- 1 Jesienią zamkną węzeł Gdańsk Południe (142 opinie)
- 2 Obława w Letnicy. Nowe fakty (81 opinii)
- 3 Śmierć na hulajnodze. Sprawa wraca do sądu (199 opinii)
- 4 Schody samoróbki zastąpi chodnik (29 opinii)
- 5 Promenada po remoncie hitem sezonu (123 opinie)
- 6 Duża podwyżka opłat za wodę w Sopocie (175 opinii)
Znów ugięła się Południowa Obwodnica Gdańska
Kierowcy jadący Południową Obwodnicą Gdańska w kierunku Lipiec, od strony Elbląga, mogą po drodze odczuć dwa ugięcia jezdni. Gdański oddział GDDKiA wie o usterkach. Jeśli ugięcia będą się pogłębiać, ma je naprawić wykonawca.
Materiał z czerwca 2012 r. Ugięcie jezdni tuż za Estakadą.
- Wiemy o dwóch takich miejscach. Pierwsze ugięcie powstało przed estakadą na Lipcach. Drugie natomiast ujawniono w Przejazdowie, pod wiaduktem. Oba ugięcia są monitorowane. Jeśli zajdzie taka konieczność, wykonawca trasy naprawi je w ramach gwarancji - mówi Robert Marszałek, dyrektor gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Szabrownicy na Południowej Obwodnicy Gdańska.
Zobacz film promocyjny firmy Bilfinger Berger - wykonawcy.
Drogowcy nie mają zamiaru zamykać ruchu. Ich zdaniem ugięcia nie są zagrożeniem dla kierowców.
Wspomniane ugięcie to już kolejne od chwili otwarcia - 9 czerwca 2012 r. - wykryty błąd na Południowej Obwodnicy Gdańska. Przypomnijmy, że poprzednie tego typu zdarzenie ujawniono w pod koniec czerwca 2012 r. Wtedy ugięcie zostało spowodowane lokalnymi, niewłaściwymi zagęszczeniami dolnych warstw nasypu. Takie przynajmniej wnioski wypłynęły z badań przeprowadzonych georadarem przez specjalistów z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Korki na Węźle Lipce przez sygnalizację?
Południowa Obwodnica Gdańska została oddana do użytku w czerwcu 2012 r. Do grudnia ubiegłego roku otwarto jeszcze cztery spośród sześciu węzłów. Inwestycja została zlecona przez gdański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Projekt - opracowany przez Transprojekt Gdański - zakłada budowę 18-kilometrowej drogi ekspresowej między Koszwałami a Obwodnicą Trójmiasta przez Olszynkę. Pierwotnie generalnym wykonawcą było konsorcjum firm Blifinger Berger (lider) i Wakoz (partner), jednak ta druga firma w marcu wycofała się i zeszła z placu budowy. Blifinger Berger kończył budowę ekspresówki samodzielnie. Inwestycja kosztowała ok. 1,133 mld zł.
Miejsca
Opinie (188) 3 zablokowane
-
2013-04-23 16:54
tu juz nawet wstyd sie wstydzić.
tłumaczenia nie ma,powinny być tylko kary,wysokie kary.
- 4 0
-
2013-04-23 16:53
poprostu widok zasłaniało z domu lisickiego w tym miejscu i trochę ją w na tym odcinku popuścili.
- 3 2
-
2013-04-23 16:52
adamowicz się w tym miejscu przewrócił może,i co takiego ,przeciez nic się nie stało ,ooo nic się nie stało .
- 4 1
-
2013-04-23 16:52
z Budyniu zawsze sa miekkie drogi
- 13 1
-
2013-04-23 16:51
bo to taka polska tradycja: nowe i juz do remontu. jak wszystko co powstało przez polaków.
- 2 2
-
2013-04-23 16:48
(1)
Chłopaki pokończyli studia,dostali sie na stanowiska kierownicze za 2000 brutto na reke w firmach krzak i musza gdzieś i na czymś nabrać doświadczenia.Teoretyk po studiach kiedy sie go pyta jak to sie stało odpowiada ,poprostu nie wiem.
- 6 2
-
2013-04-23 16:50
dzisiaj jest pelno idiotow a nie inzynierow - brak wiedzy i wizji pracy
jakosc - to kasa na nowy dom
- 2 1
-
2013-04-23 16:49
adamowiczowi gumka od majtek "penkneła" i sie narobiło. jak zwykle winnego brak.
- 1 1
-
2013-04-23 16:49
ugięcie czy zapadnięcie
lepsze okreslenie to zapadnięcie - pozdrownienia dla GDDKiA
- 3 1
-
2013-04-23 16:49
Cały kraj faluje a wy sie drogi czepiacie.
- 2 0
-
2013-04-23 16:47
Sie ugíęła bo się Ziemia kręci za szybko. . . Co za gó..o !
- 5 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.