje. (1)
parę razy do roku zablokują miasta i kasa leci. Niczym zwykłe zbuje na gościńcu, łupiący podróżnych.
- 14 13
-
2024-03-18 23:44
Widać że miasta nie opuszczasz...
- 10 9
-
2024-03-18 22:05
Tobie to już myślenie dawno zablokowali
- 7 7
-
2024-03-18 21:24
(6)
Bo tu nie chodzi o rolników. Ci protestujący to w ogóle nie są rolnicy. To są najemnicy Moskwy. A ich celem jest niszczenie Polski i Polaków.
- 36 32
-
2024-03-18 22:06
Tak tak, oczywiście (3)
Najlepiej nazwać faszystami i ruskimi trollami wszystkich, którzy się z tobą nie zgadzają. Weź może wyłącz telewizor, wyjdź ze swojej bańki a zobaczysz, że nie wszyscy chcą, żeby ktoś w Brukseli mówił im jak mają żyć, czym mają jeździć i co mają jeść.
- 17 16
-
2024-03-18 22:37
popraw onuce, bo ci się zsunęły, jak trząsłeś się z nerwów (2)
- 7 10
-
2024-03-18 23:48
Przypomnij kto darł japę, jak na skutek... (1)
...polityki kaczora ruscy zatrzymali import polskich produktów rolnych? Kto płakał, że "kaczor" na skłóca z Rosją. Kto "nie chciał być w awangardzie antyrosyjskiej koalicji"?
Masz sklerozę, misiu? Zbyt tłusto się przez ostatnich 8 lat jadło?- 9 6
-
2024-03-19 09:46
kto się obściskuje z orbanem?
Łukaszenka to ciepły człowiek! -kto to powiedział? Kto powiedział polskim wieśniakom, żeby nie sprzedawali zboża bo będzie droższe a w tym samym czasie pchał na rynek wagony ukraińskiego?
- 2 3
-
2024-03-18 21:27
(1)
Idź precz euro-ukraiński trolu.
- 13 15
-
2024-03-19 09:47
W lustrze też widzisz ukrów?
to jakaś choroba psychiczna ruskich agentów, że wszędzie widzą ukr
- 2 0
-
2024-03-18 21:17
Presja ma sens (2)
Każdy z nas korzysta przecież z płodów rolnych.
Nasze polskie znacznie lepsze niż te sprowadzane z tych tzw ciekawych miejsc- 25 22
-
2024-03-18 22:38
Lepsze? Chyba jak chcesz raka wychdować na szybko (1)
- 13 10
-
2024-03-18 23:49
Na szybko to popraw sobie słownik.
- 6 6
-
2024-03-18 21:10
Pretensje miej do polityków (2)
- 23 18
-
2024-03-18 21:12
Podać ci adresy Morawieckiego i Wojciechowskiego, którym zawdzięczasz zielony ład? (1)
Możesz sobie tam jechać protestować, skoro przespałeś ostatnie osiem lat.
- 40 16
-
2024-03-18 21:33
Morawiecki rządził w Niemczech, Holandii i Francji? OoO
Możesz podać adres Tuska. Tam chętnie poprotestuję bo to jego koledzy z Brukseli zgotowali nam ten los.
- 17 30
-
2024-03-18 21:04
Ano mamy. I to dużo. Ktoś musi zapanować nad jadłem którym chcą nas karmić. Nad cenami, którymi chcą nas zdeptac.
- 24 14
Wszystkie opinie
-
2024-03-18 20:32
(21)
Gdzie byliście ostatnie osiem lat, złośliwi obłudnicy?
- 130 83
-
2024-03-18 20:36
Agnieszka (10)
Ale protesty rolników są w całej UE.Rolnicynniensa frajerami i nie dają się dumać chorym na głowę ludziom z UE.
- 17 32
-
2024-03-18 20:52
(9)
Protesty są w całej UE, bo są inspirowane i opłacane przez Rosję. Każdy ich uczestnik powinien spędzić resztę życia w więzieniu za zdradę.
- 31 18
-
2024-03-18 21:05
Agnieszka (7)
Ja mam lepszy pomysł .Nie kupuj artykułów spożywczych w sklepach .Wtedy docenisz rolników.
- 9 21
-
2024-03-18 21:19
(6)
Akurat bojkot konsumencki polskich rolników moglby sie przydac
- 19 11
-
2024-03-18 21:40
Agnieszka (5)
Bojkotuj.Noe kupuj polskich produktów.Ktos ci broni?,Ja kupuję polskie produkty od kilkunastu lat.
- 10 12
-
2024-03-18 22:03
Macie polskie produkty w moskiewskich sklepach? Coś nam tu kłamiesz towarzyszu. (4)
- 7 8
-
2024-03-18 22:18
Agnieszka (3)
Zabrakło argumentów w dyskusji to pozostało oczernianie o kontakty z Rosją.Slabe to
- 9 9
-
2024-03-18 22:47
onuce ci śmierdzą (2)
- 5 7
-
2024-03-19 07:04
Dobry, merytoryczny argument (1)
Kwintesencja poziomu umysłowego zwolenników PO i UE.
- 6 6
-
2024-03-19 12:52
tobie też śmierdzą
- 0 0
-
2024-03-19 12:14
Ty pomyleniec z nienawiści czy taki głupi naturalnie jesteś?
- 0 0
-
2024-03-18 20:37
Pieniążki się zgadzały, bo jedzenie było drogie.
Napełniali kiszenie naszym kosztem, a teraz jeszcze mają czelność blokować ruch.
- 27 14
-
2024-03-18 20:41
hipokryto zapomniałes juz o protestach POKowców lewaków i innych szkodników wtedy ci nie przeszkadzały! (6)
- 13 28
-
2024-03-18 20:43
Wracaj do Rosji Ubeku. (1)
Zaczęto coś robić by rolnicy nie mogli nas bezkarnie truć pestycydami, to protestują.
Wielcy patrioci, a jak zawyżali ceny byle zarobić więcej pod pretekstem inflacji to było ok.- 28 14
-
2024-03-18 21:07
Agnieszka
Zawsze możesz produkować swoją żywność lub kupować produkty bio.
- 7 14
-
2024-03-18 21:07
Agnieszka (3)
Rozwiązania są na stole dwa .Dojście do władzy prawicy w UE (PiS to nie prawica ),albo czekanie na wojnę z Rosją .
Degradacja społeczeństwa i głupoty sięgała zenitu.- 8 13
-
2024-03-18 21:11
(2)
Sorry, ale śmierdzisz konfederacką onucą, szkoda z tobą gadać.
- 13 10
-
2024-03-18 22:04
Agnieszka (1)
Szczerze ci dziękuję ,że nie będziesz do mnie odpisywać .
- 6 9
-
2024-03-18 22:50
kiedy oststni raz zmieniałaś onuce?
jakoś tak nieładnie pachniesz ... rzekłbym, kacapską konfą dajesz z gumofilca
- 6 10
-
2024-03-18 21:40
Ostatnie 20 Lat
Bym zapytał .
- 1 1
-
2024-03-19 07:52
Będziesz jeszcze tesknil za tymi 8 latami.
- 4 7
-
2024-03-18 20:33
Popierałem UE ale mammjuz dość (56)
Teraz się okazuje że nawet piec gazowy w którym zainwestowałem ze swoich środkówprzy budowie domu będzie do wymiany. Nonsens
- 477 168
-
2024-03-18 20:38
Agnieszka
Myślałeś ,że jak Niemcy nie będą miały gazu z Rosji to UE będzie mówiła ,że gaz jest eko?
Był nordstream 1 i był nordstream 2 i to Niemcy miały być pośrednikiem w sprzedaży gazu do UE.- 41 17
-
2024-03-18 20:40
Jak masz dość to wyjedź do Rosji. (11)
- 31 51
-
2024-03-18 20:52
Niedlugo to bedziemy uciekac do Rosji i na Bialorus, jak nie powstryzmamy tych potworow z UE (3)
- 20 31
-
2024-03-18 20:57
Dostaniesz tam wikt i opierunek. Do końca życia, mordo!
- 27 8
-
2024-03-18 21:17
Pakuj walizkę jak ci tak śpieszno
- 22 12
-
2024-03-19 17:48
A dlaczego jeszcze tam nie wyjechałeś
Skoro to takie świetne kraje do życia, nikt nie trzyma
- 2 0
-
2024-03-18 20:53
Dowidzenia ukraino
- 12 14
-
2024-03-18 20:54
Agnieszka (5)
Obyś się nie zdziwił jak Rosją przyjdzie tutaj.A walczyć z Rosją będziesz chyba ty i politycy z całej UE.Bo ja nie mam zamiaru walczyć w imieniu dewiantów z UE.
- 22 30
-
2024-03-18 21:02
Wracaj Aga (4)
na Białoruś.
- 29 13
-
2024-03-18 21:18
Agnieszka (3)
Nie posiadasz jakichkolwiek argumentów w dyskusji.
Ciekawy jestem czy też będziesz taka mądra podczas wojny?- 10 14
-
2024-03-18 21:57
Musisz być chory psychicznie, Agnieszka. (2)
Sam nie wiesz, jakiej płci?
- 11 8
-
2024-03-18 22:06
Agnieszka (1)
Rany Julek to już nie ma gender.A starałem się być taki lewicowo-europejski XD.Myslalem.,że tak trzeba ,taka jest poprawność polityczna XD
- 8 8
-
2024-03-18 23:02
Masz duży fagot ?
- 3 2
-
2024-03-18 20:58
2040 (1)
Do 2040 to Ci się dawno zepsuje ten szmelc
- 26 12
-
2024-03-18 22:03
to wymieni na nowy
- 6 3
-
2024-03-18 20:59
Ciekawe, że tak się od razu russkich trollkont namnożyło pod tym artykułem. (16)
Wasz car zaraz zdechnie, a wasza "wielka" rosyja nie ma szans z NATO.
- 51 31
-
2024-03-18 21:09
(7)
wszedzie ruscy... wam fajnopolakom trudno zrozumiec to ze w calej europie rolnicy strajkuja nie dlatego ze putin ich zmusza ale dlatego ze eurokraci posuwaja sie zbyt daleko w kounistycznym przeksztalcaniu europy
- 41 27
-
2024-03-18 21:13
Niech nie biorą dopłat (6)
Jak chcą nas truć pestycydami, herbicydami i sztucznymi nawozami, bo to chce ograniczyć zielony ład
- 29 36
-
2024-03-18 21:22
Agnieszka (4)
To dlaczego kupujesz takie towary?Możesz kupować produkty bio ,produkować własną żywność.
W czym jest problem?- 11 16
-
2024-03-18 21:36
Kurczę.. (2)
Jak to jest, że pomarańcze z Hiszpanii muszą dopłynąć do Polski, zostać rozładowane i rozwiezione po sklepach/targowiskach, są obłożone cłem i kosztują mniej niż polski ziemniak?
- 20 5
-
2024-03-18 21:41
Agnieszka
Od kiedy jest cło na produkty z UE?Możesz kupować ziemniaki np holenderskie.
- 7 9
-
2024-03-19 10:00
....
z Hiszpanii cłem ??? nie sądzę
- 5 0
-
2024-03-18 22:24
te bio to kompletne oszustwo
- 16 0
-
2024-03-18 21:39
Jest jedno państwo, w którym całkowicie zakazano nawozów sztucznych - Sri Lanka. Rok później zbankrutowała.
Ostatnio w Etiopii zakazano rejestracji aut spalinowych. Ciekawe kiedy i ona zbankrutuje. Unię Europejską czeka ten sam los.
- 17 13
-
2024-03-18 21:20
Agnieszka (6)
To może zgłoś takie konta do ABW?Jeżeli masz takie teorie.NATO to sojusz ale ja nie wiem kto będzie walczył z Rosją.
Bo jak wiadomo z 30% ludzi w UE nadaje się do działań zbrojnych.
Będę szczery ja nie mam zamiaru walczyć za takich ludzi jak ty.- 14 14
-
2024-03-18 21:34
Ty się najpierw zdecyduj jakiej płci jesteś.
- 12 3
-
2024-03-18 21:34
I trollu sam się wykopałeś. Podajesz się za Agnieszkę, a potem piszesz "będę szczery". (2)
Słabo was na Kremlu przeszkolili towarzyszu.
- 26 13
-
2024-03-18 21:43
Agnieszka
I stara retoryka ,szkolony na Kremlu...
Ja jestem świadomy ,że w internecie nie jest się anonimowym.Problem polega na tym ,że Agnieszka to tytuł nie autor.Tegi nie widzisz?XD- 6 16
-
2024-03-19 04:41
ale on byl szkolony w kijowie...
- 2 6
-
2024-03-19 08:41
(1)
Nie musisz walczyć. Przydasz się do czegoś innego.
- 1 1
-
2024-03-19 09:54
Ty np, będziesz mi czyścił buty.
- 1 1
-
2024-03-19 08:23
to można założyć konto na trójmiasto.pl?
- 0 0
-
2024-03-18 21:01
Nie będą do wymiany. (1)
- 24 17
-
2024-03-18 22:30
Będą chyba, że ktoś to zmieni
Będą. Chyba, że ktoś wywali w końcu ten zielony ład i eurobiurokratów do śmietnika.
- 28 9
-
2024-03-18 21:45
Protest rolników
Czekamy kiedy będziemy musieli ściany wymienić na unijne
- 32 15
-
2024-03-18 21:48
Dalej glosuj na tuska (2)
To zostanie ci tylko pompa ciepła i fotowoltanika
- 44 36
-
2024-03-18 22:47
celne jakbys slepaki mial nabite. zenada kazdy problem zwalac na jedna osobe.
- 16 20
-
2024-03-19 09:54
ale to chyba czasy Kaczynskiego i ich kretactw
- 2 4
-
2024-03-18 22:13
Tusk załatwi dotacje dla niemieckiego sprzętu. Musi przecież działać aby niemców podnieść gospodarczo. (2)
I dlatego piece gazowe będą zakazane. Trzeba kupować nowe rzeczy od szkopów.
- 41 28
-
2024-03-19 07:32
(1)
i bardzo dobrze, ja tam czuje sie niemcem z WMG, jest swoj chlop.
- 0 9
-
2024-03-19 10:12
Raussss!
- 1 0
-
2024-03-18 22:22
Przecież ty nie masz domu.
- 11 12
-
2024-03-18 22:29
UE odklejona od życia (4)
Dokładnie. Odklejone od realiów nakazy, zakazy, gigantyczne koszty. Sam też wymieniłem za ciężkie pieniądze ogrzewanie na gazowe, dwa lata temu. A teraz okazuje się, że jestem frajer i mam wymieniać znowu. Tylko skąd kasę na to brać. UE odklejona od życia.
- 57 16
-
2024-03-19 05:49
Odklejona, odklejony
jak ktoś używa takiego słowa, to wiem z kim mam do czynienia, co za miernota
- 4 18
-
2024-03-19 07:21
Miej pretensje do rządu, że nie ostrzegali jakie zmiany są procedowane.
- 2 11
-
2024-03-19 09:27
(1)
przestan bzudry pisac, mam piec gazowy i nic nie musze wymieniac.... propaganda pisowska widze, ze dziala....
- 3 6
-
2024-03-19 09:52
Durniu, będziesz musial to zrobić po 2028 roku,, ale masz pusty łeb i nawet nie wiesz co się do Ciebie mówi.
- 3 3
-
2024-03-19 00:02
Brawo redakcja (1)
Wyróżnić kacapską dezinformację w komentarzach to już jest szczyt wszystkiego
- 25 40
-
2024-03-19 00:16
Oni tam od dłuższego czasu
Zapytaj czemu nie na artykułu o ruskiej agentce w prokuraturze (zatrudnionej na polecenie Ziobry)
- 10 21
-
2024-03-19 06:36
Albo popierasz albo masz dosc
- 4 3
-
2024-03-19 06:51
Jak ci Rosja zakręci gaz (2)
To ci gluty z nosa zamarzną
- 4 31
-
2024-03-19 07:47
Gaz był zielony i ekologiczny dopóki Niemcy zarabiały na Nordstreamach
Po wybuchu gazociągów Unia zrobiła zwrot o 180 stopni. Co za przypadek! Trzeba być wyjątkowo naiwnym aby wierzyć w bajeczki o ratowaniu klimatu.
- 38 2
-
2024-03-19 09:54
Polska też wydobywa gaz
- 5 0
-
2024-03-19 07:36
Czytaj uważnie dyrektywy UE (1)
Dla nowo budowanych ...
- 8 18
-
2024-03-19 08:22
dla nowo budowanych...
w pierwszej kolejności
- 13 1
-
2024-03-19 08:34
Nie wierz w ruska propaganda
- 6 12
-
2024-03-18 20:33
(6)
Słusznie,nie dla taniej słabej jakości mieszanki pasz z Ukrainy.Nie dla zielonego Ładu.
P.S.90% ziem na Ukraine to zachodnie koncerny uprawiają.- 146 52
-
2024-03-18 22:14
Czyli wolisz polskie zboża i uprawy
obsypywane i spryskiwane przez chciwych chłopów niekontrolowanymi ilosciami nawozow i środków ochrony roslin,byle tylko miec max zysk.A na poletku za chalupą chłop uprawia dla siebie...ekologicznie i zdrowo.
- 10 13
-
2024-03-18 23:49
Chemiczne
G...produkowane przez polskich rolnikow jest niby lepszej jakosci? Niech spier...
- 10 12
-
2024-03-19 05:44
(1)
Ale traktor zachodniej produkcji jest OK? Dlaczego Ursusa sobie nie kupisz? Nie ma? To dzięki takim jak ty polski Ursus padł.
- 9 6
-
2024-03-20 09:34
Dokładnie!
Te bydło rolnicze tylko o sobie myśli i myśli że chamstwem sobie zbuduje lepsze życie kosztem innych polaków!
- 0 0
-
2024-03-19 21:08
Bzdury
Co ma destrukcja mojego życia do tych protestów . Zwykle wiejskie chamstwo !
- 2 2
-
2024-03-20 09:33
Nie dla takich głąbów jak ty!!!
- 0 0
-
2024-03-18 20:33
Polexit (7)
Koniec dyktatury z Berlina i Brukseli.
Naczelny judasz Donald A Naród sprzedany piekło Cię pochłonie.- 133 160
-
2024-03-18 20:50
(3)
Nie podoba się to wyjedź do Rosji
- 35 14
-
2024-03-18 20:53
A ty wracaj do Niemiec.....
- 12 31
-
2024-03-18 22:42
Jakim dzbankiem trzeba być (1)
żeby dać się wciągnąć w myślenie Wyborczej - Bruksela albo Białoruś
- 8 11
-
2024-03-18 23:09
Wystarczy mieszkać w Gdańsku
- 5 8
-
2024-03-18 21:09
Oho, na Srebrzysku
podłączyli internet.
- 14 4
-
2024-03-19 08:51
Tak jest....
koniec dopłat do hektara,koniec dopłat do paliwa,koniec dopłat do nawozów,koniec dopłat do rolnictwa!
- 6 2
-
2024-03-19 14:37
BdSzotgan to facet z IQ na niskim poziomie.
- 1 1
-
2024-03-18 20:33
Bardzo dobrze. Media i tak selektywnie o tym mówią nie tłumacząc przyczyn tych protestów. (4)
- 120 59
-
2024-03-18 20:37
(3)
postaraj sie wytlumaczyc!,ugorowanie dobrowolne,import zminimalizowany,eksport na Ukraine zamkniety,doplata do ha zwiekszona!!
- 9 4
-
2024-03-18 20:51
(2)
Mało!
Dajta miastowe więcej kasy!- 15 6
-
2024-03-18 21:01
(1)
2 zet do rolnopaliwa tez dostaja!,czekam zebys wytlumaczyl,czego te malorolne jeszcze chca,walcza o emeryta co za to wszystko placi?!
- 12 2
-
2024-03-19 13:03
A Tobie czemu dopłacają do prądu? Zrzeknij się
Solidarnie
- 3 2
-
2024-03-18 20:34
Jak ma ktoś protestować nie wywierając wpływu na otoczenie? (3)
Mają się zebrać w parku albo lesie i nie być w ogóle zauważonym? O to im chodzi własnie, by każdy element sprzeciwu wobec szeroko pojętej władzy był tłumiony już w zarodku.
- 132 56
-
2024-03-18 20:38
Kiedy Morawiecki z Wojciechowskim podpisywali zielony ład, to rolnicy byli w śpiączce? (1)
A jak PiS ściągał 400 tys ton zboża technicznego z Ukrainy to byli na wakacjach? To niech teraz jadą protestować na Nowogrodzką, zamiast uprzykrzać życie reszcie Polaków.
- 27 8
-
2024-03-18 21:40
a bo po nie głosowało za każdym takim pomysłem w parlamencie? Jedni i drudzy są siebie warci
- 7 7
-
2024-03-18 22:16
Niech zbietaja sie na swoich polach
a potem odlot w ....
- 3 4
-
2024-03-18 20:34
Agnieszka (12)
Popieram rolników!oby poszli oni i ich rodziny na wybory głosować na partie,która nie popiera unijnych fanaberii!
- 105 105
-
2024-03-18 20:40
Ale zielony ład zawdzięczają Wojciechowskiemu i Morawieckiemu, a i tak 66% rolników głosowało na PiS. (11)
- 29 6
-
2024-03-18 20:46
Agnieszka (9)
Winne są wszyscy politycy.Wytlumacz nam czy Chiny ,Indie ,Rosja ,USA ,Brazylia ograniczają emisję CO2?
- 7 14
-
2024-03-18 20:48
Gdzie byli przez osiem ostatnich lat? W śpiączce? (5)
- 18 7
-
2024-03-18 20:58
Agnieszka (4)
Ja piszę o wszystkich politykach ,którzy są wmieszani w ten chory pakt klimatyczny.Rolnicy protestują w całej UE .Jedynym ratunkiem przed chora polityka UE jest obsadzenie partii prawicowych w parlamencie europejskim (PiS nie jest partią prawicowa ).Nie zauważasz,że obecni politycy UE pchają nas na wojnę z Rosją ?
- 4 13
-
2024-03-18 21:10
Partie prawicowe (3)
należy zdelegalizować.
- 10 9
-
2024-03-18 21:23
Agnieszka (1)
Widać ,że masz zapędy dyktaturalne.
- 5 9
-
2024-03-19 12:55
A ty zapęd do wieśniaków, którzy walczą tylko o swoje! Nie o twoje zdrowie! Bo warzywa p, owoce te które będziesz jadła to tony podwójnie trucizny! Życzę zdrowia i smacznego! Precz z rolnikami z ulic miast!
- 1 3
-
2024-03-19 08:39
A ciebie wyslac do psychiatryka.
- 3 1
-
2024-03-19 09:30
tak ograniczaja, pompy ciepla, samochody elektryczne, panele sloneczne to wszystko pochodzi w glownej mierze z USA i Chin
- 2 0
-
2024-03-19 12:53
(1)
Widać kobieto że mało wiesz o polityce rolnej! Poczytaj i się wypowiadaj! Oni chcą truć na potęgę pestycydami, i dlatego strajkują! Jeszcze im mało!
- 1 3
-
2024-03-19 13:06
Nieprawda
Polscy rolnicy "trują" niemal najmniej w calej UE. ŚOR są drogie i nikt nie kupuje ich dla fanaberii - stosuje się tylko wtedy gdy ich potrzeba
- 3 0
-
2024-03-19 13:02
Kłamstwo!
PiS nie głosował za Zielonym Nieładem!
- 2 3
-
2024-03-18 20:34
To nie jest protest w interesie konsumentów. (13)
To jest protest przeciwko zdrowszej żywności, przeciwko ograniczaniu liczby pestecydów. W skrócie producenci żywności chcą dalej nas truć tylko po to by zarobić więcej.
Hodowcy zwierząt chce bezkarnie faszerować je syfiastami karmami i faszerować antybiotykami bez umiaru. Wreszcie zaczęto coś z tym robić to teraz wielkie oburzenie.
Rolnikom dobrze się żyło gdy panowala drożyzna przez ostatnie 2-3 lata, a teraz gdy ceny żywności normują się to podnoszą larum.
Rozejrzyjcie się po rodzinach, skąd tyle przypadków nowotworów, alergii... to właśnie "sztuczna" żywność.- 192 120
-
2024-03-18 21:00
(8)
Hmm to ta żywność z Ukrainy bez żadnych norm ma do Polski nadal jechać z Ukrainy? Ty wiesz dlaczego rolnicy protestują? Widzę totalny brak wiedzy. Proponuję więcej informacji ze źródeł nie rządowych.
- 22 32
-
2024-03-18 21:07
Ta żywność z Ukrainy jest zdrowsza od polskiej, bo mając ziemię pierwszej jakości nie sypią tyle syfu na pola. (4)
Pokaż mnie proszę jednego rolnika który żywi rodzinę tym co sprzedaje na skupie, każden jeden ma osobne poletko/szklarnię dla siebie i rodziny.
- 25 21
-
2024-03-18 22:31
Piszesz wyssane kłamstwa
Ukraina masowo stosuje Atrazynę. Herbicyd który jest mega s*fem. Poczytaj o nim. W UE jest od dawna zakazany.
Ukraina stosuje jednak to bez jakichkolwiek ograniczeń, bo jest tania i wydajna.- 18 6
-
2024-03-19 09:01
Ty widziałeś w jakich warunkach to jest transportowane
Ile tam jest pleśni?
- 9 1
-
2024-03-19 12:59
Sypią tyle samo i jeszcze więcej! Ukraińcy jak i Polacy umierają na choroby onkologiczne, w zatrważającym tempie.
- 5 1
-
2024-03-19 14:34
Ja
Jak się o czym pisze to trzeba mieć jeszcze trochę wiedzy. a może porozglądać się jak Ci ludzie odżywiają się , co piją.Mc Donaldy ,słodkie napoje żywność wysoko przetworzona. Może tu tkwi problem ,a nie w polskim rolnictwie...
- 2 1
-
2024-03-18 21:32
Ukraiński *** nie musi spełniać norm UE.
- 11 5
-
2024-03-19 00:03
Zboże, które trafiło do Polski z Ukrainy to 5% naszej rocznej produkcji.
Przestań już spamować tą pierdołą. To nudne już, to rosyjskie jątrzenie.
- 18 15
-
2024-03-20 10:55
Ty też chyba nie wiesz o co protestują. Problem w tym, że każdy sobie protestuje o to, co mu nie pasuje, nie ma jednolitej linii protestu. W każdym kraju UE są inne interesy, a w ramach kraju jeszcze inne w zależności od tego, czy krzyczy mały rolnik, czy wielkoobszarowy producent.
- 1 0
-
2024-03-19 00:26
Co za bzdury. Trochę cię uświadomię. (1)
1) polski rolnik używa o wiele mniej środków ochrony roślin niż inni w UE. Produkuje mniej wydajnie, ale mimo to opłaca się to robić, a ty masz o wiele zdrowsze produkty niż te w innych krajach UE. Jeśli wszystkim po równo ograniczą stosowaie chemii na polach to polscy rolnicy padną i będziemy zależni od imprtu.
2) w producji zwierzęcej jest analogicznie, a nasze mięso jest o wiele lepsze niż zagraniczne,
3) ta twoja drożyzna to była w sklepach, a nie skupach dla rolników. Ceny teraz się nie normują tylko wynikają z nadpodaży produktów sprowadzanych z zagranicy. Co potaniało w marketach? Oleje, cukier, mleko, masło, owoce mrożone, miód - to czego nasprowadzali masowo m. in. z Ukrainy. Stąd też wynika wojna cenowa między marketami - oni mają dostęp do tanich produktów, a wy myślicie, że są tacy dobrotliwi i obniżają ceny.
4) temat sztucznej i przetworzonej żywności jest o wiele szerszy niż kwestia której dotyczą obecne protesty rolników. Poza tym ludzie zażerają się śmieciowym żarciem i przez to chorują i tyją na potęgę. Jak do tego dojdzie jeszcze brak naszego rolnictwa, to wogóle będzie dramat.- 12 13
-
2024-03-19 10:49
Punkty 3 i 4 zgoda. 1 i 2 - brednie.
- 4 5
-
2024-03-19 07:07
czy to prawda, że rolnicy używają znanego środka, używanego do pozbywania się chwastów, uznanego za rakotwórczy, w wielu krajach zakazanego, do podsuszania zboża przed skoszeniem?
- 5 2
-
2024-03-19 12:58
Prawda w 100% ! Wiesniaki walczą za większą ilością pestycydów w mięsie , zbożu , warzywach i owocach! Mordują naród Polski na swoich ciągnikach za pieniądze Unii! Precz z tymi darmozjadami!
- 4 3
-
2024-03-18 20:35
(8)
Za fitfor 55 i zielonym Ładem...głosowali wszyscy europosłowie Poko/PZPR ..
- 106 40
-
2024-03-18 20:41
Komisarzem do spraw rolnictwa w UE był Wojciechowski z nadania PiS. (4)
Nikt już tych waszych bajek nie kupuje.
- 23 15
-
2024-03-18 21:09
(1)
A to ciekawe,czyli towarzysze z PoKo/PZPR głosowali za PiS?))
- 8 9
-
2024-03-18 21:20
I dlaczego odwracasz kota ogonem?
- 8 6
-
2024-03-18 21:51
Janusz Wojechowski? Były prezes PSL? Tego PSL które z Hołownią stworzyło tzw. "Trzecią Drogę" i jest teraz w koalicji z PO?
- 9 4
-
2024-03-19 13:06
Wojciechowski miał nie wiele do gadania
To tylko organ wykonawczy. Decyzje podejmuje PE i Rada Europy!
- 4 0
-
2024-03-18 22:31
A podpisały Morawiecki (1)
- 8 5
-
2024-03-19 13:07
Morawiecki niczego nie podpisał
Jego w konia zrobili. Morawiecki zgodział się na ogólny cel - redukcja emisji CO2 do 2030 roku o 55%. A FitFor55 jako dokument wykonawczy przeszedł drogą nie wymagającą jednomyślności!
- 4 5
-
2024-03-19 15:52
Ja za tym stolcem nie głosowałem. Moim zdaniem zielony nieład i fit for 55 do kosza. Tych co nie popierają rolnika to niech zajadają sobie "zdrowy" chlebek ze zborza technicznego w każdym chlebku gratis grzyby, pleśń i środki ochrony roślin, które są zakazane w UE od 30 lat (powodują nowotwory i inne choroby)
- 5 0
-
2024-03-18 20:35
Jakoś inne miasta mogą sobie poradzić z tą roszczeniową bandą hipokrytów (14)
"Wrocławski magistrat wydał zakaz organizacji protestów rolniczych na terenie administracyjnym Wrocławia. Chodzi o blokady planowane od środy. Prezydent miasta Jacek Sutryk twierdzi, że zagrażają one bezpieczeństwu mieszkańców i utrudniają ruch drogowy."
- 144 136
-
2024-03-18 21:06
(2)
Ich roszczenia dotyczą napływu zboża z Ukrainy, które nie spełnia podstawowych norm. Ty to zasiadasz i chorujesz lub będziesz chorować. Polscy rolnicy muszą spełniać unijne normy, a ukraińscy nie. Ich złej jakoßci zboże jest tanie i wykańcza polskie rolnictwo. Ja wolę droższy chleb z dobrego zboża niż z tego z pól czarnobylskich. Pomyśl, oni walczą o nasze zdrowie i swoje być albo niebyć
- 16 15
-
2024-03-18 23:34
To kupuj sobie droższy chleb od konfederuska (1)
Jaki problem?
- 3 9
-
2024-03-19 09:29
Problem w tym, że tej wątpliwej jakości tanie ukraińskie zboże cwaniacy pakują i do taniego chleba i do drogiego.
- 6 0
-
2024-03-18 21:09
uśmiechnięta Polska
bez barier zakazuje protestów? to to nawet w czasach dyktatury PiS nikt nie zakazywał z piorunami biegać
- 14 13
-
2024-03-18 21:22
Chcesz jeść zgniłe ziarno (1)
Nafaszerowane całą tablicą Mendelejewa?
Chcesz zubożenia polskiego rolnika a w dalszym etapie Ciebie ?- 12 9
-
2024-03-18 23:35
Im gorzej ruskiemu rolnikowi tym lepiej mi
Takie są fakty
- 1 6
-
2024-03-18 21:29
(1)
Już co trzeci mieszkaniec Wrocławia to Ukrainiec.
- 10 4
-
2024-03-19 09:30
W Krakowie już ich ponad 120 tysięcy. Masakra.
- 4 0
-
2024-03-19 05:55
Zwykły Kowalski jak straci pracę musi zmienić branżę albo klepać biedę lub iść na bezrobocie a rolnik tylko czeka aby mu dac a
- 4 7
-
2024-03-19 09:22
Dulkiewicz czego...
Oczekujesz od tej Pani co nie nadaje się na to stanowisko że będzie robić coś dla dobra mieszkańców to się pomyliłeś
- 2 1
-
2024-03-19 10:06
Brawo
No i bardzo dobrze,Wroclawianie maja madrych rzadzacych.Sami rolnicy glosowali na tych co ich tak urzadzili,kranik z kasa plynał to im sie podobalo.Teraz sie obudzili i beda
wszystkkm.zycie uprzykrzac.Z reszta czy
PiS czy PO ,bez roznicy wszyscy sa za
tym badziewiem UE ktory zmierza w
strone jednego superpanstwa a nie
oddzielnych krajow.Niedlugo wszyscy to
odczuja,moze wtedy sie obudza i nie beda juz chcieli byc tacy "europejscy"- 1 5
-
2024-03-19 16:49
a ja proponuję żeby rolnicy mieli takie same możliwości jak ludzie w miastach, czyli płacili pełne podatki, płacili zus, nie dostawali dotacji, a wtedy mogą być traktowani poważnie
- 2 3
-
2024-03-19 18:24
Popatrz w lustro to hipokryta w nim
- 1 1
-
2024-03-19 20:41
Czyli zaczyna się Korea Północna - zakaz protestów a za za złe słowo o wodzu Tusku rozstrzelają na środku rynku w mieście. Tak właśnie rodzą się dyktatury...
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.