• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Z Gdańska polecimy do Pragi, Bremy i Brukseli

Robert Kiewlicz
22 września 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Największą turystyczną atrakcją będzie uruchomienie w połowie listopada połączenia do stolicy Czech, Pragi. Największą turystyczną atrakcją będzie uruchomienie w połowie listopada połączenia do stolicy Czech, Pragi.

Uruchomienie połączeń z Rębiechowa do Pragi, Bremy, Hamburga i Brukseli oraz Katowic i Rzeszowa zapowiedziała linia OLT Jet Air, który w nowej formie powróciła na trójmiejskie lotnisko.



Czy często korzystasz z oferty linii lotniczych?

Dziś liniami lotniczymi OLT Jet Air można latać na trasach Gdańsk-Warszawa i Wrocław-Warszawa. 31 października przybędą loty z Gdańska do Berlina i z Wrocławia do Berlina. Największą atrakcją może być jednak uruchomienie 15 listopada połączenia z Gdańska do Pragi i Hamburga. Na tym nie koniec. Na 20 listopada linie zapowiadają rozpoczęcie lotów na trasach Gdańsk - Brema - Bruksela oraz Gdańsk - Katowice - Rzeszów. Gdańska linia chce także od połowy listopada latać z Rzeszowa do Warszawy.

- Nasze działania chcemy skoncentrować na portach lotniczych w Gdańsku i Bremie - mówi Ireneusz Dylczyk, dyrektor ds. rozwoju OLT Jet Air. - Chcemy także rozbudować flotę samolotów regionalnych i średniodystansowych. Decyzję w tej sprawie podejmiemy w pierwszym kwartale 2012 roku. Oferta cenowa będzie zdywersyfikowana w zależność od klienta niemieckiego i polskiego.

Na razie OLT Jet Air oferuje bilety w cenach promocyjnych 49 zł. Ale to bilet tylko w jedną stronę na każdej trasie. Przykładowo, cena bez promocji na lot z Gdańska do Warszawa rozpoczyna się od 490 złotych w jedną stronę i zawiera już opłaty lotniskowe i podatek.

- Kilka lat temu była moda na Kraków, teraz nadchodzi moda na Gdańsk - mówi Tomasz Kloskowski, prezes Portu Lotniczego Gdańsk. - W ostatnich 8 miesiącach odnotowaliśmy 10 proc. wzrost ilości pasażerów odprawianych na naszym lotnisku. Cieszymy się, że Jet Air powrócił na nasze lotnisko pod nową nazwą i z nowym partnerem.

Bo faktycznie, linie OLT Jet Air to nowy-stary klient trójmiejskiego lotniska. Linia powstała z połączenia polskiego przewoźnika Jet Air, który już latał z Rębiechowa oraz niemieckich linii regionalnych OLT. Pisaliśmy o tym jako pierwsi pod koniec sierpnia.

Właścicielem 100 proc. udziałów w spółce OLT jest Amber Gold z Gdańska, która posiada też 70 proc. udziałów w Jet Air. Sam Amber Gold, który zajmuje się oferowaniem lokat w złoto, nie ma doświadczenia w pasażerskim transporcie lotniczym, dlatego wiceszefem "nowej" linii pozostał dawny prezes Jet Aira Krzysztof Wicherek.

Działalność właściciela linii OLT Jet Air spółki wzbudza jednak kontrowersje. W 2010 roku Komisja Nadzoru Finansowego umieściła spółkę na tzw. liście alertów.

Przedstawiciele OLT Jet Air nie chcą jednak komentować działalności swojego współwłaściciela. - Nie jesteśmy odpowiednim adresatem tego typu pytań - stwierdził Krzysztof Wicherek, wiceprezes OLT Jet Air.

Flota OLT Jet Air składa się z dwóch samolotów Jetstream J32, wyposażonych w 18 miejsc i dwóch samolotów ATR 42-300, gdzie do dyspozycji pasażerów jest 46 miejsc. Do końca bieżącego roku flota samolotów zostanie poszerzona o dwie nowe maszyny.

Miejsca

Opinie (133) ponad 10 zablokowanych

  • Polecimy za chlebem bo tu nie ma pracy

    Chłopy do roboty za granicą a Baby z dzieciakami w Gdańsku - paranoja współczesnej polityki i gospodarki

    • 2 0

  • cos mi sie mocno wydaje ze ta lnia to przekretas jakis

    Podobno po upadlym Jet Air , te same kolesie , pod inna nazwa bo zbankrutowali teraz znow bed krecic lody.....

    • 2 0

  • 490 złotych w jedną stronę (1)

    Przykładowo, cena bez promocji na lot z Gdańska do Warszawa rozpoczyna się od 490 złotych w jedną stronę - juz widzę te tłumy za tą cenę

    • 2 0

    • to drogo jest,ale jak ktos nie bedzie mial wyboru to poleci jak jakas nietypowa linia

      male samoloty wiec bilet nie moze byc tani

      • 1 0

  • SAMOLOTY NIE POWINNY MIEC OKIEN tylko luki bagazowe na worki

    z cementem , na kafelki , na rury , na ytongi , na zaprawy , na cale to barachlo z castoramy , bo kto lata takimi tanimi?? tylko zakute robolstwo i to takie tepe ze az strach. Zawsze latam lufthansa bo z motlochem nie chce miec nic do czynienia

    • 0 2

  • widzialam to towarzystwo na lotnisku.

    Zenada i brak slow jakie egzemplarze lataja do pracy za granice. Brak slow.

    • 2 0

  • znowu idiotyczna ankieta

    a gdzie punkt: "tak, latam bardzo często i od zawsze, ale tylko normalnymi liniami"

    • 1 0

  • Niezla flota, całe 4 samoloty, w tym 2 po 18 miejsc, wow !!!

    • 1 0

  • Dowcip!!!!! i oszustwo!!!!

    zakupilem lot u tego przewoznika ( jezeli wogole tak mozna ich nazwac ) bilet na trasie bruksela -bremen- gdansk. Platnosc pobrali - bilet wystawili. Problem w tym ze kiedy pojawilem sie na lotnisku w brukseli nikt ( biuro lotow, biuro informacji, etc...) o takim locie tam nie slyszal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a w biurze jet air nikt nie podnosi telefonu!!!! Polecam z przesiadka innymi liniami leciec przynajmniej nie zastana panstwu sprzedane bilety na nieistniejacy lot!!!

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane