• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Śmiertelny wypadek przy ul. Wielkopolskiej w Gdyni. Samochód wjechał w słup

Szymon Zięba
19 sierpnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
aktualizacja: godz. 08:57 (20 sierpnia 2020)
  • Auto uderzyło w słup. Kierowca samochodu nie przeżył - mimo reanimacji.
  • Auto uderzyło w słup. Kierowca samochodu nie przeżył - mimo reanimacji.
  • Auto uderzyło w słup. Kierowca samochodu nie przeżył - mimo reanimacji.

Jedna osoba zginęła w tragicznym wypadku, do którego doszło w środę, 19.08., późnym wieczorem, przy ul. WielkopolskiejMapka w Gdyni. Jak wynika z relacji strażaków, samochód osobowy uderzył w słup trakcji trolejbusowej. 34-letni kierowca zmarł na miejscu, mimo reanimacji.



Aktualizacja, 20.08.2020, godz. 8:57



- Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że kierowca osobowego audi, podczas zmieniania pasa ruchu, stracił panowanie nad pojazdem, zjechał na lewe pobocze, a następnie uderzył w betonowy słup trakcji trolejbusowej - poinformowała w czwartek rano Jolanta Grunert, oficer prasowa Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Prace przy wypadku trwały do późnych godzin nocnych ze środy na czwartek. Mundurowi ustalają okoliczności tego zdarzenia. Przesłuchani zostali m.in. świadkowie. Wiadomo, że 34-latek, który zginął w wypadku był mieszkańcem Gdyni.



O zdarzeniu poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Z ich relacji wynikało, że do groźnego incydentu doszło na ul. Wielkopolskiej, przed skrzyżowaniem z ulicą Sopocką.Mapka

Auto jadące w  kierunku Karwin uderzyło w słup trakcji trolejbusowej. Samochód został praktycznie przecięty na pół. Czytelnicy informowali, że silnik auta po wypadku leżał kilkanaście metrów dalej, tuż przed światłami - co świadczy o sile z jaką samochód uderzył w przeszkodę.

21:41 19 SIERPNIA 20 (aktualizacjaakt. 20 SIERPNIA 20 13:21)

Wypadek na ul. Wielkopolskiej (249 opinii)

Wypadek na Wielkopolskiej przed skrzyżowaniem z ulicą Sopocką w kierunku Karwin. Ulica zablokowana. Służby dojeżdżają na miejsce.

Od redakcji: Jak wynika z relacji strażaków, zgłoszenie które otrzymali dotyczy wypadku auta, które uderzyło w słup. Ze zgłoszenia wynika także, że jedna osoba została poszkodowana. Na miejsce jadą służby ratunkowe.
Wypadek na Wielkopolskiej przed skrzyżowaniem z ulicą Sopocką w kierunku Karwin. Ulica zablokowana. Służby dojeżdżają na miejsce.

Od redakcji: Jak wynika z relacji strażaków, zgłoszenie które otrzymali dotyczy wypadku auta, które uderzyło w słup. Ze zgłoszenia wynika także, że jedna osoba została poszkodowana. Na miejsce jadą służby ratunkowe.
Zobacz więcej


Na miejscu wypadku pojawili się strażacy oraz służby ratunkowe. Kierowca, który jechał autem sam, był reanimowany. Niestety mimo udzielonej pomocy zmarł.

Auto uderzyło w słup. Kierowca samochodu nie przeżył - mimo reanimacji. Auto uderzyło w słup. Kierowca samochodu nie przeżył - mimo reanimacji.

Wypadek przy ul. Wielkopolskiej - policja wyjaśnia przyczyny



Dyżurny gdyńskiej policji poinformował, że mężczyzna, który siedział za kierownicą rozbitego auta, miał 34 lata. Wyjaśniane są obecnie przyczyny tragicznego wypadku.

Miejsca

Opinie (640)

  • xxx

    może za mała ilość wyobraźni i szarych komórek?

    • 0 0

  • (2)

    Czy policja już coś ustaliła? Czy faktycznie ścigał się z kimś? Co wtedy z tym drugim kierowcom?
    Czy można zaktualizować artykuł?

    • 4 0

    • Chyba kierowcą

      • 1 0

    • Tak

      To nie były wyścigi.
      Wbrew pozorom że tak mogło to wyglądać, nie ścigali sie

      • 0 3

  • Ja się zastanawiam skąd takiego człowieka stać na takie auto skoro nie ma rozumu? (1)

    Żeby zarobić na takie auto trzeba mieć wykształcenie lub fach w ręku a do tego potrzeba intelektu i rozsądku...

    • 9 2

    • Bo ludzie z rozumem mają empatię, liczą się z innymi ... a te cechy mocno przeszkadzają w szybkim dorabianiu się.

      • 0 0

  • Wyjaśniam przyczynę wypadku. (9)

    Nadmierna prędkość.

    • 244 8

    • Nieprawda , zajechanie drogi przez a7 (1)

      Z ktorym sie scigal

      • 1 7

      • No wlasnie

        Ścigał w środku miasta, raczej się nie ścigali 60/h ani nawet 80. Czyli nadmierna prędkość

        • 0 0

    • 60km/h nie łamie takich Audi w pół

      • 0 0

    • Nadmierna prędkość nie była przyczyną, tylko skutkiem pustki między uszami.

      • 0 0

    • przeciąg między uszami

      • 4 0

    • A nie jej nagły spadek? (3)

      • 6 31

      • nie

        bredzisz

        • 5 0

      • i kolejny porąb piepszący to samo

        • 11 7

      • to jest przyczyna zgonu nie wypadku... swoja droga to gdyby kolumna rzadowa skosila ta latarnie to by byla wina pofalowanej nawierzchni, warunkow ktore nie chcialy sie dostosowac do predkosci pojazdow itp itd

        • 33 11

  • Dziwne, bo to quattro (84)

    Quattro powinno przejść taki zakret spokojnie 200km/h. Nie żebym popierał taka jazdę, ale taki napęd ogromnie poprawia trakcję.
    A trudno uwierzyć żeby w takim aucie ktoś nie miał opon premium.
    Może zajechanie drogi?

    • 46 339

    • (2)

      200 km/h ???? hahahaha .Człowieku idź spać . Może 300 km/h co?? Kolejny "znafca"

      • 9 9

      • a przy jakiej prędkości (1)

        słup przecina auto na pół ?? raczej nie przy 50 czy nawet 120 km/h

        • 20 1

        • Przy 120 zdecydowanie przetnie...

          • 0 0

    • Co z tego... (3)

      Jakie 200 km/h? Nie wiesz co piszesz. Quattro jest dobrym i pewnie najlepszym napędem, ale to nie jest gokart. Auto ciężkie i duża prędkość wiec tutaj ani napęd ani opony niczego nie dały.

      • 13 2

      • Jest swietnym napedem, ale kazdy producent ma taki. (2)

        • 1 1

        • tylko ze AUDI jako pierwsze wprowadzilo naped na cztery kola i ma najwieksze w tym temacie doswiadczenie (1)

          zaden inny naped 4x4 nie dorównuje quattro

          • 0 2

          • Co za brednie.

            • 0 0

    • Raczej nie auto zawiniło

      Morko, nierówna droga, nagły manewr i abs, asr, cba i HBO nie pomogą. A z tym 200km/h to przesada, tyle to nawet na torze nie da rady.

      • 0 0

    • (11)

      W tym miejscu jest zła nawierzchnia, żadne premium nie pomoże.

      • 19 31

      • Zła czy dobra nawierzchnia nie zwalnia od myślenia i spuszczenia nogi z gazu !!!!!!! Co trzeba mieć w głowie ,żeby nie szanować życia czyjegoś i swojego ??????

        • 1 0

      • (2)

        Co jeszcze było złe w tym miejscu ??? Złe ciśnienie atmosferyczne ??? Złe słupy ??? Złe fluidy ???? Oślepiająca zorza polarna ???? Złe moce ???

        • 93 6

        • (1)

          tory byly zle.... iiii.... podwozie tez było złe....

          • 14 0

          • I zła kobieta była...

            • 1 0

      • Jak się udaje rajdowca to na dobrej nawierzchni i dobrych oponach można tak samo skończyć. (1)

        • 13 1

        • Rajdowcy jezdza i po bezdrozach, gdynskie dziury nie powinny przysparzac im trudnosci.

          • 0 2

      • Gadasz jak ,,kieroffca'' beęwu albo pierdzihądy, miszcz prostej

        • 2 2

      • no fakt, to wina złej nawierzchni...

        • 1 1

      • ...podwozie też było złe

        • 2 0

      • S, ty to lepiej zamilcz.

        Tobie premium też nie pomogło.

        • 4 2

      • Na pięćdziesiątkę wystarczy

        W mieście nie trzeba kłaść nawierzchni jak na torze F1.

        • 58 2

    • Bez kozery powiem pińćset

      • 0 0

    • (6)

      Uwaga uwaga! Quattro też traci przyczepność!!!!!!

      • 161 2

      • (5)

        Wiadomo, możliwe że kierowca popełnił jakiś koszmarny błąd - puszczenie gazu czy nawet naciśnięcie hamulca może spowodować taki wypadek.
        Każdy doswiadzony kierowca wie że wyciągnięcie z takiej sytuacji jest tylko gazem.

        • 22 45

        • Opony?

          Jak miał łyse albo bardzo słabe to nawet najlepszy system kontroli trakcji nie pomoże.

          • 2 0

        • Napęd 4x4 daje przede wszystkim przewagę przy przyspieszaniu

          na torach wyścigowych takie auta z większymi prędkościami zakrętów nie przejeżdżają, jedynie mogą z większa prędkością z niego wyjść.

          • 8 1

        • Ty sam jestes gazem.

          • 2 3

        • Błędem było, że w ogóle jeździł samochodem.

          • 41 0

        • na torze wyścigowym

          na torze gazem, ale w tym przypadku zaraz jest skrzyżowanie.. może nawet bylo czerwone i stało inne auto?

          • 48 1

    • Tak dla jasności

      to że ma napęd quattro nie pomaga mu w przeciążeniu bocznym, ma jedynie znaczenie przy wciśnięciu gazu. Dodatkowo taka subtelna podpowiedź, jesli interesuje Państwa temat to polecam poczytać o sposobach wchodzenia w zakrety ora, skutkach - hamowania w środkowej fazie zakrętu, hamowania i jednocześnie dodawania gazu w zakręcie. Na kursie nie uczą o przeniesieniu masy przy hamowaniu co skutkuje utratą nacisku tylnej osi i nadmiernej czułości przodu. Przeciętny kierowca nawet nie ma pojecia jak masa samochodu oraz jego wyważenie ma wpływ w trakcie manewrów a gdzie tu mówić o świadomym panowaniu nad tymi czynnikami. Niemniej jednak R.I.P

      • 0 0

    • quatro

      Quatro tez trzeba umiec jezdzic. Niestety uczymy sie jezdzic samochodami z napedem na przod a specyfika jazdy autem z napedem na tyl lub jak w tym przypadku na dwie osie jest calkiem inna. Calkiem inaczej zachowa sie przy poslizgu auto z napedem na tyl czy quatro a calkiem inaczej z napedem na przod. quatro tez trzeba umiec jezdzic...
      Szkoda czlowieka. Mlody, pewnie zostawil zone, dzieci... zal chlopaka...
      Panie, swiec nad jego duszą...
      A Rodzinie wyrazy wspolczucia...

      • 2 1

    • (3)

      Miał napęd na cztery, ale zatrzymania na cztery już nie miał

      • 31 3

      • (2)

        Quattro - przyspiesza jak zaden, hamuje jak kazdy...

        • 11 0

        • Gdyby 4x4 przyspieszalo lepiej, to byloby wykorzystywane w wyscigach (torowych) samochodowych. (1)

          Tymczasem wyścigi to naped na tyl, a cztery kolka to do rajdow.

          • 2 2

          • Bo tak się pisze regulaminy zawodów

            w większości wyścigów jak była możliwość napędu 4x4 to minimalna masa takiego auta musiała być większa i to już się niekoniecznie opłacało. A przeważnie jest taki napęd zabroniony, jak np. w F1, a tam w deszczu na pewno dawał by przewagę, a na suchych na wyjściu z ciasnych zakrętów.

            • 2 0

    • (8)

      po prostu quattro daje zarąbista stabilnosc, ale jak juz przegniesz to nie masz sie czyms ratowac bo jestes juz daleko poza przyczepnoscia i tam gdzie inne napedy maja jeszcze margines bledu to tu ten margines wykorzystany jest do granic mozliwosci... i jak przekroczysz cienka linie to nie ma zmiluj. a wystarczy nawet w takim aucie podbicie jakiegos kola np na studzience... a potem lapiesz pobocze albo kraweznik i lecisz bokiem , zero szans na wyprowadzenie...

      • 59 5

      • a które inne napędy (7)

        mają większy margines błędu niż quatro ? Chyba tylko Cinquecento

        • 6 16

        • subaru

          • 2 0

        • (5)

          jak nie rozumiesz o czym mowa to sie nie wypowiadaj. quattro dalej sie trzyma kiedy inne napedy juz dawno kreca bączki po drodze.... ale tam jeszcze masz pole manewru bo predkosc przy pierwszych objawach utraty przyczepnosci jest mniejsza wiec pozwala jeszcze np zalozyc kontre, wyprowadzic gazem itp. .. quattro duzo stabilniej zachowa sie przy tej samej predkosci ale kiedy juz przegniesz to znaczy ze masz przej@#$#@!ne bo juz i tak jedziesz duzo szybciej niz jakimkolwiek innym napedem i a przyczepnosci opon nie poprawia zaden naped wiec obrazowo mowiac tlnym napedem juz dawno tracilbys przyczepnosc ale jechalbys wolniej wiec mialbys szanse cos zrobic, tu jadac na granicy po prostu przekraczasz ta granice i nie ma powrotu. bo jedziesz szyciej, przyczepnosc tracisz gwaltowniej i zaden naped nie zmienia praw fizyki. jezedze roznymi quattro od kiknastu lat, to mistrzowski naped ale usypia czujnosc.

          • 23 4

          • mistrzowski napęd, ale nie przeczący prawom fizyki, a w tym przypadku (1)

            widzimy że autko wyjechało przodem zapewne mając ciężki silnik, na który zadziałała wystarczająco duża siła odśrodkowa by pokonać napęd Quattro

            • 4 0

            • Mistrzowski naped, a Peugeot 205 (tez 4x4) objezdzal Audi bezlitosnie i bez wiekszego wysilku.

              • 2 5

          • sr*, nie trzyma. Trzeba umiec jezdzic, a tu sie tylko co najwyzej ludziom wydaje, ze umieja.

            • 3 0

          • (1)

            Przy prędkości jaka jest dozwolona w terenie zabudowanym każdy samochód prowadzi się tak samo.

            • 29 1

            • nikt tu nie dyskutuje z tym ze predkosc byla odpowiednia tylko na niemiecka autostrade, ale nie o tym jest mowa...

              • 5 0

    • . (3)

      Ten zakręt nie należy do takich gdzie można zapier... Mam stałe 4x4 w bmw i przy 80 kmh potrafi wyrzucić więc jak jechał powyżej 140kmh a pewnie jechał to nie miał szans że slupem

      • 20 8

      • (1)

        Proszę jedź na warsztat tym swoim gratem. I przestań pier... że przy 80 tam wynosi z zakrętu. Poza godzinami szczytu wszyscy tam lecą 80 i więcej a ciebie wyrzuca.

        • 4 1

        • To prawda, oddaj swoj czteroslad ze stajni beemwe na zlom. Albo oddaj prawo jazdy do wlasciwego Wydzialu.

          • 1 0

      • nie myl proszę zabawkowego napędu z BMW, który służy wyłącznie do tego żebyście z tym swoim tylnym napędem nie musieli prosić o wypchnięcie zimą z parkingu, z prawdziwym Quattro

        • 3 0

    • (2)

      ręce opadają jak się to czyta... 200km/h bo to quattro więc jak to możliwe ???!!! no tak to.
      Mamusie oszukasz, tatusia oszukasz, ale fizyki nie oszukasz.!!! Szczęście że nie wyleciał na skrzyżowaniu i nie zabił postronnej osoby... Teraz rodzice będą go odwiedzać na cmentarzu... Warto było? Powinni zostawić ten wrak w tym miejscu jako przestroga dla innych. Może inni pseudo rajdowcy w audi, bmw, vw itd czegoś by to nauczyło...
      Oczywiście szkoda go. Może był dobrym serdecznym facetem. Po co te wszystkie starania, realizowanie planów, studia, ciężka praca ... jeżeli to wszystko zaprzepaścił wciśnięciem gazu.... ehhhh

      • 21 1

      • (1)

        Dzieci, żona... tragedia

        • 1 0

        • No własnie. Myślał tylko o sobie, a nie o żonie i dzieciach

          • 4 0

    • (11)

      Jak nie zna się nawierzchni na tym odcinku drogi i nie wie się jak przez nią przejechać, to jak się zasuwa to się nawet do zakrętu nie dojedzie. Tak jak to Audi. a może nie jechał sam i się po prostu na drodze nie zmieścił i poleciał prosto na słup. No akurat ten kawałek Wielkopolskiej uczy pokory.

      • 10 18

      • Uczy pokory? (9)

        Tam się jeździ 50 km/h a nie 150

        • 36 1

        • (7)

          Nie po to się kupuje quattro, żeby jeździć 50km/h...

          • 4 37

          • to se giń, tylko nie zabijaj innych przy okazji

            • 5 0

          • (1)

            Jeśli to, co piszesz jest prawdą to sprzedaż takich aut powinna zostać zakazana, bo służą do łamania przepisów i powodowania zagrożenia. Myślę, że po prostu powinieneś dorosnąć. Jeśli nie metrykalnie to mentalnie.

            • 6 3

            • Noży i siekier też bo mogą (nie muszą) służyć do łamania prawa.

              • 2 2

          • no tak kupuje sie je po to zeby sie zabic

            • 3 1

          • nikogo nie obchodzi po co ktoś kupuje sr*tro

            w mieście obowiązuje cię 50km/h niezależni czy jedziesz Lambudzidzi, czy seicento

            • 16 0

          • A po co?

            Po to żeby kosić betonowe słupy jak ten tutaj?

            • 10 1

          • w miescie jezdzisz 50 nawet porsche

            bo znaczek porsche nie uratuje magicznie życia pieszego

            • 33 1

        • jak już jesteście tacy mądrzy janusze to to tam po 23:00 (jak i wszędzie zresztą) magicznie 60kmh też jest bezpieczne.

          • 1 1

      • Mówisz

        Że jechał przez środek miasta i nie przewidział, że ktoś może być przed nim na drodze?

        • 41 0

    • Nie pomoże Ci quattro, ESP , opony premium czy nawet wyścigowe i inne cuda na kiju jak nie chwycisz porządnie kierownicy w dwie dłonie i nie jeździsz płynnie z pełnym opanowaniem.

      Większość lata z jedną ręką na kierze przeważnie lewą ( bo praworęczność u większości ludzi) a w podbramkowych sytuacjach panika robi swoje.

      • 3 0

    • Serio w mieście 200

      Głupoty piszesz widać ze nie znasz praw fizyki kolejna rzecz tam są koleiny myślisz że jak masz quattro to mozna wszystko. Całe życie jeżdzę tylko marką audud i wszystkie quattro i wiem co mówię owszem zwiększa klejenie do drogi ale to tylko przesówa granicę na co sobie możesz pozwolić.

      • 1 0

    • Z tym, ze nie każde D4 posiada napęd Quattro

      • 1 0

    • może powypadkowy...

      • 0 0

    • Powodem bylo zajechanie drogi przez A7 (2)

      Z ktorym sie scigal a nie deficyt ze strony napedu Quattro

      • 4 3

      • Zajechanie albo nawet kolizja, A7 ma podniesioną/podbitą maskę. Raczej oleju na miejscu takiego wypadku sobie nie sprawdzał.

        • 3 0

      • Na zdjęciu widać jak A7 stoi obok

        Taki scenariusz mógł być Prawdopodobny

        • 3 0

    • następny szybki

      i bezpieczny

      • 6 1

    • a może problem z nawierzchnią? (3)

      przecież w całym trójmieście koleiny albo wyrwy

      • 5 9

      • Nie. Tam jest dobra nawierzchnia. (2)

        • 2 4

        • Nie jest. (1)

          Przejedz się zobacz...
          Koleiny i tarka jak w 90'
          W sumie jak połowa tego miasta...

          • 7 1

          • na 50km/h w zupełności wystarczy

            to nie jest tor F1

            • 7 0

    • Za dużo gier, za mało znajomości podstaw fizyki.

      • 5 1

    • Fizyki nie oszukasz

      • 3 0

    • Co do twojej opinii do qatro

      Zgadza się,że auta qatro,4 matic lepią się do drogi jak diabli, ale nie daj Boże jak zgubi trakcje to wtedy auto lata gorzej niż jednoosiowy napęd ...

      • 1 1

    • Nic nie dziwne.

      Jak ma silnik w przednim zderzaku to nic dziwnego, że go wyrzuciło.

      • 3 0

    • Jakby jechał Porsche to by przeżył.

      • 1 13

    • Trakcja a przyczepność to nie to samo.

      • 10 0

    • Z takim myśleniem

      Skończysz podobnie.

      • 10 3

    • Śmieszą mnie te teksty , miał quattro, asr, abs , sres, pierdes. Systemy nie zastąpią myślenia.
      Bezmózgi kupują sobie drogie fury i uważają, że samochód będzie myślał za nich.

      • 89 4

    • on pewnie tez tak myslal...

      • 38 1

    • Nie podpuszczaj

      A na marginesie, to Audi nawet z quattro potrafią na zakręcie pójść nosem w kartofle, na czele z RS6 ;)

      • 74 1

  • To co się dzieje na drogach to tragedia. Życie ludzkie jest bezcenne. Szkoda ze na kursach prawa jazdy nie uczą kultury zachowania na drodze. Szkoda młodego człowieka a najbardziej cierpią bliscy. Dopóki ludzie się nie obudza takich tragedi będzie wiele.

    • 1 0

  • ... (1)

    Trzymaj się (*)

    • 4 18

    • Czego on miał się CZymać ? Chyba nie swojej głuPOty.

      • 1 0

  • i już w glebie Marcinek (1)

    będzie troszkę bezpieczniej

    • 6 7

    • Z większego bezpieczeństwa na ulicach należy się cieszyć.

      • 2 0

  • Podobno odnaleziono drugiego kierowcę tego tragicznego wypadku.

    Podobno policja zabezpiecza ślady na jego samochodzie. Co grozi za nielegalny wyścig w którym doszło do wypadku ze skutkiem śmiertelnym?

    • 0 0

  • Ziomek (8)

    To mój kolega był,młody chłop,i i bardzo mi przykro.no ale musiał grubo zasuwac

    • 60 12

    • (3)

      I to jest odpowiednie nastawienie.
      Mój brat również zginął w wypadku, nie był kierowcom ale nie był bez winy.
      Szkoda mi go ale nie próbuję go bronić przekłamując historię.

      • 16 2

      • KierowcĄ (2)

        • 6 0

        • (1)

          o co chodzi ci z tym kierowco?

          • 0 2

          • Jak już to : "o co chodzi ci z tym kierowcOM"

            • 1 0

    • Ostro żył, krótko żył. (3)

      • 23 2

      • Ostro żył (2)

        I głupio skończył.

        • 39 1

        • (1)

          Nie pierwszy i nie ostatni,zaczną go czcić jak bóstwo,a stara zasada mówi,nie sztuka jest się rozpędzić,sztuką jest się zatrzymać.

          • 31 1

          • Stop brutalności słupów xd Jeszcze marsze niech zrobią na cześć tego bohatera... Xd

            • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane