Stefan W. Człowiek, który zabił prezydenta
Stefan W., który w niedzielę wieczorem ugodził nożem Pawła Adamowicza, niedawno wyszedł z więzienia. Odsiedział 5,5 roku więzienia za cztery napady na placówki bankowe w Gdańsku.
Prezydenta Gdańska Paweł Adamowicz nie żyje. Zmarł w szpitalu
"Halo, halo! Nazywam się Stefan W****t. Siedziałem niewinny w więzieniu. Siedziałem niewinny w więzieniu. Platforma Obywatelska mnie torturowała. Dlatego właśnie zginął Adamowicz" - tak krzyczał ze sceny do tłumu młody człowiek, unosząc do góry rękę w geście triumfu. Rękę z długim, kilkunastocentymetrowym nożem, którym kilka chwil wcześniej parokrotnie ugodził prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza.
Stefan W. przemawia ze sceny po ataku na prezydenta
Jasne dżinsy, ciemna kurtka, kolorowa czapka. Mężczyzna, jakich w niedzielny wieczór na Targu Węglowym w Gdańsku, podczas trwającego tu finału WOŚP były setki, jeśli nie tysiące. To dzięki temu oraz - prawdopodobnie - dzięki posiadanej plakietce z napisem "media" przeszedł przez kordon ochrony i wszedł na scenę, gdzie parę chwil później rozegrała się tragedia.
Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz poważnie raniony nożem
Na scenę kryminalną Trójmiasta wszedł jednak znacznie wcześniej
Był 12 czerwca 2013 roku. Ok. godz. 12:30 dwóch mężczyzn zaatakowało placówkę banku przy al. Jana Pawła II na Zaspie. Jeden z nich wszedł do środka z bronią, którą sterroryzował pracowników. Zażądał wydania pieniędzy, a gdy je otrzymał - wybiegł z oddziału. Niedaleko czekał na niego inny mężczyzna w zaparkowanym samochodzie. Kiedy sprawca wsiadł do niego i obaj mężczyźni próbowali odjechać, zatrzymali ich policjanci kryminalni.
Czytaj więcej: Sprawcy zatrzymani na gorącym uczynku
Jak to się stało, że sprawców udało się zatrzymać na gorącym uczynku? W tym czasie do napadów na placówki bankowe w Gdańsku dochodziło już kilkukrotnie. Wcześniej zaatakowano placówki SKOK na ul. Bora-Komorowskiego i Kołobrzeskiej na Przymorzu oraz na ul. Dmowskiego we Wrzeszczu.
Dlatego komendant gdańskiej policji powołał specjalną grupę mającą rozwiązać sprawę tych ataków. Policjanci kryminalni podejrzewali, że za napadami może stać 21-letni mieszkaniec Oliwy. Przygotowali więc na niego pułapkę.
Zatrzymanie sprawców napadu na bank. Film z 2013 r.
5,5 roku więzienia za cztery napady
Finał tego zatrzymania miał miejsce w maju 2014 roku, gdy sędzia sądu rejonowego w Gdańsku skazał Stefana W., pomysłodawcę i wykonawcę czterech napadów na 5 lat i 6 miesięcy więzienia, 4 tys. zł grzywny oraz nawiązkę w kwocie po 5 tys. zł dla trzech spośród swoich ofiar.
Jego wspólnik z ostatniego skoku, Tobias Ł., został potraktowany łagodniej, ponieważ brał udział tylko w jednym napadzie. Sąd skazał go na 1 rok i 10 miesięcy więzienia oraz 2 tys. zł grzywny.
5,5 roku więzienia za cztery napady na banki
Chwalił się napadami, wydawał w kasynach i na Wyspach Kanaryjskich
W momencie organizowania ataków na SKOK-i i bank Stefan W. miał 21 lat. Trzech dokonał samodzielnie, w czwartym pomógł mu starszy kolega. Znali się "z podwórka". Bliższy kontakt nawiązali na pół roku przed napadami, kiedy to Tobias Ł. (drugi ze skazanych) zaczął odwiedzać małą amatorską siłownię, którą Stefan W. urządził w swojej piwnicy.
Z tego, że napada na banki, nie robił w swoim środowisku specjalnej tajemnicy. Na siłowni chwalił się braciom, kuzynowi i kolegom, skąd ma pieniądze.
Zrabowane środki - niespełna 15 tysięcy zł - przeznaczał "na taksówki, jedzenie i kasyno". A raczej kilka kasyn, bo grał nie tylko w Trójmieście. Po jednym z napadów wybrał się z Tobiasem Ł. do Warszawy, mężczyźni zamieszkali w hotelu Marriott i spędzili wieczór na grze w tamtejszym kasynie. Stefan W. część zrabowanych pieniędzy przeznaczył także na "krótkie wakacje" na Wyspach Kanaryjskich.
Napady przygotowywał na Google Street View
Do napadów przygotowywał się oglądając filmy w Internecie oraz sprawdzając okolicę za pomocą Google Street View. Wybierał takie placówki, przy których mieścił się postój taksówek - bo to właśnie nimi uciekał z miejsca napadu.
Przygotowując się do ostatniego z napadów, dzień przed skokiem, zauważył, że postój, który powinien znajdować się przy upatrzonym przez niego banku, był akurat nieczynny. Dlatego właśnie zwrócił się o pomoc do Tobiasa Ł. (ten nie miał za to dostać żadnych pieniędzy). Poprosił go, aby zamówił taksówkę, gdy on "pójdzie po pieniądze". Już po napadzie obaj mężczyźni wsiedli do samochodu i zamówili kurs... pod kasyno. Nie dojechali tam jednak - drogę zajechał im nieoznakowany radiowóz.
Lubił militaria, przebierał się za policjanta
Podczas każdego z czterech napadów Stefan W. zastraszał personel placówki bronią. Za pierwszym razem był to pistolet gazowy, a podczas kolejnych skoków - pistolet alarmowy na naboje hukowe. Raz zresztą - podczas trzeciego z napadów - mężczyzna wystrzelił z niego w sufit, "żeby szybciej dano mu pieniądze".
W sądzie Tobias Ł. mówił, że Stefan W. jest miłośnikiem militariów. Posiadał nie tylko wiatrówki i pistolet hukowy, ale też policyjne krótkofalówki, kajdanki i koszulki z napisem "policja". Jak zeznał jego wspólnik: "lubił przebierać się za policjanta".
Starał się też podchodzić do napadów "profesjonalnie". Po każdym ze skoków wyrzucał - do kilku różnych koszy na śmieci, zawsze tylko po jednej rzeczy - ubrania, które miał na sobie, gdy wchodził do banku oraz ciemne okulary, które zakładał za każdym razem, gdy - jak sam mówił - "szedł po pieniądze".
Kilka dni na wolności
W wyroku z maja 2014 r. Stefan W. został skazany na 5,5 roku więzienia. Na poczet kary zaliczono mu jednak okres aresztowania od czerwca 2013 roku. Kara upłynęła więc pod koniec grudnia 2018 r.
Opinie (747) ponad 100 zablokowanych
-
2019-01-13 23:57
(105)
I ten wielki Ziobro takiego gnoja wypuścił przed końcem wyroku?
- 399 820
-
2019-01-14 00:03
To było za czasow PO.... (37)
#wolnesądy
- 140 78
-
2019-01-14 00:07
(33)
I zgodnie z kodeksem karnym, pisklaku
- 53 42
-
2019-01-14 00:34
Ciekawe czy na Stefana czeka już posada w jakiejś radzie nadzorczej (21)
- 58 72
-
2019-01-14 05:46
Tak , w ECS ie (3)
- 47 10
-
2019-01-14 10:16
i już jazda PiS kontra PO (1)
Nie rozumiecie, że to to Państwo Polskie odpowiada za swoje instytucje. Nie ma Państwa PiS ani państwa PO. Potem takie zje.by biorą to za rzeczywistość. Dlatego Adamowicz został zaatakowany bo ten bandyta sobie ubzdurał, że PO go skrzywdziło. Nawet nie sąd czy prokurator tylko PO.
- 74 2
-
2019-01-14 19:40
I zabił polityka, który się na PO wyparł, więc PO go wyklnęło... Dziwny jest ten świat...
- 4 1
-
2019-01-14 16:37
W WOŚP za Owsika
- 5 4
-
2019-01-14 08:35
Tak..czeka w posada w zarzadzie kabaretonu (15)
Będzie kabaret z dowcipami o Smoleńsku i nozach frajerze
- 13 9
-
2019-01-14 09:13
Typowy pisowski dzban. (13)
Sześć klas szkoły powszechnej, dużo mięśni, mało we łbie. Złapali za rękę jak bank okradał to krzyczy, że to nie jego ręka! Te pieniądze z banków to po prostu należały mu się a "pełowskie sondy" wsadziły go za niewinność. I w ogóle w życiu mu nie wyszło bo adamowicz i "peło" a on prawdziwy Polak nie muzułumanin.
Pewna epokoa w Polsce skończyła się!
Pisuary nie mogą w Gdańsku wygrać uczciwie, to uciekają się do tego, co wczoraj widzieliśmy- 42 77
-
2019-01-14 09:50
Jesteś d**ilem (4)
A co on miał na czapce napisane kocham PiS?
- 45 15
-
2019-01-14 10:36
(1)
założysz się, że to wyborca partii kurdupla?
- 16 34
-
2019-01-14 17:34
założysz się, że to wyborca partii kurdupla?
Przegrasz zakład. Znakomita większość wyborców w gdańskim areszcie głosowała na PO.
- 14 5
-
2019-01-14 13:55
zadeklarował słownie niechęć do PO (1)
a czynem udowodnił skąd on ...
- 12 11
-
2019-01-14 16:38
Głos większości
Ale czyn potępiam
- 0 1
-
2019-01-14 10:44
Koledzy z siłowni to akurat elektorat PO (4)
Nie przypisuj mu jakiś sympatii. To, że krzyczał o PO nie oznacza, że jest zwolennikiem PiS. Gdybyś był madrzejszy, to wiedziałbyś, że przestępcy maja własna rozumienie świata. Oni zawsze sa niewinni, winne sa ofiary.
- 33 8
-
2019-01-14 11:32
teraz pisy zaczna usprawiedliwiac bandyte
nie popieram ale rozumiem- 5 22
-
2019-01-14 14:00
sfrustrowany zwolennik reformy sądownictwa (1)
jak nie potrafię nic sensownego ze swoim życiem zrobić to chociaż zniszczę innych? Bo kto odpowiada za moje życie ?? -no wiadomo ! Ci co nakradli ! a kto nakradł ?? w TVpis mi powiedzą.
Do szkoły było pod górkę ?? -do jakiej szkoły???! do szkoły tylko wykształciuchy! -Do roboty ? -do jakiej roboty ?? To roboty u nas nima! Wszystko Niemcom sprzedali.
Zdrajcy! Targowica! Kanalie i mordy zdradzieckie! Zabiliście mi brata!
Brzmi znajomo ??- 7 22
-
2019-01-14 16:40
Już nie pij
- 10 1
-
2019-01-14 16:39
Tak ale skąd Pawian ma wiedzieć?
- 0 0
-
2019-01-14 12:54
Mam pytanie (2)
Czy różnisz się od tego głupka?
- 12 3
-
2019-01-14 14:02
nikogo nie próbowałem mordować ani nie mam w zamiarze (1)
mam oczy i widzę
- 3 10
-
2019-01-14 22:00
Masz oczy błoną i nienawiścią zarośnięte.
- 3 1
-
2019-01-14 16:38
O to młody Stuhr tam szydzi że Smoleńska ?
- 10 1
-
2019-01-14 16:42
Śmierdzi ...
Nie wierzę w oficjalna wersje
- 7 1
-
2019-01-14 01:54
Zgodnie z kodeksem karnym z czasów PO.. POszkodowany chlopcze. (2)
- 36 23
-
2019-01-14 02:17
(1)
To słucham, doktorku, kiedy "od czasów PO" znowelizowano art. 280 kk? Jesteś doktorem, ale chyba proktologii, bo wszystkie twoje wpisy są z d***y
- 38 17
-
2019-01-14 14:14
zwracam uwage ze bandyta nie wykrzykiwal imienia na a, chyba teza pissich zostala mocno zachwiana
- 2 5
-
2019-01-14 07:03
Za ten czyn jest od 5 do 12 lat (7)
Dostał 5,5 roku. Uważam że 10 lat byłoby sprawiedliwe za 4 napady z bronią w ręku.
- 47 4
-
2019-01-14 09:07
za 4 napady powinien dostac (3)
max czyli 12 , do tego kryminalna przeszlosc tylko i wylacznie 12 lat powinno byc zasadzone
- 22 1
-
2019-01-14 09:43
asd (2)
A za napad z prawdziwą bronią gdzie zamiast kradzieży liczonej w tysiącach ktoś kradnie miliony ile powinno być? Tyle samo?
- 10 0
-
2019-01-14 15:32
kazda bron do puki (1)
jej nie uzyjesz jest prawdziwa /myslisz ze kasjerka sprawdza bron ? ona uwaza ze to prawdziwy pistolet /, a jak kogos zastrzelisz to powinno byc dozywocie , czyli wyjazd z pudla w trumnie , koniec kropka
- 7 0
-
2019-01-14 19:54
Kara śmierci
- 1 0
-
2019-01-14 09:27
Powinien za każdy z nich odpowiadać oddzielnie
Po 12 lat za każdy.
Kiedy będzie koniec łagodnych kar?- 16 3
-
2019-01-14 11:58
Od 2 albo 3 do 12
- 1 0
-
2019-01-14 16:41
To te wolne sądy ! Kwa mać
10 lat powinien siedzieć!
- 6 0
-
2019-01-14 03:33
(2)
Aresztowany 12.czerwca 2013... Dostał 5 lat i 6 miesięcy.
Wyszedł zatem nie "przed końcem", tylko po odbyciu całego wyroku...- 61 5
-
2019-01-14 07:29
(1)
zaliczono mu w poczet kary areszt, w ktorym przybywał w czasie procesu.
- 19 0
-
2019-01-14 16:43
czyli odsiedział co do dnia
- 9 0
-
2019-01-14 00:05
(10)
Teraz będzie licytacja czy PiS czy PO... Ludzie, ogarnijcie się trochę!
- 135 4
-
2019-01-14 00:09
ale prawda jest taka, ze adamowicz i jego ludzie tak sądzili ludzi. i tak zabezpieczyli ta impreze (3)
to co za powod do klotni? to fakty.
- 26 76
-
2019-01-14 00:14
od kiedy prezydenci miast pracują jako sędziowie?
chyba ci się z Jarosławem adolfem stalinem pomyliło, upartyjnienie sądów dopiero nadchodzi
- 80 41
-
2019-01-14 08:28
Idiota. Już gorszych słów nie znajduję. Tragedia, a ten swoje ciągle w komentarzach. Kiedy ty się trollu ograniesz. (1)
- 25 2
-
2019-01-14 09:28
On się ogarnie jak PiS przestanie mu płacić
- 14 15
-
2019-01-14 01:04
Naoglądał się TVP Info i Rachonia. (5)
Szczujnia może być zachwycona. Taki młot na lewaków.
- 29 53
-
2019-01-14 07:02
Co ty opowiadasz (3)
nie przepadam za budyniem , ale życzę mu dobrego zdrowia bo chcę go zobaczyć w kajdankach a nie w trumnie.
- 26 38
-
2019-01-14 09:17
Jesteś kolejnym pisuarowym dzbanem. (2)
Od tylu lat oskarżacie i nic nie udowodniliście! Nienawidzicie po i już pierwsi z was ciśnienia nie wytrzymują. Dociera do was, że w Gdańsku nigdy nie wygracie uczciwie.
- 23 18
-
2019-01-14 09:51
nie napinaj się tak
bo pękniesz dzbanie
- 8 8
-
2019-01-14 10:46
Adamowicz już został skazany za swoje czyny (jest winny)
Ale kara (tylko kara finansowa) był nieadekwatna do zarzutów.
- 7 4
-
2019-01-14 14:29
mamy swoich nozownikow, jeden z koronnych argumentow pissis poszedl sie je a potem bac
- 1 5
-
2019-01-14 00:07
Odsiedzial caly wyrok, przeczytaj komentowany artykul (3)
- 64 2
-
2019-01-14 00:14
z wyglądu podobny do freda nikogo (1)
teraz dostanie 35 lat, nie wiem jak długo przeżyje
- 14 2
-
2019-01-14 15:34
jak to byla jego inicjatywa
to bedzie siedzial dlugo a jak ktos za nim stoji to go powiesza w celi aresztu w ciagu tygodnia
- 4 0
-
2019-01-14 08:48
Nie wymagasz za wiele? Nie dość, że czytać ze zrozumieniem, to jeszcze do końca artykułu?
- 5 0
-
2019-01-14 00:07
A kto powiedzial ze przed koncem?
- 31 0
-
2019-01-14 00:09
Co ty bredzisz ?
Głupich nie sieją
- 5 3
-
2019-01-14 00:27
za bandytkę z bronią w ręku ostał tylko 5,6 ?? fajnie ten sędzia sądził, no brawo! Adamowicz moze mu podziękować (8)
Źe ten bandyta dostał tak mały wyrok i mógł dzisiaj dokonać takiej masakry...
to skandal z tym niskim wyrokiem
oby teraz dostal doźywocie- 59 15
-
2019-01-14 00:40
Fakt, powinien dostać wycieczkę na szafot. (1)
- 21 4
-
2019-01-14 10:08
Chwasty sie wyrywa
A nie zywi na koszt podatników
- 8 2
-
2019-01-14 01:44
(1)
Wg kodeksu za rozbój jest od 2 do 12 lat, jeśli z bronią to minimum 5. Wszystko zgodnie z prawem
- 12 4
-
2019-01-14 07:16
Recydywa baranie zerknij ile mógł dostać
- 7 4
-
2019-01-14 03:34
Prokurator żądał 5,5 roku i dostał dokładnie 5,5 roku...
Gdzie widzisz problem?
- 19 2
-
2019-01-14 06:48
Kary za przestępstwa z użyciem przemocy w naszym kraju to kpina.
Za gwałt kilka lat, a za morderstwo wyjście po 25 latach? Żądamy pracy przymusowej do końca życia dla morderców, za gwałt 25 lat, tak samo za usiłowanie morderstwa.- 32 0
-
2019-01-14 11:48
sąd dał zdaje się więcej niż chciała prokuratura (1)
a społeczeństwo nie ma pojęcia o polityce karania i kieruje sę subiektywnymi odczuciami: moim zdaniem tyle i tyle i basta, bo wiem lepiej. To idźcie na prawo, róbcie aplikację i kandydujcie na stanowisko sędziego, fachowcy! Wtedy każdy wasz wyrok będzie słuszny, a przynajmniej wy będziecie o tym przekonani
- 7 6
-
2019-01-14 19:44
BO kary powinny być zgodne z odczuciami społecznymi, a nie jakąś "polityką karania" wymyśloną nie wiadomo przez kogo, gdzie, i na jakich podstawach.
- 2 1
-
2019-01-14 00:38
c (3)
Sędzia go wypuścił
- 2 25
-
2019-01-14 01:43
Nie wypuścił, tylko odsiedział cały wyrok.
- 35 0
-
2019-01-14 03:35
Sędzia dał u dokładnie tyle, ile żądał prokurator... (1)
A "wypuścił go" inny prokurator - ponieważ odbył karę. Całą.
- 32 1
-
2019-01-14 11:52
nie musiał go ktokolwiek puszczać. odsiedział wyrok, więc klawisze otworzyli drzwi celi
i kazali pakować mandżur. bez żadnej decyzji
- 10 0
-
2019-01-14 00:50
O czym mowisz? A kto wydal wyrok. Zacznij myslec
- 7 1
-
2019-01-14 00:51
naucz się czytać...
"Na poczet kary zaliczono mu jednak okres aresztowania od czerwca 2013 roku. Kara upłynęła więc pod koniec grudnia 2018 r. lub na samym początku 2019 r."
- 16 0
-
2019-01-14 01:30
A co
Ciebie też nie wsadził a powinien.
- 1 0
-
2019-01-14 07:05
Dostał wyrok w 2014 roku, nie było Ziobry (1)
- 11 1
-
2019-01-14 08:42
Ziobra był zawsze :D
- 4 3
-
2019-01-14 07:27
hmmmm (4)
Pamiętaj, że gdańskie sądy są akurat platformerskie, niestety miasto mafijne i takież same porachunki
- 26 17
-
2019-01-14 08:51
(1)
Mafijne to są ciastka. Gdańsk, to miasto dobrych ludzi. Jeśli wszędzie widzisz mafie, to proponuję wizytę u lekarza specjalisty. Tego od obsesji.
- 13 18
-
2019-01-14 10:48
Buahahahahahaha
Ha ha ha ha ha !!!!!!!!!!
- 8 3
-
2019-01-14 14:37
LG (1)
Mafijne platformerski ,co trzeba mieć w głowie by dalej , w tej sytuacji to powtarzać
Powinieneś być aresztowany ,może cię ponieść jak mordercę naszego Prezydenta.
To jakaś sekta musimy się bronić przed nimi tego by sobie życzył Prezydent!- 0 4
-
2019-01-16 13:45
gie mnie obchodzi czego by sobie zyczył budyn
- 0 0
-
2019-01-14 07:53
mało jeszcze siania nienawiści...?
- 11 0
-
2019-01-14 08:27
I to jest słuszne pytanie.... jak to możliwe, skoro się leczył....
- 3 1
-
2019-01-14 08:36
Tak d**ilu. Nie umiesz liczyć to wracaj do szkoly
- 5 0
-
2019-01-14 08:47
Czy MEDIA mogłyby przestać robić reklamę temu bandycie?
Czy MEDIA mogłyby przestać robić reklamę temu bandycie?
- 1 1
-
2019-01-14 09:17
To nie Ziobro, tylko te Wasze "niezawisłe" sądy.
Konieczna reforma sądownictwa
- 13 4
-
2019-01-14 09:25
Przestańcie pisać o tym degeneracie
Jemu chodzi o rozgłos
- 3 1
-
2019-01-14 09:33
mamy tutaj 194 ludzi którzy nie potrafią liczyć . Bo wyrok odsiedział . Szkoda że tak łatwo wami manipulować
- 7 0
-
2019-01-14 09:49
Tak kazał sądowi go wypuścić a ten sąd go zwolnił.
- 2 0
-
2019-01-14 09:51
Zabrakło wyobraźni. (1)
Nie Ziobro lecz system sądownictwa,który trzeba zmienić.Ale ty jesteś za głupi aby to zrozumieć.
- 11 2
-
2019-01-14 11:53
chyba system edukacji
i resocjalizacji
- 1 0
-
2019-01-14 09:53
#nienawiść
To właśnie tacy ludzie jak Ty matole motywują psychopatów do takiego zachowania!!
- 5 2
-
2019-01-14 10:18
kto wie
może dlatego aby tak się zakończyło
- 0 3
-
2019-01-14 10:50
(2)
A jakie to ma znaczenie, czy przed końcem czy po końcu? Jak by siedział rok dłużej, to by się cudownie stał normalny? To jest problem systemowy: są jednostki zaburzone, agresywne, skłonne do przestępstw, a my nie mamy pojęcia, co z nimi robić. Wsadza się je, wychodzą i dalej są przestępcami, bo nie mamy pomysłu, jak ich przerobić na obywateli. Jeżeli to w ogóle możliwe...
- 10 0
-
2019-01-14 12:08
Siedział przez ponad 5 lat w zakładzie zamkniętym i zdziczał (1)
W Polsce jest tak że jeśli ktoś popełni przestępstwo to już nie ma szans na normalne życie - Zawsze już będzie traktowany jak kryminalista. Gdyby dać takiemu kryminaliście chociaż cień nadziei że będzie mógł normalnie funkcjonować w społeczeństwie to może spróbowałby być dobrym człowiekiem. Jeśli nie wykorzysta tej szansy to wtedy już przy kolejnym, umyślnym Przestępstwie walić wyroki z górnej półki. Ten kraj sam produkuje przestępców, np. dostanie karę Finansową której nie jest w stanie zapłacić z normalnej pracy, więc zaczyna kombinować i koło się zamyka
- 8 2
-
2019-01-15 23:18
Skazany na wolność
Stasiu Dargacz siedział ponad trzy lata na Kurkowej i pół roku w tym samym szpitalu psychiatrycznym (na obserwacji) gdzie morderca Adamowicza
został uniewinniony przez SSO Brzozowskiego, ale morderca Szreder jego żony
który zadał jej nie trzy a dwadzieścia siedem ciosów nożem w klatkę, brzuch
i poderżnął gardło nie został ukarany.
Zobaczcie reportaż Państwo w Państwie, gdzie o prawdziwym mordercy mówią
"złodziej"
na YT filmik "dedykacja dla kajdaniarzy"
szkoda mi matki zaszlachtowanej nożem Joanny, że nikt nie zrobił żałoby narodowej
a Staszka z Bolszewa potraktowano jak Komendę...
apeluję o trochę refleksji- 1 0
-
2019-01-14 11:08
Zanim coś napiszesz to się zastanów i policz dobrze lata.
- 2 0
-
2019-01-14 11:43
i znowu mowa nienawiści!!!!!
- 4 0
-
2019-01-14 15:26
Odsiedział cały wyrok
uważnie proszę czytać i potem komentować. Wielki Ziobro nie wypuścił go przed końcem wyroku.Odsiedział cały wyrok
- 6 0
-
2019-01-14 15:29
A to zależy od Ziobry a nie od skorumpowanych sądów?
- 3 1
-
2019-01-14 17:31
BP
Ten człowiek odbył całą karę. Trzy razy starał się o przedterminowe zwolnienie, ale za każdym razem prośba była odrzucana.
- 3 1
-
2019-01-14 20:16
Odsiedzial wszystko po co pitolisz
- 0 0
-
2019-01-14 20:43
Dobrze myślisz, tylko czy we właściwym kierunku?
- 1 0
-
2019-01-14 21:52
opanuj się
komentarz nie potrzebny i tak głupi jak śmierć Adamowicza
- 0 0
-
2019-01-14 22:20
Basic
Stefan W. został skazany na 5,5 roku więzienia. Na poczet kary zaliczono mu jednak okres aresztowania od czerwca 2013 roku. Kara upłynęła więc pod koniec grudnia 2018 r. Nie był wypuszczony przed terminem.
- 1 0
-
2019-01-15 02:33
Areszt jako część wyroku.
Gość siedział jakiś czas w areszcie przed zapadnięciem wyroku i zawsze taki okres zaliczany jest juz na poczet kary. Czyli jeśli pół roku siedziałbyś w areszcie przed wyrokiem i skazaliby Cie na 3 lata więzienia to do odsiadki zostałoby Ci jeszcze 2,5 roku (bo 6 miesiecy juz zdazyles odsiedziec). Mam nadzieje ze to zrozumiałe :)
- 1 0
-
2019-01-15 16:19
Zastanów się najpierw co piszesz. od kiedy to ziobro wydaje wyroki ? Sądy wydają, więc doczep się tego który wydał wyrok. Wyrok wydał sąd w Gdańsku , idź do tego sędziego i mu wygarnij.
- 1 0
-
2019-01-20 17:31
Wyrok
został aresztowany za czasów PO>>
- 0 0
-
2019-01-13 23:58
(14)
Co za typ, leczenie się przyda
- 291 31
-
2019-01-14 00:09
(2)
Kara śmierci to najlepsze rozwiązanie
- 42 15
-
2019-01-14 00:41
Komedzie idź to w twarz powiedz. (1)
- 16 12
-
2019-01-14 09:11
Myślę, że mamy troszkę inny materiał dowodowy niż w przypadku Komendy - nagranie samej napaści, po czym napastnik się przedstawia i mówi co zrobił (albo jaki był jego zamiar) i dlaczego oraz zeznania WIELU świadków.
Jak dla mnie wystarczy, żeby uwolnić społeczeństwo od chwasta.- 25 1
-
2019-01-14 00:18
Stefan W jest śmieciem ludzkim. (2)
Zagadka rozwiązana.
- 52 3
-
2019-01-14 00:54
ciekawe czy to on jest edziem, trollem z tego portalu (1)
bo nagle zniknął i akurat trolował 4 lata regularnie, tak jakby z zakładu zamkniętego lub więzienia
- 3 3
-
2019-01-14 19:47
Masz na myśli Technika Maliniaka, czy Swena?
- 1 0
-
2019-01-14 06:28
Do konca zycia (1)
To Byl zamach do końca życia kraty i ciężka apaca aby nas to nic nie kosztowało
- 24 2
-
2019-01-14 07:33
w pl?? no wez, dostanie max 15, wyjdzie po 12
- 5 0
-
2019-01-14 07:35
tak działa służba zdrowia jak w pl, dlatego został wypuszczony
- 1 0
-
2019-01-14 09:00
Oby nie leczenie, bo wyjdzie z psychiatryka po roku, mam nadzieję, że jest zdrowy i dostanie 25 lat
- 3 2
-
2019-01-14 11:16
Karabinem maszynowym.
- 2 0
-
2019-01-14 13:25
mam nadzieję że teraz dopiero poczuje co to tortury i pożałuje że się urodził...
- 4 0
-
2019-01-14 15:16
leczenie
Prądem ! Albo ołowiem!
- 2 0
-
2019-01-14 15:24
Zadnego leczenia. do wiezienia na dozywocie.
- 2 1
-
2019-01-14 00:00
Gavrilo Princip 21 wieku (11)
- 80 37
-
2019-01-14 00:08
(3)
Gnojek, a nie pryncyp
- 15 6
-
2019-01-14 00:16
jakie super. takich pobic jest kilka tygodniowo. Gdansk stal sie patologiczny. (2)
- 5 14
-
2019-01-14 08:04
takich pobić nożem na scenie podczas imprezy masowej? (1)
- 4 1
-
2019-01-14 08:39
Nie. Takich sytuacji gdzie ktoś dostaje kosa
Nie wszystkie pasozyty wyjechały do holandii
- 4 0
-
2019-01-14 01:55
oby nie
- 1 0
-
2019-01-14 06:36
Wojna bedzie... (1)
- 1 0
-
2019-01-14 09:49
wyngiel przywieźli
do dct
- 3 1
-
2019-01-14 08:38
Chyba XXX z drinem z kokosa
- 0 0
-
2019-01-14 11:54
Bez przesady (1)
Gavrilo Princip zmienił historię całego XX wieku
- 2 0
-
2019-01-14 14:35
Napisał - naszych czasów.
- 0 0
-
2019-01-14 13:19
raczej analogia z Eligiuszem Niewiadomskim - zabójcą Narutowicza
- 4 2
-
2019-01-14 00:00
kto by sie spodziewal (6)
ze na takiej imprezie pelnej milosci dla dzieci (bo na to zbierane sa datki) bedzie taki atak. Prezydent Gdanska jest jaki jest, ale.... tak sie nie robi.
Gdynia z Panem!- 747 42
-
2019-01-14 00:11
Nie kłóćcie się jutro o 18 spotkanie na Długiej przeciw przemocy (3)
Przyjdźcie wszyscy
- 42 9
-
2019-01-14 00:17
a ile płaca za przyjscie? spotkaj sie z ludzmi, ktorzy bili Romów w Jelitkowie (2)
na zyczenie Adamowicza. Taki jestes gieroj przeciw przemocy?
Cyganie nie zapominają.- 10 97
-
2019-01-14 00:22
a kogo to obchodzi...
- 16 6
-
2019-01-14 02:23
jak się cyganom nie podoba w Polsce to wyjazd do Indii
a nie zbudowali sobie nielegalnie jakiś chlew wktórym mieszkali na cudzej ziemi i płaczą, że ich wygnano. Jazda tam do siebie i sobie tam róbta co chceta, a tu jest Polska i tu ma być porządek
- 52 9
-
2019-01-14 05:36
Kto ty jesteś jaka szkoke skoczyl taki tepa dzida skoro nie wiesz definicji słowa komentarz i zadajesz pytanie kto by się spodziewa brawo za to ze jestem swiadomy ze taki d**ili jak Stefana jest wiecej skoro masz takie same iq to powiedz mi do kogo Stefan kierowal swoje słowa
- 3 11
-
2019-01-14 10:37
Ale z którym panem bo osób dramatu są dwie?
- 1 0
-
2019-01-14 00:02
(2)
To jest ten typ złapany po napadzie na nieistniejaca już placówkę bankowa CA na Zaspie 12.06.2013. Stefan W. miał wtedy 21 lat, czyli teraz 27.
- 231 6
-
2019-01-14 09:07
Stefan
Wiem
Iż
Ludzie
Mogą
Określić
Nazwisko
Troglodyty- 19 2
-
2019-01-18 13:22
rocznikowo
- 1 0
-
2019-01-14 00:03
Życzę mu jak najgorzej (9)
Jesteśmy z prezydentem
- 474 66
-
2019-01-14 00:11
moze to on był ofiarą.. nie zycz mu zle (2)
- 9 72
-
2019-01-14 03:38
Był ofiarą - koksu i własnej patologicznej osobowości...
- 60 3
-
2019-01-14 05:46
Ofiara?
Dorób do tego politykę że to ofiara " powskiego sędziego"... no śmiało
- 21 4
-
2019-01-14 00:16
Pawel trzymaj sie
- 25 8
-
2019-01-14 07:14
każdemu tak życzysz trolu
- 2 8
-
2019-01-14 08:04
Kto minusuje jest idiotą
- 8 3
-
2019-01-14 10:57
Tragedia obywateli. (1)
Najgorsze że teraz tego patola będziemy musieli utrzymywać przez wiele lat.U muzułman jest lepsze prawo - dylu,dylu po gardle i po sprawie.
- 7 4
-
2019-01-14 16:02
Taki z Ciebie katolik jak z koziej d*py trąba. Idź udawać gdzie indziej.
- 2 4
-
2019-01-14 11:01
Komu?
No nie badz taki nietolerancyjny, przeciez zyczenie moze sie spelnic
- 1 1
-
2019-01-14 00:04
:) (18)
A to lobuz :) ochrona dala ciala po calosci co to wgl za formacja dziadkow i studenciakow dorabiajacych na czesne :)
- 332 51
-
2019-01-14 00:08
PiS zabronił policji , straży i innym służbom ochraniać WOŚP (9)
Wpisy na tweeterze dudy i reszty tych typów jak to się teraz solidaryzują to po postu jeden wielki r***. Sami do tego doprowadzili.
- 49 42
-
2019-01-14 00:12
Hmm (4)
A jak ja sobie zorganizuję zbiórkę, to też mogę żądać od Policji by ją ochraniała? Na Przystanek Woodstock WOŚP stać, a na profesjonalną ochronę już nie?
- 26 36
-
2019-01-14 08:05
wosp nie był organizatorem
za ochronę odpowiada organizator, a tutaj wosp nie było organizatorem, tylko miasto ... co ma do tego woodstock?
- 14 2
-
2019-01-14 08:06
no, jak sobie zorganizujesz miesięcznicę, mszę albo mecz to możesz (2)
jak koncert charytatywny, to już nie możesz
- 18 2
-
2019-01-14 08:19
A wszystkie przemarsze, procesje i inne
to Policja i SM ochrania! Potrafią zorganizować i zamknąć przejazd w centrum.
- 9 3
-
2019-01-16 14:37
ale co Ty teraz myślisz? ze miasto jako organizator koncertu, zgłosiło się oficjalnie do policji o ochronę, a oni to olali? no takich głupot to dawno nie czytałem!!
- 0 0
-
2019-01-14 00:19
tvn byl na scenie. co zrobil?
agencja ochrony na zlecenie budynia. tez nic.
- 11 25
-
2019-01-14 00:21
(1)
Przestań wypisywać głupoty, poczytaj sobie ustawę o bezpieczeństwie imprez masowych bo tak trzeba zakwalifikować zbiórkę WOŚP w Gdańsku. W świetle tej ustawy od zapewnienia bezpieczeństwa jest ochrona! Policja owszem w trakcie trwania takiej imprezy jest napewno obecna, ale czy PIS by na to pozwolił czy nie napewno nie było by jej pod scena, którędy dostał się napastnik.
- 33 6
-
2019-01-14 00:27
Amen
- 9 3
-
2019-01-14 09:42
Przeczytaj kretynie ustawę o bezpieczeństwie imprez masowych a potem, może, otwieraj gębę.
- 1 0
-
2019-01-14 00:11
a ochrone zapewnili ludzie adamowicza i filmowali operatorzy tvn (4)
czemu nic nie zrobili? no wlasnie.
- 10 27
-
2019-01-14 00:56
od kiedy facet z kamerą jest specjalistą od ochrony? (3)
barani łbie
- 27 5
-
2019-01-14 01:53
no nie. lepiej niech filmuje (2)
w koncu nie jest czlowiekiem
- 4 14
-
2019-01-14 08:06
ty byś go pewnie zaraz obezwładnił mistrzuniu (1)
- 6 1
-
2019-01-14 08:54
Język by mu pokazał.
- 6 1
-
2019-01-14 07:16
(1)
rozumiem ze Pani narażała by własne życie za 10zł na/h ??
- 10 4
-
2019-01-14 09:06
Żadna pani, to prosty cieć
- 3 2
-
2019-01-14 09:05
Spadaj jełopie
- 3 0
-
2019-01-14 00:07
(9)
Nie człowiek, lecz hiena ludzka
- 264 16
-
2019-01-14 00:19
faszystkowski wpis. (4)
- 4 10
-
2019-01-14 00:58
(3)
Popierasz dźganie ludzi nożem bojowym w serce na scenie, na oczach dzieci? Uważasz to za godne człowieka zachowanie? Sprawdź sobie w słowniku hasło "faszyzm", bo coś ci się pomerdało...
- 20 3
-
2019-01-14 01:46
dziab można wykonać wszędzie
czy dziab zadany na scenie jest gorszy od dziabu zadanego w zaułku?
- 6 9
-
2019-01-14 01:55
niestety zyje i widze jakimi metodami pozbywa sie ludzi (1)
to wlasnie pod przykrywka neoliberalizmu tryumfuje faszystowskie getto.
- 2 8
-
2019-01-14 02:19
Człowieku, lecz się, bo oczy ci "faszystowskim gettem budynia" zarosły... Jesteś psychiczny, jak ten nożownik!
- 7 5
-
2019-01-14 05:20
O kim piszesz ?
- 0 0
-
2019-01-14 07:00
to jeden z grupy zwącej się CHWM