- 1 Dziki parking taksówek przy stacji PKM (104 opinie)
- 2 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (155 opinii)
- 3 Wyzwania dla nowych władz Sopotu (125 opinii)
- 4 Dzielnica z ciekawą historią i starą wystawą (12 opinii)
- 5 Drugi lewoskręt na Trasie W-Z nic nie dał? (212 opinii)
- 6 3,5 mln zł wygrane w Lotto na Przymorzu (79 opinii)
Śmiertelne potrącenie na przejeździe kolejowym
3 września 2014 (artykuł sprzed 9 lat)
Najnowszy artykuł na ten temat
Czytelnicy pytają: czemu SKM nie jeździ do Pruszcza i Tczewa?
Do śmiertelnego wypadku doszło we wtorkowy wieczór na przejeździe kolejowym na ul. Północnej w Gdyni. Pociąg SKM jadący w kierunku Gdańska potrącił mężczyznę, który zginął na miejscu.
Do zdarzenia doszło przed godz. 22. Z nieustalonych jeszcze przyczyn mężczyzna w wieku ok. 40-50 lat znalazł się pod kołami pociągu SKM jadącego w stronę Gdańska.
- Policjanci znaleźli rozczłonkowane ciało. Nie jesteśmy w stanie - póki co - ustalić tożsamości mężczyzny. Nikt nie zgłosił informacji o zaginięciu. Na miejscu był obecny prokurator, przepytani zostali maszyniści. Wiadomo, że prowadzący pociąg byli trzeźwi. Kolejne odpowiedzi może dać sekcja zwłok, która będzie przeprowadzona w najbliższych dniach - wyjaśnia kom. Michał Rusak, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Wiadomo już, że przejazd przez tory na ul. Północnej był zamknięty, a szlabany opuszczone. O skrócenie czasu jego zamknięcia wielokrotnie apelowali kierowcy, twierdząc że jest on zbyt długi w stosunku do natężenia ruchu na torach.
Przedstawiciele Zakładu Linii Kolejowych w Gdyni nadzorujący przejazd tłumaczą, że szlabany muszą być opuszczone tak długo. Powodem jest struktura właścicielska torów - w części należących do SKM, w innej do PKP PLK. To oznacza, że dróżnik, by puścić ruch samochodowy, musi otrzymać sygnały od dyżurnych ruchu z obu miejsc.
Pozorowany wypadek na przejeździe kolejowym
Opinie (99) 10 zablokowanych
-
2014-09-03 11:55
juz dawno powinen byc wiadukt albo tunel w tym miejscu
ale lepiej wydac kase na lotnisko w koskaowie niz na taki cel
- 6 3
-
2014-09-03 11:53
Pewnie jakiś menel.
Pełno ich tam łazi.
- 1 11
-
2014-09-03 10:54
niech zrobią 10 spółek, (1)
to szlabany nigdy nie będą podniesione
- 164 8
-
2014-09-03 11:38
W 3 ciej Rzeszy było 50 spółek bo przecież ReichBahn współpracował
z kolejami w 3/4 europy i jakoś sobie poradzili z ostatecznym
rozwiązaniem (makabryczny żart -- przyznaję)
Nie problem w liczbie spółek tylko w ludziach i jakości zarządzania- 18 4
-
2014-09-03 11:27
Biedni maszyniści.
- 44 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.