- 1 Tajemnicza baszta zostanie otwarta (37 opinii)
- 2 Wieczny kłopot z dzielnicami: "na" czy "w" (270 opinii)
- 3 Zaginione dzieła na wiadukcie i budynku (42 opinie)
- 4 Znów były wyścigi na al. Grunwaldzkiej (318 opinii)
- 5 Jest reakcja na serię kolizji z tramwajami (123 opinie)
- 6 Pościg między autami na trzypasmówce (64 opinie)
Starszy pan czekał na żonę 10 godzin na ławce
Pewien 85-latek przez prawie 10 godzin czekał na ławce, aż jego małżonka wyjdzie z gabinetu dentystycznego. Gdy do zziębniętego i głodnego mężczyzny przyjechali strażnicy miejscy, okazało się, że małżonka... już dawno poszła do domu. Kobieta zapomniała o czekającym na nią mężu i w międzyczasie zdążyła zgłosić jego zaginięcie na policji.
Mijały kolejne godziny, ale kobieta wciąż nie pojawiała się. Wyraźnie zmęczonym seniorem zainteresował się wreszcie jeden z przechodniów, który poinformował o problemie strażników miejskich.
- Ok. godz. 17:30 na numer 986 wpłynęło nietypowe zgłoszenie. Mężczyzna poinformował, że przy ul. Dmowskiego starszy pan od prawie 10 godzin siedzi na ławce. Według zgłaszającego wyglądał na zagubionego i wychłodzonego. Na miejsce udali się nasi funkcjonariusze. Starszy pan martwił się jedynie, że jej wizyta się przedłuża - informuje Marta Drzewiecka, rzecznik prasowy Straży Miejskiej w Gdańsku.
W trakcie dalszej rozmowy starszy pan wyjawił, że bolą go nogi. W związku z tym na miejsce została również wezwana karetka pogotowia. Gdy ratownicy pojawili się na miejscu, strażnicy udali się do dentysty w celu odszukania żony mężczyzny. Jak nietrudno domyślić się, kobieta już dawno opuściła gabinet.
- Przybyły na miejsce lekarz stwierdził, że mężczyźnie nic nie zagraża. Nie widział też potrzeby jego hospitalizacji. O zaistniałej sytuacji chcieliśmy powiadomić rodzinę seniora. Niestety nie miał do nich żadnego kontaktu. W uzgodnieniu ze Stanowiskiem Kierowania strażnicy odwieźli 85-latka do domu - mówi starszy inspektor Piotr Milewski, który brał udział w interwencji.
Niestety pod wskazanym adresem również nie było kobiety. Na szczęście udało się ją odnaleźć niedługo potem, i to w dość zaskakujących okolicznościach. Otóż okazało się, że starsza pani, wychodząc od dentysty, zapomniała o czekającym na nią mężu. Jednak nie zapomniała o nim całkowicie i gdy nie zastała go w domu, natychmiast udała się na... komisariat policji, aby zgłosić jego zaginięcie.
Opinie (275) ponad 20 zablokowanych
-
2019-11-15 18:08
Opinia wyróżniona
Brawo (2)
dla osoby , która zwróciła uwagę na całą sytuację i zareagowała zgłaszając do opowiednich służb.
- 187 3
-
2019-11-18 10:12
zabłąkany
Niezła para ;-(
- 0 0
-
2019-11-16 18:37
Wszyscy /spora część/ gloryfikuje tu miłość i przywiązanie. Czyżby nam tego brakowało w życiu? To dopiero jest smutne.
- 3 0
-
2019-11-15 14:50
Opinia wyróżniona
Mnie najbardziej smucą te komentarze (25)
Większość młodych osób tutaj nie doświadczyła jeszcze nigdy dramatów życia codziennego, choroby, śmierci najblizszych, wypadków.. Chodzi mi o to że komentarze w stylu "jakie to słodkie", " prawdziwa miłość", "super mąż" i tego typu podobne są nie na miejscu. Takie komentarze może umieszczać tylko ktoś, kto nigdy nie opiekował się chorą osobą z
Większość młodych osób tutaj nie doświadczyła jeszcze nigdy dramatów życia codziennego, choroby, śmierci najblizszych, wypadków.. Chodzi mi o to że komentarze w stylu "jakie to słodkie", " prawdziwa miłość", "super mąż" i tego typu podobne są nie na miejscu. Takie komentarze może umieszczać tylko ktoś, kto nigdy nie opiekował się chorą osobą z demencją. Historia jest bardzo smutna, i to ostatni dzwonek żeby pomóc tym ludziom, a nie "zachwycać ich uczuciem" bo to nie uczucie było tu powodem zamieszania, tylko bardzo groźna choroba zwana demencją mózgu. Pozytywne komentarze pod tym artykułem to trochę tak, jakby ktoś podszedł do osoby poruszajacej się na wózku inwalidzkim i oświadczył jej że "ale musi Ci być super, nigdzie nie chodzisz , tylko możesz sobie jeździć, zazdroszcze..". Tutaj tych ludzi spotkał dramat który mógł zakończyć się tragicznie. Traktowanie tego jako świetnej i " pięknej" histori jest przygnębiajace i wręcz potworne.
- 904 76
-
2019-11-17 08:57
Bo jest to cudna miłość, prawdziwa miłość i super mąż
A że obok jest choroba to najbardziej smuci że dopiero zareagował ktoś po 10 godzinach. Zawsze jak widzę starszą osobę nieadekwatnie ubraną do pory roku czy sprawiającą wrażenie zagubionej czy zbyt długo siedzącej w jednym miejscu to pytam. Chciałabym żeby mój mąż ( i ja też na niego) na mnie zawsze czekał.
Potworna to jest znieczulica ludzi żyjących obok.- 1 0
-
2019-11-16 18:07
Napewno wydarzylo sie coś niedobrego, ale pan nie mial zaniku pamięci ,dobrze pamietal, ze żona tam jest i czekał , to się nazy
Natomiast małżonka zapomniała, że czekał, ale zaczęła szukać to jest miłość i troska
- 1 0
-
2019-11-16 12:01
Wrecz przeciwnie to jest miłość i bezgraniczne, bezinteresowne przywiazanie na pierlwszym planie (1)
Owszem na drugim planie widać wiek podeszły i kłopoty z pamięcią ale to nie celem tego artykułu myślę.
Natomiast celem jest to żebyśmy byli baczni i chętni do pomocy drugiej obcej nam osobie, a nie tylko mysleli o sobie i o czubku własnego nosa. Starość czeka nas wszystkich i zwiazane z tym wiekiem choroby. Ja sam opiekowalem się babcią zOwszem na drugim planie widać wiek podeszły i kłopoty z pamięcią ale to nie celem tego artykułu myślę.
Natomiast celem jest to żebyśmy byli baczni i chętni do pomocy drugiej obcej nam osobie, a nie tylko mysleli o sobie i o czubku własnego nosa. Starość czeka nas wszystkich i zwiazane z tym wiekiem choroby. Ja sam opiekowalem się babcią z Alzheimerem, teraz mam 82letniego tate po dwoch wylewach i zawale z demencja starczą do tego i początkiem Parkinsona. Ja uważam, że ta historia jest piekna, mądra i pouczajaca, kto chce to wyciagnie wnioski jesli jest na tyle inteligentny.
To jest apel nie tylko do ludzi ale też do rodzin takich osób żeby nie zapominały o swoich bliskich starszych osobach, oni naprawdę dużo nie potrzebują wystarczy tylko, że się przy nich jest i pamieta o nich, nie tylko przy okazji świąt, urodzin czy pogrzebu ale tak zwyczajnie w zwyczajny powszedni dzień....wystarczy zadzwonić, odwiedzić poprostu zainteresować się nimi. Bądźmy dla nich tak samo jak oni kiedyś byli dla nas te osoby to tata, mama, babcia, dziadek ale także ciocia, wujek itp.
Zwróćmy naszą uwagę na starszych ludzi jeśli jesteśmy gdzieś w drodze do pracy, sklepu czy nawet na urlopie nawet jako obce osoby to nas nic nie kosztuje, a komuś może uratować życie. Brawo i szacun dla tego kto to zgłosi, że nie popadł w rutynę obojętność. Uczmy młodzież o zadasadach Savoir-vivre, bo zaobserwowałem, że tego nie robimy, a oni tego nie znają. Czemu nie zadnamy my o swoją przyszłość już teraz? Czemu panuja taka znieczulica wśród ludzi? Czemu nie mozemy czasem zrobić coś bezinteresownie, bez zysku fizycznego, finansowego?
Pomaganie to też zysk tylko duchowy.....Nie bądźmy obojetni na ludzi, zwierzęta i otoczenie. Wierzę, że każdy z nas jest w głębi serca dobry tylko trzeba dać mu/sobie szansę żeby ta dobroć ujrzała światło dzienne.- 7 1
-
2019-11-16 12:37
Czuję się, jakbym juz była po niedzielnym kazaniu. A ta opowieść może i jest romantycznie pozytywna, ale pokazuje, że te konkretne osoby nie powinny być zdane tylko na siebie.
- 1 1
-
2019-11-16 08:41
popieram. wyjdzie z domu,, babinski ,, smartfon w dłoń i pisze bzdury aby już zaznaczyć swoją obecność. niestety dopóki nie wpadnie na słup nic nie odkryje.
- 2 0
-
2019-11-15 17:55
oj tam oj tam
Młody nie młody ale Staruszkowie rozwalili system dziś i już!
- 8 0
-
2019-11-15 16:52
ale to jest słodkie
- 2 8
-
2019-11-15 16:03
Takie jest życie (2)
Takie jest życie i nie ma tutaj znaczenia czy negujemy to, czy nie. Są ludzie, którzy widzą w tym chwiejny powiew romantyzmu lub dramat początku końca. Jednak pisanie żelaznego komentarza, że jest jedna właściwa ścieżka zrozumienia powoduje, że odniesienie się z jakimkolwiek odniesieniem, zrozumieniem, przemyśleniem jest nie na miejscu. O ile z
Takie jest życie i nie ma tutaj znaczenia czy negujemy to, czy nie. Są ludzie, którzy widzą w tym chwiejny powiew romantyzmu lub dramat początku końca. Jednak pisanie żelaznego komentarza, że jest jedna właściwa ścieżka zrozumienia powoduje, że odniesienie się z jakimkolwiek odniesieniem, zrozumieniem, przemyśleniem jest nie na miejscu. O ile z komentarzy płynie pozytywny przekaz to warto się tego trzymać. Takie zezwolenie na nadzieję jest nie fair. Każdy ma prawo do opinii i przemyśleń, i każdy w poszanowaniu drugiego człowieka może czuć i żyć na własnych zasadach. Często wyrażamy proste słowa i zdania wiedząc i wierząc, że znaczą coś więcej i że są czymś więcej. Bo gdyby pokusić się o jakieś analizy, to tyleż samo w tym uśmiechu, smutku, oddania i nieuchronności czasu co zwykłego życia. Patrzmy oczami innych, dopiero później mówmy czy patrzą właściwie.
- 12 8
-
2019-11-16 11:49
a mógł zadzwonić
- 0 0
-
2019-11-15 16:46
Trywializowanie krzywdy ludzkiej, ciężkiej choroby i niepełnosprawnosci
Nigdy nie będzie pozytywne. W żaden sposób. Przez takich ludzi rośnie ignorancja dla potrzeb osób bardzo potrzebujących pomocy.
- 20 6
-
2019-11-15 15:47
Człowieku (5)
Nie wiem jakie masz podejście do życia, ale jakbym miał czytać smutne historie, a potem zasmucać się losem obcych ludzi to bym w tym momencie łykał antydepresanty. I to nie jest tak, że nie obchodzi mnie los ludzi, po prostu w każdej sytuacji można znaleźć jakiś pozytyw. Wiec ja pomyśle o tym pozytywnie, a Ty weź sobie chusteczki i szlochaj do przyszłego weekendu
- 13 36
-
2019-11-15 19:33
Oj
Mały zimny drań
- 2 1
-
2019-11-15 16:00
Myśl sobie co chcesz, nikogo to nie obchodzi (1)
- 9 5
-
2019-11-16 11:48
czyli jesteś taki sam, nie obchodzi cię nic poza Tobą samym
nikogo też nie obchodzi co ty myślisz
- 0 1
-
2019-11-15 15:53
(1)
Empatia takie obce słowo co?
- 21 9
-
2019-11-16 18:25
Najciekawsze dla mnie jest, że tyle osób uważa, że ich (najczęściej skrajna i wyrywkowa) ocena jest jedyną i kanoniczną. A więc albo: "Boże, jakie to piękne!", albo też: "horror, smutek, starość, choroba, czarna deprecha". A to po prostu jest życie.
- 1 0
-
2019-11-15 15:11
(5)
Masz rację, ja i moja rodzina mieszkaliśmy dziadkiem po udarze i innych schorzeniach. Z czasem demencja postępowała, pod koniec dziadek juz nikogo nie poznawał i żył porostu we własnym świecie. .... opieka nad nim nie była łatwa bo dochodziła tez agresja w wyniku choroby. Wszyscy wiedzieliśmy ze on tak nie chce się zachowywac ale psychicznie byliśmy wyczerpania. Miałam wtedy 17 lat i bardzo dużo mnie to nauczyło. Oby Ci ludzie mieli rodzinę która się nimi zajmie
- 59 1
-
2019-11-15 15:43
(4)
Naucz się jeszcze pisowni zaimków. "ci ludzie" jest od "tamci".
- 7 52
-
2019-11-15 15:47
(3)
Lepiej ci ( zaimek celowo z małej litery) mądralo?
- 36 6
-
2019-11-15 20:10
Przecinka brakuje (2)
- 7 4
-
2019-11-16 04:55
A w twoim zdaniu brakuje kropki. (1)
- 5 0
-
2019-11-16 11:47
a w twoim sensu i celu
- 1 5
-
2019-11-15 15:02
a jednak!! wyróżnili opinie zachwytu!! redakcja sądzi inaczej (2)
- 17 4
-
2019-11-16 11:45
"redakcja" tego partyjnego tabloidu nie jest żadnym autorytetem (1)
i to co sądzi nie ma żadnej wartości, powinieneś używać własnego rozumu
- 5 2
-
2019-11-16 17:19
Gdybyś tylko czytał portal, który określasz jako partyjny tabloid, to należałoby Ci się współczucie - byłbyś po prostu biednym człowiekiem. Jeśli jednak dodatkowo komunikujesz swój cynizm jako troll, to jesteś godzien publicznego potępienia jako jednostka aspołeczna.
- 5 0
-
2019-11-15 14:06
Opinia wyróżniona
Piękna opowieść. (8)
Jedno i drugie pokazało wiele serca pomimo swoich słabości
- 597 71
-
2019-11-16 01:27
tak wzruszająca w sumie opowieść.
- 0 0
-
2019-11-15 20:18
Cudowne podsumowanie
- 0 0
-
2019-11-15 17:13
Tak. Kochane staruszki. Zawsze z miłością i troską, wierni jak mało kto teraz.
Super taki mąż, który czeka. Ale szkoda, że nie czekał w poczekalni. Bo wtedy on by się nie denerwowal, że żona długo nie wychodzi, a ona ze nie ma go w domu.
- 22 0
-
2019-11-15 16:34
Nie wiem czy piękna (4)
Przez brak rozumu u tej kobiety mężczyzna mógł się przekręcić
- 13 16
-
2019-11-16 11:03
Brak rozumu..
..zdarza się w pewnym wieku..zwykle spowodowany jest chorobą
- 3 0
-
2019-11-16 04:45
wszystkie baby takie same (1)
jesli w ogóle widzą cokolwiek, co jest dalej niż koniec własnego nosa to tylko pieniądze
- 6 6
-
2019-11-16 04:58
Baby, to masz w nosie. I nie obrażaj kobiet.
- 5 3
-
2019-11-15 16:41
myślę, że żona nie miała jednak 20 lat. można jej wybaczyć.
- 20 4
Wszystkie opinie
-
2019-11-17 22:58
... (1)
Boję się starosci samotności i śmierci
- 0 0
-
2019-12-03 01:52
Śmierci się nie bój
Można się bać długiego chorowania ale na pewno nie śmierci. Potem albo nic ( czyli nie musisz się martwić , bo Ciebie już nie będzie ) albo niebo ( czyli super)
- 0 0
-
2019-11-22 17:02
ci komentarze chyba pisali 13 latkowie,,jednak młodosc nie wiecznosc
- 0 0
-
2019-11-18 17:54
Ułani
Na polaków można liczyć. Pokłócą się zawsze i o wszystko :)
- 0 0
-
2019-11-15 18:08
Opinia wyróżniona
Brawo (2)
dla osoby , która zwróciła uwagę na całą sytuację i zareagowała zgłaszając do opowiednich służb.
- 187 3
-
2019-11-18 10:12
zabłąkany
Niezła para ;-(
- 0 0
-
2019-11-16 18:37
Wszyscy /spora część/ gloryfikuje tu miłość i przywiązanie. Czyżby nam tego brakowało w życiu? To dopiero jest smutne.
- 3 0
-
2019-11-18 07:13
Wierny jak pies
- 0 0
-
2019-11-15 14:03
Starość (1)
Ehh Łatwo nie będzie..
- 208 3
-
2019-11-18 00:23
Można jeszcze popracować nad starościa.
- 0 0
-
2019-11-15 14:02
Jak w Benny Hill Show (12)
I ta muzyczka w tle.
- 98 62
-
2019-11-15 14:35
To jest raczej smutne. (8)
Starość, nieporadność, samotność przy życiu trzyma ich miłość. Niestety najczęściej jak druga osoba umiera starsze osoby załamują się.
- 10 1
-
2019-11-15 15:13
(7)
Starość to chyba najokropniejszy okres w życiu.... a starość samotna to tylko płakać się chce.
- 10 1
-
2019-11-15 15:53
(4)
dla tego kazdy powinien miec prawo do eutanazji
- 10 4
-
2019-11-16 09:30
o ile ktoś nie jest sparaliżowany to cała ta eutanazja jest bardzo ciotowatym wymysłem (1)
można sobie przecież palnąć w łeb z legalnego czarnoprochowca, albo wymyślić inny sposób. Natomiast sama eutanazja mogłaby być legalna ale na warunkach. Po pierwsze robiłby to albo automat, albo ktoś chętny, a po drugie gdyby miał to zrobić ktoś, to musiałby to poświadczyć sąd. Należałoby wykluczyć przypadki kiedy ktoś się chce pozbyć starego rodzica bo i tacy zwyrole chodzą po tej ziemii.
- 4 1
-
2019-11-18 00:20
Jest taka książka "Kuszenie św Antoniego".
- 0 0
-
2019-11-15 18:54
(1)
Akurat, eutanazja to zabójstwo. Opiekuję się 90 letnią babcią i mimo że jest momentami bardzo ciężko to nie wyobrażam sobie eutanazji. Najlepiej dla ZUS, rodziny co czeka na spadek aby ta strasza osoba umarła wreszcie. Jestem przeciwny takiemu postępowaniu. Legalnie uśmierca się najmłodszych (aborcja) i starszych (eutanazja). Dodać do tego konflikty zbrojne i wychodzi cywilizacja śmierci.
- 4 6
-
2019-11-15 19:10
super jest oceniać świat wg siebie i do siebie dostosowywać
zdanie zainteresowanego jest najmniej istotne
- 2 2
-
2019-11-18 00:18
Wcale nie musi tak być.
- 0 0
-
2019-11-15 15:37
Tja, bo samotna mlodosc to szczyt szczescia.
- 7 4
-
2019-11-16 12:29
Tak, muzyczka jak najbardziej na miejscu!
- 0 0
-
2019-11-15 14:57
Głupota u Cb wrodzona czy nabyta. (1)
- 0 3
-
2019-11-15 14:59
Kij w pewnym miejscu ciała od urodzenia czy nabyty?
- 4 1
-
2019-11-15 14:07
Opinia wyróżniona
Prawdziwa miłość. (13)
Pan czeka. Pani może i zapomniała (po wyjściu z gabinetu) ale potem od razu zgłasza zaginięcie. Porównajcie to do dzisiejszych 20-30 latków. Nosy w telefonie, nawet rozmawiać ze sobą nie potrafią.
Dla uroczych seniorów dużo zdrowia i spokoju.- 612 71
-
2019-11-15 15:08
Ok, porównam to do dzisiejszych 20-30 latków: (3)
Wiadomość na whatsappie:
- gdzie jesteś?
- w domu, a Ty?
- zaraz będę
No faktycznie, katastrofa z tą "młodzieżą" xD- 23 8
-
2019-11-16 05:01
Szkoda, że żaden się nie zainteresował starszym panem. A, no własnie, mieli nosy w smartfonach (2)
i nie zauważyli człowieka w realu.
- 3 2
-
2019-11-18 00:15
To znaczy, że trzeba interesować się tym, co dzieje się wokół. Bo czasem ktoś może potrzebować pomocy!
- 0 0
-
2019-11-16 12:45
Ehe, bo byle przechodzień może z łatwością stwierdzić, że ktoś siedzi na ławce kilka godzin, bo każda osoba ma nad głową znaczek, ile czasu wykonuje daną czynność.
- 2 0
-
2019-11-16 10:16
Kiedyś to było!
była miłość, a teraz to nie ma! Było wtedy!
- 2 0
-
2019-11-16 09:17
oni by nagrywali jak czeka i kręcili beke
- 1 0
-
2019-11-15 20:17
piękne słowa
- 0 0
-
2019-11-15 17:30
Puść sobie jeszcze melodię z "Love story" w tle...
- 6 1
-
2019-11-15 16:17
Demencja, to nie jest slodkie
Zobaczymy, jak będzie słodko, jak pani zapomni wyłączyć gaz, albo w piecyku w starej kamienicy napala i zapomną otworzyć piec
- 23 1
-
2019-11-15 14:58
Ok boomer
Ok boomer
- 9 2
-
2019-11-15 14:35
(1)
a co ma do rzeczy smartfon? Czy to od razu dowod na to,że w tym wieku nie zrobiliby tego samego?
- 8 17
-
2019-11-15 14:47
To ma do tego że Pan/Pani chcieli być w wyróżnionych opiniach
- 4 7
-
2019-11-15 14:42
HEJT na młodzież to nie opinia!
- 8 8
-
2019-11-15 14:21
Pierwsze pytanie-dlaczego mąż czekał na dworze(było b.zimno) a nie w poczekalni... (1)
...drugie-kto wymaga większej opieki on czy ona. Chyba oboje i tu powinna być roztoczona natychmiastowa opieka nad obydwojgiem.
- 63 3
-
2019-11-17 23:46
Oczywista oczywistość.Sprawy osób w podeszłym wieku znam z autopsji. Z żoną mamy demencję w różnym nasileniu i jestem przerażony co będzie jak się zrównamy.Bardzo współczuję tej rodzinie. Trzeba być w podobnej sytuacji aby to zrozumieć. Zdaję sobie sprawę co obydwoje przeżywali.
- 0 0
-
2019-11-17 17:13
W teleexpresie o nich slychac dzisiaj bylo
Popularne malzenstwo z 3miasta
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.