- 1 Nocna komunikacja do poprawki (164 opinie)
- 2 Wieczny kłopot z dzielnicami: "na" czy "w" (359 opinii)
- 3 Tajemnicza baszta zostanie otwarta (52 opinie)
- 4 Zaginione dzieła na wiadukcie i budynku (69 opinii)
- 5 Znów były wyścigi na al. Grunwaldzkiej (328 opinii)
- 6 Jest reakcja na serię kolizji z tramwajami (131 opinii)
Wiemy więcej o śmiertelnym wypadku na obwodnicy
Skutki śmiertelnego wypadku na obwodnicy. Zginęły dwie osoby.
Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie wypadku na trójmiejskiej ekspresówce, w którym zginęły dwie osoby. Przyczyny tragicznego wydarzenia pomoże wyjaśnić m.in. biegły do spraw rekonstrukcji wypadków.
- Śmiertelny wypadek na obwodnicy. W sprawie śledztwo wszczęła prokuratura
- Dwie osoby nie żyją. Kierowca mercedesa był trzeźwy
- Jedną z ofiar wypadku na obwodnicy jest obywatel Ukrainy
Śmiertelny wypadek na obwodnicy. W sprawie śledztwo wszczęła prokuratura
Co udało się do tej pory wstępnie ustalić?
- Z dotychczasowych ustaleń wynika, że kierujący pojazdem marki Ford Fusion, jadąc prawym pasem drogi S6 w kierunku miejscowości Rusocin, najechał na toczący się w zatorze drogowym pojazd marki Mercedes Sprinter. Pojazd marki Mercedes Sprinter miał włączone światła awaryjne w celu ostrzeżenia innych kierowców o spowolnieniu ruchu. Na skutek uderzenia pojazd marki Mercedes został wytrącony z toru jazdy i zjechał na prawe pobocze drogi, a następnie przewrócił się na lewy bok. Natomiast pojazd marki Ford Fusion zjechał na lewą stronę drogi i uderzył w bariery energochłonne oddzielające pasy ruchu - mówi prok. Mariusz Duszyński z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Kierujący pojazdem marki Ford Fushion oraz pasażer w wyniku doznanych urazów ciała ponieśli śmierć na miejscu. Natomiast kierowca Mercedesa Sprintera został przetransportowany karetką pogotowia ratunkowego do Szpitala im. M. Kopernika w Gdańsku.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Samochody warte tyle ile niektóre mieszkania
Dwie osoby nie żyją. Kierowca mercedesa był trzeźwy
- Kierowca Mercedesa został przebadany na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu - był trzeźwy. A ponadto pobrano od niego krew do badań toksykologicznych - mówi prokurator.
W trakcie czynności na miejscu wypadku przeprowadzono:
- oględziny miejsca zdarzenia z udziałem technika kryminalistyki,
- oględziny obu pojazdów, które zostały zabezpieczone do dalszych badań,
- oględzin zwłok obu ofiar z udziałem biegłego lekarza z zakresu medycyny sądowej.
Jedną z ofiar wypadku na obwodnicy jest obywatel Ukrainy
- O śmierci obywatela Ukrainy powiadomiono Konsulat Ukrainy w Gdańsku. Dotychczas nie ustalono danych drugiej ofiary, tj. pasażera pojazdu marki Ford Fusion - mówi prokurator.
W toku dalszego śledztwa zostanie przeprowadzona sekcja zwłok obu mężczyzn, w trakcie której zostanie pobrana krew do badań toksykologicznych.
Śmiertelny wypadek na obwodnicy (173 opinie)
Opinie (247) ponad 20 zablokowanych
-
2023-09-12 16:04
Opinia wyróżniona
(40)
Jak jestem ostatni w korku, to też włączam awaryjne, chociaż jest to niezgodne z prawem. Dodatkowo jeszcze patrzę cały czas w lusterko, czy zbliżający się samochód zwalnia. Bo jak nie to rura na trawnik lub pas awaryjny.
- 676 20
-
2023-09-13 10:38
dlatego motocyklem lepiej
środkiem, żeby uniknąć wypadku
- 0 0
-
2023-09-13 07:02
sam jestes niezgodny z prawem!
- 0 0
-
2023-09-12 21:00
Dokładnie, do tego jeszcze kilka metrów zapasu przed poprzedzającym autem i może kiedyś uratować życie.
- 2 0
-
2023-09-12 20:38
(2)
Ponieważ na obwodnicy z reguły nie ma psa awaryjnego, ani pasa zieleni twój komentarz jest bez sensu, dziękuję ...
- 1 8
-
2023-09-12 22:11
Jest wiele innych dróg poza obwodnicą.
- 2 0
-
2023-09-12 21:40
A jaka to rasa ten pies awaryjny ?
- 10 1
-
2023-09-12 20:28
Przypominam: Obwodnica Trójmiasta... (1)
... jest drogą ekspresową w drodze wyjątku. Nie spełnia ona norm drogi ekspresowej, zakręty są zbyt ciasne, brakuje odpowiedniej szerokości poboczy, widoczność jest ograniczona, także przez luki pionowe, strome wzniesienia... Dozwoloną prędkością na tej paraekspresówce powinno być 100km/h... A ludzie to tylko ludzie, sekunda nieuwagi, sekunda
... jest drogą ekspresową w drodze wyjątku. Nie spełnia ona norm drogi ekspresowej, zakręty są zbyt ciasne, brakuje odpowiedniej szerokości poboczy, widoczność jest ograniczona, także przez luki pionowe, strome wzniesienia... Dozwoloną prędkością na tej paraekspresówce powinno być 100km/h... A ludzie to tylko ludzie, sekunda nieuwagi, sekunda opóźnienia hamowania, lekkie zmęczenie kolejne pół sekundy straty na reakcje (razem 2,5 sekundy) i zamiast 70m (100/h) przejeżdżasz w tym czasie 84m (120/h) i jesteś już w du**e.
- 17 2
-
2023-09-12 22:19
Poldek
Ja ty mnie teraz zaimponowałeś .
- 3 2
-
2023-09-12 20:22
no dobra, powiedzmy, że ciężarówka za Tobą się zbliża i nie hamuje, Ty rurę na pas awaryjny, i co ta rura ma tam zdziałać? (1)
- 4 5
-
2023-09-12 20:32
Ma szanse uratowac siebie i swoja rodzine... niestety ktos inny przyjmie uderzenie..
- 14 0
-
2023-09-12 20:09
też tak robię (2)
ale również zostawiam sobie dłuższą przerwę przed samochodem poprzedzającym aby mieć zawsze możliwość wykonania manewru w bok lub podjechać do przodu
- 11 0
-
2023-09-13 06:19
(1)
jak zostawisz przerwe to i tak ktoś Ci wjedzie żeby być 10 m bliżej celu ;)
- 2 1
-
2023-09-13 08:40
Wystarcza 2 m
- 1 0
-
2023-09-12 18:24
;) (4)
Na niemieckich drogach jest to norma... Awaryjne z daleka włączane i odstęp
- 22 0
-
2023-09-13 04:46
(3)
Na całym świecie tak jest hahaha Zajechanie macie z tymi Niemcami.
- 5 2
-
2023-09-13 09:52
To nic nowego, ze czesc Polakow spod Niemca to by g zjadla. (2)
- 2 3
-
2023-09-13 11:24
(1)
"Rozsądne działanie, mogące potencjalnie uratować mi życie,, ale od Niemca, więc obrzucę g.. ludzi, którzy chcą być bezpieczni, jestem taki mundry, haha"
- 1 2
-
2023-09-13 13:08
Twoje fantazyjne domysły, to właśnie, to o czym mowa.
- 0 0
-
2023-09-12 18:04
Ja jeszcze w takich przypadkach (nawet stojąc) depcze po hamulcach. (2)
Bo jak nie zauważy awaryjnych, to może chociaż pulsujące czerwone.
- 30 0
-
2023-09-12 18:16
ja też (1)
tak wiem ,że nie zaczyna się zdania od "ja"
- 2 6
-
2023-09-12 19:21
ino jak?
- 1 0
-
2023-09-12 17:47
niby jest to łamanie prawa (awaryjne) ale to dobry zwyczaj, widać prawo nie nadąża za rzeczywistością mimo że przecież pod nią jest pisane. Bezwładność jest dość duża tutaj.
- 35 1
-
2023-09-12 17:33
Najlepiej wysiądź i machaj czerwona flaga
- 6 26
-
2023-09-12 17:17
.. i zachowaj dużą odległość od pojazdu przed Tobą, (2)
aby w razie konieczności mieć szybką ucieczkę przed uderzeniem w tył Twojego pojazdu.
- 27 1
-
2023-09-12 23:10
To akurat zwiększa ryzyko kolizji, bo trudniej przewidzieć, że ktoś taki zahamuje dużo szybciej niż wymaga tego sytuacja
- 0 3
-
2023-09-12 20:23
zauważam takie zachowania na światłach, na skrzyżowaniach we Mławie tak robita?
- 0 6
-
2023-09-12 16:48
Światła awaryjne maja ostrzegać przed niebezpieczeństwem. (1)
Niestety bycie niedouczonym jest też zgodne z prawem
- 24 0
-
2023-09-13 04:41
Dokładnie. Dziś można bez żenady pisać bzdety o światłach awaryjnych bez zastanowienia, narażając mniej oświetlone dusze na fatalne zaniedbanie.
- 2 0
-
2023-09-12 16:39
Ludwiku jest moim natchnieniem.
- 7 1
-
2023-09-12 16:21
Nie jest niezgodne z prawem, (10)
nowe auta (produkcja po 2005r) włączają awaryjne przy gwałtownym hamowaniu.
- 64 10
-
2023-09-13 09:49
A jaki Ty tu widzisz zwiazek? Przykre to jest, ze mozna byc az tak ograniczonym.
- 1 0
-
2023-09-12 16:57
Dałem minus, bo chociaż masz racje (1)
To on nie o tym pisał.
- 15 1
-
2023-09-12 18:54
Łał
- 1 1
-
2023-09-12 16:27
(6)
dokładnie, przy gwałtownym hamowaniu ale jak staniesz awaryjne wyłączają się
- 36 4
-
2023-09-12 18:14
w koreańskich nie wyłączają się - trzeba wyłączyć przyciskiem awaryjnych (5)
poza tym przedmówca napisał że gdy staje ostatni , a nie że gwałtownie hamował jako ostatni
- 25 0
-
2023-09-12 19:32
Wystarczy przyspieszyć i się wyłączą, przynajmniej tak jest w PSA (4)
Chyba że jest inaczej w autach mających rok, dwa lata max.
- 4 3
-
2023-09-13 07:02
mój pies nie ma awaryjnych
- 1 0
-
2023-09-12 20:08
miałem kilka (2)
PSA i nie zauważyłem...przy hamowania tak ale nie przy ruszaniu
- 1 4
-
2023-09-13 04:32
Te wasze dywagacje o rzekomej nielegalności świateł awaryjnych to dziecinada. Decydujące jest oczywiście sytuacja stwarzająca niebezpieczeństwo, a nie prędkość!!!
Światła awaryjne to właściwie światła ostrzegające. Bosze, ludzie włączta muzgi.- 17 0
-
2023-09-13 04:37
Pojęcie światła awaryjne to bezmyślny bzdet. Odpowiedzta sobie na pytanie, czy sygnalizacja to sygnała dla światu, że pad wam samochód, czy ostrzeżenie przed nim jako ewentualna przeszkoda lub zaskakujący objekt nie należący do infrastruktury i w nie przewidzianym dla postoju miejscu.
- 5 1
-
2023-09-12 15:44
Opinia wyróżniona
Ten sam case co w przypadku śmierci kurierki poczty pod koniec marca (16)
Wbicie się z dużą prędkością na prawym pasie w auto które stało w korku.
- 383 2
-
2023-09-13 09:04
a nie można napisać po prostu - przypadek ?
- 0 2
-
2023-09-13 01:00
Można być zaskoczonym stojącym samochodem jak wyjeżdża się zza wzniesienia ale u nas drogi raczej płaskie, to przecież widać czy samochód jedzie czy stoi.
- 1 2
-
2023-09-12 20:55
Z dobrych źródeł wiem że Ola miała telefon w ręku na budziku Ok. 110 km na godzinę i kierowca ciężarówki chamował silnikiem więc nie było widać światła stopu jak zwalniał
- 3 2
-
2023-09-12 20:23
Według wskazań gps zamontowanego w jej busie, zderzenie miało miejsce przy prędkości 115km"h, bez jakiegokolwiek dotknięcia pedału hamulca...
- 2 1
-
2023-09-12 16:40
Nie ten sam, ponieważ tu nie było pasa skrętnego i możliwości, że poprzedzający pojazd uciekł na tenże pas i odsłonił stojącego dostawczaka.
- 3 1
-
2023-09-12 16:08
(2)
Czyzby uber/bolt/freenow? Jedna z osób byka narodowości ukraińskiej..
- 25 26
-
2023-09-12 17:41
Ta, jako pasażer
Po co te szczucie?
- 12 9
-
2023-09-12 16:19
Szczujesz?
- 31 22
-
2023-09-12 16:04
(1)
3m odstępu i taki efekt. Ile mieć odstępu? Jeśli teraz nagle na Maxa zahamuje, jedz za mną w takiej odległości aby się zatrzymał
- 5 23
-
2023-09-12 16:42
Jak by miał 3m odstępu, to nic by się nie stało poza stłuczką - nie stworzyłaby się śmiertelna różnica prędkości. Ewentualnie oba pojazdy nadziałyby się na kolejne z przodu.
- 29 3
-
2023-09-12 16:03
ale że pasażer nie wołał, że korek i awaryjne? (5)
na pewno oba pasy były zarąbane, a ten się wbił na pełnej prędkości, że aż dostawczaka przewróciło... pewnie obaj w telefony zagapieni (chociaż ja nie wiem jak można przy 120 i więcej się gapić)
- 44 3
-
2023-09-13 06:26
tam jest ograniczenie prędkości ....
... związane z remontami, stąd też był zator. No ale kto w tych czasach patrzy na znaki i ograniczenia - przecież żyjemy w wolnym świecie. A tą wolność widać na każdym kroku, wypadki, wojna, covid.
- 1 0
-
2023-09-12 16:18
(3)
Możliwe, że pasażer zwyczajnie uciął sobie drzemkę. Kierowca zapewne z nosem w telefonie i efekt jest znany.
- 34 2
-
2023-09-12 16:58
(2)
To się zdziwił jak się obudził
- 17 8
-
2023-09-12 19:48
(1)
Już się niegdy nie obudzi
- 12 2
-
2023-09-12 20:34
A może wtedy
Na chwilę się obudził?
- 8 4
-
2023-09-12 15:44
Opinia wyróżniona
Żeby wjechać w samochód na awaryjnych, to już trzeba się postarać. (22)
- 495 11
-
2023-09-12 21:56
Pijany ukr i heja
- 15 13
-
2023-09-12 21:01
(1)
Nie trzeba się mocno starać, wystarczy być pijanym ukrem!!
- 15 15
-
2023-09-12 21:50
Faktycznie, polscy kierowcy są genialni i idealni. Nie powodują żadnych wypadków.
- 11 8
-
2023-09-12 18:58
Albo mieć kozacką fantazję
- 10 5
-
2023-09-12 18:16
Wystarczy sobie popic przed jazdą...
- 10 4
-
2023-09-12 17:32
mg (4)
Wystarczy ze kierowca przed nim zasloni widok, a pozniej w ostatniej chwili ucieknie sobie na lewy bez zwalniania i wpusci na mine kierowce z tylu.
- 28 3
-
2023-09-12 20:58
Odstęp
Dlatego trzeba zachowywać odstęp przed poprzedzającym autem. Można zaobserwować co się dzieje na drodze i mieć czas na reakcję.
Podziwiam tych na obwodnicy co widzą jedynie zderzak poprzedzającego auta i jadą sobie 100km/h I lepiej, do tego co chwilę hamują.- 17 0
-
2023-09-12 20:18
Gdyby zachował przepisowy odstęp... nie byłoby 2 czarnych worków.
- 14 0
-
2023-09-12 19:29
Tu akurat mało prawdopodobne, bo zakręt był w prawo
- 3 1
-
2023-09-12 19:27
też tak mogło być
ale to gdybanie, może ktoś jadący za nimi miał kamerkę...
- 10 0
-
2023-09-12 16:50
(3)
Wystarczy mieć na imię andrei albo juri
- 48 31
-
2023-09-13 07:36
albo Dmytro
- 4 3
-
2023-09-12 17:42
Albo Przemek, Michał (1)
Albo być z defektem intelektu, więc uważaj
- 44 23
-
2023-09-12 21:04
Wystarczy kupić prawko na Ukrainie .Lepiej?bo tam to jest na porzadku dziennym.Dotarło?czt kosztem rozumu bedziesz bronic?
- 24 8
-
2023-09-12 16:52
mógł na przykład jechać lewym i zacząć nagle wyprzedzać prawym
a na prawym korek i niestety
- 6 12
-
2023-09-12 16:39
nie trzeba sie az tak wiele starac, mozna po prostu przeoczyc albo patrzec na inny pas (1)
- 11 24
-
2023-09-12 18:26
"pewnie" słońce go oślepiło , tak jak "nagle i niespodziewanie " oślepia tych co zawsze jeżdżą obwodnicą w kierunku lotniska mię
- 19 0
-
2023-09-12 15:57
ona (4)
dokladnie ...nie wiem jak to jest mozliwe ze nie widzial kierowca awaryjnych ........pewnie predkosc i mala odleglosc ...nie pisza czy byl slad hamowania
- 23 5
-
2023-09-12 16:23
(3)
Ford się "toczył", więc odległość nie mogła być mała.
- 4 36
-
2023-09-12 16:35
Mercedes się toczył w zatorze więc ford dmuchał ile fabryka dała (2)
- 80 0
-
2023-09-12 17:07
Czyli 120 mac
- 6 3
-
2023-09-12 17:01
szkoda kierowcy mercedesa
przez tych z forda wylądował w szpitalu.
- 76 2
Wszystkie opinie
-
2023-09-12 15:43
Ford nie wyhamował i walnął w Mercedesa (8)
Niestety nadmierna prędkość jest największą przyczyną śmiertelnych wypadków
- 90 8
-
2023-09-12 15:45
Szczególnie na Ukrainie (2)
- 16 6
-
2023-09-12 16:20
(1)
Masz tam rodzine?
- 2 8
-
2023-09-12 17:00
już nie, bracia zwalili mu się na głowę
- 5 0
-
2023-09-12 15:45
Czyli ludzie w samolotach powinni nie żyć. (1)
W końcu mają większą prędkość niż jakikolwiek samochód dopuszczony do ruchu.
- 2 15
-
2023-09-12 15:47
jak się zderzą z twardą przeszkodą to tak
- 11 0
-
2023-09-12 15:48
Nieustąpienie pierwszeństwa jest najczęstszą przyczyną wypadków (1)
Nie wprowadzaj ludzi w błąd
- 2 3
-
2023-09-12 16:06
Nooo właśnie niedawno w "Radio Kierowców" podawali Raport o wypadkach i na 1miejscu - Odstęp a ba 2miejscu - Pierwszeństwo ;]
- 6 0
-
2023-09-12 17:08
Nie prędkość zabija tylko nagłe zatrzymanie
- 3 0
-
2023-09-12 15:43
ktos tu zapie...... (1)
ktos tu zapie...... i podejrzewam jechal jak wariat
- 78 1
-
2023-09-12 16:20
Nie inaczej
Skoro tak walnął dostawczaka, że aż go przewrócił.
- 4 0
-
2023-09-12 15:44
Dobrze, że kierowca mercedesa był trzeźwy (10)
Jakby miał 0,1 promila, to kto byłby winny?
Pytanie jest teoretyczne, nie namawiam do jeżdżenia po alkoholu.- 103 3
-
2023-09-12 15:51
pijany zawsze jest winny (4)
nawet jak stoi na parkingu ze zgaszonym silnikiem
- 17 6
-
2023-09-12 16:59
Nie, wtedy pojazd nie jest w ruchu. (2)
Twój bełkot jest beznadziejny!
- 9 4
-
2023-09-12 17:04
Ale jakby stał w korku to pojazd jest w ruchu czy nie? (1)
- 5 5
-
2023-09-12 22:47
Pojazd stojący w korku jest pojazdem w ruchu drogowym.
Pomimo, że stoi, to w każdej chwili może być zmuszony do poruszenia.
- 4 0
-
2023-09-12 22:54
Na parkingu,ze zgaszonym silnikiem pojazd nie jest w ruchu drogowym, ale...
Ważne jest, kto jest zarządcą owego parkingu. Zarządca publiczny może nakazać w każdej chwili opuścić taki parking, np. na potrzeby wojska, policji lub innych służb?
- 0 0
-
2023-09-12 16:39
no i jeszcze na okoliczność, że zginął ukrainiec kierowcy mercedesa pobrali krew na zawartość narkotyków - jak coś brał kiedyś i mu wyjdzie to go oskarżą o mord narodowościowy
- 24 2
-
2023-09-12 18:49
ford
a kierowca forda byl trzezwy
- 0 0
-
2023-09-12 19:13
(1)
Kierowca Mercedesa został przebadany na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu - był trzeźwy. A ponadto pobrano od niego krew do badań toksykologicznych... Dlaczego? Co to zmienia? Chlop stal w korku i jeszcze wlaczyl awaryjne zeby ostrzec innych z tylu. (Normalna praktyka na zachodzie). Ewidentne jest, ze nie spowodowal zagrozenia wiec na na jakiej podstawie do ***** nedzy zmuszono go do oddania krwi? Co to sa za stalinowskie metody? Gdyby mial 0.5 promila to bylby winny zabojstwa? Dlatego, ze cymbal na niego najechal z takim impetem? Facet powinien byc traktowany z godnoscia jako ofiara tego wypadku, a nie jako potencjalny sprawca. Obrzydliwe przepisy, mentalnosc i bezduszne prawo.
- 32 0
-
2023-09-13 08:26
Pewnie nie bylby winny, ale dostalby mandat, stracil prawko, a ubezpieczyciel nie wyplacilby kasy.
- 0 0
-
2023-09-12 22:36
Gdy kierowca w wydychanym powietrzu
Uzyska wynik 0,1 promila, co czyni 0,05 mg/l alko we krwi, to według prawa w Polsce jest trzeźwy.
Kierowcy "internetowi" nie odróżniają promila od mg/l? 0,1 mg/l, to jest 0,2 promila. Od wysokości tego parametru zaczynają się problemy...- 1 0
-
2023-09-12 15:44
szybko, bezpiecznie i bez pasów (3)
- 39 1
-
2023-09-12 16:57
(1)
Pasy nie miały w tym wypadku nic do rzeczy
- 1 4
-
2023-09-12 19:04
co ty nie powiesz
- 2 0
-
2023-09-12 17:39
Do tego powypadkowym ulepem z USA
konstrukcja już pewnie wcześniej przyjęła uderzenie i teraz nadawała się na żyletki, a nie na drogę.
- 4 0
-
2023-09-12 15:44
Opinia wyróżniona
Żeby wjechać w samochód na awaryjnych, to już trzeba się postarać. (22)
- 495 11
-
2023-09-12 15:57
ona (4)
dokladnie ...nie wiem jak to jest mozliwe ze nie widzial kierowca awaryjnych ........pewnie predkosc i mala odleglosc ...nie pisza czy byl slad hamowania
- 23 5
-
2023-09-12 16:23
(3)
Ford się "toczył", więc odległość nie mogła być mała.
- 4 36
-
2023-09-12 16:35
Mercedes się toczył w zatorze więc ford dmuchał ile fabryka dała (2)
- 80 0
-
2023-09-12 17:01
szkoda kierowcy mercedesa
przez tych z forda wylądował w szpitalu.
- 76 2
-
2023-09-12 17:07
Czyli 120 mac
- 6 3
-
2023-09-12 16:39
nie trzeba sie az tak wiele starac, mozna po prostu przeoczyc albo patrzec na inny pas (1)
- 11 24
-
2023-09-12 18:26
"pewnie" słońce go oślepiło , tak jak "nagle i niespodziewanie " oślepia tych co zawsze jeżdżą obwodnicą w kierunku lotniska mię
- 19 0
-
2023-09-12 16:50
(3)
Wystarczy mieć na imię andrei albo juri
- 48 31
-
2023-09-12 17:42
Albo Przemek, Michał (1)
Albo być z defektem intelektu, więc uważaj
- 44 23
-
2023-09-12 21:04
Wystarczy kupić prawko na Ukrainie .Lepiej?bo tam to jest na porzadku dziennym.Dotarło?czt kosztem rozumu bedziesz bronic?
- 24 8
-
2023-09-13 07:36
albo Dmytro
- 4 3
-
2023-09-12 16:52
mógł na przykład jechać lewym i zacząć nagle wyprzedzać prawym
a na prawym korek i niestety
- 6 12
-
2023-09-12 17:32
mg (4)
Wystarczy ze kierowca przed nim zasloni widok, a pozniej w ostatniej chwili ucieknie sobie na lewy bez zwalniania i wpusci na mine kierowce z tylu.
- 28 3
-
2023-09-12 19:27
też tak mogło być
ale to gdybanie, może ktoś jadący za nimi miał kamerkę...
- 10 0
-
2023-09-12 19:29
Tu akurat mało prawdopodobne, bo zakręt był w prawo
- 3 1
-
2023-09-12 20:18
Gdyby zachował przepisowy odstęp... nie byłoby 2 czarnych worków.
- 14 0
-
2023-09-12 20:58
Odstęp
Dlatego trzeba zachowywać odstęp przed poprzedzającym autem. Można zaobserwować co się dzieje na drodze i mieć czas na reakcję.
Podziwiam tych na obwodnicy co widzą jedynie zderzak poprzedzającego auta i jadą sobie 100km/h I lepiej, do tego co chwilę hamują.- 17 0
-
2023-09-12 18:16
Wystarczy sobie popic przed jazdą...
- 10 4
-
2023-09-12 18:58
Albo mieć kozacką fantazję
- 10 5
-
2023-09-12 21:01
(1)
Nie trzeba się mocno starać, wystarczy być pijanym ukrem!!
- 15 15
-
2023-09-12 21:50
Faktycznie, polscy kierowcy są genialni i idealni. Nie powodują żadnych wypadków.
- 11 8
-
2023-09-12 21:56
Pijany ukr i heja
- 15 13
-
2023-09-12 15:44
Opinia wyróżniona
Ten sam case co w przypadku śmierci kurierki poczty pod koniec marca (16)
Wbicie się z dużą prędkością na prawym pasie w auto które stało w korku.
- 383 2
-
2023-09-12 16:03
ale że pasażer nie wołał, że korek i awaryjne? (5)
na pewno oba pasy były zarąbane, a ten się wbił na pełnej prędkości, że aż dostawczaka przewróciło... pewnie obaj w telefony zagapieni (chociaż ja nie wiem jak można przy 120 i więcej się gapić)
- 44 3
-
2023-09-12 16:18
(3)
Możliwe, że pasażer zwyczajnie uciął sobie drzemkę. Kierowca zapewne z nosem w telefonie i efekt jest znany.
- 34 2
-
2023-09-12 16:58
(2)
To się zdziwił jak się obudził
- 17 8
-
2023-09-12 19:48
(1)
Już się niegdy nie obudzi
- 12 2
-
2023-09-12 20:34
A może wtedy
Na chwilę się obudził?
- 8 4
-
2023-09-13 06:26
tam jest ograniczenie prędkości ....
... związane z remontami, stąd też był zator. No ale kto w tych czasach patrzy na znaki i ograniczenia - przecież żyjemy w wolnym świecie. A tą wolność widać na każdym kroku, wypadki, wojna, covid.
- 1 0
-
2023-09-12 16:04
(1)
3m odstępu i taki efekt. Ile mieć odstępu? Jeśli teraz nagle na Maxa zahamuje, jedz za mną w takiej odległości aby się zatrzymał
- 5 23
-
2023-09-12 16:42
Jak by miał 3m odstępu, to nic by się nie stało poza stłuczką - nie stworzyłaby się śmiertelna różnica prędkości. Ewentualnie oba pojazdy nadziałyby się na kolejne z przodu.
- 29 3
-
2023-09-12 16:08
(2)
Czyzby uber/bolt/freenow? Jedna z osób byka narodowości ukraińskiej..
- 25 26
-
2023-09-12 16:19
Szczujesz?
- 31 22
-
2023-09-12 17:41
Ta, jako pasażer
Po co te szczucie?
- 12 9
-
2023-09-12 16:40
Nie ten sam, ponieważ tu nie było pasa skrętnego i możliwości, że poprzedzający pojazd uciekł na tenże pas i odsłonił stojącego dostawczaka.
- 3 1
-
2023-09-12 20:23
Według wskazań gps zamontowanego w jej busie, zderzenie miało miejsce przy prędkości 115km"h, bez jakiegokolwiek dotknięcia pedału hamulca...
- 2 1
-
2023-09-12 20:55
Z dobrych źródeł wiem że Ola miała telefon w ręku na budziku Ok. 110 km na godzinę i kierowca ciężarówki chamował silnikiem więc nie było widać światła stopu jak zwalniał
- 3 2
-
2023-09-13 01:00
Można być zaskoczonym stojącym samochodem jak wyjeżdża się zza wzniesienia ale u nas drogi raczej płaskie, to przecież widać czy samochód jedzie czy stoi.
- 1 2
-
2023-09-13 09:04
a nie można napisać po prostu - przypadek ?
- 0 2
-
2023-09-12 15:46
Do naszych asów drogowych (1)
dołaczyli jeszcze jeźdźcy bez głowy ze Wschodu.
- 117 3
-
2023-09-13 13:28
"jeźdźcy bez głowy ze Wschodu" podobno nie płacą żadnych mandatów w Polsce...
Mają takie "poradniki", w nich też mogą się przygotować, jak dostać emeryturę w Polsce, i wiele innych sposobów na finansowanie ich przez nas...
- 0 0
-
2023-09-12 15:47
(4)
Najgorsze jest to, że większość kierowców ciężarówek pochodzi z ukrainy gdzie prawko można sobie kupić. Nie zmyślam bo pracuje z ukraińcem i sam mówił że może mieć uprawnienia na wszystko.
- 104 10
-
2023-09-12 15:52
(2)
Czyli Ukrainiec zabił pasażera i siebie.
- 25 3
-
2023-09-12 15:54
(1)
Na przykład to że jest niebezpiecznie i kierowcy nie przestrzegają przepisów? A ty jesteś zwykłym leszcze w laczkach.
- 0 15
-
2023-09-13 08:32
Ale o co chodzi?
- 1 0
-
2023-09-12 17:03
Nie pisz bzdur, że większość.
- 4 7
-
2023-09-12 15:49
gdyby ten szeryf lewego pasa, nauczyciel drogowy i pogromca piratów drogowych (10)
nie blokował im złośliwie lewego pasa, to nie musieli by wyprzedzać go prawym i zaskoczyć się w najmniej spodziewanym momencie.
- 5 118
-
2023-09-12 15:56
Chyba nie czytaliśmy tego samego artykułu (1)
"toczący się w zatorze drogowym" to wg Ciebie "szeryf lewego pasa"?
- 49 0
-
2023-09-12 16:22
Chyba za dużo wymagasz
Od szybkiego i wściekłego.
- 23 0
-
2023-09-12 16:04
prawy w korku a lewy wolny? (1)
gdzie tak jest, że jak jest korek, to tylko na jednym pasie, a drugi nadal jedzie 120?
- 21 2
-
2023-09-12 16:11
w tym artykule
chyba, że dalej wciskasz, że zginęli od prędkości 12 km/h
- 6 2
-
2023-09-12 17:14
Mordercy nie są bezkarni. (2)
Pozdrawiam d**ila z białego BMW
który wyprzedzał mnie wczoraj na 7-demce prawym pasem w kierunku Gdańska. Najechał na mnie z szybkością chyba ze 200 km/h, w momencie kiedy wyprzedzałem ciężarówkę. Zjechał na prawy i wcisnął się na grubość lakieru. Gdybym nie depnął po hamulcach też by były ofiary. Mam nagranie i zrobię z tego użytek Oczywiście było mruganie światłami i permanentny lewy kierunkowskaz. Gdzie się takie bałwany lęgną ?- 25 1
-
2023-09-12 18:48
Też miałem takiej przypadki. Nic mnie tak nie denerwuje jak d**il który mruga światłami, kiedy jadę maksymalna dozwoloną prędkością i wyprzedzam jakieś auta.
- 15 3
-
2023-09-12 20:05
BMW
i wszystko jasne.
- 5 0
-
2023-09-12 17:31
O co ci czubasie chodzi?
- 2 13
-
2023-09-12 18:24
Obwodnica
powinna być. traktowana przez kierowców jak droga osiedlowa a nie tor wyścigowy
- 4 2
-
2023-09-12 20:07
Chyba piszesz o innym wypadku,
albo ze zrozumieniem masz spore kłopoty.
- 2 0
-
2023-09-12 15:50
Fakty są takie (16)
Że przez jednego typa wczoraj stało całe Trójmiasto, a ja w upale z dwójką małych dzieci wracałam 3 godziny do domu zamiast 20min.
- 87 35
-
2023-09-12 16:39
I to jeszcze tych zapraszanych tu
- 19 8
-
2023-09-12 16:43
ten wpis to chyba jaki zart? kogo obchodzi upal w twoim samochodzie w obliczu tego wypadku? (8)
to byl ten typowy przyklad kobiecej wrazliwosci, nieprawdaz? taka typowa kobieca wrazliwosc ? Wrazliwosc konczaca sie na koncu wlasnego nosa i nosach swoich bombelkow?
- 27 38
-
2023-09-12 16:53
Ten wpis to chyba żart (3)
Co mnie obchodzi szybki i wściekły który zapragnął z przytupem iść do nieba? Zawsze, gdy taki mnie mija, mówię: nie będę reanimować flaków.
- 19 8
-
2023-09-12 18:07
NIestety reanimacja jest twoim ustawowym obowiązkiem. Jak nie udzielisz pomocy, odpowiadasz karnie. (2)
- 10 14
-
2023-09-12 19:18
Nie prawda. Nie masz obowiazku nikogo reanimowac. Nie opowiadaj bzdur. Wystarczy ze zadzwonisz i powiadomisz sluzby.
- 16 1
-
2023-09-13 10:21
Nie reanimacja. Udzielenie pomocy a tym jest juz zadzwonienie na policje czy pogotowie. Nie ma obowiazku reanimowac nikogo. Mozesz tego nienumiec, bac sie, nie miec reki (jak zrobisz jedna?).
- 1 0
-
2023-09-12 16:53
Zgadzam się z przedmówcą (2)
Również stałam kilka godzin w tym korku, ale w obliczu śmierci narzekać na upał to trzeba być totalnym egoistą! Dziecku wytłumaczyłam co się stało i wytrzymaliśmy ten korekTylko koniec własnego nosa, jakie to żałosne
- 27 20
-
2023-09-12 17:38
sama jesteś żałosna
- 9 11
-
2023-09-12 19:57
Korek byl spowodowany przez glaba, ktory nigdy nie powinien poruszac sie samochodem. Nigdy nie wspolczuje piratom drogowym ginacym przez wlasna glupote, na wlasne zyczenie, a wiec nie, nie uwazam, ze musze marnowac czas w korku i tlumaczyc sobie, ze trudno stalem bo przeciez ktos zginal wiec to nie wazne, a moj czas sie nie liczy w tej sytuacji...dobrze ze nikt inny nie zginal przez i**ote.
- 15 1
-
2023-09-12 16:56
Grzejecie ile fabryka dała
Gapicie w telefony zamiast przed siebie, mrugacie, poganiacie, spychacie, a jak przyjdzie kryska na matyska to mam was żałować?
- 19 2
-
2023-09-12 18:08
czego ty nauczysz (2)
swoje dzieci ? wracałaś trzy godziny ale wróciłaś a tych dwóch już nigdy do domu nie wróci nie jest ci tak po ludzku przykro ?
- 12 17
-
2023-09-12 18:51
nie.
Wręcz przeciwnie. Cieszę się, że nie byłam na miejscu sprintera.
- 16 4
-
2023-09-13 09:06
ale czy ktoś mu kazał tak gnać?
Pędził , bo był mądrzejszy od innych...
Teraz już jest.- 4 0
-
2023-09-12 19:31
AC (2)
Naciśnij AC- masz takie coś w samochodzie ?
- 4 5
-
2023-09-12 21:23
Jest za tępa aby nacisnąć AC (1)
Jak samo się nie włączy lub mąż nie włączy to ona sama nie ogarnie tematu. Smutne
- 4 10
-
2023-09-12 22:56
ej misiaczku
ale to ty ostatnio nie wiedziałeś jak włączyć wycieraczkę z tyłu i jeździsz na dziennych w środku nocy jak zrzucę światła z pozycji auto. XD
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.