• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wiadukt na Puckiej będzie w 2026 roku

Michał Sielski
27 września 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (180)
Najnowszy artykuł na ten temat 15 mln dofinansowania na prace na Puckiej
Szlabany zamknięte, kilkadziesiąt minut oczekiwania i korki na wszystkich uliczkach w okolicy - to codzienność kierowców, pieszych i rowerzystów przez zamknięte szlabany na ul. Puckiej. Szlabany zamknięte, kilkadziesiąt minut oczekiwania i korki na wszystkich uliczkach w okolicy - to codzienność kierowców, pieszych i rowerzystów przez zamknięte szlabany na ul. Puckiej.

Wiadukt nad torami na ul. PuckiejMapka w Chyloni będzie najwcześniej w 2026 roku. PKP PLK przesunęła pierwotny termin inwestycji już o pięć lat. W tym roku planowane jest ogłoszenie przetargu na prace.



Przypomnijmy:
  1. Przejazdy kolejowe w ciągu ul. Puckiej od lat utrudniają życie mieszkańcom Gdyni.
  2. Oczekiwanie na przejazd trwa czasem nawet 40 minut.
  3. Sprawdziliśmy to w praktyce, robiąc nasz test drogowy, w którym zbadaliśmy, jak najszybciej dojechać z obwodnicy do Galerii Szperk na Pogórzu.
  4. W 2019 roku Gdynia i PKP PLK podpisały porozumienie, według którego po dwóch latach miały być tu bezkolizyjne przejazdy.

Film z listopada 2017 roku


Czas mijał, a prace nie rozpoczynały się. Przed rokiem spółka PKP PLK przyznała, że terminu nie uda się dotrzymać. Nowego jednak nie podano.

Czytaj więcej: Wiadukt na ul. Puckiej będzie później.

Tymczasem mieszkańcy wciąż marnują czas, stojąc przed zamkniętymi szlabanami. I to o każdej porze dnia i nocy:
18:00 18 SIERPNIA 22

Szlabany zamknięte od 40 minut (6 opinii)

Czasy się zmieniają, ale PKP się zmienia. Tyle lat od transformacji minęło, ale po co inwestować w porządną automatykę kolejowa jak można zamknął szlabany na Puckiej i Piaskowej na 40 minut, gdzie pociąg przejeżdża co 5 minut, a zamknięcie szlabanów trwa paręnaście sekund
Czasy się zmieniają, ale PKP się zmienia. Tyle lat od transformacji minęło, ale po co inwestować w porządną automatykę kolejowa jak można zamknął szlabany na Puckiej i Piaskowej na 40 minut, gdzie pociąg przejeżdża co 5 minut, a zamknięcie szlabanów trwa paręnaście sekund


Udało się nam jednak ustalić, że jest nowy termin zakończenia inwestycji (choć wciąż nie wiadomo, kiedy się rozpocznie).

- PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują budowę wiaduktu kolejowego, który zastąpi przejazd kolejowo-drogowy w ciągu ul. Puckiej. Zadanie zostanie zrealizowane w ramach inwestycji pn. "Prace na linii kolejowej nr 202 na odcinku Gdynia Chylonia - Słupsk". Ogłoszenie przetargu na prace na odcinku Gdynia Chylonia - Wejherowo - Lębork planowane jest do końca tego roku. Zakończenie prac planowane jest w 2026 roku - informuje Przemysław Zieliński z zespołu prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Miejsca

Opinie (180) 8 zablokowanych

  • Najważniejsze że od Gdyni MTM dostanie 100 baniek za przebudowę węzła Karwiny

    którego nie przebuduje.

    • 7 0

  • Chyba 3026

    Patrząc po przygotowaniach i gadaniu na ten temat od lat oraz to jak UM Gdynia organizuje remonty , przetargi , ścieżki dla nie wiadomo kogo to 2026 nie ma szansy.

    • 4 0

  • Uwielbiam Gdynię. Taka wieś bez żadnego racjonalnego zarządzania. Wolą dotować kiboli niż zrobić coś dla mieszkańców. Cieszę się, że uciekłam z tego patologicznego miasta już wiele lat temu.

    • 11 1

  • Dlaczego pociągi trąbią? (2)

    Dlaczego trąbią pociągi? Przecież weszła nowa ustawa, że na najlepiej zabezpieczonych przejazdach maszynista nie musi wydawać sygnału dźwiękowego.

    • 1 6

    • Trąbią bo ludzie przechodzą przez tory mimo

      zamkniętych zapór.

      • 5 1

    • Trąbią bo lubią. Jak dzieciaki.

      Z bezpieczeństwem nie ma to nic wspólnego. Przez tory przy opuszczonym szlabanie przechodzą raczej mniej kumaci lub ryzykanci.

      • 0 0

  • Z tego co pamiętam ten wiadukt miał być budowany jak będzie na ukończeniu budowa ul Kwiatkowskiego...klamcy

    • 5 0

  • (1)

    Tylko że nas nie interesuje aż tak mocno wiadukt który ma być na północ od ul. Hutniczej, a tunel kolejowy na przejezdzie przy Netto. Dla niego nie ma terminu realizacji :/

    • 6 0

    • Nie czytaleś nawet tytułu artykułu. Wymieniono rok 2026.

      • 0 2

  • Ale nad czy pod torami, i jakimi? L202 CZY L201?

    To bardzo istotne, bo wiadukt nad torami ma być w ciągu ul Puckiej od Hutniczej do do Unruga, a wiadukt pod torami ma być od ul. Chylońskiej do Hutniczej.
    Proszę o sprostowanie w artykule.

    • 11 0

  • (2)

    Szczurek rządził Gdynią 20 lat, ale dbał tylko o dwie ulice koło ratusza. Totalnie zabagnil ulicę Hutniczą i Pogórze. Szczurek to najgorszy prezydent w Polsce.

    • 16 0

    • Najlepszy dużo dla Gdynii zrobił dlatego tak długo jest na stanowisku ...

      • 0 9

    • 24 juz

      • 0 0

  • Nigdy nie powstanie (1)

    Dopóki w UM jest obecna ekipa nie powstanie żadna większą inwestycja, miejska bo nie ma kasy , a innych instytucji i firm też nie bo mają na Szczurka wyj...ne ,wiadukt na Wielkopolskiej na węźle Karwiny też nie będzie rozbudowany, PKP się wypięło, taka mają sprawczość, nikt się z nim nie liczy, tylko zadzumiona część elektoratu , za to będą ule, delfinki, i ścieżki farbą malowane

    • 12 1

    • Ale dlaczego nie ma kasy?

      Przez lata wydawano pieniądze na b.drogie kwiaty. Tulipany, które kwitną tylko 2 tygodnie Oczywiście, pozostawione w ziemi mogą kwitnąć co roku. Niestety, ich cebulki wyrywano jesienią. W żadnym mieście w Polsce i Europie nie szastano tak groszem na roślinność ozdobną. Dziś Skwer Kościuszki porasta gorczyca polna. A to tylko jeden z przejawów niegospodarmości rajców i wójta tej okolicy.

      • 4 0

  • Kraj z dykty

    • 2 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane